Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.

 
آخرین ویرایش:

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
یه سری چیز میز آدم تو تریلرا میبینه که 100 در 100 تاریخچه رومی دارن که تو مصر نمیشه قرار دادشون!!!!
اون چیز میزا مثل همون مسابقه اسب سواری تو اون محیط مشهور روم شرقی تو بازی تو مراحل خاصی تفاق می افته مثلا سفر به روم اینا یا اینکه تو اسکندریه احتمال داشتن سبک رومی وجود داره؟؟؟؟
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,015
نام
سهند
یه سری چیز میز آدم تو تریلرا میبینه که 100 در 100 تاریخچه رومی دارن که تو مصر نمیشه قرار دادشون!!!!
اون چیز میزا مثل همون مسابقه اسب سواری تو اون محیط مشهور روم شرقی تو بازی تو مراحل خاصی تفاق می افته مثلا سفر به روم اینا یا اینکه تو اسکندریه احتمال داشتن سبک رومی وجود داره؟؟؟؟
من که از تاریخ مصر زیاد اطلاعات ندارم اما حتما ساخت و پاخت یا جنگ داشتن باهم که بایک هم این وسطا واسه خودش جولان میده
 
  • Like
Reactions: reza_cowboy

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,445
یه سری چیز میز آدم تو تریلرا میبینه که 100 در 100 تاریخچه رومی دارن که تو مصر نمیشه قرار دادشون!!!!
اون چیز میزا مثل همون مسابقه اسب سواری تو اون محیط مشهور روم شرقی تو بازی تو مراحل خاصی تفاق می افته مثلا سفر به روم اینا یا اینکه تو اسکندریه احتمال داشتن سبک رومی وجود داره؟؟؟؟

اسکندریه (Alexandria) تو شمال مصر قرار داره و همون معماری یونانی_رومی که مدنظر شماست رو داشته و دلیلش هم حضور اسکندر مقدونی و دستورش برای ساخت چنین شهری بوده.

همین یکی از چیزاییه که تنوع خوبی خواهد داد به محیط بازی.
 
  • Like
Reactions: reza_cowboy

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
ویدئو 30 دقیقه ای اخیر از بازی که متوجه شهر ممفیس بود ، خیلی امیدوارکننده و جذاب بود ، شهر دلنشین بود ، امیدوارم سراسر محیط یه همچین بافتی داشته باشه و بهبود های گیم پلی زیادی رو به همراه داشت ، میتونید از لینک زیر دریافت کنید :
Download Assassin's Creed Origins Gameplay - 30 MINS OPEN WORLD _5BMEMPHIS_5D NO COMMENTARY 1.mp4
 

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
من تو یکی از شبکه های اجتماعی شنیدم تریلر 70 دقیقه ای گیم پلی دادن:-s:-s:-sهنگ کردم خودم.......رفتم گشتم و چک کردم چیزی پیدا نکردم شاید منظورش در مجموع با اون 30 دقیقه تریلر قدیمی و محیط آرناها منظور 70 دقیقه بوده!!!!اخه غیر این باشه رسما گشته میشه تو بازی.........ولی خب ویچر 3 تریلر 40 دقیقه ای گیم پلی میداد همه میگفتن خراب میکنه یهو اومد بازی سال شد:D
من دلم روشنه حتی اگه ترلر 7 ساعته بدن:D:D:D
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: END_BOY

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
این تریلر های اخریش هی بهتر میشه به نظر اون نمایشای قبلی نسخه خام بوده و کد نویسی نداشته زیاد چون همه موارد بهبود داشته
 

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
یکی از چیزهایی که واقعا آزارم میده این نیزه تو بازی هست!!!!
پشتش وقتی میزاره نهایتا 1 متر نیزه هستش ولی وقتی واسه فایت در میاره میبینی 2 متر نیزه هست!!!
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
یکی از چیزهایی که واقعا آزارم میده این نیزه تو بازی هست!!!!
پشتش وقتی میزاره نهایتا 1 متر نیزه هستش ولی وقتی واسه فایت در میاره میبینی 2 متر نیزه هست!!!
خب حتما اون یک متر یه جایی تو پشتش گیر کرده:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر