Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.

 
آخرین ویرایش:

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
یه کم برام عجیبه. چون تا اونجایی که یادمه توی کنفرانس یوبی گفتن که گیم پلی 30 دقیقه ای از بازی روی 4K بازی میکنیم. یا شایدم من اشتباه شنیدم.
Assassin’s Creed Origins won’t run at native 4K on Xbox One X after all, but it still looks fantastic

من که همچین چیزی نشنیدم :D
لینک گیم پلی 30 دقیقه ای به پست اول اضافه شد :-bd
 
  • Like
Reactions: WCW

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
بدیشم اینه خود بازی به نظر ساده میاد دیگه وقتی با عقاب دشمن ها رو هم علامت بزنی و جاهاشونم مشخص باشه دیگه خیلی پیش پا افتاده میشه و میتونی بری دخل همه رو به صورت مخفی بیاری که طرف اورد
البته احتمالا باید محدودیت هایی داشته باشه از اونورم سیستم مبارزات تغییر دادن چون ضربه زدنش با شمشیر خیلی متفاوت بود و ضربات سنگینم اضافه شده بود مثلا نیزه هم میگرفت و وقتی دکمه ها رو محکم فشار میداد با تمام قدرت نیزه میزد و .. انمیشن هاشم خوب بود حرکت موجوداتم خیلی مصنوعی بود مثلا شیر میرفت دور خودش میچرخید گیر میکرد بقل صخره مصنوعی حرکت میکردن
این اشرف اسماعیل اعتماد به نفسش بالاست ببینیم نتیجه چی میشه به نظر نمیاد بازی متوسطی بشه چون ستینگ و طراحیش واقعا عالیه
 
  • Like
Reactions: END_BOY

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
بدیشم اینه خود بازی به نظر ساده میاد دیگه وقتی با عقاب دشمن ها رو هم علامت بزنی و جاهاشونم مشخص باشه دیگه خیلی پیش پا افتاده میشه و میتونی بری دخل همه رو به صورت مخفی بیاری که طرف اورد
البته احتمالا باید محدودیت هایی داشته باشه از اونورم سیستم مبارزات تغییر دادن چون ضربه زدنش با شمشیر خیلی متفاوت بود و ضربات سنگینم اضافه شده بود مثلا نیزه هم میگرفت و وقتی دکمه ها رو محکم فشار میداد با تمام قدرت نیزه میزد و .. انمیشن هاشم خوب بود حرکت موجوداتم خیلی مصنوعی بود مثلا شیر میرفت دور خودش میچرخید گیر میکرد بقل صخره مصنوعی حرکت میکردن
این اشرف اسماعیل اعتماد به نفسش بالاست ببینیم نتیجه چی میشه به نظر نمیاد بازی متوسطی بشه چون ستینگ و طراحیش واقعا عالیه

در مورد عقاب موافقم اگه به این صورت باشه که راحت همه رو مارک کنی خیلی راحت میشه با مخفی کاری دخل همه رو اورد.امیدوارم براش یه جور محدودیت بزارن
در مورد اون شیر مسیر حرکتش که مشکلی نداشت ولی بعد از حمله به اون اسب کاملا یه جا ایستاده بود انگار فقط همین یه حرکت و براش تعیین کرده بودن :-?
در مورد انیمیشنها موافق نیستم به نظرم یکمخشکه که هنوز جای کار داره
البته داریم در مورد بیلد الفا بحث میکنیم احتمالا تو بیلد نهایی به این صورت نیست و فیکس میشه
مپ بازیم به نظر بزرگ میرسه امیدوارم محتواشم زیاد باشه که قشنگ سرگرم بشیم:D
 
  • Like
Reactions: WCW

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
در مورد عقاب موافقم اگه به این صورت باشه که راحت همه رو مارک کنی خیلی راحت میشه با مخفی کاری دخل همه رو اورد.امیدوارم براش یه جور محدودیت بزارن
در مورد اون شیر مسیر حرکتش که مشکلی نداشت ولی بعد از حمله به اون اسب کاملا یه جا ایستاده بود انگار فقط همین یه حرکت و براش تعیین کرده بودن :-?
حتی انیمیشنها به نظرم خشکه که هنوز جای کار داره
البته هنوز داریم در مورد الفا بحث میکنیم احتمالا تو بیلد نهایی به این صورت نیست و فیکس میشه
مپ بازیم به نظر بزرگ میرسه امیدوارم محتواشم زیاد باشه که قشنگ سرگرم بشیم:D
انیمیشن حیوان ها که خیلی ضعیفه دقت کنی کلا انگار چند تا حرکت محدود دارن حتی اهو ها هم خیلی مصنوعی میرفتن هینور اونور عین رباتیک .. ولی یکجا رفت بالای ساختمان محیطش تر و تمیز و زیبا بود یک ضعف دیگش این بود رو قایقم بود راحت سربازها رو میزد با تیرکمون میکشت اونا هم عکس العملی نشون نمیدادن و این تیرکمونه کلا زیاد جالب نیست نو تیر زدنش و انمیشن های تعریف شده براش یکجوریه انگار ..
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
تریلر اول چنگی به دل نمیزد ولی اولین باره با گیم پلی این سری انقدر حال میکنم البته نمیشه ضعف هاشو تو استفاده از bow و کامبت انکار کرد این عقابه هم بنظرم خیلی به wild شباهت داره شایدم من اشتباه میکنم:/
 

saeed hs

کاربر سایت
May 21, 2015
539
نام
سید سعید
این تریلر که بخشی از مبارزات رو نشون می داد رو دیدین دوستان؟
تیر رو از چله کمان کشید بیرون و از فاصله 1 کیلومتری رها کرد و خورد :D
جای عقاب همون ایگل ویژن بود بهتر بود :D
 
  • Like
Reactions: WCW

emperaturs

کاربر سایت
Aug 1, 2015
886
نام
Joel
دیگه از یوبی توقع نداشته باشید که بازی عالی بسازه! یوبی که راک استار و ناتی داگ نیست ! دیگه زور آخرش همینه دیگه . اینم در حد متا 75 80 میشه .
 

se7en sin

کاربر سایت
May 20, 2012
722
نام
︻デ═一︻デ═一
دیگه از یوبی توقع نداشته باشید که بازی عالی بسازه! یوبی که راک استار و ناتی داگ نیست ! دیگه زور آخرش همینه دیگه . اینم در حد متا 75 80 میشه .

با این که از اول طرفدار فرنچایز Assassin بودم به نظرم ته زور یوبی FarCry :D
----
تریلر 20 دقیقه ای گیک پلی رو دیدم [-xوحشتناک خسته کنندس بازی:-@
Ezio توی قبر لرز~X(ید
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
خسته نباشن با این انجینشون گفتن چه هستفاده ای از قدرت Xbox X کردین گفتن هیچی:lol: خود DF هم گفته اینا انجینشون پایه رزولوشنش رو کنسول 900p هست به نظر یوبی باید کم کم با انجین جدیدی این سری توسعه بده
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
دوستانی که دارید از گرافیک ایراد میگیرید بازی فکر کنم تو بیلد الفا بود:|:D
البته یوبی نشون داده تفاوت زیادی بین بیلداش نیست:D اما صد در گرافیک بالاتر خواهد رفت
گیم پلی هم من خیلی راضی بودم انتظار انیمیشن های ناتی داگ رو نداشتم:D با این که دو سنخه قبل رو فقط 20 دلار بازی کردم ولی حاظرم برا این 60 دلار بدم:D
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

JACK KELLAR

کاربر سایت
May 5, 2017
71
جالبه چند نفر هستن که هرکی از بازیای یوبی انتقاد میکنه سریع دست به کار میشن و از جملاتی مثل "غرغر های همیشگی" استفاده میکنن و از لایک کردن پستای همدیگه هم دریغ نمیکنن.یوبی شده موکل اینام شدن وکیلاش.تو تیمشون ناظم هم دارن پست پاک کنن.
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
جالبه چند نفر هستن که هرکی از بازیای یوبی انتقاد میکنه سریع دست به کار میشن و از جملاتی مثل "غرغر های همیشگی" استفاده میکنن و از لایک کردن پستای همدیگه هم دریغ نمیکنن.یوبی شده موکل اینام شدن وکیلاش.تو تیمشون ناظم هم دارن پست پاک کنن.

1. به تو هیچ ربطی نداره که من یا کس دیگه ای میخواد از یوبی سافت و بازی هاش طرفداری بکنه یا نه، پست هم دیگه رو لایک بکنه یا نه. سعی کن سرت رو توی کار خودت بکنی.
2. اینجا هیچ کس از طرفدارای یوبی نه تنها به کسی توهین نمی کنه بلکه به نظرات شخصی دیگران هم احترام می ذاره، اما وقتی امثال تو میان توی تاپیک و اراجیف خودشون رو توی تاپیک بروز می دن، ما جوابشون رو می دیم.

دقت کن، نوشتم به نظرات شخصی کاری نداریم. یکی با بازی x حال نمی کنه به منم ربطی نداره سلیقه اش هست. ولی وقتی اطلاعات و حرف های غلط رد و بدل می شه وظیفه ما فن های یوبیه که بیایم و اشتباهشون رو بهشون بگیم. یه سری حرفا هم به حدی تکراری شدن که باید تند با یه سری برخورد کرد.

در ضمن سری بعدی هم خواستی به پست کسی اشاره بکنی سعی کن شجاعتش رو داشته باشی و طرف رو هم مستقیما منشن کنی :)
 

JACK KELLAR

کاربر سایت
May 5, 2017
71
1. به تو هیچ ربطی نداره که من یا کس دیگه ای میخواد از یوبی سافت و بازی هاش طرفداری بکنه یا نه، پست هم دیگه رو لایک بکنه یا نه. سعی کن سرت رو توی کار خودت بکنی.
2. اینجا هیچ کس از طرفدارای یوبی نه تنها به کسی توهین نمی کنه بلکه به نظرات شخصی دیگران هم احترام می ذاره، اما وقتی امثال تو میان توی تاپیک و اراجیف خودشون رو توی تاپیک بروز می دن، ما جوابشون رو می دیم.

دقت کن، نوشتم به نظرات شخصی کاری نداریم. یکی با بازی x حال نمی کنه به منم ربطی نداره سلیقه اش هست. ولی وقتی اطلاعات و حرف های غلط رد و بدل می شه وظیفه ما فن های یوبیه که بیایم و اشتباهشون رو بهشون بگیم. یه سری حرفا هم به حدی تکراری شدن که باید تند با یه سری برخورد کرد.

در ضمن سری بعدی هم خواستی به پست کسی اشاره بکنی سعی کن شجاعتش رو داشته باشی و طرف رو هم مستقیما منشن کنی :)
اروم باش حداقل ظاهرتو حفظ کن.ربطی به شجاعت نداره من نخواستم باعث تنش بشم تو فروم.اطلاعات غلط کجا بود اخه مرد مومن چرا میپیچونی؟انتقاد هرچی هم تکرار بشه شما حق نداری توهين کنی.من میتونم تو همین دوره E3 امسال ده ها مثال بیارم که توهين شده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر