Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

Ostad fariborz

کاربر سایت
Aug 22, 2016
774
دوستان کسی هست منو به تاینی موویز دعوت کنه؟؟
جدیدترین فیلمی که دیدم خشک سالی و دروغ بود
فیلم درباره خیانت خانوادگی بود ،با دیدن این فیلم فهمیدم که بیشعوری درد بزرگیه .وقتی ما در زندگی مون مثل بچه رفتار میکنیم و راه رو گم میکنیم
در کل فیلم لوسی بود دوتا بازیگرش رو که اصلا تو عمرم ندیده بودم از بازی پگاه آهنگرانی هم ناراضیم و در کل بهش نمره ۴از ۱۰ میدم
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
Hell or High Water
Hell_or_High_Water_film_poster.png


اووووووف عجب فیلمی بود. عالی بود آقا، واقعا لذت بردم. بیخود نیست یه فیلم از طرف آکادمی نامزد بهترین فیلم سال میشه واقعا. تا الان چهار تا از نامزدهای بهترین فیلم 2016 رو دیدم یکی از یکی دیگه فوق العاده تر. بعدی میرم سراغ حصارها.
حتما ببینید.
امتیاز: 10
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر
جدیدترین امتیاز های کاربران بازی سنتر به فیلم های جدید- قسمت سیزدهم

Split 2017

Sir Ryan Gigs 10/10
Blood Brothers 9/10

Abolfazl3007 9/10
dr.ice 9/10
Hamid Payne 9/10
barneyswayer 8.5/10

3RFAN 8/10
Origami2008 6/10
susha 5/10

Score: 7.3

امتیاز های Logan به اندازه کافی نبودند و از الان فیلم هایی مورد جمع قرار می گیرد که بیش از ده نفر آن را نقد و امتیاز داده باشند.
 

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
The great wall 2016
7/10
220px-The_Great_Wall_%28film%29.png

از این فیلم پاپکرن باحالاست :pepsi:
فیلم یک جورایی سریع اتفاق میوفته و با شخصیت ها زیاد اشنا نمیشی و ارتباط برقرار نمیکنی ... بعضی صحنه هاش دیگه زیادی تخیلی شده بود
 
  • Like
Reactions: Origami 2008

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,224
نام
Мojtaba
یک مدت سعی کردم برم سراغ فیلم های ترسناک هر شب یک دونه ببینم ولی اکثر فیلم ها واقعا ترسناک نیستن حالا شاید به خاطر اینکه یک جورایی با فضای فالب فیلم های ترسناک آشنام و عادت کردم دیگه برام ترسناک نیست جدا از اون کارهای خوبی هم تو زمینه فیلم های ترسناک پیدا نمیشه یا خیلی کمه و اکثرشون رو دیدم.
n3in_mv5bmja2mtezmzkzm15bml5banbnxkftztgwmjm2mtm5mdi_._v1_sy1000_cr0,0,674,1000_al_.jpg

The Autopsy of Jane Doe (2016)
تو چند تا فیلم ترسناکی که این چند مدت دیدم این واقعا از همه سر تر بوده . پدر و پسری که تو یک سرد خونه کار میکنن جسد دختری براشون آورده میشه که هویت مشخصی نداره باید سعی کنن دلیل مرگش رو پیدا کنن. تمام فیلم تو سردخونه است ولی اینقدر داستان و روایتش خوب پیش میره که بیننده رو تا آخر میخکوب میکنه. فیلم زیاد ترسناک نیست اما داستان راز آلودی که داره حس تعلیق و استرس رو تو بیننده ایجاد میکنه . بازی های فیلم خوبه بجز امیل هریش که یکجاهایی قابل باور نیست بازیش ولی بازی برایان کاکس اون ضعف ها رو پوشش میده. پایان بندیش هم به نظرم خوب بود جاداره برای ادامه. کارگردانش زیاد اسم و رسم دار نیست ولی کارش برای این فیلم خوب بوده در ضمن فیلم برداری هم خیلی به جو خفه مرده فیلم کمک کرده.
امتیاز 8.5/10
9xsx_mv5bmze1nzm4mjeynv5bml5banbnxkftztgwmjyzmjmzmte_._v1_sy1000_cr0,0,674,1000_al_.jpg

Oculus (2013)
فیلم حول محور یک آینه مرموز میچرخه که قادر به تاثیر گذاری رو افراد مختلف هست و به نحوی اونها رو به تسخیر خودش در میاره این وسط خواهر و برادری که سالها پیش به واسطه این آینه پدر و مادر خودشون رو از دست دادن سعی در انتقام گرفتن و از بین بردن آینه دارن. تا میانه های فیلم فکر می کردم یک فیلم ترسناک کلیشه ای در مورد روح هاست ولی همین که داستان جلو میره مرز واقعیت و خیال برای بیننده هم از بین میره و به نظرم همین نکته مثبت فیلم هست. شخصیت های فیلم یواش یواش به هم شک میکنن و نمی تونن تشخیص بدن چی حقیقیه و چی خیالیه. این فیلم هم برای من زیاد ترسناک نبود ولی همین بازی با واقعیت یک حس ترس از آخر داستان به بیننده میده که باعث میشه نگران سرنوشت خواهر و برادر باشین. پایان بندیش هم اصلا انتظارش رو نداشتم . به نظرم همین ها دلیل خوبیه برای مثبت بودن فیلم.
امتیاز7/10
mxd_images.jpg

The Void (2016)
این فیلم به نظرم پتانسل خوبی برای تبدیل شدن به یک اثر موفق رو داشت ولی خوب ازش استفاده نشد شاید به خاطر هزینه کم فیلم بود . داستان فیلم اینقدر قوی هست که بیننده رو تا آخر پای خودش نگه داره ولی بازی بعضا ضعیف بازیگر های ناشناخته فیلم و داستان های فرعی که در طول فیلم در موردشون توضیحی داده نمیشه مزاحم هست. فضا سازی فیلم آدم رو یاد فیلم های دهه 80 و کارای جان کارپنتر میندازه . یکی از خوبی های فیلم کم بودن CGI تو فیلم هست و استفاده از کاستوم و فضا سازی های بدون دستکاری با کامپیوتر یا همون Practical Effects هاست که بیشتر حس طبیعی بودن رو میده ولی بازم بیشتر شبیه The Thing بود. مرموز بودن و غیر قابل پیش بینی بودن فیلم هم نکته مثبت فیلم هست . کسانی که علاقه به دیدن فیلم هایی با مایه های علمی و تخیلی و فضاسازی های فیلم های کلاسیک ترسناک رو دارن، با دیدن این فیلم برای یک بار ضرر نمی کنن ولی انتظار یک کار عالی رو نداشته باشید.
امتیاز 6/10
66br_hush.jpg

Hush (2016)
یک دختر کر و لالی تو وسط جنگل تو یک خونه زندگی میکنه که یک روانی میاد سراغش و یک بازی موش و گربه راه میندازه تا این دختره رو از خونش بکشه بیرون . فیلم به هیچ وجه ترسناک نیست ولی خب من رو حساب ترسناک بودنش دانلودش کردم. نقش منفی فیلم رو کارگردان سعی میکنه تا حد توانش منفور جلوه بده که باعث بشه با دختره بیشتر همزاد پنداری بشه به همین دلیل تا آخر فیلم میخواهید بدونید آخرش دختر میتونه حساب این روانی رو برسه یا نه. فیلم یک سری ضعف ها داره مثل اینکه انگیزه فرد مهاجم رو نمیگه چیه و صرف روانی بودن به نظرم کافی نیست.
امتیاز 5.5/10
 
Last edited by a moderator:

Blood Brothers

کاربر سایت
Sep 7, 2012
1,514
نام
Iman
The Edge of Seventeen 8/10

The Perks of Being a Wallflower 8/10

دو تا فیلم تینیجری خوب که بیشتر به حال و روز ما یا اونایی که حداقل فکر میکنن گرفتاری افسردگی شدن نزدیکتر بود. برای علاقه مندان به این سبک فیلم های خیلی خوبی ان حتما پیشنهاد میکنم. مخصوصا بازی اما واستون تو The Perks of Being a Wallflower و بازی هایلی استفلد تو The Edge of Seventeen فوق العاده ان.
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
Starship Troopers 1997

kzpj_starship.jpg


تقریبا ۱۵ سال پیش این فیلم رو دیده بودم دیشب هوس کردم دوباره ببینمش، یک حس نوستالژی فوق العاده ای بهم داد و هنوز که هنوزه بعد از ۲۰ سال این فیلم از اول تا آخرش آدم رو جذب میکنه.

9/10
 

danesh2000

کاربر سایت
Jul 3, 2013
56
4.png

Paterson
پترسون ؛ درام شاعرانه ای آرام و ملال آور !
فیلم جیم جارموش از همان ابتدا با صحنه خواب دو شخصیت اصلی داستان آغاز می شود و گویی تا انتها در همان مسیر خواب آلودگی به پیش می رود . در فیلم به سختی صحنه های دراماتیک ایجاد می شود . فیلم اثری کاملا شاعرانه با لحن داستان گویی یکنواخت است که بیننده را به سرعت خسته می کند . بازی ها نیز بدون مشکل ، معمولی و بی تکلف است .
6/10

--------------------------------------------------------------------


2.png

Hell or High Water
یک تریلر هوشمندانه !
این تریلر جنایی و نئو وسترن ، با در اختیار داشتن فیلنامه خوب تیلور شریدن و با حضور چهره های برجسته ای هم چون جف بریجز و هم چنین کریستن پاین ، با ریتم خوبی آغاز شده و تقریبا تا قبل از یک سوم پایانی به همین صورت به پیش می رود . فیلم در کنار ایجاد کنایه های مختلف به سیستم بانکداری و نظام سرمایه داری حاکم در آمریکا ، به خوبی داستان سخت و دردناک دو برادر تگزاسی را فارغ از خلق شخصیت های سیاه و سفید ، به تصویر می کشد . از بازی زیبای جف بریجز در طول فیلم نیز نباید غافل شد .
8/10

--------------------------------------------------------------------


3.png


Silence
مکاشفه ایمان و ارتداد !
فیلم جدید اسکورسیزی بزرگ ، از ابتدا تا انتها به نمایش تقابل ایمان و ارتداد می پردازد و با ایجاد این پرسش به پایان می رسد که آیا ممکن است که به مسیح ایمان داشت در حالی که این ایمان باعث رنج و مرگ دیگران شود ؟ به نظر بنده ، فیلم سکوت ، نسبت به سایر آثار اسکوسیزی از انسجام کمتری برخوردار است و در بسیاری از اوقات به اثری خسته کننده و طولانی تبدیل می شود ؛ اگرچه مطمئنا با ایجاد پرسش های قابل تامل در ذهن بیننده اش ، ارزش یک بار دیدن را خواهد داشت .
7.5/10

 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,957
نام
آریا
چند روز پیش جشنواره بین المللی فجر بود و 3 تا فیلم دیدیم، در سینمای داغون فلسطین. نمیدونم چرا این سینما خودش رو وسط بقیه سینماهای خوب جا داده! سالن و صندلی هاش رو باید به عنوان یه پدیده منحصربفرد در تاریخ سینما ثبت کنن. سالنی که به سمت بالا شیب داره و شما با زاویه عجیبی فیلم رو می بینی، در حالی که روی صندلی هایی افتضاح (در مقایسه با سینماهای سال های اخیر) نشستی. بگذریم! :D

Voyage of Time
9/10
1CRxKL.jpg

من از ترنس مالیک فقط Tree of Life رو دیدم که زیاد هم خوشم نیومده بود. ولی این یکی واقعاً جالب و تماشایی بود. نمیشه بهش گفت مستند، بیشتر یه برداشت متفاوت هست از تولد عالم و تکامل و تغییراتی که کره زمین داشته، به روایت کسی مثل مالیک که باعث میشه حالت شاعرانه ای پیدا کنه. بعضی تصاویر و صحنه هاش به شدت عظیم و معرکه بود و آدم رو بدجوری جذب خودش میکرد. جزو معدود فیلم هایی بود که دوست داشتم یه نیروی ماوراءالطبیعه پیدا کنم و وارد مغز تک تک افراد حاضر در سالن بشم و ببینم دارن با دیدن این تصاویر به چی فکر میکنن!

دلم میخواد
8/10
yZkdVN.jpg

فیلمی از بهمن فرمان آرا که اولین نمایش عمومی ـش بود. در مورد یه نفر با بازی رضا کیانیان که اتفاقی براش می افته و از اون به بعد موسیقی توی گوشش پخش میشه که باعث میشه ناخودآگاه به رقص و خوشی دربیاد! :D فیلم پیام های خاص خودش رو داشت، ولی بعضی جاها زیادی میخواست پیام بده. در مجموع برعکس خیلی از افراد حاضر در سالن، ازش خوشم اومد و صحنه هایی مثل مطب دکتر یا آخرین سکانس فیلم رو به شدت دوست داشتم. طنز فیلم هم بعضی جاها خیلی خوب بود و بعضی جاها لوس.

زار
4/10
vg6erG.jpg

یکی از معدود فیلم های ترسناک ایرانی. فیلمی که میشه اون رو یه جورایی بازسازی فیلم های فرنگی کلیشه ای دونست که یه عده جوون برای خوش گذرونی میرن یه جایی و بعد اتفاقاتی پیش میاد و یکی می افته به جونشون و ...
از این نظر که تلاش کرده بودن فیلم ترسناکی بسازن، جای قدردانی داشت و بعضی جاهاش هم انصافاً از این نظر بد نبود. ولی کیفیت فیلم اصلاً جالب نبود. از بازی ها که در بهترین حالت متوسط بودن و بعضی ها ضعیف، تا افکت های به شدت سطح پایین و خنده دار که بیشتر از ایجاد حس ترس، باعث تمسخر میشدن. مثل پرواز پرنده ها به صورت آهسته که خبر از اتفاقی شوم میداد! :D کلاً یه حس و حال آماتوری داشت که انگار در عرض 3 روز ساختنش و خلاص! بدترین نکته فیلم هم پایانش بود که چیزی ازش نگم بهتره. ولی خب همون طور که گفتم تماشای فیلم ایرانی ترسناک توی سینما تجربه ای نیست که هر روز گیر آدم بیاد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر