هدست جدید AR استار وارز به شما امکان میدهد که به جای Jedi مبارزه کنید

Space Bandit

کاربر سایت
Aug 18, 2016
129
نام
امیر پارسا
لنوو و دیزنی برای توسعه هد ست اختصاصی واقعیت افزوده ی خود با یکدیگر همکاری میکنند.
این هدست جدید واقعیت افزوده این قول را به کاربران داده است که با بازی جدید انحصاری خود به جنگ ستارگان زندگی ببخشد. در نمایشگاه D23 در آناهایم، دیزنی ویدیوی کوتاهی را از ایده ی اولیه بازی را نمایش داد .این ویدیو شامل میدان مبارزه ی عظیمی بود که در آن سربازان At , Ats با هم درگیر می شدند. همانند واقعیت مجازی سامسونگ این هدست هم نیازمند گوشی هوشمندی برای کار کردن است.

jedi-challenges.jpg

دیزنی همچنین بازسازی، Holochess بازی ای که در قسمت چهارم جنگ ستارگان (امید تازه) بین Chewbacca و C-30p انجام می گرفت را برای هدست واقعیت افزوده خود معرفی نمود. طرفداران واقی می دانند که Holochess یک پوشش برای بازی های هولوگرافیک در دنیای جنگ ستارگان و بازی ای که در فیلم انجام می شود در واقع Dejarik نامیده میشود.اما نه این است و نه آن.
اولین بازی ای که برای هدست جدید عرضه خواهد شد Star Wars Jedi challenges میباشد.بازی از یک موشن کنترلر بهره گرفته که شبیه شمشیر های نورانی است که توسط Anakin skywalker, luke skywalker و حالا Rey در فیلم های اصلی استفاده میشوئد. دیزنی هنوز تاریخ مشخصی را برای عرضه این هدست یا Jedi challenges مشخص ننموده است. اما وب سایت اختصاصی بازی مشخص کرده است که به زودی در فروشگاه های Best Buy و وبسایت لنوو عرضه خواهد شد.

Read the whole post here.
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,516
نام
حسین
همه کلاینت و استور خودشون رو باز کردن کافی نبود؟ سخت افزار انحصاری هم پاش به این صنعت باز شد :D
کم کم اینم میکنن تو پاچمون چند وقت دیگه DLC داستانی میدن میگن فقط میشه با فلان سخت افزار این مرحله رو رفت:))
 
  • Like
Reactions: Fratos

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
چرا این همه واقعیت مجازی؟؟
متوجه نمیشم.. هر کسی دیگه داره VR خودشو با محتوای انحصاری خودش معرفی میکنه. کم مونده سایپا VR بزنه با شبیه ساز پراید.
به جای سرمایه برای ساخت VR اختصاصی واقعا بهتر نیست یک سرمایه متمرکز داشته باشیم برای بهبود کیفی محتوا و نه چندگانگی؟!..
این شاخه از صنعت گیمینگ هنوز خیلی راه مونده تا حرفی برای گفتن داشته باشه. هنوز خیلی جوونه و باید حمایت بیشتری بشه تا بتونه خودشو ثابت کنه. فعلا صرفا جنبه سرگرمی و فان داره و نه هاردکور.
به نظرم در آینده دو دسته Publisher توی این صنعت خواهیم داشت: یکی صرفا تولید محتوا برای کسانی که گیمینگ رو حرفه ای دنبال نمیکنن و صرفا جنبه سرگرمی داره. دسته بعدی که کسانی هستند که مرزهای این صنعت رو جا به جا میکنن و هر روز ما رو شگفت زده میکنند و خواهیم دید در آینده نه چندان دور که چه ایده های خلاقانه ای از این چشم بند بیرون میاد!
 
  • Like
Reactions: arya2121

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر