Multi Platform Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

crash-nsane-trilogy-logo-600x337.jpg

Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy

پلتفرم: PlayStation 4، Xbox One، Switch و PC

تاریخ انتشار: 9 تیرماه

قیمت: 39$



Crash N.Sane Trilogy نسخه ریمستر شده یا دوباره سازی شده سه نسخه اول سری Crash Bandicoot، یعنی Crash Bandicoot و Crash Bandicoot 2:Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot:Warped است که توسط استدیو Vicarious Vision در دست ساخت بوده و سال آینده توسط Activison به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

N.Sane طبق وعده سونی یک ریمستر ساده نبوده و تنها به رزولوشن و فریم ریت بالاتر بسنده نمی‌کند و همانند یک Remake‌ واقعای همه چیز مجدد و از نو طراحی شده است. با این حال به گفته سازندگان N.Sane Trilogy یک دوباره سازی نیست و برای توصیف بازی خود از عبارت Remaster Plus استفاده می‌کنند. Dan Tanguay کارگردان بازی می‌گوید:

"اولین گام برای بازسازی Crash اینه که تشخیص بدیم چه چیزی این بازی رو اینقدر خاص کرده و باعث شده فن‌ها بعد از گذشت این همه سال هنوز اون رو دوست داشته باشن. و بهترین راه برای این کار بازی کردن مجدد Crash های قدیمیه! ما انقدر سه شماره اول رو بازی کردیم که دکمه‌های دسته‌هامون از دم خراب شدن!! علاوه‌بر این ما مجدد همه کانسپت آرت‌های کرش‌های اورجینال و تبلیغاتشون رو بررسی کردیم. حتی برای بهتر شدن کار منابع الهام Naughty Dog زمان ساخت بازی (Who Framed Roger Rabbit و Looney Tunes) رو نگاه کردیم تا ببینیم این ایده‌ها از کجا امدن."


V2 برای رسیدن به یک بازسازی بی‌نقص کار خود را بر پایه سه اصل بزرگ بنا نهاده است:


طراحی مجدد همه مراحل و مدل سازی دوباره آبجکت‌ها، بر اساس طراحی اصلی

31280965751_d6a2c965b2_o-670x377.jpg


طراحی مجدد همه شخصیت‌ها، بدون دخل و تصرف در ظاهر (تا مدل‌ها بجای شماره‌های اخیر به بازی‌های اصلی وفادار باشن)

30574389754_136c81aa5b_o-670x377.png


طراحی و ساخت مجدد همه صحنه‌های نمایشی مطابق با نسخه‌های اصلی

31280965251_d3a36f6de5_o-670x376.png


اما با این حال V2 برای مدرن شدن گیم‌پلی تغییراتی را نیز در همه نسخه‌ها اعمال کرده است:


اضافه شدن سیستم دخیره سازی اتوماتیک و دستی (خداحافظ مموری کارت!)

طراحی منو‌‌های جدید که کلیه اطلاعات را یکجا و کنار هم در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

31280965101_bc1824597f_o-670x376.png

اضافه شدن مراحل زمانی به هر سه شماره بازی

31280964961_6507238d5f_o-670x376.png

 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
از معدود بازی که حرص پول دادن پاش نخوردم

از معدود بازیاییه که پاش پول ندادم ولی پاش حرص خوردم ... بعضی چلنج هاش دیگه خیلی سخت میشه ! از معدود بازیایی پلتفرمر که نزدیک به کراش من چالش توش حس کردم فقط ریمن بوده و بس که اونم به لقالله پیوست رفت!
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
از معدود بازیاییه که پاش پول ندادم ولی پاش حرص خوردم ... بعضی چلنج هاش دیگه خیلی سخت میشه ! از معدود بازیایی پلتفرمر که نزدیک به کراش من چالش توش حس کردم فقط ریمن بوده و بس که اونم به لقالله پیوست رفت!
نسبت سختیه کراش و ریمن مثل سختیه فولاد و چوب میمونه:D
ریمن خیلی اسون بود و نه که چالش نداشته باشه ولی خیلی اسون بود
به نظرم کراش 1 ده ها بار سخت تره
ارزون بشه!:D
ماکان شما با این تفاسیر باید تا اخر تابستون و شروع مدارس منتظر بمونی:D
الان نسبت به قیمت سری قبل که بهتون گفتم تغییر زیادی نداشته حدود10 تومان
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
نسبت سختیه کراش و ریمن مثل سختیه فولاد و چوب میمونه:D
ریمن خیلی اسون بود و نه که چالش نداشته باشه ولی خیلی اسون بود
به نظرم کراش 1 ده ها بار سخت تره
یکی از دلایلش این بود که ریمن کنترل روون تر و بهتری داره ! ضمن اینکه ریمن برای 100 صد در صد کردنش فکر مکینم دست کمی از اهن فشرده نداشت
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
یکی از دلایلش این بود که ریمن کنترل روون تر و بهتری داره ! ضمن اینکه ریمن برای 100 صد در صد کردنش فکر مکینم دست کمی از اهن فشرده نداشت
شماره ی دوم رو من روی PC کامل کردم، اونقدر سخت نبود به نظرم:D
بحث کنترل روون تر نیست، یکی از قابلیت هایی که بازی های پلتفرمر رو آسون کرده دست گرفتن به لبه هاست، همین خودس خیلییی باعث آسون تر شدنه بازی میشه!(همون پل معلق شماره اول مثلا، اگر چنین قابلیتی بود درجه سختیش خیلییی پایین میومد)

جدا از این فقط تعدادی از مراحل تایم ترایل یا بدون مردن داشتن...
مراحل دیگه هم گرفتن 100% اون زردها نیاز نبود و معمولا تعداد بیشتری از مورد نیاز، توی مرحله پیدا میشد:D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
شماره ی دوم رو من روی PC کامل کردم، اونقدر سخت نبود به نظرم:D
بحث کنترل روون تر نیست، یکی از قابلیت هایی که بازی های پلتفرمر رو آسون کرده دست گرفتن به لبه هاست، همین خودس خیلییی باعث آسون تر شدنه بازی میشه!(همون پل معلق شماره اول مثلا، اگر چنین قابلیتی بود درجه سختیش خیلییی پایین میومد)

جدا از این فقط تعدادی از مراحل تایم ترایل یا بدون مردن داشتن...
مراحل دیگه هم گرفتن 100% اون زردها نیاز نبود و معمولا تعداد بیشتری از مورد نیاز، توی مرحله پیدا میشد:D

ریمن لجندز یه سری کانتنت انلاین داشت برای صد رد صد کردنا ، اونا هم تست کردی!
 
  • Like
Reactions: 235matin235

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
ریمن لجندز یه سری کانتنت انلاین داشت برای صد رد صد کردنا ، اونا هم تست کردی!
اونا رو نه:D رو PC زدم بازی رو:D
اما فکر نمیکنم اون بخشش چیز خاصی بوده باشه، یک حالت چلنج بین فرندلیسته فکر کنم:D
اصلش 100% کردن مراحل بود، که اونا رو انجام دادم:D
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
یکی از دلایلش این بود که ریمن کنترل روون تر و بهتری داره ! ضمن اینکه ریمن برای 100 صد در صد کردنش فکر مکینم دست کمی از اهن فشرده نداشت
صد درصد کردنش خیلی اسون بود
خوده من یه تروفی برنز که آنلاین بودو فقط نگرفتم اونم به دلایلی چون یه بچه ی 3ساله ی فسقلی اومد زارت زد نیو گیم همشو پروند منم زدم کل بازیو حذف کردم از عصبانیت :|
آون تروفی آنلاینه باقی مونده رو باید هر روز یه 10 مین آنلاین میشدم و درواقع شدم و نزدیک به گرفتنش بودم
ولی خب سر آون حرکت فسقلی خیلی عصبی شدم و..
درکل واسه روان بودن و تنوع محیط و موسیقی باهاتون موافقم
مخصوصا آون مراحل انتهای هر قسمتش
 
  • Like
Reactions: 235matin235

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
دوستانی که خریدن بازی اینپوت لگ داره؟

کلا چون 30 فریم هستش دقیق نیست برای این بازی 60 ضروری بود ضمن اینکه بازم روی 30 کمی تاخیر بیشتری نسبت به بازی های دیگه داره از اون بدتر کنترل جالبی هم نداره حقیقتا برای ما پیرهای گیم دیگه صرف نمی کنه برای بار دوم بازی های ازار دهنده بازی کنیم. با این حال دارم می رم
 
  • Like
Reactions: 235matin235

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
سازنده مثل این که گفته ما مجبور بودیم کنترل نسبت به ۲۰ سال پیش بهینه کنیم و از این نظر نسخه ۳ گفتن بهترین بوده از نظر امکانات و .. نسبت به اون ۲ تا خودشونم گفتن نسخه ۱ چالشی تره مثل این که یکسری اعتراص کردن خیلی دقیق نیست پرش ها و..
 
  • Like
Reactions: 235matin235

emperaturs

کاربر سایت
Aug 1, 2015
886
نام
Joel
سازنده مثل این که گفته ما مجبور بودیم کنترل نسبت به ۲۰ سال پیش بهینه کنیم و از این نظر نسخه ۳ گفتن بهترین بوده از نظر امکانات و .. نسبت به اون ۲ تا خودشونم گفتن نسخه ۱ چالشی تره مثل این که یکسری اعتراص کردن خیلی دقیق نیست پرش ها و..
نسخه یک سخته انصافا . بعضی مرحله هاش 7_8 بار میمیره تا رد کنی

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: WCW

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
بازی رو تازه شروع کردم . واقعا سخت هستش . کنترل شماره 1 که تو در و دیواره . Input Lag بیداد میکنه .
تو منوی اول بازی نامی از سونی و ناتی داگ نیست . حتی سازنده و ناشر هم یه استودیوی دیگه هستن . احتمال مولتی پلتفرم شدنش بسیار بالاس . من فکر میکنم بازی انحصار زمانی برای سونی هستش .
اون مقدمه شروع بازی با اون صدای مضحک واقعا رو مخه . لودینگ های بازی نیز اندازه دم کشیدن یه لیوان چاییه!.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: 235matin235

AdamFoRosH

کاربر سایت
Jul 10, 2013
9
نام
سهیل ساجدی
درود
اقا اون جم زرد رو توی کراش 3 چطوری بگیرم؟:D
سلام وقتي بازي او بردي اخر ١٠ تا از تايم تريل هاروبري وسط اون نقشه يه وسيله مياد ميري زير اين نقشه اونجا ميتوني الماس زردو بگيري
 

Radiance

کاربر سایت
Sep 19, 2007
1,657
نام
امین
من از کرش 3 شروع کردم فعلا تا دستم گرم بشه.این رکوردهای ملت رو میبینم از زندگی نا امید میشم.چجوری آخه 10 ثانیه مرحله سوم رو تموم کرده؟؟؟؟؟آخه 10 ثانیه؟؟

حالا چند نفر رو اد کردم از اینجا ببینم اوضاع بقیه چجوریه.شما هم خواستین اد کنین.
Amin884
 
  • Like
Reactions: 235matin235

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر