Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
باور کن من خبر دارم که چه چیزایی شده و نشده الانم که دارم اینو مینویسم دقیقا صفحه 99 این تاپیک رو دارم میخونم.
اما من هیچ پیش زمینه ای از فاینال ندارم. در واقع هرچقدر هم که ازش بد گفته بشه روی من تاثیری نذاشته. الان اتفاقا همون 13 رو که میگید بدو اینجور اونجوره میخوام روی pc دان کنم و برم.
حالا اینم بگم بعید میدونم اصلا موجود باشه این آلتیمیت کالکتور ادیشن:D لااقل روی دیلاکس ادیشن بازی تمرکز کنیم که کینگزگلیو رو هم داره توی خودش حداقل
ولی این کتاب راهنماش رو فکر کنم بتونم گیر بیارم!!!!! بهش می صرفه خیلی از چیزایی که گنگه تو داستان و اینا توضیح میده دانجن ها و چیزای مخفی دیگه و....... فک کنم به قیمت 17 دلاریش بیارزه.
13 را با این مقایسه نکن :| 13 هر چی نداشته باشه چارتا کاراکتر فرعی و یه گیمپلی خوب داره. این همینا را هم نداره :|
گاید بوک هم تو نت هست. نمیخواد 17 دلار بدی براش. اون موارد داستانیش را هم من بعد دادن دی ال سی ها کامل جمع می کنم تو یه مقاله :|
 
  • Like
Reactions: vaan 2 and KingAmir

jijabig23

کاربر سایت
Sep 25, 2015
648
نام
Ro.s
13 را با این مقایسه نکن :| 13 هر چی نداشته باشه چارتا کاراکتر فرعی و یه گیمپلی خوب داره. این همینا را هم نداره :|
گاید بوک هم تو نت هست. نمیخواد 17 دلار بدی براش. اون موارد داستانیش را هم من بعد دادن دی ال سی ها کامل جمع می کنم تو یه مقاله :|
واقعا هست اون گاید بوک؟:|:|:|:|:|
لینک بده تو اینجا یا پی وی برم دان کنم:|
اصلا معلوم نیست چن تا dlc هست:|
پ.ن:پیداش کردم و دارم دان میکنم. عجب قوانین کپی رایت سفت و سختیم براش دارن ب زور لینکشو توی ی فروم درب و داغون یافتم. حالا یه ده دقیقه هم وقت برد تا عضو فرومش بشم بعد این هیچی لینکای اصلی منقرض شده بودن:-w:-w:-w
رفتم توی کامنتا گشتم دیدم یکی کاملشو با این محتوای dlc جدیده توی ی لینک سالم گذاشته 120 مگ:-"
خدایی خسته نباشم
لینکشم بزارم براتون
دانلود
پ.ن2:سرعت دانلود چندان خوبی از این سرور نیست ولی تنها لینک سالمیه که تورنت هم نبود.
 
آخرین ویرایش:

jijabig23

کاربر سایت
Sep 25, 2015
648
نام
Ro.s
Once you have obtained the mark of an Astral by surviving its trial. it can
assist you in battle when specific requirements are met. These conditions
depend on both the party's current condition and environmental factors,
as detailed in the table below.
To unleash a summon's special attack, hold (Q) ;.m for several seconds
when the corresponding prompt appears on your screen; you will also
notice that the screen turns red with heartbeat sound effects played in
the background.
All Astral attacks are extremely powerful and have wide area-of-effect
properties, hitting all enemies on the battlefield. This does not necessarily
mean that you should call for an Astral each and every time you are
offered the opportunity, however. Indeed, these powerful deities will only
Summons Overview
NAME RECRUITMENT PARTY CONDITION FACTOR
volunteer their support on a semi-regular basis, and only once per battle
(with the exception of very specific set-piece boss encounters).
In practical terms, the game performs a summon probabil ity check every
10 seconds during battles. If both party conditions and environmental
requirements are met, the summon prompt appears on your screen. If
you accept it by holding (Q) ;.m, the Astral comes to your aid - but a
hidden cooldown is also triggered, preventing you from calling another
summon for a while.
This is why it makes sense to save summoning opportunities for fights
that really matter. such as boss battles or difficult hunts. Wasting a deity
attack on a horde of Voretooths or Mesmenirs will provide a spectacle.
granted, but this is something you may reg ret if you face a more serious
threat shortly afterwards.
ENVIRONMENTAL FACTOR
Titan End of Chapter 04
The more of your allies that fall in battle. the higher the chances that Titan will assist you in wide, open-air locations. On flat terrain, he
Titan will help you. will punch the ground; in other areas, he will throw a rock at your
targets.
Ramuh
Leviathan
Shiva
Bahamut
Chapter 05 The longer your party is involved in a battle, the higher the chances
_____ tiiat Ramub_will help you. __
Ramuh is potentia lly available in any area, including interior sections
such a_s dungeons __ Leviathan can only manifest herself when Noctis is in Danger status. Leviathan will assist you in locations that are reasonably close to
End of Chapter 09 The longer he remains in this state, the higher the chances that she large bodies of water, such as major lakes and areas near to the
__wi ll o._tt_er_h_er_assistance. ___ c_o_as_ t . _______ _ ____ _
End of Chapter 12 Shiva's tendency to assist you is a combination of the summon Shiva is available in any sizable area, appearing in both open-air and
probabilities of the other Astrals. __ ~erior sections if there is sufficient clearance. _ _ __
Chapter 14 Bahamut appears exclusively during a boss battle in Chapter 14.
برای دوستانی که مشکل در احضار سامن های بازی دارن:D
 

next

کاربر سایت
Oct 1, 2007
98
دوستان. ببخشید به عنوان یه تازه کار فاینال فانتزی
1- دانجن ها چطور باز میشن؟ یه دونه همین اول بالای نقشه بازه که یه ماموریت اصلی هم توش بود. الان میرسم به آخرش میخوره به یه در بسته میگه کلید میخواد. بقیه دانجنها چطور باز میشن؟
2-مواد غذایی که دارم رو چطور میشه ترکیب کرد و به طور کلی یه ذره آشپزی کردن برام گنگه و اونقدر آزادی عمل نداری. اگه میشه راجع به آشپزی یه ذره بیشتر توصیح بدید ممنون میشم
3-به طور کلی نظرتون رو کدوم سلاحها هست؟ من الان 13 ساعتی میشه دارم بازی میکنم و اولشم. تازه مرحله 3 اصلی هستم. همش ساید میرم تا آپدیت کنم و الان لولم 26 هستش.برای سلاحها من ultima blade رو گرفتم.خودتون چه سلاحهایی رو پیشنهاد میکنید که رو اونا کار کنم؟ بعد هم اینکه اون شمشیرهای پادشاهی که میگیرم وقتی ازشون استفاده میکنم از hp خودم کم میشه. این طبیعیه؟ پس اونا اصلا به چه درد میخورن؟
4-ناکتیس فقط با ماهیگیری لول آپ میشه؟ در کل این لول آپ شخصیتها با لول آپ کلی چه فرقی میکنه؟ برای ماهیگیری چه ترفندهایی رو پیشنهاد میکنید؟
5-توی بحث اسکیل پیشنهادتون برای آپگرید اول کدوم قسمتها هست؟ من از combat و ریکاوری شروع کردم. خوبه؟ AP بیشتر چه جوری به دست میاد. فقط از مبارزه؟
ببخشید سوالام خیلی زیاد شد . ممنون میشم پاسخ بدید.
 

GameMasterr

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,205
نام
على
دوستان. ببخشید به عنوان یه تازه کار فاینال فانتزی
1- دانجن ها چطور باز میشن؟ یه دونه همین اول بالای نقشه بازه که یه ماموریت اصلی هم توش بود. الان میرسم به آخرش میخوره به یه در بسته میگه کلید میخواد. بقیه دانجنها چطور باز میشن؟
2-مواد غذایی که دارم رو چطور میشه ترکیب کرد و به طور کلی یه ذره آشپزی کردن برام گنگه و اونقدر آزادی عمل نداری. اگه میشه راجع به آشپزی یه ذره بیشتر توصیح بدید ممنون میشم
3-به طور کلی نظرتون رو کدوم سلاحها هست؟ من الان 13 ساعتی میشه دارم بازی میکنم و اولشم. تازه مرحله 3 اصلی هستم. همش ساید میرم تا آپدیت کنم و الان لولم 26 هستش.برای سلاحها من ultima blade رو گرفتم.خودتون چه سلاحهایی رو پیشنهاد میکنید که رو اونا کار کنم؟ بعد هم اینکه اون شمشیرهای پادشاهی که میگیرم وقتی ازشون استفاده میکنم از hp خودم کم میشه. این طبیعیه؟ پس اونا اصلا به چه درد میخورن؟
4-ناکتیس فقط با ماهیگیری لول آپ میشه؟ در کل این لول آپ شخصیتها با لول آپ کلی چه فرقی میکنه؟ برای ماهیگیری چه ترفندهایی رو پیشنهاد میکنید؟
5-توی بحث اسکیل پیشنهادتون برای آپگرید اول کدوم قسمتها هست؟ من از combat و ریکاوری شروع کردم. خوبه؟ AP بیشتر چه جوری به دست میاد. فقط از مبارزه؟
ببخشید سوالام خیلی زیاد شد . ممنون میشم پاسخ بدید.
برا دانجنها اونایی که تو خط داستانی هستن که هیچ بقیش باید خودتون پیدا کنید
بعد از پیدا کردن همه دانجنها مرحله فرعی باز میشه برای کلید در های بسته تو دانجنها
برای اشپزی هم باید کمپ بزنید هر کدوم از غزاها به حالت روشن بود یعنی مواد هست و میشه پخت
هر سلاحی که اتک لول ببره بالا
اون لول با لول اصلی فرق داره
شاخه ریکاوری بهتره
 
  • Like
Reactions: ps3_360_wii

Ahmad Caleum

کاربر سایت
Mar 20, 2015
29
اقا یکی بیاد داستان چپتر 4 به بعد و تا 9 به من بگه مختصر مرسی
بعد یه سوال چرا اردین اومد خودشو به نوکتیس نزدیک کرد؟ بعد یه چیزی که برام سواله اردین وقتی بردشون پیش تایتان فهمیدن که این صدراعظم پس چرا دوباره تو چپتر 8 رفتن پیش اردین؟!؟!
 

dante-turbo

کاربر سایت
Dec 14, 2007
271
نام
Farzad
اقا یکی بیاد داستان چپتر 4 به بعد و تا 9 به من بگه مختصر مرسی
بعد یه سوال چرا اردین اومد خودشو به نوکتیس نزدیک کرد؟ بعد یه چیزی که برام سواله اردین وقتی بردشون پیش تایتان فهمیدن که این صدراعظم پس چرا دوباره تو چپتر 8 رفتن پیش اردین؟!؟!
خب شما نمیدونم بازی رو به اتمام رسوندی یا نه...
اردین برای پایان دادن به نفرین خودش و پایان دادن به بلادلاین کائلوم (هدف نهاییش) به ناکتیس نیاز داره! چون تو تقدیر ناکتیس هست که کینگ آو لایت نهایی باشه، تنها کسی که توانایی نابودی تاریکی و مبارزه با اردین رو داره. برای همین اردین برای اینکه ناکتیس رو به جایگاهی که براش مقدر شده برسونه تو سفر کمک و راهنماییش میکنه! در اصل بدنبال هدف خودش هست. ناکتیس هم بارها بهش اعتماد کرد چون اردین چندین بار حسن نیت ش رو با دوز و کلکی که داشت نشون داد بهشون (هرچند چاره دیگه ای هم نداشتن جز اعتماد)
 

Ahmad Caleum

کاربر سایت
Mar 20, 2015
29
خب شما نمیدونم بازی رو به اتمام رسوندی یا نه...
اردین برای پایان دادن به نفرین خودش و پایان دادن به بلادلاین کائلوم (هدف نهاییش) به ناکتیس نیاز داره! چون تو تقدیر ناکتیس هست که کینگ آو لایت نهایی باشه، تنها کسی که توانایی نابودی تاریکی و مبارزه با اردین رو داره. برای همین اردین برای اینکه ناکتیس رو به جایگاهی که براش مقدر شده برسونه تو سفر کمک و راهنماییش میکنه! در اصل بدنبال هدف خودش هست. ناکتیس هم بارها بهش اعتماد کرد چون اردین چندین بار حسن نیت ش رو با دوز و کلکی که داشت نشون داد بهشون (هرچند چاره دیگه ای هم نداشتن جز اعتماد)
اها پس چرا ناکتیس رفت تو شهری که باید ازدواج کنه یه راست نرفت پیشه لونا؟ هی پیغام داد اخرم تو سخنرانیش دیدش؟!
بعد قضیه این نفرین اردین چیه؟!
 

dante-turbo

کاربر سایت
Dec 14, 2007
271
نام
Farzad
اها پس چرا ناکتیس رفت تو شهری که باید ازدواج کنه یه راست نرفت پیشه لونا؟ هی پیغام داد اخرم تو سخنرانیش دیدش؟!
بعد قضیه این نفرین اردین چیه؟!
مطمئنن دوستان میتونن بهتر بیان کنن چند و چون قضیه رو ولی من هم در حد برداشت خودم هرچی دستگیرم شد بیان میکنم :D
لونا تو اون بازه در هر صورت تحت تعقیب و نظارت امپراطوری بود و التیشیا هم بصورت محصور از لونا نگهداری میکرد! ترس از امپراطوری باعث میشد براحتی لونا رو در اختیار ناکتیس نزارن! ولی خب بعد وقایع جنگ تو بازی مساله ازدواج دیگه اولویت کسی نبود! همه چیز به پادشاهی رسوندن ناکتیس و بیدار کردن خدایان eos ربط داشت که قدرت شون رو در اختیار ناکتیس بزارن. برای همین طی اون مراسم لونا باید لویاتان رو بیدار میکرد تا قدرتش رو به ناکتیس بده و حلقه پادشاهی هم تحویل ناکتیس کنه. (تمام این وقایع پلاتی بود که توسط اردین چیده شده بود که ناکتیس رو بدون اینکه در جریان باشه در مسیری که براش مقدر شده قرار بده)
در مورد اردین و نفرینش هم... والا تئوری ها زیاده! ولی طبق چیزی که خودش هم بیان میکنه اردین از خاندان کائلوم و پادشاهان لایت بوده (بعبارتی ناکتیس هم خونش هست)! اردین هم مثل لونا اوراکل بوده و قابلیت درمان کردن مردم و بیرون کشیدن تاریکی از بدن شون رو داشته! با توجه به محبوبیت زیادش بین مردم، فردی که هویتش درست مشخص نیست (شاید یک برادر) براش پاپوش درست میکنه و میگه اردین پر از تاریکیه (تاریکی که برای درمان مردم جذب کرده) و دیگه صلاحیت حکومت و ... نداره و حق مسلم اردین رو ازش محروم میکنه (این وسط مثل اینکه کریستال و خدایان هم اردین رو رد میکنن که نتیجه ش میشه نفرت زیادش از کریستال و خدایان ایوس) خلاصه اردین ترد میشه. کم کم این نفرت و تمام تاریکی که در درونش جذب شده شخصیتش رو دستخوش تغییر میکنه، اسم کائلوم رو از نامش حذف میکنه و ایزونیا رو جایگزین میکنه (در مورد هویت اصلی ایزونیا هم چیزی گفته نمیشه ولی احتمالا نام برادر خیانت کارش بوده) تمام سیاهی و نفرت درونش قدرت نامیرایی رو بهش میده (که در اصل نفرین اردین هست)! زندگی ابدی پر از کینه تا روزی که پادشاه حقیقی روشنایی ظهور کنه و بتونه یکبار براش همیشه به کریستال، بلادلاین کائلوم و نفرین نامیرایی خودش پایان بده.
در کل اگه به قضیه با منطق نگاه کنیم در اخر بازی کسی که پیروز میشه و به تمام خواسته هاش میرسه اردین هست نه ناکتیس.
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
@Kaine @Cloud Strife @Vaan @m.a.t @bezad @noctis-sm3 @NoctisSasuke @Anonymous M3 @BARDI YA @KingAmir @ps3_360_wii @gamer1998y @se.phi.roth @bahramffx @Dante Never Cry
دوستان شرمنده منشن کردم. موضوع مهم هست:-"
1495614229-final-fantasy-xv-s-new-survey-2.jpg
نمیدونم چند نفرتون بازیو دارید یا هنوز بازی می کنید. اما ورای اینکه از بازی خوشتون اومد یا نه، خواهشا اگه داریدش و میتونید بازیتون را آپدیت کنید. این عکسی که بالا می بینید مربوط میشه به نظر سنجیی که با اپدیت اخر اضافه کردن به بازی و همونطور که میبینید قراره با رای کاربرا موارد مهمی به بازی اضافه بشه که خب چیز های کمی نیستن. به خصوص یه سری موارد مثل گذشته اردین، خیانت افریت، لاین اف لوسیس و
ورلد اف رویین خیلی مهمن. فقط هم یه گزینه را میشه انتخاب کرد.:/ خلاصه اینکه اگه میتونید برید رای بدید ببینیم میشه بالاخره این بازیو به یه نتیجه درست رسوند یا نه!

پ.ن: این حجم از گند زدن و بعد تلاش برای جمع کردنش تو تاریخ صنعت گیم بی سابقست:D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
@Kaine @Cloud Strife @Vaan @m.a.t @bezad @noctis-sm3 @NoctisSasuke @Anonymous M3 @BARDI YA @KingAmir @ps3_360_wii @gamer1998y @se.phi.roth @bahramffx @Dante Never Cry
دوستان شرمنده منشن کردم. موضوع مهم هست:-"
1495614229-final-fantasy-xv-s-new-survey-2.jpg
نمیدونم چند نفرتون بازیو دارید یا هنوز بازی می کنید. اما ورای اینکه از بازی خوشتون اومد یا نه، خواهشا اگه داریدش و میتونید بازیتون را آپدیت کنید. این عکسی که بالا می بینید مربوط میشه به نظر سنجیی که با اپدیت اخر اضافه کردن به بازی و همونطور که میبینید قراره با رای کاربرا موارد مهمی به بازی اضافه بشه که خب چیز های کمی نیستن. به خصوص یه سری موارد مثل گذشته اردین، خیانت افریت، لاین اف لوسیس و
ورلد اف رویین خیلی مهمن. فقط هم یه گزینه را میشه انتخاب کرد.:/ خلاصه اینکه اگه میتونید برید رای بدید ببینیم میشه بالاخره این بازیو به یه نتیجه درست رسوند یا نه!

پ.ن: این حجم از گند زدن و بعد تلاش برای جمع کردنش تو تاریخ صنعت گیم بی سابقست:D

یکی که هیچی اگه تمام گزینه های بالا رو هم بیان اضافه کنن باز بازی لنگ میزنه :D کلاً ولش کنن سنگین تره ، با این کارا نه جمع میشه نه بوش از بین میره :D
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
یکی که هیچی اگه تمام گزینه های بالا رو هم بیان اضافه کنن باز بازی لنگ میزنه :D کلاً ولش کنن سنگین تره ، با این کارا نه جمع میشه نه بوش از بین میره :D
اون که اره:D اما خب کاچی بعض هیچی!‌ همین که بازم دارن تلاش می کنن به یه جایی برسونن بازیو خودش واقعا ارزش داره.

پ.ن: یه گزینه هایی گذاشتن ادم میمونه:/ الان من خودم حداقل ۴ رای میخوام بدم:/
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
@Kaine @Cloud Strife @Vaan @m.a.t @bezad @noctis-sm3 @NoctisSasuke @Anonymous M3 @BARDI YA @KingAmir @ps3_360_wii @gamer1998y @se.phi.roth @bahramffx @Dante Never Cry
دوستان شرمنده منشن کردم. موضوع مهم هست:-"
1495614229-final-fantasy-xv-s-new-survey-2.jpg
نمیدونم چند نفرتون بازیو دارید یا هنوز بازی می کنید. اما ورای اینکه از بازی خوشتون اومد یا نه، خواهشا اگه داریدش و میتونید بازیتون را آپدیت کنید. این عکسی که بالا می بینید مربوط میشه به نظر سنجیی که با اپدیت اخر اضافه کردن به بازی و همونطور که میبینید قراره با رای کاربرا موارد مهمی به بازی اضافه بشه که خب چیز های کمی نیستن. به خصوص یه سری موارد مثل گذشته اردین، خیانت افریت، لاین اف لوسیس و
ورلد اف رویین خیلی مهمن. فقط هم یه گزینه را میشه انتخاب کرد.:/ خلاصه اینکه اگه میتونید برید رای بدید ببینیم میشه بالاخره این بازیو به یه نتیجه درست رسوند یا نه!

پ.ن: این حجم از گند زدن و بعد تلاش برای جمع کردنش تو تاریخ صنعت گیم بی سابقست:D

کل اون Story Content هارو باید اضافه بکنن دیگه انتخابی نیست

اتفاقا خیلی خفن تر جمع کردن گند زدن رو همین شرکت و با یه شماره از همین سری بازی انجام داده :D یعنی XIV که به کل ساختار بازی رو عوض کردن داستان هم یه اسکیپ چند ساله زدن کامل جدید شد و خلاصه بازی رو از نو ساختن دیگه هیچیش بازی اولی نبود که نتیجش هم فوق العاده شد
 
  • Like
Reactions: KingAmir and bezad

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
یعنی دقیقا چیزایی که اگه تو بازی میبود بازی رو فوق العاده میکرد (با بهتر کردن چپتر آخر) رو دارن مجبور میکنن بینش انتخاب بکنی :<

باز خوبه اینارو اضافه میکنن و نمیگن گور باباتون بازی رو که خریدین ما هم که سودمون رو کردیم XD
 
  • Like
Reactions: KingAmir and bezad

bezad

کاربر سایت
Mar 11, 2007
1,150
نام
بهزاد
من که سربازیم و خیلی کم میتونم بازی کنم، چه این بازی چه بازیهای دیگه :(

کلا هم گذاشتم بازی کامل بشه هیچ dlc بهش اضافه نشه بعد در کمال آرامش بشینم دوباره بازیش کنم.
 
  • Like
Reactions: Oakenshield

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر