PlayStation Days Gone

cyq3_1.png

بررسی بازی Days Gone




بازی Days Gone عنوانی جهان باز و سوم شخص ، همراه با ماجراجویی در سبک ترس و بقا است که توسط SIE Bend Studio در حال توسعه است و به صورت انحصاری برای PS4 در تاریخ 26م آپریل 2019 ، برابر با 6م اردیبهشت 98 منتشر خواهد شد . این عنوان آخرالزمانی 2 سال پس از وقوع یک بیماری هولناک و همه گیر رخ داده است ، تقریبا تمام بشریت را به کام مرگ کشانده و میلیون ها نفر را به "Freakers" تبدیل کرده است ، بازی دارای سیستم آب و هوایی پویا و چرخه شبانه روز می باشد . انجین بازی Unreal Engine 4 می باشد و از PS4 PRO پشتیبانی می کند .

1504_3.png

شخصیت اصلی بازی نامش دیکون است ، در تریلر بازی مشاهده کردیم دیکون همسرش سارا را به یاد می آورد که تنها خاطرات خوش او پس از پخش شدن ویروس است و احتمال مبتلا شدن سارا توسط این بیماری .
اکنون آخرالزمان ؛ دیکون عضو گروهی از موتورسواران است که دنیا برای آن‌ها در جاده‌ها خلاصه شده و دیگر زندگی و دوستی برایشان معنایی ندارد ، تنها چیزی که برای آن‌ها باقی مانده ، تلاش برای بقا در این دنیای بی‌رحم است . همه‌ جا پر شده از موجودات زامبی‌ مانند به نام فریکرها ، شهرها تبدیل به گورستان شده اند و بازماندگان به جنگلها و کوهها پناه برده اند ، موتور دیکون نقش اساسی در بازی ایفا خواهد کرد .
ناامیدی دیکون ، خاطرات تلخی که از گذشته برایش باقی مانده ، دنیای ضد قهرمانی که هر کس برای نجات جان خود دست به هر عملی می زند ، علتهایی که شخصیت پردازی دیکون را در طول بازی در بین بازیکنان قوی و قوی تر میکند .

iir2_2.png

وسیله نقلیه اصلی موتورسیکلت است ، با قطعاتی که در طول بازی به دست می آورید می توان به منظور افزایش سرعت ، دوام یا مانور نسبت به سایر پارامترها تغییرات ایجاد کرد ، بازیکن می تواند اهداف را با روشهای مختلفی پشت سر بگذارد ، از اختفا تا استفاده از سلاحهای گوناگون با بردهای متفاوت و تعامل با محیط . سیستم کرفتینگ در بازی باعث می شود بازیکن در قسمت آیتمها ، قادر به تولید موارد جدید برای بهبود کارایی مبارزه شود . مدیریت منابع از جمله مواردیست که بازیکنان را در طول بازی به چالش می کشد و در گیم پلی نقشی پررنگ خواهد داشت ، مانند تمام شدن سوخت موتورسیکلت ، حیوانات آلوده مانند خرس و گرگ در بازی حضور دارند که در بعضی موارد فرار ! ، منطقی ترین راه پشت سرگذاشتن این موجودات است .

76gn_giphy.gif
1fs5_giphy_(3).gif
bit_giphy_(2).gif


DIGITAL DELUXE EDITION

The full game downloadable from PlayStation Store , with a digital soundtrack and art book , three bike skins , the monkey wrench fast repair tool and a PS4 dynamic theme

iw1h_5.png

SPECIAL EDITION

The full game with a SteelBook case , a physical and digital artbook , the original soundtrack on CD, three drifter bike skins , the monkey wrench fast repair tool and a PS4 dynamic theme

hctb_6.png

Collector's Edition

The full game with a SteelBook case , the collector’s edition statue , six collector pins , a clothing patch , four decals and all the special edition content

cpji_4.png


Standard

The full game on Blu-ray Disc

oj9_days-gone-standard-bd-edition-two-column-01-ps4-05feb19nz_1549329195903.png





 
Last edited by a moderator:

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
به نظر من
GTS یا بعدیا قبل E3 (1-2هفته) میاد یا میره برا پاییز که احتمالا ممکنه بازی به GT7 تغییر کنه بره برا پاییز
DGهم اگه امسال بخواد بیاد میره برا اکتبر تا دسامبر
دیترویت هم احتمالا بره برا فوریه
GOW هم مارچ2018 میادش به احتمال زیاد
در بین این بازی ها(به غیر از gt) تنها بازی که مطمعنم امسال میاد دیتریوت هست:D
بشخصه با اومدن DG تو همین سال دیکه 2017 کارش رو به عنوان بهترین سال گیمری برا من تموم کرده:D ولی باز بشخصه اصلا فکر نمیکنم متایه این بازی به 91 یا 92 نزدیک بشه نهایت با دوتا منتفد روشن فکر 89:D
 
  • Like
Reactions: D@SHR3ZA

JACK KELLAR

کاربر سایت
May 5, 2017
71
این استوديو این مدت قبل این بازی چیکار میکرده؟کارشون با انتظاری که tlou بوجود اورده و البته open world بودن سخته.بنظرم داستان سرراستی داره با شخصیتی نچسب که با اون حرکتی که واسه صدا خفه کن زد هنگ کردم.واقعا شدنیه؟
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
یعنی هیچکس با نمایش دیشب حال نکرد؟:-??
خیلی عالی بود که , هسته گیم پلی که کپس پست از لست او اسه:x
گرافیک بی نظیره محیط ها هم خیلی بزرگن و موتور سواری اخر الزمان:x
do it:))
بحث حال کردن نیست، بحث تاریخ عرضه هست، اینجوری که بوش میاد باز هم بازی تو سکوت کامل فرو میره و میره تا E3 بعدی تا باز یه نمایش دیگه بدون هیچ توضیحی ازش ببینیم!!
 

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
سونی فعلا سرش با آی پی های بزرگ تر گرمه و یه همچین بازی میتونه براش ریسکی باشه یکم.
تاخیر احتمالا بخاطر کار بیشتر روی بازی هست و جریان سکوت خبری اما توجیحی قانع کننده نداره.
با توجه به اینکه یکسال از معرفی بازی میگذره و فقط به نمایش دو تا تریلر بسنده کردن خیلی عجیبه. چرا که با توجه به نمایش ها میتونه بازی خیلی پتانسیل بالایی داشته باشه تا بتونه نظر مخاطب ها رو جلب کنه.
پ.ن: شخصیت اصلی داستان منو عجیب یاد دریل دیکسون از سریال Walking Dead میندازه! فکر کنم یه روز بالاخره مثل یوبی سافت که اعتراف کرد الهامات زیادی از سریال person of interest گرفته برای ساخت Watch Dogs این ها هم اعتراف کنند به این موضوع.
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
شاید بازی یه چیزاییش شبیه tlou باشه ولی بنظرم نما و جو بازی خیلی با لست فرق داره هر چی که باشه از بازی درستی الهام یا به قول بعضی ها تقلید کرده که این خودش یه نکته مثبت و یه پتانسیل برای تبدیل شدنش به یه سری عالیه همون طور که هورایزن با ایده برداری از بازیایی مثل انچارتد موفق شد :-" واقعا که این nd نواور و منبع الهامه >:)
 

Silent Siren

کاربر سایت
Aug 31, 2014
207
نام
مهدی
یه خبرایی بود پارسال میگفتن بِند برای ساخت بازی از انجین و تهجیزات ND استفاده کرده. شدیدا سبک گرافیکی و پوشش گیاهی و رنگ بندی و جلوه بازی به این بخش بازی های ND شباهت داشت و شخصا فکر نمیکردم جدای از گیم پلی و OW بودن اون گرافیک بازی تو این لِول خوب باشه. {البته اتفاق تازه ای هم نیست قبلا هم سر GA با هم همکاری داشتن. خیلی هم خوب}!

جدای از نمایش خوب بازی و استفاده از محیط و جغرافیای اون بازی یه حس مخوف و بی رحمانه عجیبی تو روح خودش داره و بنظرم اتمسفر و فضای اون خیلی تاریک و بروتال هستش. گیم پلی بازی و مکانیکاش هم روی این موضوع شدیدا تکید داشت. مثلا اونجایی که به اون کمپ رسید مثل اکثر بازی یهو شیرجه نشدن رو بخش اوپن فایر کردن و نفله کردن همه دشمنا و بیشتر ازشون دوری میکرد و خیلی واقع‌گرایانه و گروندد بود و قشنگ حس یه فرد عادی تو دنیای بی رحم بازی با تجهیزات محدود رو میداد. یجورایی حس سروایولش خیلی خوب در اومده بود.
 

" MaMaSaN "

⚡ REBEL ⚡
کاربر سایت
Apr 9, 2017
2,434
ديشب با نمايش بازي خيلي حال كردم ولي هنوزم نسبت به اين بازي دو دلم! دليل اولم اينه كه سبك بازي قبلا به صورت كامل و بي نقص توي لست پياده شده و ممكنه موقع عرضه ي بازي، همين موضوع باعث بشه بازي توو سرش بخوره و بيشتر منتقد ها ازش به عنوان يه كپي ياد كنن! دليل دومم اينه كه هيچ چيزي از داستان بازي بروز ندادن و اصلا نميدونيم چي به چيه! مطمئنا داستان بازي خيلي ميتونه توي ترغيب كردن گيمر و كشش به سمت بازي نقش داشته باشه. اما در كل مطمئنم سوني هيچوقت چيز بد نميسازه! :D
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
یه خبرایی بود پارسال میگفتن بِند برای ساخت بازی از انجین و تهجیزات ND استفاده کرده. شدیدا سبک گرافیکی و پوشش گیاهی و رنگ بندی و جلوه بازی به این بخش بازی های ND شباهت داشت و شخصا فکر نمیکردم جدای از گیم پلی و OW بودن اون گرافیک بازی تو این لِول خوب باشه. {البته اتفاق تازه ای هم نیست قبلا هم سر GA با هم همکاری داشتن. خیلی هم خوب}!
اگه اشتباه نکنم با آنریل انجین دارن میسازنش. ولی آره منم قبول دارم خیلی چیزاش شبیه بازیای ND مخصوصا Tlou هست.
_______________________

ای کاش تو e3 تاریخ میخورد. :( وقتی یکی از صداگذارای بازی گفت Days Gone نقش بزرگی تو کنفرانس امسال داره مطمئن شدم تاریخ انتشارشو میبینیم ولی زهی خیال باطل! :D

جدا از این مسائل، بازی واقعا پیشرفت کرده بود. گرافیک و پیوستگی انیمیشن و ... همگی تو سطح دیگه ای بودن نسبت به پارسال. مراحل بازیم به خوبی نشون میداد به معنای واقعی آزادی عمل داریم توش. درکل همه چی امیدوارکننده به نظر میرسه.

پ.ن: ندیدم کسی راجب این موضوع حرفی بزنه ولی چقد موتور سواری خوب بود! :x:D
 

arsenalmom

کاربر سایت
Nov 14, 2009
1,347
نام
محمدرضا
دوستان تریلر جدید اومده از بازی ، تو همون لوکیشن و در محیط برفی ولی با گیم پلی جدید که نحوه مبارزات متنوع رو نشون میده:x
نسبت به پارسال خیلی بیشتر جذبش شدم
کار این استدیو بی نظیره با وجود تجربه نسبتا کم ترکوندن
هر چی بیشتر میگذره بیشتر از بازی خوشم میاد>:D<
 
  • Like
Reactions: THELASTOFUSA_IR

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر