Multi Platform Destiny 2

سازنده
Bungie
ناشر
Activision, Bungie
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
عکس ها آماده شدن. به مرور توضیحات بازی تکمیل خواهند شد.

Destiny Header.png


Info.png
سازنده: BUNGIE
ناشر: Activision
پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One
تاریخ انتشار: 8 سپتامبر 2017 مصادف با 17 شهریور 96
سبک: شوتر اول شخص با مایه های MMORPG
مودهای بازی: تک نفره، Co-Op و چند نفره
تاریخ شروع بتا: نامشخص

کاراکترهای بازیکنان به شماره جدید منتقل نخواهد شد. بازیکنانی که به لول 20 رسیده بودند، به دلخواه، تنها قادر خواهند بود چهره و نژاد کاراکتر خود را انتقال دهند. صداپیشگان قبلی در این شماره هم حضور دارند. بانجی در 18 ماه مه قصد دارند گیم پلی بازی را از طریق استریم زنده به نمایش بگذارد.

story.png
بعد از حرف و حدیث ها بالاخره بازی معرفی شد. این بازی ادامه مستقیمی بر شماره قبلی است (و DLC ها آن). یک سال بعد از اتفاقات بسته اضافه شونده Rise of Iron، ارتش کابال ها با نام Red Legion که یک ارتش و نژاد نظامی و صنعتی هستند، زیرنظر فرمانده قدرتمندی به نام Ghaul، به آخرین شهر کره زمین حمله عظیمی را هدایت می کنند. با قدرتی که کابال ها در اختیار دارند، گاردین ها مجبور به ترک شهر می شوند و حالا باید با بدست آوردن قدرت های جدید دوباره شهر خود را بازگیرند و دنیای جدیدی را برای بازماندگان بسازند.

Races.png
با توجه به تریلرها و اطلاعات آمده هر سه نفر فرمانده ونگاردها در این شماره حضور دارند و به نظر میرسد نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. در کنار آن ها تا کنون حضور نژاد کابال که اصلی ترین دشمن این شماره است تایید شده. در ادامه باید منتظر باشیم و ببینیم چه نژادهایی به بازی ملحق خواهند شد.

zavala.png
Awokens

از نژاد انسان های هستند اما پوست آن ها رنگ باخته و چشمانشان روشن شده است. این نژاد در زمان سقوط دنیاها توسط «تاریکی»، به دورترین نقطه شناخته شده رفتند تا از تاریکی در امان باشند اما در آنجا اتفاقی عجیب و ناشناخته برایشان افتاد که آن ها را برای همیشه تغییر داد. این نژاد در زمین و در پایگاهی فضایی به نام Reef که در کنترل ملکه است زندگی می کنند. از شخصیت های معروف این نژاد Zavala است که عکس او را در بالا مشاهده میکنید. او فرمانده کلاس Titan هاست.

ikora.png
Humans

انسان ها شناخته شده ترین نژاد هستند که لازم به توضیح خاصی در موردشان نیست. انسان ها از ابتدا بر روی زمین بودند. در گذشته با سفر به مریخ و پیدا کردن گوی عجیبی به نام Traveler، عصر جدیدی از انسانیت به نام «عصر طلایی»را آغاز کردند. به واسطه ترولر، پیشرفت در تکنولوژی و صنعت پزشکی به حدی پیشرفت کرد که انسان ها عمر خود را به سه برابر معمول افزایش دادند. بسیار سریعتر از گذشته نژاد خود را در سطح فضا گشترش دادند و حتی موفق به ساخت ربات های بسیار هوشمندی به نام Exo شدند.
هرچند عصر طلایی طولی نپایید و حدودا 100 سال بعد از این عصر، دشمن بزرگ Traveler با نام «تاریکی» به دنیا حمله کرد. انسان ها به اجبار برای فرار از تاریکی به زمین بازگشتند و به آخرین شهر بازمنده که در زیر Traveler قرار داشت گریختند. ترولر برای نجات انسان ها خود را قربانی کرد و در برابر تاریکی ایستاد.
از شخصیت های مشهور انسان ها Ikora است که عکس او را مشاهده میکنید. او فرمانده کلاس Warlock هاست.

cayde.png
Exo

این نژاد ربات های بسیار پیشرفته و هوشمندی هستند که توسط انسان ها در دوران طلایی و به کمک Traveler ساخته شدند. در اصل آن ها ماشین های جنگی ای بودند که برای دفاع از انسان ها بوجود آمدند اما بعد از واقعه سقوط، هدف و حافظه تمای آن ها Reset شد و اکنون آن ها هیچ چیزی از گذشته و هدف خود به خاطر ندارند. آن ها به قدری پیچیده و رمزشده هستند که حتی خودشان نیز توضیحی برای خودشان ندارند. تنها Ghost ها هستند که می توانند درون آن ها درک کنند. اینکه چه کسی آن ها را طراحی کرد و ساخت مشخص نیست. اکنون بعد از گذشت صدها سال، آن ها شهرهای خودشان را دارند و حتی در کنار دیگر انسان ها به زندگی و کار و مبارزه مشغولند.
مشهورترین آن ها Cayde نام دارد که رهبر و فرمانده کلاس Hunter هاست. او بسیار شوخ طبع است و از محبوبترین کاراکترهای دستنی به شمار میرود.

Pictures.png

Trailers.png
 
آخرین ویرایش:

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
دیگه زیاده روی هست که بخاطر چند تا بسته الحاقی و مثلا مشکل چیتر بگیم کدون نسخه بهتره و فلان بازی رو باید رو فلان جا صد در صد بخری تا تجربه بهتری داشته باشی! بحث چیتر که رو پلتفرم بلیزارد اگر پیش بیاد مثل بقیه کمپانی ها نیست ، اون کسی که اون مقاله رو نوشته شک ندارم تو عمرش یک بار تو پلتفرم بلیزارد بازی کرده باشه که هم چین چیزی گفته، دوم این که اگر بحث چیتر ( که مثلا بتونن از بتل نت رد بشن) اگر کمتر از زهر ماری از استفاده موس و صفحه کلید در نسخه کنسولی باشه کمتر نیست!
:) حالا از اینا هم بگزریم بنظرم نسخه PC چند تا خوبی نسبت به نسخه کنسولی داره، اول این که هیچ گونه اشتراکی نمیدی واسه انلاین بازی کردن، دوم سطح کیفی بازی خیلی از نسخه کنسولی بهتره، سوم دیگه مجبور نیستی بازی شوتر رو با گیم پد بازی کنی، در هر صورت اگر هم واقعا تجربه بهتری واستون با گیم پد هست هم میتونید دسته وان هم پی اس فور رو کامپیتور راه بندازید...در سطح سایت کسی که مقاله مینویسه انتظار هست در حدی مقاله بنویسه که ادم فکر نکنه فن کنسولی هست و کلا یک طرفه مقاله بنویسه:|:-"
!اشتراک چیزیه که هست حتی با همین اشتراک فروش کنسول و بازی انلاین روش سر به فلک کشیده!باید بگیم چون اشتراک باید بدیم بزنیم تو سرمون کنسولو تحریم کنیم؟لول
بابت گیم پدم خیلی راحت موس و کیبردش برای کنسولش گیر میاد و دوستای منم دارن استفادش میکنن دیگه مثل قبل نیست که موس و کیبرد فقط رو pc باشه!از طرفیم کسایی رو میشناسم که با همین موس و کیبرد عرضه بازی کردن ندارن من و تیمم با همین دسته کلی تو Trial مردمو Carry کردیم و به تیمایی خوردیم که موس و کیبردی بودن و با اختلاف زدیمشون ویدیوهاشم موجوده!کسی که بازیکن باشه فرقی نداره دسته یا موس و کیبرد بازی خودشو میکنه!:-"
طرف فن کنسول بوده یا نبوده برام مهم نیست ولی بحث چیتینگ بعد عرضه رو PC مشخص میشه و اخر مقالشم که گفته نسخه PS4 کامله دروغ نگفته وقتی مشخص نیست ایتمای انحصاری چقدره کیفیتشون و در اینده چقدر دیگه اضافه میشه!همه پلتفرما یه ویژگی دارن که باعث بشه کمبودی حس نشه و به قول زننده تاپیک هرجا که علاقه و دوستای ادم بازی میکنن میره اونجا ادم!امثال منم که دستینیو جدی دنبال میکنن همین که بخوای 40 روز دیرتر به بازیی که هفته دیگه raid و trialش داره عرضه میشه دسترسی داشته باشی خودش یه دلیل مهم دیگس که رو کنسول بازی کنیم!:-"هرکی دلیل و سلیقه خودشو داره همونجور که از نظر شما محتوای انحصاری مهم نیست مسلما از نظر خیلیای دیگم چیزای که مد نظر شماست مهم نیست!هرکی هرجا که بخواد میتونه بازی کنه و اینکه کدوم پلتفرم بازیکن بیشتری داره 2 روز دیگه رو کنسول و یکی دوماه دیگه رو pc مشخص میشه!
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,973
نام
احمد
اینکه اشتراک باید بدیم فقط برای این بازی نیست و چیزیه که مورد قبول شده حالا چه بخوایم چه نخوایم چیزیه که هست!بخاطر اشتراک مثلا بزنیم تو سر خودمون کنسولو تحریم کنیم؟لول
بابت گیم پدم خیلی راحت موس و کیبردش برای کنسولش گیر میاد و دوستای منم دارن استفادش میکنن دیگه مثل قبل نیست که موس و کیبرد فقط رو pc باشه!از طرفیم کسایی رو میشناسم که با همین موس و کیبرد عرضه بازی کردن ندارن من و تیمم با همین دسته کلی تو Trial مردمو Carry کردیم و به تیمایی خوردیم که موس و کیبردی بودن و با اختلاف زدیمشون ویدیوهاشم موجوده!کسی که بازیکن باشه فرقی نداره دسته یا موس و کیبرد بازی خودشو میکنه!:-"
طرف فن کنسول بوده یا نبوده برام مهم نیست ولی بحث چیتینگ بعد عرضه رو PC مشخص میشه و اخر مقالشم که گفته نسخه PS4 کامله دروغ نگفته وقتی مشخص نیست ایتمای انحصاری چقدره کیفیتشون و در اینده چقدر دیگه اضافه میشه!همه پلتفرما یه ویژگی دارن که باعث بشه کمبودی حس نشه و به قول زننده تاپیک هرجا که علاقه و دوستای ادم بازی میکنن میره اونجا ادم!امثال منم که دستینیو جدی دنبال میکنن همین که بخوای 40 روز دیرتر به بازیی که هفته دیگه raid و trialش داره عرضه میشه دسترسی داشته باشی خودش یه دلیل مهم دیگس که رو کنسول بازی کنیم!:-"هرکی دلیل و سلیقه خودشو داره پس برتریی نداریم
گفتم یکی از مزیت های PC گیمینگ اینی هست که کلا یک ریال پول بابت انلاین بازی کردن نمیدی، نمیدونم الان این حرف لول یا همون خنده زیاد داره یا گریه به شما مربوطه، این سایت اومده مزیت های کنسولی رو گفته منم مزیت های PC رو گفتم اگر چیزی بیش از حق گفتم خنده داره ولله یا بقول شما لول!
دوم بحث صفحه کلید و موس چون خودم تجربه بازی های رقابتی داشتم، همون طور که گفتم اگر بیشتر از چیت اذیت نکنه کمتر نیست، اینو در نظر بگیر که همه نمیرن صفحه کلید و موس رو تو کنسول رو تو جامعه ای که کلش گیم پد هست بخرن، چون کلا چند صد برابر بدتر از چیت و نامردی خیلی بدی میشه، در صورتی که این بحث تو PC معنا نداره ! و این که بحث من کلا این بود بازی کردن شوتر با دسته خیلی سخته شما رو PC خیلی راحت میتونی شوتر رو بازی کنی ، اگر هم نه میتونی انواع و اقسام گیم پد رو وصل کنی.
+ اینو هم قبلترش گفتم بحث چیت تو بتل نت خیلی سخت هست که ممکن باشه، یعنی همین الان OW و غیره رو بازی کنی تو بتل نت خیلی کم پیش میاد صحنه ای ببینی که طرف داره چیت میزنه.
بله اون که بله:D هر کی با هر چی راحت تره خیلی راحت رو همون پلتفرم اعم از موس و صفحه کلید و گیم پد میخره و حالش رو میبره.
مقاله این اقا کلا خیلی مشکل داره ایشون این مزیت ها رو گفته بود منم این مزیت ها رو نسبت به کنسولی گفتم. درست و یا غلطش با کسانی که میخونن.
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
یکسری اطلاعات دیگم لیک شده که محتوای بازی چی هست رو اسپویل نمیکنه فقط تعداد ماموریت ها و استرایک و ایناس!خداروشکرم شایعه ای که بانجی مثل کاری که بلیزارد با اورواچ میکنه(اپدیتای رایگان) رو میخواد با دستینی انجام بده درست از اب دراومده!\m/:D
-در مجموع سر عرضه 51 ایتم اگزوتیک تو بازی موجوده که اگزوتیکای مخفی حساب نشدن!
-18 اسلحه اگزوتیک تو بازی موجوده 16 تا جدید و 2 تا قدیمی(Hard Light و Mida Multi Tool)
-33 ارمور اگزوتیک که هر کلاس 11 تا داره و برای هرکلاس 3 یا 4 تاش فقط قدیمیه!
-تعداد استرایکا تا الان 6 تا مشخص شده(یکیش انحصار PS هست) ولی تعدادشون قطعی نیست ممکنه بیشترم باشه!تایید شده در آینده با اپدیت استرایک بیشترم اضافه میکنه!
-بیشتر از 30 تا ماموریت داستانی تو بازی هستش که 17 تاش اصلیه و کلی کات سین داره(خیلی خیلی بیشتر از D1 هست)!
-فقط صدها اسلحه لجندری برای فارم هستش جدای تعداد ارمور!
-ماموریت جدیدی اومده به اسم world quest که 4 تان و باز هرکدوم تقسیم میشن به 4 تای دیگه و در مجموع 16 تان(جدای 30 و خورده ای ماموریت اصلی)
-ماموریت های مخفیی هستن که جزو اون 30 تا محاسبه نشدن و برای مثال یکیش با پیدا کردن 2 تا کلید شروع میشه و فعلا مشخصم نیست چجوری و از کجا ماموریت مخفیا شروع میشن!
چیزی که مشخصه PVE بازی چندین برابر نسخه اول هست و حسابی سرگرم کنندس!کارگردان این بازی بهترین Raid نسخه اول VOG رو ساخته که پر رمز و راز بود و همین چندوقت پیش یه جای مخفی جدید بعد 3 سال تو این Raid پیدا کردن و محتوای اضافی The Taken King رو ساخت که عملا دستینی رو نجات داد و متای 86 گرفت و نامزد شوتر سال شد و اگه منتقدا بازی درنیارن این نسخم به کارگردانی لوک اسمیت متای خیلی خوبی میتونه بگیره!
نسخه اولم با کلی ضعف و اشکال 76 گرفت که 3 سال خاطره ساخت برا ماها!جزو محالاته نسخه دوم متاش پایین بشه ولی مهم نیست هرچی بشه بازم دوباره چندسال باهاش سرگرم میشیم:D
 
آخرین ویرایش:

sherlock1854

R3ZA
کاربر سایت
Aug 18, 2010
526
نام
sherlock1854
dlc هاش تا وقتی نیاد نمیشه دانلود کرد
نسخه 100 دلاری یه سری آیتم داره اونارو میگم
:| داداش ی اسلحه و چندتا چرت و پرت دیگه داده اونا رو هم از تو سایت استور من زدم بیاد تو لیست دانلودم. حالا چک نکردم ببینم اومده یا نه اما بازی که در حال دانلوده
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,730
نام
رضا.آ
شما چطور ی قرون پول بابت انلاین بازی کردن نمیدید ؟
با این وضعیتی که بانجی تو نسخه بتا برای ما درست کرد و این موج بن که راه انداخت ! دیگه رسما دست بلیزارد رو از پشت بست ! کی جرات چیت زدن داره !؟ خدا رو شکر سرورها هم ربطی به بلیزارد نداره .
بازی برای ما 40 روز دیرتر عرضه میشه و خوبه که تو این مدت بتونن بیشتر بازی رو پولیش کنن .
شاید بعد از تجربه division که 427 ساعت گیم پلی برام به ارمغان آورد این یکی بتونه خیلی سرگرم کننده تر باشه .
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
تو استور چیی زدی؟ کجا رفتی؟
ایتمای پیش خرید دوستمون نمیدونم دیجیتالی گرفته یا فیزیکی ولی دیجیتالی کدی چیزی که تو استور بخوای بزنی نداره!مخلفات پیش خرید با حجم خود بازی دانلود شده نیازی به دانلود جداگانه نداره!
مثل ایتمای پیش خرید نسخه اول با عرضه شدن بازی یا از Postmaster یا تا لاگین بشین تو بازی بهتون میدن!اگه زده نصب شده اوکی هستش نیازی به کار دیگه ای نداره باید تا عرضه صبر کنی.نسخه قبلم اگه اسلحه یا ایتمی میداد نمیومد تو لیست دانلود بشه خودش با حجم بازی دانلود و نصب شده
 

sherlock1854

R3ZA
کاربر سایت
Aug 18, 2010
526
نام
sherlock1854
ddd.png
ایتمای پیش خرید دوستمون نمیدونم دیجیتالی گرفته یا فیزیکی ولی دیجیتالی کدی چیزی که تو استور بخوای بزنی نداره!مخلفات پیش خرید با حجم خود بازی دانلود شده نیازی به دانلود جداگانه نداره!
مثل ایتمای پیش خرید نسخه اول با عرضه شدن بازی یا از Postmaster یا تا لاگین بشین تو بازی بهتون میدن!اگه زده نصب شده اوکی هستش نیازی به کار دیگه ای نداره باید تا عرضه صبر کنی.نسخه قبلم اگه اسلحه یا ایتمی میداد نمیومد تو لیست دانلود بشه خودش با حجم بازی دانلود و نصب شده
همه چیز در عکس گویاس. منظورم همین محتوایی بود که برای پیش خرید هدیه داده
Screenshot
 
  • Like
Reactions: robb stark

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
View attachment 79012
همه چیز در عکس گویاس. منظورم همین محتوایی بود که برای پیش خرید هدیه داده
Screenshot
اینکه از سایت میشه دانلود زد من تا حالا تست نکرده بودم و الان رفتم دیدم محتوای taken king و rise of iron رو برای من تو دانلود ارور زده و دانلود نشده در حالیکه پارسال و 2 سال پیش همزمان با دانلود محتوای dlc اون جوایز زده بود نصب شده و به محض لاگین شدن ایتمارو گرفتم همرو!
مهم دانلود کنسوله که ایتمای پیش خریدو زده نصب شده مثل ایتمای پیش خرید dlcهای قبلیش!حتی تو همین سایت وقتی برا دانلود میزنی همزمان چک کردم رو کنسول چیزی برای دانلود نمیره!سایتو بهتره بیخیال بشین اصلا:Dمحتوا با دانلود خود بازی نصب شده باید صبر کنین لانچ بازی!
لیست Add Ons من برا کل دستینیه ایتمای پیش خریدو نسخه قبلی مثل پک سوروس یا پک گالاهورن رو با ایتمای پیش خرید الان چک کنین همشون زده نصب شده و اصلا نه دانلود جدا دارن و نسخه دیجیتالی نه نیازی به زدن کد داره!
عکس 1
عکس2
 
آخرین ویرایش:

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,730
نام
رضا.آ
خ
دوستان این کشورهایی که زده ساپورت نمیشه , مشکلی تو بازی پیش میاره یا نه ؟
یعنی میتونیم راحت بازی کنیم یا مثلا برای ایران فیلتر میشه ؟
http://uupload.ir/files/h4jo_photo_2017-09-04_01-24-54.jpg
خیر اتفاقی نمی افته ،
فکر کن مثلا کره جنوبی ساپورت نشه ! خنده داره ،
برای ایران هم اتفافی نمی افته حداقل تو بتا تست کردیم و مشکلی پیش نیومد .
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
!اشتراک چیزیه که هست حتی با همین اشتراک فروش کنسول و بازی انلاین روش سر به فلک کشیده!باید بگیم چون اشتراک باید بدیم بزنیم تو سرمون کنسولو تحریم کنیم؟لول
بابت گیم پدم خیلی راحت موس و کیبردش برای کنسولش گیر میاد و دوستای منم دارن استفادش میکنن دیگه مثل قبل نیست که موس و کیبرد فقط رو pc باشه!از طرفیم کسایی رو میشناسم که با همین موس و کیبرد عرضه بازی کردن ندارن من و تیمم با همین دسته کلی تو Trial مردمو Carry کردیم و به تیمایی خوردیم که موس و کیبردی بودن و با اختلاف زدیمشون ویدیوهاشم موجوده!کسی که بازیکن باشه فرقی نداره دسته یا موس و کیبرد بازی خودشو میکنه!:-"
طرف فن کنسول بوده یا نبوده برام مهم نیست ولی بحث چیتینگ بعد عرضه رو PC مشخص میشه و اخر مقالشم که گفته نسخه PS4 کامله دروغ نگفته وقتی مشخص نیست ایتمای انحصاری چقدره کیفیتشون و در اینده چقدر دیگه اضافه میشه!همه پلتفرما یه ویژگی دارن که باعث بشه کمبودی حس نشه و به قول زننده تاپیک هرجا که علاقه و دوستای ادم بازی میکنن میره اونجا ادم!امثال منم که دستینیو جدی دنبال میکنن همین که بخوای 40 روز دیرتر به بازیی که هفته دیگه raid و trialش داره عرضه میشه دسترسی داشته باشی خودش یه دلیل مهم دیگس که رو کنسول بازی کنیم!:-"هرکی دلیل و سلیقه خودشو داره همونجور که از نظر شما محتوای انحصاری مهم نیست مسلما از نظر خیلیای دیگم چیزای که مد نظر شماست مهم نیست!هرکی هرجا که بخواد میتونه بازی کنه و اینکه کدوم پلتفرم بازیکن بیشتری داره 2 روز دیگه رو کنسول و یکی دوماه دیگه رو pc مشخص میشه!
بر عکس شما فکر میکنم مقاله اش از پایه بی اساسه. نمیدونم تا الان با موس و کیبورد بازی کردین یا نه ولی به هیچ عنوان قبول ندارم که توی سبک شوتر (مخصوصا این یا بازی های مثل COD) پلیر با گیم پد بتونه با پلیر موس و کیبورد رقابت کنه. دقت و سرعت عملی که با موس و کیبورد دارید با گیم پد ندارید، حتی با Aim assist. اگه شما هم بردین دیگه اونا خیلی نوب تشریف داشتن. یه سری بازی هستن مثل Rocket leage یا Fifa هستن که کاملا بحثشون جداست و باید با گیم پد بازیش کنید و اگه این بازی شوتر نبود کاملا حق با شما بود. ولی اینکه میگید PS4 کاملتره. بازم میگم. یه مپ PVP به اسم Retribution، یه اسلحه، یه سفینه City Apex است (اسم اش یادم نیست، دقیق نمیدونم منظورش چیه) و یه استرایکر به نام Lake of Shadows. گیم پلی ازش ندیدم ولی اگه مثل بقیه استرایکر ها باشه نهایت 30-40 بیشتر گیم پلی داره. حتی اگه DLC های بعدی هم محتوای بیشتری برای PS4 داشته باشن باز هم فکر نمیکنم اینقدر وسوسه انگیز باشه که نسخه ی PS4 رو بگیریم. با وجود مشکل پرفومانس، خرید اشتراک ماهیانه، کنترل بهتر با موس و کیبورد و... شخصا بیخیال این محتوای اضافه میشم. ولی اگه قرار بود هر DLC یک سال بعد برای PC عرضه بشه کاملا حق رو به شما میدادم و میگفتم که بهتره که PS4 بخرید. این 40 روزی که بین نسخه ی کنسولی و PC فاصله است بهترین زمان برای ماهاست که ببینیم آیا این بازی واقعا ارزش pre order داره یا نه. با این امکانات PC ارزش نسخه کنسولی کمتره.

بازم میگم اینکه کجا میخرید کاملا سلیقه ای هست و اینجور مقالات در حد 1 درصد روی نظرات پلیر ها تاثیر داره.
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
بر عکس شما فکر میکنم مقاله اش از پایه بی اساسه. نمیدونم تا الان با موس و کیبورد بازی کردین یا نه ولی به هیچ عنوان قبول ندارم که توی سبک شوتر (مخصوصا این یا بازی های مثل COD) پلیر با گیم پد بتونه با پلیر موس و کیبورد رقابت کنه. دقت و سرعت عملی که با موس و کیبورد دارید با گیم پد ندارید، حتی با Aim assist. اگه شما هم بردین دیگه اونا خیلی نوب تشریف داشتن. یه سری بازی هستن مثل Rocket leage یا Fifa هستن که کاملا بحثشون جداست و باید با گیم پد بازیش کنید و اگه این بازی شوتر نبود کاملا حق با شما بود. ولی اینکه میگید PS4 کاملتره. بازم میگم. یه مپ PVP به اسم Retribution، یه اسلحه، یه سفینه City Apex است (اسم اش یادم نیست، دقیق نمیدونم منظورش چیه) و یه استرایکر به نام Lake of Shadows. گیم پلی ازش ندیدم ولی اگه مثل بقیه استرایکر ها باشه نهایت 30-40 بیشتر گیم پلی داره. حتی اگه DLC های بعدی هم محتوای بیشتری برای PS4 داشته باشن باز هم فکر نمیکنم اینقدر وسوسه انگیز باشه که نسخه ی PS4 رو بگیریم. با وجود مشکل پرفومانس، خرید اشتراک ماهیانه، کنترل بهتر با موس و کیبورد و... شخصا بیخیال این محتوای اضافه میشم. ولی اگه قرار بود هر DLC یک سال بعد برای PC عرضه بشه کاملا حق رو به شما میدادم و میگفتم که بهتره که PS4 بخرید. این 40 روزی که بین نسخه ی کنسولی و PC فاصله است بهترین زمان برای ماهاست که ببینیم آیا این بازی واقعا ارزش pre order داره یا نه. با این امکانات PC ارزش نسخه کنسولی کمتره.

بازم میگم اینکه کجا میخرید کاملا سلیقه ای هست و اینجور مقالات در حد 1 درصد روی نظرات پلیر ها تاثیر داره.
در کل که شما یا دوستانی که تازه میخوان بازیو تجربه کنن رو هر پلتفرمی میتونن بازی کنن!بازیکنای x1 یا ps4 که از قبل بودن درصد کمیشون بیخیال جایزه ای میشن که بانجی قراره بهشون بده و emblemی که ایتم مهمیه تو بازی(کافیه سایت ebay رو چک کنید و قیمتارو ببینید)و بازیکنا چندصددلار میدادن که مدلای مختلفشو بخرن بانجی داره 7 یا 8 تاشوکه واقعا ارزشمنده به بازیکنای قدیمی میده جدای جایزه اصلی!
مچمیکینگ دستینی براساس اسکیل هست و تو Trial امکان نداره اگه DTR و K.D بالایی داشته باشین با نوب بیفتین!اینکه تو یه بازی مقابل موس و کیبرد دار ببری زمانیم که میدونی حریفت حرفه ای هست و نوب نیستن نشون میده با دستم خوب بازی کنی حرف موس میشی!من منکر سرعت و دقت موس نمیشم شوترای دیگرم کاری ندارم من این بازیو جدی دنبال میکردم و سه سال به صدها بازیکن موس و کیبردی خوردم که درصد بالایی رو بردم یعنی همه نوبن؟امکان نداره!
بابت اول پستتونم من اصلا نگفتم مقالش درسته یا غلطه و کی کجا باید بازی کنه من تو دو مورد اشاره کردم بد نگفته نویسندش که بعد از عرضه و مقایسه فروش رو دو پلتفرم و تاثیر محتوای انحصاری میشه قضاوت کرد!
در مورد کم ازش بودن نسخه کنسولیم نظر شخصی شما بعنوان PC گیمر و نمیشه بعنوان فکت در نظر گرفت.یک روز و نیم دیگه مشخص میشه مقایسه فروش در مقابل نسخه اول چقدر پیشرفت یا پسرفت داشته(اگه حرف باشه خیلیا پس دست نگه داشتن از خرید بازی رو کنسول!) و یماه و نیم دیگم مشخص میشه چقدر از کنسول کوچ کردن به PC!
مسلما هرکی رو هر پلتفرمی بخواد میتونه بازی کنه(من نمیگم برفرض PS بهترین مکانه یا PC بی ارزشه که مارک میکنید هی:D) برخلاف حرف شمام بابت کم ارزش بودن نسخه کنسولی هر پلتفرمی ارزش خودشو داره پس فردا تو فروش مشخص میشه که بازیکنا ارزش دادن به نسخه کنسولی یا نه!فقط پیش فروشو در نظر بگیریم خلاف حرف شماست!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر