Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.

 
آخرین ویرایش:

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
مطمعنی قرض بود؟ اخه یکی از زیر آب در میاد میگه بکش اونور قایقت رو قرض میخوام بگیرم؟ :think:
کلا Bayek یه فرد شناخته شده توی کشورش یا حداقل شهرش هست و به عنوان ناجی خودشون می دونن، حتی زمانی که توی آب در حال شنا باشین، ممکنه قایق سوار، قایق رو بیاره کنارتون و بهتون قرض بده! برای همینه که سوار قایق می شه طرف رو پرت نمی کنه توی آب و به جاش، طرف می ره اون گوشه می شینه! گفته شده قابلیت اینکه شما بشینین و طرف هم شما رو به مقصد برسونه وجود داره!

البته من این گیم پلی جدیده رو ندیدم! احتمالا ایراداتی داره، اما خوب خیلی ها تا موقع انتشار و یا حتی همین الان هم رفع می شن یا شدن. همه ویدیو هایی که داره میاد برای همون نسخه E3 هست، توی همون ها هم کم ایراد نبود :D
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
کلا Bayek یه فرد شناخته شده توی کشورش یا حداقل شهرش هست و به عنوان ناجی خودشون می دونن، حتی زمانی که توی آب در حال شنا باشین، ممکنه قایق سوار، قایق رو بیاره کنارتون و بهتون قرض بده! برای همینه که سوار قایق می شه طرف رو پرت نمی کنه توی آب و به جاش، طرف می ره اون گوشه می شینه! گفته شده قابلیت اینکه شما بشینین و طرف هم شما رو به مقصد برسونه وجود داره!

البته من این گیم پلی جدیده رو ندیدم! احتمالا ایراداتی داره، اما خوب خیلی ها تا موقع انتشار و یا حتی همین الان هم رفع می شن یا شدن. همه ویدیو هایی که داره میاد برای همون نسخه E3 هست، توی همون ها هم کم ایراد نبود :D
خیلی ایراد داره خدایی انیمیشن های ضربه زدنش که اصلا جالب نیست البته نکته مثبت این ویدیو اخر این بود که اون نیمچه باس که طبقه بالا بود بسیار باهوش بود و قشنگ سپر میگرفت و نتونست طرف بزنتش و Game over شد چون سربازای معمولیش که خیلی ضعیفن از اونور رفته بالای برج طرف دیدتش تو فاصله نیم متری تیرکمون درمیاره اینم با یک شمشیر زدتش
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
کلا Bayek یه فرد شناخته شده توی کشورش یا حداقل شهرش هست و به عنوان ناجی خودشون می دونن، حتی زمانی که توی آب در حال شنا باشین، ممکنه قایق سوار، قایق رو بیاره کنارتون و بهتون قرض بده! برای همینه که سوار قایق می شه طرف رو پرت نمی کنه توی آب و به جاش، طرف می ره اون گوشه می شینه! گفته شده قابلیت اینکه شما بشینین و طرف هم شما رو به مقصد برسونه وجود داره!

البته من این گیم پلی جدیده رو ندیدم! احتمالا ایراداتی داره، اما خوب خیلی ها تا موقع انتشار و یا حتی همین الان هم رفع می شن یا شدن. همه ویدیو هایی که داره میاد برای همون نسخه E3 هست، توی همون ها هم کم ایراد نبود :D

اگر اینطوری باشه که منطقی و قابل توجیح هست

اشتباه پس از برداشت من بود :D
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,187
نام
سامان
این مورد درست نمیشه میدونی چرا؟ چون دقیقا کپی یست همین ویژگی تو فارکرایی پریمال هست:D
یه چلنجی چیزی آخه :)) راحت میره اون بالا وایمیسه همه رو تگ میکنه ،باز اگه بقیه میدیدنش بهش تیر میزدن دلم نمیسوخت
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
یه چلنجی چیزی آخه :)) راحت میره اون بالا وایمیسه همه رو تگ میکنه ،باز اگه بقیه میدیدنش بهش تیر میزدن دلم نمیسوخت
البته در کنار این مورد که خیلی هم بهش اشاره می شه و فکر می کنم در راستای راحت شدن گیم پلی صورت گرفته، می تونین با Senu شکار هم کنین، کل نقشه بازی رو بدون محدودیت دور بزنین و اینکه توی طوفان شن هم دیدش رو از دست می ده! محیط های داخلی هم در دسترس نیست فکر کنم!
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,229
نام
امیر حسین
کلا Bayek یه فرد شناخته شده توی کشورش یا حداقل شهرش هست و به عنوان ناجی خودشون می دونن، حتی زمانی که توی آب در حال شنا باشین، ممکنه قایق سوار، قایق رو بیاره کنارتون و بهتون قرض بده! برای همینه که سوار قایق می شه طرف رو پرت نمی کنه توی آب و به جاش، طرف می ره اون گوشه می شینه! گفته شده قابلیت اینکه شما بشینین و طرف هم شما رو به مقصد برسونه وجود داره!

البته من این گیم پلی جدیده رو ندیدم! احتمالا ایراداتی داره، اما خوب خیلی ها تا موقع انتشار و یا حتی همین الان هم رفع می شن یا شدن. همه ویدیو هایی که داره میاد برای همون نسخه E3 هست، توی همون ها هم کم ایراد نبود :D
توی همون گیم پلی E3 هم ، از واژه ی Borrow برای گرفتن و سوار شدن قایق استفاده شده بود. همین مورد که بیان طرفتون هم توی اون گیم پلی بود:D

البته اینجوری نیست طرف بره یک گوشه بشینه، خیلی شیک و مجلسی بایک پرتش کرد تو آب:-"
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
توی همون گیم پلی E3 هم ، از واژه ی Borrow برای گرفتن و سوار شدن قایق استفاده شده بود. همین مورد که بیان طرفتون هم توی اون گیم پلی بود:D

البته اینجوری نیست طرف بره یک گوشه بشینه، خیلی شیک و مجلسی بایک پرتش کرد تو آب:-"
آره، یه مورد اونطوری هم دیدم، اما در کل سیستم اونه، توی بقیه گیم پلی ها که دیدم اینطوری بود! خودشون هم همچین چیزی گفتن که در راستای داستان بازی هست.

من متوجه نمیشم دقیقا تگ‌کردن دشمنا با Senu چه ایرادی داره، یا حداقل از چه جنبه‌ای مشکل جدید محسوب میشه؟

Eagle vision هم خیلی زیادی راحت و دم دست بود، (در حد X-ray vision بتمن) هم تگ می‌کرد و حتی تو سیندیکیت برای مثال با آپگریدکردنش، میشد دید تو مینی مپ هدف به کدوم سمت وایستاده و کجا داره می‌ره(که باز هم از کارای خوبشون حذف کردن مینی مپه). این مورد رو هم مطمئن نیستم ولی فکر می‌کنم دشمنا باید تو محیط آزاد باشن تا سنو ببیندشون، اما eagle vision داخل دیوار رو هم می‌دید. این مورد مخصوصا شب‌ها که گاردها داخل بناها می‌خوابن خیلی طبیعی‌تره

مشکل دوستان اینجاست که عقاب چطور رو هوا ثابت ایست می کنه :D
 

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
من متوجه نمیشم دقیقا تگ‌کردن دشمنا با Senu چه ایرادی داره، یا حداقل از چه جنبه‌ای مشکل جدید محسوب میشه؟

Eagle vision هم خیلی زیادی راحت و دم دست بود، (در حد X-ray vision بتمن) هم تگ می‌کرد و حتی تو سیندیکیت برای مثال با آپگریدکردنش، میشد دید تو مینی مپ هدف به کدوم سمت وایستاده و کجا داره می‌ره(که باز هم از کارای خوبشون حذف کردن مینی مپه). این مورد رو هم مطمئن نیستم ولی فکر می‌کنم دشمنا باید تو محیط آزاد باشن تا سنو ببیندشون، اما eagle vision داخل دیوار رو هم می‌دید. این مورد مخصوصا شب‌ها که گاردها داخل بناها می‌خوابن خیلی طبیعی‌تره
 

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
یک ایده‌ای تو community wishlist یوبی‌سافت خیلی نظر جلب کرده، گفتم اینجا هم بگم چون ایده واقعا عالی‌ایه
خب چون رسم شده که لباس های کاراکترهای قبلی تو بازی تحت عنوان legacy outfits باشن، یکی ایده داده که برای هر کاراکتر یک تعداد کالکتیبل خیلی نادر و خاص قرار داده بشه، مثلا کلا پنج‌تا پر برای اتزیو تو کل نقشه، و وقتی همه اینا پیدا شد یک ریفت مدل سیندیکیت باز بشه که بتونیم فقط یکی از ماموریت‌های بازی‌های قبلی رو با همون کاراکتر بریم و بعد لباسش رو آنلاک کنیم.. خیلی ایده خوبیه بنظرم
مشکل دوستان اینجاست که عقاب چطور رو هوا ثابت ایست می کنه :D
من هم خوشم نیومد ... درست کردنش هم نباید وقت زیادی بگیره، افکت blur و کند کردن timescale بازی تو اون موقعیت .. ولی اونقدر مهم نیست :d
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
یک ایده‌ای تو community wishlist یوبی‌سافت خیلی نظر جلب کرده، گفتم اینجا هم بگم چون ایده واقعا عالی‌ایه
خب چون رسم شده که لباس های کاراکترهای قبلی تو بازی تحت عنوان legacy outfits باشن، یکی ایده داده که برای هر کاراکتر یک تعداد کالکتیبل خیلی نادر و خاص قرار داده بشه، مثلا کلا پنج‌تا پر برای اتزیو تو کل نقشه، و وقتی همه اینا پیدا شد یک ریفت مدل سیندیکیت باز بشه که بتونیم فقط یکی از ماموریت‌های بازی‌های قبلی رو با همون کاراکتر بریم و بعد لباسش رو آنلاک کنیم.. خیلی ایده خوبیه بنظرم

من هم خوشم نیومد ... درست کردنش هم نباید وقت زیادی بگیره، افکت blur و کند کردن timescale بازی تو اون موقعیت .. ولی اونقدر مهم نیست :d
آیده که گذاشتی خیلی جالبه! گرچه من هیچ وقت از اون Legacy Outfit ها استفاده نمی کنم، چون لباس طراحی شده خود شخصیت خیلی بیشتر به فضا و مکان می خوره!

اما در مورد عقاب، غیر طبیعی هست، اما خیلی مورد بزرگی نیست و اگه فیدبک منفی زیادی هم بخوره احتمالا عوض بشه! من فکر می کنم برای سادگی این کار رو کردن، چون متحرک که بود، یکم کار رو سخت می کرد و شاید عذاب می داد. در کل برای من زیاد فرقی نمی کنه، طبیعی بشه بیشتر می پسندم!
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
من متوجه نمیشم دقیقا تگ‌کردن دشمنا با Senu چه ایرادی داره، یا حداقل از چه جنبه‌ای مشکل جدید محسوب میشه؟

Eagle vision هم خیلی زیادی راحت و دم دست بود، (در حد X-ray vision بتمن) هم تگ می‌کرد و حتی تو سیندیکیت برای مثال با آپگریدکردنش، میشد دید تو مینی مپ هدف به کدوم سمت وایستاده و کجا داره می‌ره(که باز هم از کارای خوبشون حذف کردن مینی مپه). این مورد رو هم مطمئن نیستم ولی فکر می‌کنم دشمنا باید تو محیط آزاد باشن تا سنو ببیندشون، اما eagle vision داخل دیوار رو هم می‌دید. این مورد مخصوصا شب‌ها که گاردها داخل بناها می‌خوابن خیلی طبیعی‌تره
مشکلش اینجاست که بازی شدیدا اسون میکنه جای دشمنان رو شما تگ میکنی خیلی راحت از پشتشون در میای و تمام ... حتی جای اصلی ماموریت و مکان رفتنم میشه شناسایی کرد فقط مثلا با عقاب نمیشه داخل اتاق و خونه ها
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,229
نام
امیر حسین
مشکلش اینجاست که بازی شدیدا اسون میکنه جای دشمنان رو شما تگ میکنی خیلی راحت از پشتشون در میای و تمام ... حتی جای اصلی ماموریت و مکان رفتنم میشه شناسایی کرد فقط مثلا با عقاب نمیشه داخل اتاق و خونه ها
البته اگر سیستم عقاب شبیه به درون W_D2 باشه، یهو دیدید با ارتفاع کم کردن بشه تو ساختمون ها هم رفت و دشمن ها رو شناسایی کرد:D
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
البته اگر سیستم عقاب شبیه به درون W_D2 باشه، یهو دیدید با ارتفاع کم کردن بشه تو ساختمون ها هم رفت و دشمن ها رو شناسایی کرد:D
نه اینجور که مشخصه فقط میشه فواصل دور و اطراف بررسی کرد پایین بره احتمالا سربازا مشکوک میشن تیر میزنن به بالش من اکثر ویدیو هاش دیدم پایین نمیره کلا:|
 

Kratos-_-0_0

کاربر سایت
Sep 10, 2012
938
نام
ارین
من دقیقا نمیدونم حسم چیه به این بازی تریلر و میبینم هر ثانیه تریلر صد بار نظرم عوض میشه پیش خودت موقعی که داری تریلر Ac میبینی میگی نه خوب بهش میاد گیم پلیش دلچسب باشه باشه گرافیکشم که بد نیست بعد دوباره پیش خودت فکر میکنی ubisoft پشت ماجراست گرافیک ممکنه ضعیف تر شه یا یه سری حرکات و انیمیشن ضعیف میزنه یا عقابی که دوستان میگن یا ماموریت بازی همون کلیشه ای همیشگی باز میزنه تو ذوقت باز قسمت inventory و lvl بندی دشمنان و میبینی و تنوع سلاح و ارمور با محیط مصر باز علاقه مند میشی پیش خودت میگی نه داره از کلیشه بودن در میاد
نظر شخصی من اینه فقط باید صبر کرد و دید قضاوت خیلی خیلی زوده ولی یه چیزو میدونم بازی ها ubisoft هر چی که باشن با تموم بدیای زیاد یا کمشون لذت بخشن که همین کافیه
 
  • Like
Reactions: king of north

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر