Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.

 
آخرین ویرایش:

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
یه Collector's Edition هم از بازی به تعداد ۹۹۹ عدد موجوده به نام Dawn of the Creed Legendary به قیمت 799$ :D



In fact, if you pre-order the extra-exclusive Dawn of the Creed Legendary Collector’s Edition – which is limited to just 999 units, and retails for $799.99 exclusively through the Ubisoft Store – the following collectibles will ship out to you now, months ahead of the game’s release:

A highly detailed, 28.7-inch (73cm) resin statue of Bayek and his eagle, Senu, by Ubicollectibles.
A certificate of authenticity, numbered from 1 to 999.
An exclusive resin replica of Bayek’s eagle-skull amulet.
The Assassin’s Creed Origins Steelbook case, available only in the Dawn of the Creed and Dawn of the Creed Legendary Collector’s Editions.
Four large lithographs signed by the Ubisoft Montreal studio artists.

When the game launches, you’ll receive the Gold Edition of Assassin’s Creed Origins, which includes the base game, the Digital Deluxe Pack, and the Season Pass for access to unique equipment sets and all future expansions. You’ll also get an art book, the official soundtrack, a print of the game’s hand-drawn world map, and two original art cards.​
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
اقا من هر چی فکر کردم اینکه عقاب تو هوا معلق وایسته تو کتم نمیره :)) چرا اینجوری کردند نمیشد حداقل مثلا تو یک محور نسبتا کوچیک دایره ای اتومات دور میزد تا یک نقطه رو مارک کنیم ؟ به نظرم خیلی بهتر بود تا اینکه وسط هوا معلق
 
  • Like
Reactions: voldmort

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,248
نام
امیر حسین
خب فرصت شد امروز تریلر و کامل ببینم
گیم پلی خیلی تغییر کرده و به نظرم همچین تغییراتی نیاز بود.مبارزات خیلی بهتر شده فقط انیمیشن ها خیلی خشک بود
از گرافیکم راضی نبودم میتونست بهتر باشه البته بازی تو مرحله الفاست پس نمیشه خیلی ایراد گرفت و امیدوارم تو بیلد نهایی همه اینها رفع بشه
هنوز فرصت نکردم بقیه اطلاعاتی که لیک شده رو بخونم ولی با همین تریلر از بازی خوشم اومد و بیصبرانه منتظرم :D




منبعی دارین که گفته این کمان رو اخر بازی میده چون تو تریلر لول پلیر خیلی پاینه یعنی اوایل بازی ه:D:-?
نگفتن آخر بازی، 4نوع کمان داریم، یک نوعشون چنین قابلیتی داره، که باید Skillـش رو هم گرفت! و اگر کسی تمرکزش رو بزاره رو اون شاخه،خیلی نزدیک میزد اتفاقا آپگریدش:D

اقا من هر چی فکر کردم اینکه عقاب تو هوا معلق وایسته تو کتم نمیره :)) چرا اینجوری کردند نمیشد حداقل مثلا تو یک محور نسبتا کوچیک دایره ای اتومات دور میزد تا یک نقطه رو مارک کنیم ؟ به نظرم خیلی بهتر بود تا اینکه وسط هوا معلق
این رو منم شدیدا باهاش مشکل دارم! در بدترین حالت حداقل اگر عقاب می ایستاد دشمنا هم می ایستادن،بگیم در یک زمان چنین دیدی رو عقاب داره و میتونه همه جا رو اسکن کنه و ببینه:D کلا زمان متوقف میشد!
یا به قول شما تو یک محور دور خودش میچرخید،یا آروم مستقیم میرفت... کلا اینکه Drone شده اصلا جالب نیست! حس ناجوری میده:|
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
به نظرم شباهت زیادی به سری های قبلی نداره
ولی یه چیز غولیه انصافا
مثلا بخش کرافتینگ و اسکیل ها منو یاد سری فارکرای ها انداخت اما این خیلی شیک تر و کامل تره
گیم پلی ک وحشتناک بود
کنفرانس ک تمام شد شروع کرد به بازی من چون حجمو نگه داشتم واسه e3 مجبور شدم ده دقیقشو فقط ببینم:D
در کل خیلی دوست داشتم
پ.ن:کاش عقابه ثابت نمیموند عین جغد پریمال باید هی میچرخید که طبیعی تر شه
پ.ن:در کل حین بازی کردن وانمود میکنم یه ipجدیده نه اساسین:D
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,299
نام
مــاکــان
منبعی دارین که گفته این کمان رو اخر بازی میده چون تو تریلر لول پلیر خیلی پاینه یعنی اوایل بازی ه:D:-?
اگه خوب یادم باشه خود اشرف و بقیه که تو استریم بعد کنفرانس مایکرو توضیح داد که این کمان رو آخرای بازی بهش دست پیدا میکنید.
من ندیدم اون ویدئو رو. بچه ها میتونن بهتر راهنمائی کنن.
تو این نمایشهای گیم پلی دست خودشون هست، یک ماموریت Fake درست میکنن، درجه سختی Easy میزارن و...
دلیلی نداره که بازی نهائی همین شکل باشه.
=========================
بچه ها جوری از این اسکن عقاب/تیروکمان و غیرواقعی بودنشون ناله میکنن که انگاری مابقی بازی شبیه ساز زندگی روزانشون هست.:D
بابا از تم اصلی بازی گرفته تا قابلیتهای پلتفرمینگ اساسین ها ، دوره ای که بازی توش جریان داره همش پر از افسانه و تخیل و المانهای فانتزیه، بعد گیر میدین به عقاب که چرا رو هوا اینجوریه؟
 
آخرین ویرایش:

NINJѦ

Kill em With Kindness
کاربر فعال
Jul 11, 2008
3,337
نام
رضـا
وقتی مقصود صرفاً تفاوت با نسخه دیگه باشه همینم باید درمیاد دیگه ، عقاب کنترل کنیم ، اژدها ببینیم و ...
اگه اینا میخواستن برن مصر میتونستن مثل نسخه های قبل یک داستان ردیف کنن تو مصر قدیم روایتش کنند با تعدادی فن گیم پلی جدید به فراخوره لوکیشن بازی نیازی هم نیود تخیلاتی مثل موارد بالا بزنن تنگ بازی

AC المانهای تخیلی تا این حد که اشاره کردم هیچ وقت نداشته و نیازی هم نداره چون AC خودش نقات قوت زیادی داره که حتی پایین ترین رده از نسخه های AC هم جذابیت برای کشش مخاطب رو داره

الان من منتقد شدید بازی هستم و از لحظه دیدن تخیلات بازی با خودم درگیرم چرا یوبی همچین کاری کرد ، نمیگم بازی رو نمیخرم ، بازی میکنم ولی خون دل - موقع بازی مخ تعطیل :D


من تو نسخه های AC هرکدوم که محدودیت بیشتری بهم داده و سختی بیشتری بهم وارد کرده برام جذابتر بوده ، یعنی وجود اون عقاب برای دیدن دشمنان در محیط برام یک نکته منفیه
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
وقتی مقصود صرفاً تفاوت با نسخه دیگه باشه همینم باید درمیاد دیگه ، عقاب کنترل کنیم ، اژدها ببینیم و ...
اگه اینا میخواستن برن مصر میتونستن مثل نسخه های قبل یک داستان ردیف کنن تو مصر قدیم روایتش کنند با تعدادی فن گیم پلی جدید به فراخوره لوکیشن بازی نیازی هم نیود تخیلاتی مثل موارد بالا بزنن تنگ بازی

AC المانهای تخیلی تا این حد که اشاره کردم هیچ وقت نداشته و نیازی هم نداره چون AC خودش نقات قوت زیادی داره که حتی پایین ترین رده از نسخه های AC هم جذابیت برای کشش مخاطب رو داره

الان من منتقد شدید بازی هستم و از لحظه دیدن تخیلات بازی با خودم درگیرم چرا یوبی همچین کاری کرد ، نمیگم بازی رو نمیخرم ، بازی میکنم ولی خون دل - موقع بازی مخ تعطیل :D


من تو نسخه های AC هرکدوم که محدودیت بیشتری بهم داده و سختی بیشتری بهم وارد کرده برام جذابتر بوده ، یعنی وجود اون عقاب برای دیدن دشمنان در محیط برام یک نکته منفیه

مشکل اینه بازی اصلا نیازی به اینهمه چیزای اضافه نداشت. کنترل عقاب!!!!!! یا gear system common -rare-legendary.یا اون اسکیل تری که کاملا اضافست. به جای اینکه بازیو برگردونن اومده یه کپی از بازیای دیگه ساختن.اصلا نیازی به این همه تقلید از ویچر-هورایزون نبود.
 
  • Like
Reactions: WCW

pourya.x

کاربر سایت
Feb 25, 2015
143
وقتی مقصود صرفاً تفاوت با نسخه دیگه باشه همینم باید درمیاد دیگه ، عقاب کنترل کنیم ، اژدها ببینیم و ...
اگه اینا میخواستن برن مصر میتونستن مثل نسخه های قبل یک داستان ردیف کنن تو مصر قدیم روایتش کنند با تعدادی فن گیم پلی جدید به فراخوره لوکیشن بازی نیازی هم نیود تخیلاتی مثل موارد بالا بزنن تنگ بازی

AC المانهای تخیلی تا این حد که اشاره کردم هیچ وقت نداشته و نیازی هم نداره چون AC خودش نقات قوت زیادی داره که حتی پایین ترین رده از نسخه های AC هم جذابیت برای کشش مخاطب رو داره

الان من منتقد شدید بازی هستم و از لحظه دیدن تخیلات بازی با خودم درگیرم چرا یوبی همچین کاری کرد ، نمیگم بازی رو نمیخرم ، بازی میکنم ولی خون دل - موقع بازی مخ تعطیل :D


من تو نسخه های AC هرکدوم که محدودیت بیشتری بهم داده و سختی بیشتری بهم وارد کرده برام جذابتر بوده ، یعنی وجود اون عقاب برای دیدن دشمنان در محیط برام یک نکته منفیه

منم خداییش اصلا با اساسین حال نکردم. اون عقاب رو هم که کلا از روی جغد توی فار کرای اسکی رفته بودن
 

shayan7

کاربر سایت
Aug 14, 2010
1,021
به نظر من چیزهایی که باید تغییر می دادن و ندادن بر عکس چیزهایی که نیازی به تغییرشون نبود تغییر دادن :expressionless:
با دیدن تریلر ها از نظر من این نسخه کاملاً حرکت رو به عقبه حالا باید دید تا زمان انتشار چی میشه :think:
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,730
نام
رضا.آ
به دور از گرافیک خوبش و گیم پلی ش واقعا مصر باستان رو با چه ریزه کاریهایی درست کرده :x
بلاخره تو سری اساسین بعد از بالا رفتن از در و دیوار و دله دزدی دستمون به بالای اهرام مصر هم خواهد رسید و این خیلی خوبه :D:-bd
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
فعلا تاپیک با اطلاعات در دسترس و چیزی که ذهنم یاری می کرد آپدیت شد. اگر ایرادی هست اطلاع بدید که رفع کنم، نکته مبهم اگه وجود داره بگید تا توضیح بدم!
انشالله یکم کارهای گرافیکی هم انجام می شه، یکی از دوستان قول داده که کمک کنه که پیشاپیش سپاسگزارم!
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
یک گیم پلی ۲۷ دقیقه ای اومده که دارن رو X1 بازی میکنن من دیدم عقاب کلا تعیین کنندس تو بازی سربازها و . میشه باهاش علامت گذاری کرد ولی یک نکته خیلی ضعیفش که شدید به چشم میاد هوش مصنوعیش اصلا وضعیت خوبی نداره کلا سربازا انگار عین یک ربات فقط یکجا وایسادن تا اماده مردن باشن هیچگونه حرکتی من ندیدم بزنن خیلی راحت میکشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر