Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.

 
آخرین ویرایش:

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
همیشه یوبی سافت باید بازی هاش با این همه ایده های خوب نصفه نیمه دربیاد بعد AC2 اینجا هم سیستم لول اپ و تعویض سلاح ها و ارتقا کاراکتر قشنگ مشخصه بازنویسی شده تر و تمیز به سبک بازی های RPG ماموریت ها رو هم که میگن متفاوت کردن این وسط انیمیشن ها و رفتار Npc ها تو ذوق ادم میزنه یا حرکت حیوانات این موارد تو بازی های یوبی رو مخه رو جزییات وقت نمیزارن ولی بازم این نسخه AC محیط جذابی داره
 
  • Like
Reactions: leon kennedy

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
مشکلش اینجاست که بازی شدیدا اسون میکنه جای دشمنان رو شما تگ میکنی خیلی راحت از پشتشون در میای و تمام ... حتی جای اصلی ماموریت و مکان رفتنم میشه شناسایی کرد فقط مثلا با عقاب نمیشه داخل اتاق و خونه ها
خب درست، منهای اینکه استفاده از Senu اجباری نیست و خب شما تگ نکن، همه این قابلیت‌ها و بیشتر رو eagle vision هم داشت، که مقایسه کردم حتی محدودش کردن، چرا کسی به eagle vision گیر نمی‌داد؟
راجع به جای ماموریت‌ها هم که اصلا ارتباطی به Senu نداره، بازی قطب‌نما و objective marker داره، اتفاقا حداقل از روی تریلر، این بار بازی خیلی کمتر دست بازیکن رو می‌گیره و راهنمایی میکنه، تو همین ماموریت پیداکردن مجسمه‌های طلا، یک محیط کلی میده میگه مجسمه یجایی تو آبه، خود بایک پیداش میکنه

این ایراد به سنو رو فقط اینجا دارم می‌بینم
 
آخرین ویرایش:

" MaMaSaN "

⚡ REBEL ⚡
کاربر سایت
Apr 9, 2017
2,434
یوبی داره تک تک خاطرات خووب این بازی و فارکرای رو زیر سوال میبره! واقعا این نسخه از بازی هیچ شباهتی به سری AC نداره! از اون طرفم فارکرای رو داره به گند میکشه!
 

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
خداکنه فقط در حد نرمال باشه حداقل نه مثل یونیتی بیچاره که پر باگ و سریع سندیکت دادن بیرون تا اونو پوشش بده!!!!
با توجه به شایعه یونان امکانش هست که یوبی سریعا بعد این شماره بره سراغ اون تا دقیقا مثل یونیتی پوشش بده.....اگه بازی در حد نرمال باشه و قابل بازی من خدارو هزار مرتبه شکر میکنم
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
یه سری اطلاعات جدید از بازی منتشر شده که مهم ترین ها:

مقبره های زیادی توی بازی هست که بعضی ها هم بر اساس مدل های واقعی ساخته شده و برای طراحی پازل ها روی تاریخ هر کدوم تحقیق شده! پازل ها هم خیلی سنگین طراحی نشدن، اما به صورتی هستن که به دقت و مهارت شما لازم داشته باشن!

قابلیت رام کردن حیوانات وحشی از جمله شیر و حتی کروکودیل رو دارید! هر حیوانی هم بسته به مشخصات خودش، قابلیت های خاص خودش رو داره.

توی بازی گروه ها (Factions) مختلفی وجود دارن و همه چی به صورت زنده بینشون پیش می ره! افراد یک گروه رو می بینین که توی راه به افراد دیگه همون گروه به هم برخورد می کنن و برخورد صمیمانه دارن، اما اگه از گروه های دیگه باشه ممکنه بینشون جنگی پیش بیاد! اینکه شما دخالت کنید یا نه هم به تشخیص خودتون هست!
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
به نظرم باید به دنبال یک موضوع جدید باشند . اساسین دیگه تکراری شده . بهترینش بلک فلگ بود که حرف نداشت. 10 روز درگیر بودم تا تموم بشه . ولی بعد از اون فقط بلد هستن در تاریخ های مختلف و دوره های گوناگون بسازن و رنگ و لعاب بدن .
 

a2010

کاربر سایت
Jul 26, 2012
755
نام
علی
کوئستی که نشون دادن چقدر چرت بود:Dگرافیک بازی هم خیلی جالب نبود...
کلا دوست دارم بازی خوبی شده باشه با اون یه سال استراحتی که دادن ولی خیلی امید ندارم بهش
 
  • Like
Reactions: kamyy

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
به هر حال بید نهایی نیست و همونطور که نوشته کارگران مشغول کارند :D فعلا انتظاری بیش از این هم نباید داشت .
صحرا می تونه خیلی بهتر از این باشه یعنی به نظرم این صحرا و تکسچر خامِ فعلا . شما مپ sinai desert بتلفیلد 1 رو ببین کیف می کنی .
امیدوارم ی چیزی شبیه به اون تحویل بده .
سیستم اسپات کردن با عقاب هم ایده خوبیه منتها اگه عقاب در حال پروازه پس موقع اسپات و تگ کردن دشمن نباید ثابت باشه !
شتر واقعا با جزییات ساخته شده :D سوار و پیاده شدنش هم کلا دو سه فریم انیمیشن بیشتر نیست . :D
امیدوارم حداقل یکی دوتا از اسرار هرم جیزه یا هرم بزرگ رو در غالب داستان یا کات سین نشون بدن و فقط از مصر و اهرام لوکیشنش رو برنداشته باشن ..
 
  • Like
Reactions: kamyy

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر