Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
من هورایزون رو بازی نکردم گرافیکش خیلی بیشتره؟

Sent from my SM-J120F using Tapatalk
نه ، ويچر ٣ به مراتب خيلى دنياى بزرگترى داره نسبت به هورايزن و ريزه كارى هاى بيشترى داره. محتواش خيلى بيشتر از هورايزن هست. همين ها باعث ميشه گرافيك بازى به مراتب كمتر از بازى اى باشه دنياى كوچترى داره. همينطور هم در نظر بگيريد يه بازى خطى با يه بازى يه اپن ورلد.
عزیز دل من در مورد گرافیک صحبت کردم.چرا قاطی،کردی همه چیز رو!!!
داستان و مراحل فرعی ویچر 3 رو دست ندارن.
اتفاقا گرافيك هورايزن تا حدودى پوليش شده است. شما به چهره ى شخصيت هاى هورايزن توجه كنيد اونقدر صاف و صوفه كه بعضى اوقات شبيه يه نوجوون بنظر ميان! البته كه به صورت كلى هورايزن گرافيك بهترى داره ولى اينطور هم نيست كه كلمه يك نسل تو ذهن ادم بياد!:D
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,889
نام
محمد حسین
عزیز دل من در مورد گرافیک صحبت کردم.چرا قاطی،کردی همه چیز رو!!!
داستان و مراحل فرعی ویچر 3 رو دست ندارن.
کی دوست نداره،اونو اصن به من نشون بده.
خب ،ببین.تو یه بازی مثل کرایسیس از ابتدا بحث به رخ کشیدن گرافیک هست الانم کمتر بازی ای هست که کلش رو بخوابونه
اما تو این بازی گرافیک در اولویت اول نیست.
به محیط بازی و اندازش نگاه کن
بعد توجه کن هورایزون چون از سونی هست داره از تمام توان اون استفاده میکنه
بیا دو تا مود بریز رو pc witcher
گرافیکشو ببین
برو با ویچر زندگی کن از گرافیکش بگذرویچر یه دنیاست
الان من خودم رفتم بازی gwent the card game رو هم گرفتم مجانی هم هست انلاین میزنیم
خیلی کیف میده،هنوز تو مرحله بتاست بعدا نسخه سینگل پلیر و داستانی هم بهش اضافه میشه
 
  • Like
Reactions: king of north

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
کی دوست نداره،اونو اصن به من نشون بده.
خب ،ببین.تو یه بازی مثل کرایسیس از ابتدا بحث به رخ کشیدن گرافیک هست الانم کمتر بازی ای هست که کلش رو بخوابونه
اما تو این بازی گرافیک در اولویت اول نیست.
به محیط بازی و اندازش نگاه کن
بعد توجه کن هورایزون چون از سونی هست داره از تمام توان اون استفاده میکنه
بیا دو تا مود بریز رو pc witcher
گرافیکشو ببین
برو با ویچر زندگی کن از گرافیکش بگذرویچر یه دنیاست
الان من خودم رفتم بازی gwent the card game رو هم گرفتم مجانی هم هست انلاین میزنیم
خیلی کیف میده،هنوز تو مرحله بتاست بعدا نسخه سینگل پلیر و داستانی هم بهش اضافه میشه
دوست عزیز چرا اینقدر جدی گرفتی.!!میدونم وسعت ویچر بیشتره.این فقط یک نظر بود.
من خودم عاشق این سری هستم و نزدیک دوماه هم فقط داشتم بازی اصلی و dlc ها رو بازی میکردم با تمام جزییات.من با این بازی زندگی کردم
 
  • Like
Reactions: stanley

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,889
نام
محمد حسین
دوست عزیز چرا اینقدر جدی گرفتی.!!میدونم وسعت ویچر بیشتره.این فقط یک نظر بود.
من خودم عاشق این سری هستم و نزدیک دوماه هم فقط داشتم بازی اصلی و dlc ها رو بازی میکردم با تمام جزییات.من با این بازی زندگی کردم
شوخی کردم
اون هم قسمتی از یه کلیپ طنزه اونو به من نشون بده اسم کلیپش هم هست دوشواری
ولی اگه گرافیک برات مهمه،مولتی پلتفرم رو ،رو pc بازی کن مخصوصا اونایی که قابلیت استفاده از مد رو دارن
 
  • Like
Reactions: mohsen2012

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
یه نسل چیه،چهار تا نسل تفاوته.
اولا:شما بیا رو pc بازیش کنی بعد قیاس کن
ثانیا:یه بازی مولتی پلتفرم رو با انحصاری مقایسه میکنی
ثالثا:بازی ساخته شده توسط یه استودیو کوچک و بدون ناشر رو با بازی ای با ناشر سونی مقایسه میکنی
رابعا جهان و پویایی و داستان ویچر رو با هورایزون مقایسه میکنی
ویچر بی تردید تو این نسل بهترین بازی هست
حتی رو مراحل فرعیش به زیبایی کار شده تنها بازی عمرم تو این 23-24 سال گیمریم بود که من 100% کردمش.
من از نقش افرینی خوشم نمیومد اما اسکایریم و ویچر کاملا نظرمو عوض کردن
کاری به بقیه بحث ندارم ولی این قسمت :
CDP به عنوان یـ استدویوی مستقل به هیچ وجه کوچیک نیست اگه اشتباه نکنم بودجه ساخت Witcher 3 حدود 85 میلیون دلار به همراه یـ تیم 250-300 نفری که روی بازی کار کرده بودن در حال حاضر هم تیمشون رو به 400 نفر افزایش دادن !
پ.ن : فقط جهت اطلاع ....
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,889
نام
محمد حسین
کاری به بقیه بحث ندارم ولی این قسمت :
CDP به عنوان یـ استدویوی مستقل به هیچ وجه کوچیک نیست اگه اشتباه نکنم بودجه ساخت Witcher 3 حدود 85 میلیون دلار به همراه یـ تیم 250-300 نفری که روی بازی کار کرده بودن در حال حاضر هم تیمشون رو به 400 نفر افزایش دادن !
پ.ن : فقط جهت اطلاع ....
به نسبت ناشری مثل سونی کوچیکه
بودجه ویچر 81 میلیون دلار بوده
بودجه هورایزون تک پلتفرمی 47 میلیون دلار
 

mephist33

کاربر سایت
Nov 21, 2016
79
منم جز اونایی هستم که ویچر رو روی pc با gameworks بازی کردم. 2 بار wildhunt رو تموم کردم و 1 بار هم dlc هاشو.
اما هفته پیش که horizon رو دیدم، شاید باورتون نشه اما میخام ps4 بخرم......
درسته فاصله زمانی انتشار این 2 عنوان یکم زیاده ولی فراموش نکنید که فقط کارت گرافیک titan p تونسته 4k 60فریم بگیره ویچر رو (یعنی هنوز از لحاظ بنچمارک و امتیاز پر گرافیک ترینه)
ولی اگر بخای پایبند این چیزا باشی اصل قضیه (بازی کردن و لذت بردن) از بین میره.
 
  • Like
Reactions: mohsen2012

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,889
نام
محمد حسین
CDP مگه ناشره ؟! ناشر بازی هاشون خارجی ان قبلی اروپا وانر بود و اسیا نامکو باندای
یه ناشر داریم یه توزیع کننده
توزیع کنندش همین نامکو هست مثلا برای gta v هست t2
ولی برای gta v ناشر همون راک استار هست
توزیع کننده اروپای بازی نامکو هست
NAMCO BANDAI GAMES to distribute The Witcher 3: Wild Hunt in Europe - CD PROJEKT RED
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
به نسبت ناشری مثل سونی کوچیکه
بودجه ویچر 81 میلیون دلار بوده
بودجه هورایزون تک پلتفرمی 47 میلیون دلار
من گفتم استدیو نه ناشر بعدشم بودجه ی 81 میلیون دلاری برای یـ بازی مالتی AAA + 250 نفر کارمند اصلا کم محسوب نمیشه!
CDP مگه ناشره ؟! ناشر بازی هاشون خارجی ان قبلی اروپا وانر بود و اسیا نامکو باندای
اونا فقط وظیفه ی نشر بازی رو داشتن (نسخه ی فیزیکی) وگرنه CDP یـ استدیوی مستقل بوده و هست ....
منم جز اونایی هستم که ویچر رو روی pc با gameworks بازی کردم. 2 بار wildhunt رو تموم کردم و 1 بار هم dlc هاشو.
اما هفته پیش که horizon رو دیدم، شاید باورتون نشه اما میخام ps4 بخرم......
درسته فاصله زمانی انتشار این 2 عنوان یکم زیاده ولی فراموش نکنید که فقط کارت گرافیک titan p تونسته 4k 60فریم بگیره ویچر رو (یعنی هنوز از لحاظ بنچمارک و امتیاز پر گرافیک ترینه)
ولی اگر بخای پایبند این چیزا باشی اصل قضیه (بازی کردن و لذت بردن) از بین میره.
مقایسه این دو از نظر گرافیکی اصلا درست نیست اولا که همونجور که خودت گفتی فاصله زمانی 1.5 ساله بینشونه که خوب 100 درصد این وسط انواع و اقسام پیشرفتای گرافیکی تو بازیا صورت گرفته ، DevKits ها آپدیت شده و بهینه گی های زیادی صورت گرفته رو بازیا دوما عنوان فرست پارتی رو داریم با مالتی مقایسه میکنیم که باز این به شدت اشتباهه اونم فرست پارتی AAA که 100 درصد ابزار لازمه رو واسه بالاترین سطح خروجی گرفتن از بازی رو سونی در اختیارش حتما گذاشته یعنی جدای بهینه کردن واسه فقط یـ پلتفورم ممکنه یـ سری ابزار خاص رو سونی انحصارا در اختیارشون گذاشته باشه ! بحث 4K و رزولویشن نیست بحث اینه که مقایسه کردن این دو عنوان (از نظر گرافیکی) کاملا اشتباه وگرنه هردو لذت خاص خودشونو موقع بازی کردن داردن ....
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,889
نام
محمد حسین
من گفتم استدیو نه ناشر بعدشم بودجه ی 81 میلیون دلاری برای یـ بازی مالتی AAA + 250 نفر کارمند اصلا کم محسوب نمیشه!
من هم در قیاس گفتم
اینم بزار کنار 270 کارمند گوریلا برا یه بازی تک پلتفرمی انحصاری فرست پارتی 47 میلیون دلاری
حالا زیاده به نظرت.
اینم بزار در کنار سی دی پراجکت تنها ولی گوریلا با سونی
حالا کدوم طرف ترازو سنگینتره
 
  • Like
Reactions: pbgame

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
من گفتم استدیو نه ناشر بعدشم بودجه ی 81 میلیون دلاری برای یـ بازی مالتی AAA + 250 نفر کارمند اصلا کم محسوب نمیشه!

اونا فقط وظیفه ی نشر بازی رو داشتن (نسخه ی فیزیکی) وگرنه CDP یـ استدیوی مستقل بوده و هست ....

مقایسه این دو از نظر گرافیکی اصلا درست نیست اولا که همونجور که خودت گفتی فاصله زمانی 1.5 ساله بینشونه که خوب 100 درصد این وسط انواع و اقسام پیشرفتای گرافیکی تو بازیا صورت گرفته ، DevKits ها آپدیت شده و بهینه گی های زیادی صورت گرفته رو بازیا دوما عنوان فرست پارتی رو داریم با مالتی مقایسه میکنیم که باز این به شدت اشتباهه اونم فرست پارتی AAA که 100 درصد ابزار لازمه رو واسه بالاترین سطح خروجی گرفتن از بازی رو سونی در اختیارش حتما گذاشته یعنی جدای بهینه کردن واسه فقط یـ پلتفورم ممکنه یـ سری ابزار خاص رو سونی انحصارا در اختیارشون گذاشته باشه ! بحث 4K و رزولویشن نیست بحث اینه که مقایسه کردن این دو عنوان (از نظر گرافیکی) کاملا اشتباه وگرنه هردو لذت خاص خودشونو موقع بازی کردن داردن ....
استاد مگه من چیز دیگه گفتم حتما باید نقل قول کنی ؟
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
یه ناشر داریم یه توزیع کننده
توزیع کنندش همین نامکو هست مثلا برای gta v هست t2
ولی برای gta v ناشر همون راک استار هست
توزیع کننده اروپای بازی نامکو هست
NAMCO BANDAI GAMES to distribute The Witcher 3: Wild Hunt in Europe - CD PROJEKT RED
خیر تو اروپا هم وارنر بوده خودشون فقط بازی ساختن همین
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,889
نام
محمد حسین
خیر تو اروپا هم وارنر بوده خودشون فقط بازی ساختن همین
این سایت سی دی پراجکت هست توی استیم هم برو اونجا ناشر رو زده هم
اگه شما بهتر از خودشون میدونی که کی ناشره و کی توزیع کننده،من حرفی ندارم
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
این سایت سی دی پراجکت هست توی استیم هم برو اونجا ناشر رو زده هم
اگه شما بهتر از خودشون میدونی که کی ناشره و کی توزیع کننده،من حرفی ندارم
عزیز بازی دو تا توزیع کننده داشته یکی بخش اسیا بود که نامکو بود بخش اروپا و امریکا هم وارنر بود من خودم خبرش تو بازیسنتر بچه ها کار کرده بودن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر