خرید مانیتور و TV های مناسب برای PS4

به نظر شما بهترین برند تلویزیون برای اتصال به کنسول های بازی کدام است ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    863

arsenalmom

کاربر سایت
Nov 14, 2009
1,347
نام
محمدرضا
شاید تا حالا برند TCL رو نشنیده باشید
ولی با سری جدید به مدل 4K 55p607 ترکونده به حدی فروشش بالا بوده تو آمازون SOLD OUT شده و فعلا موجود نیست
+ قیمت فوق العادست
+ کیفیت تصویر عالی
+ اینپوت لگ : 15 ثانیه>:D<
+ قیمت 650 دلار برای 55 اینج @-)
review های مردم رو تو سایت امازون بخونید 73 درصد بهش 5 ستاره دادن
 

xbox s

کاربر سایت
Nov 6, 2011
106
نام
حسین
من مانيتور سامسونگ مدل sync master دارم . خروجي dvi داره و يه تبديل hdmi به dvi زدم به مانيتور ولي تصوير يه ثانيه مياد و بعد قطع ميشه . مشكل از كجاست ؟!
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
ببخشید درست متوجه نشدم، میشه واضح تر بگید که ایا ps4 pro بازی هایی که الا 30 فریم اجرا میشن رو 60 اجرا میکنه یا خیر؟

بازهم ممنون
خیر
اگه بازی براش patch اومده باشه 60 فریم اجرا میکنه،غیر از raise of tomb raider من بازی دیگه ای ندیدم
 

idahadi21

کاربر سایت
Sep 8, 2008
1,930
نام
هادی
من مانیتور BenQ EW2750ZL دارم هیچ مشکلی توش ندیدم
کیفیتشم خوبه و فرقی با تلویزیونم نداره
تنظیمات خاصی هم انجام ندادم
فقط از تو تنظیمات پی اس4 RGB Range رو گذاشتم رو Full تا رنگها عمیق تر بشن

RGB رو FULL کردم بهتر شد ولی بازم ایده ال نیست . بعدشم وقتی رو FULL ه میری تو option ه بازی که نوشته روشنایی رو تا فلان حد بالا ببر تا فلان عکس دیده بشه. باید تا ته بالا ببرم که تصویر بازم بد میشه . ولی در حال حاضر بهتر از قبله .
 

FCB_G18

کاربر سایت
May 12, 2017
169
سلام
من یه مشکل اساسی دارم با ps4
من فقط فیفا 17 بازی میکنم .اکثر مواقع کندی عجیبی تو بازی ها دارم . مثلا تکل میزنم یکی دو ثانیه بعد میزنه که بازیکن حریف رد شد . من اول فکر میکردم از اینترنتمه ولی بعد دیدم افلاین هم همینطور هست . اعصابمو خرد کرده میتونه به خاطر tv باشه ؟
 

SAEED_TAJ

کاربر سایت
Sep 30, 2011
759
بهترین تلویزیون‌ های گیمینگ در تابستان ۲۰۱۷

تلویزیون‌های ۲۰۱۷ دارای لگ ورودی و موشن بلور کمتری نسبت به مدل‌های قبلی خود هستند و این جنبه از بهبودها باعث ایجاد تجربه‌ی بهتر و دلچسب‌تری برای کاربر می‌شود. انتخاب‌های ما در این مقاله برای بازی با کنسول یا پی‌سی و روی ۶۰ هرتز مناسب هستند.
بهترین تلویزیون برای بازی
تلویزیون‌های مخصوص بازی، رنج قیمتی گسترده‌ای ندارند. شما می‌توانید با قیمت ارزان، تلویزیونی کاملا مناسب برای بازی تهیه کنید؛ اما برای خرید تلویزیون‌های اعلا با امکانات مختلف و کیفیت تصویر بالاتر باید جیب پرپولی داشته باشید. بهترین تلویزیونی که به‌منظور بازی‌های ویدیویی مورد بررسی قرار گرفته است، تلویزیون LG C7 با وضوح 4K) ۳۸۴۰×۲۱۶۰) و پنل اولد است. این تلویزیون نه‌تنها دارای بهترین کیفیت تصویر است، بلکه کمترین لگ ورودی و موشن بلور را در میان تلویزیون‌های موجود در بازار دارد. با توجه به زمان پاسخ‌گویی (واقعی) پایین، حرکت‌های سریع، کاملا روان و واضح به نظر می‌رسند. این تلویزیون تجربه‌ای دلنشین و بی‌نظیر به کاربر انتقال می‌دهد. کسب چنین تجربه‌ی لذت‌بخشی حتی با تلویزیون‌های مدل بالای شرکت‌های رقیب مانند سامسونگ Q9F و سونی Z9D امکان‌پذیر نیست.
یکی دیگر از ویژگی‌های قابل ذکر، زاویه‌ی دید وسیع این تلویزیون است که باعث می‌شود وقتی با دوستان خود در حال بازی هستید، خللی در کیفیت تصویر مشاهده نکنید. تلویزیون ال‌جی C7 روشن‌ترین صفحه‌ نمایش را در اختیار ندارد؛ ولی با این حال بهترین تجربه‌ی بازی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این تلویزیون با قیمت فعلی ۲۴۹۷ دلار در سایت آمازون به فروش می‌رسد.

مقام دوم
در مقام دوم، تلویزیون ال‌جی B6 با پنل اولد قرار دارد. این تلویزیون محصول سال ۲۰۱۶ است؛ اما با این حال کیفیت تصویر آن مشابه C7 ولی با کمی لگ ورودی بیشتر است. اگر یک گیمر کاملا حرفه‌ای نیستید، احتمالا تفاوتی در این دو مدل مشاهده نخواهید کرد. بنابراین خرید مدل قدیمی‌تر و ارزان‌تر، انتخاب عاقلانه‌تری است.

بهترین تلویزیون میان‌رده برای بازی
اگر هدف شما بازی کردن باشد، در این محدوده‌ی قیمتی چیز خاصی از دست نمی‌دهید. تلویزیون‌های میان‌رده دارای ویژگی‌های چندمنظوره‌ی کمتری هستند و به‌خوبی مدل‌های گران‌تر نمی‌توانند نیازهای شما را برای مشاهده‌ی فیلم یا HDR برآورده سازند.

به‌عنوان یک انتخاب میان‌رده، تلویزیون سونی X900E را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مدل یک تلویزیون چندمنظوره‌ی 4K با پنل LED است و به دلیل لگ ورودی و موشن بلور پایین، برای بازی انتخاب خوبی به‌ شمار می‌رود. با توجه به کیفیت تصویر مثال‌زدنی و ارزش بالای این مدل در مقایسه با مدل‌های سامسونگ MU8000 و ال‌جی SJ8500، مدل X900E را به شما پیشنهاد می‌دهیم.
عمق رنگ سیاه این تلویزیون همانند تلویزیون‌های با پنل اولد نیست؛ ولی به لطف ویژگی نوردهی محلی، همچنان یک بازیگر زبردست در یک اتاق تاریک است. این تلویزیون سطح روشنایی مناسبی دارد که آن را انتخاب مناسبی برای محیط‌های پرنور کرده است.

اگر تنها استفاده‌ی شما بازی کردن نباشد، X900E شما را راضی خواهد کرد. اگر پول برای خرید تلویزیون‌هایی با پنل اولد ندارید، بهترین جایگزین شما این مدل است.

مقام دوم
اگر به دنبال تلویزیون بزرگ‌تری هستید، مدل X850E سونی، با توجه به لگ ورودی پایین و ارزش بالای خود به همراه صفحه‌ی بزرگ‌تر، تجربه‌ی گیمینگ لذت‌بخشی برای شما به ارمغان می‌آورد. این تلویزیون از ویژگی نوردهی محلی پشتیبانی نمی‌کند و روشنایی آن نیز به‌اندازه‌ی X900E نیست؛ ولی اگر به دنبال بزرگ‌ترین تلویزیون با بودجه‌ی مناسب هستید باید به دنبال این مدل باشید.

بهترین تلویزیون برای بازی با بودجه‌ی کم
خرید تلویزیون با بودجه‌ی اندک به دلیل ترافیک این محصولات نیازمند دقت و ظرافت است. لگ ورودی این محصولات همانند تلویزیون‌های بالارده و تفاوت این مدل‌ها در کیفیت و روشنایی است؛ ولی هنوز هم می‌توانند انتخاب خوبی باشند. اگر با طراحی و قیافه‌ی معمولی مشکلی ندارید، TCL P607 بهترین تلویزیونی در این رده است که مورد بررسی قرار داده‌ایم. این تلویزیون 4K با پنل LED، قابلیت‌های بالاتر و ویژگی‌های بیشتری نسبت به تلویزیون‌های هم‌رده دارد.
لگ ورودی سری P تلویزیون‌های TCL یکی از پایین‌ترین مقادیر مشاهده‌شده در تست‌های ما با مقدار ۱۵ میلی‌ثانیه است. این مقدار برای بازی‌های سریع که نیازمند واکنش‌های پی‌درپی است، یک انتخاب عالی به شمار می‌آید. موشن بلور آن نیز مشکلی ندارد و یکی از پایین‌ترین مقادیر را بین تلویزیون‌های LED دارد. با این‌که این مدل ویژگی‌های اضافه مانند مدل سونی ندارد؛ ولی اگر این امکانات برای شما اهمیت ندارد و تنها به دنبال خرید تلویزیون با بودجه‌ی کم برای بازی کردن هستید، P607 انتخاب مناسبی است.

مقام دوم
اگر به دنبال مدل ارزان‌تری هستید، به دنبال TCL S405 با پنل LED بروید. ویژگی‌های این تلویزیون، مناسب با قیمت‌ آن است؛ ولی این مدل دارای لگ ورودی و موشن بلور پایینی است که آن را برای گیمرها انتخاب مناسبی می‌کند. این مدل ویژگی‌های HDR برادر بزرگ‌ترش را ندارد و روشنایی آن نیز کمتر است، ولی همچنان انتخاب خوبی برای گیمرهایی با بودجه‌ی کم است.
 

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,445
سلام عزیزان..

*برای اتاقم قصد تهیه مانتیور دارم برا اوقاتی که TV اشغاله! چون اساسا و عموما رو TV بازی میکنم، بودجه خیلی زیادی نمیتونم اختصاص بدم برای خرید مانیتور.

تا 1 الی 1.200 انتخاب های قابل توجهی وجود داره؟

*چیزی که هنوز برام قابل هضم نیست اینه که چطور TV LG که بیشتر از 7 سال از عمرش میگذره از بعضی جهات از مانیتور 2 میلیون تومنی و جدید ASUS بهتر عمل میکنه. خیلی چون تخصصی ندارم تو این زمینه سعی میکنم با مثال توضیح بدم.
بازی ASSASSIN'S CREED unity رو بارها روی هردو نمایشگر تست و مقایسه کردم. وضوح، شفافیت و واقع گرایی که TV بهم میده، اصلا تو مانیتور دیده نمیشه.
آیا این مساله عادیه و علت خاصی داره یا صرفا از ضعف این مانیتور ناشی میشه؟

پیشاپیش متشکرم ..

در مورد سوال اولم کسی از عزیزان نمیتونه راهنماییم کنه؟
 

Grand Theft

کاربر سایت
Dec 16, 2013
814
نام
علی
در مورد سوال اولم کسی از عزیزان نمیتونه راهنماییم کنه؟
BenQ EW2750ZL
LG 27MP59G

مانیتور که هیچوقت توی کیفیت به تلویزیون نمیرسه، هرچقدر هم خفن باشه
ولی اگه اختلاف زیاده میتونه به خاطر پنل مانیتور هم باشه، مدل مانیتور Asus چی بوده؟
در ضمن تو ایران مانیتورهای Asus بالاتر از قیمت واقعیشون به فروش میرن و ارزش خرید بالایی ندارن!
مانیتور 4K برای PS4 Pro چی خوبه؟ تو رنج ارزون و متوسط بگید
مانیتور 4K ارزون و متوسط نداریم
همه مدل بالا و گرونن
 
  • Like
Reactions: snoko

snoko

کاربر سایت
Dec 23, 2008
450
نام
احسان
دوستان به نظرتون samsung ks8500 بهتره یا سونی 900e یکی از اشناها داره به قیمت خوبی ks8500 رو داره میفروشه به قیمت 4500
نظرتون چیه؟؟؟
قیمتش ک خوبه مدلشم خوبه
می ارزه اگه تمیز و مرتبه شک نکن

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: mohsen2012

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,865
مانیتور 4K ارزون و متوسط نداریم
همه مدل بالا و گرونن

ارزون و متوسط منظورم اینه که چیز لاکچری نمیخوام که مثلا رسما در حد قیمت TV 4K باشه:D
این الان چنده؟:
LG 27UD68-W
بهتر از این چیزیم هست باز معرفی کنین
مرسی.
 

Grand Theft

کاربر سایت
Dec 16, 2013
814
نام
علی
ارزون و متوسط منظورم اینه که چیز لاکچری نمیخوام که مثلا رسما در حد قیمت TV 4K باشه:D
این الان چنده؟:
LG 27UD68-W
بهتر از این چیزیم هست باز معرفی کنین
مرسی.

من این مانیتورو تا حالا ندیدم
ارزونترین مانیتوری که دیدم BenQ BL2711U هست با پنل IPS
قیمت هم 2700
 
  • Like
Reactions: Cait Sith

faraz_n

کاربر سایت
Oct 26, 2007
831
نام
فراز
دوستان یه سوال
سرویس گوگل پلی تو تلویزیونای اندرویدی شیلتره؟؟؟
من تازه تی وی گرفتم سونی x8000 وارد گوگل پلی میشم فقط یک سری از اپ ها رو با عکسش باز میکنه تو قسمت browse هم همه برنامه ها رو میگه یافت نشد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر