Multi Platform For Honor

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
February 14, 2017
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
y1xi_fh-marching-fire-feature-image.png


Title: For Honor
Developer:
Ubisoft Monteal
Publisher: Ubisoft
Release Date: 14-Feb 2017
Director: Roman Campos-Oriola
Platforms: PC - PS4 - Xbox One
Official Website
MINIMUM
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i3-550 | AMD Phenom II X4 955 or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX660/GTX750ti/GTX950/GTX1050 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon HD6970/HD7870/R9 270/R9 370/RX460 with 2 GB VRAM or more – See supported List */**
SYSTEM RAM: 4GB
Resolution: 720p@30FPS
Video Preset: Low
VSync: Off

RECOMMENDED
Resolution: 1080p@ ~60FPS
Video Preset: High
VSync: Off
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2500K | AMD FX-6350 or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX680/GTX760/GTX970/GTX1060 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon R9 280X/R9 380/RX470 with 2 GB VRAM or more – See supported List */**
SYSTEM RAM: 8GB
For Honor یکی از IP های جدید شرکت یوبیسافت است که در جریان E3 2015 معرفی شد.

8fag_6g9y_6-18-2015_6-30-20_pm.jpg

اطلاعات بازی:


  • For Honor یک بازی مبارزه ای سوم شخص با سلاح سرد است.
  • سیستم مبارزات بازی توسط سازندگان Art of Battle نامیده می شود.
  • اساس مبارزات در بازی، به مقابله رو در رو با دشمن و استفاده از امکانات گیم پلی مانند قابلیت های هر هیرو، زمان بندی و ... است.
  • موارد مهمی در گیم پلی این عنوان وجود دارد که موجب نوین بودن آن در صنعت گیم می شود. مانند 3 جهت اصلی برای حمله و دفاع!
  • در مبارزات علاوه بر 3 جهت اصلی و خط سلامتی، خصوصیات منحصر به فرد هر هیرو و استامینا نقش اساسی بازی می کنند. همچنین حرکات مشترکی مانند Parry و Guard Break نیز در بازی وجود دارد.
  • سعی شده که سرعت مبارزات در بازی به واقعیت نزدیک باشد، بنابراین انتظار حرکات عجیب و گیم پلی بسیار سرعتی را نباید از آن داشت.
  • در حال حاضر 22 هیرو در بازی وجود دارد. 6 هیرو مخصوص هر یک از فکشن های شوالیه ها، وایکینگ ها و سامورایی ها و 4 هیرو که با آپدیت Marching Fire به بازی اضافه گشته و متعلق به گروه Wu Lin هستند.
  • هیرو ها در بازی به چهار کلاس تقسیم می شوند.
    • Vanguard: کلاس نرمال بازی هستند. اصولا فراگیری فنون آن ها از سایرین راحت تر است و به تازه وارد ها توصیه می گردد. قدرت تهاجمی و تدافعی این گروه به صورت متعادل تقسیم شده است.
    • Heavy: همانطور که از اسم این گروه پیداست، هیروهای این گروه بیشتر جنبه تدافعی دارند، سرعت ضربات به نسبت پایین تر اما با قدرت بیشتر!
    • Assassin: هیروهای این گروه خط سلامتی کمتری دارند، ضربات سریعی وارد می کنند و در دفاع نسبت به سایرین ضعیف تر هستند.
    • Hybrid: این گروه از هیروها بین 3 کلاس بالا جای می گیرند و معمولا ترکیب 2 تا از آن ها هستند. فراگیری مبارزات با این دسته به علت پیچیدگی بالا سخت تر است.
  • شاید بتوان گفت 90 درصد تمرکز بازی بر روی بخش Multiplayer است، با این حال بازی بخش Story Mode نیز دارد که به آن پرداخته خواهد شد. اما بخش چند نفره این عنوان شامل چندین مد می شود که به شرح زیر است:
    • Duel: این مد مخصوص مبارزات تک به تک است. در این حالت مواردی مانند Gear Stats و Revenge Mode غیر فعال هستند و هیرو شما تنها شخصی سازی ظاهری خود را حفظ می کند.
    • Brawl: در این مد مبارزه به صورت 2vs2 صورت می پذیرد. در این مد نیز خبری از Gear Stats نیست، اما می توانید از Revenge Mode استفاده نمایید.
    • Elimination: در این حالت مبارزات به یک دوئل 4vs4 گسترش پیدا می کند که در آن هم Gear Stats فعال است و هم Revenge Mode. همچنین Modifierها نیز در قسمت های مشخص نقشه قابل دسترسی هستند.
    • Skirmish: این مد مانند Team Death Match بوده و هر تیمی که بتواند زودتر به میزان معینی امتیاز برسد برنده مسابقه است. این حالت نیز 4vs4 است.
    • Tribute: این حالت تا میزانی مشابه مد معروف Capture the Flag است. در این مد 3 پرچم در نقشه وجود دارد که بازیکنان هر تیم باید آن ها را بدست آورده و با برگرداندن به Base و قرار دادن آن در یکی از بخش های مشخص شده و محافظت از آن پیروز میدان گردند. پرچم ها در هر بخشی قرار داده شوند موجب اضافه گشتن قدرت تهاجمی، قدرت دفاعی و هوشیاری می گردند که بسته به موقعیت بازی استراتژی خاصی را ایجاد می کنند. هر تیمی که بتواند هم زمان هر 3 پرچم را در اختیار گیرد و مدت کوتاهی از آن محافظت کند برنده میدان است. در غیر این صورت هر تیمی که در انتهای زمان مشخص شده، پرچم بیشتری در اختیار داشته باشد برنده خواهد شد.
    • Domonion: محبوب ترین مد بازی Domonion است که در آن دو تیم 4 نفره بر سر کنترل نقاط به رقابت می پردازند. هر تیم که به امتیاز 1000 برسد تنها یک شانس به تیم مقابلش داده می شود که این امتیاز را بازگرداند و در غیر این صورت بازنده میدان خواهد بود.
    • Breach: این مد بازی جدیدترین مد است که در آپدیت Marching Fire اضافه گشت. در این حالت یک تیم به قلعه تیم مقابل حمله می کند و باید از سد 2 در بزرگ گذشته و فرمانده مدافع را بکشد. در مقابل تیم مدافع باید از ورود مهاجمان جلوگیری کند. این مد بزرگ ترین نقشه های بازی را به خود اختصاص داده و زمان بیشتری برای اتمام هر راند آن لازم است.
  • در توضیحات بالا به چند مورد اشاره شد که هر یک را معرفی می کنیم:
    • Gear Stats: در بازی هر هیرو پیشروی (Progression) مخصوص به خود را دارد. یعنی با هر کدام که بازی کنید، امتیاز و لِول مخصوص به همان هیرو را دریافت می کنید. شخصی سازی هیروها دو دسته است. دسته اول کاملا ظاهری بوده که شامل رنگ، Ornament و ... می شود. دسته Stats هیرو را تا درصدی تغییر می دهد. مانند افزایش قدرت حمله تا 10% و ... ! البته در آپدیت Marching Fire سیستم Perk جایگزین Stats خواهد شد. به این صورت که با ترکیب Weapon و Armorها مختلف، می توانید Perkهای مختلفی را فعال کنید و هیرو را بر اساس نوع بازی خود شخصی سازی نمایید.
    • Revenge Mode: این حالت با نواری نمایش داده می شود که در صورت پر شدن آن می توانید فعالش کنید. در این حالت قدرت حمله و دفاع شما تا میزان قابل توجهی افزایش می یاید که در شرایط یک در مقابل چند دشمن بسیار کارآمد است. پیش از سیستم Perk بسیاری از عوامل آن مانند مدت زمان فعال بودن، میزان افزایش قدرت حمله و دفاع و ... به Gear Stats وابسته بود.
    • Modifier: مودیفایرها در مد های خاص در قسمت های از نقشه وجود دارند که با بدست آوردن هر کدام یکی از قابلیت های شما به صورت چشمگیری برای مدت زمانی مشخص افزایش می یاید.
  • موارد بسیاری در گیم پلی بازی نقش دارند که توضیح همه آن ها از حوصله تاپیک خارج خواهد بود و پیشنهاد می گردد بازیکنان با تجربه بازی به آن ها پی ببرند.
  • با وجود اینکه تمرکز بازی بر روی بخش چند نفره است، اما بخش داستانی بازی کامل بوده و روایت مناسب به همراه داستانی جالب، شخصیت های به یاد ماندنی و ... را در اختیار می گذارد. همچنین این بخش برای آماده شدن و فراگیری اصول اولیه و اصلی بازی بسیار مناسب است.

تیم سازنده بازی از روز عرضه به پشتیبانی کامل از آن پرداخته و علی رقم مسیر دشوار، سخت و نا امید کننده ای که پیش رویشان قرار گرفته بود، توانستند بازی را در مسیر دست خود قرار دهند. و حالا با کسب 15 میلیون بازیکن بازی همچنان به راه خود ادامه می دهد و سازندگان گفته اند که پشتیبانی از بازی ادامه دارد و این بازی همچنان گسترده تر و بهتر می شود.

Coming with Marching Fire
4hnv_fh_game-info-v2-faction-wulin_ncsa.png

Wu Lin Faction

Shaolin
93is_10-16-2018_1-11-23_pm.jpg


The Shaolin are fierce warrior monks known for their athletic, monkey-like fight style, and their prowess with a staff. They hold their written prayers close to them at all times

Tiandi
1x5c_10-16-2018_1-11-59_pm.jpg


The Tiandi are loyal protectors to Kings, Queens, and Emperors. They are masters of the dao blade, the weapon of choice for these Royal Guards

Jiang Jun
ea2m_10-16-2018_1-12-22_pm.jpg


The Jiang Jun are generals among the Ancient Chinese armies. They are wise leaders who have mastered the guandao weapon

Nuxia
yzgc_10-16-2018_1-12-42_pm.jpg


The Nuxia are trained bodyguards and assassins who often disguised their talents through dance. They are deadly artists of the hook swords

New PVP Mode: Breach
Live the fantasy of storming or protecting a well-fortified castle equipped with ballistas, fire cauldrons, and archers
Attackers must breach the castle using a battering ram, while defenders must try to stop them at all costs to protect their lord
This strategic, team-based multiplayer mode brings an adrenaline-fused layer of depth to the game, along with three new maps


Arcade Mode
Arcade is a new solo or co-op mode where players fight battles and earn rewards that carry over to all multiplayer modes. Explore new Heroes and level them up before taking them into PvP. Offering infinite replayability, this quick play mode will deliver a new battle every time with varying objectives, enemies, and modifiers


Graphical Enhancements

Three New Maps Exclusive to Breach Mode

Perks

New User Interface

New Gears for Every Hero

Fight & Game Balance
.
.
.​


What's Coming Next
s52v_forhonorharbinger.jpg


  • بازی به مبارزات تن به تن به صورت سوم شخص و با شمشیر و سلاح های سرد توسط 3 گروه می پردازد.​
  • نمایش بازی از قسمت چندنفره بازی بوده که دو گروه مقابل هم قرار می گیرند، و برای به دست آوردن کنترل موقعیت های استراتژیک به مبارزه می پردازند.​
  • در هر تیم 4 پلیر به عنوان رهبر و تعداد زیادی از سربازان به عنوان لشگر بازیکنان را همراهی می کنند.​
  • مبارزات با شمشیر و سلاح های سرد دیگر مخصوص به هر گروه مانند تبر و یا کاتانا شکل می گیرد.​
  • مبارزات به صورت تن به تن و سوم شخص می باشد. در طول مبارزه فقط دکمه زدن به کار نمی آید، بلکه می توانید جهت ضربه ، نوع ضربه و شدت آن را خودتان کنترل کنید، همه ی این موارد در هنگام دفاع کردن و دفع حملات هم به کار می آید.​
  • بازی مد های مختلفی را دارد که هنوز اطلاعات کاملی از آن در دسترس نیست.​
  • بازی را می توانید به صورت تک نفره هم انجام دهید، اما هنوز معلوم نیست که آیا بخش داستانی برای بازی در نظر گرفته شده یا همین مد های بازی را می توان با Bot انجام داد.​
  • در طول بازی شما Level Up می شوید و می توانید سلاح ها و زره های خود را آپگرید کنید.​
  • بازی تا به حال شامل 3 کلاس معرفی شده می باشد که احتمال زیاد در نهایت هم همین 3 کلاس را در بازی خواهیم دید. اما هر کدام از آن ها دارای سبک مبارزه متفاوت، انیمیشن های متفاوت ، تفاوت ظاهری و نقات قوت و ضعف خود می باشند. همچنین هر کدام از کلاس ها دارای Ability های مختلفی نیز می باشند، مثلا در یکی از نمایش ها کلاس سامورایی دستور شلیک تیر بر سر دشمنان را داد.​
  • هر کدام از کلاس ها قابلیت انتخاب شخصیت مرد با زن را دارند.​
  • بازی دارای المان های فانتزی مانند وجود دراگون نیست.​
  • در مد نشان داده شده (Capture) وقتی تیمی هر 3 نقطه استراتژیک را در دست بگیرد تیم مقابل قابلیت Respawn خود را از دست می دهد.​
  • تاریخ انتشار بازی هنوز به طور دقیق معلوم نیست، اما احتمال عرضه آن در سال 2016 می رود.​

تصاویر بازی




 
آخرین ویرایش:

amir_k2m

کاربر سایت
Jul 3, 2011
1,684
نام
امیر
یه سناریو دیگه که از قضا خیلی محتمل تر هست اینه که نت شما زیادی خوبه. از دو هفته پیش بازی به شدت مشکل پیدا کرده. قبلا بله منم هر 20 بازی یه لفت می خوردم.اونم چون هاست لفت میداد.اما الان افتضاحه.:| فقط هم من نیستم. میای یه دومنیون با ایرانیا میری بعد 5 دقیقه میبینی همه یارات باتن و تو میمونی و تیمی که حداقل رپ شون 3 و 4 هست. بازی دو میلیون نسخه فروخته. اما رو سه تا پلتفرم کلا 200.000 تا پلیر داره. 90 درصد پلیرا بازیو ترک کردن به خاطر مشکلات سرورها. بعد نت من خوب نیست؟:| بله ایرانیای بازی خیلی زیادن اما کم پیش میاد بینشون کسی باشه که خوب و درست و عادلانه بازی کنه. همین ایرانیایی که می فرمایی از همه پلیرای دیگه کثیف تر بازی می کنن و بیشتر از همه دلقک بازی در میارن. اون پنالتی هم که شما میگی جدا از محاسنش امروز گند زد به تجربه من. بدون اینکه بدونم چرا و چطور و کی دیدم ده دقیقه پنالتی خوردم. بعد از هم تیمیم می پرسم چرا میگه لفت دادی وسط کار:| در حالی که روح خودمم خبر نداشت که لفت دادم:|
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جدا از همه این حرف ها فور انر به شدت مشکلات مسخره ای داره. گلیچ های مختلف که بعضا یه کاری می کنن از تعجب شاخ دربیاری. متعادل نبودن کاراکترا( در حال حاضر سنتوریون به طرز مسخره ای قوی تره. یه ضربه بهت بزنه چین کومبو میشه در ادامه و الکی نصف خط سلامتی میره.) به طوریکه با بعضی کاراکترا عملا یه سری را نمیشه زد. ، دخالت وحشتناک لول سلاح ها که عملا بازیو بر میگردونه :| صد بار شده لول سلاح های طرف دو سه برابر من بوده و مهارتش نصف. اما من بازیو باختم به خاطر اینکه با سه ضربه منو کشته:|

:| با آرمان های شوالیه گری در تضاده. :D (جدی بود :| )میخواستم کاراکتر دیگه بردارم میرفتم سراغ پلت کردن:D
کاملا موافقم با حرفهات و آنبالانس بودن کارکترها هم بر مشکلات این بازی افزوده شده بازی خیلی خوبه واقعا سرگرم کنندس اما مثل این میمونه یه غذای خوشمزه جلوته تا ناخونک میزنی یکی میزنه پشت دستت:D
 
  • Like
Reactions: Oakenshield

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
فکر کنم در مورد پایداری بازم در حال انجام یه سری کارهایی هستن و توی آخرین Warriors Den اشاره کرده باشن! فکر می کنم البته چون دقیق ندیدم
در مورد بالانس هم این ها همه چی رو بر اساس دیتایی که به دستشون می رسه بررسی می کنن، به نظرم حرکت درستی هست. می گن شاید خیلی ها بیان شکایت کنن از آنبالانس بودن شخصیتی، اما در واقع آمار کلی چیز دیگه رو نشون می ده و نظرات اون عده، نظرات کل بازیکن ها نیست و ممکنه اونایی که نظر متفاوتی دارن اصلا نظری ندن! به هر حال بازی آپدیت می شه و مشکلات کمی هم که توی بالانس داره برطرف می شه، هر هفته کارگردان بازی وقت میزاره برای استریم و میاد در مورد مشکلات و فیکس ها صحبت می کنه!


جدای این موارد، روی PC قسمت Duel Ranked مد توسط سرور تست قابل بازی هست. وقتی وارد یه مسابقات می شین، 8 نفر توی 2 گروه 4 نفره به رقابت می پردارن. اگه وسط مسابقات هم خارج بشید پنالتی می خوره بهتون. برای دوئل هر نفر توی یه تیم قرار می گیره، اول با 3 نفر دیگه توی گروه خودش بازی می کنه برای رده بندی، بعد هم به صورت ضربدری با تیم مقابل برای رسیدن به فینال. بعد هر بازی هم احتمال اینکه چند دقیقه صبر کنید هم هست تا بازی بقیه هم تموم بشه. کلا سیستم جالبی پیاده شذه، منم یه مدت بازی نکردم، 2 بار رفتم داخل کلا پودر شدم اومدم بیرون، در مورد جوایز اینا زیاد نمی دونم!

توی رنک ها بازیکن هارو بر اساس Skill توی یه مسابقه می نداره، بعد از 20 مچ هم بهتون یه Tournament Rank می ده که فکر کنم به 5 دسته تقسیم می شه که خودشون هم لول بندی دارن! در کل به نظر حرکت جالبی هست.
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
جدای این موارد، روی PC قسمت Duel Ranked مد توسط سرور تست قابل بازی هست. وقتی وارد یه مسابقات می شین، 8 نفر توی 2 گروه 4 نفره به رقابت می پردارن. اگه وسط مسابقات هم خارج بشید پنالتی می خوره بهتون. برای دوئل هر نفر توی یه تیم قرار می گیره، اول با 3 نفر دیگه توی گروه خودش بازی می کنه برای رده بندی، بعد هم به صورت ضربدری با تیم مقابل برای رسیدن به فینال. بعد هر بازی هم احتمال اینکه چند دقیقه صبر کنید هم هست تا بازی بقیه هم تموم بشه. کلا سیستم جالبی پیاده شذه، منم یه مدت بازی نکردم، 2 بار رفتم داخل کلا پودر شدم اومدم بیرون، در مورد جوایز اینا زیاد نمی دونم!

توی رنک ها بازیکن هارو بر اساس Skill توی یه مسابقه می نداره، بعد از 20 مچ هم بهتون یه Tournament Rank می ده که فکر کنم به 5 دسته تقسیم می شه که خودشون هم لول بندی دارن! در کل به نظر حرکت جالبی هست.
این مد جدیدی هستش که قراره به بازی اضافه بشه؟اگه اره کی؟؟ یعنی من شدید داشتم فکرمیکردم چرا اینا نمیان یه همچین حالتی ایجاد کنن که پلیرها به صورت رقابتی مبارزه کنن تا فینال یا حتی Brawl هم به همین صورت.اگه مد جدید باشه و قراره این مسابقات رو اضافه کنه بهترین خبر ممکن برای منه.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
این مد جدیدی هستش که قراره به بازی اضافه بشه؟اگه اره کی؟؟ یعنی من شدید داشتم فکرمیکردم چرا اینا نمیان یه همچین حالتی ایجاد کنن که پلیرها به صورت رقابتی مبارزه کنن تا فینال یا حتی Brawl هم به همین صورت.اگه مد جدید باشه و قراره این مسابقات رو اضافه کنه بهترین خبر ممکن برای منه.
بله مد جدید هست و به صورت رایگان اضافه می شه، فعلا برای Duel دارن تست می کنن، اما برای سایر مدها هم هست گویا! زمان انتشار دقیق نداره، اما خیلی از کارهاش صورت گرفته و شاید اوایل یا اواسط سیزن سوم منتشر بشه! بازم دقیق نمی دونم، اما اومدنش حتمی هست.
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
خالت وحشتناک لول سلاح ها که عملا بازیو بر میگردونه :| صد بار شده لول سلاح های طرف دو سه برابر من بوده و مهارتش نصف. اما من بازیو باختم به خاطر اینکه با سه ضربه منو کشته:|
حقیقتا این موردی که می فرمایی هیچ ربطی به بد بودن بازی نداره یک چیز طبیعیه طرف چند برابر تو بازی کرده بایدم نسبت به بقیه یه امتیاز خاصی علاوه بر مهارت بیشتر داشته باشه بنظر من چیزی که باعث میشه پلیر انگیزه برا ادامه بازی داشته باشه همینه
درضمن اگه کسی حتی بره 60 دلار بده 150000 هزارتا استیل پک هم بگیره باز تا وقتی ریپش پایین باشه نمیتونه سلاح با گیر اپیک بگیره (بشخصه تنها فقط یک بار دیدم که یک پلیر ریپ چهار بود با گیر اسکور 144) وقتی هم ریپت پنچ بشه خیلی راحت میتونی گیر اسکورت رو با اپگرید ببری رو 144 پس تو این مورد هم مشکلی نیست
از اون سمت اگه بازیت خوب باشه و هیرو طرف هم تمام حرکاتش رو بشناسی با ریپ 0 هم میتونی یه ریپ 20 با گیر اسکور 144 رو بزنی:D
ولی من با این جریان ریپ اسکور خیلی حال میکنم یه بار ما با سنتوریون گیر اسکور 80 بودیم رقیبمون هنوز لول 5 بود من فقط با یه مشت سنگین سنتوریون 35 درصد از دمیجیش رو زدم خودم کف کردم:D
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,963
نام
محمد
حقیقتا این موردی که می فرمایی هیچ ربطی به بد بودن بازی نداره یک چیز طبیعیه طرف چند برابر تو بازی کرده بایدم نسبت به بقیه یه امتیاز خاصی علاوه بر مهارت بیشتر داشته باشه بنظر من چیزی که باعث میشه پلیر انگیزه برا ادامه بازی داشته باشه همینه
درضمن اگه کسی حتی بره 60 دلار بده 150000 هزارتا استیل پک هم بگیره باز تا وقتی ریپش پایین باشه نمیتونه سلاح با گیر اپیک بگیره (بشخصه تنها فقط یک بار دیدم که یک پلیر ریپ چهار بود با گیر اسکور 144) وقتی هم ریپت پنچ بشه خیلی راحت میتونی گیر اسکورت رو با اپگرید ببری رو 144 پس تو این مورد هم مشکلی نیست
از اون سمت اگه بازیت خوب باشه و هیرو طرف هم تمام حرکاتش رو بشناسی با ریپ 0 هم میتونی یه ریپ 20 با گیر اسکور 144 رو بزنی:D
ولی من با این جریان ریپ اسکور خیلی حال میکنم یه بار ما با سنتوریون گیر اسکور 80 بودیم رقیبمون هنوز لول 5 بود من فقط با یه مشت سنگین سنتوریون 35 درصد از دمیجیش رو زدم خودم کف کردم:D
چرا باید امتیاز خاصی اونم در این حد تاثیرگذار نسبت به بقیه داشته باشه؟ به طوریکه یه تنه یه تیمو بتونه بزنه؟ اتفاقا من خیلی از افراد را دیدم که لول مکس بوده سلاح هاشون. خوب بودن بازی یه حدی داره. بله تو فور انر هستن کسایی که انقدر بازیشون خوبه که ادم ویدیو بازیشونو میبینه وحشت می کنه. اما اونا یه عده قلیل هستن. شاید صد-دویست نفر. بقیه گیمرها(ما) تا یه حدی مقاومت می تونن بکنن. الان شما داری این حرفو میزنی. خب طرف با ریدر رپ 24 اومده جلو من ایستاده. با این حال من 2 سوم خط سلامتیش را بردم. اما اخر کار یه ضربه زده به من و نصف خط سلامتی منو یه ضرب خالی کرده. خب اگه این لول سلاح هاش در سطح من بود، ایا من نمیبردمش؟
 
  • Like
Reactions: mamadha

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
چرا باید امتیاز خاصی اونم در این حد تاثیرگذار نسبت به بقیه داشته باشه؟ به طوریکه یه تنه یه تیمو بتونه بزنه؟ اتفاقا من خیلی از افراد را دیدم که لول مکس بوده سلاح هاشون. خوب بودن بازی یه حدی داره. بله تو فور انر هستن کسایی که انقدر بازیشون خوبه که ادم ویدیو بازیشونو میبینه وحشت می کنه. اما اونا یه عده قلیل هستن. شاید صد-دویست نفر. بقیه گیمرها(ما) تا یه حدی مقاومت می تونن بکنن. الان شما داری این حرفو میزنی. خب طرف با ریدر رپ 24 اومده جلو من ایستاده. با این حال من 2 سوم خط سلامتیش را بردم. اما اخر کار یه ضربه زده به من و نصف خط سلامتی منو یه ضرب خالی کرده. خب اگه این لول سلاح هاش در سطح من بود، ایا من نمیبردمش؟
دارم میگم داداش من این جریان رو توش مشکلی نمیبینم بنظرم بایدم اینطور باشه(تو پست قبلی هم درموردش توضیح دادم) خودمم کم جلو اینا قرار نگرفتم خودم یادمه جلو یه والکری بودم اتک سبکاش اندازه اتک سنگینا من ضربه میزد ولی من باهاش مشکلی ندارم مشکلی هم نمیبینم.
این که تو اینو مشکل میدونی نظر خودته:)
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,963
نام
محمد
دارم میگم داداش من این جریان رو توش مشکلی نمیبینم بنظرم بایدم اینطور باشه(تو پست قبلی هم درموردش توضیح دادم) خودمم کم جلو اینا قرار نگرفتم خودم یادمه جلو یه والکری بودم اتک سبکاش اندازه اتک سنگینا من ضربه میزد ولی من باهاش مشکلی ندارم مشکلی هم نمیبینم.
این که تو اینو مشکل میدونی نظر خودته:)
این حرف مثل این میمونه که بگی تو بتل فیلد طرف طرف خط سلامتی دو-سه برابر بیشتر و اسلحه با گلوله دو سه برابر قوی تر داشته باشه من مشکلی ندارم و اگه مهارت داشته باشم میزنمش:|
طرف انقدر قویه که کل تیم میریزن سرش هر چقدر ضربه میزنن خط سلامتیش خالی نمیشه بعد تک تکشونو وان شات می کنه. این واقعا تو بازی انلاین اوکیه و پلیرها نباید مشکل داشته باشن. بالانس و این حرف ها هم کشک.
این که شما مشکل نمیدونی یه چیزه و این که این مورد واقعا یه مشکل باشه یه چیز دیگه.
 
آخرین ویرایش:

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
دارم میگم داداش من این جریان رو توش مشکلی نمیبینم بنظرم بایدم اینطور باشه(تو پست قبلی هم درموردش توضیح دادم) خودمم کم جلو اینا قرار نگرفتم خودم یادمه جلو یه والکری بودم اتک سبکاش اندازه اتک سنگینا من ضربه میزد ولی من باهاش مشکلی ندارم مشکلی هم نمیبینم.
این که تو اینو مشکل میدونی نظر خودته:)
اين يه چيزيه كه خيلي جاها بهش اشاره شده و كاملا مشكل جدي هست. فك نكنم درخواست يه مچ ميكينگ بالانس شده از يه بازي كه كاملا آنلاينه چيز زيادي باشه، حالا اينكه شما ميتوني بزني قرار نيست همه هم مثل شما بازي كنن. همين مشكل تو Reddit بازي بيشتر از 11هزار امضا جمع كرده بود 2ماه پيش.خيلي ها هم كه ميشناسم به خاطر مچ ميكينگ افتضاح بازي رو دراپ كردن.
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
این حرف مثل این میمونه که بگی تو بتل فیلد طرف طرف خط سلامتی دو-سه برابر بیشتر و اسلحه با گلوله دو سه برابر قوی تر داشته باشه من مشکلی ندارم و اگه مهارت داشته باشم میزنمش:|
طرف انقدر قویه که کل تیم میریزن سرش هر چقدر ضربه میزنن خط سلامتیش خالی نمیشه بعد تک تکشونو وان شات می کنه. این واقعا تو بازی انلاین اوکیه و پلیرها نباید مشکل داشته باشن. بالانس و این حرف ها هم کشک.
این که شما مشکل نمیدونی یه چیزه و این که این مورد واقعا یه مشکل باشه یه چیز دیگه.
اين يه چيزيه كه خيلي جاها بهش اشاره شده و كاملا مشكل جدي هست. فك نكنم درخواست يه مچ ميكينگ بالانس شده از يه بازي كه كاملا آنلاينه چيز زيادي باشه، حالا اينكه شما ميتوني بزني قرار نيست همه هم مثل شما بازي كنن. همين مشكل تو Reddit بازي بيشتر از 11هزار امضا جمع كرده بود 2ماه پيش.خيلي ها هم كه ميشناسم به خاطر مچ ميكينگ افتضاح بازي رو دراپ كردن.
من نگفتم که بازیم عالیه و باید حتما بازیت عالی باشه یا این دیگه تقصیر خودته که مهارت نداری
گفتم پلیری که زحمت برا کارکترش میکشه بایدم نسبت به بقیه امتیاز ویژه ای داشته باشه درسته مچ میکینگ بازی افتضاحه این درسته و باید یه سیستم رنکینگ بهش اضافه کنند تا پلیرا هم سطح کنار هم بیوفتن(البته این کار با وجود تعداد زیاد کارکترها کار مشکلیه بنظرم)
ولی اقا محمد زمای که من تو رو نقل و قول کردم بهم نگفتی مچ میکینگ مشکل داره گفتی گیر اسکور مشکل داره منم گفتم مشکلی نداره و مشکلی هم نمیبینم باید یه سیستم پیشرفته رنکینگ بهش اضافه بشه تا پلیرا ناراحت نباشن ولی این که تو جلو یه پلیر خوف قرار مگیری و انتظار داری راحتم بزنیش مشکل خودته(البته باید در صورتی ناراحت باشی که ناخواسته و به اجبار جلو این طرف باشی که فعلا اوضاع بازی همینه) ولی این که برای تو,تو بتل فیلد طرف دو سه برابر قوی تر از بقیه باشه درصورتی که زحتمش هم کشیده مشکله من دیگه حرفی ندارم(که البته بتل فیلد اینطوری نیست:D)
 
  • Like
Reactions: Oakenshield

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر