عنوان Wolfenstein 2: The New Colossus آخرین قسمت در این سری نخواهد بود

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,709
نام
Ebrahim
1.png

یکی از بزرگ‌ترین خبرهای اعلام‌شده در E3 امسال، معرفی نسخه جدیدی از عنوان محبوب Wolfenstein بود. Wolfenstein 2: The New Colossus ادامه مستقیم قسمت قبلی The New Order خواهد بود که بازهم همان شخصیت اصلی یعنی BJ Blazkowicz در آن حضور دارد. طبق اعلام آقای Jens Matthies کارگردان ایده پرداز بازی، ممکن است این آخرین قسمت در سری بازی‌های مدرن Wolfenstein نباشد و احتمال دارد Mecha-Hitler دوباره بازهم به بازی بازگردد.

به دنبال گفتگو لایو Giant Bomb، وقتی‌که از سازندگان (استودیو Machine Games) در مورد Mecha-Hitler رهبر قدرتمند رباتیک نازی‌ها که در بازی اصلی ولفنشتاین وجود داشت سؤال شده بود و آن‌ها جواب دادند که این استودیو امیدوار است که ولفنشتاین جدید سه‌قسمتی باشد و ممکن است دوباره Mecha-Hitler دوباره و در قسمت‌های بعدی حضور پیدا کند.

«ما همیشه این بازی را به‌عنوان یک سه‌گانه نگاه می‌کردیم. اگر قسمت سوم ساخته شود، بار دیگر Mecha-Hitler در آن حضور خواهد داشت.»
عنوان The New Colossus بیست و هفتم اکتبر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع

Read the whole post here.
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
وای عجب چیزی میشه اگه این اتفاق بیفته:D، جدا پدر و مادر نوستالوژی میشه ها:D.
نمایش E3 رو بارها نگاه کردم و واقعا میتونم بگم خارق العادس، کلا این MG از دید من بهترین استودیو FPS ساز حال حاضر در صنعت بازیسازی هست. با وجود اینکه DOOM جدید یه بازی فوق العاده عالی بود ولی به نظر من از کاری که MG با سری Wolf انجام داد یه کوجولو عقبتره به این دلیل که روایت داستانی و پیش برد بازی در سری ولف بسیار بسیار مدرن شده و با کارای ناتی داگ قابل قیاسه، از اون طرف اینا به گیم پلی و گان پلی old school بازی دست نزدن و کاملا باب طبع شوتر بازها ساختنش. یعنی یه جوری و با یه ترکیب عجیب غریبی یه فرمولی رو پیاده کردن که نه میشه گفت بازی کاملا مدرن هست و نه میشه گفت کاملا الداسکول. دقیقا بازی رو با استاندارهای روز بازیسازی و سبک و سیاق شوترهای قدیمی دهه نود ساختن. نسخه قبلش هم به نظر من بهترین شوتر این سال ها بوده بدون شک.
فقط تنها اعتراض من به تیم سازنده نوع نگرش یه مقدار خاص تر به این سری هست. بازی های سری ولف و کلا عناوین id software جو خیلی خیلی سنگینی دارن معمولا، حالا این جو توی بعضی بازیا تاریک تر بود و توی بعضیاش کمتر ولی شما نسخه های RTCW و حتی wolf 2009 رو نگاه کنید کاملا اتمسفر و جو سنگین و جدی ای داشت ولی خب دیدگاه MG کمی متفاوت تره و بازی یه جو شادتری داره و گاهی حتی میشه گفت رگه های طنز هم داخلش میشه دید که من شخصا دوست داشتم توی این نسخه یکم برگردن به اون جو که متاسفانه بازم نشد. البته این ایراد حساب نمیشه چون به هر حال نسخه های قدیمی تر بازی به دست id و کمپانی هایی مثل Raven و graymatter خدابیامرز ساخته میشدن که اکثر بازی هاشون جو تاریک و سنگینی داشتن و خب این نسخه های اخیر به دست MG داره ساخته میشه که vision متفاوت تری رو دارن نسبت به اونا.
ولی در کل باید گفت بازی دست بهترین استودیو و بهترین ناشر هست و واقعا با تمام قدرت این فرنچایز رو برگردوندن به سطح اول ژانر FPS و دنیای گیم حال حاضر. >:D<، نسخه جدید هم از همین حالا بهترین شوتر امسال میشه بدون شک چون رقیبی نداره که در قد قواره اش باشه ( داشت هم فرقی نمیکرد البته:D) .
 

3RFAN

کاربر سایت
Jul 6, 2014
84
نام
ERFAN
الان یه چیز برام سوال شد مگه این BJ Blazkowicz تو آخر new order نمرده بود؟ :-?
از این شخصیت بدم نمیومد ولی در بی عقلی سرآمد عام و خاص بود
 

The Listener

Take Me Home
کاربر سایت
Feb 20, 2016
591
نام
رایان
الان یه چیز برام سوال شد مگه این BJ Blazkowicz تو آخر new order نمرده بود؟ :-?
از این شخصیت بدم نمیومد ولی در بی عقلی سرآمد عام و خاص بود
نه مستقیم اشاره نشد که مرده. الانم که معلوم شد جون سالم به در برده ولی تقریبا هیچی ازش نمونده به جز یه بدن داغون. :D
 
  • Like
Reactions: uriel

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
وقتی میگه امیدواریم یعنی منظورش مشخصه قروش خوب کنه ۳ قسمت چیه ۱۰ قسمتم میسازن مشخصه دیگه !.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر