The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
بحث سر اینه که بعضی ها فکر میکنند فیلم های پاپ کورنی فقط مختص به سال های اخیره و در گذشته های دور، سینما مساوی بوده با هنری مطلق! و اینکه فیلم های بلاک باستر به فُرم و محتوای فیلم های جدید ضربه میزنند. به این ها باید گفت که ژانر وسترن-اسپاگتی هم در گذشته همین داستان ها رو داشته و سکوئل پشت سکوئل، گیشه ها رو فتح میکرد ولی توی همون زمان هم کارگردان های بزرگی هم وجود داشتند که دائم فرم و محتوای مستقل خودشون رو داشتند. یا بین سال های 1930-1960 کلیشه های ژانر عاشقانه-تاریخی هم گیشه ها رو قرق کرده بود تو آمریکا ولی آیا کسی مثل الیا کازان هم نیومد ذوق به خرج بده و زیر تیغ سانسور، آثار ویلیامز رو فیلم کنه؟ میدونید، بحثم همینه که تا بوده همین بوده چون توی تمامی کتاب های مبانی سینما گفته میشه که سینما، هنری وابسته به مخاطب جمعی! جمع؟ واقعا نبوده توی تاریخ که همه ی یک قوم سطح دانش مافوق زمان داشته باشند و دائم به فلسفه، الهیات، اخلاق، شهوت و .... با عینک موشکافی نگاه کنند. نه واقعا اینطوری نیست. ما یک جمعیت خام و ساده داریم و یک اقلیت پویا! که همیشه هم حق با اقلیت پویا نیست. جمعیت خام و ساده به فعالیت هایی با بُعد سرگرمی جذب میشن و از یونان باستان بگیر تا دنیای امروز این ادامه داشته. این طبیعیه که مخاطب امروز جذب برگمان نشه و نولان نگاه کنه، همونطور که جویس نخونه و با رمان های جین آستین کیف کنه. بحث بررسی کیفی از لحاظ ساختار نیست. بحث محتواست. فیلم پاپ کرنی محتوایی داره عامه پسند، به توتم و تابوهای ما لگد نمیزنه و حول همون چیزهایی که میگرده که از بچگی به عنوان زندگی به ما یاد دادند مثل پلیس ها حافظ امنیت اند و عاشق پای عشقش میمونه و ... اما فیلم های غیر از این اینقدر حاضر و آماده نیست. دنیا رو به شکل خودشون نگاه میکنند که دست آخر افراد کمی هم پیدا میشن که بخوان دنیا رو اونطوری نگاه کنند. مثلا هر کی بخواد افسردگی رو نشون بده، یه ترک از هانس زیمر و مشت کوبیدن شخصیت اصلی به متکا و شب زنده داری رو به عنوان مضامین همیشگی نشون میده و ما هم همذات پنداری میکنیم و خلاص! اما چندتا فیلم مثل منچستر کنار دریا ترجیح میدن شخصیت اصلی زل بزنه به جایی و هیچی نگه و دوباره راکد بایسته و همه جا رو رنگ های سرد فرا گرفته باشه؟ خیلی فیلم های کم! چون همه میدونن عام یا جمعیت خام و ساده، فرق بین ناراحتی و افسردگی رو نمیدونه. در کل در مورد اثر هنری هم همینه، اثری که دیدگاه پدیدارشناسانه یا برخورد نو با این دنیا رو داره، کمتر تحویل گرفته میشه تا اثری که نهادینه شده ها رو بازگو میکنه. ادعایی ندارم، تمامی این نتایجی که گفتم طی ساعت ها مطالعه و بحث و گفت و گو به دست اومده و من هم در ابتدا موضع متعصبانه ای در مورد سینمای بلاک باستری داشتم.
و توصیه ای برای دوستانی که فکر می کنند، سینمای هنری روی به مرگه. فقط سینما رو به چشم کشور آمریکا نگاه نکنید! تو آثار باقی کشورها هم سرک بکشید و در آخر میفهمید اونی که هنری میسازه، دک و پز کمتری داره. خوشبختانه جشنواره های بسیار زیاد و با کیفیتی در سراسر جهان وجود داره که کاملا به سینمای هنری بال و پر داده و راه دوری نریم، همین کن و برلین و ونیز برای شروع خیلی خوبه. آثار فوقالعاده ای توش پیدا می کنید که واقعا ازش لذت میبرید.
موفق باشید.
 

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,224
نام
Мojtaba
Alien Covenant
6/10
این اسکات پیر شده یه چیزیش شده بخدا[-(
سکانس های اکشن کلیشه ای و بی هیجان ، جلوه های ویژه درجه دو ، داستان کاملا قابل پیشبینی (احساس میکنی دیدی همه چیز فیلم رو قبلا!) باعث شدن هیچ حس خوبی نگیرم از فیلم.به نظرم ایده های داستانی بدی نداره این 2 فیلم آخر و پیش درآمد خوبیه برای سری منتها خیلی بد بهش پرداخت میشه.اگر قراره با همین فرمون بره جلو نسازه بهتره
تا جایی که میدونم فروش کمتر از انتظاری هم داشته.یه بار دیگه باید جیمز کارمون بیاد یه شعبده بازی ریزی بکنه برای این سری تا جیگرمون حال بیاد اینجوری نمیشه:-w:D
اصلش اینه که بی خیال ساخت ادامه بشن برای فیلم. تو این نسخه قرار بود جواب خیلی سوال های پرومیتیوس رو بدن بدتر کلی سوال دیگه ایجاد کرد. فیلم افتاده تو یک حلقه تکرار حقیقتا دیگه شیره اش رو کشیدن بیخیالش بشن بهتره. فقط میمونه این پروژه Neill Blomkamp که معلوم نشد چی شد.
این اسکات هم با همون پرومیتیوس اومد یک داستان خلقت ارائه بده گند زد نتونست جمعش کنه. قرار بود در مورد دلیل خشم اینجینیر ها از انسان ها توضیح بده زد تو این فیلم همشون رو کشت حالا قسمت بعدی میره رو روی اون اندروید متمرکز میشه. کلی ویدئو تو یوتیوب ریخته ملت از سوراخ سمبه ها و ایرادات فیلم شاکین.
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
سلام دوستان.یکی دو سوال نسبتا کوتاه راجع به فیلم ایرانی ماجرای نیم روز داشتم:
1-مهدی پاکدل که توی فیلم بازی میکرد در واقع منافق بود که توی اطلاعات سپاه نفوذ کرده بود؟؟؟اخه عکسش رو چند بار روی برد که عکس سران منافق بودن نشون داد و عکس اینم قاطی اونا بود.
2-شخصیت عباس که مسولیت بیسیم اطلاعات سپاه بود که شک کردن بهش و گرفتنش بعدش ازادش کردن اونم فرار کرد پس اونم منافق بود؟؟اگر اره ادم های معمولی گول میخوردن عضو منافقین خلق میشدن ولی این افراد که یه کلی سابقه توی ایجاد انقلاب داشتن چرا دیگه؟؟؟؟
مهدی پاکدل نقش کشمیریو داشت عامل اصلی شهادت رجایی بود.خودشو انقلابی جا زده بود و نفوذ کرده بود تو فیلمم گفتن که قبلترشم می‌خواسته انتحاری بزنه ولی چون کیفشو میخواستن بگردن خودشو میزنه به قهر کردن و نمیره نخست وزیری
تو هر دسته ای آدمایی هستن مثل عباس که شاید باورش سخت باشه ولی خب اینارو از لحاظ روانی جوری برده خودشون می‌کنن که امثال عباس یا بالاترشم میان به کشورشون خیانت میکنن
 
آخرین ویرایش:

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,703
نام
Ebrahim
1.png

طبق اعلام آقای Matt Reeves، کارگردان فیلم The Batman، ممکن است که این فیلم تبدیل به یک سه گانه شود. همچنین ایشان اعلام کرده است که ایده های بسیاری برای این فیلم دارد.
IGN
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
حالا در حدTDK نبود هم مشکلی نداره(فکر نکنم کسی همچین انتظاری داشته باشه اصلا:)) )، ولی در حد این 2 تا سیاره میمون های خودشم باشه راحت می ره تو 5 فیلم برتر سوپرهیرویی:D خیلی بهش امیدوارم:D
 
  • Like
Reactions: Jill-Valentine

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
به نظر میرسه بعد 6سال (اسکای فال با اینور) بالاخره سونی یه بلاک باستر 300 میلیونی دشت کرده از سینما با اسپایدر جدید:D
اونم خودشون نساختن و گرنه یه اپیک فیل می شد مث بقیه فیلماشون. همونطور که تو گیمینگ از کونامی بدم میاد تو فیلم هم از سونی بدم میاد:))
 
  • Like
Reactions: leonk13

UFOPower

کاربر سایت
Dec 23, 2008
5,506
نام
میلاد
اونم خودشون نساختن و گرنه یه اپیک فیل می شد مث بقیه فیلماشون. همونطور که تو گیمینگ از کونامی بدم میاد تو فیلم هم از سونی بدم میاد:))
بقیه فیلما که نه، یه چندساله رفتن تو باقالی به خاطر مدیریت ضعیف این بخش :D
همون اسکای فال عالی بود یا اصن همین اسپایدرمن دوم ریمی بهترین فیلم سوپر هیرویی که دیدم...
 
  • Like
Reactions: leonk13

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,703
نام
Ebrahim


3258583-screen+shot+2017-07-10+at+11.14.40+am.png
با توجه به گفتگوهای زیادی که در مورد اینکه چه کسی در قسمت بعدی فیلم جیمز باند، در نقش این شخصیت فوق محبوب بازی می‌کند، صحبت‌های بسیاری در این مورد ردوبدل شده است ولی هیچ‌کدام از صحبت‌ها، فعلاً توسط تولیدکنندگان به تأیید رسمی نرسیده است.

طبق اطلاعات منتشرشده و بنا بر ادعای سایت The Mirror UK، آقای Daniel Craig قرار است دوباره در بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم‌های جیمز باند، در نقش این شخصیت این محبوب بازی کند.

از طرفی دیگر، احتمالاً دوباره خانم Adele وظیفه خوانندگی برای این سری فیلم را بر عهده بگیرد. خانم Adele موفق به دریافت جایزه معتبرترین جشنواره موسیقی، Grammy Award، با ترانه فیلم Skyfall شد.

لازم به ذکر است که همچنین فیلم Skyfall در گیشه بسیار موفق ظاهرشده است و توانست در سرتاسر جهان بالای 1 میلیارد دلارفروش کند.

برگردیم به گذشته، در ماه اکتبر 2015، آقای Craig اعلام کرده اگر قرار باشد دوباره در نقش این شخصیت بازی کند، فقط به خاطر «پول» این کار را می‌کند. یک سال بعد، منبعی ادعا کرده به Craig پیشنهاد 150 میلیون دلاری برای بازی در قسمت 25 و 26 فیلم جیمز باند داده‌شده است.

بعدازاینکه آخرین قسمت از فیلم‌های جیمز باند یعنی Spectre اکران شد، Craig گفت:

«ترجیح می‌دهم که رگ دستم را بزنم تا دوباره در نقش جیمز باند بازی کنم.»

GAMESPOT
 

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,703
نام
Ebrahim
wonder-woman-slice.png

طبق اعلام Screenrant، ممکن است داستان ادامه فیلم موفق Wonder Woman، در سال 1980 و در زمان جنگ سرد باشد. آقای Geoff Johns در حال حاضر بر روی فیلمنامه ادامه این عنوان با کارگردانی خانم Patty Jenkins کار می کند.​

IGN
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر