برگزاری چهار ورکشاپ تخصصی Game Design با همکاری مدرسه اینورس و شرکت فن افزار در تهران

Space Bandit

کاربر سایت
Aug 18, 2016
129
نام
امیر پارسا
آموزشگاه هنرهای دیجیتال اینورس ، پس از برگزاری بیش از 60 ورکشاپ با موضوعات گوناگون، در تابستان امسال 4 ورکشاپ با موضوع Game Design را با همکاری شرکت بازی‌سازی فن‌افزار برنامه‌ریزی و ارائه کرده است. در این رویداد 4 ورکشاپ با موضوعات “آشنایی با ساخت بازی‌های ویدئویی”، “طراحی بازی از منظر فنی”، “بازی به مثابه اثر هنری” و “آشنایی با مقولات اساسی در طراحی بازی” ارائه خواهد شد.

BaziCenter-Website-News-INSIDE.gif


این رویداد با برنامه‌ریزی و مدیریت تیم اجرایی مدرسه اینورس و با ارائه آقایان امیرحسین فصیحی، آرین بینا، یاسر ژیان، حمیدرضا سعیدی، نریمان قاسمی، جاوید نجیب‌زاده و حسین حسینیان، تیم شرکت فن‌افزار، برگزار می‌گردد. این دو مجموعه با همکاری یکدیگر مجموعه‌ای به نام INVERSE Games را راه‌اندازی کرده‌اند که این رویداد بخشی از آن محسوب می‌شود.

فرآیند ساخت بازی ویدیویی، ساختار تیم‌ و نقش‌های مورد نیاز در بازی‌سازی، فرصت‌ها و چالش‌های بازی‌سازی در ایران، معرفی ابزارهای توسعه‌بازی، برنامه‌نویسی روند‌بازی، سیستم‌ها و پلتفرم‌های متداول در بازی‌ها، زیبا‌شناسی در بازی‌، سیلان در بازی، تاثیر‌گذاری و غرقه‌سازی، ایجاد صحنه‌سازی‌های نمایشی، تاثیرات صدا و موسیقی در بازی، خلاقیت در طراحی بازی و …، همه و همه بخش کوچکی از عناوین مورد بحث در این رویداد هستند.

جهت مطالعه اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام در این رویداد، پیش از تکمیل ظرفیت به وبسایت زیر مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را انجام دهید.
http://www.inverseworkshop.com

Read the whole post here.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,179
نام
ماکان
چه مدرسین حرفه ای و باسابقه ای واقعا! متاسفانه یکی از دکون هایی که تو ایران باز شده، برگزاری همین کلاس ها و ورکشاپ های بی سر و تهه. صرفا شو آف و برای چاپیدن علاقه مندای به بازیسازیه. دقت کنید ما تو ایران خیلی بیشتر از جاهای دیگه دنیا ورکشاپ و کلاس آموزشی داریم.
 
آخرین ویرایش:

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
گیم دیزاین می خواین یاد بگیرید؟ The Art of Game Design: a Book of Lenses رو از جسی شل بخونید، دیگه چیزی بیشتر از اون هیچکی توی دنیا نمی تونه بگه، یه جورایی 0 تا 100 موضوعات تئوری گیم دیزاین توی اون کتابه و بقیش فقط تمرین و دیزاین بازیه.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,179
نام
ماکان
saphireگیم دیزاین می خواین یاد بگیرید؟ The Art of Game Design: a Book of Lenses رو از جسی شل بخونید، دیگه چیزی بیشتر از اون هیچکی توی دنیا نمی تونه بگه، یه جورایی 0 تا 100 موضوعات تئوری گیم دیزاین توی اون کتابه و بقیش فقط تمرین و دیزاین بازیه.یه کتاب خفن دیگه هم هست که از نظر من به ایجاد درک گیم دیزاین تو آدم ها کمک میکنه، Game Feel. گیم فیل کلا درباری روانشناسی گیم دیزاینه. من فکر میکنم کسی که آرت آو گیم دیزاین، گیم فیل و گیم مکنیکس رو بخونه تا حداقل از نظر تئوری درک میکنه گیم دیزاین یعنی چی. ادامش به قول خودت تمرین، تجربه و ابداعه. همه این کلاس ها هم شو آف و محض چاپیدن ملته. البته به صورت کلی مخالف ورک شاپ نیستما. اما معتقدم کسی میتونه ورکشاپ و مسترکلاس بزاره که خیلی تجربه بالایی داشته باشه. از نظر من کسی که هنوز یه گیم منتشر شده نداره در حدی نیست که بیاد در مورد مقوله هنر و بازی ها تدریس کنه!
 
آخرین ویرایش:

amirhosseinkzf

کاربر سایت
Aug 4, 2017
1
به نظر من شما اطلاعات زیادی از سابقه مدرسه اینورس ندارید و تاکنون رویدادهای مدرسه اینورس رو تجربه نکرده‌اید. اگر سابقه کلاس‌های آموزشی و ورکشاپ‌هاش رو بررسی کنید، متوجه خواهید که برنامه‌های این آموزشگاه نه تنها دکانی برای کسب درآمد نیست، بلکه یکی از با کیفیت‌ترین و متفاوت‌ترین مراکز آموزشیه. تنها مرکزی که هدف اصلیش ایجاد کردن یک بستر آموزشی سالم و به روزه.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,179
نام
ماکان
به نظر من شما اطلاعات زیادی از سابقه مدرسه اینورس ندارید و تاکنون رویدادهای مدرسه اینورس رو تجربه نکرده‌اید. اگر سابقه کلاس‌های آموزشی و ورکشاپ‌هاش رو بررسی کنید، متوجه خواهید که برنامه‌های این آموزشگاه نه تنها دکانی برای کسب درآمد نیست، بلکه یکی از با کیفیت‌ترین و متفاوت‌ترین مراکز آموزشیه. تنها مرکزی که هدف اصلیش ایجاد کردن یک بستر آموزشی سالم و به روزه.

این ورکشاپ ها برای اعضای فن افزاره و اینورس صرفا برگزار کننده هست. ضمن اینکه بنده مدتی اینورس بودم و اصلا اونجا یه پروژه ای داشتیم به اسم گیمونومی... قطعا خیلی با اینورس آشنا هستم. همینطور که اعضای فن افزار رو به خوبی میشناسم و میدونم این کلاس ها قرار نیست چیزی آموزش بده و صرفا شوآف و برای پول درآوردنه.
 

RED_BEARD39

Ghost of Sparta
کاربر سایت
May 16, 2009
6,360
نام
Ǝـــحـــســـان
من مدتی زیادی منتظر بودم تا بالاخره یکی از کلاس‌ها توی اصفهان یا حتی بصورت آنلاین برگزار بشه اما هر چقدر صبر کردم دیدم فایده نداره :D بالاخره تصمیم گرفتم خودم تنهایی شروع به کار کنم اما واقعا نمیدونم برای Creative Director باید از کجا شروع کنم.
+
به خاطر کتاب‌هایی که معرفی کردید خیلی ممنونم! حتما میخونم.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,179
نام
ماکان
من مدتی زیادی منتظر بودم تا بالاخره یکی از کلاس‌ها توی اصفهان یا حتی بصورت آنلاین برگزار بشه اما هر چقدر صبر کردم دیدم فایده نداره :D بالاخره تصمیم گرفتم خودم تنهایی شروع به کار کنم اما واقعا نمیدونم برای Creative Director باید از کجا شروع کنم.
+
به خاطر کتاب‌هایی که معرفی کردید خیلی ممنونم! حتما میخونم.

Creative Director همینطور که از اسمش برمیاد کسی هست که در راس هرم خلاقیت تیم قرار داره و به تیم میگه چی بسازیم. در نتیجه در درجه اول یه شخص خلاق هست و خیلی نمیشه خلاقت رو آموزش داد. اما به عنوان تخصص، اصولا این افراد نویسنده، کارگردان و دیزاینر هستن.

برای دیزاین که سه تا کتاب معرفی شد و البته موارد دیگه هم هستن که خوندنش خیلی کمک کنندس. مثل Level Up یا Theory of Fun. مقاله های سایت گاماسوترا هم خیلی خوبن. تقریبا همه آدم های خفن گیم اونجا مقاله میزارن. برای نویسندگی و کارگردانی هم باز کتاب های زیادی هست اما فکر میکنم این دوتا کتاب از همه بهتر باشه، کما اینکه نیل دراکمن، Creative Director بازی TLoU هم گفته با خوندن این دوتا کتاب TLoU رو نوشته و ساخته! اولی کتاب داستان از رابرت مک کی که تو ایران هم ترجمه شده. دومی هم کتاب Directing Actors از Judith Weston که من پی دی اف اینگلیسیش رو خودم خوندم و نمیدونم ترجمه شده یا نه. ولی یحتمل شده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر