WWE 2K18

« بـــــســـمـ اللهـ الــــرحـمـنـ الـــرحیــمـ »

06095049319715061680.png


2k چند ساعت پیش با انتشار تریلری رسما " WWE 2K18 " را برای انتشار در سال 2017 تایید کرد ، این بازی در 17 اکتبر منتشر خواهد شد . نکته جالب نبود نسخه های نسل هفتمی و PC هست . که فعلا خبری از انتشار این بازی برو این پلتفرم ها نیست !

پلتفرم ها : PS4 ، XBOX ONE

فعلا اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده ، به محض انتشار اخبار جدید به پست اضافه خواهد شد .

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _

کـاور:

35314085687935839209.jpg

2do15c252ytmm8rfmul5.jpg


تـریلر


در قسمتی از تریلری کفشهای کرت انگل هال اف فیمر کمپانی رو نشون میده که میشه گفت کرت انگل در این نسخه از بازی حضور داره . بازی دارای دو پک کلکتور و دلوکس هست که اطلاعاتشون بعدا میاد کسایی که کلکتور بخرن 4 روز زودتر دسترسی پیدا میکنن .​
 
آخرین ویرایش:

trust n1

کاربر سایت
Jun 11, 2009
790
نام
فرشید
لیست راسترهایی که تا الان رسما در سایت wwe 2k18 اعلام شدند
BILLIE KAY
JACL GALLAGHER
KASSIUS OHNO
RHYNO
SHAWN MICHEALS
AIDEN ENGLISH
ALICIA FOX
BATISTA
BIG E
BO DALLAS
BOOKER T
CHARLOTTE FLAIR
CHRISTIAN
CURT HAWKINS
CURTIS AXEL
DARREN YOUNG
ENZO AMORE
EPICO COLON
FANDANGO
GOLDUST
GRAN METALIK
HEATH SLATER
JBL
JACK ROBERTS
KOFI KINGSTON
KURT ANGEL
NO WAY JOSE
NOAM DAR
PEYTON ROYCE
PRIMO COLON
R-TRUTH
RVD
RICH SWANN
SHANE MCMAHON
STEPHANIE MCMAHON
STEVE AUSTIN
STING
PSYCHO SID
TATANKA
TATSUMI FUJINAMI
THE BRIAN KENDRICK
TITUS O'NEL
TRISH STRATUS
TYLER BREEZE
TYPHOON
TYSON KIDD
ULTIMATE WARRIOR
XAVIER WOODS
FINN BALOR
RICK MARTEL
ALEXA BLISS
AKAM
JOHNNY GARGANO
APOLLO CREWS
ASUKA
BIG CASS
CARMELLA
CEDRIC ALEXANDER
CHAD GABLE
CHRIS JERICHO
DANA BROOKE
DASH WILDER
JASON JORDAN
JIMMY GARVIN
KEVIN OWENS
LEX LUGER
MICHEAL P.S.HAYES
MICK FOLEY
MISS JACQUELINE
MR.PERFECT
NEVILLE
NIA JAX
NICK MILLER
RANDY SAVAGE
RAZOR RAMON
REZAR
RICK FLAIR
RICK RUDE
RICKY THE DRAGON STEAMBOAT
RIKISHI
RODERICK STRONG
RUSEV
SAMOA JOE
SCOTT DAWSON
SETH ROLLINS
SHANE THRONE
TJP
TOMMASO CIAMPA
TYE DILLINGER
VADER
EMBER MOON
BOBBY ROODE
MARYSE EDDIE GUERRERO
THE ROCK
AJ STYLES
BAYLEY
BECKY LYNCH
BROCK LESNAR
BRUTUS BEEFCAKE
DANIEL BRYAN
EARHTQUAKE
EDGE
GODFATHER
GOLDBERG
CREG VALENTINE
IVORY
JEY USO
JIM THE ANVIL NEIDHART
JIMMY USO
JOHN CENA
KERRY VON ERICH
KEVIN VON ERICH
LARRY ZBYSZKO
MICKIE JAMES
MOJO RAWLEY
NAOMI
NATALYA
RANDY ORTON
ROMAN REIGNS
SASHA BANKS
SHINSUKE NAKAMURA
TAMINA
THE MIZ
TRIPLE H
ZACK RYDER
AKIRA TOZAWA
BRAUN STROWMAN
BRET HART
DEAN AMBROSE
NIKKI CROSS
ALEZANDER WOLFE
ALUNDRA BLAYZE
ANDRE THE GIANT
BAM BAM BIGELOW
BARON CORBIN
BIG BOSSMAN
BIG SHOW
BRAY WYATT
BRIE BELLA
BRITISH BULLDOG
BUDDY ROBERTS
BUSHWHACKER BUTCH
BUSHWHAKER LUKE
CESARO
DIAMOND DALLAS PAGE
DIESEL
DOLPH ZIGGLER
DUSTY RHODES
EMMA
ERIC YOUNG
ERICK ROWAN
HIDEO ITAMI
JINDER MAHAL
KALISTO
KANE
KARL ANDERSON
KILLIAN DAIN
KONNOR
LITA
LUKE GALLOES
LUKE HARPER
MARK HENRY
NIKKI BELLA
PAIGE
SAMI ZAYN
SAWYER FULTON
SHEAMUS
SIN CARA
SUMMER RAE
UNDERTAKER
VIKTOR
این لیست هنوز ادامه دارد و تا امشب اعلام شده و نوشته به زودی بقیه اعلام میشن
که خب هنوز طبقه بندی دی ال سی ها مشخص نشده
خیلی طول کشید همه را نوشتم واقعا لیست پربرکتی هست ولی هنوز لجندهاش کم هست و بیشتر به ان اکس تی و راسترهای الان تمرکز کرده که خب طبیعی هم هست
 

NO ps3

کاربر سایت
May 5, 2009
2,161
نام
محسن
از نظر گرافیکی ضعیف نیست اما اصلا بهینه سازیش در مقابله بازی های دیگه خیلی ضعیفه. تنظیمات گرافیکی مثل بازی واکینگ دد در مقابل بلتفیلد هست ... یه رزولوشن داره یه AA که 8x داره و دو تا گزینه دیگه که off و on داره وحتی روی کارت های بالارده هم 60 فریم کامل نمیده ... حالا که مسابقات 8 نفره هم اضافه شده اصلا دیگه نمیشه روش حساب کرد ...
به شخصه با کارت گرافیک 970 رو رزولیشن فول اچ دی راحت ۶۰ فریم میداد
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
این ناخلف یک حرکتی زدن بعد مرگ التیمیت واریوور و رندی ساویج قراردادی بستن که هر سال اینا رو راحت میزارن تو لیست بدون دردسر ولی مثلا افرادی مثل اوون هارت امکان نداره بتونن اصافه کنن چون اونجا اجازه نمیدن
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,809
نام
مهراد
این ناخلف یک حرکتی زدن بعد مرگ التیمیت واریوور و رندی ساویج قراردادی بستن که هر سال اینا رو راحت میزارن تو لیست بدون دردسر ولی مثلا افرادی مثل اوون هارت امکان نداره بتونن اصافه کنن چون اونجا اجازه نمیدن
هر زمان نسخه ای دادن بیرون که اوون هارت ، کریس بنوا و ادی گوئررو باهم توی پک وجود داشتن ، اون موقع اون بازی ارزش داره
 

mahdi69

کاربر سایت
Oct 31, 2014
49
نام
مهدی
از دوستان مشهدی کسی یک جای خوب برای اکانت هکی سراغ نداره که قیمتش زیر 150 هزار تومن باشه و انتخاب ها حداقل سه تا باشه؟! PS4 م 500 گیگ هست. زیاد اهل بازی نیستم فقط در حد فیفا و WWE2K1 پس تعدادش برام مهم نیست.
اگه کسی بود تو خصوصی بگه ممنون می شم.
 

trust n1

کاربر سایت
Jun 11, 2009
790
نام
فرشید
اقا اون هارت به خاطر اشتباه سیاه خودشون که باعث مرگش شد و کریس بنوا بخاطر اشتباه سیاه خودش که زن و بجه و خودش را کشت جز لیست سیاه wwe هستند برای همیشه البته کریس بنوا بیشتر اون کلا از کمپانی حذف شده و هرگز اسمی هم ازش برده نخواهد شد
 
  • Like
Reactions: **AMIR**

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
اقا اون هارت به خاطر اشتباه سیاه خودشون که باعث مرگش شد و کریس بنوا بخاطر اشتباه سیاه خودش که زن و بجه و خودش را کشت جز لیست سیاه wwe هستند برای همیشه البته کریس بنوا بیشتر اون کلا از کمپانی حذف شده و هرگز اسمی هم ازش برده نخواهد شد
قضیه داره بنوا اون سال خیلی وصعیت اشفته شده تو مجلس امریکا کشتی کج رفته بود گفتن خشنه و.. وینس مجبور شد اول اعلام انزجار بکنه از بنوا بعد یکسری سایست ها رو تعدیل کنه واقعا معلوم نشد پشت پرده بنوا چی بود اخرشم گفتن باباش جنازش سوزونده و قصیه حتی به کالبد شکافی هم نزسید
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,809
نام
مهراد
اطلاعات جدیدی از بخش My Career اومده که نوید یک آپدیت خوب برای بازی هست. به شخصه دوست دارم این بخش سرگرم کننده باشه و هنوز چیزی از بخش ادیت استار ها و ساختشون منتشر نشده که ببینیم چه تغییراتی کرده ، این طور که گفته شده بسیاری از استار ها مثل انزو ، اندرتیکر ، ناکومورا ، بری وایت ، بسیار شبیه به خودشون در دنیای واقعی پرومو اجرا می کنن و همینطور میشه توی کل بک استیج گشت زد و با استارها درگیر شد و استوری شروع کرد.
 
  • Like
Reactions: SHANSER

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
شرکت ۲K به تازگی با به‌روزرسانی سایت رسمی WWE 2K18، اطلاعات کاملی از بخش MyCareer در این عنوان منتشر کرده است.


در ادامه می‌توانید توضیحات منتشر شده از سوی شرکت ۲K را مطالعه کنید.

داستان و پیشروی

در WWE 2K18، ما می‌خواستیم بخش MyCareer بر روی بیان یک داستان قوی تمرکز داشته باشد. ما حس کردیم که اضافه شدن بخش‌های پشت صحنه، راه‌های جدیدی برای تجربه یک روز از زندگی یک ابر ستاره WWE را، فراهم می‌آورند. برای رسیدن به این هدف، ما باید خط داستانی‌های تازه و منحصر به فردی را خلق می‌کردیم که از بخش Universe Mode قرض گرفته نشده‌، و کاملا مختص بخش My Career هستند.

امسال شما دو خط داستانی کاملا متفاوت را داشته، که می‌توانند باعث خلق «لحظه WrestleMania» شما شوند (توجه داشته باشید که امسال خط داستانی پس از رسیدن به این لحظه به پایان نرسیده، و داستان همچنان ادامه دارد). در ادامه می‌توانید این دو راه را مشاهده نمایید.

  1. Company Man – انتخاب راه Company Man (مرد شرکتی)، به این معنی است که تمام تلاش شما برای بر‌آورده کردن خواسته مدیران کل (GM) بوده، تا مطمئن شوید که در هر برنامه سایر کشتی‌گیران دقیقا کاری که مدیران دوست دارند را انجام می‌دهند. این راه شامل توطئه چینی با GMها، حمله با سایر کشتی‌گیران در رختکن یا طی مصاحبه‌ها، و اساسا انجام دادن هر کاری برای حفظ قدرت GM در پشته صحنه و درون رینگ، خواهد بود. هرچند موفقیت در این راه پاداش‌های بی‌نظیری به همراه دارد! موفقیت GM را تضمین کرده تا قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای چون طراحی نقشه‌ای برای استفاده از سایر کشتی‌گیران جهت پیروزی در مبارزات خود، بهره‌مند شوید. شما همچنین به دفتر Vince McMahon دسترسی یافته، و می‌توانید مسابقه برای کمربند‌های قهرمانی را درخواست دهید.
  2. Fan Favorite – رفتن در راه Fan Favorite (محبوب هواداران)، بدین معنی است که شما دیگر توجه‌ای به وضعیت شرکت نداشته، و تمرکزتان بر روی ارائه بهترین مسابقات و Promoها (بحث و جدل‌های داستانی در WWE) است. شما رختکنی مملو از کشتی‌گیران و افسانه‌های قدیمی WWE دارید. در صورت انتخاب این راه، شما باید با شرکت در مسابقات مختلف، احترام کشتی‌گیران و افسانه‌های این رشته را بدست آورید. تعدادی از کشتی‌گیران همچنین شایستگی شما درون رینگ مسابقه، و توانایی‌تان در استفاده از میکروفون را خواهند سنجید، هرچند اگر بتوانید در این راه موفق شوید، شخصیت ساختگی شما احترام تمامی کشتی‌گیران را بدست می‌آورد. کشتی‌گیران قدیمی و افسانه‌ای WWE، همیشه در رویدادهای مهم در پشت صحنه حضور دارند. اگر اعتماد آنان را جلب کرده باشید، پاداش‌های مختلفی برای مسابقات و Promoهای شما فراهم خواهند کرد. اگر شما از همه لحاظ صلاحیت خود را ثابت کنید – کشتی‌گیری بشوید همانند John Cena یا Stone Cold که هم قابلیت‌های مبارزاتی خوبی داشته و هم Promoهای بی‌نظیری اجرا کنید – شخصیت ساختگی‌تان حتی قابلیت آن را خواهد داشت تا کمربند قهرمانی «WWE» یا «جهانی» خود را شخصی‌سازی نماید! این افتخار تنها نصیب بهترین کشتی‌گیران خواهد شد.
نهایتا این انتخاب شما است که مسیر WrestleMania شما چگونه پیش برود. در طول این راه ما کشتی‌گیران و پیچش‌های داستانی متفاوتی را قرار داده‌ایم، تا داستان این بخش کاملا منحصر به فرد و مخصوص به نظر بیاید. امیدواریم شما از اتفاقات داستانی این بخش غافلگیر شده و لذت ببرید.

گشت و گذار در پشت صحنه

این قابلیتی است که هم ما و هم هواداران مدت‌ها دوست داشتیم به بازی اضافه شود، و با توجه به داستان غنی بخش MyCareer، منطقی بود تا در این بخش بتوانیم در پشت صحنه جابجا شویم.

ما می‌خواستیم امسال در بخش MyCareer کارهای متفاوتی انجام دهیم. بجای آنکه مثل گذشته بازیکنان در منوهای مختلف جابجا شده و تصمیم بگیرند با چه کسی متحد یا دشمن شوند، در این نسخه آن‌ها می‌توانند به راحتی با این شخصیت‌ها در پشت صحنه صحبت کرده یا به آنان حمله کنند. مصاحبه کردن و دخالت در مصاحبه‌ها نیز به همین روال و به صورتی کاملا طبیعی اتفاق خواهند افتاد.

از طراح لباس تا مدیران کل و افسانه‌های قدیمی WWE، پشت صحنه مملو از شخصیت‌های متفاوت است. گاهی اوقات تعامل با این شخصیت‌ها می‌تواند داستانی فرعی را آغاز کند، که به صورتی کاملا مجزا از داستان کلی بازی پیش خواهد رفت.

Promo‌های به‌روزرسانی شده

سال گذشته ما بالاخره Promo‌ها را به بازی اضافه کردیم. با وجود آنکه بسیار خوشحال بودیم که نهایتا بازیکنان می‌توانند از میکروفون استفاده کنند، ما همچنین می‌دانستیم که این بخش هنوز جای کار بسیاری دارد. امسال ما پیشرفت‌هایی در دو بخش امتیازدهی و نزدیک‌تر شدن شخصیت کشتی‌گیران به واقعیت، انجام داده‌ایم.

به هنگام بحث با تیم سازنده، مشخص بود که تعدادی از کشتی‌گیران همانند Enzo یا Undertaker، باید در این بخش بهتر می‌شدند. از این رو ما حدود ۲۰۰ انیمیشن جدید طراحی نموده‌ایم که در Promoها استفاده خواهند شد. شخصیت‌های چون Bray Wyatt ،Shinsuke Nakamura و New Day حال رفتاری کاملا خاص و مشابه با رفتارشان در واقعیت خواهند داشت.

یکی دیگر از بخش‌های جذاب Promoها، قابلیت ترکیب جملات و پیشروی در جدل‌های لفظی است. سال گذشته سیستم امتیازدهی توانایی بازیکنان در استفاده از گزینه‌های مختلف را محدود می‌کرد، زیرا آن‌ها باید بر اساس خوب یا بد بودن شخصیت‌شان، جملات خود را انتخاب می‌کردند. اما امسال بازیکنان می‌توانند بدون نگرانی در مورد انتخاب گزینه درست، در ابتدای بحث یک موضوع را انتخاب نموده و تماما بر روی آن تمرکز نمایند. امتیازدهی در این نسخه براساس آن است که شما چقدر به موضوعی که در ابتدای Promo انتخاب نموده‌اید، پایبند می‌مانید.

تهاجم به بخش MyCareer

همانند پارسال، بازیکنان می‌توانند به بخش MyCareer سایر افراد حمله کنند. هرچند، با اضافه شدن پشت صحنه‌ها، حال شما می‌توانید شخصیت‌های ساخته شده توسط دوستان خود را به صورت طبیعی در پشت صحنه مشاهده کنید. همانند سایر کشتی‌گیران، شما قابلیت صحبت کردن، هم‌تیمی شدن، حمله به آن‌ها و حتی درگیری در یک داستان فرعی با شخصیت‌های ساخته شده توسط دوستان خود را، خواهید داشت. تعیین نقش شخصیت‌های ساخته شده دوستانتان در بخش MyCareer، برعهده شما است.
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,809
نام
مهراد
من یه مشکلی که با بازی داشتم این بود که به شدت آسون بود و رو ستخت ترین درجه راحت میشد بازی رو برد

بنده هم دقیقا همین مشکل رو دارم با بازی ، یکی اسون بودن بیش از حد بازی ، یکی هوش مصنوعی ضعیف و دیگری و بزرگترین مسله بازی هم دمیجی که به حریف وارد میشه اصلا بالانس نیس ، فرقی نداره شما طرف رو از بالای نردبون فینیشر بزنی روی یک میز توی رینگ ، یا بهش OMG بزنی یا با صندلی بکوبی به کمرش ووو ... در نهایت یارو 5 ثانیه دیرتر از جاش بلند میشه بعضی وقتام از خودت زودتر بلند میشه ... توقع دارم امسال با سیستم Carry حداقل وقتی با براک لنسر مثلا شخصی مثل انزو رو روی استیل استپس پاور بمب میکنی ، طرف یک دو دقیقه اون پایین بیهوش بشه ، اثر ضربه روی کمرش معلوم بشه ... نا نداشته باشه بعد از خوردن چندتا فینیشر بلند بشه و ...
 
  • Like
Reactions: **AMIR**

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,809
نام
مهراد
دیروز اولین تریلر گیم پلی بازی اومد ، تماشا کردم جالب بود. تقریبا تمرکز اصلی تریلر روی مسابقات بک استیج بود ، یه چیزی تو مایه های 2004 ولی با دسترسی خیلی کمتر. مثلا تو نسخه Here comes the pain شما توی بک استیج میتونستی از کامیون بری بالا ، طرف رو بزنی به جعبه ها که خب این دو مورد تو بازی هست ، اجرای فینیشر روی سقف ماشین هم هست. ولی مثل اون نسخه سوار موتور بشی گردن طرف رو بگیری پرتش کنی به منبع برق و ... نیست. همچنین یه چیزای کوچیکی از مسابقات 8 نفره نشون داد امیدوارم که بالانس باشه و افت فریم نداشته باشه یه موقع. همچنین امیدوارم تو مسابقات تگ تیم ، یار حریف رو میای کاور کنی شیش نفر نریزن وسط رینگ همدیگه رو بزنن!
 
  • Like
Reactions: amirroz2012

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
دیروز اولین تریلر گیم پلی بازی اومد ، تماشا کردم جالب بود. تقریبا تمرکز اصلی تریلر روی مسابقات بک استیج بود ، یه چیزی تو مایه های 2004 ولی با دسترسی خیلی کمتر. مثلا تو نسخه Here comes the pain شما توی بک استیج میتونستی از کامیون بری بالا ، طرف رو بزنی به جعبه ها که خب این دو مورد تو بازی هست ، اجرای فینیشر روی سقف ماشین هم هست. ولی مثل اون نسخه سوار موتور بشی گردن طرف رو بگیری پرتش کنی به منبع برق و ... نیست. همچنین یه چیزای کوچیکی از مسابقات 8 نفره نشون داد امیدوارم که بالانس باشه و افت فریم نداشته باشه یه موقع. همچنین امیدوارم تو مسابقات تگ تیم ، یار حریف رو میای کاور کنی شیش نفر نریزن وسط رینگ همدیگه رو بزنن!
منم نگران مشکل فنی مسابقات ۸ نفره و المینیشن چمبر هم و مطمنم مشکلات دارن چون اینا پارسال بکستیج قشنگ تک به تک افت فریم پیدا میکرد یک جاهایی اینجاها که نشخصه دیگه فشار میاد ولی خوبه حداقل امسال تنوع بازی زیاد شده تو مسابقات مختلف
 
  • Like
Reactions: SiminSecret

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,809
نام
مهراد
خب خب خب ... خبرهای بسیار خوبی امروز از بازی منتشر شد که من رو بیش از پیش به بازی امیدوار کرد. الان دیگه خدا خدای WCW و فرشید هست که عاشق ساخت کارکتر هستن. واقعا امکانات ساخت کاراکتر امسال خیلی زیاد و عالی شده ، شما دقیقا میتونی یه چی مثل ورودی نائومی رو توی بازی بسازی ، منظورم اینکه که افکت Glow به تمام بخش از جمله لوگو و لباس اضافه شده و میتونی یه تم ورود تاریک با یه بخش چشمک زن و روشن داشته باشی. حالت های چهره زیادی اضافه شده ، بقل موها میشه مدل های مختلفی گذاشت و شفافیتش رو کم و زیاد کرد ، حالت قفسه سینه و سیکس پک های زیادی هم اضافه کردن و کلی امکانات دیگه که واقعا جذابیت بخش ساخت کاراکتر رو زیاد کرده. همچنین بخش ساخت رینگ و شو هم کمی تغییر کرده. بخش ساخت هایلایت هم عالی شده و میشه ویدیو های ورودی جالبی باهاش ساخت. در حدود بیش از 200 تا حرکت جدید هم اضافه کردن که مال استارهای حال حاضر کمپانی هست. تنها بدی بازی کمبود در بخش مسابقات هست مثل امبولانس مچ ، کسکت مچ ، Buried Alive و I Quit match و استریت فایت و همین مشابه این مسابقات.

پ.ن : به سفارش پاول هیمن یه پیش نمایش 1 دقیقه ای از مسابقه براک و استرومن در No Mercy ، داخل بازی 2K18 شبیه سازی شده بود که جالب بود.
 
  • Like
Reactions: trust n1 and WCW

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر