عیب یابی و تعمیر کنسول Game Boy Advance

Mr.unknown

کاربر سایت
Aug 29, 2012
434
در این تاپیک مشکلات سخت افزاری کنسول Game Boy Advance را مطرح کنید تا شاید پاسخی دریافت کنید.

بهتر است مشکلات سخت افزاری این کنسول در این تاپیک مطرح شود که بعدن به راحتی قابل بازبینی و مطالعه باشد، چون در تاپیک "انجمن طرفداران Game Boy Advance" راجع به همه چیز صحبت میشود و پیدا کردن پست‌های مرتبط با این موضوع بسیار سخت و زمان‌بر است.

====

من یک واحد از این کنسول را 12-13 سال پیش دریافت کردم، حدودن 20-30 ساعت باهاش بازی کردم و بعد گذاشتمش کنار، حدود ده سالی تو جعبش بود و در این مدت چندین بار اسباب کشی کردیم، و از اونجایی که جاش توی جعبش کاملن فیکس نبود، تکون ها و ضربه های ریزی خورده، امروز بعد از بیش از ده سال آوردمش بیرون و دو تا باتری آلکالاین پاناسونیک بهش انداختم، ولی روشن نمیشد، چند بار حالت سوئیچ روشن-خاموش را تغییر دادم ولی باز روشن نشد، باطری ها را یکبار در آوردم و دوباره جا انداختم و دقیق حالت قرار گرفتنشون را میزان کردم، این بار روشن شد ولی در لحظه نمایش لوگوی کنسول فریز میشه و نام نینتندو هم بهم ریخته است، با بازی یا بدون بازی همین حالتو داره. کسی میدونه این مشکلو چه طور میشه رفع کرد؟ تا حالا کسی این مشکلو داشته؟
 

Mr.unknown

کاربر سایت
Aug 29, 2012
434
حل شد.

کارتریج های بازی کثیف بودند، با پارچه آغشته به الکل اتیلیک تمیزشون کردم و مشکل حل شد، گاهی اوقات بازی لود نمیشه، در این مواقع باید چند بار کنسول را خاموش-روشن کرد تا مشکل حل بشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر