Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

.SamueL.

کاربر سایت
Dec 9, 2012
1,481
Okja.png


Okja 2017
9/10

اگر الگو کارتون های میازاکی (عشق و همبستگی) با تفکرات بونگ هونگ جون ( فضاسازی خاص) را با هم ترکیب کنیم، چیزی به نام اوکجا بیرون می آید و تبدیل به یک اثر فراموش نشدنی می کند.
فیلم پر از پیام است. پیامی که شعاری نیست و کاملا همگیرانه است. فرقی ندارد که حیوان سگ باشد یا گربه و دیرگ حیوانات، حتی یک حیوان تخیلی و خوک مانند مثل اوکجا میتواند حقوق داشته باشد و باید از حقوقش دفاع کرد. به همین دلیل است که اوکجا یک فیلم دلپذیر و شیرین است. از نظر فنی، فیلم به شدت خوب است. طراحی جلوه های ویژه به خصوص خود اوکجا، تیم بازیگری خوب از خود دحترک تا Tilda Swinton که از کاملا نقش های این چنینی را خوب بازی می کند. Jake و Paul Dano و Steven Yenn هم مورد قبول هستند. تا الان بهترین فیلم 2017 برایم است.​

منم چند وقت پیش این فیلم رو دیدم بهونه ای شد پستتون رو نقل قول کنم گفتنی ها رو گفتید.
یه نکته دیگه ای که هست اینه که بازی جیک جیلنهال در نقش یه شخصیت فرعی فوق العادست یعنی خیلی خوب دراورده لامصب : دی
8/10
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر

220px-Animal_kingdom_poster.jpg


Animal Kingdom 2010
8.5/10

بعد از سریال Bloodline که طرفدار پروپا قرص بازی Ben Mendelhson شدم، گفتم بشینم یکی از محبوب ترین و بهترین های این بازیگر ببینم. قلمرو حیوانات فیلمی استرالیایی به سبک جنایی است که داستان پسر جوانی را شرح می دهد که پس از درگذشت پدر و مادرش، توسط مادر بزرگش به سرپرستگی گرفته می شود. خانواده ای که جنایت و خلاف از آن موج می زند و هر یک از فرزندان آن زن (با بازی جکی ویور) خلاف هایی کرده اند که تحت تعقیب پلیس هستند. داستان به نحو خود جذاب است و کاملا مخاطب را تا دقیقه آخر نگه می دارد. تیم بازیگری از خود بن تا جکی ویور عالی هستند. جکی ویر با چهره خاص و شیطانی، توانسته یکی از بدترین و بدجنس ترین مادر های سینما رو بازی کند. در کل فیلمی مستقل و جمع و جوری است که میتواند مخاطب را جذب کند.​
 

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
The_Neon_Demon.png


The Neon Demon

ویندیگ رفن این بار به سراغ موضوعی بسیار به ظاهر معمولی ولی در باطن و برای دختران جوان به شدت حیاتی و مهم، رفته است. رفن از تجربیات خود از فیلم های قبلی به علاوه ی موضوعی حساس و فیلمبرداری، موسیقی و ترکیب رنگ به شدت تاثیر گذار به سراغ این فیلم رفته است و در این بین موضوعاتی را هنرمندانه تصویر میکند که هر فریم فیلم باعث بهت بیننده می شود. شروع فیلم با تصویری از جسی (الی فنینگ) شروع می شود و همان ابتدای فیلم با ذهن بیننده بازی می شود که آیا داستان در دنیایی سوررئال اتفاق می افتد یا دنیای حقیقی خودمان و این کار دقیقا همان چیزی است که کارگردان میخواهد و تا آخرین دقیقه فیلم که شوکه کننده ترین صحنه فیلم نیز هست، میشود.
نمی توان فیلم را دید و لذت برد بدون اینکه به ترکیب رنگ و استفاده بینهایت ظریف آن برای شخصیت پردازی و ایجاد موقعیت های گوناگون اشاره نکرد. جالب تر اینکه خود رفن دچار کور رنگی است و به استادی از رنگ برای پیشبرد داستان استفاده می کند. داستان گویی به مدد تصویر در این فیلم به کمال خود می رسد. از موسیقی الکترونیک که حتی بیننده را نیز به نوعی خلصه می برد تا فیلم برداری درخشان واید و شات های کلوز آپ بی نظیر و فیلتر هایی که بسته به شرایط داستان تغییر می کند. قسمت فنی فیلم به جد تجربه ای محسور کننده است.
اما چیزی که این فیلم را سوای قسمت فنی اش از باقی فیلم های هم دوره خودش متمایز می کند، نوع روایت داستان است. ترکیبی از ژانر های وحشت، تریلر، فانتزی و حتی در جای جای فیلم رد پایی از فیلم های لینچ به خصوص مالهالند درایو دیده می شود، از رویا های واقعی گونه تاشات های عریض لس آنجلس و درختان نخل و باقی عناصر فیلم های لینچ. فیلم پر است از نماد ها و سمبل ها که نمایانگر وجوه مخلتف جسی در دقایق مختلف قیلم است ، مخصوصا در یک سوم پایانی فیلم تمام تم ها و ساب ژانر ها به اوج خود میرسد و نمادگرایی در فیم بیداد میکند، حتی خود شخصت های مختلف فیلم نیز نمایانگر بخش های مختلف انسانیت هستند. یکی از موضوعاتی که رفن در مصاحبه های خود درباره ی تم فیلم صحبت کرده است بحث زیبایی بیرونی است. تمام فیلم زیباست، از زنان و اروتیک بودن آن تا خانه ها، ماشین ها و درکل همه چیز و تقابل آن با زیبایی درونی است که پیدا کردن تعادل بین این دو را رفن به زیبایی هرچه تمام تر نشان می دهد.
داستان فیلم و موضوع آن درباره ی زنان است و طبیعی است که تقریبا تمام شخصیت ها هم درباره ی زنان باشد. جسی نماد معصومیتی است که قرار است در معرض آزمایش قرار گیرد تا جنا مالون که آرایشگری مرموز با خواسته هایی فرا واقعی است. بازی های فیلم به خصوص الی فنینگ خوب و به جا است. الی فنینگ در جان دادن به شخصیت جسی تلاش فراوانی کرده است و تمام ظرافت های یک دختر که به تازگی پا به دنیایی ناشناحته گذاشته است، را نشان می دهد. در این میان نقش چند دقیقه ای کیانو ریوز نیز قابل توجه و البته تامل است.
در آخر باید بگویم که فیلم نیکولاس ویندیگ رفن شاید در فیلمنامه به درخشان بودن درایو نرسد یا به برندگی سه گانه pusher ولی جرعت و جسارت او را برای به تصویر کشیدن یکی از موضوعات به ظاهر بی اهمیت ولی واقعا حساس به خصوص برای دختران جوان را باید ستایش کرد. از نظر فنی و به خصوص فیلمبرداری، موسیقی و استفاده استادانه از رنگ فیلم را در درجه ای بالا از نظر ارزش هنری قرار می دهد.
10/10
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر
220px-Mississppi_Grind_Poster.jpg

Mississippi Grind 2015
6.5/10

فیلم دیگر از بازیگر محبوب این روزاهایم، بن مندلسون، یکنواختی می سی سی پی (ترجمه بهتری سراغ نداشتم!) را دیدم و باید بگم که تازه داره با هنرنمایی ها و توانایی های این بشر بیشتر آشنا می شوم. داستان فیلم در ابتدا و میانه کسل کننده است و بارها این داستان را به شکل های متخلف در آثار سینمایی هالیوود، ایران و سینمای اروپا مدرن دیده ایم. داستان گری (با بازی بن) را شرح می دهد که به مشکلات مالی برخورده و باید بدهی های خود را صاف کند. او که مدت ها در قمار موقف بوده، حالا برگشته تا از طریق قمار و شرکت در بازی های کازینو، پول خود را به دست بیاورد. در اولین قمار، با یکی جوان ترین قمارباز که کرتیس (با بازی رایان رینولدز) آشنا می شود و هر دو تصمیم می گیرند برای کسب درآمد به می سی سی پی بروند تا پولی به جیب بزنند. در این راه هم با مشکلات و افرادی آشنا می شوند که متاسفانه در روند فیلم نامه تاثیر آنچنانی ندارد. نقش دو تا دختر فیلم که کوتاه هست، هیچ تاثیری در فیلم ندارد و به شدت اضافه هستند و اواسط فیلم خسته کننده است. پایان فیلم را دوست داشتم که خیلی شوکه کننده بود. به عنوان یک فیلم Indie ، میتوان مخاطبان خاصی را جذب کند اما فیلم برای مخاطب عام، به شدت خسته کننده است.​
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: trainer

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
Friday 1995
215px-Fridayposter1995.jpg

ممنون از دوست عزیزی که این فیلم فوق العاده رو اینجا معرفی کرد. خیلی وقت بودم انقدر نخندیده بودم :D
گذشته از اینکه فیلم به شدت خنده داره، یکی از معدود فیلم های هم هست که میشه باهاش ارتباط برقرار کرد. فیلم حس خیلی فوق العاده ای رو منتقل میکنه، یه جاهایی من رفتم دورانی که GTA SA بازی می کردم. یه چیزایی هم داره که قطعا خیلی ها تو سال های گذشته تجربه کردند مثل از صبح تا شب پلاس بودن تو محله (خصوصا تابستون ها) که من اصلا فکر نمی کردم تو آمریکا چنین چیزی باشه.
حتما ببینید.
10 / 10
دوستان اگر فیلم کمدی دیگه ای که انقدر خوب باشه سراغ دارند معرفی کنند حتما.
 

AmirAirGunner

کاربر سایت
May 23, 2016
785
نام
امیر
خب 2 تا فیلم دیدم که هر دو گند زدن به خاطراتی که با نسخه های قبلی این فیلم ها داشتم

5wBbdNb0NdGiZQJYoKHRv6VbiOr.jpg

Kong
: Skull Island
4.5/10
به غیر از جلوه های ویژه این فیلم هیچی نداشت
بازیگران فیلم کوچکترین حسی رو منتقل نمیکردن و کاملا مصنوعی بودن مخصوصا بازیگز زن اصلی :-&
دیالوگ های کمدی و ضد جنگ ستیزی امریکا هم واقعا به مضخرف ترین شکل ممکن بودن ! ( گینگ کونگ یه جورایی مثلا نماد مقاومت ویتنام بود ؟ )
سامول جکسون هر چه قدر تو این جور فیلم ها بازی کنه بیشتر به کارنامه بازیگریش صدمه میزنه .
در اخر باید بگم که این فیلم یک پسرفت تمام عیار نسبت به فیلم سال 2005 بود


8YWirGQidtZeSEmhqvQM5FrI6N1.jpg

shin godzilla
4/10
تو چند تا سایت نقد این فیلم رو خوندم که ازش تعریف کرده بودن ولی به محض شروع فیلم حالم گرفته شد و 30 دقیقه بیشتر نگاه نکردم :D
به جای گودزیلا بیشتر بحث های بین سازمان محیط زیست و مدیریت بحران و رییس جمهور و ... نشون میدادن !
گودزیلا هم که طبق معمول نسخه های ژاپنی حالت عروسکی داشتی و CGI در حد فیلم های 20 سال پیش امریکا بود !
 
آخرین ویرایش:

leonk13

کاربر سایت
Sep 8, 2009
2,151
نام
سجاد
Kong: Skull Island

9/10 (توی سبک خودش)

یکی از بهترین فیلم های بلاک باستری هست که امسال دیدم، شاید هم کلا یکی از بهترین ها. کاراکتر ها زیاد بودن، اما فیلم خیلی خوب با سکانس هایی کوتاه میتونه اون کاراکتر رو به آدم بشناسونه، حسش رو منتقل کنه، همین خیلی زیاد باعث شد که از فیلم خوشم بیاد. به جای اینکه فیلم هیولای زیادی داشته باشه فقط چند تا هیولا رو گلچین کرده اما به بهترین شکل ممکن نمایششون داده، کینگ کونگ هم واقعا عالی روش کار شده بود، تونستن به بهترین شکل ممکن بهش یه کاراکتر بدن به نظرم. در کل نسبت به گودزیلا پیشرفت خوبی داشت، و به این یونیور خیلی امیدوارم.

پ.ن: اون تم دهه 70ای که داشت، ویتنام و آهنگای اون دوره و...، خیلی شیرین بود اینش برام. شاید آخرین بار این حس رو فقط تونسته بود بلک آپس بهم بده، و قبل از اون هم فقط اینک آخرالزمان، که البته اون مسلما خیلی بهتر از این دوتاس و حس اون دورانم خیلی بهتر منتقل میکنه.
 

Blood Brothers

کاربر سایت
Sep 7, 2012
1,514
نام
Iman
Ghost in the Shell 7/10
سری انیمه های قبلی رو اصلا ندیده بودم و هیچ آشنایی ـتی باهاشون نداشتم ولی وقتی فیلم رو دیدم بیشترین چیزی که من رو جذب خودش کرد فضای فیلم و جلوه هاش بود واقعا من لذت بردم داستانم با اینکه خیلی سطحی و تکراری بود ولی ایدش همیشه ایده جذابیه. در کل برای پر کردن وقت فیلم خوبیه خصوصا با هنرنمایی خانم جوهانسون! :D


A Cure For Wellness 8/10
اول فکر میکردم فیلم ترسناکه بعد دیدم که در اشتباهم! :D خیلی شبیه فیلم Shutter Island شروع میشه و پیش میره و خوشبختانه پایانش مثل اون نیست که بگیم کلا از اون اسکی رفته. خودم بالشخصه بیشتر از داستان و کلیت فیلم، جذب اون مناظر فوق العاده شهر و جنگل و کوهستان و قلعه شدم! :D ولی فیلم اون حس کنجکاوی رو تو بیننده زنده نگه میداره تا اخر فیلم که بخواد بفهمه داستان از چه قراره. در کلم اینم فیلم سرگگرم کننده ایه. پیشنهاد میشه!
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
images

Wonder Woman
همه چى خوب بود ولى دو چيز خيلى تو ذوقم ميزد يكى اينكه بعضى اوقات (الالخصوص اخر فيلم) اونقدر ديالوگ ها و صحنه ها كليشه اى ميشد كه بجاى تاثير گذارى روى من نتيجه عكس داشت، يعنى ديگه حالم داشت بهم ميخورد! من دنياى DC رو دوست دارم ميدونم و ميدونم فيلم هاى ابرقهرمانى كلا كليشه است و اين ايرادى نيست كه بخوام بگيرم ولى نه ديگه تا اين حد خالص. بنظرم زياده روى بود. صحنه هاى اكشن فيلم خوب بودند ، يهو صحنه اهسته ميشدن ، خوب مثلا همين حركت و زاويه ى دوربين و نوع مبارزه اى كه واندروومن داشت صحنه هاى اكشن رو جذاب كرده بود (بجز جنگ اخر). از فصل افتتاحيه ى فيلم خيلى خوشم اومد و دوست داشتم بيشتر بهش اختصاص ميدادن. در كل واندروومن خيلى بهتر از ٢ فيلم قبلى DC بود اما هنوز دنيايى كه مارول ساخته با اينكه طرفدار DC ام بيشتر ميپسندم. تا يادم نرفته مورد دومى كه اذيتم ميكرد بگم ، ميذارم تو اسپويلر چون دشمن اصلى فيلم رو لو بده
سيبيل خداى جنگ نميرفت كتم!:D لامذهب چه سيبيل كت و كلفتى هم داشت. اصلا قيافش به يك شرور فرازمينى نميخورد
٦ از ١٠
 

Coffee Addicted

Better be careful The killer might be near
کاربر سایت
Dec 19, 2006
1,278
upload_2017-7-20_1-24-46.jpeg
Che Part 1
نمونه واقعی یک شخصیت انقلابی،وقتی فیلم رو میدیدم یاد کشور خودمون میوفتم البته در شرایط جنگی متفاوت،خوبه بعضیا که همه جوره مخالف کشور خودشون هستن این فیلم رو با دقت ببینند فکر نکنن مشکلات از نحوه ی عملکرد وضعیت فعلیه بلکه مشکل از استعمار نو هست و گرنه فقط ایران دشمن آمریکا نیست
10/10
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر