Call of Duty: WWII

Stronghold_Metadata_Image.jpg

  • عنوان Call of Duty WW2 امسال ۷ نوامبر (۱۲ آبان) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین اخیرا اعلام شد که فاز اول بتای بخش چندنفره این عنوان قرار است تنها برای پلی‌استیشن ۴ از تاریخ ۲۵ الی ۲۸ آگوست (۳ الی ۶ شهریور) اجرا شود. فاز دوم بتای بازی نیز از تاریخ ۱ الی ۴ سپتامبر (۱۰ الی ۱۳ شهریور) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. یکی از چیزهایی که بازیکنان بیشتر برای آن هیجان دارند بخش معروف زامبی است. تمامی بخش‌های زامبی مربوط به این بازی که تا به الان ساخته شده‌اند حتی اولین آن یعنی مد زامبی Call of Duty WW که توسط Treyarch توسعه داده شد توانسته‌اند موفق ظاهر شوند و این مد به یکی از بخش‌های مورد علاقه‌ی طرفداران تبدیل شده است. بدیهی است که این خبر توسط Sledgehammer بسیار هیجان انگیز می‌باشد که این بخش دوباره قرار است یک از دیوانه وار ترین و قوی ترین بخش‌های بازی را شکل دهد.
  • استودیوی Sledgehammer بار دیگر تأیید کرد عنوان Call Of Duty که برای امسال برنامه ریزی شده، به کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ نخواهد آمد.مدتی قبل توسعه دهندگان Call of Duty: WWII اظهار داشتند که آن‌ها برنامه‌ای برای انتشار نسخه جدید این شوتر محبوب بر روی کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ ندارند. اما با این حال این بیانیه همچنان امید‌ها را زنده نگه داشت که شاید روزی این اتفاق رخ دهد و ما شاهد انتشار این بازی بر روی کنسول نینتندو سوییچ نیز باشیم تا طرفداران آن نیز بتوانند از این سری لذت کافی را ببرند و تجربه جنگ جهانی دوم را بر روی کنسول ترکیبی خود داشته باشند. اما به تازگی Sledgehammer در پاسخی مختصر و مفید این موضوع را برای همیشه حل کرد.
  • روز‌به‌روز به تاریخ انتشار Call of Duty: World War 2 نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و با گذشت زمان شور و اشتیاق طرفداران این سری نیز هر روز بیشتر می‌شود و انتظار دیدن تصاویر و تریلر‌های جدید از این بازی را دارند. خبر خوب این است که این اتفاق به‌زودی رخ خواهد داد و ما شاهد تریلر‌های بیشتری از بخش تک‌نفره این بازی خواهیم بود. به لطف اکتیویژن و Slegdehammer Games به‌تازگی شاهد اطلاعات و تریلر‌ی جدید از بخش زامبی این بازی بودیم (هرچند که این تریلر بدون اطلاع سازندگان این بازی به بیرون درز کرده بود و سازندگان نیز زیاد از این موضوع خوشحال نشدند)،‌ اما برای کسانی که منتظر دیدن تریلرهای بیشتر از بخش تک‌نفره این بازی هستند، باید اعلام کنم که در هفته‌های آتی می‌توانند با این بخش از بازی، بیشتر آشنا شوند. مایکل کاندری (Michael Condrey) بنیان‌گذار شرکت توسعه دهنده Sledgehammer Games و کارگردان Call of Duty: WW2 به‌تازگی بعد از حضور در حساب رسمی توییتر خود، با سوال یکی از طرفداران رو‌به‌رو شده بود که از وی پرسیده بود که آیا در آینده نمایش‌های بیشتری از بخش تک‌نفره این بازی منتشر خواهد شد یا خیر؟ کاندری نیز در پاسخ اعلام کرده بود که در “هفته‌های آینده” طرفداران می‌توانند اطلاعات بیشتری از این بخش به‌دست آورند. عنوان Call of Duty: WWII جدیدترین سری از بازی‌های Call of Duty است که امسال به ریشه‌های خود بازگشته و روایتگر داستان این بازی در دوران جنگ جهانی اول است؛ که همین موضوع باعث شده که بسیاری از طرفداران به آینده این عنوان امیدوار شده و گمانه‌زنی‌هایی برای بازگشت این سری به روز‌های اوج خودش داشته باشند.
  • محتویات نسخه Call of Duty: WWII Valor Collection شامل: مجسمه‌ای برنزی، نشان‌ها، یک پوستر و یک سنجاق خواهد بود. امروز استودیوی Sledgehammer Games سازنده و شرکت اکتیویژن ناشر عنوان مورد انتظار Call of Duty: WWII از نسخه‌ای ویژه با نام Valor Collection رونمایی کردند. این نسخه ویژه به دو صورت Valor Collection استاندارد و پرو عرضه خواهد شد. نسخه استاندارد آن شامل: بازی اصلی، قاب فلزی، مجسمه یادبود برنزی، پوستری از Nazi Zombies، سنجاق/ گیره شمشیر Bloodraven و نشان‌هایی از ۵ واحد/ لشکر موجود در بازی است. نسخه پرو نیز شامل تمام موارد موجود در نسخه استاندارد می‌شود، تنها تفاوت آن این است که نسخه پرو بازی جایگزین نسخه استاندارد آن خواهد شد؛ که شامل سیزن‌پس و موارد اضافی دیگر می‌باشد.
Call-of-Duty-WWII-Valor-Collection.jpg

  • اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) و اکتیویژن، سازنده و ناشر Call of Duty: WW2، در توئیتر از جوایز بتای آن رونمایی کرده‌اند. بسته‌ای با نام MP Private Beta Combat Pack به‌عنوان مزیت بتای Call of Duty: WW2 در نظر گرفته شده است که شامل جوایز خوبی می‌شود. در این بسته، یک کلاه مخصوص برای شخصیت شما در بخش چندنفره، یک کارت و یک نشانه (Emblem) اختصاصی برای تجربه کنندگان بتا قرار داده شده‌اند. برای به دست آوردن بسته‌ی MP Private Beta Combat Pack تنها کافی است که در بتای محدود بازی که از ۲۵ تا ۲۸ آگوست (۳ تا ۶ شهریور) برگزار می‌شود، شرکت کنید. Call of Duty: WW2 در ۳ نوامبر مصادف با ۱۲ آبان برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌گردد. پیش‌خرید کنندگان این بازی به بتای ویژه‌‌ی آن به‌علاوه‌ی Division Pack (شامل ۵ اسکین) دسترسی می‌یابند. همچنین، پیش‌خرید کنندگان نسخه‌ی دیجیتالی این عنوان، اگر دو نسخه‌ی آخر سری Call of Duty یعنی Infinite Warfare و Black Ops 3 را داشته باشند، ۵۰۰ امتیاز COD در هرکدامشان دریافت می‌کنند که به آن‌ها اجازه‌ی دستیابی به آیتم‌های مختلفی را می‌دهد.
Call-of-Duty-WWII-Beta-Pack.jpg

  • اسلج‌همر گیمز اعلام کرده است که حالت Theater در Call of Duty: WW2 وجود نخواهد داشت. موسس و مدیر اسلج‌همر گیمز یعنی مایکل کاندری (Micheal Condrey)، در جواب به سوال یکی از طرفداران در توئیتر راجع به حالت Theater بازی Call of Duty: WW2، چنین گفته است:
    این حالت در بازی وجود نخواهد داشت و من بسیار متاسفم، اما عملکرد Share در پلی‌استیشن ۴ برای ضبط و آپلود بسیار قوی است.
    حالت Theater این اجازه را به بازیکنان می‌دهد که علاوه بر مشاهده‌ی دوباره‌ی بازی و گیم‌پلی خود، با هم به تماشای آن از زوایا و چشم‌اندازهای مختلف بپردازند. آخرین نسخه‌ی سری Call of Duty که از این حالت بهره می‌برد، Black Ops 3 بود که در سال ۲۰۱۵ انتشار یافت.
  • چند سالی می‌شود که خط داستان و گیم پلی بازی Call of Duty، به آینده و پرداختن به جدیدترین تکنولوژی ها تغییر کرده است و ما دیگر شاهد نبرد‌ های هیجان و انگیز و لذت بخش با آلمان‌های نازی نیستیم. اما این بار، اکتیویژن (Activision)، قصد دارد دوباره این عنوان را به سال‌های اوج خود برگرداند و اتفاقات جدیدترین نسخه این سری یعنی Call of Duty: WWII را در جنگ جهانی دوم طراحی کند. حال از این ها گذشته و پیرامون جدیدترین اخبار این بازی، به تازگی اطلاعاتی جدید از بخش داستانی و تک‌نفره عنوان Call of Duty: WWII منتشر شده است که جزئیات را در ادامه مطالعه خواهید کرد. این اطلاعات جدید، به یکی از مرحله‌های مخفی کاری بازی مربوط هستند.
    طبق گفته‌های مجله گیم‌ اینفورمر (Game Informer)، این مرحله مخفی کاری ، The Wolf’s Den نام داشته و شما باید در قالب یک سرباز آلمانی وارد پایگاه و مقر دشمنان خود (نازی ها) شوید. در این مرحله جدید، تکنیک‌ها و ابزار های جدیدی در دسترس شما بوده و باید مانند یک سرباز آلمانی عمل کنید. صحبت‌ها ، کار ها و واکنش‌های شما باید مثل یک نازی باشد تا دشمنان شما، متوجه ماموریت مخفی و پیچیده شما نشوند.
    گزارش جدید گیم اینفورمر می‌گوید:
    در مرحله The Wolf’s Den، شما ماموریت و حس و حال جدیدی را تجربه خواهید کرد که بدون شک بسیار هیجان انگیز است. در این مرحله، مکانیک‌ها و ابزار های مربوطه، برای به پایان رساندن این ماموریت مخفی، در اختیار شما خواهد بود.
    در طول داستان بازی، بازیکنان به بخش‌ها و نقاط مختلفی از قاره اروپا سفر خواهند کرد. به طور مثال ، اولین مرحله بازی Call of Duty: WWII ، در ساحل اوماها (Omaha) و جنگ نرماندی (Normandy) رخ خواهد داد. می‌توان این نبرد را، به فیلم “نجات سرباز رایان” تشبیه کرد. یکی دیگر از مراحل بازی، مرحله Operation Cobra است که نیروهای ارتش متفقین، به فرانسه هجوم خواهند آورد. از طرفی بازیکنان باید در مرحله Train، به کمک سرباز های بریتانیایی، یک قطار آلمانی را متوقف یا آن را نابود کنند. همچنین شما برای رسیدن به برلین، مرحله Hurgten Forest را تجربه خواهید کرد که نبردی را در رود راین (Rhine) شاهد هستیم.
    در ادامه، Michael Condrey یکی از کارکنان استودیو سازنده بازی یعنی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games)، صحبت‌هایی در رابطه با علامت‌ها و نماد های آلمان ها و نازی‌ها داشته است. طبق گفته‌های وی، این نشانه‌ها در بخش داستانی بازی قابل مشاهد هستند اما در بخش چندنفره بازی، وجود نخواهند داشت. چرا که بازیکنان بخش چندنفره، از کشور‌ ها و ملیت‌های مختلف به انجام این بخش می‌پردازند و وجود نشانه‌های نازی ها، ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد.
  • اطلاعات جدید بخش زامبی :
  1. وقایع بخش زامبی پس از اتمام جنگ‌جهانی دوم اتفاق خواهند افتاد، زمانی که نیروهای نازی در وضعیت نابسامانی قرار داشتند.
  2. بخش زامبی‌ شامل ویژگی‌هایی با رویکرد داینامیک/ پویا است. بعنوان یک نمونه: زمانی است که بازیکنان مجبور می‌شوند تا در یک شعاع دائما حرکت و اقدام به کشتن زامبی‌ها کنند، تا با اینکار شارژ الکتریکی‌ای تولید شود که در نهایت منجر به آزاد شدن منطقه بعدی بازی شود.
  3. این زامبی‌ها توسط مردی بنام دکتر Straub خلق شده‌اند. زامبی‌های Straub در قسمت سیستم عصبی متمرکز هستند. این زامبی‌ها توسط پیچ و مهره و سایر چیزهای دیگری که در طول بازی مشاهده خواهید نمود، تولید شده‌اند. در ستون فقرات آن‌ها منبع انرژی‌ای وجود دارد که سیستم عصبی‌‌شان را شارژ می‌کند. در واقع این زامبی‌ها مورد شکنجه قرار گرفته‌اند.
  4. اکثر موارد موجود در داستان این بخش، بنابر وقایع واقعی تدارک دیده شده‌ که در طول جنگ‌جهانی دوم رخ داده‌اند.
  5. زامبی‌ها دارای کلاس‌های مختلفی هستند. همه آن‌ها دارای تمامی اعضای بدن نیستند. کلاس Pest بدون دست هستند، و توسط قطعات یدکی مونتاژ می‌شوند. کلاس Bomber نیز از سرهم کردن قطعات مختلف تولید شده‌اند.
  6. بخش زامبی دارای ویژگی شخصی‌سازی نیز می‌باشد. تمام قابلیت‌ها بصورت دائمی آزاد می‌شوند، مجله Game Informer این بخش را با gobblegumهای موجود در عنوان Black Ops 3 مقایسه کرده است. تفاوت آن‌ها تنها در این است که قابلیت‌ها در این بخش بصورت دائمی قابل استفاده هستند و مانند gobblegumها موقتی نیستند.
  7. در کل چهار کلاس: Support، Control، Offense و Medic در این بخش حضور دارند.
  8. در این بخش هم مراحل چند فازی (Wave) و هم مبارزات مبتنی‌بر مکان/ وقایع وجود دارند.
  9. بازیکنان می‌توانند در بخش زامبی “توانایی‌های ویژه‌ای” کسب نمایند. این ویژگی‌ها توسط دکمه‌های R1 و L1 فعال می‌شوند. بعنوان نمونه: مهمات نامحدود/ بی‌نهایت.
  10. سلاح تسلا نیز با بدست آوردن قدرت بیشتر که توسط کشتار زامبی‌ها در مناطق مخصوصی حاصل می‌شود، قابل آزاد کردن است.
  11. باس‌های بزرگ مجدد در این سری باز می‌گردند.
  12. یافتن ایستر اِگ‌ها در این نسخه بسیار سخت‌تر شده است.
  • بزرگ‌ترین نوآوری این نسخه بخش مرکزفرماندهی (Headquarters) است، مکانی که بازیکنان می‌توانند در آن چت کنند، دستاوردها و امتیازات خود را باهم به اشتراک بگذارند و مینی‌گیم‌ها و مراحل دوستانه‌ای را انجام دهند. سازنده بازی استودیوی Sledgehammer Games جاه‌طلبی‌های بزرگی برای این بخش دارد، و بتازگی این فرصت را در اختیار وب‌سایت Game Informer قرار داده تا با برنامه‌های آن‌ها آشنا شوند. آقایان دن تاک (Dan Tack) و بن هانسون (Ben Hanson) از وب‌سایت Game Informer جزئیاتی را منتشر کرده‌اند. مانند اینکه: می‌توانید در بخش مرکزفرماندهی، بازیکنانی که در حال بازکردن Loot Boxهای خود هستند را مشاهده کنید. در ادامه می‌توانید تمامی اطلاعات در دسترس قرارگرفته را مطالعه کنید:

    آقای تاک در ابتدا توضیحات کلی‌ای از این بخش ارائه کردند:

    " سه روز پس از D-Day است، کامیون‌ها و قایق‌های آذوقه و مهمات بعد از حمله به نرماندی به این منطقه رسیده‌اند. در واقع اینجا منطقه‌ای است که می‌توانید در آن حرکت کنید و با افراد دیگر تعامل داشته باشید."

    آقای هانسون نیز در ادامه در مورد تغییر چشم‌انداز بازی توضیح دادند:

    " این منطقه به‌مانند یک محیط دایره‌ای شکل است. نمی‌توانید وارد آب شوید، آنجا یک منطقه تعریف شده است. یک تقلید ساده از بخش Tower عنوان Destiny. بصورت پیش‌فرض شما در این منطقه وارد حالت سوم‌شخص می‌شوید. هنگامی که در این منطقه هستید، نمی‌توانید شلیک کنید. در مرکزفرماندهی نیز چت صوتی وجود دارد. "

    سینما :

    " دوست دارید کمی استراحت کنید و بازی کردن دیگران را مشاهده کنید؟ این امکان وجود دارد:
    می‌توانید به سینما بروید و بازی کردن افراد حرفه‌ای را مشاهده کنید. در این سینما شما فقط می‌توانید در کنار سایر بازیکنان بنشینید و برنامه‌هایی به‌مانند استریم‌های شبکه توئیچ را تماشا کنید. متاسفانه این سینما بصورت سیاه و سفید نیست…"

    خندق‌های مبارزه ۱ در برابر ۱ نفر :

    " شاید دوست نداشته باشید به تماشای بازی دیگران بپردازید؟ می‌توانید وارد مبارزات دوستانه ۱ در برابر ۱ نفره شوید:
    مورد بعدی که شما در این منطقه می‌توانید به آن بپردازید، وارد شدن در خندق‌های مبارزه‌ای ۱ در برابر ۱ نفر است. جایی که شما تنها در برابر یک نفر دیگر قرار دارید و بازیکنان دیگر می‌توانند این مبارزه را تماشا کنند. در این مبارزات هر بازیکن می‌تواند یک اسلحه را برای شخص مقابل ممنوع کند! سبک این مبارزات به‌مانند بازی‌های ارکید قدیمی است، برنده باقی می‌ماند و بازنده محل را ترک می‌کند. اگر بازی‌تان خوب باشد می‌توانید به مبارزه ادامه دهید تا از این راه برای خود کسب اعتبار کنید. "

    منطقه VIP :

    " در این منطقه مکانی نیز برای بازیکنان سطوح بالا وجود دارد. مکانی اجتماعی بدون داشتن محدوده‌ای ویژه به چه دردی می‌خورد؟
    زمانی که اعتبار زیادی کسب کردید، همراه با ژنرال وارد منطقه VIP می‌شوید. این منطقه مثل مکانی برای معرفی شماست. ژنرال در آنجا در برابر چشمان همگان درجه شمارا ترفیع می‌دهد. "

    امتیاز اجتماعی :

    "در نهایت نکته‌ای وجود دارد که تمامی موارد را بهم مرتبط می‌سازد، و آن امتیاز اجتماعی است. اگر شما در مرکزفرماندهی فعالیت کنید و در مراحل ویژه موجود شرکت کنید، سبب ارتقای امتیاز اجتماعی خود خواهید شد. در نتیجه Loot Boxهای بهتری نصیبتان خواهد شد. بنظر می‌رسد استودیوی Sledgehammer Games امید بسیاری به این سیستم دارد:
    نکته جالب این است که، هدف استودیوی Sledgehammer Games از بخش امتیازات این است: ‘در این منطقه امتیاز اجتماعی وجود دارد که ما دوست داریم به اندازه نرخ کشتار/ مرگ محبوب شود.’ اگر شما شخص خوبی باشید، اگر کارهای جالبی انجام دهید، امتیاز دریافت خواهید کرد. بصورت تئوری، این یک امتیاز اخلاقی است که وارد سری Call of Duty شده است."
    تمامی موارد ذکر شده جالب بنظر می‌رسند. اما مرکزفرماندهی ویژگی مثبتی است که وارد سری Call of Duty شده و کاملا مبتنی بر نحوه عملکرد بازیکنان خواهد بود. مرکزفرماندهی می‌تواند آن چیزی باشد که روند ضعیف بخش چندنفره Call of Duty را عوض می‌کند، یا شاید هم به بدتر شدن آن دامن بزند! فعلا باید منتظر ماند و نتیجه را مشاهده کرد .
  • اگر شما هم جزو پیش‌خرید کنندگان بازی Call Of Duty: WWII هستید، هم اکنون می‌توانید نسخه بتای خصوصی آن را دانلود کنید. همان طور که قبل تر هم اعلام شده بود، سازندگان، تاریخ انتشار این نسخه بتا را ۲۵ آگست مصادف با ۲ شهریور ماه اعلام کرده بودند، اما به تازگی طی انتشار یک خبر جدید، اعلام شد که بتای این بازی، روز گذشته و زود تر از موعد، منتشر شده است. این بتا خصوصی، به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن ۴ منتشر شده و با حجم ۱۶ گیگابایت در دسترس قرار دارد. افرادی که این بازی را به صورت دیجیتالی پیش‌خرید کرده باشند، احتیاجی به وارد کردن کد مخصوص بتا نخواهند داشت اما آن هایی که به صورت فیزیکی، عنوان Call Of Duty: WWII را خریداری کرده اند کد مخصوص را دریافت کنند.

    همچنین دیروز، حساب توییتر این بازی، متنی در رابطه با انتشار نسخه بتا، منتشر کرد:

    " هم اکنون، نسخه بتا خصوصی Call Of Duty: WWII، در دسترس کاربران پلی استیشن ۴ و افرادی که آن را پیش‌خرید کرده اند، خواهد بود. این بتا زود تر از زمان مورد نظر منتشر شده و می‌توانید با دریافت آن، وارد نبردی بزرگ شوید. "

    از روز گذشته تا الان، افراد زیادی این بتا خصوصی را دانلود کرده اند و یکی از بازیکنان این بتا خصوصی، موفق شده تا به بالاترین سطح بازی برسد و مایکل کندری (Michael Condrey) ، یکی از کارکنان استودیو سازنده بازی یعنی اسلج‌همر‌گیمز (Sledgehammer Games)، در مورد این موضوع، اعلام کرده است که در آینده، سطح و رنک‌های بیشتری برای بازی منتشر خواهد شد. این بتا خصوصی، اولین بتا بازی خواهد بود که به صورت انحصاری، برای پلی استیشن ۴ عرضه شده است و تا تاریخ ۲۹ آگست، مصادف با ۶ شهریور برقرار خواهد بود. فاز دوم این بتا، از تاریخ ۱ تا ۴ سپتامبر، مصادف با ۱۰ تا ۱۳ شهریور، برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.
  • سازنده‌ی Call of Duty: WW2 یعنی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games)، اعلام نموده که علاوه بر پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، بتایی خصوصی از این عنوان در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. در ابتدا، عرضه‌ی بتای Call of Duty: WW2 تنها برای دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان اعلام شده بود، اما به‌تازگی، مایکل کاندری (Micheal Condrey)، موسس اسلج‌همر گیمز، در ردیت تایید کرده است که کاربران رایانه‌های شخصی نیز شانس تجربه‌ی بتای خصوصی Call of Duty: WW2 را خواهند داشت. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از زمان آغاز این بتا برای رایانه‌های شخصی، محتویات یا شرایط آن وجود ندارد و باید منتظر جزئیات رسمی بیشتر باشیم. بتای خصوصی Call of Duty: WW2 هم‌اکنون در دسترس پلی‌استیشن ۴ قرار دارد و جایزه‌ی شرکت در آن، بسته‌ای با نام MP Private Beta Combat Pack خواهد بود. این بسته شامل یک کلاه مخصوص برای شخصیت شما در بخش چندنفره، یک کارت و یک نشانه (Emblem) می‌شود. پیش‌خرید کنندگان این بازی به بتای ویژه‌‌ی آن به‌علاوه‌ی Division Pack (شامل ۵ اسکین) دسترسی می‌یابند. همچنین، پیش‌خرید کنندگان نسخه‌ی دیجیتالی این عنوان، اگر دو نسخه‌ی آخر سری Call of Duty یعنی Infinite Warfare و Black Ops 3 را داشته باشند، ۵۰۰ امتیاز COD در هرکدامشان دریافت می‌کنند که به آن‌ها اجازه‌ی دستیابی به آیتم‌های مختلفی را می‌دهد.
  • طبق گفته‌های مدیر ارشد استودیو اسلج‌همر‌گیمز یعنی آقای جان هورسلی (Jon Horsley)، در بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII، زامبی‌ها به صورت گروهی به سمت بازیکنان هجوم خواهند آورد که مقاومت در برابر آن ها مخصوصا در سطح‌های بالاتر بازی، نیازمند کار تیمی دقیق و هماهنگ، به صورت چهارنفره خواهد بود. محیط و زامبی‌های این بخش، این‌بار بسیار ترسناک تر طراحی شده اند و می‌توانند در برخی از مواقع، بازیکنان را از ترس به شوک فرو ببرند. همچنین این بخش از برخی از استاندارد های بازی معروف Dead Space الهام گرفته است که می‌تواند ما را بسیار بیشتر به موفقیت این قسمت امیدوار کند. هورسلی ادامه داد، این بار تیم سازنده این بخش بازی، تمام تلاش و تمرکز خود را بر روی آن گذاشته است تا بتواند بهترین نتیجه را به بازیکنان ارائه دهد.

    وی در ادامه افزود:
    " زامبی‌ها در یک روستای مرموز و متروکه باواریایی (Bavarian) در کشور آلمان و بعد از جنگ جهانی دوم، ساکن خواهند بود. بازیکنان در یکی از گوشه‌و‌کنار های این روستا وارد بازی خواهند داشت، آن ها با آزمایشگاه‌های مخوف و فاضلاب خون انسان‌ها رو به رو خواهند شد! این روستا دارای مقبره‌های قدیمی و باستانی خواهد بود که اسرار و حقیقت‌های بزرگی را به تصویر خواهد کشید. در همین حین، دسته‌های مختلف زامبی‌ها منتظر شما خواهند بود، مثلا اگر در گوشه ای از زمین گرفتار شده باشید، این زامبی‌های پر سرعت و آتشین ترسناک خواهند بود که از شما پذیرایی خواهند کرد! "


Minimum Requirements:

Intel CPU : Core i3-3210 3.2GHz

AMD CPU : Phenom II X4 810

AMD Graphics Card : Radeon RX 460 2GB

Nvidia Graphics Card : GeForce GTX 1050

VRAM : 2 GB

RAM : 8 GB

OS : Windows 7 / 8.1 / 10

HDD Space: 70 GB


Predicted Requirements :

Intel CPU : Core i5-6600 3.3GHz

AMD CPU : Ryzen R5 1400

Nvidia Graphics Card : GeForce GTX 1060 3GB

AMD Graphics Card : Radeon RX 570 4GB

VRAM: 3GB

RAM : 16 GB

OS : Windows 7 / 8.1 / 10

HDD Space: 70 GB

Direct X: DX 11

Call-of-Duty-WWII-Screen-3-1400x788.jpg


zombies.jpg


IMAGE_3_2x.jpg

call-duty-wwii-nazi-zombies-2.jpg

2017-04-26-16.jpg

IMAGE-2.jpg
 
آخرین ویرایش:

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,332
سیستم مورد نیاز و عکس و ... هم اگه هست بزار تایپک قشنگ تر بشه :D
بعد از چند سال منتظر یه COD دیگ هستم. خیلی وقت بود همچین حسی نداشتم بهرحال این آخریا هیچکدوم خوشم نیومد و تا اخرم نرفتم بجز این اخری ک اونم گول خوردم=))
آبان بیاد ببینم کال اف ب دوران اوجش برمیگرده یا نه
 
  • Like
Reactions: Adroit and kamyy

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
  • بخش داستانی :

بازی شما را به دوران جنگ جهانی دوم در اروپا بازمی‌گرداند. همانند Call of Duty 2، بازیکنان باری دیگر در نقش جوخه اول مشهور Infantry ظاهر شده و در سواحل نورمندی راه خود را با مبارزاتی طاقت‌فرسا به سوی فرانسه، بلژیک و در نهایت نازی‌های آلمان باز می‌کنند. یکی از سربازان در پایان تریلر بازی می‌گوید به اولین Bloody خوش آمدید.

البته این دفعه با کیفیتی بالا و مثال‌زدنی جنگ جهانی دوم را تجربه می‌کنیم. تریلر بازی حداقل از نظر گرافیکی فوق‌العاده است. اگر بخواهیم مقایسه‌ای با نسخه قبلی مربوط به جنگ جهانی در سری کالاف دیوتی نسبت به این بازی داشته باشیم، دنیای بازی‌های ویدیویی از زمان عرضه World at War در سال 2008 تغییرات بسیاری داشته است. بخش تک‌نفره بازی همانند بخش چندنفره دارای محیط‌های تاریخی بسیاری از جنگ جهانی دوم است.

بازیکنان داستان شخصیتی به نام رونالد رد دنیلز را دنبال کرده که یک سرباز جوان عضو ارتش ایالات متحده بوده و به همراه گروهش، جوخه اول افسانه‌ای Infantry، به راه خود در جنگ‌های بی‌پایان اروپا ادامه می‌دهد. با پیوستن به متحدین بریتانیایی و گروه مقاومت فرانسه، از سواحل نورمندی گرفته تا آزادسازی پاریس و ورود به آلمان، این جوخه باید سخت مبارزه کند تا بتواند به کسب پیروزی نزدیک شود. بخش داستانی به وضوح صحنه‌های فراموش‌نشدنی جنگ جهانی دوم و تلاش‌های قهرمانانه Fighting First را به نمایش درمی‌آورد.

  • زامبی‌های نازی :

شاید بسیاری امیدوار بودند تا امسال تجربه‌ای جدید از بخش تعاملی چندنفره بازی داشته باشند اما ظاهرا امسال باز هم باید زامبی بیشتری سلاخی کنیم. البته کشتن زامبی‌ها هیچ‌وقت بد نیست اما کم کم حالتی تقریبا به خود گرفته است. شاید نوع دیگری از تعاملی چندنفره محض تنوع بد نباشد. هر چند که مطمئنا کشتن زامبی‌های نازی بسیار لذت‌بخش است. چیزی بیش‌تر از کشتن زامبی و نازی هیجان‌انگیز نیست، پس کشتن هر دو در قالب یک فرد می‌تواند حسی دیوانه‌وار داشته باشد.

خریداران سیزن پس بازی محتویات دانلودی سال 2018 بازی را در اختیار خواهند داشت. سیزن پس بازی شامل همه محتویات دانلودی آن نبوده و ممکن است در همه کشورها ارائه نشود. تاریخ انتشار و قیمت آن نیز روی پلتفرم‌های مختلف متفاوت است. سیزن پس از فروشگاه داخلی بازی قابل خریداری است و آن را از جای دیگری تهیه نکنید.

  • نسخه‌های بازی :

سه نسخه متفاوت از بازی برای پیش‌خرید وجود دارد اما در حال حاضر توضیحاتی دو نسخه از آن مقداری ناقص است زیرا در توضیحات آن‌های عبارت «و بیشتر» ارائه شده است و ما هم نمی‌دانیم این عبارت دقیقا به چه معنا است:

  1. Base Edition and Digital Base Edition – قیمت پیشنهادی برای خرده‌فروشی: 59.99 دلار
  2. Digital Deluxe Edition – سیزن پس و بیشتر، قیمت پیشنهادی برای خرده‌فروشی: 99.99 دلار
  3. Pro Edition – سیزن پس، استیل‌بوک و بیشتر، قیمت پیشنهادی برای خرده‌فروشی: 99.99 دلار

sh-overview.jpg

3248388-callofduty_wwii_screen5.jpg

3225666-callofduty_wwii_screen2.jpg

servlet.ImageServer

beta-tout-3.jpg

238338.jpg

3226005-callofduty_wwii_screen4.jpg

218495_screenshot_07_l.jpg
cod-wwii-2.jpg

CallofDuty_WWII_E3_Screen_03.0.jpg

WWII_Zombies_Meta_Hero_1200px.png

call-duty-wwii-nazi-zombies-4.jpg

large-1200x675.jpg


 
آخرین ویرایش:

mafia.gta

کاربر سایت
Mar 14, 2013
1,042
نام
sal
باز سیستم من نمیکشه!!!! خخخ
میگم اون عجیب قریب ها که تو بازی اصلی که نیستن ؟ اون زامبیا رو میگم؟ تو داستان بازی ؟
 
  • Like
Reactions: kamyy

idahadi21

کاربر سایت
Sep 8, 2008
1,930
نام
هادی
Predicted Requirements :

Intel CPU : Core i5-6600 3.3GHz

AMD CPU : Ryzen R5 1400

Nvidia Graphics Card : GeForce GTX 1060 3GB

AMD Graphics Card : Radeon RX 570 4GB

VRAM: 3GB

RAM : 16 GB

OS : Windows 7 / 8.1 / 10

HDD Space: 70 GB

Direct X:
DX 11

فازتون چیه :D

RECOMMENDED:
  • OS: Windows 7 64-bit, Windows 8 64-bit, Windows 10 64-bit.
  • Processor: Intel Core i5 3rd Generation or better.
  • Memory: 8 GB RAM.
  • Graphics: AMD Radeon R9 380X – Nvidia GTX 960 2 GB.
  • DirectX: Version 11.
  • Storage: 45+ GB available space.
  • Sound Card: Any.
  • Internet Connection: Any.
 
  • Like
Reactions: aliatlas and kamyy

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
فازتون چیه :D

RECOMMENDED:
  • OS: Windows 7 64-bit, Windows 8 64-bit, Windows 10 64-bit.
  • Processor: Intel Core i5 3rd Generation or better.
  • Memory: 8 GB RAM.
  • Graphics: AMD Radeon R9 380X – Nvidia GTX 960 2 GB.
  • DirectX: Version 11.
  • Storage: 45+ GB available space.
  • Sound Card: Any.
  • Internet Connection: Any.

هنوز سیستم 100 درصد معلوم نیست
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
عزیز تمام این اطلاعاتی که تو پست های دیگه گذاشتی جمع کن تو پست اول ، ی سر به تاپیک های دیگه بزن ببین با چه فرمت و ترتیبی ایجاد شده دقیقا مثل همون تاپیکت رو مدیریت کن ،

مثل سیستم مورد نیاز
سازنده
تاریخ انتشار
پلتفرم
و
.. .
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
پست اول آپدیت شد .

خوبه
اما سیستم مورد نیاز و سازنده و تاریخ انتشار و سبک هم بالای تاپیک زیر عکس اول به ترتیب زیرهم درج کن .
بقیه عکس ها رو هم داخل اسپویل " تصاویر " دسته بندی کن . همینطور تریلرهای بخش مولتی و سینگل رو هم داخل اسپویل جدا قرار بده .

مثل این تاپیک :D
Star Citizen | PC
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر