اعلام بازی هایی که قصد نوشتن Guide برای آن ها را دارید(پست اول تاپیک حتما خوانده شود)

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
درود

همون طور که ممکنه بارها به نام این تاپیک در بخش Xbox360 و PS3 برخورده باشید؛ تصمیم گرفتیم که در بخش PS4 تاپیکی با این محتوا ایجاد کنیم یا نظم و یکپارچگی بیشتری را برای نوشتن Guide بازی های انحصاری و حتی مولتی ایجاد کنیم. در این تاپیک نام بازی که قصد نوشتن آن را دارید و تاریخ تحویل دادن آن را حتما باید مشخص کنید و نهایتا 3 روز حق تاخیر دارید و پس از آن بازی به شخص دیگری واگذار خواهد شد. جهت بهبود روند کار قوانینی در زیر برای شما قرار خواهد گرفت بر طبق آن باید کارها را انجام دهید.

1- با توجه به قانون وضع شده اشخاص حق اعلام بازی که حداکثر 1 ماه و نیم به انتشار آن مانده است را دارا می باشند. ضمن اینکه اشخاص دارای صلاحیت قادر به انتخاب بازی مورد علاقه خود از دو ماه قبل از انتشار آن خواهند بود. در صورت اعلام نوشتن Guide برای یک بازی تا تایید نشدن آن توسط تیم مدیریت شخص موردنظر حق نوشتن Guide را نخواهد داشت و تنها با مشاهده اسم خود در پست بعدی که رزور بوده و به مرور آپدیت می شود می تواند شروع به کار کرده و کار خود را آماده کند.


2- تاپیک های مربوط به راهنما باید به صورت کامل و بدون نقص ارسال شود و در صورت مشاهده تخلف و یا ناقص بود بیش از حد تاپیک، مطلب مورد نظر توسط تیم مدیریت پاک خواهد شد. پس متن ارسالی توسط شما باید متن نهایی و کامل شده باشد و در صورت مشاهده نقص عواقب آن نظیر پاک شدن، تکرار تخلف، گرفتن اخطار و ..... به عهده خود کاربر می باشد.

همچنین برای نوشتن راهنماهای خود از قانون اصلی این بخش نیز باید پیروی کنید که برای مطالعه آن به لینک زیر مراجعه کنید.

http://forum.bazicenter.com/thread92315/


1. در این بخش راهنمای به دست اوردن Trophy در بازی مختلف گرداوری میشود .
2. تمامی Guide ها باید با رعایت قوانین نوشتاری ، حاوی عکس Trophy ها ، تعداد ، درجه سختی و حداقل مدت زمان برای گرفتن Platinum Trophy باشند .
3. تمام Guide ها باید به زبان فارسی نوشته شده باشند ، همچنین باید حداقل راهنمایی برای به دست آوردن Trophy ها را شامل باشند .
4. عنوان تمامی Guide ها باید به صورت Game Name | Trophies Guide باشند .
5. نمونه ای از یک راهنمای کامل :
http://forum.bazicenter.com/thread91538/

در پایان هم امیدوارم که در کنار هم بتونیم این بخش رو سر و سامون بهش بدیم و کیفیت راهنماها رو تا حد امکان افزایش بدیم. هر کمکی هم که از دست من بر بیاد به دوستان در این بخش خواهم کرد.

موفق باشیم
 
Last edited by a moderator:

SOL!D 5NAK3

کاربر سایت
Jul 26, 2008
2,674
نام
meyti
سلام به همه گیمر ها ، آقا طبق سنت دیرینه خودم قصد نوشتن گاید واسه متالگیر 5 رو دارم ، تاپیکش رو میزنم که کسی نزنه، چون قبلیاشو زدم ( جز GZ ) گفتم اینم بزنیم
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,403
کسی برا جی تی ای وی می خواد؟ :D
چون خودم دارم میگیرم الان تسلط دارم اگه به درد میخوره گذاشتنش بگید :| :D

بعید میدونم Solid Gold baby رو گرفته باشی تو :| سخت ترین تروفی بازی هم اونه که تو آنلاین باید لول 100 برسی .
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: XboxLiveVirus

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر