Multi Platform Destiny 2

سازنده
Bungie
ناشر
Activision, Bungie
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
عکس ها آماده شدن. به مرور توضیحات بازی تکمیل خواهند شد.

Destiny Header.png


Info.png
سازنده: BUNGIE
ناشر: Activision
پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One
تاریخ انتشار: 8 سپتامبر 2017 مصادف با 17 شهریور 96
سبک: شوتر اول شخص با مایه های MMORPG
مودهای بازی: تک نفره، Co-Op و چند نفره
تاریخ شروع بتا: نامشخص

کاراکترهای بازیکنان به شماره جدید منتقل نخواهد شد. بازیکنانی که به لول 20 رسیده بودند، به دلخواه، تنها قادر خواهند بود چهره و نژاد کاراکتر خود را انتقال دهند. صداپیشگان قبلی در این شماره هم حضور دارند. بانجی در 18 ماه مه قصد دارند گیم پلی بازی را از طریق استریم زنده به نمایش بگذارد.

story.png
بعد از حرف و حدیث ها بالاخره بازی معرفی شد. این بازی ادامه مستقیمی بر شماره قبلی است (و DLC ها آن). یک سال بعد از اتفاقات بسته اضافه شونده Rise of Iron، ارتش کابال ها با نام Red Legion که یک ارتش و نژاد نظامی و صنعتی هستند، زیرنظر فرمانده قدرتمندی به نام Ghaul، به آخرین شهر کره زمین حمله عظیمی را هدایت می کنند. با قدرتی که کابال ها در اختیار دارند، گاردین ها مجبور به ترک شهر می شوند و حالا باید با بدست آوردن قدرت های جدید دوباره شهر خود را بازگیرند و دنیای جدیدی را برای بازماندگان بسازند.

Races.png
با توجه به تریلرها و اطلاعات آمده هر سه نفر فرمانده ونگاردها در این شماره حضور دارند و به نظر میرسد نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. در کنار آن ها تا کنون حضور نژاد کابال که اصلی ترین دشمن این شماره است تایید شده. در ادامه باید منتظر باشیم و ببینیم چه نژادهایی به بازی ملحق خواهند شد.

zavala.png
Awokens

از نژاد انسان های هستند اما پوست آن ها رنگ باخته و چشمانشان روشن شده است. این نژاد در زمان سقوط دنیاها توسط «تاریکی»، به دورترین نقطه شناخته شده رفتند تا از تاریکی در امان باشند اما در آنجا اتفاقی عجیب و ناشناخته برایشان افتاد که آن ها را برای همیشه تغییر داد. این نژاد در زمین و در پایگاهی فضایی به نام Reef که در کنترل ملکه است زندگی می کنند. از شخصیت های معروف این نژاد Zavala است که عکس او را در بالا مشاهده میکنید. او فرمانده کلاس Titan هاست.

ikora.png
Humans

انسان ها شناخته شده ترین نژاد هستند که لازم به توضیح خاصی در موردشان نیست. انسان ها از ابتدا بر روی زمین بودند. در گذشته با سفر به مریخ و پیدا کردن گوی عجیبی به نام Traveler، عصر جدیدی از انسانیت به نام «عصر طلایی»را آغاز کردند. به واسطه ترولر، پیشرفت در تکنولوژی و صنعت پزشکی به حدی پیشرفت کرد که انسان ها عمر خود را به سه برابر معمول افزایش دادند. بسیار سریعتر از گذشته نژاد خود را در سطح فضا گشترش دادند و حتی موفق به ساخت ربات های بسیار هوشمندی به نام Exo شدند.
هرچند عصر طلایی طولی نپایید و حدودا 100 سال بعد از این عصر، دشمن بزرگ Traveler با نام «تاریکی» به دنیا حمله کرد. انسان ها به اجبار برای فرار از تاریکی به زمین بازگشتند و به آخرین شهر بازمنده که در زیر Traveler قرار داشت گریختند. ترولر برای نجات انسان ها خود را قربانی کرد و در برابر تاریکی ایستاد.
از شخصیت های مشهور انسان ها Ikora است که عکس او را مشاهده میکنید. او فرمانده کلاس Warlock هاست.

cayde.png
Exo

این نژاد ربات های بسیار پیشرفته و هوشمندی هستند که توسط انسان ها در دوران طلایی و به کمک Traveler ساخته شدند. در اصل آن ها ماشین های جنگی ای بودند که برای دفاع از انسان ها بوجود آمدند اما بعد از واقعه سقوط، هدف و حافظه تمای آن ها Reset شد و اکنون آن ها هیچ چیزی از گذشته و هدف خود به خاطر ندارند. آن ها به قدری پیچیده و رمزشده هستند که حتی خودشان نیز توضیحی برای خودشان ندارند. تنها Ghost ها هستند که می توانند درون آن ها درک کنند. اینکه چه کسی آن ها را طراحی کرد و ساخت مشخص نیست. اکنون بعد از گذشت صدها سال، آن ها شهرهای خودشان را دارند و حتی در کنار دیگر انسان ها به زندگی و کار و مبارزه مشغولند.
مشهورترین آن ها Cayde نام دارد که رهبر و فرمانده کلاس Hunter هاست. او بسیار شوخ طبع است و از محبوبترین کاراکترهای دستنی به شمار میرود.

Pictures.png

Trailers.png
 
آخرین ویرایش:

farhad_fr2

کاربر سایت
Jul 31, 2009
1,360
نام
فرهاد
بعد گفتید تو نسخه یک افراد زیادی از صفحه کلید استفاده می کردند؟ اگر اینطور باشه، بنده در صورت خرید نسخه PC رو میخرم.
نسخه کنسولیش اینم جز خوبیش هست که چیتر نداره کسیای که از کیسبورد روش استفاده میکنن خیلی کمتر و بهتر از چیترهای زیاد رو pcه :D
 
  • Like
Reactions: Paradise Lost

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,940
نام
احمد
رو پلتفرم بلیزارد مرد میخواد چیت بزنه، اون کسی هم میزنه انچنان بن میشه و محدودش میکنن طرف میاد بیخیال اکانت میشه:D بلیرازد یوبی سافت و EA نیست:D:D:D
دوم رو کنسول از کیبرد استفاده میکنن، اگه زخمش از چیت زدن کمتر نباشه بیشتر نیست.:D
در هر صورت با توجه به رایگان انلاین زدن، و این که خوشبختانه رو پلتفرم بلیزارد هست بنظرم خرید نسخه PC عاقلانه تر باشه.
اگر پلتفرم غیر بلیزارد بود شخصا خودم هیچ وقت این پیشنهاد رو نمیدادم:D
 
  • Like
Reactions: robb stark

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
بين نسخه PS4 و pc خيلي انتخاب سخته تو دو راهي موندم يعني مثل دو راهي اخر fast and furious :-?
یعنی حاضری rewardهایی که بخاطر بازی کردن نسخه اول میگیری و محتوای انحصاریو بیخیال بشی؟:Dخودتم از روز اول بودی و آیتمای خوبی میگیری
فریم بالا PC خودش خیلیه این دو گزینه بالا نبود خودم عوض میکردم پلتفرمو
 

amirv2

کاربر سایت
May 11, 2015
398
یعنی حاضری rewardهایی که بخاطر بازی کردن نسخه اول میگیری و محتوای انحصاریو بیخیال بشی؟:Dخودتم از روز اول بودی و آیتمای خوبی میگیری
فریم بالا PC خودش خیلیه این دو گزینه بالا نبود خودم عوض میکردم پلتفرمو
دسته هام سنستيوي شون خراب داره ميشه :|سخت شده بايد يه دسته بگيرم ولي إز اون وَر خوب هم موس و پد خوبي دارم و٦٠ فريم pc م إز اينور و بقول تو reward ها و لانچ زودتر إز يه طرف :-?
 

mostafawarcraf

کاربر سایت
Aug 26, 2011
2,022
نام
مصطفی
من نسخه یکو دارم ولی کم بازی کردم احتمالا منم پی سی بگیرم لذت شوتینگ تو پی سی یه چی دیگست مخصوصا که تو استیمم نیست و تو بلیز اپ هست.
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
اپن بتای بازی از کی هست ؟
پلاس یا لایو میخواد ؟
ممنون
برا پیش خرید کننده ها امشب شروع میشه تا یکشنبه فک کنم.برای کل عموم هم از جمعه یا شنبه حجمشم ۱۲ گیگ و خرده ایه
برای بازی کردن مدای مولتی و strike پلاس و گلد میخواد ولی ماموریت داستانی نه بدون اشتراکم میشه بازی کرد
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
ورژن بتاتون چک کنید اگه ۱.۰۲ هست که اوکیه اگه نبود باید اپدیت کنید.
کل بتا هم حجمش ۱۲ گیگ و خرده ایه برا چهارتا ماموریت که ۲۴ گیگ نمیدن.حجمش کلا با آپدیت ۱۲تاس
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر