Tom Clancy's The Division | PC

j9g767r71u9xe17qcj5b.jpg

Title: Tom Clancy's The Division
Developer:
Ubisoft Massive, Red Storm, Ubisoft Reflections, Ubisoft Annecy
Publisher: Ubisoft
Director: Ryan Barnard
Creative Director: Nicklas Cederstrom
Release Date: 8 March 2016
Platforms: PC - PS4 - XBOX ONE
MetaScore: N/A

System Requirements

MINIMUM CONFIGURATION

Supported OS: Windows® 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only).
Processor: Intel Core i5-2400 | AMD FX-6100, or better.
RAM: 6GB
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 560 with 2 GB VRAM (current equivalent NVIDIA GeForce GTX 760) | AMD Radeon HD 7770 with 2 GB VRAM, or better – See supported List*.
Notebook support: Laptop models of these desktop cards may work as long as they are on-par in terms of performance with at least the minimum configuration. For an up-to-date list of supported hardware, please visit the FAQ for this game on our website: http://support.ubi.com
DirectX: Version 11
Hard Drive Space: 40 GB available space.
Optical Drive: DVD-ROM Dual Layer.
Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, headset, optional controller.
Multiplayer: Broadband connection with 256 kbps upstream, or faster.

RECOMMENDED CONFIGURATION

Supported OS: Windows® 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i7-3770 | AMD FX-8350, or better.
RAM: 8GB
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 970 | AMD Radeon R9 290, or better – See supported List*
Notebook support: Laptop models of these desktop cards may work as long as they are on-par in terms of performance with at least the minimum configuration. For an up-to-date list of supported hardware, please visit the FAQ for this game on our website: http://support.ubi.com
DirectX: Version 11
Hard Drive Space: 40 GB available space.
Optical Drive: DVD-ROM Dual Layer.
Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, headset, optional controller.
Multiplayer: Broadband connection with 512 kbps upstream, or faster.


در E3 سال 2013 یوبی سافت از عنوان جدیدی از سری Tom Clancy تحت عنوان The Division رو نمایی کرد که نمایش خیره کننده آن نگاه های بسیاری را به خود جذب کرد. بازی پس از تاخیر های زیادی سرانجام قرار است در 8 مارچ سال 2016 برای هر سه پلتفرم به صورت همزمان به بازار عرضه گردد.

جمعه سیاه یا Black Friday ، روزی که پول زیادی در بین مردم جا به جا می شود، روز مناسبی برای آزمایش آمادگی مواجه با موقعیت های بحرانی برای دولت آمریکا بود، ویروسی از طریق پول منتشر می شود اما موقعیت بنا به دلایلی از کنترل خارج شده و جامعه رو به نابودی می رود. شهر New York تا جای ممکن خالی می شود و کسانی که باقی مانده اند در قرنطینه شهری می مانند، برای بقای خود می جنگند، و گروه های مختلفی هم سعی دارند که از این موقعیت به نفع خود استفاده کرده و شهر را تصاحب کنند. با این شرایط گروهک هایی تحت عنوان Division که برای مقابله با چنین شرایطی آموزش دیده اند وارد عمل می شوند، تا هم اوضاع را تحت کنترل خود در آورند و از نابودی کامل جامعه پیشگیری کنند، هم از عوامل این اتفاق شوم پرده برداری کنند.

در بالا چکیده ای از داستان بازی که تا به حال از آن صحبت شده آورده شد، در ادامه به نکات مربوط به خود بازی و گیم پلی آن می پردازیم.

اطلاعات کلی بازی:


  • سبک بازی Online-Open World-RPG معرفی شده است و توسط استودیو Massive Entertainment در حال ساخت است. موتور پایه بازی Snow Drop نام دارد که مختص این بازی ساخته شده است.
  • در حالت کلی بازی دارای دو بخش است که مجزا از هم می باشند، بخش PVE که در آن می توانید به تنهایی و یا به همراه دوستان خود به صورت Co op پیش بروید و به مقابله با AI بازی بپردازید، قسمت دوم که بخش PVE بازی را تشکیل می دهد تحت عنوان Dark Zone که در آن علاوه بر AI با سایر پلیر ها مواجه می شوید، ماموریت های داستانی بازی در هر دو منطقه جریان داشته و برای پیشبرد داستان مجبور هستید به بخش PVP بازی قدم بگذارید. قدم گذاشتن از بخش PVE به PVP بدون بارگذاری خاصی صورت می گیرد و شما باید با تجهیزات و لول خاصی از مرز این قسمت ها وارد آن شوید.
  • برای بازی کردن در هر دو قسمت که بالا اشاره شد، چه در حالت تک نفره و چه همراه با دوستان نیاز هست که همواره به سرور های بازی وصل باشید، چون مثل بازی هایی همچون Diablo III حتی Damage های شما هم بر اساس سرور تعیین می شود.
  • Companion App بازی که بازیکن بر روی تبلت می توانست کنترل یک Drone را در دست بگیرد و در اولین نمایش بازی معرفی شده بود، به دلیل بر هم زدن بالانس بازی حذف شد.
  • بازی همانند بازی های RPG دارای Loot-Level-Skill-Tallen-Perk می باشد، آیتم های بازی نیز دارای لول بندی و کیفیت هستند و بسته به لول و کیفیت آن ها کارایی های متفاوتی دارند.
  • در ابتدای بازی شما می توانید شخصیت خود را به صورت محدود که شامل جنسیت، قد و هیکل، رنگ پوست، خالکوبی و ... شخصی سازی کنید، هر پلیر می تواند تا 4 شخصیت به صورت همزمان داشته باشد که با هر کدام پیشروی جداگانه ای دارد. در طول بازی هم آیتم هایی که فقط نمای ظاهری دارند وجود دارد تا از شبیه هم بودن همه ی پلیر ها جلوگیری شود.
  • بازی دارای کلاس بندی خاصی نیست، اینطور نیست که شما مثلا کلاس تک تیر انداز بردارید و تا آخر بازی با همان بازی کنید، بلکه آیتم ها و مهارت هایی که آزاد می کنید کلاس شما را مشخص می کنند و در هر لحظه با توجه به مهارت های باز شده و اسلحه خود می توانید نوع دیگری را تجربه کنید.
  • محیط بازی شامل قسمت های بیرون و محیط های داخل ساختمان و یا مسیر های زیر زمینی می شود. نقشه کامل بازی هنوز مشخص نیست اما به نظر می رسد با محیط بزرگی رو برو هستیم.
  • در محیط بیرون مردم عادی را می بینیم که برای بقای خود تلاش می کنند، از شما یاری می خواهند و به شرایط اطراف واکنش نشان می دهند. همچنین در کنار مردم عادی شماری از حیوانات نیز وجود دارند که آن ها هم با توجه به موقعیت واکنش خاص خود را دارند.
  • بازی در فصل زمستان در جریان است، اما دارای چرخه کامل شب و روز و چرخه وسیع آب و هوایی نیز می باشد که در میان آن ها فقط جای هوای بارانی خالیست.


در بالا سعی شد اطلاعات کلی بازی برای جلوگیری از طولانی شدن پست اول آورده شود، اما اطلاعات دیگری که منتشر شده و در پست های تاپیک به آن ها اشاره کردم رو توی اسپویلر پایین قرار می دم:


vcrtsy0ntpzbh28avosy.jpg


  • توی بازی علاوه بر قابلیت های Co-oP بازی شما قابلیت این رو دارید که بازی رو تنهایی هم انجام بدید، اما توی هرکدوم ازین شرایط تنها نیستید، گروه های دیگری هم هستند که جزو دوستان شما به حساب میان، با شما همکاری می کنن و بعضی ها هم ماموریت هایی که باید انجام بدید رو تشکیل می دن.
  • یکی از گروه هایی که مشخص شده از یاران شما هستن گروه JTF یا Joint Task Force هستن که از پلیس ها، دکتر ها و پرستار ها ، آتش نشانی ها و .... تشکیل شدند. ابتدای بازی که شما وارد منهتن می شید می بینید که این گروه هم مانند شما سعی کرده که جلوی حادثه رو بگیره اما نتونسته موفق باشه و حالا شما هستین که به کمک اون ها میایین و شاید ماموریت هایی هم با کمک هم انجام بدید.
  • گروه بعدی که جزو یاران شما هستند مردم عادی هستند که نتونستن از شهر خارج بشن، درسته که نمی تونن کمک زیادی به شما کنن، اما با توجه به اعمال شما به حضورتان واکنش نشان می دهند و جو بازی را می سازند.
  • شاید گروه های دیگری هم باشند در بازی که هنوز اسمی از اون ها برده نشده
  • اما اولین گروه دشمنی که سال قبل با آن ها آشنا شدیم Cleaners هستند، این گروه هم قصد پاکسازی نیویورک رو از ویروس دارند، اما با راهی خشن، از نظر اون ها هر کسی که داخل شهر مانده آلوده به ویروس هست و باید نابود شود. هرچیزی که جلوی راه آن ها باشد می سوزانند تا ویروس را از بین ببرند.
  • گروه دیگری که در جریان E3 امسال معرفی شده، Rikers بودن، کسانی که زندانی بودند و در جریان این نابسامانی ها فرار کردند و حالا خود را پادشاه نیویورک می خوانند. این گروه همچنین در مقابل پلیس های گروه JTF قرار می گیرند و احتمالا باید شاهد درگیری جالبی میان آن ها باشیم.


vau96s63f3i7d7ct8xmt.jpg



  • اولین نکته ای که هست، سیستم آب و هوای بازی هست. بازی کلا توی فصل زمستان جریان داره، و خبری از فصل های دیگه نیست، اما آب و هوا مختلفی از جمله مه آلود، برفی، صاف، طوفانی توی بازی وجود داره. و تغییرات این آب و هوا هم به صورت کاملا دینامیک اتفاق می افته! مثلا قبل از اینکه برف شروع به باریدن کنه شما می بینین که آسمان ابری می شه، رنگبندی محیط عوض می شه و بعد برف می باره. توی هوای صاف با خورشید شاهد باریدن ناگهانی برف نیستید.
  • شخصیت شما هم اشاره شده که به تغییرات آب و هوایی واکنش نشون می ده، حالا این واکنش ها شاید پیچیدن شال دور گردن، پاک کردن برف از روی صورت و غیره باشه، یا شاید هم المان های دیگه ای مد نظر باشه که هنوز صحبتی ازش نشده.
  • بازی چرخه شب و روز کاملی رو داره. و همه اون حالت های آب و هوایی که بالا گفته شده می تونه توی هر زمانی از بازی اتفاق بیافته که موقعیت های جالبی هم برای بازیکن به وجود میاره.
  • سیستم های آب و هوا روی نوع بازی شما تاثیر گذار هست. مثلا توی هوای طوفانی دید شما به عنوان بازیکن و سایر NPC ها محدود می شه، و حتی توی هوا های بحرانی نشونه گیری شما رو دچار اختلال می کنه که خوب نکته جالبی هست برای این نوع از بازی
  • یکی دیگه از مسائلی که ترکیب زمان و شرایط جوی برای شما به وجود میاره، حالت های مختلف یک ماموریت هست. ممکنه یک منطقه به طور کلی دچار برق رفتگی شده باشه (Blackout) و وقتی شما به محل ماموریت می رسین، هم شب شده و هم طوفان شدیدی شروع می شه، خوب این حالت با اینکه این ماموریت توی روز و هوای صاف انجام بشه کلا تجربه ای متفاوت رو برای بازیکن رقم می زنه و ارزش انجام مجدد ماموریت هارو بالا می بره.
  • شهر نیویورک توی بازی جوری طراحی شده که حس واقعی بودن رو برسونه، وقتی از محله ای به محل دیگه ای میرید تفاوت هارو می شه احساس کرد، یک منطقه ساختمان های بلند داره، جای دیگه حالت مسکونی داره و ...
  • تایید شده که محیط های داخلی و بسته هم توی بازی وجود دارن، آپارتمان های متروکه، سقف خانه ها و برج ها، ایستگاه های مترو و تونل های زیر زمین و ... .


642pj5o88959ldx3hs9i.jpg



  • Inventory شما از 10 بخش تشکیل شده که شامل (Contaminated-Primary Weapon-Secondary Weapon-Side Arm-Back Pack-Body Armor-Gloves-Tights-Knee Pads-Gasmask) می شود.
  • Primary و Secondary اسلات ها برای تفنگ های اصلی شما هستند، تفنگ های اصلی بازی هم توی 5 دسته (Assault Rifle-SMG-LMG-DMR-Shotgun) تقسیم بندی می شن.
  • اسلحه ها و آیتم هایی که پیدا می کنید Level بندی هستن، Level اون ها هم قدرتشون رو مشخص می کنه و اینکه آیا می تونید استفاده کنید یا نه! مثلا شاید یک تفنگ با 2 لول متفاوت پیدا کردید، اونی که لول بالاتری داره قویتر هست.
  • علاوه بر لول هایی که بالا اشاره شده، هر اسلحه و آیتمی که پیدا می کنید دارای گروه بندی دیگری هم هست که بر اساس میزان یافت شدنش هست (Common-Uncommon-Rare-Epic-Legendry)، این گروه بندی ها هم میزان قدرت اسلحه یا آیم و همچنین میزان قابلیت افزودنی هارو نشون می دن، مثلا برای یک تفنگ شما در حالت Rare شاید توانایی وصل کردن فقط یک آیتم اضافه مثل دوربین رو داشته باشد، اما اگر Legendry باشه قابلیت وصل کردن 3 آیتم متفاوت رو دارا خواهید بود.
  • Side Arm ها هم مثل اسلحه های اصلی لول بندی دارند، اما تیر آن ها به دلیل نبودن سلاح سرد در بازی نامحدود هست.
  • آیتم های که پوشیدنی هم هستند مثل اسلحه ها لول بندی دارند.
  • هر بازیکن هم 2 جای خالی برای Ability های خودش داره، بعضی از اون ها هم قابلیت Craft کردن رو دارن.
  • Ability های بازی قابلیت تغییر دارند و حالت های متفاوتی برای هر کدام از اون ها در نظر گرفته شده!

tbrlhu0lgobkkcz8pj90.jpg



  • نسخه کالکتور و Gold بازی هم معرفی شده که شامل Season Pass بازی و یه سری آیتم های دیگه ای هستن. Season Pass بازی هم قیمت 40 دلار داره و گفتن که یک سال برای بازی به طور مداوم محتوای اضافه داده می شه (اگه مثل The Crew باشه می خوام که اصلا چیزی ندن براش :d)
  • Companion App بازی که روی تبلت ها قرار بود عرضه بشه به دلیل عدم بالانس بودن برای همه کنسل شده. ولی ای کاش این قابلیت حداقل جاهایی که خارج از PvP بود همچنان حضور داشت.
  • نمایش بازی از قسمت Dark Zone بازی بوده برای امسال، منطقه هایی که قرنطینه شدن و ورود به اونا یعنی وارد شدن به قسمت آنلاین بازی (PvP)، خطرناک ترین قسمت های بازی هم همین منطقه ها هستند. البته توی این منطقه ها فقط پلیر های دیگه رو نمی بینید بلکه دشمنان دیگه که توسط A.I هم کنترل می شن اینجاها هستند و اکثرن از کلاس های بالا و سخت بازی هستند.
  • داخل Dark Zone ها شامل ماموریت های مختلفی هست، یکی اینکه بهترین تجهیزات بازی توی اون منطقه ها پیدا می شه. دوم اینکه برای انجام بخشی از ماموریت های خود بازی هم مجبورید که از این مناطق عبور کنید و از چنگ سایر پلیر ها در برید.
  • داخل Dark Zone هر پلیری که می بینید اولین بار به صورت خنثی می باشند، حالا این با شماست که بخواین با اون ها همکاری کنین یا درگیر بشید، یعنی در برخورد اول هیچ گونه دشمنی بین پلیر ها وجود ندارد. البته پلیر هایی که به بقیه حمله کنند به حالت Rogue در می آیند و جایزه ای برای از بین بردن آن ها به شما داده می شود. در این منطقه حتی می توانید به هم گروه های خود هم خیانت کنید و با خارج شدن از گروه همه ی آن ها را به قتل برسانید. اما خارج از Dark Zone این کار امکان پذیر نیست، چرا که با خارج شدن از گروه آن ها از بازی شما بیرون می روند.
  • سیستم Loot در بازی تا حدی شبیه به بازی هایی همچون Diablo می باشد، یعنی Personal Loot، وقتی دشمنی را می کشیم ، برای پلیر اول شاید یک آیتم باشد و برای پلیر دوم چیز دیگری و این دو از آیتمی که براشون Drop شده اطلاعی ندارن.
  • آیتم های خاصی که توی منطقه Dark Zone به دست میان برای استفاده شدن باید از منطقه خارج بشن ، و این خارج شدن هم باید توی منطقه خاصی که Extraction Zone نام داره انجام بگیره! در هر Dark Zone هم چندین نقطه برای اینکار در نظر گرفته شده!
  • ساخت کرکتر در بازی به اندازه بازی های RPG پیشرفته نیست که مثلا تمام جزییات چهره را بسازید، بلکه به موارد کلی مثل چهره کلی ، رنگ پوست و هیکل و ... خلاصه می شود.
  • بازی سیستم Craft هم دارد، اما جزییات زیادی ازش گفته نشده. اما اسلحه ها و تجهیزات قابلیت آپگرید و نصب تجهیزات مختلف مانند دوربین و .... رو دارند.
  • تخریب پذیری در بازی تا حدی وجود دارد، اما همه چیز برای بهم نزدن نظم بازی تخریب پذیر نیست.
  • بازی دارای فروشگاه هایی هم در سطح شهر می باشد که هنوز جزییات زیادی ازش در دسترس نیست.
  • بازی دارای منطقه های خاصی جز Dark Zone هم هست که پلیر ها قابلیت ملاقات با هم رو داشته باشند. در مورد Social Event ها هم سعی شده که فعلا چیزی گفته نشه!
  • بازی دارای چرخه ی شب و روز و تغییرات جوی هست که بر روی بازی هم تاثیرگذار هست، مثلا در شب دید دشمنان کم هست، یا موقع بارش برف سنگین خیلی از دشمنان از خیابان ها خارج می شوند.
  • بازی دارای سلاح های Melee نیست، و فقط سلاح های گرم در بازی کاربرد دارند، البته Stealth TakeDown ها احتمالا هنوز در بازی حضور دارند.
  • بازی دارای محیط های داخلی نیز هست و زیرزمینی نیز هست، اما بیشتر محیط را فضای بازی و خیابان ها تشکیل می دهند.
  • گویا بخش های Survival از بازی حذف شده اند، و دیگر سیستم آب و غذا وجود ندارد (گرچه از اول هم اون المان ها برای Boost ها بودن و ربطی به زنده ماندن نداشتند ولی انیمیشن گرفتن بطری آب خیلی هیجا انگیز بود و امیدوارم که این خبر صحت نداشته باشه چون به صورت رسمی چیزی گفته نشده)
  • تا جایی که ممکن بوده از وجود Loading در بازی جلوگیری شده، اما خوب در مواقعی مانند Respawn بعد از مردن و یا وارد شدن به محیط هایی خاص احتمال وجود لودینگ هست.
  • مردم عادی نیز در بازی وجود دارند و سعی دارند که بتونن توی این شرایط دووم بیارن، احتمالا هم بخشی از ماموریت های بازی مربوط به همین قسمت می شه!
  • یک Mini Map هم به بازی اضافه شده که در بالا و گوشه سمت چپ تصویر قرار داره، شامل اطلاعاتی مثل جهت قرار گیری دشمن، محل Extraction Zone و .... هست.
  • Faction دوم بازی گروهی از زندانی ها هستن که به Rikers معروف هست که با لباس زندان زرد رنگ و یک پالتو روی آن مشخص می شوند، گروه قبلی هم که قبلا معرفی شده بود Cleaners بودن که سلاح آتیشی و تجهیزات سنگین از مشخصه های آن ها است. گروه های دیگری هم هستند که هنوز معرفی نشده اند.
 
آخرین ویرایش:

Delux1

کاربر سایت
Nov 18, 2014
864
نام
رضا
تعجب میکنم از بعضی از دوستان که اینقدر به این بازی بی لطفی میکنن. یکی از بهترین بازی های چند ساله اخیر یوبی هست. شخصا نسبت به محتوای سال دوم اش خیلی انتقاد دارم ولی سال اولش حرف نداره. مخصوصا با این تخفیف. به نظر من که نسخه ی گلد رو بگیر. مود Survival که حرف نداره. PVP هم اگه میگن بالانس نیست برو Last stand که کاملا نرمالیزیشن شده. اگه رجیون استیم روی هند هست که دیگه قیمتش هم کمتره. در حال حاضر بهترین MMO ساخته شده توی سبک کاور/شوتر هست و ایراداتی هم که گفتن توی تمام بازی های این سبک دیده میشه. در بدترین حالت حداقل صد ساعت بدون season pass سرگرم ات میکنه. هر سوالی در مورد این بازی داشتید بگید تا جواب بدم.
رفیق من میخوام بگیرم ولی اکثرا میگن به شدت تکراری و خسته کننده میشه نظر شما چیه؟ من نهایت تجربه اکشنم کال اف و بتل بوده:p
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
رفیق من میخوام بگیرم ولی اکثرا میگن به شدت تکراری و خسته کننده میشه نظر شما چیه؟ من نهایت تجربه اکشنم کال اف و بتل بوده:p
کاملا سلیقه ایه. بازی با دوستاتون خیلی بیشتر حال میده. البته همه ی بازی ها بعد از یه مدت خسته کننده میشن. مخصوصا بتل و کال اف. ولی خب این بازی لوت محور هست و کلا با اونا فرق داره. به نظر من Trial رو دانلود و تست کن. اگه خوشت اومد، بخرش.
 

fosil

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,037
نام
آرین
تو بازی چی کار کنم که تو بخشای PVP بتونم از پس پلیرای دیگه بربیام؟مثلا میرم تو Last Stand طرف با دو تیر منو میکشه ولی من یه خشابم خالی میکنم چیزی نمیشه.
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
تو بازی چی کار کنم که تو بخشای PVP بتونم از پس پلیرای دیگه بربیام؟مثلا میرم تو Last Stand طرف با دو تیر منو میکشه ولی من یه خشابم خالی میکنم چیزی نمیشه.
gear set. تو نت بگردین بهترین کیر ست رو میتونین پیدا کنید. البته الان فکر کنم Skulls MC gloves بهترین باشه. هیچ گیر ست فعال نباشه (یعنی کمتر از 4 تا از یک نوع گیر ست داشته باشید) بعد 16 درصد دمیج بیشتر میشه. این Skulls MC هم توی Exotic hear cache پیدا میشه
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
:DPatch 1.7 Landed :D
6.49GB
patch note اینقدر زیاده که نه میشه خوندش نه میشه درکش کرد ! فقط باید لمسش کرد :))
Patch Notes Global PTS Patch Notes (Update 1.7) | Forums
All of these new features will be available to all players.

New feature: Global Events

  • Global Events (previously known as Seasons) are time-limited events that add special modifiers to the PvE parts of The Division.
  • Taking part in a Global Event will award you Tokens that you can use to purchase Classified Gear caches (detailed below) and unique vanity items (that are currently not included on the PTS).
  • The first Global Event – Outbreak – is now available on the PTS.
  • The factions are infected by the virus and are extremely contagious. Your best course of action is to aim for the head to deal maximum damage.
  • The Global Event features a modifier that can be applied to existing content. Two extra modifiers can be enabled to increase the challenge and the rewards.
  • Earn Global Event Tokens by playing the content and exchange them for Global Event Caches at the vendor.
  • Rewards include
    • Three Classified Gear Sets.
    • Three different Weapon Skins.
    • One vanity set.
  • Global Event specific Commendations are available to challenge you even further.

  • Loot changes: As a first attempt to tweak acquisition rate of Classified Gear, our approach was to refocus the caches to make sure they provide something relevant. To keep things balanced, we modified the rhythm by which caches can be obtained, now that we’re sure they will provide something of use.
    • Increased the price of Superior Caches to 1500 (from 650)
    • Increased the price of Regular Caches to 900 (from 350)
    • Increased the token drop rates of Normal and Hard missions to compensate the caches price increase.
    • Superior Caches will now drop only one item. This item will be of either Gear Set, Exotic or Classified quality. The chances of this item to be Exotic or Classified have been increased.
    • Vanity rewards are now awarded in Leaderboard Caches only.

  • Outbreak
    • Added a new stat for number of group headshots completed after you tagged the enemy.
    • Fixed a bug where a player dying from contamination would be shown as having killed himself.
    • Fixed a bug where Global Events would not be sorted alphabetically in the help menu.

New feature: Commendations & Patches
  • Commendations introduce a series of 500+ challenges across several categories for agents to accomplish. Commendations cover all aspects and areas of the game, both for PvE and PvP.
  • Unlocking achievements reward the player with Commendation Score. Your tallied score is displayed to other agents.
  • Some special Commendations award a Patch, a brand new vanity item. These Patches are displayed on the agent’s arm, replacing the default Phoenix patch.
  • Not all patches are available on the PTS, with more being added once Update 1.7 goes live.
  • The requirements for certain Commendations have been altered on the PTS for testing purposes.

  • Fixed an issue where the Too Old for Toys Commendation would not work properly.
  • Fixed a bug where the Patches would apply as a weapon skin when equipped.
  • Fixed a bug where a Reward section would be shown in the UI of Commendations that do not yield any Reward.

Known Issues with Commendations on PTS
  • The Commendation "Directive Executive" currently refers to World Tier 10 and 10 Directives. That is just place holder text and not representative of anything that exists in the game.

New feature: Face customization
  • The Base of Operations now include a room with an interactive mirror that you can use to change your agent’s appearance. You can find the room by turning right straight after you have entered the Terminal from the Base of Operation stairs.

Collections
  • Fixed an issue where the JTF Collection and the Astronaut Collection listed the same reward.
  • Fixed an issue where the vanity menu in the Collections tab would always go straight to the second item in the category.

New feature: Encrypted Cache
  • An Encrypted Cache is a loot container obtained from the Premium Vendor in the terminal. It requires a key to open.
    • Encrypted Caches contain unique appearance items, emotes and skins.
    • Cipher Keys are needed to open Encrypted Caches. These keys are created by collecting key fragments, which are available from normal gameplay. 10 key fragments are needed to create one Cipher Key. Keys can also be purchased from the Premium Vendor.
  • Unique appearance items from the Encrypted Caches are organized in Collections that can be found in the Vanity tab. Once a Collection has been completed, the agent will receive a reward.
  • Please note that the contents of the Encrypted Caches on the PTS are not 100% representative of what will be in the final product.
  • There is currently an issue with the Premium Vendor and the Encrypted Caches, which makes them impossible to use. This will be fixed and testable on the PTS in a future update.
  • The Premium Vendor now has a tutorial mission for the Encrypted Caches.
  • New items have been added to the Encrypted Caches.
  • Fixed a bug where parts of the agent became invisible after equipping vanity items from the Encrypted Cache.

New feature: Classified Gear Sets (available from the Special Equipment vendor on the PTS)
  • Classified Gear Set pieces are unique gear set pieces for pre-existing gear sets and will feature 5 and 6-piece bonuses.
  • Classified Gear Set pieces can initially only be received from participating in Global Events.
    • After a Global Event has concluded, the Classified Gear pieces can be found during normal gameplay, but with lower drop rates than during Global Events.
  • Six Classified Gear Sets will be included on the PTS for testing purposes, but once Update 1.7 goes live, three Classified Gear sets will be introduced for every Global Event.
  • The Classified Caches are available on the Advanced Weapons vendor on the PTS for testing purposes, but will be tied to Global Events once Update 1.7 goes live.

  • Fixed a bug where deconstructing a Classified Gear piece would not yield any material.

Primary Stat Ranges:
  • Classified Gear Set Primary Stat Range
    • 1274-1401

Final Measure
  • 5 Piece:
    • +15% Exotic Damage Resilience
    • +15% Protection from Elites
  • 6 Piece:
    • Talent: Improved Final Measure
      • When a grenade is defused the player and all group members within 30 meters gain a buff based on the grenade type that was defused.
      • -EMP/Shock: Skill power increased by 20% for 8 seconds.
      • -HE/Incendiary: Weapon damage increased by 20% for 8 seconds
      • -Flashbang/Tear Gas: Armor increased by 20% for 8 seconds

  • Final Measure: Our goal was for all the buffs to temporarily be very impactful to your play style in different ways. The way Armor was being calculated was unintentional and has been fixed to be an additive increase to your armor mitigation.
    • 6 Pieces: All bonuses received from defusing grenades are increased to 20% (instead of 15%). This bonus is now a flat armor bonus instead of a multiplication of the existing armor value. This means that if your Armor Damage mitigation is at 35%, receiving the Final Measure buff will increase it to 55%.
    • Fixed the description to correctly refer to Fragmentation Grenades instead of HE Grenades.

DeadEye
  • 4 Pieces: Fixed a bug where headshot damage would do less damage than bodyshot damage when scoped in PvP.
  • 6 Pieces: Fixed a bug where the bonus would trigger with any weapon type instead of only Marksman Rifles.

Sentry
  • 5 Piece:
    • +15% Accuracy
    • +15% Headshot Damage
  • 6 Piece:
    • Talent: Improved Sentry’s Call
      • NPC targets can now receive up to six marks. After three marks, every headshot on the target has a 25% chance to spread a single mark to additional targets within 10 meters. At six marks, your headshot damage on the target is increased by 100%.

Striker
  • 5 Piece:
    • +10% Stability
    • +5% Enemy Armor Damage
  • 6 Piece:
    • Talent: Striker’s Persistence
      • Every hit adds a self-healing bonus for 0.01% of max health (instead of 0.1%) of max health per second. This bonus is further increased by 0.03% (instead of 0.01%) for every 2000 Stamina. Stacks up to 100 hits. Bonus is reduced by 0.01% (instead of 0.1%) every second.

  • The 4 Pieces and 6 Pieces talents will now be paused by an EMP effect, instead of being completely reset.
  • Example 1: 4000 Stamina and 100 stack:
  • PTS2: 12% health/second (10% + 2%)
  • PTS3: 7% health/second(1% + 6%)
  • Example 2: 6000 Stamina and 100 stack:
  • PTS2: 13% health/second (10% + 3%)
  • PTS3: 10% health/second (1% + 9%)
  • Example 3: 10000 Stamina and 100 stack:
  • PTS2: 15% health/second (10% + 5%)
  • PTS3: 16% health/second (1% + 15%)

Lone Star
  • Lone Star: In the previous iteration the relatively low percentage change of gaining the buff mixed with the inability to chain buffs together greatly reduced the impact of the set. In this update, the chance of gaining the Berserk buff has been increased and players can now chain multiple Berserk buffs together.
    • 5 Pieces: LMG/Shotgun damage bonus increased to 12% (instead of 8%).
    • 6 Pieces: When a weapon has 50% (instead of 25%) of its magazine remaining, there is a 75% chance (instead of 50%) to receive a bonus that activates when the final bullet is fired from the current magazine. Once activated, the magazine is instantly refilled, weapon damage is increased by 20% (instead of 15%), fire rate is increased by 20% (instead of 25%), and stability and accuracy are decreased to 0 (instead of decreased by 15%). The bonus is cancelled by reloading or exiting combat.
    • 6 Pieces: The bonus can now trigger of itself with diminishing chances. This means that each time the bonus triggers, the chance for it to trigger again is reduced until the players exits combat or reloads.
    • Improvements were made to the visual feedback of the 6 Piece bonus.
    • Fixed a bug where the 6 pieces bonus could be activated when shooting while out of combat.

Reclaimer
  • Reclaimer: We wanted the Classified Reclaimer to be the ultimate support healer build. This led us to the new iteration which allows players building purposefully to guarantee that their cooldown resets when their station is destroyed by an enemy.
    • 6 Pieces: Support station gains a 50% chance (instead of 25%) to have no cooldown triggered when it is destroyed by an enemy. This chance is increased by 10% (instead of 2%) for every 2000 Electronics (instead of 1000).

  • 5 Piece:
    • +15% Support Station range
    • +25% Support Station duration
  • 6 Piece:
    • +50% Support Station revive time
    • +100% Support Station healing speed
    • +100% Support Station health
    • Talent: Improved Reclaimer
      • Support station gains a 50% chance to have no cooldown triggered when it is destroyed by an enemy. This chance is increased by 10% for every 2000 Electronics.

Exotics
  • NinjaBike messenger bag
    • Talent: NinjaBike messenger bag
      • Slots in with any equipped Gear Set item to fulfill a requirement towards unlocking a Gear Sets bonus. Can unlock bonuses from multiple sets simultaneously. Cannot unlock Classified Gear Set bonuses.

  • Fixed an issue where stats on Classified Gear Sets would roll lower than intended.
  • Fixed an issue where you could not recalibrate two stats on Classified Gear Sets.
  • Fixed an issue where the LoneStar 6-piece bonus stopped working if the player swapped weapons just as they ran out of ammo.

Known Issues with the Classified Gear sets on PTS:
  • Classified Sentry 6 Piece Talent
    • Sentry 6 piece is not spreading marks to nearby enemies. This will be testable on the 1.7 PTS in a future update.

Recalibration
  • Gear recalibration has been reactivated and made temporarily free on the PTS for testing purposes

  • Classified Recalibration:
    • Recalibrating the Primary stat on a classified gear piece is not working properly.
    • We are working on extended primary stat range recalibration to be testable on the 1.7 PTS in a future update.
    • Fixed a bug with Classified Striker where only one bonus could be recalibrated instead of 2.

Game changes
  • After a Medkit cleanses a Status Effect, it will grant a temporary, three-second invulnerability to the cleansed Effect.

Weapon Balance
  • SVD
    • SVD recoil and spread have been retuned to be in line with the M1A.

Gameplay
  • Fixed a bug where players could get the On Fire status effect even though they had 100% burn resistance. Note that players can still take damage from certain fire attacks, such as Cleaner flamethrowers.
  • Fixed a bug where players could run faster than they should by spamming the sprint button.
  • Fixed gamepad maximum scope sensitivity being lower than intended. Maximum sensitivity is now the same as it was in 1.6.


Talents
  • The Coolheaded & Determined talents will now have an effect on cooldowns for all skills, including Signature Skills.

  • Triage
    • Fixed a bug where Triage would be applied multiple times.

Loadouts
  • Minor color tweaks has been made to make the Loadout UI more consistent.
  • Fixed an issue where switching mods on a Loadout while having a full inventory could override the backpack capacity.
  • Fixed an issue where a player cannot switch between two identical Loadouts using different mods while having a full backpack.
  • Fixed a bug where certain audio clips would loop
.
Skills
  • Seeker Mine:
    • Fixed a bug where the Seeker Mine with Cluster mod would sometimes be unable to detonate on a target if the target was on top of a cover.
    • Seeker Mine explosion damage has been reduced from 900 to 600. Airbust Mod damage has been reduced from 300 to 120.

  • Pulse
    • Fixed an issue where the Pulse icon would overlap other UI elements.

  • Sticky Bomb
    • EMP Sticky Bomb no longer staggers the enemy.
    • Fixed a bug with First Aid Defibrillator where a player equipped with a Vigorous chest rolling into the area would only receive the instant heal and not the heal over time.

  • Support Station:
    • Fixed a bug where if an agent revived by another skill while in a Support Station’s area of effect would cause the Support Station to despawn.
    • Fixed a bug where an agent could not be revived by First Aid if they were being revived by a Support Station that was destroyed before the revive finished.
    • Fixed a bug where the Support Station would remain in the agent’s hand after deploying it.
    • Fixed a bug where an agent would sometimes not get revived if a group member used First Aid with the Defibrillator mod.
    • Fixed a bug where an agent would get revived if the agent was in the process of self-reviving from a friendly Support Station but tried to cancel the action.

  • First Aid:
    • Fixed a bug where the First Aid Defibrillator revive would not be prioritized over other slower revives while they were in progress.
    • Fixed a bug where the First Aid’s effect would be delayed while the projectile slowly descended to the ground.

  • Mobile Cover:
    • Fixed a bug where the Mobile Cover could be knocked down by other agents and enemy NPCs even though they were under immobilizing status effects.
    • Fixed a bug with Mobile Cover where an agent could be lifted above ground.
    • Fixed the description of the Mobile Cover Countermeasures mod so that it now clearly states that shooting a target while being in cover on it will pulse the target for 5 seconds.
    • Fixed an issue with the Mobile Cover Countermeasures mod where group members would not get the concealment when taking cover behind it.

  • Ballistic Shield:
    • Fixed a bug where the Ballistic Shield would not take damage from your own grenade or Sticky Bomb.
    • Fixed an issue with Ballistic Shield Riot Shield buff, where the agent could get multiple buffs by performing certain actions.

  • Other:
    • Fixed a bug where group member’s skill cooldowns would not be decreased when taking cover in an area affected by Smart Cover with the Recharger mod.
    • Fixed a bug where attempting to use a skill immediately after entering the Dark Zone would result in the skill going into cooldown.
    • Recovery Link can no longer be used while firing your weapon, similar to Survivor and Tactical Link.
    • Fixed an issue with the Turret’s target prioritization.

Weapons
  • Added a hard cap on RPM for all weapons. It will no longer be possible to overcome the RPM limitation of a weapon, no matter what shooting method is used.
  • Fixed a bug where Pakhan’s talent could be staked if the reload animation was interrupted.

Missions
  • Fixed a bug in Napalm Production Site where an agent could defeat Joe Ferro inside his room before defeating his guards.
  • Fixed a bug in Grand Central Station where the turrets were reactivated after player death.
  • Fixed an issue where Hudson Refugee Camp became impossible to complete if the bosses are killed too quickly on Challenge Mode.
  • Fixed an issue in WarrenGate Power Plant where a door would refuse to open if the player dies before completing a certain objective.
  • Fixed several instances in different missions, including Russian Consulate and Napalm Production Site, where the player could get stuck or shoot through walls and floors.
  • Fixed a weird door in the General Assembly parking lot.
  • Fixed a location where the player could throw a Seeker Mine through a wall and kill all the enemies on the other side.
  • Fixed a location in General Assembly where a glass panel could get in the way in the fight against Raptor.

Underground
  • Fixed a bug where Underground Directives would not continue across Underground phases.
  • Fixed an issue with the Mad Skills Directive where the second skill would go on cooldown when the player aimed his first one.
  • Fixed a bug where the agent could fast travel to the Underground while carrying contaminated items.
  • Fixed some big weird doors in the Underground.
  • Fixed an issue where enemies were unable to detect the player after going through a weird fire door.

Survival
  • The rewards you get from Survival have been increased.
    • Reaching Tier 1 will rewards you with a Survival Cache instead of a Gear Cache.
    • Reaching Tier 2 will rewards you with one Survival Cache and one Weapons Cache.
  • Fixed a bug where the Punisher accolade on the end screen would always have a checkbox next to it even if it wasn’t completed.
  • Fixed several issues in the environment, where players could get stuck.
  • Fixed instances of the game freezing when leaving Survival.
  • Fixed a bug where Mods could not be equipped on items in Survival.

Known Issues with Survival
  • There is a known issue where players are unable to equip gear mods in Survival.
  • Using deconstruct in a Survival session will get user stuck in the overview UI interface.
  • The user is unable to equip gear mods in Survival.

Last Stand
  • Fixed instances of the game freezing when leaving a Last Stand match.
  • You can now see recent/nearby players from the opposing team as well as from your own team.
  • Fixed an issue with the positioning of a prop which could cause players to get stuck in tactical point A1.

Base of Operations
  • Stopped an evil Christmas tree by the Premium Vendor from trapping players.
  • Fixed a bug where the Base of Operation would become unusable after visiting the Premium Vendor.

World
  • Fixed a number of issues throughout the world such as:
    • Being unable to vault over certain objects.
    • Being shot by NPC’s through a wall by the entrance of the The Ward safe house.
    • Being blocked by invisible objects.
    • Getting stuck between objects.
    • Objects clipping through other objects.
    • Being able to glitch through various walls.
    • Floating flags and misplaces textures.
  • Fixed an issue where agents were able to jump off a roof in Turtle Bay.
  • We’ve stopped NPCs from following you into an elevator in Turtle Bay.
  • Fixed several places where hiding behind certain objects would stop enemies from engaging the agent.

Dark Zone
  • Fixed several issues in the DarkZone such as:
    • Agents sometimes receiving the Outside Playable Area message when in the The Armory landmark.
    • A lootable object in DZ7 being in an unreachable place.
    • Being able to glitch through a wall in the The Mall landmark.
    • Being unable to drop down from certain objects once the agent has climbed them.
    • Minor graphical issues in The Armory.
    • Moved several trashbags around so players wouldn’t get stuck behind them anymore.
    • Moved a rogue lamp.
    • NPCs being able to shoot through certain walls.
  • Fixed an issue where a Named NPC was missing from the The Basement landmark in DZ09.
  • Stopped NPCs from sneaking through a gap between a pair of doors and a rooftop in DZ09.
  • Fixed an issue where cleared Landmarks would not give out rewards.
  • The Named NPC “Beans” now belong to the correct faction.
  • Fixed a bug where enemies would stop engaging the player if they hid behind certain objects in the Q Building Landmark.
  • Fixed an issue where the player can teleport outside of the map in Dark Zone 2.


UI
  • Blueprints are now shared across all characters on an account.
  • Consumables Caches are now available at the Dark Zone vendors.
  • Moved the position of the Loadout icon on items you have marked as a favorite to make it easier to identify them.
  • Added backpack capacity to the loot preview.
  • Fixed a bug where after dying and placing the cursor over a respawn location the highlighting of the option would appear on the bottom of the screen.
  • Fixed a bug where pressing back while having the option to disable sharing for an item would cause the item to be unshareable.
  • Fixed a bug where buying back items quickly could result in exceeding the inventory limit.
  • Fixed a bug where the “Sell” button at a vendor would be active even though there was nothing to sell.
  • Fixed a bug where you would get the wrong message when buying an item from any vendor.
  • When buying every item from the Appearance Vendor, you will now be able to see all your available currencies.
  • Fixed a bug where the Ubisoft Club Action Completed pop-up would show up every time the game was started.
  • The talent description on the NinjaBike bag now correctly reflects its functionality.
  • Players now get a warning if their wallet of is full of a given currency and they open a Cache containing that currency.
  • Removed the unusable “Equip” button from the Commendation menus.
  • Fixed an issue where the “Unmark as junk” button wouldn’t show after marking an item as junk in the Stash.
  • Cypher Keys are shown in the loot preview.
  • You can now inspect received clothing items straight in the Encrypted Caches window. It uses the same inspect camera as the regular appearance menu.
  • Fixed an issue where the player couldn’t use the D-pad to navigate the Encrypted Cache screen.
  • Fixed an UI issue where there a white box would be displayed instead of the number of Cypher Keys the player has.
  • Fixed a bug where a dead group member would still appear as unconscious in the group UI.
  • Fixed a bug in the Group Management menu where the Agent Details could overlap with the server warning “Poor connection to host server”.
  • Fixed several instances of debug_text appearing in the UI.

Known Issues with UI
  • Many icons in game are appearing as boxes instead of icons.

PC Specific
  • Fixed an issue where an agent would right-click on an item and the text describing the options presented would flicker rapidly.
  • Fixed UI overlap which could occur when an agent was comparing items and then dragging an item over to share or dismantle.
  • Fixed an issue where agents could still use the scroll wheel while the Not Enough Space prompt was present.
  • Fixed a bug where the mouse cursor would sometimes not be present on the loading screen.
  • Fixed an issue where the Group Management menu would begin flickering when an agent hovered the cursor over a friend’s name.
  • Fixed an issue where the player’s FPS would still be capped despite turning off the Frame Rate limiter.


Other
  • Fixed an issue where the NPC beating a dead body scene had no sound effects.
  • Fixed an issue with Tattoo saturation not changing between 0 – 30% during Character Creation.
  • Fixed a visual bug where an agent would continuously bleed if revived by a group member’s Recovery Link while another revive was in progress.
  • Added sound effects to the JTF officer knocking on bars in the Brooklyn Precinct. Maybe someone will actually hear him and help him out now.
  • The Blueprints Vendor in the Terminal should now speak again.
  • Agents no longer blink and move their eyes once killed. Say no to zombies.
  • Fixed an issue where the Global Event headshot sound would play outside of the Global Events.
  • Fixed an issue where you could clip through the camera when in a party and multiple agents are standing around the Premium Vendor.
  • Agents still blinked after death on the PTS. No zombies allowed, so we made sure it is not happening anymore.
  • Fixed a bug where equipping the Pork Pie hat would make it appear on the character’s feet instead of their head.
  • Fixed a bug where players receiving a burn status effect right after throwing a grenade or throwable skill would disable the grenade or skill.
خبرها از فروم بازی حاکی از گند خودن دوباره به بازیه !
خیلی ها شاکی ان و بازی رو بعد از پچ آخر به cod و gun & run تشبیه کردن .
باید منتظر بازخوردهای بیشتر موند. به گفته یکی از کاربرها massive و ubi به شکل مخفیانه ای میخوان بازی رو به سمت cod style سوق بدن و بازی که به عنوان op rpg براش تبلیغات کردن بعد از یک سال منهدم کنن و یکی از بهترین بازیهای موجود در این سبک رو به حاشیه ببرن طوری که انگار اصلا وجود نداشته .
یکی از دلایل این کار به نظر من می تونه نابود کردن بازی و پلیرهاش برای معرفی نسخه دوم بازی در اینده باشه ! چون اگر این روال طی میشد دیگه کسی سراغ division 2 نمیرفت چون هرچی که پلیر میخواست داخل همین نسخه بود .
Patch Notes 1.7 | Forums - Page 2
- final measure nerf
- seekers mines in PvE nerf
- some weapons RPM nerf
- mobile cover nerf
- turrets nerf
- some of talents nerf
- Everythings you need to enjoy nerf
 
آخرین ویرایش:

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
یه چند روزی میشه که توییتر رسمی Division یه سری عکس منتشر کرده. اکثر عکس ها قدیمین. به جز دو تا که یکیش همین اولی هست. نمیدونم منظورش از این اتحاد Cleaner و LMB چیه؟ خیلی خیلی بعید میدونم در مورد Division 2 یا سال سوم باشه. شاید ماد جدید یا یه Incursion جدید باشه.

kek7_capture.jpg


rdqi_capture2.jpg


ea1_capture3.jpg


88x7_capture4.jpg

جالبه که @hamishbond یکی از اعضای بخش روابط عمومی هست برای هایپ کردن ملت تمام این توییتر ها رو با یه علامت سوال ریتویت کرده. شخصا نمیگم که این بازی مرده است ولی قطعا نفس های آخرش رو طی میکنه و اونقدر پچ 1.7 بد بوده که محبور شدن بعد از دو هفته ی اطلاعاتی از پچ های بعدی رو کنن.
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
دیگه اعلام کردن ی خبر اینقد قر و فر نداره ! یا نسخه دوم رو معرفی می کنن یا dlc جدید رو
واقعا بازی الان تو مرحله ای نیست که بشه پلیر از دست رفته شو با این کارا سر ذوق آورد !
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
دیگه اعلام کردن ی خبر اینقد قر و فر نداره ! یا نسخه دوم رو معرفی می کنن یا dlc جدید رو
واقعا بازی الان تو مرحله ای نیست که بشه پلیر از دست رفته شو با این کارا سر ذوق آورد !
همین رو بگو. حالا اینقدر هایپ میکنن و شلوغ بازی در میارن، آخرش میبینی یه Global Event جدیدِ

7f0y_capture.jpg
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
یه سری خبر در مورد پچ ۱.۸ لیک شده. شخصا اینقدر خبرش خوبه که شک دارم واقعیت دلشته باشه ولی از اونجایی یوبی سافت به یوبی لیک معروفه گفتن این خبر خالی از لطف نیست.
- اول خبر گفته که قراره امروز یه تریلر از پچ 1.8 عرضه بشه.
- قراره به دارک زون مپ سنترال پارک اضافه بشه ( برای این میگم که این خبر دروغه چون خودشون گفته بودن امسال خبری از اضافه شدن مپ نیست مگه اینکه نظرشون عوض شده باشه ولی توی یکی از عکس ها منطقه ای با حال و هوای دارک زون بود که قبلا دیده نشده بود)
- Aaron Keener از پس گرفتن نیویورک خوشحال نیست و تمامی فکشن ها رو متحد میکنه تا دوباره پس بگیرتش.
- یه ماد جدید به Last stand و Incursion جدید هم اضافه میشه.
- یه گیر ست جدید که فکر کنم همون Seeker باشه و 5-8 تا ایتم Exotic جدید.

در کل بعید میدونم که حقیقت داشته باشه ولی ما توی عکس ها اتحاد فکشن ها رو دیده بودیم. امیدوارم غلط املایی نداشته باشم. وقت ندارم که چک کنم. دیرم شده.:D
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
یه سری خبر در مورد پچ ۱.۸ لیک شده. شخصا اینقدر خبرش خوبه که شک دارم واقعیت دلشته باشه ولی از اونجایی یوبی سافت به یوبی لیک معروفه گفتن این خبر خالی از لطف نیست.
- اول خبر گفته که قراره امروز یه تریلر از پچ 1.8 عرضه بشه.
- قراره به دارک زون مپ سنترال پارک اضافه بشه ( برای این میگم که این خبر دروغه چون خودشون گفته بودن امسال خبری از اضافه شدن مپ نیست مگه اینکه نظرشون عوض شده باشه ولی توی یکی از عکس ها منطقه ای با حال و هوای دارک زون بود که قبلا دیده نشده بود)
- Aaron Keener از پس گرفتن نیویورک خوشحال نیست و تمامی فکشن ها رو متحد میکنه تا دوباره پس بگیرتش.
- یه ماد جدید به Last stand و Incursion جدید هم اضافه میشه.
- یه گیر ست جدید که فکر کنم همون Seeker باشه و 5-8 تا ایتم Exotic جدید.

در کل بعید میدونم که حقیقت داشته باشه ولی ما توی عکس ها اتحاد فکشن ها رو دیده بودیم. امیدوارم غلط املایی نداشته باشم. وقت ندارم که چک کنم. دیرم شده.:D
اتفاقا اولین عکسی که دادن بیرون گویا مختصات همون Central Park توش هست! یکم دست به سر و روش بکشن، با توجه به فضای آماده برای Destiny 2 خوبه براش! از 1.7 یه سری ها راضی بودن، توی استیم یکم وضع بهتری پیدا کرده! ببینیم چی می شه
 

MoeinSS

کاربر سایت
Aug 25, 2012
93
نام
:)
یه سری خبر در مورد پچ ۱.۸ لیک شده. شخصا اینقدر خبرش خوبه که شک دارم واقعیت دلشته باشه ولی از اونجایی یوبی سافت به یوبی لیک معروفه گفتن این خبر خالی از لطف نیست.
- اول خبر گفته که قراره امروز یه تریلر از پچ 1.8 عرضه بشه.
- قراره به دارک زون مپ سنترال پارک اضافه بشه ( برای این میگم که این خبر دروغه چون خودشون گفته بودن امسال خبری از اضافه شدن مپ نیست مگه اینکه نظرشون عوض شده باشه ولی توی یکی از عکس ها منطقه ای با حال و هوای دارک زون بود که قبلا دیده نشده بود)
- Aaron Keener از پس گرفتن نیویورک خوشحال نیست و تمامی فکشن ها رو متحد میکنه تا دوباره پس بگیرتش.
- یه ماد جدید به Last stand و Incursion جدید هم اضافه میشه.
- یه گیر ست جدید که فکر کنم همون Seeker باشه و 5-8 تا ایتم Exotic جدید.
آخرش یه Incursion و چند تا Exotic جدید اضافه میکنن
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
اتفاقا اولین عکسی که دادن بیرون گویا مختصات همون Central Park توش هست! یکم دست به سر و روش بکشن، با توجه به فضای آماده برای Destiny 2 خوبه براش! از 1.7 یه سری ها راضی بودن، توی استیم یکم وضع بهتری پیدا کرده! ببینیم چی می شه
اون عکس رو دیدم ولی باز شک دارم. فکر میکنم همه ی این اطلاعات دروغ باشه. یه روز باید صبر کنیم.
too good to be true
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر