یک اسنایپر واقعی (بررسی اجمالی Sniper Ghost Warrior 3)

Gabit0

کاربر سایت
Aug 29, 2010
545
نام
گابريل
تصمیم CI Games به ساختن نسخه سوم این بازی دوست داشتنی در جهان باز روی کاغذ خیلی خوب به نظر میرسه، چرا که با وجود آزادی عملی که از یک جهان باز به دست میاریم میتونیم جاگیری بهتری داشته باشیم و با دقت و لذت بیشتری هدفمون رو از پا در بیاریم. دقت کردن به جزییات در این بازی بسیار بی نظیره، از وزش باد تا دم و بازدم شما، همه چیز روی دقت شلیکتون اثر داره و این حساسیت کار رو خیلی بالا میبره.
برخلاف خیلی از سازنده های بازی های رایانه ای که گوش به فرمان اکثریت طرفدارانشون هستن، سازنده Sniper Ghost Warrior 3 با شجاعت تصمیم های خودش رو میگیره و سعی میکنه به اصل بازی خیانت نکنه، نمونه ش رو هم میشه توی اهمیتی که به صبور بودن در بازی اختصاص میده مشاهده کرد، به هرحال یک اسنایپر خوب باید صبور باشه... ولی با این وجود اتفاقات بازی خیلی زود حالت تکراری به خودشون میگیرن و از یه جایی به بعد دیگه استاد میشید و بازی هیچ چالشی پیش روی شما نخواهد گذاشت.
11y4_s2.jpg
از نظر گرافیکی خیلی بازی چشم نوازی شده، به شخصه شبهای طوفانی بازی رو خیلی دوست داشتم و خیلی حس واقعی ای داشت. اگرچه به نظرم هنوز از بهترین بازی های روز کمی عقب تره.
یکی از بزرگترین مشکلات بازی لودینگ های طولانی اون هست، ببینید چقدر طولانی بوده که من با MSI GT83VR دارم ازش گله میکنم. لودینگ هاش بعضی وقتها بیشتر از 5 دقیقه طول میکشه، یعنی رسما می تونید بازی رو استارت کنید، برید ناهار بخورید و بازی تازه لود شده!
1ify_s3.jpg
راستی بازی داستان هم داره!!! اگرچه خیلی باهاش ارتباط برقرار نمی کنید ولی برای اینکه این همه قتل ها بی هدف نبوده باشه بدک نیست...
خلاصه بگم بازی خیلی بدی نیست ولی ارزش نداره نسخه اریجینالش رو خریداری کنید، ولی اگه میخواد نسخه کرکی رو دانلود کنید یا از CD Key های اشتراکی استفاده کنید خوبه...
اجرای این بازی روی MSI GT83VR بسیار لذت بخش بود، حس فوق العاده ای که کیبوردهای مکانیکی این دستگاه به آدم منتقل میکنن رو خیلی دوست دارم و کیفیت صفحه نمایشش هم مثل سایر دستگاه های MSI که باهاشون کار کردم خیلی عالیه. در اجرای بازی من هیچ مشکلی ندیدم، بازی با اینکه جهان باز هست و کمی هم سنگینه ولی GT83 خیلی راحت از پسش براومد و مشکلی از نظر فریم ریت یا گرم شدن دستگاه مشاهده نشد. کیفیت صدای این دستگاه خیلی خوبه و از بقیه اسپیکرهای لپ تاپی که دیدید خیلی بهتره، ولی همچنان پیشنهاد میکنم که از یک هدفون خوب استفاده کنید تا بیشتر از بازی لذت ببرید.

در مورد این بازبینی اگر سوال یا نظری دارید حتما با من در میون بذارید....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر