Marvel Vs. Capcom: Infinite

lyik_mvci.png




ck82_mvcplatform.png



jywb_hagf.png
  • این نسخه ریبوتی بر سری MvC خواهد بود و داستان آن مربوط به اولین تقابل میان دو دنیای مارول و کپکام می شود
  • بازی شامل بخش های Training ، Arcade و Mission Mode خواهد بود
  • بخش Story Mode بازی یک تجربه ی جامع و کامل و از نظر بصری خیره کننده خواهد بود
  • بخش آنلاین بازی شامل Global leaderboard ، Beginners League ، Casual Match ، Ranked Match و لابی آنلاین با قابلیت تماشای بازیها خواهد بود
  • بخش داستانی بازی همانطور که از اسم بازی مشخص است در رابطه با Infinity Stone ها خواهد بود و بازی پلیر را در مرکز مبارزه ی میان دو دنیای کپکام و مارول قرار خواهد داد
  • Infinite Power : قابلیت جدید در بازی می باشد که پلیر با کمک Infinity Stone ها می تواند نوع بازی و استراتژی خود را تعیین کند. هر سنگ مزیت های خاص خود را داشته و تاثیر مخصوص به خود را بر یونیورس بازی خواهد گذاشت. همانطور که شاید مطلع باشید این سنگ ها مرتبط با دنیای مارول هستند :
ptjv_infinite_stones.png

(همانطور که طرفداران عناوین مارول مطلع هستند از کنار هم گذاشتن اول اسامی Infinity Stone ها اسم Thanos بدست می آید. با توجه به حضور این کرکتر در MvC2 می توان منتظر حضور او در MvCI هم بود؟)
  • گیم پلی بازی اینبار به صورت 2v2 خواهد بود
  • راستر بازی در روز لانچ بازی شامل 30 کرکتر خواهد بود
  • بازی در 19 سپتامبر سال 2017 برای پلتفرم های X1 ، PS4 و Steam عرضه خواهد شد
  • بازی با موتور Unreal Engine 4 در حال توسعه می باشد

y3bi_deluxe_amp_collector.png


5f8_mvc_pre_bonus.png

tb4_222.png

ah97_1.png

lnz2_2.png

gcxi_3.png

7ebd_4.png

7ho7_5.png
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
uzn_9.jpg




پ.ن : لعنت به اد بون برای باب کردن این حرکت :|
اینا که Pre-Order Bonus نیست. محتوای سیزن پسه. :D

لول ! انقدر گرم گذاشتن خبر بودم اصن دقت نکردم به دیلاکسش !
 
آخرین ویرایش:

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,816
نام
نریمان
تصاویر خیلی خوب به نظر میرسه ولی قیافه ها چرا اینطوریه؟



قیافه ها دقیقاً چه جوریه ؟ :D خیلی خوبه ، مشکلی توش دیده نمیشه :D + نمی دونم MvC بازی کردی یا نه ولی آرت استایل این سری متفاوته و چهره ها خیلی کارتونی طراحی میشه به عنوان مثال :

oxo0_ultimate_marvel_vs_capcom_3_20170421032744.png
in9m_67g8_marvel-vs.-capcom-infinite-11.jpg
نسخه های قبلی رو بازی ردم ولی خیلی کم. :D
نسخه ی قبلی که سل شید بود ولی این چون یه مقدار Realistic تره طبیعتا باید جزئیاتش بیشتر باشه.
قیافه ی چونلی تو SFV بهتر بود به نظرم:



پ.ن : بعد اون عکسایی که گذاشتی مال HUD :D
HUD مگه حساب نیست؟ :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Akiba

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
تصاویر خیلی خوب به نظر میرسه ولی قیافه ها چرا اینطوریه؟

قیافه ها دقیقاً چه جوریه ؟ :D خیلی خوبه ، مشکلی توش دیده نمیشه :D + نمی دونم MvC بازی کردی یا نه ولی آرت استایل این سری متفاوته و چهره ها خیلی کارتونی طراحی میشه به عنوان مثال :

y5k6_67g8_marvel-vs.-capcom-infinite-11.jpg


پ.ن : بعد اون عکسایی که گذاشتی مال HUD :D

نسخه های قبلی رو بازی ردم ولی خیلی کم. :D
نسخه ی قبلی که سل شید بود ولی این چون یه مقدار Realistic تره طبیعتا باید جزئیاتش بیشتر باشه.
قیافه ی چونلی تو SFV بهتر بود به نظرم:




HUD مگه حساب نیست؟ :D
با SF که هم منطقی نیست مقایسه ـش چون میگم که فرق میکنه کلاً :D درسته مال کپکامه ، درسته همون کرکتره ولی کلاً توی یه فضا و کیفیت دیگس ! مثلاً چونلی MvC3 رو با همون چونلی SF IV هم مقایسه کنی فرق دارن با هم ! :D

در مورد HUD هم که :

9e23_street_fighter_v_20160316112147.jpg


مث این میمونه بگم این همونیه که توی گیم پلی SFV می بینیم !!!! یه عکسیه که با چند تا افکت گذاشتن اون کنار :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Akiba

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
بعد از کلی گیس و گیس کشی و لایسنس بازی، معلوم بود که دیگه این MvC فایت بشو نیست ! متاسفانه اتفاقی که نباید ، برای یکی از بهترین فایت های تاریخ فایتینگ افتاد. اینطور که خبرش اومده این تاخیر 4 ماهه بازی به خاطر فشارهای دیزنی بوده و بازی رفته زیر نظارت کسی که توی دنیای بازی از خودش گور نداره که کفن داشته باشه ! عمده ترین دلیل تاخیر تغییرات CFN بوده که طبق نظر دیزنی تغییرات بیشتری توش اعمال شده که تاخیر کانتنت های اخیر SFV هم به همین دلیل بوده.
بدبختانه دخالت دیزنی توی بازی خیلی بیشتر از چیزی بوده که باید ! مهمترین و بدترین فشاری که دیزنی روی بازی اعمال کرده ساده سازی بیش از حد بازی بوده در حدی که اینپوت DP (شوریوکن) کلاً از بازی حذف شده !!!!!!!!!! بازی بی نهایت کژوال شده ، حتی Assist ها هم مثل اینکه از بازی کنار رفتن و عمق بازی به شدت کم شده حتی کم تر و ساده تر از اینجاستیس 2 !
حتی Air Dash هم از بازی حذف شده و بعضی کرکترها برای استفاده ازش نیاز به جم دارن. سیستم Burst هم داخل بازی وجود داره (فک کنم باید مشابه بلیزبلو یا گیلتی گیر شده باشه) و ظاهراً با جم قدرت میشه برای یه بار دیگه هم ازش استفاده کرد. تمام اینا تصمیمات و دخالت مستقیم دیزنی توی بازیه که به جای فایتینگ ، بازی رو تبدیل به خاله بازی کردن !!!! خلاصه دیزنی لطف کرده و از یکی از Most Anticipate ترین فایت های دنیای گیم یه بولشت در حد بازیای خودش درست کرده ... من دیگه حرفی ندارم :|

پ.ن :با این قضایا تغییر ظاهری یه سری کرکترها (مثل اتفاقی که برای موریگان افتاد) هم به نظر میرسه به خاطر دخالت همین دیزنی باشه
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,816
نام
نریمان
بعد از کلی گیس و گیس کشی و لایسنس بازی، معلوم بود که دیگه این MvC فایت بشو نیست ! متاسفانه اتفاقی که نباید ، برای یکی از بهترین فایت های تاریخ فایتینگ افتاد. اینطور که خبرش اومده این تاخیر 4 ماهه بازی به خاطر فشارهای دیزنی بوده و بازی رفته زیر نظارت کسی که توی دنیای بازی از خودش گور نداره که کفن داشته باشه ! عمده ترین دلیل تاخیر تغییرات CFN بوده که طبق نظر دیزنی تغییرات بیشتری توش اعمال شده که تاخیر کانتنت های اخیر SFV هم به همین دلیل بوده.
بدبختانه دخالت دیزنی توی بازی خیلی بیشتر از چیزی بوده که باید ! مهمترین و بدترین فشاری که دیزنی روی بازی اعمال کرده ساده سازی بیش از حد بازی بوده در حدی که اینپوت DP (شوریوکن) کلاً از بازی حذف شده !!!!!!!!!! بازی بی نهایت کژوال شده ، حتی Assist ها هم مثل اینکه از بازی کنار رفتن و عمق بازی به شدت کم شده حتی کم تر و ساده تر از اینجاستیس 2 !
حتی Air Dash هم از بازی حذف شده و بعضی کرکترها برای استفاده ازش نیاز به جم دارن. سیستم Burst هم داخل بازی وجود داره (فک کنم باید مشابه بلیزبلو یا گیلتی گیر شده باشه) و ظاهراً با جم قدرت میشه برای یه بار دیگه هم ازش استفاده کرد. تمام اینا تصمیمات و دخالت مستقیم دیزنی توی بازیه که به جای فایتینگ ، بازی رو تبدیل به خاله بازی کردن !!!! خلاصه دیزنی لطف کرده و از یکی از Most Anticipate ترین فایت های دنیای گیم یه بولشت در حد بازیای خودش درست کرده ... من دیگه حرفی ندارم :|

پ.ن :با این قضایا تغییر ظاهری یه سری کرکترها (مثل اتفاقی که برای موریگان افتاد) هم به نظر میرسه به خاطر دخالت همین دیزنی باشه
احسان بذار یه ویدئو از گیم پلی بازی بیاد بعد منهدمش کن. :D چیزی ندیده نسخه ـشو پیچیدی. :D کپکام که گلابی نیست، بلاخره خودشون میدونن داره چیکار میکنن دیگه. :D
به نظر من همین که یه نسخه دیگه از این سری داره میاد خودش خیلی خوبه. تا همین 6 ماه پیش هیچکس کوچکترین احتمالی نمیداد که نسخه ی دیگه ای از این سری ساخته بشه. :D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
احسان بذار یه ویدئو از گیم پلی بازی بیاد بعد منهدمش کن. :D چیزی ندیده نسخه ـشو پیچیدی. :D کپکام که گلابی نیست، بلاخره خودشون میدونن داره چیکار میکنن دیگه. :D
به نظر من همین که یه نسخه دیگه از این سری داره میاد خودش خیلی خوبه. تا همین 6 ماه پیش هیچکس کوچکترین احتمالی نمیداد که نسخه ی دیگه ای از این سری ساخته بشه. :D

ندیده نیست ، یه سری اطلاعات لیک شدس از یکی تو گف ... قبل از خبر امروز اسم هر 8 کرکتر با تاریخ ریلیز بازی رو هم اوایل هفته گفته بود که همگی درست دراومدن امروز ... که یعنی حرفهای بالا هم همش درسته و احتمالاً تا آخر هفته مشخص میشه متاسفانه :(
اینکه بازی از چیزی که قرار نیست وجود داشته باشه به اینجا رسیده خب خوبه ولی این حد دخالت دیزنی به هیچ وجه قابل قبول نیست ! چون بازی به چیزی تبدیل میشه که آدم میگه اگه نبود بهتر بود ! این همه کژوال شدن غیر قابل پذیرشه توی فایتهای کپکام :|
 
  • Like
Reactions: NaViiDii

Uniq

کاربر سایت
Jul 19, 2015
80
تریلرش امروز اومد. به نظر که تغییر به 2D خیلیم بد نبوده.
تو پروفایلم آدرس سایت و ویدیو هست.(به خاطر قوانین نمی تونم لینک مستقیم بدم)
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
خب کم کم خبرهای رسمیش هم داره میاد ، همونطور که بالاتر در مورد ساده سازی و حذف DP اشاره کرده بودم خبر رسمیش هم اومد. به جاش از اینپوت " پایین پایین" استفاده کردن ... :| واقعاً فاز اینا رو درک نمیکنم ! یعنی توی این 30 سال اینپوت شوریوکن خوب بوده یهو دوشواری پیش اومده براش ؟! اصن خود اینپوت اصلیش هیچی ، این بدبخت که شورتکات "پایین مایل پایین مایل" داشت !!!! خب چه فرقی میکرد ؟ یا میشد مثل SFV دو تا اینپوت گذاشت مثل LL چونلی !!! اصن هیچ کدوم اینا هم نه ، مثل قبلی یه Simple مود کنار استاندارد میذاشتن نوب ها بشینن دکمه بکوبن ... :|
همونطور که اشاره کرده بودم ساده سازی بازی به همین ختم نمیشه و موارد بیشتری طی روزهای آتی مشخص میشه
====
اواخر هفته یه نمایش دیگه از گیم پلی هم داریم
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
npr_26_when.jpg


پ.ن : از اونور هم مدیر ارشد کپکام اومده حذف شدن موشن DP رو تکذیب کرده ! :-? ظاهراً انقدر توی این یکی دو روز فحش خوردن، دیدن یه موشن ارزش این حرفها رو نداره :-? حالا تا Move List ها بیاد و ببینیم چه خبره بالاخره، چون حذف شدن همچین چیزی راحت اسپشیال موو ها رو نابود میکنه به خصوص کرکترهایی که بیس اسپشیال هاشون وابسته به DP و Reverse DP ـه
 
  • Like
Reactions: NaViiDii

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,816
نام
نریمان
The Basics

1. The currently confirmed playable characters are:

Marvel
• Captain America
• Captain Marvel
• Hawkeye
• The Hulk
• Iron Man
• Thor
• Ultron

• Rocket Raccoon

Capcom
• Chun Li
• Chris Redfield
• Mega Man X
• Morrigan Aensland
• Ryu
• Sigma
• Strider Hiryu

2. The Avengers Tower serves as the heroes’ home base.

3. The game has arcade, story, mission, collection, and training modes.

4. The story mode serves as an introduction to the game’s fighting system for newer players.

5. Mission mode teaches more nuanced game and character details.

6. You can unlock extras by playing through story and arcade mode, viewable in the collection mode and curated by Dr. Light and Tony Stark.

7. The game’s cinematic story mode clocks in at around two hours.

8. The name of the stage in the trailer above is Xgard, a fusion of Asgard and Mega Man X’s Abel City.

9. Characters have contextual lines in the character select screen depending on who they’re partnered with, as well as before and after matches.

Controls

10. The control scheme moves away from Marvel Vs. Capcom 3’s three-attacks-plus-launcher button layout and instead has four attack buttons (light and heavy punches and kicks), as well as one button apiece for swapping characters and Infinity Stones.

11. Each character has a universal launcher move, mapped to crouching heavy punch.

12. Each character also has a universal launcher combo: light punch, light kick, heavy kick, and crouching heavy punch.

13. You can perform an automatic combo by mashing the light punch button. This combo leads into a launcher, a few air attacks, and spikes the opponent back down.

14. Automatic combos deal the same damage as manual ones.

15. The maximum number of super meters each player can stock up has been lowered to four.

16. You can swap out characters at the start of a super, allowing you to have multiple supers on the screen at once.

17. You can swap characters more than once per combo.

18. Characters stick around for their last attack before leaving the screen, even if it’s a super.

19. You can break out of a combo by holding down the tag button, but it costs two meters to do so.

20. The build we played replaced several uppercut motions for special moves with two downward taps. It’s not final yet, but the team likes the way it makes moves easier to perform.

21. As of this writing, only some characters use the simplified motion. Ryu, for example, still currently uses the signature uppercut motion for his Shoryuken, but that could change in the future.

22. There are no half-circles or charge motions for special moves or supers. Most special moves I performed in the demo were done with either quarter-circles or the downwards double-tap.

The Fighting

23. Each character has their own separate health bar, with characters not currently tagged in recovering a portion of their health (as in previous games).

24. ”Happy Birthdays” (when one character pulls off a combo on two characters at once) can still happen if you time your tag poorly.

25. Happy Birthdays do not, however, deal extra damage to the secondary character, as they did before.

26. Advancing Guard returns, and can now reflect projectiles, if timed correctly. This doesn’t work on beams like Iron Man’s Unibeam.

27. Most spikes at the end of aerial combos produce minor ground bounces, which means just about every character can do an off-the-ground attack by hitting a downed opponent with a crouching kick.

28. You can still combo after most throw moves, though this once again dials back the damage of the rest of the combo.

29. Capcom hopes to keep match length about the same as in Ultimate Marvel Vs. Capcom 3.

30. One second in Infinite’s match clock lasts as long as it did in Ultimate 3 (about two seconds).

31. Wavedashing (canceling a dash by crouching in order to move across the screen faster) is still possible, but according to Capcom, it’s more effective to let dashes play out.

Infinity Stones

32. Each Infinity Stone has its own bonus ability and super, which can be activated when a new meter is half-full for a short duration, or when it’s full for a longer duration.

33. The Infinity Stone meter is filled by getting hit or using your Infinity Stone ability.

34. The Power Stone’s ability pushes characters to the other side of the screen and produces a wall bounce, while its super increases the damage and stun duration of every move.

35. During the Power Stone’s super, opponents bounce much higher after certain attacks, allowing for new combos.

36. The Time Stone’s ability lets you dash through projectiles and behind opponents, while its super speeds up every attack’s recovery time.

37. The Space Stone’s ability pulls opponents close to you, while its super prevents enemies from moving outside a small, enclosed area. The former allows for setups with grabs and moves like Chris' landmine.

Character Specifics

38. Hulk has a new dash move, and can perform a wall jump similar to Chun-Li’s.

39. Morrigan has a new aerial special move that produces a blade below and in front of her.

40. When I asked whether Morrigan keeps her ability to fire barrages of Souls Fists as quickly as she could in Ultimate Marvel Vs. Capcom 3, I was told, “No, it won’t be the same.”

41. Strider Hiryu has a new slash attack he can perform from his wall climb, which hits behind the opponent.

42. Captain America now has a second shield throw, which throws the shield above and in front of him before it boomerangs back around.

43. Captain America also has a new counter move using his shield. It has low and high variants which counter ground and air attacks, respectively.

44. Mega Man X has a super which has him don his capsule armor from Mega Max X for a short period of time.

45. Mega Man X also has a level-three super which features the Ultimate Armor from Mega Man X4, but it doesn’t stick around after the super.

46. Mega Man X can also launch an upwards fireball, which can pin down enemies coming in after their partner has been defeated or cover aerial approaches.

47. Ultron can fire off a beam similar to Iron Man’s Repulsor Blast from offscreen, form a ball of energy in front of him, and call in drones to drop in delayed barrages against opponents, which makes him the closest thing to a character with assist attacks in Infinite so far.

48. Chun-Li has a new super similar to her Shichisei Senkuu Kyaku super from the original Marvel Vs. Capcom and Tatsunoko Vs. Capcom.

49. Thor can now charge up his hammer and toss it across the screen. While charging, the hammer nullifies projectiles.

50. Iron Man has two new moves, the Repulsor Array and the Smart Mine, which help define his playstyle as a keepaway character. Before, according to Rosas, the character didn’t fit any one playstyle well.

For more general details on Marvel Vs. Capcom: Infinite, be sure to check out the game’s latest trailer, as well as some special edition details. For a look at some gameplay, check out the trailer below.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر