Battlefield 4 Multiplayer | PC [پست اول خوانده شود]

بنام خدا

تاپیک بازی بتلفیلد 4 (مولتی پلیر)


در این تاپیک به بحث و تبادل نظر در مورد قسمت آنلاین (مولتی پلیر) بازی بتلفیلد 4 خواهیم پرداخت،

با تشکر از سازنده و شروع کننده ی تاپیک دوست خوبم
Persian-Masoud @};-
میتوانید در کلوب طرفداران بازی BF4 در اینجا هم عضو شوید! با تشکر از دوست خوبم amirmahmood @};-
برای بحث درباره بخش سینگل پلیر یا همان camapign بازی به این تاپیک مراجعه کنید با تشکر از دوست خوبم hosein me
با عضویت در پلاتون Persian Soldiers میتونید یه جمع ایرانی های بتل باز بپیوندید :bighug: همه میتونند اینجا عضو شن

لینک دانلود آخرین نسخه اوریجن


برای تغییر زبان از روسی به انگلیسی فایل رجیستری رو نصب کنید!
اگر بازی شما در مسیر پیشفرض (C:\Program Files (x86)\Origin Games) نیست باید بر روی فایل راست کلیک کرده و آنرا Edit کنید. دقت کنید باید بین پوشه ها، 2 تا / بزنید!
با اجرای بازی، مشاهده میکنید که زبان، انگلیسی است :bighug:
اگر بعد از نصب فایل رجیستری باز هم زبان روسی بود، فایل های زبان انگلیسی را از اینجا دانلود و در پوشه بازی پیست کنید! (تاکید میکنم اگه بدون این فایل ها انگلیسی شد نیاز به دانلود آنها نیست!)
آپدیت: بعد از آپدیت 30 january دیگر هیچ نیازی به کرک زبان یا دور زدن اوریجن نیست!! :)
Battlefield_4_Promo.jpg


دوستان برای سهولت در دیدن صفحه عکس ها رو به صورت Tombnail و در spoiler قرار میدم



E13755201842477305_5.jpg

[video=aparat;Djz6P]http://www.aparat.com/v/Djz6P[/video]

B13755503392479252_1.jpg

1- شرکت EA تایید کرده که بازی بر روی Xbox 1، در رزولوشن 720p اجرا خواهد شد و در کنسول PS4 در رزولوشن 900p اولویت این شرکت، 60 فریم ثابت گرفتن در بازی است! البته این به این معنا نیست که بازی رو اولترا اجرا نمیشه!
2- استفاده از commander مود در تبلت تایید شده! فعلا فقط برای آندروید و iOS میاد! همچنین میتوان از یک لپ تاپ یا تبلت به عنوان map screen استفاده کرد!
3- کسانی که هر نسخه ای از بازی رو پیش خرید میکنن، یه DLC مجانی موقع عرضه بهشون داده میشه!
4- نسخه digital deluxe، علاوه بر DLC، نسخه بتای بازی و چند تا battlepack بهشون داده میشه!
5-اون طور که DICE گفته بازی به شدت با Direct X 11.1 بهینه شده که این api فقط و فقط در ویندوز 8 هست! یعنی برای کیفیت بهتر، باید بازی رو روی WIN 8 اجرا کرد! این ورژن از Direct X، در xbox 1 هم موجود است!
6- طبق گفته DICE، تخریب پذیری (destruction) مانند بد کامپنی 2 هست! که بسیار قدرتمند تر از BF3 بود! (در یک کلام زمانی که smoke یا Destruction تو بد کامپنی میشد، کامپیوتر قدیمیم میپکید:D اما تو بتل 3 مشکلی نبود!)
7- مود spectator تایید شده! اون طور که در E3 دیده شده، این مود دارای 3rd P، 1st P و همچنین 4 تا freecam و tabletop view (این آخری یک overview کلی از مپ هست که با کلیک بر هر بازیکن، صفحه اون بازیکن نشون داده میشه!)
8- DICE تایید کرده که در DLC ـه Second Assault، مپ بسیار محبوب operation metro قراره remake بشه! شایعاتی در مورد Kharg island و caspian border هم هست! در این DLC ، تعداد 4 تا از مپ های BF3، بازسازی میشن!
9- EA قرار نیست مانند گذشته، برای شرکت های سازنده تفنگ ها، حق کپی رایت را بپردازد! استدلالش هم فیلم هاست! چون در فیلم ها به راحتی M4 استفاده میشود! در حالی که EA، پولی به شرکت COLT نداده است!
10- BF4 مانند بازی قبل دارای 64 بازیکن باشد! البته بهتر است بگویم دارای 64 +2 بازیکن است! چون commander ها جدا هستند!
11- دارندگان BF3 Premium و خریداران Medal Of Honor Warfighter limited edition و همچنین پیش خرید کنندگان نسخه digital deluxe BF4، به BETA ی بازی دسترسی پیدا میکنند! یک داگ تگ هم برای BF3 مخصوص پیش خرید کنندگان اضافه میشود! لینک داگ تگ اینجاست!
12- قابلی های نسخه موبایل/تبلتی battlelog مخصوص battlefield 4، فقط بر روی PC و کنسول های نسل جدید کار میکنه!
13- میتوان از تبلت به عنوان map screen استفاده کرد البته فقط برای PS4/XBOX 1 و PC!
14 - همچنین DICE تایید کرده که میتوان در نسخه PC از یک مانیتور دوم به عنوان map screen استفاده کرد!
15- یکی از developer های DICE گفته که BF4 از Dynamic factions پشتیبانی میکنه! یعنی در بعضی سرور ها راند اول US vs CN هست و راند دوم مثلا US vs RU هست!
16- همچنین BF4 از مپ هایی در زمان شب پشتیبانی نخواهد کرد!
17- وجود f-22 در بازی تایید شده است!
18- dice گفته است که میتوان emblem (عکس) مخصوص خود را روی وسایل جنگی و تفنگ ها گذاشت!
19- بتای آزاد بازی از 4 اکنبر (9مهر) تا 15 اکتبر (23 مهر) به مدت 2 هفته در دسترس همگان خواهد بود! بلی درسته همگان! کسانی که قرار بود فقط آنها به بتا دسترسی پیدا کنند ، 3 روز زودتر از بقیه به بازی دسترسی پیدا می کنند! در واقع افرادی خاص که قبلا ذکر شده، از 1 اکتبر، و 4 اکتبر هم برای همه بتا در دسترس خواهد بود! در بتا فقط مپ siege of shanghai و مود conquest موجود خواهد بود!
20- Dynamic Weather تایید شد! این یعنی این که مپ مثلا مدتی، هوای آفتابی خواهد و مدتی هوای مه آلود یا ابری و بارانی!
21- commander فقط در بعضی game mode ها قابل بازی هستند! نام این مود ها conquest، rush و obliteration ...... هست!
22- دایس گفته که بخشی به اسم TEST RANGE قراره توی بازی باشه که بشه توش اسلحه ها و ماشین ها و جت ها و... رو امتحان و آزمایش کرد!
23- سقف پرواز هلی کوپتر از سقف پرواز جت بر خلاف BF3، پایین تر خواهد بود! و این به این معنی است که جت از هلی کوپتر ارتفاع بیشتری خواهد گرفت!
24- کسی که Knife شده است، دیگر به هیچ عنوان نمیتوان با revive زندش کرد!
25- یکی از دولوپر های دایس گفته که بازی دارای M16A3 نخواهد بود و فقط دارای M16A4 هست! گفته شاید همراه یکی از DLC ها به بازی برگردد!
26- گفته شده که فقط 4 نفر همزمان میتونن وارد مود spectator شن!

E13755331222478587_1.jpg

1-میتوان برای secondary weapon، زوم (optic/scope) گذاشت
2-میتوان هم زمان laser pointer و foregrip برا اسلحه های اصلی گذاشت! در واقع 4 تا Attachment!
3-میتوان برای vehicles و secondary weapon هم skin گذاشت
4-carbines و DMR و SHOTGUN مخصوص تمام کلاس هاست!
5- مود commander تایید شده! این مود قبلا در BF2 بود! با این تفاوت که در این بازی commander های دوتیم، بازیکن نیستند و صرفا فقط مربی تیمند! البته این مود یه مد جدا نیست و درون خود بازی مثلا conquest هست!
6- scope ـی در این بازی مشابه Medal of honor warfihter وجود داره که دارای 2 Scope هست! یعنی مثلا یک holo sight و یک magnifier موجوده! یا مثلا یک iron sight ویک 4x acog! این magnifier/BUIS، در قسمت Accessory قرار دارد و یکی optic جدا نیست! در واقع جای laser sight یا Tact light رو میگیرند.
7- بر خلاف BF3، تعداد 6 عدد نارنجک موجوده به نام های M34 Incendiary (نارنجک آتش زا)، RGO IMPACT (در تماس با هر سطحی آنا منفنجر میشود)، V40 MINI (نارنجک های کوچک ولی در 3 عدد)، HAND FLARE (منور برای روشنایی و علامت دادن)، M84 FLASHBANG، M18 SMOKE و M67 FRAG ، که از بینشون میشه فقط 1 عدد رو انتخاب کرد!
8- میشه چرخا رو پنچر کرد! همچنین ماشین ها با وجود چرخ پنچر شده هم میتواند رانندگی کنند!
9- میشه به وسیله یک کنترلر به اسم bollard control ، روی پل ها، سد درست کرد! و از آسانسور ها برای بالا رفتن استفاده کرد!
10- battlepack ها، بسته هایین که با Rank Up کردن به دست میارید.یکی از قابلیت هاش XP Boost هست. که وقتی این آیتم رو بازیکن میگیره توی مدت زمان معینی XP بیشتری دریافت میکنه.یه چیزیه تو مایه های 2XP که خود DICE هر ماه میگذاشت.فکر کنم ایندفعه دیگه خبری از 2XP همگانی نباشه و هر بازیکنی که این آیتم رو میگیره،بسته به شرایط XP boost بازی واسش بیشتر XP میده.
11- قابلیت جدیدی به نام Battle Pickup در بتلفیلد 4 پیش آلفا دیده شده! یه چیزی مانند مود Scavenger هست! یعنی تو مپ اسلحه های خاصی مخفی هستند که فقط در مپ موجوده و در loadout screen نیست!
12- وقتی توی دریا هستیم، میشه زیر آب رفت، sprint swim کرد و از هم بهتر از اسلحه دوم برای دفاع استفاده کرد! کلا می توان یک دستی کار کرد! در دریا میتوان knife کرد!
13- حملات knife takedown رو میشه ضد حمله کرد! قبلا فک میکردم فقط از جلو میشه counter کرد، الآن دیدم نه! حتی اگه از پشت هم بخواد چاقو بزنه، 1 ثانیه وقت هست تا حملش رو خنثی کنیم!
14- گجت C4 را میتوان سر داد! یعنی مانند بازی قبل دقیقا در محل انداختن قرار نمیگیرد و مقداری روی زمین سر میخورد! در کل تمام bag/ pack ها را میتوان سر داد!
15- قابلیت Suppression برای تمام اسلحه ها به جز مسلسل ها و sniper rifle ها برداشته شده است!
16- بعد از این که وسیله disable شد، همچنان اندازه health وسیله تدریجا پر میشود! تا enable شود! بر خلاف بازی قبل که بعد از disable شدن، health رفته رفته کاسته میشد!
17- شعاع محل تسخیر پرچم به نسبت بازی قبل افزایش یافته و دیگر آیکون پرچم درون صفحه جای نمیگیرد
18- بعد از bail out (پریدن بیرون) از قایق ها، به جای افتادن در آب، سوار جت اسکی میشه!
19- بر خلاف ورژن قبل این سری، هلیکوپر نمی تواند بیش از محدوده نقشه برود! یعنی برای هلیکوپر ها، combat area، همان محدوده نقشه است!
20- میتوان هم زمان M320 GL و medic pack برداشت!
21- قابلیت های گروهی (specialization) فقط به دو بخش defensive و offensive تقسیم شده است که با کار گروهی یک squad، برای آن بخش، قابلیت ها unlock میشود! نام این قابلیت field upgrade است که که فقط در همان بازی قابل استفاده است! البته اگر تمام 5 تفر squad بمیرند، این squad bar ریست میشود
22- عکس العمل knife را نمیتوان counter کرد! برای عمل counter knife فقط 1 ثانیه مهلت دارید!
23- یک knife دیگری به جر M9 bayonet اضافه شده به نام shank! اطلاعات خاصی از این و کاربردش در دسترس نیست! تنها چیزی که معلوم است، این چاقو برای درگیری های نزدیک استفاده میشود!
24- قابلیت VOIP که همان چت صوتی درون بازی است، در این بازی برگشته است!
25- میتوان KillFeed را پنهان کرد! Kill Feed یا Kill Log همان نشان دهنده ی کشتن کسی به دست کس دیگر با اسحله یا وسیله است!
26- در مود hard*core، اگر یک خشاب غیر خالی را reload کنیم، گوله های درون خشاب از بین میروند!
27- همچنین مهمات برای وسایل مثل تانک یا هلیکوپتر حمله، کاملا نامحدود نیست! در واقع اگز کل مهمات تمام شود، باید دو برابر reload time صبر کرد تا مهمات کمکی اضافه شوند!
28- میتوان HUD بازی را تغییر اندازه داد! پس دیگر مانند بازی قبل مپ 1080p بسیار کوچک نخواهد بود! البته این قابلیت فقط در PC است!
29-قابلیت suppression که یکی از واقعی ترین امکانات سری بتل فیلد است، در این نسخه، تغییراتی را خواهد دید! بر خلاف نسخه قبل که وقتی suppressed میشدیم، با این که روی دشمن هدف گرفته ایم، گلوله راست و چپ میرفت! اما در این نسخه خود تفنگ راست و چپ میرود و نه گلوله! یعنی شخص حرفه ای میتواند با این مشکل کنار بیاید!
30- قسمت Optics اسلحه ها به 3 بخش Close Range (که شامل scope های ضعیف 1x، 2x و Red Dot و Infra Red Night Vision هست) ، Mid Range (که شامل scope های 3.4x و 4x میشود) و Long Range (که شامل scope های 6x، 7x 8x و از همه مهتر Hunter 20x و Ballistic 40x میشود! Scope های Long Range فقط مخصوص Sniper Rifle ها می شود!
31- بازی دارای بیش از 130 skin/camoflague برای اسلحه ها و ماشین هاست! که در 8 class جمع بندی شدن!
32- قابلیت Tier Reloading در بازی وجود دارد! این به این معتاست که وقتی در حال reload هستیم و اسلحه را عوض میکنیم، در موقع برگشتن به اسلحه اصلی، انیمیشن reload از ادامه انجام میشود و نه از اول! البته این فقط زمانی کار میکند که تعویض اسلحه وقتی که خشاب خارج شده است، انجام شده باشد
33- قابلیت Peak and lean به بازی اضافه شده است! یعنی اگر پشت cover باشیم، در صورت استفاده، شخص خم میشود!
34- kill assist های 75 به بالا به عنوان kill حساب میشود!
35- قسمت تک نفره یا داستانی بازی، دارای 3 پایان متفاوت خواهد بود
36- مانند مولتی پلیر، قسمت داستانی هم دارای Assignments و collectables خواهد بود که میتوان آنها را در مولتی پلیر استفاده کرد
M1375536196247579_1.jpg

این کلس دارای assault rifle هست! این کلاس همون Medic ـه و کارش کمک کردن به هم تیمیاست! در این بازی، این کلس یک شوکر (defibrillator) داره که به وسیله ی اون میتونه هم تیمی های کشته شده رو تا زمانی که Respawn نشدند، زنده کنه! در این بازی بعد هر بار استفاده از شوکر، باید مانند بد کامپنی منتظر شارژ شدن شوک باشیم! در واقع برای Health 100% باید شارژ کرد! و در غیر این صورت شخص دارای 50 % Health خواهد بود و زمان Accept به 100 % نخواهد رسید! همچنین رنگ عکس شوک برای هم تیمی های مرده آبی و برای هم Squad ـی ها سبز میباشد و امتیازات revive برای هم تیمی 100 و برای هم Squad ـی 125 خواهد بود!
همچنین این کلس دارای یک Medic pack مشابه همون که در BF3 هست داره و یک first aid pack هم هست! first aid pack توسط سربازان دیگه برداشته میشه و بسیار سریع health رو پر میکنه!
یکی از گجت های این کلس M26 mass shotgun است که دارای گلوله های frag، dart، slug و همچنین گلوله اصلی خود ( mass 12G ) هست!
گجت دیگر این کلس، M320/GP-30 Grenade Launcher هست که دارای گلوله های High Explosive، Flash Bang، Smoke و Dart است! در DLC Naval Strike ، M320 3GL اضافه شده که همزمان 3 گلوله با damage کمتر نسبت به M320 HE پرتاب میکند
این کلاس anti tank هست و دارای یک repair tool برای تعمیر و AT Mine و M2 Slam هست که در واقع هر دو مین ضد تانک و وسایل زمینی هست! با این تفاوت که ATM، با عبور وسایل از روی ان منفجر میشود ولی M2 Slam یک مین لیزری است و در صورت قطع لیزر آن به وسیله ی ماشین، منهدم میشود! این کلس تغییر خاصی نسبت به نسخه قبل نکرده است و EOD BOT نیز در این کلس حضور دارد. فقط به جای carbine، از PDWs به جای اسلحه اصلی استفاده میکنه! این کلس دارای RPG و SRAW ، MBT LAW ، SMAW، Stinger، IGLA و همچنین Javelin است. در این بازی مانند بد کماپنی هم RPG و هم SMAW، قابلیت شلیک به سمت اهداف لیزر شده هستند! در DLC Naval Strike ، مین ضد هوایی یا AA Mine اضافه میشود!
این کلاس دارای مسلسل و مهمات هست ! همپنین مانند assault، این کلاس هم دارای 2 تا ammo kit هست! یکی ammo Box ـی که در BF3 هم بود و یکی هم Ammo pack! میتوان این pack های کوچک را از یک support گرفت و برای خود برداشت! هم چنین برای این کیت، یک نارنجک انداز به اسم XM25 نیز اضافه شده است! نارنجک های XM25 شامل Airburst (نارنجک هایی که وسط هوا در رنج مشخصی منفجر می شوند)، smoke و dart می شود! همچنین M224 Mortar در این نسخه به صورت remote controlled (در واقع همان خمپاره انداز bf3 هست! با این تفاوت که میتوان آنرا از دور کنترل کرد! یعنی لازم نیست کنارش باشیم!) هست. این کلس دارای MP-APS هم هست که در واقع یک jammer هست که نارنجک ها و موشک ها را تا شعاع خاصی غیر فعال میکند!! C4 و Claymore و هنوز هم در این کلاس موجود است! در DLC China Rising یک موشک هدایت شونده با کلاهک انفجاری به نام UCAV اضافه شده است! با DLC Dragon's Teeth، گجت سپر محافظ یا همان ballistic shield اضافه میشود
این کلاس دارای sniper rifle و C4 (هم در این کلس و هم در کلس Support هست) و motion sensor توپی شکل مانند بدکامپنی و T-UGS بتلفیلد 3 است! همچنین علاوه بر SOFLAM از PLD استفاده میکند که همان کار soflam را میکند! با این تفاوت که میتوان آنرا حمل کرد!
همچنین قابلیت بسیار جالبی که به این کلس اضافه شده، قابلیت Zeroing هست! به وسیله ی این قابلیت، sniper rifle، برای رنج های دور، اتو ماتیک خود را تنظیم میکند! به وسیله ی دکمه V رنج رو تنظیم میکنیم و خود اسلحه گلوله رو برای اون برد، تنظیم میکنه! علاوه بر کیت Support این کیت نیز حاوی Claymore نیز خواهد بود! همچنین کلس دارای دو attachment خاص در بخش accessory به نام range finder (که با آن میتوان فاصله محل مشخص شده از شخص را پیدا کند تا به وسیله قابلیت zero، بتوان به راحت ترین شکل ممکن برد های دور را خنثی کرد!) و Variable Zoom (که در واقع به زوم های 6x به بالا، یک زوم 14x نیز اضافه میکد!) شده است! در DLC China Rising گجتی به نام SUAV اضافه شده که یک پهباد ردیابیست که میتواند laser designation هم بکند!
U.S Characters

Russian Characters

Chinese Characters
J1382966580176730_1.jpg

خود بازی شامل 10 مپ خواهد بود!
5 DLC هم هر کدام شامل 4 مپ خواهد بود!
در کل این بازی دارای 30 نقشه خواهد بود!

تمام 10 نقشه از 7 مود Conquest, Rush, Squad Rush, TDM, SDM, Defuse, Obliteration پشتیبانی میکنند!
[ Siege of Shanghai]


این مپ در شانگهای (به چینی 上海之围) چین قرار دارد و هست
متاسفانه خبری از جت تو این مپ نیست

levolition: برای تغییر مپ باید پایه های جلویی آسمان خراش موجود در وسط مپ را نابود کنید! علاوه بر نابود شدن ساختمان، گرد و خاک ناشی از ریزش ساختمان، کل مپ را خواهد گرفت و دید بسیار محدود خواهد شد!
[Paracel Storm]
​ ​
این مپ در جزیره ای به نام paracel (به چینی
西沙群岛) که در South China Sea قرار دارد!
گویا بر سر مالکیت این جزایر چین و تایوان دعوا دارند!

levolution: مپ پس از مدت زمان مشخصی از حالت کمی تا قسمتی ابری به حالت طوفانی همراه با امواج بلند و رعد و برق های کور کننده در میآید. میتوان پس از طوفانی شدن مپ و برخورد رعد و برق به یک توربین بادی و آتش گرفتن آن، میتوان با تیراندازی با هرچیزی به سمت توربین شکسته شده، آنرا نابود کرد و کشتی گیر کرده به آن را رها کرد تا به پرچم C روی یکی از مجمع الجزابر بر خورد کند و آنرا بدرد!
[Zavod 311 ]

این مپ (به روسی Завод 311) و در یک کارخانه قدیمی به وقوع میپیوندد در واقع zavod به معنای factory در روسی هست!

levolution : در ساختمان صنعتی موجود در مپ بر روی یک میز یک لپ تاپ وجود دارد که در واقع با فعال کردن آن پس از 3 دقیقه، انفجاری صورت میگیرد و دودکش بزرگ موجود در مپ سقوط میکند!
[Lancang Dam]

این مپ در پشت سد Xiaowan در جنوب غرب چین هست

levolution: برای نابود کردن سد موجود در این مپ، باید damage بسیاری دهید یعنی باید تعداد زیادی موشک یا cannon به سمت آن شلیک کنید! پس از نابودی (نه کامل) آن مساحت زیر آن با خاک یکسان شده و سیمان و سنگ های سد قسمتی از مپ را فرا میگیرد
[Flood Zone]

این مپ شهری پشت سد است که با خراب شدن سد، آب به داخل شهر آمده و تا 7 متر آب بالا می آید!

levolution: در سمت راست مپ، سدی وجود دارد که پشت آن مقدار بسیار زیاد آب وجود دارد با نابود کردن سد ، آب تمام خیابان ها را فرا میگیرد!
[Rogue transmition]

این مپ در واقع ماهواره تحقیقاتی موجود در چین به اسم تلسکوپ دیافراگم کروی 500 متر (FAST) است که وسط یک جنگل بزرگ قرار دارد!

levolution: وسط این مپ یک ماهواره تحقیقاتی بزرگ قرار دار که با نابود کردن 10 کابل نگه دارنده آن، سقوط میکند و هر چه زیرش بود را تکه تکه میکند!!
[Hainan Resort]

این مپ در استان Hainan، در جنوب چین قرار دارد که دارای هتلی بزرگ در مرکز مپ است

levolution: در سمت راست و چپ مپ، پایه هایی وجود دارد که با نابود کردن آن هابخش های راست و چپ هتل نابود میشود! همچنین در دور و بر این هتل، مقادیری رو غن وجود دارد که با انفجار ها، آتش میگیند!
[Dawnbreaker]

این مپ تنها مپ بازیست که در زمان طلوع آفتاب ( تقریبا شب) انجام میشود! سپس به دم دمای صبج نزدیک میشود
این مپ مانند Siege of shanghai دارا آسمان خراش است با این تفاوت که میتوان در این مپ جت سواری کرد!​

levolution: این مپ در موقعیت ساعت 5-6 صبح قرار دارد و به مرور زمان صبح شده و چراغ های ساختمان ها خاموش میشود! همچنین زیر این مپ خط های لوله ی گاز وجو دارند که با فشار ببش از حد بازیکنان، منفجر میشوند!
همچنین در دو سر مپ نقاطی وجود دارد که گاز درون لوله را به بیرون نشت میکند که با منفجر کردن آن، شکافی بزرگ میان مپ به وجود می آید و پل را نابود میکند!
[
Operation Locker]

این مپ دارای محیط برفیست که در نهایت به تونلی ختم میشود! در این تونل، زندانی بزرگ وجود دارد !به خاطردرگیری های نزدیک و نفس گیر این مپ دو طبقه، خیلی ها این مپ را operation metro 2 خطاب میکنند!

levolution: در وسط این مپ یک برج مراقبت دارای مسلسل های کالیبر 50 وجود دارد که با نابود کردن پایه های آن سقوط میکند و میانبری به طبقه زیر زمین، باز میشود!
[Golmud Railroad]


این مپ در کنار شهری به نام golmud (به چینی 格尔木 ) در غرب چین قرار دارد!

levolution: یکی از پرچم های موجود در مپ، در واقع قطاری است که هر تیمی که آنرا داشته باشد، قطار به سمت مقر تیمی که آن پرچم را دارد، حرکت میکند!
همچنین در گوشه و کنار این مپ، بمب هایی شبیه گلوله وجود دارند که میتوان آنها را نابود کرد! همچنین اگر صبور باشیم و سیم متصل به این بمب ها را دنبال کنیم، به یک چاشنی میرسیم که با فعال کردن آن، بمب متصل به آن منفجر میشوند!

کسانی که BF4 ( هر نسخه ای ) را پیش خرید می کنند با پریمیوم را حریده اند، این DLC به صورت رایگان 2 هفته زود تر از زمان انتشار به اکانتشان اضافه میشود!
در این DLC، تعداد 4 مپ اضافه میشود که تمام آنها در مناطق چین قرار دارند! همچنین به این مپ ها، Xian H-6 Bomber نیز اضافه شده است (همان هواپیمای روی کاور)
علاوه بر مپ ها، در این DLC، تعداد 5 اسلحه جدید (F2000, L85A2, MP7, RPK-74M, L96A1, MTAR-21) ، تعدادی گجت و ماشین مانند SUAV، UCAV و Dirt Bike، تعداد 10 Assignment جدید و از همه مهمتر مود محبوب air superiority اضافه میشود!
[ Guilin Peaks]

این مپ (به چینی: 桂林群山) در جنوب چین و در یک منطقه کوهستانی همراه با کوه های جنگلی سرسبز بلند و غار های تاریک است
به علت کوچکی مپ، خوراک domination باز هاست!
[Dragon Pass]

این مپ (به چینی: 龍隘之戰) در زمان غروب خورشید و در دو سمت یک رود عریض، اما کم عمق قرار دارد.
[Silk Road]

این مپ (به چینی: 絲綢之路) در صحرای گبی در شمال چین قرار دارد، به همین علت مپ بسیار باز و با درگیری های ماشینی زیاد است. در وسط مپ یک پایگاه نظامی کوچک قرار دارد که مهمترین بخش مپ نیز هست
[Altai Range]

این مپ (به چینی: 阿爾泰山) در ارتفاعات Altai درشرق چین قرار دارد و دارای محیط نسبتا باز است و لذا راست کار جت باز ها و هلیکوپتر سوار هاست! (هر چند اگر کسی سوار شود :|)

کسانی که پریمیوم را حریده اند، این DLC به صورت رایگان 2 هفته زود تر از زمان انتشار به اکانتشان اضافه میشود!
این DLC در ماه نوامبر هم زمان با عرضه XB ONE، برای Xb one عرضه میشود و به عبارتی timed exclusive است و در ماه مارچ 2014 برای سایر پلتفرم ها عرضه خواهد شد!
در این DLC، مانند DLC back to karkand، تعداد 4 تا از مپ های بازی قبل (BF3) باز سازی میشن
همچنین تعداد 5 عدد اسلحه (F2000 ,AS-Val ,M60E4 ,DAO-12 و GOL Magnum) به همراه 10 عدد Assignment و همینطور مود مشهور Capture The Flag از بازی قبل باز میگردند
2 عدد ماشین جدید لودر مشهور(!) SKID loader و DPV نیز در این مود موجود است!
[Caspian Border]

این مپ (به فارسی: حاشیه خزر) یکی از مشهور ترین مپ های بتلفیلد 3 و مورد علاقه ترین مپ بتلفیلد 3 من است!این مپ در جنگل های ارسباران و نزدیک دریای خزر قرار دارد.
تفاوت عمده این مپ نسبت به نسخه بتل 3 آن، تغییر فصل از بهار به پاییز ، وجود دیواری عظیم در وسط مپ و وجود data server به همراه آنتنی جدید در بالای تپه است!
آنتن مشهور نسخه قبل، حال نابود شده روی زمین است!

[Operation Firestorm]

این مپ (به فارسی: عملیات طوفان آتش) نیز یکی از مشهور ترین مپ های نسخه قبل بتلفیلد است که در میدان نفتی آزادگان در نزدیکی اهواز و در دشت آزادگان قرار دارد.
مپ نسبت به نسخه قبل تغییر خاصی نکرده، فقط از هوای کاملا آفتابی به هوای کاملا ابری منتقل شده است!

[Operation Metro]

میتوان گفت این مپ (به فرانسوی:opération métro) مشهور ترین مپ تمام سری بتلفیلد از 1942 تا 4 است! مپ در شهر پاریس و در یک ایستگاه مترو قرار دارد.
در گیری بسیار نزدیک، nade HELL، لول آپ بسیار سریع، از ویژگی های این مپ است و اصلا به نوب ها پیشنهاد نمیشود! مد های conquest و rush محبوب ترین مود های این مپ اند! 98 % درگیری در وسط مپ و کنار پله برقی های ملعون است!
تغییر های این مپ نسبت به سری قبل، تغییر رنگ دیوار ها از آبی نفتی اذیت کننده به سفید، تخریب نسبی دیوار ها به همراه پایه های چوبی محافظ، سیلی بودن ریل های مترو و وجود در های اضافی و آسانسور در وسط مپ است

[Gulf of Oman]

این مپ ( به فارسی: خلیج عمان به عربی: خلیج العمان) هم یکی از مشهور ترین مپ های سری بتلفیلد و در عین حال ریش سفید ترین مپ بتلفیلد 4 است! این مپ در 3 سری بتلفیلد 2، 3 و 4 موجود است! رکورد دار پیر ترین مپ، wake island است که در 5 بازی موجود بوده! تغییر خاص و اصلی این مپ نسبت به DLC Back to Karkand بتلفیلد3، رویداد طوفان شن بعد از زمانی معین است. بعد این طوفان، یه زور تا فاصله 50 متری شخص دیده میشود و به کل باید بیخیال هلیکوپتر و جت یا اسنایپینگ دور برد شد! تغییر دیگر وجود آسانسور چوبی شیک در هتل! و وجود Attack Boat برای تیم US است


کسانی که پریمیوم را حریده اند، این DLC به صورت رایگان 2 هفته زود تر از زمان انتشار به اکانتشان اضافه میشود
در این DLC، 4 مپ که تمام آنها در درریای جنوب چین هستند، اضافه میشوند
این DLC 5 اسلحه جدید، یک hovercraft و 2 گجت (که شامل 3 نارنجک انداز برای کلاس اسالت و یک مین ضد هوایی اضافه میشود!)
کسانی که BF 2142 رو بازی کردن، مود titan رو خوب میشناسن! قراره یک شبه titan مود به نام carrier assault با این DLC اضافه بشه!
همچنین طبق معمول 10 Assignment جدید هم در دسترس خواهد بود[Nansha Strike]

این مپ (به چینی: 南沙 进攻) در جزیره های nansha در دریای south china sea قرار دارد. این مپ دارای غاری قدیمی در وسط مپ هست. همچنین این مپ بزرگ ترین دریای کل سری بتلفیلد را دارد.
[Lost Island]

این مپ ( به چینی: 失落之岛) دارای جزایر متعد در مکانی نامشخص است. این مپ زیبا دارای هواپیمایی است در وسط آن سقوط کرده و آبشار های کوچک اما ریباست

[Wave Breaker]

این مپ (به چینی: 波行動) دارای صخره های بلند و پراکنده در دریای South china sea است، زیر بزرگترین صخره این مپ، یک پایگاه زیردریای قرار دارد
[Operation Mortar]

این مپ (به چینی: 砂浆军事行动) زیباترین مپ در این DLC است که دارای جزیره ای بسیار بزرگ و بلند در وسط آن است. در بلند ترین کوه این مپ، برجی خراب شده و قدیمی (همانند برج های موجود در اواخر مرحله crash and grab بد کامپنی 1) است که کنار آن توپ های جنگی قدیمی نیز میباشد! در زیر آن نیز شبکه از راه پله های تو در تو موجود است! احتمالا این مپ، مکانی برای دفاع در برابر دزدان دریای بوده است! در حواشی این خشکی پلاژی روستایی با سایه بان های کاه گلی موجود است


کسانی که پریمیوم را حریده اند، این DLC به صورت رایگان 2 هفته زود تر از زمان انتشار به اکانتشان اضافه میشود!
این DLC برخلاف مپای دیگر این بازی تماما شامل درگیری های نزدیک است. با این DLC تعداد 10 assignment و 5 achievement اضافه میشود.
این DLC رو DICE LA میسازه! در حالی که DICE LA قبلا تو ساخت Second assault به DICE اصلی کمک کرده
همراه این DLC یک مود جدید به نام Chainlink نیز اضافه میشود. همچنین 5 اسلحه و 1 battlepickup به نام R.A.W.R نیز اضافه میشود. R.A.W.R یا MAARS در واقع ربات مهاجم کنترل شونده است. دوستانی که بازی MOH WF را بازی کرده اند، آنرا با نام MUSA robot میشناسند. اسلحه های این ربات، یک M240B و یک نارنجک انداز است. این ربات در کلس engineer قابل استفاده است علاوه بر آن یک گجت دیگر به نام ballisitic shield نیز اضافه میشود، که آن هم سپر محافظی است که پلیس ضد شورش همراه خود دارد، این سپر علاوه بر گلوله های تفنگ، از شخص در برابر explosive ها مانند نارنجک نیز حفاظت میکند، کلس ساپورت این گجت را همراه دارد.

[Lumphini Garden]

[Pearl Market]


[Propaganda]


[Sunken Dragon]





[Operation Whiteout]

[Giants of Karelia]

[HammerHead]
[Hangar21]



P13755277632479752_1.jpg

[Conquest]
این مود محبوب ترین مود سری بتلفیلد است که از تعداد فردی از پرچم ها ساخته شده که دو تیم برای تسخیر این پرچم ها بازی میکنند!
در این مود به جای زمان یا تعداد کشته ها، Ticket موجوده!
تیکت های دشمن رو میتوان با کشتن دشمنان یا تسخیر بیش از نصفی از پرچم های بازی کاهش داد!
تیمی که زود تر به 0 برسه، بازنده است!


[Domination]

این مود مثل conquest هست با این تفاوت که حجم مپ ها و تعداد پرچم ها بسیار کوچکتر و کمتر است و بیشتر روی کنسول ها بدرد میخورد! در این مود هیچ ماشینی وجود ندارد

[Obliteration]

در این مود هر تیم 3 bomb site دارد! یعنی 6 تا در کل! و یک عدد بمب مشتی هم وسط میدون!
تیم ها باید این بمب رو بردارند و در bombsite حریف بکارند! تیمی که 3 بمب سایت حریف را بترکاند، برنده هست!
بمب بعد از نالود شدن، به ضورت رندوم در مپ ظاهر میشود!

[Rush]
این مود شامل 2 تیم Attacker و Defender میشود! تیم Attacker باید 2 بمب سایت یا اصطلاحا M-COM را در هر Base نابود کند! و در عین حال تیم مدافع باید از آنها دفاع کند!
تیم حمله کننده دارای محدودیت تعداد ticket هاست! ticket ها مانند conquest با کشته شدن تیم حمله کننده کم شده و در صورت نابودی هز دو M-COM موجود در base اول، تیکت ها reset میشود و به base دوم defender ها حمله میشود!
تیم حمله کنند در صورت تابودی M-COM تمام Base ها برنده میدان است و اگر در هر base تعداد تیکت های attacker ها به صفر برسد، تیم مدافع برنده است!

[Defuse]
در این مود respawn وجود ندارد و در صورت کشته شدن، دوباره زنده نخواهیم شد!

[Team Deatmatch]

در این مود کلاسیک، دو تیم مقابل هم قرار میگیرند و به جون هم می افتند! بر خلاف Rush یا Conquest، اینجا ticket ها افزایش مییابند و هر تیمی که زود تر به لیمیت تیکت ها برسد، برنده است!
تیکت ها با کشتن بازیکن حریف افزایش میابد!

[Squad Deathmatch]
این مود نیز شبیه مود TDM است! با این تفاوت که به جای دو تیم، 4 Squad رو در روی هم قرار میگیرند! Squad ـی برندس که به لیمیت kill ها برسد!

[Air Superiority]
این مود را می توان conquest جت ها نامید! در این مود دو تیم جت سوار مقابل هم قرار میگیرند و شروع به تسخیر پرچم ها میکنند برد تسخیر پرچم ها به شدت افزایش یافته است
البته در این بازی، این مود شامل conquest هلیکوتر ها هم میشود! با این تفاوت که فقط 1 پرچم برای تسخیر وجود دارد!

[Capture the Flag]
این مود همانند مودیست که با DLC ENDGAME به BF3 اضافه شد.
یعنی هر تیم یک پرچم داره که تیم باید پرچم تیم مقابل رو ورداره و به بیس خود منقل کنه
تیمی که به حد نساب پرچم ها برسه یا در پایان زمان مشخص، بیشترین پرچم تسخیر شده رو داشته باشه برنده است!

[Carrier Assault]
این مود در واقع باز سازی امروزی مود titan بازی BF2142 است.
این مود تلفیقی از 2 مود Conquest و Rush است. به این صورت که دو تیم از ناو خود بازی را شروع کرده و به تسخیر مناطق موشک انداز (پرچم های C تا G) میپردازند، با تسخیر هر پایگاه، موشکی به سمت ناو دشمن پرتاب میشود.
اگر تیمی بتواند Health ناو حریف را به 50 یا کمتر برساند، بدنه ناو حریف سوراخ شده و تیم میتواند داخل ناو شود. حال تیم میتواند 2 کار انجام دهد.
1- مانند مود conquest به پرچم داری پرداخته و با پرتاب موشک ها health ناو حزف را به 0 برساند، تا برنده بازی شوند
2- با نابود کردن MCOM Station ها ( A و B) ، مانند Rush به بیس بعدی رفته تا به اتاق موتور رفته و با نابود کردن موتور، بازی را ببرد!

O13915883052263549_1.jpg

basic256.png

Assault Basic

Reach Rank 10
Obtain 7 kills with any Assault rifle
Obtain 11 Heals

184x92xEngineer_Combat_Basic.png.pagespeed.ic.y4O4IQbPjr.webp

Engineer Basic
Reach Rank 10
Obtain 7 kills with any Carbine
Obtain 16 Repairs

basic258.png

Recon Basic

Reach Rank 10
Get 7 kills with any Sniper rifle
Have 4 squad members spawn on you

basic259.png

Support Basic

Reach Rank 10
Obtain 7 kills with any Light Machine Gun
Obtain 16 Resupplies

184x92xLand_Vehicle_Basic.png.pagespeed.ic.pRJPZOODjt.webp

Land Vehicle Basic
Reach Rank 10
In a round, kill 7 enemies with any Land Vehicle
Destroy 25 vehicles with any Land Vehicle

basic261.png

Aircraft Basic

Reach Rank 10
In a round, kill 7 enemies with any aircraft
Destroy 25 vehicles with any aircraft

184x92xWatercraft_Basic.png.pagespeed.ic.qyQSIDTZ4y.webp

Watercraft Basic
Reach Rank 10
Obtain 5 kills with the Fast attack craft
Obtain 10 watercraft ribbons

184x92xCarbine_Basic.png.pagespeed.ic.koH89iZrey.webp

Carbine Basic
Reach Rank 20
Obtain 7 kills with any Carbine
Obtain 10 Carbine Ribbons

184x92xPDW_Basic.png.pagespeed.ic.2jZeUHoSbE.webp

PDW Basic
Reach Rank 20
Obtain 7 kills with any PDW
Obtain 10 PDW Ribbons

184x92xShotgun_Basic.png.pagespeed.ic.vqJqBsLA4g.webp

Shotgun Basic
Reach Rank 20
Obtain 7 kills with any Shotgun
Obtain 10 Shotgun Ribbons

184x92xConqueror.png.pagespeed.ic.timM3p-gDE.webp

Conqueror
Reach Rank 20
Capture 20 flags in Conquest
Obtain 10 Conquest Ribbons

184x92xRusher.png.pagespeed.ic.k8phTcBLec.webp

Rusher
Reach Rank 20
Obtain 10 M-COM Attacker Ribbons
Obtain 10 Rush Ribbons

184x92xObliterator.png.pagespeed.ic.cc8e3O2Xi6.webp

Obliterator
Reach Rank 20
Pick up 20 bombs
Obtain 10 Obliteration Ribbons

184x92xBy_My_Command.png.pagespeed.ic.E8j8y0bzlj.webp

By My Command
Reach Rank 20
Obtain 10 Commander Leadership Ribbons
Obtain 10 Commander Resupply Ribbons

184x92xBlade_Runner.png.pagespeed.ic.UZHGL-SVEx.webp

Blade Runner
Reach Rank 20
Obtain 5 kills with the knife
Obtain 10 Melee Ribbons

184x92xCrimson_Woodland_Camo.png.pagespeed.ic.b2RTGOIq3g.webp

Assault Veteran
Obtain Assault Basic
Obtain 8 kills with any Assault rifle
Obtain 12 Heals

184x92xTTsKO_BLUE.png.pagespeed.ic.VVkKJxsEGM.webp

Engineer Veteran
Obtain Engineer Basic
Obtain 8 kills with any Carbine
Obtain 17 Repairs

184x92xDuckWeed_Camo.png.pagespeed.ic.auGSFB6OIY.webp

Recon Veteran
Obtain Recon Basic
Obtain 8 kills with any Sniper rifle
Have 5 squad members spawn on you

184x92xGreen_Underbrush_Camo.png.pagespeed.ic.ek4XK2tiEa.webp

Support Veteran
Obtain Support Basic
Obtain 8 kills with any Light machine gun
Obtain 17 Resupplies

184x92xBlack_Shark_Camo.png.pagespeed.ic.oZArmnRPUI.webp

Land Vehicle Veteran
Obtain Land Vehicle Basic
In a round, kill 10 enemies with any Land Vehicle
Destroy 50 vehicles with any Land Vehicle

184x92xFlanker_Camo.png.pagespeed.ic.8wiWoH0FJr.webp

Aircraft Veteran
Obtain Aircraft Basic
In a round, kill 10 enemies with any aircraft
Destroy 50 vehicles with any aircraft

184x92xBlue_Sky_Camo.png.pagespeed.ic.NTxzUk_ukJ.webp

Watercraft Veteran
Obtain Watercraft Basic
Get 6 kills with the Fast attack craft
Obtain 20 watercraft ribbons

184x92xRipple_Camo.png.pagespeed.ic.YHbTZxgMXY.webp

Carbine Veteran
Obtain Carbine Basic
Obtain 8 kills with any Carbine
Obtain 20 Carbine Ribbons

184x92xInk_Blotch_Camo.png.pagespeed.ic.-Dfgq-QlaF.webp

PDW Veteran
Obtain PDW Basic
Obtain 8 kills with any PDW
Obtain 20 PDW Ribbons

184x92xBlue_Tiger_Camo.png.pagespeed.ic.HxFwSD0RlR.webp

Shotgun Veteran
Obtain Shotgun Basic
Obtain 8 kills with any Shotgun
Obtain 20 Shotgun Ribbons

184x92xTin_Foil_Hat.png.pagespeed.ic.PrAjjmNpAs.webp

Tin Foil Hat
Reach Rank 50
Obtain 10 Commander Surveillance Ribbons
Obtain 30 EMP Bonuses as Commander
Obtain 20 Spotting Ribbons

184x92xWe_Will_Meet_Again.png.pagespeed.ic.MTPwB-KXS8.webp

We’ll Meet Again
Reach Rank 50
Launch 100 Cruise Missiles
Deploy 50 Early Warnings

184x92xLeave_No_Man_Behind.png.pagespeed.ic.xW4tVG6yhQ.webp

Leave No Man Behimd
Reach Rank 50
Obtain 25 Squad Savior bonuses
Obtain 25 Squad Avenger bonuses
Perform 50 Squad Revives

184x92xWrecking_Ball.png.pagespeed.ic.f6mOZZytIi.webp

Wrecking Ball
Reach Rank 50
Obtain 25 Mobility Critical Hits
Obtain 50 Vehicle Destroyed

184x92xStealth_Assassin.png.pagespeed.ic.YWm2mmez1e.webp

Stealth Assassin
Obtain Blade Runner
Obtain 20 Dog Tags
Obtain 20 Melee Ribbons


184x92xACE_23.png.pagespeed.ic.Ul2vg7KJzI.webp

Assault Expert
Obtain Assault Veteran
Obtain 50 Medkit Ribbons
Obtain 200 kills with any Assault rifle
Obtain 10 Assault Rifle Ribbons

184x92xUMP-9.png.pagespeed.ic.EGtrF6ifw8.webp

Engineer Expert
Obtain Engineer Veteran
Obtain 10 Carbine Ribbons
Obtain 50 Repair Tool Ribbons
Get 200 kills with any carbine

184x92xFY-JS.png.pagespeed.ic.C7_qA8SQ5M.webp

Recon Expert
Obtain Recon Veteran
Obtain 50 Marksman Ribbons
Obtain 200 kills with any Sniper rifle
Obtain 10 Sniper Rifle Ribbons

184x92xRPK-12.png.pagespeed.ic.wwlH4tis7c.webp

Support Expert
Obtain Support Veteran
Obtain 50 Ammo Ribbons
Obtain 200 kills with any LMG
Obtain 10 Light Machine Gun Ribbons

184x92xOffence_Commander.png.pagespeed.ic.QbgqSqzf61.webp

Offensive Commander
Obtain By My Command
Kill 30 enemies with Cruise Missiles
Designate 10 High Value Targets
Deploy 50 Gunships

184x92xHitman.png.pagespeed.ic.knWuNlUi_Z.webp

Hitman
Reach Rank 100
Perform 10 Squad Wipes
Get a 5 Kill Streak Stopped
Kill 3 Commander-designated High Value Targets

184x92xLand_Warrior.png.pagespeed.ic.Pye6MFkjGc.webp

Land Warrior
Reach Rank 100
Obtain 1 Main Battle Tank Medal
Obtain 1 Infantry Fighting Vehicle Medal
Destroy 1 Helicopter with a Main Battle Tank

184x92xAir_Warrior.png.pagespeed.ic.MG565v4WIx.webp

Air Warrior
Reach Rank 100
Obtain 1 Attack Helicopter Medal
Obtain 1 Jet Fighter Medal
Destroy 5 Jets with Attack Helicopters

184x92xTaxi_Driver.png.pagespeed.ic.vn8q2km0kl.webp

Taxi Driver
Reach rank 100
Obtain 30 Driver Bonuses
Obtain 10 Squad Vehicle Kill Assist

184x92xWall_Of_Shotgun.png.pagespeed.ic.K42g7AVr5T.webp

Wall of Shotgun
Reach Rank 100
Obtain 50 kills with the DBV-12
Obtain 50 kills with the M26 MASS
Obtain 50 kills with the Serbu Shorty

184x92xSwedish_Steel.png.pagespeed.ic.HeNEWZ6J0h.webp

Swedish Steel
Reach Rank 100
Obtain 100 kills with the AK 5C carbine
Obtain 50 headshots with the AK 5C carbine
Obtain 100 kills with the CBJ-MS PDW

184x92xMade_In_China.png.pagespeed.ic.6RMi-axbVh.webp

Made in China
Reach Rank 100
Obtain 50 headshots with the QBU-88 DMR
Obtain 100 kills with the QBS-09 shotgun
Obtain 50 kills with the QBZ-92 handgun

184x92xFrom_Russia_With_Lead.png.pagespeed.ic.ildNkBy8lH.webp

From Russia
With Lead
Reach Rank 100
Obtain 50 headshots with the SKS DMR
Obtain 100 kills with the A-91 carbine
Obtain 50 kills with the MP412 REX handgun

184x92xAmerican_Classics.png.pagespeed.ic.LtSAgn71RE.webp

American Classics
Reach Rank 100
Obtain 50 headshots with the M39 DMR
Obtain 100 kills with the M4 carbine
Obtain 50 kills with the .44 Magnum handgun

184x92xMelee_Expert.png.pagespeed.ic.jdnmA-FTE-.webp

Melee Expert
Obtain Stelth Assassin
Obtain 50 Melee Ribbons

184x92xM412_Rex.png.pagespeed.ic.SPeh5-w76m.webp

(Tombstone Actual (Campaign
Complete Baku

184x92xShank.png.pagespeed.ic.q_GxzNXTGC.webp

(Fang of the Underworld (Campaign
Complete Kunlun Mountains

184x92xMachete.png.pagespeed.ic.nz8j4s5RM-.webp

(A Trapped Wolf Will (Campaign
Complete Tashgar

184x92xQBZ-95-1.png.pagespeed.ic.BpNVXy9BmZ.webp

(To Valhalla (Campaign
Make the final choice

184x92xP90.png.pagespeed.ic.7LBRR5AtKv.webp

(Peace Maker (Campaign
Make the final choice

184x92xM249.png.pagespeed.ic.2NwYKgEvhq.webp

(Final Duty (Campaign
Make the final choice

184x92xBF4_L85A2.png.pagespeed.ic.OJl8dS2sg2.webp

Open Fire
Reach Rank 10
Obtain 3 Assault Ribbons
Get a kill with a pistol in a round
Get a kill with 40mm grenade in a round
Get a kill with the defibrillator in a round

184x92xBF4_L96A1.png.pagespeed.ic.E71PBLO8K4.webp

Need Only OneReach Rank 10
Obtain 3 Sniper Ribbons
Get a kill with a shotgun in a round
Get a kill with a DMR in a round
Get a kill with C4 in a round


184x92xBF4_MTAR-21.png.pagespeed.ic.BWuPBQbh_n.webp

Multi-Talent
Reach Rank 10
Get a kill with an Assault Rifle
Get a kill with a Light Machine Gun
Get a kill with a Sniper Rifle
Get a kill with a Grenade

184x92xRPK-74M.png.pagespeed.ic.ejjtMXtvAe.webp

Powder Keg
Reach Rank 10
Obtain 3 LMG Ribbons
Get a kill with the M224 Mortar

184x92xBF4_MP7.png.pagespeed.ic.TXAp3N6DtB.webp

Make A Dent
Reach Rank 10
Obtain 3 Anti-Vehicle Ribbons
Destroy an Air Vehicle with a Portable AA

184x92xBF4_UCAV_Gadget.png.pagespeed.ic.9G_OqpRZ-a.webp

Eyes In The Sky
Reach Rank 10
Obtain 1 Air Superiority Ribbon
Obtains 3 Jet Fighter Ribbons

184x92xBF4_SUAV_Gadget1.png.pagespeed.ic.IWGatHRIhA.webp

Safe Raiding
Reach Rank 10
Get a kill with the bombing raid

184x92xBF4_Middle_King_Dog_Tag.png.pagespeed.ic.GPOFHzTtWU.webp

Middle King
Reach Rank 10
Play for 10 hours on China Rising Maps
Obtain a 5 kill streak
Get 1 kill with SUAV

184x92xBF4_Cruise_Missle.png.pagespeed.ic.F3LmED-YE1.webp

Mother of all Bombs
Reach Rank 10
Obtain Safe Raiding Assignment
Get 15 kills with the bombing raid
Destroy an enemy bomber

184x92xBF4_Air_Burst.png.pagespeed.ic.boDO5YGcOD.webp

I’m Dynamite
Reach Rank 20
Bomber Delivery ribbon x3
Get 20 UCAV kills
Score a multikill

184x92xBF4_Fire_Starter_Camo.png.pagespeed.ic.cRCXyZKyBD.webp

Fire Starter
Reach Rank 10
Start 5 fires in Second Assault

184x92xBF4_DAO-12.png.pagespeed.ic.gyziATNjZ7.webp

Dead StopReach Rank 10
Shotgun Ribbon x1
Raise or lower the Caspian Border Gate


184x92xBF4-F2000.png.pagespeed.ic.-kHAXmqxKH.webp

Express Train
Reach Rank 10
Assault Rifle Ribbon x1
Kill Assist Ribbon x2
Get 10 kills inside the Metro

184x92xBF4_AS-VAL.png.pagespeed.ic.H6_KW1PoF5.webp

Co-Pilot
Reach Rank 10
Spend 10 minutes in helicopters
Do 10 Squad Repairs

184x92xBF4_M60-E4.png.pagespeed.ic.IUvO3YROgj.webp

Dust Devil
Reach Rank 10
Anti Vehicle Ribbon x1
Destroy 5 vehicles in Gulf of Oman

184x92xBF4_GOL_Magnum.png.pagespeed.ic.uNxK5wIKoq.webp

Eagle’s Nest
Reach Rank 10
Sniper Rifle Ribbon x1
In a round, kill 5 players from the Caspian or Firestorm towers

184x92xBF4_DPM6_Camo.png.pagespeed.ic.lrybmIBAxB.webp

Air Mail
Reach Rank 20
Obtain Co-Pilot Assignment
Transport a flag carrier in a helicopter which results in a capture

184x92xExtra_Crispy_Dog_Tag.png.pagespeed.ic.bHKWRFR4RD.webp

Scorched
Reach Rank 20
Obtain Fire Starter Assignment
Get a kill by using the Firestorm tower burnoff

184x92xTrade_Master_Dog_Tag.png.pagespeed.ic.sBtQdWW66_.webp

Re-Mastered
Reach Rank 20
Get 25 Kills with the M60-E4
Get 25 kills with the F2000
Get 25 kills with the DAO-12
Get 25 kills with the AS VAL
Get 25 kills with the GOL Magnum

184x92xJump_Master_Dog_Tag.png.pagespeed.ic.jUxDQ9cZW1.webp

Perfect Landing

Reach Rank 20
Play 10 hours of Second Assault
Get a kill-streak of 10 in a round
Land on top of the tallest tower in Caspian or Firestorm
advanced330.png

TITANS OF STEEL
Reach rank 10

Destroy an objective in Carrier Assault

184x69xBF4_AR-160.png.pagespeed.ic.psSGhmrsw5.png

ARX-160
SPARE TIME SNIPER
Reach rank 10
Assault Rifle ribbon x3
Get 20 headshots with Assault Rifles


184x69xBF4_SR-2.png.pagespeed.ic.T5-XUP2ojq.png

SR-2
PACKING A PUNCH
Reach rank 10
Destroy 20 boats


184x69xBF4_AWS.png.pagespeed.ic.ETuFdx21c7.png

AWS
SWISS CHEESE

Reach rank 1
0LMG ribbon x3
Destroy 3 vehicles as Support

184x69xBF4_SR338.png.pagespeed.ic.pj9O2hRcwe.png

SR338
ALWAYS DEADLY

Reach rank 10
Sniper Rifle ribbon x3
Get 5 kills with C4 on NS maps


184x69xBF4_SW40.png.pagespeed.ic.uKvJsvpBru.png

SW40
CURVE BALL
Reach rank 10
Get 10 kills with an Impact Grenade


184x69xBF4_M320_3GL.png.pagespeed.ic.h9ZwJ0X9F5.png

M320 3GL
MULTI TOOL
Reach rank 10
Get 10 kills with UGL Darts
Get 10 kills with UGL LVG


184x69xBF4-AA-Mine.png.pagespeed.ic.2v_MGH8oMx.png

AA MINE
DEATH FROM BELOW
Reach rank 10
PDW ribbon x3
Destroy 5 attack air vehicles with Rocket Launchers

184x92xScourge_of_the_Sea_Dog_Tag.png.pagespeed.ic.cSQFPCUpRr.png

SCOURGE OF THE SEA
Reach rank 10
Play 10 hours of Naval Strike0/10
Get 1 kill with AA Mine


184x92xGiant_Slayer_Dog_Tag.png.pagespeed.ic.ScKaDSI_Np.png

GIANT SLAYER
Reach rank 10
Win 20 rounds of Carrier Assault

184x92xBF4_Unica_6.png.pagespeed.ic.IEQyta1wbl.png

Big Splash
Reach rank 10
Activate the floodgates on the Sunken Dragon map

Get 5 total kills when swimming


184x92xBF4_Bulldog.png.pagespeed.ic.tfqRU6DUfB.png

Lions and Tigers and Bears
Reach rank 10
While on foot as Assault, kill 10 Support enemies who are also on foot

While on foot as Assault, kill 10 Engineer enemies who are also on foot
While on foot as Assault, kill 10 Recon enemies who are also on foot


184x92xBF4_MPX.png.pagespeed.ic.2fHPAjg6SQ.png

Not the Weakest Link
Reach rank 10
Get 2 PDW Ribbons

Link 10 points in Chainlink
Get “Squad Order Followed“ 10 times

184x92xBF4_CS5.png.pagespeed.ic.rxrfoXug3V.png

The ‘I’ in Team
Reach rank 10
Get 2 Sniper Rifle Ribbons

10 Squad Beacon Spawns on your beacon
20 Spot Assists

184x92xBF4_Balistic_Shield.png.pagespeed.ic.JklWjWrwHF.png

Vanguard
Reach rank 10
Get 5 Savior Kills

Get 20 Suppression Assists
Destroy 3 Explosives

184x92xBF4_Road_Worrior_Dog_Tag.png.pagespeed.ic.VVARiSSLfg.png

Road Warrior
Reach rank 10
10 Capture Point Attacker kills

10 Capture Point Defender kills
25 kills with shotguns

184x92xBF4_Remote_Control_Dog_Tag.png.pagespeed.ic.B2WhuZ33kg.png

Remote Operator
Reach rank 10
Destroy 1 Vehicle with the EOD BOT

Get 5 Kills using the RAWR
Get 10 Kills the Mortar
Spot 20 Enemies with the MAV

184x92xBF4_Desert_Eagle.png.pagespeed.ic.7OGehakpTO.png

Recoil Kinetics
Reach rank 10
Big Splash

Get 20 Headshots using the Unica 6

184x92xBF4_Killjoy_Dog_Tag.png.pagespeed.ic.dbAPmOsCbF.png

Killjoy
Reach rank 10
Recoil Kinetics

Get 10 kills while under 30 health

Break 30 enemy links in Chainlink
Win a round of Chainlink with less than 50 tickets remaining

184x92xBF4_City_Slicker_Dog_Tag.png.pagespeed.ic.m4H1UisFlu.png

City Slicker
Reach rank 20
Spend 10 hours on Dragon’s Teeth maps

Obtain 100 kills on Dragon’s Teeth maps
184x92xBF4_Phantom_Program_Dog_Tag1.png.pagespeed.ic.RtRuOTnGBa.png

PHANTOM PROSPECT
Play as Premium once
در بخش leaderboards پایین صفحه عکس یک اسکلت هست، روی آن کلیک کرده و منتظر شوید تا کنسول لود شود، سپس در آنجا کلمه "bumpinthenight" را بنویسید
Score 200 kills with Assault rifles
Score 200 kills with Main battle tanks
Get a total of 300 meter headshot

184x92xphantom_trainee_camo.png.pagespeed.ic.VO-VDvbh1I.png

Phantom Trainee
Play as Premium Once
در بخش leaderboards پایین صفحه عکس یک اسکلت هست، روی آن کلیک کرده و منتظر شوید تا کنسول لود شود، سپس در آنجا کلمه "
epic dream worlds" (بین حروف فاصله هست) را بنویسید
Score 200 Kills with Pistols
Score 20 in Jets
Get 2x Shotgun Ribbons in a Round



Phantom Initiate
Play as Premium Once
در بخش leaderboards پایین صفحه عکس یک اسکلت هست، روی آن کلیک کرده و منتظر شوید تا کنسول لود شود، سپس در آنجا کلمه "24344241893" را بنویسید

Score 200 Kills with LMGs
Score 50 kills with explosives
Get 25 roadkills in any vehicle

Phantom Opertive
بچه ها یه راهی هست که بدون هیچ کدوم از تگ های Final Stand، بتونیم کمون phantom و assignment ـش رو بگیریم!1- هر 3 اساینمنت قبلی رو کامل کنین
2- داگ تگ راست phantom prospect رو بردارین. داگ تگ چپ مهم نیست!!!
3- کلاس recon رو با MAV وردارین
4- camo ی فنتوم رو برای کاراکترتون بردارین و paint فنتومم برای اسلحه تون بردارید
5- حالا MAV رو یه جا بذارین و خودتون برین توی آسانسور Hanger 21
6- تا در آسانسور بسته شد، switch کنین توی MAV! با اینکار دیگه نمیمیرید توی آسانسور !!!
7- البته باید داخل آسانسور کساییه که داگ تگای مپ ها رو دارن، حضور داشته باشن تا آسانسور بسته شه و شروع به حرکت کنه


در این سرور که فقط برای پیدا کردن فنتوم هست میتونید کارتون رو انجام بدین:
Reddit PHANTOM OPERATIVE Search Server - Get Your BOW & ORDERS! - Multiplayer - Battlelog / Battlefield 4


اینم ویدیوی آموزش بقیه کار ها مثل باز کردن محافظ اتاق و ...:
http://w7.mul.ir/yo|ut|ub|e.|co|m/watch?v=Bn4xHqnwjwo&list=UUw7FkXsC00lH2v2yB5LQoYA


با تشکر از PacificMooD و ESF_AREF در پلاتون پرشین سولجرز ( لینک در امضام هست )


داستان Phantom و DICE و JJJU و Spyder Bow و Dog Tag ها و Easter Eggs
53969939332544672884.jpg



خوب همینطور که می دونید
مرحله ی 4م از Phantom Program که مخصوص Premium ها هست با ارائه DLC Final Stand آغاز شده و همه به این فکر که این هم مثل مراحل قبلی با وارد کردن یک پسورد در کنسولی که در قسمت Leaderboard قرار داره اون اساینمنت رو می تونن انلاک کنن ولی این دفعه JJJU که یکی از کارمندان دایس و یکی از طراحان این برنامه هست گفت که این یکی سخت تر از اون چیزی هست که فکر می کنید.و وقتی که می خواید پسورد رو وارد کنید این پیغام رو می بینید :
Phase 4 now active. Physical access restriction in place.

اولین سرنخ: اولین نشونه های جستجو با پیدا شدن یک آسانسور در A در Hanger21 آغاز شد که به نظر خاموش میرسید و تلاش ها برای روشن کردنش بی نتیجه موند.بعد کسی تونست با استفاده از ابزار Cinematic Tools که این اجازه رو می ده که مثل حالت Spectator همه جای نقشه بریم فهمید که در 2000 متر پایین تر از نقشه یک اتاق که به Phantom Room معروف شد وجود داره و تیر و کمان در وسط این اتاق هست و اتاق دارای یک حائل و 2 Keypad برای وارد کردن کد وجود داره.پس همگی به دنبال پسورد می گشتن.

04657155910340279115.png




دومین سر نخ : دومین سرنخ پیدا کردن یک Dish در بالای کوه واقع در Hanger 21 بود که به سمت ماه نشانه رفته بود و یک دکمه کنارش داشت که LED اون به صورت نامنظمی روشن و خاموش میشد.فهمیدند که این درواقع یک کد مورس هست که بعد از ترجمه اون این متن به دست اومد :
397648 We need reinforcements, waiting for your response

95986975020569147074.png



همه فکر کردن که این پسورد اون اتاق پایین هست ولی هنوز آسانسور خاموش بود.


سرنخ سوم : سر نخ سوم از اینجا شروع شد که داخل بتللاگ در قسمت داگ تگ ها 5 تا تگ پریمیوم اضافه شده ولی شبیه داگ تگ های قبلی نیستند و مثل Chip هایی می مونند ولی هیچ توضیحی درباره ی باز کردنشون داده نشده بود.هنگامی که همه نا امیدانه داشتند دنبال راهی برای روشن کردن آسانسور میگشتند خبری اومد که یک نفر داخل Operation Whiteout تونسته یکی از تگ ها رو پیدا کنه اینجوری که با یک جعبه بسیار کوچیک عجیب در یکی از قسمت های نقشه مواجه میشه و بعد از Knife کردن اون و زدن E تونسته اون تگ رو بگیره.اینجاست که Community و IRC منفجر میشه و همه میریزن داخل مپ ها به دنبال تگ ها ( 4 تگ برای هر 4 نقشه) .حتی سرور هایی مخصوص پیدا کردن تگ ها ایجاد میشه ولی کسی نمیتونه اون جعبه رو اونجایی که او شخص اول پیدا کرده پیدا کنه و همه می فهمند که جعبه به صورت رندوم Spawn میشن توی نقشه.ولی بعد از اینکه مدت زمانی می گذره می فهمند که در واقع جعبه ها در چندین نقطه به صورت تصادفی ظاهر میشن.
نکته 1 : این هم نقشه ی این نقاط برای پیدا کردن تگ ها.سعی کنید که تمام نقاط رو به صورت دوره ای سر بزنید تا اون رو پیدا کنید.
نکته 2 : در Whiteout و HammerHead این جعبه ها توسط MaV راحت تر پیدا میشن چون سفید هستند ولی در Giants و Hanger 21 جعبه ها قهوه ای هستند و باید خودتون بگردید.
نکته 3 : سروری که داخلش می خواید بگردید باید Ranked و Official باشه و حتما Round باید شروع شده باشه.اگر هم کسی جعبه رو پیدا کرد یک صدایی رو میشنوید و اینکه بعد از معمولا 5 مین الی 10 مین دوباره در جای دیگه ظاهر میشن.
نکته 4 : حداقل داشتن یکی از این تگ ها برای رسیدن به تیر و کمان ضروری هست.

78530011738597965138.jpg


82619695416777290098.jpg


49342697124884617383.jpg


عکس شماره 8 رو من گرفتم :d

88116152846526961215.jpg


01935991121078076639.jpg


ادامه سرنخ سوم :
خوب بعد از اینکه یکی از این تگ ها رو پیدا کردید با رفتن داخل آسانسور میفهمید که نورهای آسانسور شروع به روشن خاموش شدن می کنن که باز هم همین تبدیل شد به یک کد مورس و ترجمه ی اون یک شعر بود که توسط JJJU نوشته شده بود :
"WE DISCOVERED EARTH LONG TIME AGO.
A JOURNEY FOLLOWED TO THIS VIBRANT GLOBE.
A LOVELY PLACE IT TURN(e)D OUT TO BE.
WE NEVER LEFT WE STAYED HERE FREE.
OUR SECOND HOME WE CALL IT NOW.
TO STAY FOR GOOD WE TEND TO VOW.
AMAZING PLANET, OUR SPIRITS FLY.
ETERNAL SOLITUDE OF STARRY SKY.
ZEPHYR IN HAIR AND FACE WITH GLEE,
WHEN HEADING TO THE OPEN SEA.
YOU FEEL ALIVE, THE TUNES OF FIFE.
THIS NEVER-ENDING STREAM OF LIFE.
ENJOY THE TREK(?), ENJOY THE PLAY.
IF FATE SAYS WE MAY MEET ONE DAY.
-JJJU"

که داره از زبان موجودات فضایی از آشنایی اونها با زمین و اینکه از خیلی وقت قبل اونها اینجا هستند و ترک نکردند صحبت میکنه.این شعر سرنخی است برای سرنخهای بعدی.

سرنخ چهارم : بعد متوجه میشن که اگه 2 نفر با 2تا تگ مختلف وارد اسانسور بشه چراغ ها ثابت میشن و اگه نفر 3 و 4 هم با تگ های دیگه وارد آسانسور بشه دکمه آسانسور روشن میشه و میشه اون رو کلیک کرد ولی درجا 4 نفر کشته میشن.اینجاست که بقیه ی فازهای Phantom به کمک میاد و باید اونها رو هم کامل انجام داد که یک تگ و یک Camo برای سربازتون و یک Camo برای اسلحه بهتون میده که یباید اون ها هم حتما Equip کنید والا در آسانسور کشته میشید.سوار شدن به اسانسور خیلی رمز آلود و کمی هم وحشتناک(خودتون سوار شید میبینید).و بعدش وارد اتاق میشید:

88011035220629626584.png


ولی هر کدی که ملت به نظرشون میرسید رو وارد کردن ولی هنوز اون حائل برداشته نمیشد.
مدتی میگذره به همین صورت تا اینکه سرنخ بعدی رو پیدا می کنند.

سرنخ 5وم:بعضی ها شروع می کنن به انالیز شعر و متوجه میشن که این شعر درواقع داره به 4نقشه اشاره می کنه پس همگی میرن داخل نقشه برای پیدا کردن سرنخی کدی و یکی از بازیکن ها در کنار یکی از قایق های HammerHead صدای بیپ بیپ رو میشنوه و متوجه میشه که باز هم یک مورس وجود داره و وقتی اونو ترجمه می کنن به این میرسن :
429 start preparations for a new expedition leave tomorrow morning

پس تا اینجا 2 قسمت کد به وجود اومده و همگی به دنبال مورس های دیگه میرن و دیروز 2تای دیگه هم پیدا میشه :
Nine hundred and seventy factory all right. Walker not ready yet. They did not suspect. Will wait
1290. Everything is normal. Transmission begins. Control PROGRAM COMPLETED
بعد از پیدا کردن این کد همه به سمت اسانسور میرن و کد رو با ترکیب های مختلف وارد می کنن و بالاخره حائل برداشته میشه و کسانی که تونستن برن پایین هر تعداد که باشن میتونن تیر و کمان رو بردارن.و همچنین برای ازاد کردن Assignment هم باید بالای یکی از کمد ها که عکسشو میزارم روی یک برگه E رو بزنن.
رمز برای وارد کردن در اتاق هست :
970 397648 429 1290

37416242263756995712.png


72049102499744477047.png

نکته 1 : یادتون نره که اساینمنت رو ازاد کنید.البته من که ازاد کردم هنوز توی بتل لاگ آزاد نشده ولی بعد از هربازی جلورفتنشو نشون میده که این هست :
200 kills with Phantom که همون تیر و کمان هست
50 Headshot with Phantom
نکته 2: 4نفر با 4 تگ مختلف (تگ چپ) + تگ راست Phantom که با ازاد کردن اولین اساینمنت + Camo Soldiers که اول بازی حتما یادتون باشه بزارید ( در قسمت Misc و به اسم Phantom هست ) + Camo برای اون اسلحه ای که دستتون هست که اونم اسمش Phantom هست.با داشتن تگ ها اسانسور روشن میشه و کسای دیگه هم که یکی از تگ های چپ + اضافه های Phantom (تگ های راست و Camo ها رو دارن هم سوار آسانسور بشن مشکلی پیش نمیاد)
نکته 3 : ولییییی عجیب ترین جای کار اینه که JJJU بعد از اینکه دیروز رمز کشف شده گفته :

End of round? I don't think you are done yet ... ;)

ببخشید اگه پست طولانی شد.عکس های نقشه رو هم من نگرفتم ( به جز اونیکی که گفتم) و کار جمع بندی و .... شخصی به نام Death3d که داخل IRC بود انجام داده.
راستی من 4تا تگ رو دارم هرکسی کمکی خواست برای گرفتن تیرو کمان بگه:)

N13829042251761281_1.jpg

Storm bringer
Obtain 20 000 points in the Singapore mission in the Campaign
A one-man riot
Obtain 11 000 points in the Shanghai mission in the Campaign
Terror of the deep
Obtain 11 000 points in the South China Sea mission in the Campaign
Gladiator
Obtain 12 000 points in the Kunlun Mountains mission in the Campaign
Above and beyond the call
Complete all Assignments in the Campaign
Demolition man
Obtain 15 000 points in the Tashgar mission in the Campaign
Guardian of the fleet
Obtain 6 000 points in the Suez mission in the Campaign
Full arsenal
Unlock all assignments and collectibles in the Campaign
Fish
Complete the Campaign on Easy
Dunn's pride
Obtain 7 000 points in the Baku mission in the Campaign
Braving the storm
Complete the Singapore mission in the Campaign
Wolves in sheep's clothing
Complete the Shanghai mission in the Campaign
The fall of a Titan
Complete the South China Sea mission in the Campaign
Dead by dawn
Complete the Kunlun Mountains mission in the Campaign
Guns at dawn
Complete the Suez mission in the Campaign
Fishing in Baku
Complete the Baku mission in the Campaign
Antediluvian
Complete the Tashgar mission in the Campaign
It was on the way...
Find 6 collectibles in the Campaign
Took a casual look around
Find 9 collectibles in the Campaign
Methodical search
Find 15 collectibles in the Campaign
Done some searching
Find 12 collectibles in the Campaign
No stone left unturned
Find 18 collectibles in the Campaign
Every nook and cranny
Find 21 collectibles in the Campaign
Stumbled over it
Find 3 collectibles in the Campaign
Wolf
Complete the Campaign on Normal
Tombstone
Complete the Campaign on Hard
Recon
Find 28 collectibles in the Campaign
Well placed
Get 10 kills with C4 in the Baku mission in the Campaign
Wrecker
Get 10 multi-kills in the Shanghai mission in the Campaign
Blood wake
Get 30 headshots in the South China Sea mission in the Campaign
War turtle
Get 15 kills with RPG in the Singapore mission in the Campaign
Infiltrator
Get 10 adrenaline kills in the Tashgar mission in the Campaign
Shawshank
Get 5 kills with Shank in the Kunlun Mountains mission in the Campaign
For tombstone
Let the Valkyrie be destroyed in the Campaign
For the people
Sacrifice Irish to save the Valkyrie in the Campaign
For the cause
Sacrifice Hannah to save the Valkyrie in the Campaign
Patience is a virtue
Experience all 3 endings in the Campaign
Turn around...
Perform 5 dog tag kills in Multiplayer
Won them all
Win a round of each game mode
45. Old school
Perform 45 kills with the M1911 Handgun in Multiplayer
Bomb squad
Deliver 5 bombs in Obliteration
"Call me "Sir
Reach rank 25
Fledgling
Play a round of Air Superiority
2Wheels
Get a kill with the Dirtbike
Mini Kamikaze
Kill an enemy with the SUAV
Death From Above
Get a kill with the bomber
New Superpower
Complete all China Rising Assignments
Falling​ Down
Kill an enemy with a ceiling collapse in Operation Metro
Dirty Job
Find the hidden tunnel in Caspian Border
Torched
Ignite a brush fire using the repair tool in Operation Metro or
Capian Border
Risky Business
Kill an enemy flag holder while carrying your team's flag in CTF
Blind Bomber
In a round get 5 kills with air vehicles in Gulf of Oman

Killing Me Softly
Get a kill in the ACV
The Big Leagues
Play a round of carrier assault
Fly Swatter
Kill an enemy with the AA Mine
No Parley
(Get a kill with the Old Cannon (In Operation Mortar
Spotted
(Climb the highest point in the naval strike (on top of the submarine base in Wave Breaker
Bulletproof. Sort Of...
Spend 5 minutes using the Ballistic Shield
Link Repeater
Win 2 rounds of Chainlink
RC Assassin
Get 5 kills in a round with the RAWR
The Metropolitan
Play a round on all Dragon's Teeth maps
Street Fighter
Complete all Dragon's Teeth Assignments

E13755201842477305_3.jpg

*Assault Rifles *only for ASSAULT kit
(AEK-971 · AK-12 · AUG A3 · CZ-805 · FAMAS · M16A4 · M416 · QBZ-95-1 · SAR-21 · SCAR-H · ACE 23 · L85A2 (CR) · F2000 (SA) · AR-160 (NS) · Bulldog (DT)
*PDWs ( Personal Defense Weapons) *only for ENGINEER kit
(PDW-R · CZ-3A1 · P90 · UMP-45 · CBJ-MS· PP-2000 · JS2 · UMP-9 · MP7 (CR) · AS VAL (SA) · SR-2 (NS) · MPX (DT
*LMGs (Light Machine Guns) *only for SUPPORT kit
(M249 · QBB-95 · U-100 MK5 · MG4 · RPK-12 · Type 88 LMG · LSAT · PKP Pecheneg · M240B · RPK-74M (CR) · M60-E4 (SA) · AWS (NS
*Sniper Rifles *only for RECON kit
(M40A5 · Scout Elite · SV-98 · JNG-90 · CS-LR4 · 338-RECON · SRR-61 · FY-JS · M98B · L96A1 (CR) · GOL Magnum (SA) · SR338 (NS) · CS5 (DT
*Carbines *for all kits
(AK5C · M4 · ACE 21 CQB · G36C · MX4 Storm · ACW-R · SG553 · AKU-12 · A-91 · ACE 52 CQB · Type 95B-1 · SG553 · MTAR-21 (CR
*DMRs (Designated Marksman Rifles) *for all kits
M39 EMR · QBU-88 · RFB · MK11 MOD 0 · SKS · SVD-12 · ACE 53 SV · SCAR-H SV
*Shotguns*for all kits
(Hawk 12G · Saiga-12K · 870MCS · QBS-09 · M1014 · SPAS-12 · UTS-15 · DVB-12 · DAO-12 (SA
Launchers
FIM-92 Stinger · M320 · GP-30 · MBT-LAW · RPG-7V2 · XM25 · FGM-172 SRAW · MK153 SMAW · SA-18 IGLA · FGM-148 JAVELIN
Battle Pickups
M82A3 · USAS-12 · M32 MGL · StarStreak · AMR-2 · M136 CS · R.A.W.R
Secondary Weapons
(M93R · G17 · M9 · MP412 REX · QSZ-92 · P226 · G18 · Shorty 12G Shotgun · MP443 · FN57 · CZ-75 · .44 Magnum · Compact .45 · M1911 · SW40 (NS) · Unica 6 (DT) · DEagle .44 (DT
bayonet · ACB-90 · Shank · Machete · Bowie · Carbon Fiber · Improvised · Scout · Survival ·Trench · Boot · Seal · BJ-2 · PRECISION · DIVE · TACTICAL
M67 FRAG · V40 MINI · RGO IMPACT · M84 FLASHBANG · M18 SMOKE · M34 INCENDIARY · Hand Flare

Close Range Optics

(Reflex (1x) · Holographic Sight (1x) · Coyote (1x) · HD-33 (1x) · Kobra (1x) · PKA-S (1x) · Iron Sight RNV (1x) · FLIR (2x
Mid Range Optics
(M145 (3.4x) · PK-A (3.4x) · PRISMA (3.4x) · ACOG (4x) · PSO-1 (4x) · JGM-4 (4x
Long Range Optics
(CL6x (6x) · Rifle Scope (8x) · Hunter (20x) · Ballistic (40x
Accessories
*Canted Iron sight · Magnifier (2x) · Variable Zoom (14x) *Sniper Rifle Only* · Flash Light · Tactical Light · Laser Sight · Tri Beam Laser · Green Laser Sight · Laser/Light Combo · Range Finder *Sniper Rifles Only
Barrel Attachments
Standard Barrel · Compensator · Duckbill *Shotguns Only* · Flash Hider · Full Choke *Shotguns Only* · Heavy Barrel · Modified Choke *Shotguns Only* · Muzzle Brake · Suppressor
Under Barrel Attachments
*Underslung Rail *Assault Rifles Only* · Bipod · Ergo Grip · Angled Grip · Stubby Grip · Vertical Grip · Folding Grip · Potato Grip · Extended Magazine *LMGs Only
Sniper Rifles' Auxiliary Attachments
Straight Pull Bolt *Sniper Rifles Only* · Bipod

Optics

(Iron sights · Ghost Ring · Mini (RDS) · Delta (1x) · Scope (3x
Accessories
Flash Light · Tactical Light · Laser Sight · Tri Beam Laser · Green Laser Sight · Laser/Light Combo
Barrel Attachments
*Standard Barrel · Compensator · Flash Hider · Heavy Barrel · Muzzle Brake · Modified Choke *Shorty 12G Only* · Duckbill *Shorty 12G Only* · Full Choke *Shorty 12G Only
O13755203682479342_1.jpg

Light Armored Vehicles
(M1161 ITV · VDV Buggy · LYT2021 · MRAP · SPM-3 · ZFB-05 · Quad Bike · Dirt Bike (CR) · DPW (SA) · SKID Loader (SA
Infantry Fighting Vehicles
LAV-25 · BTR-90 · ZBD-09
(همون نفربر خودمون) (AAVs (Amphibious Assault Vehicles
AAV-7A1 AMTRAC
(MBTs (Main Battle Tanks

M1 Abrams · Type 99 MBT
Attack Helicopters
AH-1Z Viper · Z-10W
Scout Helicopters
Z-11W
Transport Helicopters
UH-1Y Venom · Z-9 Haitun
Boats
(RHIB Boat · RCB · DV-15 Interceptor · PWC · Amphibious Hovercraft Vehicle (NS
Attack Jets
(AC-130 Gunship · SU-25 Frogfoot · Q-5 Fantan · A-10 Warthog · H-6 Bomber (CR
Stealth Jets
J-20 Chengdu · SU-50 PAK FA · F-35
Mobile Anti-aircraft vehicles
9K22 Tunguska-M · Type 95 AA · LAV-AD
Mobile artillery
HIMARS
Emplacements
Heavy MG · Centurion C-RAM · Pantsir-S1 · LD-2000 AA · M220 TOW Launcher · 9M133 Kornet Launcher · HJ-8 Launcher
Driver/ Pilot's Primary Weapons
120mm AP Shell · 30mm HE Shell · SABOT SHELL • APFSDS-T SHELL • ​BURST CANNON • 20MM CANNON · 30MM CANNON • 25MM CANNON ​• ​7.62 MINIGUNS ​• ​HYDRA ROCKETS ​​ ZUNI ROCKETS · ​SMART ROCKETS ​• 30MM GAU CANNON ·
Driver/ Pilot's Secondary Weapons
Coaxial LMG · Guided Shell · COAXIAL HMG · CANISTER SHELL · STAFF SHELL • TOW MISSILE · ZUNI ROCKETS • HEATSEEKERS · PASSIVE RADAR · ZUNI ROCKETS · ACTIVE RADAR • TOW MISSILE · LASER GUIDED · TV-GUIDED MISSILE • JDAM BOMB
Driver/ Pilot's Countermeasures
SMOKESCREEN · IR Smoke · FIRE EXTINGUISHER · ACTIVE PROTECTION • IR FLARES · ECM JAMMER
Driver/ Pilot's Optics
IRNV Optics · Thermal Optics · Zoom Optics
Driver/ Pilot's Upgrades
Autoloader · Maintenance · THERMAL CAMO · REACTIVE ARMOR • PROXIMITY SCAN · AIR RADAR · BELT FEEDER • GYRO STABILIZER · GYRO STABILIZER
Gunner's Optics
GUNNER ZOOM · GUNNER IRNV · GUNNER THERMAL
Gunner's Upgrade
GUNNER BELT FEEDER · GUNNER PROX. SCAN · GUNNER SOFLAM · GUNNER INCENDIARY
Chopper Gunner's Secondary Weapons
LASER GUIDED · TV-GUIDED MISSILE
N13767228971639614_1.jpg

*Offensive *for all kits
SPRINT · AMMO · GRENADES · REDUCED FALL
*Defensive *for all kits
ARMOR · COVR · FLAK · QUICK REGEN
*Shadow *for all kits
QUICK UNSPOT · SPRINT · REDUCED FALL · STEALTH
*Combat Medic *only for ASSAULT kit
MEDKITS UPGRADE · SPRINT · MEDICAL UNIT · DEFIB UPGRADE
*Grenadier *only for ASSAULT kit
GRENADES · SPRINT · 40MM GRENADES · FLAK
*Mechanic *only for ENGINEER kit
FAST REPAIR · FLAK · COVER · REPAIR UNIT
Anti-Tank
*only for ENGINEER kit
MINES · ROCKETS · MORE DEPLOYED EXPLOSIVES · FLAK
*Indirect Fire *only for SUPPORT kit
AMMO BAG UPGRADE · AMMO · INDIRECT FIRE · RESUPPLY UNIT
*Perimeter Defense *only for SUPPORT kit

AMMO · SUPPRESSION · CLAYMORES · MP-APS UPGRADE
*Spec Ops *only for RECON kit
STEALTH · C4 EXPLOSIVES · MOTION SENSORS · QUICK UNSPOT
*Sniper *only for RECON kit

HOLD BREATH · COVER · QUICK UNSPOT · ADVANCED SPOT

T13755239192479194_1.jpg

E1375637893247993_1.jpg

E13755201842477305_2.jpg

: The minimum PC system requirements are

Intel Core 2 Duo @ 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.8 GHz

2GB Main System Memory

NVIDIA GeForce 8800 GT / ​ AMD Radeon 3870
With 512 MB Graphic Memory

Windows Vista SP2 32-bit


30GB of Hard Drive/ Solid State Drive space
: The recommended PC system requirements for optimal visual quality and frame rate are

Quad core Intel CPU / Six-core AMD CPU

8GB Main System Memory

NVIDIA GeForce GT 660 / AMD Radeon 7870
With 3 GB Graphic Memory

Windows 8 64-bit

30GB of Hard Drive/ Solid State Drive space

T13755239192479194_3.jpg

1. Persian-Masoud

2. S
hadow7Cyrus

3. Ramb0o0


4.
halk3r

5.
MehdiAlCapoN

6.
Sh_mr_x

7. MK_Brainkiller

8. C0MmAnDeR_7

9.
Th3L4sT

10.
naiemmoradi

11. FPS_Pun1sheR

12. Persian-BHD

13. PREDATOR-SR71

14. Amir_Ostouvar

15. d0bid0b

16. xXCybeRyXx

17. HoseinHarami

18. mojixkiller

19. Miladosos

20. persian-pooya

21. Saed-NightHawk

22. kenway1775

23. SamiFoton31

24. Killers_Arrow

25. modashna

26. KingStarX2


27. MaXkilL-B

28. llPersianll

29. AlmaHeyva

30. MahdiRoyal

31. goonersince2002

32. FPS-Douug

C13873969122214360_1.jpg

بچه ها فهمیدم چطور میشه مشکل China rising رو که برای پریمیومی ها اومده برای تمام سرورای CR حل کرد!!!
حتی سرورایی که عکس جت کوچولو داره!
registry editor را به وسیله نوشتن کد Regedit در RUN باز کنید
سپس توی مسیر "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\Battlefield 4" یه key به اسم "Xpack1" بسازید و توش یه string value به اسم Installed بسازید و اونو باز کنید بنویسید True
Cheers :)
یا میتوانید فایل registry را دانلود و نصب کنید
اینم با همون روش چاینا ریزینگ که در اسپویلر بالا توضیح دادن درست شد به جای xpack1 میشه xpack0 یعنی توی مسیر "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\Battlefield 4" یه key به اسم "Xpack0" بسازید و توش یه string value به اسم Installed بسازید و اونو باز کنید بنویسید True
یا میتوانید فایل registry را دانلود و نصب کنید
اینم با همون روش چاینا ریزینگ که در اسپویلر بالا توضیح دادن درست شد به جای xpack1 میشه xpack2 یعنی توی مسیر "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\Battlefield 4" یه key به اسم "Xpack2" بسازید و توش یه string value به اسم Installed بسازید و اونو باز کنید بنویسید True
یا میتوانید فایل registry را دانلود و نصب کنید

اینم با همون روش چاینا ریزینگ که در اسپویلر بالا توضیح دادن درست شد به جای xpack1 میشه xpack2 یعنی توی مسیر "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\Battlefield 4" یه key به اسم "Xpack3" بسازید و توش یه string value به اسم Installed بسازید و اونو باز کنید بنویسید True
یا میتوانید فایل registry را دانلود و نصب کنید
نحوه ی دانلود کردن DLC و بازی های ORIGIN از طریق IDM :

به قسمت option در IDM و از قسمت General دکمه ی add browser رو انتخاب کنید . دو گزینه رو که با علامت قرمز مشخص شدن از طریق مسیر دهی پوشه origin ( پوشه ی برنامه اصلی . با پوشه بازی ها اشتباه گرفته نشه )که در درایو ویندوز معمولا نصب شده انتخاب و تیک بزنید :

2752227-8ke8.jpg




از حالا وقتی می خواهید DLC یا هر بازی رو از طریق ORIGIN دانلود کنید با ارور زیر مواجه می شوید . بعد از نمایش ارور لینک دانلود با IDM فعال و در اختیارتون قرار میگره و میتونید به راحتی دانلود کنید . این روش برای آپدیت بازی ها جواب نمیده و فقط برای دانلود data اصلی بازی و DLC ها مورد استفاده قرار میگیره !

وقتی شما به بازی متصل میشید بسته های اطلاعاتی پلیر های دیگه و خودتون رو دریافت و ارسال میکنید که موقعیت و اکشن های مرتبط با اون ها رو رد و بدل میکنه مثلا وقتی شما به یک نفر شلیک میکنید بازی باید موقعیت اون و زاویه شما رو تخمین بزنه همینطور موقیعت اون شخص از شما و مسائل مرتبط دیگه کاری که network smoothing انجام میده اینه که میزان تخمین و محاسبات رو کاهش میده تا اطلاعات کمتری به سرور ارسال بشه و در نتیجه packet lost کمتر و لگ کمتر و ... مسئله بعدی اینه که بعضی اوقات این فاکتور تاخیر شما رو کم نمیکنه بجاش تاخیر رو با سرور برابر میکنه (در عمل کار خیلی سختیه)
سیستمش اینطوری هست
اگر پینگتون کم هست مثلا زیر 50 60 میتونید network smoothing رو روی 0 بذارید.
اگر پینگتون بالا تر از 100 هست بهتره روی 50 یا کمی بالا تر بذارید.(البته بسته به بسته های که به مقصد نمیرسند میتونید بالاتر بذارید قبلش پینگ بگیرید و تخمین بزنید)
برای اطلاعات بیشتر این رو مطالعه کنید
راستی چند نفر اینجا از Loading های وحشتناک طولانی بازی خسته شدن؟ هر دفعه که لود میشه نصف Match تموم شده، نه؟
خب من امشب یه راه حل پیدا کردم، اینقدر بهم حال داد که تا همین الان داشتم بازی میکردم، حتی 1 بار هم کرش نکرد! هر مپ فقط 30-40 ثانیه طول میکشه لود کردنش، شاید حتی کمتر! :d

برای این کار به یک یا چند فلش مموری احتیاج دارین که فایل های Cas بازی رو کپی کنید توش. من که خودم از دو تا فلش استفاده میکنم، یکی 8 گیگ اون یکی 16 گیگ!
روش رو از این سایت پیدا کردم: [FIX] Insane loading times - Battlefield 4 - Stars and Stripes

احتیاج به فلش مموری خفنی (USB3) و... ندارین، همین معمولی ها هم کافی هستن!



1. فلش مموری (ها) رو وصل کنید.
1. 1) فرمت کنید اگر احتیاج به فضای خالی دارین.
2. برید به مسیری که بازی رو نصب کردین: Battlefield 4\Data
3. تمام فایل های Cas رو کات کنید (حتما کات کنید، یا بعد از کپی کردن، پاک کنید.) و در فلش مموری (ها) پیست کنید.
4. 1) CMD رو با Run as administer اجرا کنید. (منوی استارت رو باز کنید و تایپ کنید CMD و کلیک راست کنید روی آیکون و Run as administer رو انتخاب کنید.)
4. 2) میسر (دایرکتوری) رو به محل فلودر Data بازی عوض کنید: "CD /d "path to \Data
مثلا اگر در حال استفاده از مسیر پیش فرض نصب بازی در Origin استفاده میکنید، میشه این: "cd /d "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\Data علامت نقل و قول ( " ) فراموش نشه!
4. 3) با دستور MKLink برای هر فایل Cas یک Syslink ایجاد میکنیم (Symbolic Link)، مثال: <مسیر فایل CAS> <نام لینک> mklink
برای مثال، اگر فلش مموری شما درایو G هست و فایل ها هم در ریشه اصلی درایو ریخته شدن، به این صورت میشه: mklink cas_01.cas G:\cas_01.cas
5. برای هر فایل CAS این کار رو بکنید. (کلا 22 تا اگر فولدر آپدیت رو هم در نظر بگیریم.)
6. ؟؟؟
7. حال کنید! :d

فولدر آپدیت در این مسیر هم فراموش نکنید: Battlefield 4\Update\Patch\Data
یک فایل Cas_01 هست که با درست کردن یه فولدر به اسم Update توی یکی از فلش مموری ها میتونین کپی کنید. (توی عکس هست)

سوالی چیزی بود، بپرسین. میدونم یکم قر و قاطی شده. ;)

اینم یک عکس که همه مثال ها توش هست:
92808626653720447188.jpg
آقا یک روش برای افزایش سرعت دانلود اوریجین پیدا کردم برای خودم کار کرد سرعت رو به ماکزیمم رسوند هر کس مشکل داره تست کنه شاید برای اون هم بهتر بشه.
از اوریجین خارج بشید (exit کامل)
از داخل استارت Notepad رو اجرا کنید بعد داخلش محتوای زیر رو کپی کنید
[connection]
EnvironmentName=production

[Feature]
CdnOverride=akamai

بعد روی دسکتاپ با نام
EACore.ini
ذخیره کنیدش بعد اوریجین رو باز کنید ازتون میپرسه فایل رو import کنه یا خیر yes رو بزنید و بعد تست کنید.
منبع

در صورت خرابی هر کدام از لینک ها، در تاپیک اعلام کنید

استفاده از مطالب و لینک ها با ذکر منبع و نام نویسنده مانعی ندارد!

 
آخرین ویرایش:

heman1313

کاربر سایت
Aug 26, 2017
15
نام
heman
برای ورود به battlelog چه مرورگری لازمه؟؟

اقا من امروز اپدیت کردم رفتم مولتی زدم وارد سرور که شدم اصن کیفیت وسایل و همه چیز بازی پایین بود...وضوح نه شکل و شمایل اسلحه ها و ...
مشکل از سیستم یا چیز دیگه؟؟؟
 
Last edited by a moderator:

Mohamad_ndr

کاربر سایت
Jun 22, 2016
399
اقا من امروز اپدیت کردم رفتم مولتی زدم وارد سرور که شدم اصن کیفیت وسایل و همه چیز بازی پایین بود...وضوح نه شکل و شمایل اسلحه ها و ...
مشکل از سیستم یا چیز دیگه؟؟؟
بعد يه دقيقه درست نشد ؟
چون طول ميكشه بافت ها و آبجكت هاي مپ رو لود كنه مخصوصا اگه سرعت هارد پايين باشه يا اكسترنال باشه
 

heman1313

کاربر سایت
Aug 26, 2017
15
نام
heman
نمیدونم
بعد يه دقيقه درست نشد ؟
چون طول ميكشه بافت ها و آبجكت هاي مپ رو لود كنه مخصوصا اگه سرعت هارد پايين باشه يا اكسترنال باشه
سرعت نت پایین بود وارد نمیشد الان دوباره انتحان میکنم ببینم درست میشه

نمیدونم

سرعت نت پایین بود وارد نمیشد الان دوباره انتحان میکنم ببینم درست میشه
اقا هی پانک باستر کیکم میکنه مشکلش چیه؟؟
بخاطر پینگمه؟؟؟؟؟؟؟
 
Last edited by a moderator:

Moriarty

Napoleon of Crime
کاربر سایت
Feb 19, 2017
1,151
مینویسه you have ben kikcked by punkbaster
فایروال رو خاموش کن. پانک باستر رو هم دوباره نصب کن http://websec.evenbalance.com/downloads/W/gui/pbsetup.zip
بعضی سرورها هم هستن که از پانک باستر برای کیک کردن بخاطر پینگ بالا و استفاده از اسلحه غیرقانونی داخل سرورشون استفاده میکنن. اگه توی بتل لاگ هستی وقتی ارور رو میده, یه علامت تعجب هم فک کنم توی اون قسمت باز میشه که اگه روش کلیک کنی, دلیل رو میزنه.
 

heman1313

کاربر سایت
Aug 26, 2017
15
نام
heman
فایروال رو خاموش کن. پانک باستر رو هم دوباره نصب کن http://websec.evenbalance.com/downloads/W/gui/pbsetup.zip
بعضی سرورها هم هستن که از پانک باستر برای کیک کردن بخاطر پینگ بالا و استفاده از اسلحه غیرقانونی داخل سرورشون استفاده میکنن. اگه توی بتل لاگ هستی وقتی ارور رو میده, یه علامت تعجب هم فک کنم توی اون قسمت باز میشه که اگه روش کلیک کنی, دلیل رو میزنه.
درستش کردم خیلی ممنون

خ
بعد يه دقيقه درست نشد ؟
چون طول ميكشه بافت ها و آبجكت هاي مپ رو لود كنه مخصوصا اگه سرعت هارد پايين باشه يا اكسترنال باشه
خیر درست نشد نمیدونم چرا اینجوریه اصن کیفیت خیلی پایین اومده..؟

وجدانن این بتل لاگ چجوریه؟؟
اصن چطور وارد بشم از کجا وارد بشم یکم توضیح بدین برام؟؟

وجدانن این بتل لاگ چجوریه؟؟
اصن چطور وارد بشم از کجا وارد بشم یکم توضیح بدین برام؟؟
کسی نبود؟؟؟
یکی بهم بگه چطور یه سرباز درست کنم لطفا
 
Last edited by a moderator:

Moriarty

Napoleon of Crime
کاربر سایت
Feb 19, 2017
1,151
کسی نبود؟؟؟
یکی بهم بگه چطور یه سرباز درست کنم لطفا
بالای صفحه سمت راست جایی که آواتار و اسمت رو نوشته,کلیک کن, یه قسمت نوشته EDIT PROFILE که میتونی تنظیمات اکانتت رو ویرایش کنی. یه قسمت دیگه هم سربازت هست داخل بتل4(زیر جایی که نوشته soldiers) که روش کلیک کنی میتونی load out داخل بازیت رو درست کنی یا بتل پک ها رو باز کنی یا ...
 

heman1313

کاربر سایت
Aug 26, 2017
15
نام
heman
بالای صفحه سمت راست جایی که آواتار و اسمت رو نوشته,کلیک کن, یه قسمت نوشته EDIT PROFILE که میتونی تنظیمات اکانتت رو ویرایش کنی. یه قسمت دیگه هم سربازت هست داخل بتل4(زیر جایی که نوشته soldiers) که روش کلیک کنی میتونی load out داخل بازیت رو درست کنی یا بتل پک ها رو باز کنی یا ...
نبود
 

Attachments

  • 1504524191765-390332149.jpg
    1504524191765-390332149.jpg
    243.1 KB · مشاهده: 12

Moriarty

Napoleon of Crime
کاربر سایت
Feb 19, 2017
1,151
نه میخوام یه سرباز بسازم
وقتی میخوام رو سرورا جوین بشم مینویسه you need a soldier to play
اصلاً سی دی کی بازی رو خریدی ؟ این میگه بتل4 رو اکانت نیست. یه بار از اوریجین روی بتل4 کلیک کن و play رو بزن تا به بتل لاگ بشناسونه.
 

heman1313

کاربر سایت
Aug 26, 2017
15
نام
heman
اصلاً سی دی کی بازی رو خریدی ؟ این میگه بتل4 رو اکانت نیست. یه بار از اوریجین روی بتل4 کلیک کن و play رو بزن تا به بتل لاگ بشناسونه.
بابا شناخته الان مولتی هم میزنم از طریق اوریجین ولی میخوام برم روی بتل لاگ خود سایت سرور بزنم نمیدونم چرا اینجوریه؟؟

بابا شناخته الان مولتی هم میزنم از طریق اوریجین ولی میخوام برم روی بتل لاگ خود سایت سرور بزنم نمیدونم چرا اینجوریه؟؟
من اول یه اکانت تو اوریجن ساختم و با همون رفتم مولتی زدم بعد وارد بتل لاگ که شدم شناسایی نمیکرد برا همین یه اکانت دیگه ساختم

من حالا چجوری میتونم با همون اکانتی که تو اوریجن ساختم اطلاعات سربازمو ببینم
اصن لود نمیکنه میگه سربازی وجود نداره؟؟؟

من حالا چجوری میتونم با همون اکانتی که تو اوریجن ساختم اطلاعات سربازمو ببینم
اصن لود نمیکنه میگه سربازی وجود نداره؟؟؟
یکی بگه چه کاری کنم وجدانن کمکم کنید...

یکی بگه چه کاری کنم وجدانن کمکم کنید...
نبود؟؟؟؟

اگه squad دارید منم ادد کنید ایدی dragnov102
 
Last edited by a moderator:

DyaokO

کاربر سایت
Aug 6, 2010
133
نام
علیرضا
سلام دوستان من یه مشکلی برام پیش اومده تو نصب بتل۴
بازی کامل دانلود شده بعد به قسمت اینستال که میره در اواخر کار ارور میده که نمیتونم پانک باستر فیل۵ اونا کپی کنم
پانک باسترمم چک کردم سالمه حتی بتل ۴ را توش آپدیت کردم
کسی میتونه کمکم کنه
ممنون
اینم عکس ارورش
 

Attachments

  • photo_2017-09-17_10-08-57.jpg
    photo_2017-09-17_10-08-57.jpg
    118.5 KB · مشاهده: 16

m1647

کاربر سایت
Mar 7, 2011
528
نام
Mehrdad
سلام دوستان میخواستم بدونم اوریجین سیستمی برای مقابله با هکرها و چیترها داره
امروز از ده تا بازی که انجام دادم تو دوتاش از هک استفاده کرده بودند یکیش رو هم تیمی ها گفتند دومیشم خودم فهمیدم یارو از هک استفاده میکنه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر