FIFA 17

header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:

947947

کاربر سایت
Jul 7, 2011
1,157
نام
Behrooz
خب یکم تند گفتن ایشون ولی راست میگه دیگه:D من خودم چند ساله دارم فیفا بازی میکنم ولی تعصب رو بزاریم کنار هیچ تغییر انقلابی ای دیگه ما ندیدم 3ساله دارن بازیو میدن بیرون ولی انگار همون قبلیو یکم آپگرید کردن :D در حالی که رقیبش هرساله داره تغییرات بزرگی رو روی بازیش اعمال میکنه
مشکل اینه که زیادی فیفا overrate شده!
پ.ن: تعصبی نباشیم

رقیبش داره هر ساله تغییرات بزرگی رو اعمال میکنه تو بازی چون که دوباره از صفر شروع کرد....نسخه 2014 کلا زد با خاک یکسان کرد بازیو...البته به نظر من...از همون موقع بود که من اومد سراغ فیفا...تقریبا یه روال مشخصی رو داره میره جلو و به قول شما آپگرید میکنه...چون یه نسخه رو که قابل قبول بوده داره هی تغییرات توش ایجاد میکنه و تغییرات مصبت...بازم میگم از نظر من.

شاید یکی بگه هیچ تغیری نداده و افتضاح تر شده ولی وقتی رقیب رو میبینیم احساس میکنیم فیفا نشسته و هیچ کاری نمیکنه.
 
  • Like
Reactions: .:Ranger:.

N!ma

کاربر سایت
Sep 13, 2011
2,463
نام
نیما
فیفا میتونست به جای اضافه کردن بخش های غیرضروری مثل بخش فوتبال زنان و حتی journey که من واقعا ضرورتی نمیبینم تا وقتی بازی میتونه تو بخش های دیگه پیشرفت کنه این ها به بازی اضافه بشن(گرچه خیلیا خلاف من فکر میکنند این نظر شخصیمه) ، روی گیمپلی و حتی چهره ی بازیکنان و گرافیک و ورزشگاه ها و تماشاچی ها و.... تغییرات انقلابی زیادی اعمال کنه:D اگرچه تا 10سال دیگه هم فیفا تغییری خاصی نده با تبلیغات گسترده اش فروششو حفظ میکنه ولی از نظر کیفی از رقیبش عقب میمونه مطمئنا :D
 

aslirezahddd

PRO FIFA PLAYER
کاربر سایت
Oct 22, 2013
1,798
نام
Alireza
فیفا میتونست به جای اضافه کردن بخش های غیرضروری مثل بخش فوتبال زنان و حتی journey که من واقعا ضرورتی نمیبینم تا وقتی بازی میتونه تو بخش های دیگه پیشرفت کنه این ها به بازی اضافه بشن(گرچه خیلیا خلاف من فکر میکنند این نظر شخصیمه) ، روی گیمپلی و حتی چهره ی بازیکنان و گرافیک و ورزشگاه ها و تماشاچی ها و.... تغییرات انقلابی زیادی اعمال کنه:D اگرچه تا 10سال دیگه هم فیفا تغییری خاصی نده با تبلیغات گسترده اش فروششو حفظ میکنه ولی از نظر کیفی از رقیبش عقب میمونه مطمئنا :D
رقیبی وجود نداره وقتی یه بازی هنوز یه سرور درست حسابی نداره ادم دو دست انلاین با خیال راحت بزنه .. رقیبی وجود نداره وقتی یه بازی هنوز هر ساله داره کلی تغییر میده ( چون که راه اصلیشو پیدا نکرده) ..

تغییر خوبه اما نه اینکه هر سال کل بازی رو تغییر بدی و نتونی راهتو پیدا کنی..این یه ضعفه مطمعنن ( شاید باهام موافق نباشی
اما فیفا هر ساله داره یه چیزیو که ساخته کاملش میکنه...چون خیلیا با نسخه قبلی حال کردن ...پس نمیاد ریسک الکی و بی جا کنه سال بعد یه بازی منفاوت بیرون بده میدونه اگه اشتباه کنه و بازی بدی بده بیرون همین فنای قبلشو از دست میده .. پس به نظرم از این نظر به این قضیه نگاه کن )

رقیبی وجود نداره وقتی دو تا مود درست حسابی برای انلاین بازی کردن نداره...وقتی سروری نداره مطعنن ایده ای هم برای بخش انلاین ندارن ..پس به ea باید حق داد واسش مهم نباشه و زیاد نخواد تغییر انقلابی به قول شما بده ...خیلیا میتونن بگن برای شخص تو بازی انلاین مهمه ..اما دیگه خیلی وقته و چندین ساله بازیا بخش مولتیشون یکی از قسمتای مهم هر بازیه..

وقتی یه التیمیت یا سیسن یا پرو کلاب تو فیفا تورو راحت 1 سال سرگرم میکنه اصلا نباید این بازی رو با یه گیم دیگه مقایسه کرد که حتی تو چیزای اولیه یه فوتبال خوب توان رقابتو نداره .. هر زمان هر بازی تونست رو اینا مانور بده و قدرتشو نشون بده شما مطمعن باش ea یه کارای دیگه میکنه ..

در ضمن چیزایی که شما میگی درسته شاید این بخش فوتبال زنان و داستانی ضروری نیس ..واقعا هم ضروری نیس اما به هر حال خواستن با این ایده هم زنا رو سمت خرید بازی بکشن هم خیلیا که بخش داستانی دوست دارن..به هر حال این کاراشون بخاطر فروش بیشتره .. نمیدونم این فیلمای کوتاه که از گیم پلی 18 اومده بیرون رو دیدی یا نه ..


با یه سرچ تو یوتیوب میتونی ببینی چند تا فیلم کوتاه رو ..یه فیلم هست بازی اتلتیک اگه اشتباه نکنم..شما فقط اتمسفر ورزشگاه..کاغذای سفیدی که رو زمین ریخته شده رو نگاه میکنه کفت میبره از این کارشون..امسال یه کارای باحالی رو بخش طرفدارا کردن ..پرچمایی که دستشونه و این جور داستانا ..اگه ببینی متوجه حرفم میشی...ببخشید اگه زیاد شد
 
آخرین ویرایش:

N!ma

کاربر سایت
Sep 13, 2011
2,463
نام
نیما
رقیبی وجود نداره وقتی یه بازی هنوز یه سرور درست حسابی نداره ادم دو دست انلاین با خیال راحت بزنه .. رقیبی وجود نداره وقتی یه بازی هنوز هر ساله داره کلی تغییر میده ( چون که راه اصلیشو پیدا نکرده) ..

تغییر خوبه اما نه اینکه هر سال کل بازی رو تغییر بدی و نتونی راهتو پیدا کنی..این یه ضعفه مطمعنن ( شاید باهام موافق نباشی
اما فیفا هر ساله داره یه چیزیو که ساخته کاملش میکنه...چون خیلیا با نسخه قبلی حال کردن ...پس نمیاد ریسک الکی و بی جا کنه سال بعد یه بازی منفاوت بیرون بده میدونه اگه اشتباه کنه و بازی بدی بده بیرون همین فنای قبلشو از دست میده .. پس به نظرم از این نظر به این قضیه نگاه کن )

رقیبی وجود نداره وقتی دو تا مود درست حسابی برای انلاین بازی کردن نداره...وقتی سروری نداره مطعنن ایده ای هم برای بخش انلاین ندارن ..پس به ea باید حق داد واسش مهم نباشه و زیاد نخواد تغییر انقلابی به قول شما بده ...خیلیا میتونن بگن برای شخص تو بازی انلاین مهمه ..اما دیگه خیلی وقته و چندین ساله بازیا بخش مولتیشون یکی از قسمتای مهم هر بازیه..

وقتی یه التیمیت یا سیسن یا پرو کلاب تو فیفا تورو راحت 1 سال سرگرم میکنه اصلا نباید این بازی رو با یه گیم دیگه مقایسه کرد که حتی تو چیزای اولیه یه فوتبال خوب توان رقابتو نداره .. هر زمان هر بازی تونست رو اینا مانور بده و قدرتشو نشون بده شما مطمعن باش ea یه کارای دیگه میکنه ..

در ضمن چیزایی که شما میگی درسته شاید این بخش فوتبال زنان و داستانی ضروری نیس ..واقعا هم ضروری نیس اما به هر حال خواستن با این ایده هم زنا رو سمت خرید بازی بکشن هم خیلیا که بخش داستانی دوست دارن..به هر حال این کاراشون بخاطر فروش بیشتره .. نمیدونم این فیلمای کوتاه که از گیم پلی 18 اومده بیرون رو دیدی یا نه ..


با یه سرچ تو یوتیوب میتونی ببینی چند تا فیلم کوتاه رو ..یه فیلم هست بازی اتلتیک اگه اشتباه نکنم..شما فقط اتمسفر ورزشگاه..کاغذای سفیدی که رو زمین ریخته شده رو نگاه میکنه کفت میبره از این کارشون..امسال یه کارای باحالی رو بخش طرفدارا کردن ..پرچمایی که دستشونه و این جور داستانا ..اگه ببینی متوجه حرفم میشی...ببخشید اگه زیاد شد
گفته ی شمارو قبول دارم که سرورهای بازی قویه در صورتی که بازی رقیب تو این مورد گویا گند زده :D من خودم آنلاین خیلی برام مهمه و در صورتی که اون بازی سرورهاش فیکس شده باشه میرم سمتش اگه نه مجبورم بازم فیفا رو هرچقدرم که تغییرات و پیشرفت هاش جزئی باشه بخرم:D به هرحال من امیدوارم هر دو بازی تو همه ی بخش ها پیشرفت کنند چون به نفع ما گیمراس هیچکدوممون هم بابامون سرمایه گذاری نکرده رو این بازی ها که بخوایم جنگو دعوا سرشون بکنیم:D فقط باید لذت ببریم از تجربشون
از همه عذر میخوام دیگه ادامه نمیدم احساس میکنم خیلی داره pes vs fifa میشه :D
 
  • Like
Reactions: aslirezahddd

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
  • Like
Reactions: mskyhd and atzoriha

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
چیکار میکنه ؟ واسه نقل و انتقالات جدیده ؟
والا در این مورد چیزی ننوشته
فیکس باگهای کلی
لیدربورد فوت چمپیون
فیکس فریز کردن وقتی آفسایدگیری میکنی :confuse:
=====
اینهمه باگ ضایع هست چیو رفته فیکس کرده.توپ میخوره به تیر افقی پنالتی میگیره رو فیکس نمیکنه :unamused:
 
  • Like
Reactions: atzoriha

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,483
فیفا اینقدر داغونه خوب بازی نکنید... کی مجبورتون کرده
یه عشق فوتبال سخته براش فوتبال بازی نکنه از وقتی که از PES اومدیم فیفا دیگه سخت با اون سبک بازی PES کنار اومدن
FIFA هم میبینه رقیب نداره شل گرفته
واقعا جای بخش JOURNEY میتونستن خیلی کارای دیگه کنند (کله هدف من از اون بخش این بود که پک التیمیتش و درارم)
ALEX HUNTER هم شخصیتی نچسبی داره
البته من یکی بعید بدونم امسال دیگه فوتبال بگیرم از همون TV میشینم میبینم اعصابم هم خورد نمیکنم
و اصلا حاضر نیستم برا یه سری تغییرات جزئی 60$ بدم احساس مییکنم خودم دارم به خودم توهین میکنم که برا یه بازی 20-30$ بیام 60$ بدم شده ( در یه صورت میخرم که نقل و انتقالات امسال خیلی شلوغ باشه و تیم ها بازیکنهای زیادی بگیرن مثه رفتن رونالدو از رئال و..... اونم تو BLACK FRIDAY میگیرم)
جریان COD WWII که اومده جنگ جهانی ولی بازی همون نسخه قدیمیه از نظر گرافیکی
به نظر من این بحث و کشش ندیدن هرکی دوست داشت بخره هرکی هم که نه نخره
 

rezacastel33

کاربر سایت
Feb 15, 2017
94
فیفا حرف نداره
یه چیز خاص داره اونم اینه که هر طوری که بخوای میتونی گل بزینی درست مثله فوتبال واقعی به هر روشی که بخوای !! ولی رویه توپایی که از زمین خودت مستقیم بندازی بلند پشت دفاع اصلا کار نکردن و هیچ توپی بلندی به striker نمیرسه خلاصه اینه روی L1 + triangle خوب کار نکردن
وضعیت فیس ها و تتو بازیکن ها و یسری از انیمیشن هاش داغونه واقعا و هیچی فیس نداره رو پیسی این مشکل با مودینگ حل میشد ولی اینجا نه
ولی اونایی که مغزشون یه فوتبال تاکتیسینه میدونن فیفا چرا خاصه ! ولی خداکنه تو بقیه چیزا هم مثله خوشکل کاری بازی از pes تقلید کنه ! اصلا حس خوبی نداره انیمیشن فیفا وقتی جام میگیری یا وقتی بازی میخواد شروع شه بر عکس pes
 
  • Like
Reactions: ehsas1

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
فیفا اینقدر داغونه خوب بازی نکنید... کی مجبورتون کرده
مهندس اگه منظورت منم، خودم از فن های pes بودم قبلا اما الان 3ساله فیفا بازی میکنم.الان منو تو سرمای سیبری با لانچیکو هم بزنی دیگه سمت اون سبک بازی Pes نمیرم
الانم طرفدار این بازیم.میتونی کامنتهای صفحات قبلمو ببینی.روزی 4-5 ساعت بازی میکنم.بیشترم وقت باشه بیشتر بازی میکنم.اصلا بخاطر همین بازی کنسول خریدم
وقتی بازی اشکال و ایراد داره چرا نگم؟خب اگه برخورد توپ به تیرک افقی رو پنالتی میگیره و نگیم ضایست پس چی بگیم؟تعریف کنیم؟ایراد بنی اسرائیلی که دارم نمیگرم بگم مثلا چرا نوک کلاه یورگن کلوپ اون رنگیه و این رنگی نیست.این باگ از فیفا 15 بوده تا الآن.تو این 2-3 هفته اخیر 3-4 بار پیش اومده واسم
ایراد گرفتن از فیفا به معنای تایید رقیبش نیست.نسخه 18 هم بیاد با کمال میل پولشو میدم میخرم.حالا میخواد تغییرات اساسی داشته باشه یا نداشته باشه
منم از کلمه بازی داغون استفاده نکردم.اینجا هستن دوستانی که تایید میکنن من فیفا بازم یا تخریب گر
تعصب کورکورانه چیز بدیه متاسفانه
 
  • Like
Reactions: atzoriha

BatiGoal

-_____-
کاربر سایت
Nov 6, 2012
3,330
نام
Mohammad
گرافيك، كرير مود و خصوصا فيس ها بايد بهتر بشن كه بي رقيبي بازي خصوصا تو چارت فروش مانع اين كار ميشن. كرير كه بهتر شدن رو بيخيال كلا باس عوض شه. خيلي بي مزه شده. حداقل توقع من اينه بازي شبيه دي ال سي نباشه كه خب امسالم هست. ديگه تو اين ٤ تا ليگ معتبر به جز انگليس ٢٠ تا تيم خفن هم نداريم كه فيساشون ضعيفه.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: atzoriha and ehsas1

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
دوستان این راشفورد رو چیکار کنم بمونه؟


درخواست خودش 4فصله و 110هزارتا دستمزده همینو بلکه بیشترم میزنم باز همینو میگه
107میلیون یورو سوداوری کرم برا باشگاه.تیم در آستانه قهرمانی همه جامهاست ولی هرکاری میکنم تمدید نمیکنه.کاپیتانش کردم وتو کنفرانس ها ازش تعریف کردم نشد که نشد
راه حل بدین خواهشا.قاشق قاشق پول جمع کردم راشفوردو خریدم وگرنه لیدز که بودجه درست درمون نداره
الآنم آخرای نیم فصل دومم.تا اخر فصل قراردادش تموم میشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر