PlayStation God Of War

gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

GHOST OF SPART

کاربر سایت
May 28, 2011
261
خب جریانش اینه که اینا دارن بازی رو به سمت واقع گرایانه میبرن و اگه دقت کنی هیروهای اسکاندیناوی سلاحاشون سادس:D مثلا سلاح ثور یا ادوین یکیش چکشه یکیش نیزه که خیلی ظاهر ساده ای دارن
والا اون ماری که من دیدم همچینم واقع گرایانه نبود دی: امیدوارم حداقل مثل اسنشن ظاهرش به مرور تغییر کنه.البته تمام شماره ها غیر از شماره سه ظاهر سلاح تغییر میکرد ولی خب تو اسنشن محسوس تر بود و توی صفحه سلاح و آپگرید ها هم معلوم بود تغییر ظاهر
 
آخرین ویرایش:

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
والا اون ماری که من دیدم همچینم واقع گرایانه نبود دی: امیدوارم حداقل مثل اسنشن ظاهرش به مرور تغییر کنه.البته تمام شماره ها غیر از شماره سه ظاهر سلاح تغییر میکرد ولی خب تو اسنشن محسوس تر بود و توی صفحه سلاح و آپگرید ها هم معلوم بود تغییر ظاهر
داداش اینطوری بخوایی حساب کنی هیچ چیز بازی واقعی نیست چون اصلا هم واقعی نیست:D
منظور من حرکات شخصیت ها و نحوه سلاح و خود سلاح هست که بر اساس داستان های اسکاندیناوی هست بعدشم نگاه کن موجودات و دنیای اسکاندیناوی خیلی خاصه مثلا تو دنیاشون پر از دیو ها وغول ها و خلاصه موجودات عجیب و غریبه ولی سلاح هیروهاشون خیلی ابتدایی و سنتی بنظر میاد اینا هم دقیقا دارن همینکارو تو بازی میکنند
گرفتی موضوع رو؟:D یعنی سبک و اساس اسکاندیناوی اینطوریه و اینا هم دقیقا بر همون اساس پیش میرن
 

masoud101

کاربر سایت
Sep 26, 2014
530
نام
مسعود
داداش اینطوری بخوایی حساب کنی هیچ چیز بازی واقعی نیست چون اصلا هم واقعی نیست:D
منظور من حرکات شخصیت ها و نحوه سلاح و خود سلاح هست که بر اساس داستان های اسکاندیناوی هست بعدشم نگاه کن موجودات و دنیای اسکاندیناوی خیلی خاصه مثلا تو دنیاشون پر از دیو ها وغول ها و خلاصه موجودات عجیب و غریبه ولی سلاح هیروهاشون خیلی ابتدایی و سنتی بنظر میاد اینا هم دقیقا دارن همینکارو تو بازی میکنند
گرفتی موضوع رو؟:D یعنی سبک و اساس اسکاندیناوی اینطوریه و اینا هم دقیقا بر همون اساس پیش میرن
البته فقط ظاهر سلاحشون ابتدایی به نظرمیاد وگرنه کیه که فراموش کنه چکش ثور چه رعد و برق و طوفانی به پا می کنه و یا عصای لوکی چه قابلیت های جادویی داره و همینطور الی بقیه...
 

Kirk-Hammedd

Abandon the safety of mindless following
کاربر سایت
Oct 23, 2010
2,749
نام
حامد
اون چیزی که از تریلر دریافتم اینه که در بازی روند خشونت حالت صعودی داره.با این حال فکر میکنم حس خشونت خیلی کمتر از گاو3 هست.
امیدوارم اگه قراره 3 گانه باشه طی هر بازی خشونت بیشتری رو تجربه کنیم
 

masoud101

کاربر سایت
Sep 26, 2014
530
نام
مسعود
اون چیزی که از تریلر دریافتم اینه که در بازی روند خشونت حالت صعودی داره.با این حال فکر میکنم حس خشونت خیلی کمتر از گاو3 هست.
امیدوارم اگه قراره 3 گانه باشه طی هر بازی خشونت بیشتری رو تجربه کنیم
یادمه زمان ساخت gow 3 استیگ ازموسن گفت که ما باید به این نتیجه می رسیدیم که ایا کریتوس خشنه یا نه .بعد همه متفق القول به این نتیجه رسیدند که کریتوس بدجور خشنه و اون سناریوی زیبا رو واسه بازی پیاده کردند.امیدوارم کوری هم این رویه خشونت رو ادامه بده.
 

THE KING M

کاربر سایت
Dec 8, 2015
310
خب مثل اینکه تو یه مصاحبه جدید اشاره دیگه اون لانگ شات ها که kratos توش نقطه می شد نداریم برای اینکه تمرکز بر روی کریتوس هست .خود کوری گفته
پس قاعدتا دیگه باس فایت های عظیم الجثه رو تو بازی نمی ببینیم ،چون با دوربین over shoulder که نمیشه با باس فایتی مثل کرونوس جنگید.
 

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
پس قاعدتا دیگه باس فایت های عظیم الجثه رو تو بازی نمی ببینیم ،چون با دوربین over shoulder که نمیشه با باس فایتی مثل کرونوس جنگید.
نه البته نمیشه با اطمینان گفت.
همین ماری که داخل بازی دیدم معلومه که هنوزم میشه امید زیادی داشت به باس ها بزرگ
از طرف دیگه overshoulder بودن دوربین بازی نمیشه دلیل محکمی باشه که از باس فایت ها بزرگ خبری نیست بازی داشتیم با این دوربین و باس های بزرگ مثل
demon souls-shadow of clousous
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
یادمه زمان ساخت gow 3 استیگ ازموسن گفت که ما باید به این نتیجه می رسیدیم که ایا کریتوس خشنه یا نه .بعد همه متفق القول به این نتیجه رسیدند که کریتوس بدجور خشنه و اون سناریوی زیبا رو واسه بازی پیاده کردند.امیدوارم کوری هم این رویه خشونت رو ادامه بده.
امروز يه گيف از gow 3 ديدم اصلا سردرد و دلپيچه گرفتم ، گفتم چه جوري اون موقع از اين صحنه هالذت ميبرديم ، اون سطح از خشونت مال جووناست ! فكر كنم ميان سالايي مثل من يه چيز معتدل تر رو ترجيح بدن !
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
بارلاگ تائید کرده بازی از اول تا آخرش به صورت یکپارچه پردازش میشه (مثل آنچارتد 4 که مستقیم از کات سین میره توی گیم‌پلی) و هیچ کات یا صفحه‌ی مشکلی وجود نخواهد داشت.
با تشكر ، اگر امكان داره منبع اين رو بديد ممنون ميشم .
فقط ميخوام ببينم توي منبع در مورد اين يكپارچه گي چي نوشته و كات نخوردن چجوري هست .
چون اين مدل سينمايي گاد بدون قطع شدن دوربين هست ، يعني با يك حركت دوربين سينماتيك رد ميشه ، مثل كاري كه كوجيما با MGS كرد و صحنه ها كات نميخورد . اسم اين حالت سينمايي هم ياد نيست چي بود . ميخوام بيينم منظورش اينه توي اين حالت يكپارچه هست يا نه تو حالت هاي سينمايي مثل حالت ناتي داگ مدلي
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
با تشكر ، اگر امكان داره منبع اين رو بديد ممنون ميشم .
فقط ميخوام ببينم توي منبع در مورد اين يكپارچه گي چي نوشته و كات نخوردن چجوري هست .
چون اين مدل سينمايي گاد بدون قطع شدن دوربين هست ، يعني با يك حركت دوربين سينماتيك رد ميشه ، مثل كاري كه كوجيما با MGS كرد و صحنه ها كات نميخورد . اسم اين حالت سينمايي هم ياد نيست چي بود . ميخوام بيينم منظورش اينه توي اين حالت يكپارچه هست يا نه تو حالت هاي سينمايي مثل حالت ناتي داگ مدلي
The vocabulary of film is camera cuts, it's how they communicate. But games are different. We don't really need to do that. We do it because it's a language that we're familiar with. It's hard to not do it, I'm realising that now, but it's a challenge that I really wanted to take on. I'd been looking for a project that I could do this on and I felt like this was the one. There was big resistance, but I have probably one of the best teams in the business, so as much as they were pushing back, I think they all kind of wanted this crazy challenge.

So yeah, there's never going to be a situation where we cut away and show you what someone else is doing.
God of War director explains why entire game has no camera cuts
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
rafael grassetti که نقش Sr. Staff Character Artist رو تو سانتا داره با استفاده از تکنولوژی و یه سری تکنیک که خودش اونارو کشف کرده (یا هرچیزی) ریش کریتوس ، مو حیوانات رو هم به صورت Real time Rendering در بیاره.احتمالا برای اولین بار تو صنعت
کوری به شدت از تیم و سانتا تعریف میکنه معلومه افراد کاربلدی داخل استودیوئن.از لحاظ فنی و تکنیکی هم تنها استودیویی که میتونه با ناتی داگ مقایسه بشه همین سانتاست در بعضی موارد ناتی بهتره و در بعضی موارد هم سانتا.
 
آخرین ویرایش:

Jack cooper

کاربر سایت
Feb 10, 2017
708
یه چیز این بازی که واقعا عالیه فیزیکشه . واقعا بندرت تو صنعته گیم همچین چیزی پیش میاد میشه گفت فیزیکش تو بعضی جهات از gta v و دلست هم بالاتره .
دوستان یه سوال ، بنظرتون تو این سری کریتوس بال داره یا نه ؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر