Multi Platform Rainbow Six Siege

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
December 2015
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S

dpaz_980_tom_clancys_rainbow_six_siege_banner.jpg
نام بازی: Rainbow 6 Siege
سازنده و ناشر: Ubisoft

سبک: FPS, Tactical Shooter
پلتفرم: PC, PS4, Xbox One
تاریخ عرضه: 1 دسامبر 2015 ( 10 آذر 1394 )


Rainbow 6 Siege یا به طور مختصر R6S، یک اثر اول‌شخص تاکتیکی تمام آنلاین است که در آن، بازیکنان به رقابت سر اهداف مختلف (همچون Secure-bomb-hostage) می‌پردازند. در حالت کلی، سه مد که برابر با Casual, Ranked, Terrorist Hunt است، در این عنوان وجود دارد. در حالت «کژوال» بازیکنان به سادگی بدون دغدغه جا به جا شدن رنک خود به تجربه حالت‌های مختلف می‌انجامند اما تجربه اصلی بازی، مربوط به بخش Ranked Match می‌شود که پس از انجام 10 مچ رنک خود را دریافت کرده و قابلیت تغییر آن به واسطه بازی کردن به دست می‌آورید.
سیستم پشتیبانی از «سیج» به صورت سالانه بوده و هر سال شامل چهار فصلِ سه ماهه می‌شود. در آغار هر فصل به طور معمول 2 اپراتور و یک نقشه جدید، به همراه تعداد زیادی تغییرات به بازی وارد می‌شود. لاذم به ذکر است که برای خرید اپراتورها نیاز به خرید «سیزن پس» یا پرداخت پول واقعی ندارید و می‌توانید از طریق بازی کردن آن‌ها را به دست بیاورید.

136277

xdklwczod9h21.png


game modes.jpg


MAPS.png

وضعیت فعلی بازی: سال 5 فصل 1

OPERATION VOID EDGE

136278




سوال: سیستم آپدیت در سیج چطوریه؟
پاسخ: پشتیبانی از سیج به صورت سالانه است. هر سال 4 فصل دارد که در هر فصل به طور میانگین 3 آپدیت عرضه می‌شود تا تغییرات وعده داده شده اعمال شود. این تغییرات ممکن است شامل اُپریتور و نقشه و باف و نرف های جدید باشد و یا حل کردن مشکلات تکنیکی و سرورهای بازی که خود یوبیسافت درصورت تغییر روند برنامه عادیش اون ها رو به طور رسمی اعلام میکنه.
سوال: آیا بازی Pay 2 Win ـه؟
پاسخ: خیر :D
سوال: آیا مپ های حذف شده هرگز برنمی گردن؟
پاسخ: بعضی از مپ ها فقط توی حالت Custom Match قابل بازی خواهند بود اما به مرور زمان به کژوال و رنک بر میگردند.

سوال: اگه این بازی رو نسخه معمولیش رو بخریم به تجربمون از بازی اسیب میزنه یا خیر؟ و اینکه محتوای اضافه مثل اپراتور ها رو با حدود چند ساعت بازی میشه به دست اورد؟

پاسخ: خیر نسخه عادی هیچ آسیبی به بازی نمیرسونه چون بازی تحت هیچ عنوان P2W نیست و اخیرا هم ویژگی به بازی اضافه شده که حتی اگه نسخه عادی رو تهیه کنید و به اصطلاح تازه وارد باشید، تمامی اپراتور های پایه بازی ( که از روز اول در بازی وجود داشتن ) به همراه اتچمنت هاشون براتون به صورت مجانی باز هستند.
هر اپراتور مربوط به فصل ها هم حدود 20 الی 25 ساعت طول میکشه تا باز بشه.

سوال: به علت وجود تعداد زیاد نقشه در بازی جایگاه هَچ ها و راه های ورودی و ... را نمی شناسم، راه حلی برای یادگیری سریع نقاط مختلف هر نقشه وجود دارد؟

پاسخ: با مراجعه به وبسایت ذیل می توانید اطلاعات مربوط به هرنقشه را مطالعه کرده و یادبگیرید.
www.r6maps.com

با تشکر از کاربر @Soroush_shz بابت معرفی این وبسایت کاربردی.

سوال: روشی برای بازی کردن با همه اپراتورا قبل از این که بخریمشون وجود داره؟
پاسخ: دوستان یه روش هست که تو پی سی جواب میده واسه تست کردن اپراتور های 25k ای قبل از اینکه بخرینش.
تو پی سی که میتونی یوپلی رو ببری رو حالت آفلاین مود و بازی رو اجرا کنی! همه اپراتورا تو حالت آفلاین بازه! میتونید واسه هر اپراتوری که میخواید اتچمنت بذارید و برید کاستوم رو در و دیوار تست کنید ببینید خوشتون میاد یا نه! رو دوستان نسخه استیمم جواب داده این روش! فقط تنها مودی که میشه رفت کاستومه! تو حالت آفلاین تروریست هانتم نمیتونید برید! ولی بازم واسه تست کردن گان ها و قابلیت هاشون خیلی خوبه و باعث میشه الکی 25 هزار تا واسه اپراتوری که شاید خوشتون نیاد هزینه نکنید!
دوستان کنسولیم سر در نمیارم ببینن میتونن تو حالت آفلاین بازی رو اجرا کنن؟ مثلا اینترنتو قطع کنن بازی اجرا میشه؟ یا روش های دیگه ... خلاصه تو حالت آفلاین همه اپراتورا بازه و میتونید قبل خرید تستش کنین!
با تشکر از @Soroush_shz

با تشکر از اسماعیل عزیز بابت همکاری در ساخت پست اول
 
آخرین ویرایش:

idahadi21

کاربر سایت
Sep 8, 2008
1,930
نام
هادی
اونموقع که آپدیتهاش در حد چند گیگ بود باید صبر میکردیم که دوباره پولیش بشه و درستش کنن، الان که 27 تا 45 گیگ آپدیت دادن خب باید کمی بیشتر صبر کنیم.
فقط من موندم اینها تو اون مدتی که این آپدیت رو برا تست سرور داده بودن دقیقا چیکار کردن که اینهمه مشکل داره بازی الان؟
3ماه Operation Health و سرور تست رو استیم و... نتیجش میشه اینکه کلا قابل بازی نیست، کلا بازیم کرش میکنه.
واقعا استعدادهائی که تو UBI همچین بازیو ساختن کنار تیم بخش مولتی پلیر/تعمیر و نگه داری سرور/تیم باگ زدائی و... دارن حروم میشن.

محتویات sound data بازی رو پاک کن دوباره دانلود کن ، برا من درست شد . ساپورت ubisoft اینو گفته .
 

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,942
نام
MR.1199
خب بعد این اپدیت گیم برای من روون تر شده . زمان اولین اجرا ، در حالت detecting system یه کرش داشت و بعد دیگه چنین مشکلی نداشتم حدود 2 ساعت که پلی دادم .
البته قبلا با TTS ، اپدیت جدید رو تست کرده بودم (این جا) و به خاطر همین چیز جدیدی به نظرم نیومد ، جز این که خیلی سریع تر از قبل کشته میشم :| یعنی اصلا فرصت پیدا نمیکنم که حریف رو ببینم و تا میخوام شلیک کنم ، درجا کلکم کنده میشه ...
پینگ هم بین 120 تا 150 متغیره . دوستان نظیر این مشکل براشون پیش نیومده تو اپدیت جدید ؟
 

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,942
نام
MR.1199
کارگردان بازی مجدد تاکید کرده هدف ما اول 50 تا اپراتور بود ولی الان میخوایم تا 100 اپراتور رو توی بازی قرار بدیم.
اگر بخوان سالی 8 تا اپراتور بدن که 8 سال طول میکشه اپراتورها به 100 تا برسن که نسل 8 کنسول ها که هیچ نسل 9 هم تموم شده:|
از این ها گذشته به نظرم اصلا بازیش در این حد کشش نداره.خوده من به شخصه که فن بازیش هستم و از روز ریلیز هر روز 6ساعت بازیش کردم برنامم اینه تا بعد از پایان سیزن چهارم ، بازی رو پاک کنم چون الانشم دیگه خیلی خیلی یکنواخت شده.اپراتورهای جدیدم آنچنان چنگی به دل نمیزنن فقط اسلحه هاشون خوبن.مپ جدیدم اینقدر کم میوفته و اینقدر پیچ تو پیچه نمیفهمم سر و تهش کجاست.
نمیدونم شاید فقط من این حس رو به بازیش گرفتم و بقیه هنوز براشون تازگی داره ولی کاشکی طبق اعلامشون توی کنفرانس صوتی پارسال یوبیسافت ، ساخت نسخه دوم بازی رو کنسل نمیکردن و پشتیبانی تز این بازی رو در حد همین 2 سال نگه میداشتن و بعدش نسخه دوم رو میدادن بیرون.
واکرفت یا کانتر رو چندین سال بازی کردم اصلا خسته نشدم ولی این بعد 1 سال و نیم دلم رو زد !
100 تا اپراتور ؟ =)) هر جور حساب میکنم به مشکل میخورن ! البته یوبی سافتی که من میشناسم ، هیچ وقت کم نمیاره سر این جور مسائل . خدا رو چه دیدی ! شاید یه مدت دیگه با شکل متفاوتی از گلیچ animus ، سر و کله ezio و اساسین های دیگه هم تو بازی به عنوان اپراتور جدید پیدا شد :D
والا من هم از لانچ بازی دارم پلی میدمش (البته سال پیش خیلی کمتر شد) ، ولی برعکس شما مشکلم اینه که بازی به شدت اعتیاد اوره و با زمانی که به خاطرش ازم گرفته شد ، میتونستم خیلی راحت تمام اچیو های 4-5 تا گیم مثل بتمن رو بگیرم ...
حالا باز باید دید برنامه یوبی برای سال بعد چیه . فعلا همین امسال رو بتونن عین ادم جمع کنن هنر کردن :|
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,276
نام
مهدی
سلام.از اون جایی که تا کمتر از دو روز دیگه اپراتورهای جدید برای عموم کاربران در دسترس قرار میگیره خواستم با توضیحاتم (کامنت های من که معروفن و مرسی از پیام خصوصی هاتون بابت عضویت توی مجله و وب سایت هاتون:D) یه راهنمایی کنم برای افرادی که توی بازی کمبود منابع مالی رینبون دارن و نمیدونم کدوم اپراتور رو زودتر بخرن:

از ying شروع کنم.بدترین اپراتور توی این 3تای جدید همین ying هست.این اپراتور قطعا یا مشکل کد نویسی داره یا اینکه عمدا اینجور مزخرف طراحی شده تا نیازی هم به نرف کردن نداشته باشه و از روز ریلیز متعادل باشه.مشکل اولش اینه توپی که توی دستش پرت میکنه به چند صورت رندم عمل میکنه.ببنید وقتی شما توپ رو توی دستتون میگیرید 3تا چراغ پر میشن.هر چقدر چراغ های بیشتری پر بشن قدرت پرتاب توپ هم بیشتره و برد بیشتری داره.وقتی پرتابش میکنه یه بار میبینی قشنگ از زیر در میره جایی که دشمن ایستاده و منفجر میشه و کور میشه اما یه بار میبینی هر جایی که پرتابش کنی همونجا میره و سمت دشمن نمیره ! مشکل بعدی نوع انفجار هست که جلو چشم طرف میترکه ولی اصلا کور نمیشه یا از اونور 100 متر اونوترش منفجر میشه اما کور میشه ! به خاطر این مسالش هست که میگم مشکل کد نویسی داره انگار یا شایدم رندم هست! مشکل بعدی اسلحه ی اصلیش هست.متاسفانه اسلحش نوع دمیجش ایراد اساسی داره جوری که شما سینه و گردن دشمن رو که بزنید اندازه تیر به پا دمیج ازش کم میکنه و انگار اسلحه آب پاش گرفتید دستتون.این اپراتور به قدری نا متعادل هست که تمام افرادی که توی این 5روزی که از عرض سیزن سوم گذشته و سیزن پس داشتن اصلا ندیدم توی بازی برش دارن حتی برای تست بیشتر و همون اپراتورهای قدیمی رو برمیدارن و توی اسکواد ها هم همش بهم تعارف میکنن تو برش دار ولی سر بقیه اپراتور های جدید سر و دست میشکونن !

اپراتور بعدی lesion رو برسی کنیم.این اپراتور مین های سمی میزاره که در صورت رفتن توی پای دشمن هر 5 تا 10 ثانیه دمیج ازش کم میکنن و دیدش تار سبز رنگ میکنن.تعداد مین های این اپراتور تمام نشدنی هستن و هر 35 ثانیه ای یه مین در اختیارتون قرار میده.نکته ی مثبت مین ها اینه که به صورت نامرئی هستن و دشمن اصلا به صورت واضح نمیتونه مکان مین ها رو روی زمین ببینه و در صورتی که خونش کم باشه خیلی زود این خارها توی پاش دخلش رو میارن.اسلحه ی اصلی این اپراتور دمیج خوبی میده و لگد متوسطی هم داره.اما یه نکته ی فوق العاده ی دیگه که شاید کمتر کسی توجه کنه کلت همراهش هست که واقعا عالی هستش.هر شلیکش پرش بسیار کمی داره و دمیج بسیار بالایی از دشمن کم میکنه جوری که من فیروز که آرمور3 هست رو با 2-3 تیر توی کمرش میکشم ! دمیجش توی مایه های کلت والکری هست اما بدون پرش و لگد و واقعا عالیه.

اپراتور آخر ela که چقدرم کشته مرده داره.ویژگی این اپراتور مین های دیجیتالی داری سنسور تشخصیش مکان هست.مین ها رو هرجایی که کار بگذارید به محض اینکه دشمن نزدیکشون بشه(لازم نیست از روش رد بشه فقط از نزدیکش رد بشه)منفجر میشن و دشمن دید بسیار تاری پیدا خواهد کرد و آنالوگ سمت راست دسته که برای چرغ اسلحش هست رو به میزان قابل توجهی قفل میکنه برای 3-4 ثانیه و اگر نزدیکش باشین مطمن باشید هیچجوره نمیتونه بزنتتون.من خودم تا الان به واسطه ی مین ها 95 کیل گرفتم بس که کاراییشون بالاست.شما بزاریتش مثلا بالای در اتاق که اصلا نمیتونه ببینش وقتی میاد تو میترکه بهش و شما هم میزنیدش.تنها اپرتوری که قبل ورود به اتاق میتونه مین های ela رو بزنه تچر هستش که با emp مین رو میترکونه.البته تویچم میتونه ولی خب تا پیدا کنه مین رو شاید کمی زمان ببره.اگر یکی از مین ها هم پیشتون باشه و دشمن شما رو بزنه و دون بشید روی زمین میتونید در حالتی که دون هستید مین رو توی دستتون بترکونید و موجب میشه دشمن کند بشه و اگر یارتون نزدیکتون باشه حدود 5 ثانیه وقت داره داره دشمن رو بزنه و نجاتتون بده.اسلحه اصلی دارای خشاب با ظرفیت فشنگ بسیار بالا هست و لگد نسبتا بالا هست و دمیجشم معقوله.اسلحه هاش راضیم.

نظر شخصیه من اینه اپراتورها رو به ترتیب اول ela بعد lesion بعد ying باز کنید.
امیدوارم توضیحاتم خوب توجیه کرده باشه :x
 
آخرین ویرایش:

Mohamad_ndr

کاربر سایت
Jun 22, 2016
399
به نظرم امسال رو قوي تموم كنن و آخرش يه بازي بدون باگ بدن ديوايس اپراتورهاي آخري هم خفن باشه ديگه ساپورت نكنن كافيه
چون يوبيسافت نشون داده ميخواد زيادي از يه بازي ساپورت كنه مسخره ميشه بدجور
به قول دوستمون بايد منتظر كاراكترهاي بازي هاي ديگه هم باشيم با 50000 سكه كه عمرا كسي نتونه بخره :D
 
  • Like
Reactions: ps34

863110435

کاربر سایت
Feb 6, 2011
426
نام
علی
سلام.از اون جایی که تا کمتر از دو روز دیگه اپراتورهای جدید برای عموم کاربران در دسترس قرار میگیره خواستم با توضیحاتم (کامنت های من که معروفن و مرسی از پیام خصوصی هاتون بابت عضویت توی مجله و وب سایت هاتون:D) یه راهنمایی کنم برای افرادی که توی بازی کمبود منابع مالی رینبون دارن و نمیدونم کدوم اپراتور رو زودتر بخرن:

از ying شروع کنم.بدترین اپراتور توی این 3تای جدید همین ying هست.این اپراتور قطعا یا مشکل کد نویسی داره یا اینکه عمدا اینجور مزخرف طراحی شده یا نیازی هم به نرف کردن نداشته باشه و از روز ریلیز متعادل باشه.مشکل اولش اینه توپی که توی دستش پرت میکنه به چند صورت رندم عمل میکنه.ببنید وقتی شما توپ رو توی دستتون میگیرید 3تا چراغ پر میشن.هر چقدر چراغ های بیشتری پر بشن قدرت پرتاب توپ هم بیشتره و برد بیشتری داره.وقتی پرتابش میکنه یه بار میبینی قشنگ از زیر در میره جایی که دشمن ایستاده و منفجر میشه و کور میشه اما یه بار میبینی هر جایی که پرتابش کنی همونجا میره و سمت دشمن نمیره ! مشکل بعدی نوع انفجار هست که جلو چشم طرف میترکه ولی اصلا کور نمیشه یا از اونور 100 متر اونوترش منفجر میشه اما کور میشه ! به خاطر این مسالش هست که میگم مشکل کد نویسی داره انگار یا شایدم رندم هست! مشکل بعدی اسلحه ی اصلیش هست.متاسفانه اسلحش نوع دمیجش ایراد اساسی داره جوری که شما سینه و گردن دشمن رو که بزنید اندازه تیر به پا دمیج ازش کم میکنه و انگار اسلحه آب پاش گرفتید دستتون.این اپراتور به قدری هست که تمام افرادی که توی این 5روزی که از عرضشون گذشته و سیزن پس داشتن اصلا نمدیدم توی بازی برش دارن حتی برای تست بیشتر و همون اپراتورهای قدیمی رو برمیدارن و توی اسکواد ها هم همش بهم تعارف میکنن تو برش دارن ولی سر بقیه اپراتور های جدید سر و دست میشکونن !

اپراتور بعدی lesion رو برسی کنیم.این اپراتور مین های سمی میزاره که در صورت رفتن توی پای دشمن هر 5 تا 10 ثانیه دمیج ازش کمم میکنن و دیدش تار سبز رنگ میکنن.تعداد مین های این اپراتور تمام نشدنی هستن و هر 35 ثانیه ای یه مین در اختیارتون قرار میده.نکته ی مثبت مین ها اینه که به صورت نامرئی هستن و دشمن اصلا به صورت واضح نمیتونه مکان مین ها رو روی زمین ببینه و در صورتی که خونش کم باشه خیلی زود این خارها توی پاش دخلش رو میارن.اسلحه ی اصلی این اپراتور دمیج خوبی میده و لگد متوسطی هم داره.اما یه نکته ی فوق العاده ی دیگه که شاید کمتر کسی توجه کنه کلت همراهش هست که واقعا عالی هستش.هر شلیکش پرش بسیار کمی داره و دمیج بسیار بالایی از دشمن کم میکنه جوری که من فیروز که آرمور3 هست رو با 2-3 تیر توی کمرش میکشم ! دمیجش توی مایه های کلت والکری هست اما بدون پرش و لگد و واقعا عالیه.

اپراتور آخر ela که چقدرم کشته مرده داره.ویژگی این اپراتور مین های دیجیتالی داری سنسور تشخصیش مکان هست.مین ها رو هرجایی که کار بگذارید به محض اینکه دشمن نزدیکشون بشه منفجر میشن و دشمن دید بسیار تاری پیدا خواهد کرد و آنالوگ سمت راست دسته که برای چرغ اسلحش هست رو به میزان قابل توجهی قفل میکنه برای 3-4 ثانیه و اگر نزدیکش باشین مطمن باشید هیچجوره نمیتونه بزنتتون.من خودم تا الان به واسطه ی مین ها 95 کیل گرفتم بس که کاراییشون بالاست.شما بزاریتش مثلا بالای در اتاق که اصلا نمیتونه ببینش وقتی میاد تو میترکه بهش و شما هم میزنیدش.تنها اپرتوری که قبل ورود به اتاق میتونه مین های ela رو بزنه تچر هستش که با emp مین رو میترکونه.اگر یکی ا مین ها هم پیشتون باشه و دشمن شما رو بزنه و دون بیشد روی زمین میتونید در حالتی که دون هستید مین رو توی دستتون بترکونید و موجب میشه دشمن کند بشه و اگر یارتون نزدیکتون باشه حدود 5 ثانیه وقت داره داره دشمن رو بزنه و نجاتتون بده.اسلحه اصلی دارای خشاب با ظرفیت فشنگ بسیار بالا هست و لگد نسبتا بالا هست و دمیجشم معقوله.اسلحه هاش راضیم.

نظر شخصیه من اینه اپراتورها رو به ترتیب اول ela بعد lesion بعد ying باز کنید.
امیدوارم توضیحاتم خوب توجیه کرده باشه:x

..................................................

@mahyarxbox پینگتون خوبه عزیز مشکلی نخواهید داشت.


مین های lesion بی نهایت نیست. اگر درست خاطرم باشه 7 تا بیشتر نداره.
 

fosil

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,037
نام
آرین
خب بعد این اپدیت گیم برای من روون تر شده . زمان اولین اجرا ، در حالت detecting system یه کرش داشت و بعد دیگه چنین مشکلی نداشتم حدود 2 ساعت که پلی دادم .
البته قبلا با TTS ، اپدیت جدید رو تست کرده بودم (این جا) و به خاطر همین چیز جدیدی به نظرم نیومد ، جز این که خیلی سریع تر از قبل کشته میشم :| یعنی اصلا فرصت پیدا نمیکنم که حریف رو ببینم و تا میخوام شلیک کنم ، درجا کلکم کنده میشه ...
پینگ هم بین 120 تا 150 متغیره . دوستان نظیر این مشکل براشون پیش نیومده تو اپدیت جدید ؟

واسه منم احساس میکنم از لحاظ پینگ و اینا بازی یه جوری شده تسبت به قبل تو حالت رو در رو خیلی سریعتر کشته میشم و احساس میکنم باید بیشتر تیر بزنمو خشاب خالی کنم تا طرف بمیره :/ :/
 
  • Like
Reactions: mobile1199

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,276
نام
مهدی
مین های lesion بی نهایت نیست. اگر درست خاطرم باشه 7 تا بیشتر نداره.
7تا هم که باشه هر کدومو توی 35-40 ثانیه بدن از 4 دقیقه کژال هم رد میکنه چه برسه به 3 دقیقه رنک پس در واقع توی این محدوده زمانی بینهایت حساب میشه چون شما تا قبل از اینکه 7تا رو تموم کنی یا کشته شدی یا راند تموم شده.
اینهمه طول کشید این متن رو اماده کنم بعد واسم از داخلش ایراد بنی اسراییلی در میارن:unamused:
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
خب بعد این اپدیت گیم برای من روون تر شده . زمان اولین اجرا ، در حالت detecting system یه کرش داشت و بعد دیگه چنین مشکلی نداشتم حدود 2 ساعت که پلی دادم .
البته قبلا با TTS ، اپدیت جدید رو تست کرده بودم (این جا) و به خاطر همین چیز جدیدی به نظرم نیومد ، جز این که خیلی سریع تر از قبل کشته میشم :| یعنی اصلا فرصت پیدا نمیکنم که حریف رو ببینم و تا میخوام شلیک کنم ، درجا کلکم کنده میشه ...
پینگ هم بین 120 تا 150 متغیره . دوستان نظیر این مشکل براشون پیش نیومده تو اپدیت جدید ؟

واسه منم احساس میکنم از لحاظ پینگ و اینا بازی یه جوری شده تسبت به قبل تو حالت رو در رو خیلی سریعتر کشته میشم و احساس میکنم باید بیشتر تیر بزنمو خشاب خالی کنم تا طرف بمیره :/ :/
فکر کنم به خاطر Dedicated server باشه. بازی نسبت به قبل به پینگ بیشتر وابسته شده. اینکه میگید باید بیشتر گلوله بزنم برای رجیستر شدن گلوله های شماست. هر کاری میکنید اول به سرور ارسال میشه. این مشکل با PUBG هم دارم. تو اکثر مبارزات 1v1 میبازید چون طرف پینگ بهتری داره. یعنی تا با دشمن رو در رو میشید، میبینید که مردین
 

fosil

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,037
نام
آرین
فکر کنم به خاطر Dedicated server باشه. بازی نسبت به قبل به پینگ بیشتر وابسته شده. اینکه میگید باید بیشتر گلوله بزنم برای رجیستر شدن گلوله های شماست. هر کاری میکنید اول به سرور ارسال میشه. این مشکل با PUBG هم دارم. تو اکثر مبارزات 1v1 میبازید چون طرف پینگ بهتری داره. یعنی تا با دشمن رو در رو میشید، میبینید که مردین

آخه چراااا:-t این رینبو هم با این محیط بسته ای که داره اغلب اوقات تک به تک میشی من که نمیدونم چه طوری میشه بازی کرد که تک به تک نشی :/
 
آخرین ویرایش:

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
خب بعد این اپدیت گیم برای من روون تر شده . زمان اولین اجرا ، در حالت detecting system یه کرش داشت و بعد دیگه چنین مشکلی نداشتم حدود 2 ساعت که پلی دادم .
البته قبلا با TTS ، اپدیت جدید رو تست کرده بودم (این جا) و به خاطر همین چیز جدیدی به نظرم نیومد ، جز این که خیلی سریع تر از قبل کشته میشم :| یعنی اصلا فرصت پیدا نمیکنم که حریف رو ببینم و تا میخوام شلیک کنم ، درجا کلکم کنده میشه ...
پینگ هم بین 120 تا 150 متغیره . دوستان نظیر این مشکل براشون پیش نیومده تو اپدیت جدید ؟
آخه چراااا:-t این رینبو هم با این محیط بسته ای که داره اغلب اوقات تک به تک میشی من که نمیدونم چه طوری میشه بازی کرد که تک به تک نشی :/
نمیگم صد در صد حق با منه. فقط دارم احتمالات رو میگم. چیزی که مسلمه توی Dedicated server وابستگی به پینگ بیشتر از Peer To Peer هست. چون تمام کارایی که میکنید باید به سرور بره و از اونجا به بقیه بازیکن ها. شما مدام به سرور اطلاعات میفرستید و مدام هم ازش اطلاعات میگیرید ( مثلا جای بقیه پلیر ها یا تغییراتی که توی محیط میدن ...). در صورتی که توی Peer To Peer اگه شخصی که host میشه پینگ بالایی داشته باشه برای بقیه هم بد میشه. ولی در مورد این بازی ممکنه که سیستم جدید باعث Dsync یا لگ سرور هم شده باشه. شما توی بازی پینگ ات چند؟ به چه سروری متصل هستی؟ (اروپا، آمریکا) توی فروم یوبی یه چک بکن شاید این مشکل همگانی باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر