FIFA 17

header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:

Siamak61

کاربر سایت
Feb 8, 2017
544
نه داداش منم مثل تو اعتقاد نداشتم ولی وقتی واکنشای دخیا تو این بازی میدیدی مقایسه میکردی بازی های قبلی اعتقاد پیدا میکردی کاش فیلم میگرفتم از گلاش اونوقت میدیدی خیلی غیر طبیعیه میدونی چرا با 4تا شوت در چارچوب 5تا گل زد چون دوتا گلشا دخیا گل به خودی زد طرف نزدیکای خط کرنر دستش خورده شوت زده اگه ولش میکرد میرفت تو اوت توپ خورد به دستش خودش به خودش لایی زد اونم بهترین گلر فیفا دخیا گلر فوق العاده ای ولی بعضی بازیا واقعا اتفاقای عجیب غریب می افته
اون به خاطرپارتنرشیپ بودن منچستره که به نظرم باگه.برای همه بازیهااین مسائل هست.فکرش رونکنیدوعذاب ندیدخودتون رو.من هم یه مدت فیفا بازی میکنم.فقط هم کریربازی میکنم فوتبال واقعی براساس شانسه اینروهمه بزرگان دنیا میگن چه برسه به بازی کامپیوتری.وگرنه اینهمه این بازیرونمگرفتن
 
  • Like
Reactions: Mohamad_ndr

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
دوستان میخواستم بدونم که چجورمیشه درکریرموقعی که بایه تیم بازی میکنی سیوش رونگهداری وبعددوباره ازاول بدون اکانت جدیدتیم عوض کنی وباتیم دیگه بازیروشروع کنی.من مبتدیم این چیزارونمیدونم.ایاراهی داره بهغیرازپاک کردن سیو.
خب تو منو وقتی سر قسمت کریر هستی شوک راستو بده سمت راست گزینه نیو کریر میاد دیگه.بعد که تیمو انتخاب کردی یه سیو جدید براش بزن
 
  • Like
Reactions: atzoriha

Slim $hady

کاربر سایت
Feb 1, 2010
2,307
نام
شایان
ببین ربقطی به ضعیف و قوی نداره
من مثلا از یکی میبازم قبول میکنم ضعیف ولی تو همون مسابقه یه اتفاقای میفته آدم نمیدونه بزاره رو نقص فیفا یا چیز دیگه
تو بعضی بازی ها هم که قوی هستی یه اتفاقات دیگه میفقته که آدم دیگه نمیدونه بندازه گردن کی
الان تو همون فیلمی که تو پست قبلیم بود 3-2 جلو بودم ولی کورتوا توپ به اون راحتی و تقدیم کرد شما این میندازی تقصیر ضعیف بودن من؟
مثلا این ویدیو من توش ضعیفم که این اتفاق افتاد؟
یا این ویدیو که هر طوری هست باید گل بخورم
به نظرت اینا به ضعیف بودن فرد ربط داره یا یه نیرو ماورای؟
تا دلت بخواد از این فیلما دارم
یا این ویدیو که داور اصلا پنالتی نمیگیره
اینا به ضعیف بودن ربط داره؟
یه جا آدم ضعیفه آدم قبول میکنه
یکی دو صحنه یا اصلا یه بازی بدشانسی میاره آدم قبول میکنه ولی این باگ و گلیچا رو آدم میبینه بعد بگن ضعیفی , به نظرت آدم باید قبول کنه؟؟
روزی یدونه از این صحنه ها نبینم برام تعجب داره

مگه من گفتم از این چیزا نیست اصلا ؟ مطمئن باش خیلی بیشتر از تو من از کلیپا و عکسا دارم..
تازه Pro Club رو ندیدی، وضعش خیلی بدتره... خیلی رو مخ تر.
ولی اینا باعث نمیشه که مثلا تو دیویژن 3 درجا بزنی... شاید مثلا یه بار تایتل نگیری، یا فقط بمونی، نه اینکه با چلسی نشه رفت دیویژن 1 ! خیلی راحت میشه رفت و تایتل گرفت.
خلاصه که نرسیدن به دیویژن 1 و با چلسی نمیشه و این صحبتا رو به هندیکپ ربط ندین...! هر چند که هست این موضوع و خیلیم افتضاحه...
 
  • Like
Reactions: Siamak61

Siamak61

کاربر سایت
Feb 8, 2017
544
خب تو منو وقتی سر قسمت کریر هستی شوک راستو بده سمت راست گزینه نیو کریر میاد دیگه.بعد که تیمو انتخاب کردی ی
خب تو منو وقتی سر قسمت کریر هستی شوک راستو بده سمت راست گزینه نیو کریر میاد دیگه.بعد که تیمو انتخاب کردی یه سیو جدید براش بزن

ه سیو جدید براش بزن
خب تو منو وقتی سر قسمت کریر هستی شوک راستو بده سمت راست گزینه نیو کریر میاد دیگه.بعد که تیمو انتخاب کردی یه سیو جدید براش بزن
دمت گرم.پیداش کردم.
 
  • Like
Reactions: ehsas1

B!G_BosS

کاربر سایت
Jan 25, 2008
3,568
practice match چطور میشه انجام داد؟ من الان میخوام تمرین ضربات آزاد کنم با دیوار دفاعی، از کدوم بخش باید انجامش داد؟ تو آرنا دیوار دفاعی وجود نداره!
 

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
practice match چطور میشه انجام داد؟ من الان میخوام تمرین ضربات آزاد کنم با دیوار دفاعی، از کدوم بخش باید انجامش داد؟ تو آرنا دیوار دفاعی وجود نداره!
باید بری قسمت اسکیل گیم.تو تب play سمت راست پایین هست
اینجا بری انواع و اقسام تمرین ها هست

 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,108
نام
حسین
EA حتی اپسلیونی برای گیمرها ارزش قائل نیست. سال 2013 و بعد از مشکلات مورینیو با کاسیاس و نیمکت نشین شدنش, در فیفا 14 شاهد این بودم که رئال در یک فصل 4 تا دروازه بان خرید. شزنی, نویر, دخیا و یکی دیگه که یادم نیست. حالا امسال هم شاهد این هستیم که منچستر 4 تا 4 تا مهاجم میخره. تو لیگی که با لیورپول دارم میرم یونایتد گریزمان, گبریل ژسوس و لواندوفسکی رو خریده و نکته بامزه اینکه دهم جدول هست:))کارکنان EA یه مشت بیشعور هستن. این مسئله نشون دهنده یه باگ هست که به سادگی میشه برطرفش کرد. ولی می بینیم که EA اصلا و ابدا براش مهم نیست. در مورد فیسها و همچنین استادیوم ها هم به معنای واقعی کلمه گند زده. لایسنس لیگ برتر به تنهایی کافی نیست. انقدر روی لیگ برتر فوکوس کردن که لیگهای دیگه به کلی تعطیل شده. با اتلتیکو مادرید رفتم کریر, بعد 7-8 بازی حالم بهم خورد و ولش کردم. هیچ استادیومی به جز برنابئو, مستایا و ویسنته کالدرون لایسنس نیست. فیسها همه از دم درب و داغون. تو خود اتلتیکو Carrasco- Gaitan- Saul- Correa- Oblak- Gimenez فیسشون خراب هست. یعنی 6 بازیکن!!! از رئال مادرید 5 بازیکن فیسشون خرابه. از بارسلونا 3 بازیکن. از تیم خوبی مثل سویا با کلی بازیکن خوب, همشون فیسشون فیک هست. از لیگ ایتالیا که دیگه هیچی نگم بهتره. خواستم با میلان برم کریر, کلا بازی رو بوسیدم گذاشتم کنار. همشون فیک هستن. بازیکنای آینده دار و بسیار خوبی مثل Suso- Pasalic- Gomez- Donnarumma فیسشون فیک هست. و البته الباقی بازیکنا. حتی تیمی مثل یوونتوس که این همه روش مانور دادن فیس بازیکنایی مثل Alex Sandro خرابه. فیس Cuadrado هم که مال فیفا 14 هست. و البته ذکر این نکته ضروری هست که فیس بسیاری از بازیکنان سایر تیمها متعلق به فیفاهای قبلی مثل 12-13 هستن که واقعا حال بهم زن هستن. همینطور استادیومهای فیک که کاملا نسل قبلی هستن و لذت بازی رو از آدم میگیره. این موتور Frostbite و اون تاریکی و کدر بودن بازی هم شدیدا رو مخ هست. و از همه مهمتر کرنرها هست که EA قشنگ و به صورت تمام عیار گند زده بهش. یعنی حاضرم ضربه دروازه بشه ولی کرنر گیرم نیاد. به شدت افتضاح و مسخره.
من حیث المجموع فیفا شیک و مجلسی افتاده در سرازیری. هیچ اهمیتی به گیمرها نمیدن. حتی به خودشون زحمت نمیدن و آپدیت بدن و دوتا فیس رو درست کنن. اونم در حالیکه بازی رقیب تا حالا 3 تا دیتاپک داده و حتی فیس بازیکنای دسته 2 رو هم درست کرده. بخش کریر سالهاست که به همین شکل مونده. مسخره و لوس و تکراری. انیمیشن های تیکه تیکه و بسیار ضعیف که برای این نسل فاجعه به حساب میاد. تاکتیکها سالهاست که هیچ فرقی نکرده و بدتر اینکه در بازی تاثیر خاصی نداره. گیم پلی مزخرف و احمقانه که خلاصه شده در دویدن و استیک زدن.
کلام آخر؛ در یک کلمه اگه بگم FIFA مثل یه پروژه دانشجویی میمونه. اونم نه پروژه دانشجویی درست و حسابی. پروژه ایی که چندتا دانشجوی احمق شب امتحان انجام دادن و هول هولکی تحویل استاد دادن.
 

abt

کاربر سایت
Aug 6, 2014
1,702
نام
Ali
EA حتی اپسلیونی برای گیمرها ارزش قائل نیست. سال 2013 و بعد از مشکلات مورینیو با کاسیاس و نیمکت نشین شدنش, در فیفا 14 شاهد این بودم که رئال در یک فصل 4 تا دروازه بان خرید. شزنی, نویر, دخیا و یکی دیگه که یادم نیست. حالا امسال هم شاهد این هستیم که منچستر 4 تا 4 تا مهاجم میخره. تو لیگی که با لیورپول دارم میرم یونایتد گریزمان, گبریل ژسوس و لواندوفسکی رو خریده و نکته بامزه اینکه دهم جدول هست:))کارکنان EA یه مشت بیشعور هستن. این مسئله نشون دهنده یه باگ هست که به سادگی میشه برطرفش کرد. ولی می بینیم که EA اصلا و ابدا براش مهم نیست. در مورد فیسها و همچنین استادیوم ها هم به معنای واقعی کلمه گند زده. لایسنس لیگ برتر به تنهایی کافی نیست. انقدر روی لیگ برتر فوکوس کردن که لیگهای دیگه به کلی تعطیل شده. با اتلتیکو مادرید رفتم کریر, بعد 7-8 بازی حالم بهم خورد و ولش کردم. هیچ استادیومی به جز برنابئو, مستایا و ویسنته کالدرون لایسنس نیست. فیسها همه از دم درب و داغون. تو خود اتلتیکو Carrasco- Gaitan- Saul- Correa- Oblak- Gimenez فیسشون خراب هست. یعنی 6 بازیکن!!! از رئال مادرید 5 بازیکن فیسشون خرابه. از بارسلونا 3 بازیکن. از تیم خوبی مثل سویا با کلی بازیکن خوب, همشون فیسشون فیک هست. از لیگ ایتالیا که دیگه هیچی نگم بهتره. خواستم با میلان برم کریر, کلا بازی رو بوسیدم گذاشتم کنار. همشون فیک هستن. بازیکنای آینده دار و بسیار خوبی مثل Suso- Pasalic- Gomez- Donnarumma فیسشون فیک هست. و البته الباقی بازیکنا. حتی تیمی مثل یوونتوس که این همه روش مانور دادن فیس بازیکنایی مثل Alex Sandro خرابه. فیس Cuadrado هم که مال فیفا 14 هست. و البته ذکر این نکته ضروری هست که فیس بسیاری از بازیکنان سایر تیمها متعلق به فیفاهای قبلی مثل 12-13 هستن که واقعا حال بهم زن هستن. همینطور استادیومهای فیک که کاملا نسل قبلی هستن و لذت بازی رو از آدم میگیره. این موتور Frostbite و اون تاریکی و کدر بودن بازی هم شدیدا رو مخ هست. و از همه مهمتر کرنرها هست که EA قشنگ و به صورت تمام عیار گند زده بهش. یعنی حاضرم ضربه دروازه بشه ولی کرنر گیرم نیاد. به شدت افتضاح و مسخره.
من حیث المجموع فیفا شیک و مجلسی افتاده در سرازیری. هیچ اهمیتی به گیمرها نمیدن. حتی به خودشون زحمت نمیدن و آپدیت بدن و دوتا فیس رو درست کنن. اونم در حالیکه بازی رقیب تا حالا 3 تا دیتاپک داده و حتی فیس بازیکنای دسته 2 رو هم درست کرده. بخش کریر سالهاست که به همین شکل مونده. مسخره و لوس و تکراری. انیمیشن های تیکه تیکه و بسیار ضعیف که برای این نسل فاجعه به حساب میاد. تاکتیکها سالهاست که هیچ فرقی نکرده و بدتر اینکه در بازی تاثیر خاصی نداره. گیم پلی مزخرف و احمقانه که خلاصه شده در دویدن و استیک زدن.
کلام آخر؛ در یک کلمه اگه بگم FIFA مثل یه پروژه دانشجویی میمونه. اونم نه پروژه دانشجویی درست و حسابی. پروژه ایی که چندتا دانشجوی احمق شب امتحان انجام دادن و هول هولکی تحویل استاد دادن.
:| :)) :)) :)) :)) :))
شما ببخش این دانشجو ها رو به بزرگیت.
بعد میگن طرفدارای فیفا بچه ان و فن بازی در میارن، تو فروم فیفا هیچی نمیشه گفت و تعصب کورکورانه :) به شخصه تصمیم گرفتم هیچ حساسیتی به این مسأله نشون ندم.
فیفا خیلی آشغاله، سر تا پاش چرت و پرته، هر کی بخره هیچ چی حالیش نیست، پولشو دور ریخته.
 
آخرین ویرایش:

947947

کاربر سایت
Jul 7, 2011
1,157
نام
Behrooz
:| :)) :)) :)) :)) :))
شما ببخش این دانشجو ها رو به بزرگیت.
بعد میگن طرفدارای فیفا بچه ان و فن بازی در میارن، تو فروم فیفا هیچی نمیشه گفت و تعصب کورکورانه :) به شخصه تصمیم گرفتم هیچ حساسیتی به این مسأله نشون ندم.
فیفا خیلی آشغاله، سر تا پاش چرت و پرته، هر کی بخره هیچ چی حالیش نیست، پولشو دور ریخته.

=))=))=))=))=)):)):)):)):)):)):)):))

چه حجم عظیمی پول دور ریخته میشه و چقدر آدم توی دنیا هیچی حالیشون نمیشه.... :o:o#:-S

خدایا یه فکری به حال این پولا و این آدما بکن... [-o<[-o<
 

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
تاکتیکها سالهاست که هیچ فرقی نکرده و بدتر اینکه در بازی تاثیر خاصی نداره. گیم پلی مزخرف و احمقانه که خلاصه شده در دویدن و استیک زدن.
کلام آخر؛ در یک کلمه اگه بگم FIFA مثل یه پروژه دانشجویی میمونه. اونم نه پروژه دانشجویی درست و حسابی. پروژه ایی که چندتا دانشجوی احمق شب امتحان انجام دادن و هول هولکی تحویل استاد دادن.
همشو قبول دارم بغیر از این یه تیکه.دیگه حالا هرکی یه نظری داره
در مورد مابقی حرفات واقعا درست میگی.بخش کریر خیلی تکراری و مسخره شده.اضافه کردن اورال برا مربی تنها چیزی بود که اضافه شده نسبت به قبل.بنظرم خوبه ولی اصلا کارشده نیست این اورال.فله ای بالا و پایین میره.بازیو با اورال 84سیو کردی بعدا که سیو رو لود میکنی میاد رو 64.دیگه هرچی زور بزنی به 80 نمیرسه
انیمیشنش در قیاس با رقیبش واقعا داغونه.داوریش افتضاحه.دقیقه 2 تنه وسط زمین رو کارت زرد میده اما تک به تک رو حتی زرد هم نمیده
بافت چمن خوبه اما رنگش داغونه.نورم که هیچی
نکته مسخره تر و باگ داوریش اینه که وقتی توپو سانتر میکنی میره رو تیر افقی وقتی همزمان گلر توپو بزنه بره کرنر داور پنالتی میگیره.تو فیفا15 و 16 هرکدوم یه بار و تو این فیفا 3-4 بار برام اتفاق افتاده.تو یه هفته اخیر حتی دوبار پیش اومده واسم.ویدیوشم رکورد کردم دارم
بقول خودت اینقد کریر مسخره و تکراری شده من رفتم چمپیون شیپ لیدزیونایتد برداشتم بلکه بهم بچسبه :grinning: به هواداراش قول دادم تو سومین فصل حضورم قهرمان چمپیونز لیگشون کنم :tearsofjoy::tearsofjoy:
 

N!ma

کاربر سایت
Sep 13, 2011
2,463
نام
نیما
EA حتی اپسلیونی برای گیمرها ارزش قائل نیست. سال 2013 و بعد از مشکلات مورینیو با کاسیاس و نیمکت نشین شدنش, در فیفا 14 شاهد این بودم که رئال در یک فصل 4 تا دروازه بان خرید. شزنی, نویر, دخیا و یکی دیگه که یادم نیست. حالا امسال هم شاهد این هستیم که منچستر 4 تا 4 تا مهاجم میخره. تو لیگی که با لیورپول دارم میرم یونایتد گریزمان, گبریل ژسوس و لواندوفسکی رو خریده و نکته بامزه اینکه دهم جدول هست:))کارکنان EA یه مشت بیشعور هستن. این مسئله نشون دهنده یه باگ هست که به سادگی میشه برطرفش کرد. ولی می بینیم که EA اصلا و ابدا براش مهم نیست. در مورد فیسها و همچنین استادیوم ها هم به معنای واقعی کلمه گند زده. لایسنس لیگ برتر به تنهایی کافی نیست. انقدر روی لیگ برتر فوکوس کردن که لیگهای دیگه به کلی تعطیل شده. با اتلتیکو مادرید رفتم کریر, بعد 7-8 بازی حالم بهم خورد و ولش کردم. هیچ استادیومی به جز برنابئو, مستایا و ویسنته کالدرون لایسنس نیست. فیسها همه از دم درب و داغون. تو خود اتلتیکو Carrasco- Gaitan- Saul- Correa- Oblak- Gimenez فیسشون خراب هست. یعنی 6 بازیکن!!! از رئال مادرید 5 بازیکن فیسشون خرابه. از بارسلونا 3 بازیکن. از تیم خوبی مثل سویا با کلی بازیکن خوب, همشون فیسشون فیک هست. از لیگ ایتالیا که دیگه هیچی نگم بهتره. خواستم با میلان برم کریر, کلا بازی رو بوسیدم گذاشتم کنار. همشون فیک هستن. بازیکنای آینده دار و بسیار خوبی مثل Suso- Pasalic- Gomez- Donnarumma فیسشون فیک هست. و البته الباقی بازیکنا. حتی تیمی مثل یوونتوس که این همه روش مانور دادن فیس بازیکنایی مثل Alex Sandro خرابه. فیس Cuadrado هم که مال فیفا 14 هست. و البته ذکر این نکته ضروری هست که فیس بسیاری از بازیکنان سایر تیمها متعلق به فیفاهای قبلی مثل 12-13 هستن که واقعا حال بهم زن هستن. همینطور استادیومهای فیک که کاملا نسل قبلی هستن و لذت بازی رو از آدم میگیره. این موتور Frostbite و اون تاریکی و کدر بودن بازی هم شدیدا رو مخ هست. و از همه مهمتر کرنرها هست که EA قشنگ و به صورت تمام عیار گند زده بهش. یعنی حاضرم ضربه دروازه بشه ولی کرنر گیرم نیاد. به شدت افتضاح و مسخره.
من حیث المجموع فیفا شیک و مجلسی افتاده در سرازیری. هیچ اهمیتی به گیمرها نمیدن. حتی به خودشون زحمت نمیدن و آپدیت بدن و دوتا فیس رو درست کنن. اونم در حالیکه بازی رقیب تا حالا 3 تا دیتاپک داده و حتی فیس بازیکنای دسته 2 رو هم درست کرده. بخش کریر سالهاست که به همین شکل مونده. مسخره و لوس و تکراری. انیمیشن های تیکه تیکه و بسیار ضعیف که برای این نسل فاجعه به حساب میاد. تاکتیکها سالهاست که هیچ فرقی نکرده و بدتر اینکه در بازی تاثیر خاصی نداره. گیم پلی مزخرف و احمقانه که خلاصه شده در دویدن و استیک زدن.
کلام آخر؛ در یک کلمه اگه بگم FIFA مثل یه پروژه دانشجویی میمونه. اونم نه پروژه دانشجویی درست و حسابی. پروژه ایی که چندتا دانشجوی احمق شب امتحان انجام دادن و هول هولکی تحویل استاد دادن.
خب یکم تند گفتن ایشون ولی راست میگه دیگه:D من خودم چند ساله دارم فیفا بازی میکنم ولی تعصب رو بزاریم کنار هیچ تغییر انقلابی ای دیگه ما ندیدم 3ساله دارن بازیو میدن بیرون ولی انگار همون قبلیو یکم آپگرید کردن :D در حالی که رقیبش هرساله داره تغییرات بزرگی رو روی بازیش اعمال میکنه
مشکل اینه که زیادی فیفا overrate شده!
پ.ن: تعصبی نباشیم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر