Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands | PC

7wkr_ghost_recon_wildlands_5.jpg



Title: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Developer:
Ubisoft Paris
Publisher: Ubisoft
Release Date: 07/March/2017
Platforms: PC - PS4 - XBOX ONE

Minimum requirements

Operating System: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i5-2400S @ 2.5 GHz / AMD FX 4350 @ 4 GHz
RAM: 6 GB
Video card: NVIDIA GeForce GTX660 / AMD R9 270X (2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
Hard Drive: 50 GB available storage
Sound: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Peripherals: Windows compatible keyboard and mouse / Microsoft Xbox 360, Microsoft Xbox One, Microsoft Xbox One Elite, Sony PlayStation 4
Multiplayer: 256 kbps or faster broadband connection

Recommended requirements

Operating System: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i5-3770 @ 3.5 GHz / AMD FX 8350 @ 4 GHz
RAM: 8 GB
Video card: Nvidia GeForce GTX 970 / GTX 1060 (4GB with Shader Model 5.0) or better or AMD R9 390 / RX480 (4GB with Shader Model 5.0) or better
Hard Drive: 50 GB available storage
Sound: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Peripherals: Windows compatible keyboard and mouse / Microsoft Xbox 360, Microsoft Xbox One, Microsoft Xbox One Elite, Sony PlayStation 4
Multiplayer: 256 kbps or faster broadband connection

Ghost Recon Wildlands به عنوان یکی از سورپرایز های یوبیسافت در جریان E3 2015 بود. عنوانی که خیلی از نگاه ها رو به خودش جلب کرد. بازی توسط شعبه پاریس یوبیسافت در دست ساخت هست و به صورت Open Wold می باشد که بازیکنان می توانند به صورت همکاری چند نفره در زمین وسیع آن به انجام ماموریت ها بپردازند.


اطلاعات بازی:

  • بازی توسط شعبه پاریس یوبیسافت به مدت 3 سال در دست ساخت هست.
  • بازی دارای محیط گسترده و بسیار وسیعی هست، که یاد آور سری Arma هست اما نه به سبک شبیه ساز نظامی.
  • از نکاتی که IGN به اون اشاره کرده اینه که اینبار توی بازی که از لحاظ وسعت نقشه شبیه سری FarCry هست دیگه نیازی به باز کردن Tower نیست.
  • بازی در منطقه ای از بولیوی در جریان هست، داستان بازی در مورد مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و پیدا کردن سرنخ های ارتباط آن ها با مسئولین کشور می باشد.
  • مناطق بازی دارای تنوع بالایی می باشد، از محیط های جنگلی تا کوهستان ها و میحط های برفی
  • در محیط بازی مناطق زیادی برای کشف کردن وجود دارد، شهر ها و روستاها نیز در آن وجود دارند و در طول بازی فقط با دشمن رو برو نخواهد شد. بلکه در منطقه زندگی عادی جریان دارد.
  • بازی دارای چرخه شب و روز و آب و هوای متغیر می باشد که هم بر روی محیط ، هم بر روی NPC ها و هم بر روی نحوه انجام ماموریت تاثیر گذار می باشد.
  • قابلیت انجام بازی به صورت تک نفره و چند نفره موجود می باشد و دوستان شما می توانند هر لحظه که بخواهند به شما ملحق یا از شما جدا شوند.
  • ماموریت ها به صورت خطی نیستند، یعنی حتما ماموریت A اول و بعد B، بلکه می توانید هر زمان هر کدام از آن ها را که خواستید انجام دهید.
  • نحوه انجام ماموریت ها هم بسیار متنوع می باشد، همانطور که در تریلر رونمایی از بازی دیده شد، برای انجام یک ماموریت می توان مخفیانه عمل کرد، بسیار خشن وارد جنگ شد، آبجکت مورد نظر را منهدم کرد و یا حتی آن را دزدید. در کنار همه ی این ها شرایط زمانی و محیطی می تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت شما در مرحله و نوع انجام آن داشته باشد.
  • تمامی وسیله های نقلیه در بازی قابلیت استفاده را دارند، از موتور و ماشین و قایق گرفته با چتر و گلایدر و هواپیما و هلیکوپتر.
  • راه های رسیدن به ماموریت ها باز هست، و اگر به صورت Co oP بازی را پیش می برید لازم نیست همه ی اعضا از یک مسیر به ماموریت برسند، یکی می تواند نقش راننده را داشته باشد، یکی نقش تک تیرانداز ، یکی با چتر به محل ماموریت بیاید و یکی با تمام تجهیزات به دل دشمن بزند، یا کلا از استراتژی دیگری استفاده کنید.
  • تاریخ انتشار بازی هنوز معلوم نیست و اطلاعات زیادی هم هنوز در دسترس نیست ، اما با توجه به مدت زمان ساخت بازی امید هست بازی در سال مالی 2016 عرضه بشه.
اطلاعات جدید (E3 2016)
  • بازی در تاریخ 7 مارچ سال 2017 عرضه می گردد.
  • اولین نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که بازیکن قادر خواهد بود بازی را به صورت کاملا آفلاین تجربه کند که در این حالت کنترل سایر اعضای تیم 4 نفره شما را AI به دست می گیرد. همچنین گفته شده که در این حالت شما قادر خواهید بود دستورات مقدماتی مانند حمله، ایست و غیره را به هم تیمی های خود بدهید.
  • محیط بازی به گفته بعضی از سایت ها از بزرگترین بازی های Open World شرکت یوبیسافت می باشد و شامل محیط های متنوعی از جمله کوهستانی، جنگلی و کویری می باشد.
  • به نقل از PC Gamer سیستم آب و هوایی، چرخه شب و روز و همچنین تجهیزات و سلاح انتخابی شما تاثیر زیادی در روند انجام مراحل خواهند داشت.
  • ماموریت ها به چند بخش تقسیم می شوند و انجام هر کدام از مقدمات می تواند به شما در انجام مرحله اصلی کمک کند.
  • Ghosts از بهترین تجهیزات نظامی آمریکا بهرهمند هستند و از آن ها در انجام مراحل می توانند بهره ببرند. یکی از این تجهیزات که در نمایش E3 نقش پر رنگی داشت، RC Drone بود که با آن می توانید مواضع دشمن را شناسایی کنید. به احتمال زیاد در بازی نهایی با تجهیزات بیشتری به مقابله با دشمن می پردازید.
  • در بازی هدف اصلی شما فلج کردن پایه های کارتل Santa Blanca است تا در نهایت بتوانید به افراد اصلی این گروه دست پیدا کنید و از راز و رمز های آن ها و ارتباطات آن ها با نیرو های دولتی سر در بیاورید.
  • با توجه به آپشن های پیش خریدی که برای بازی در نظر گرفته شده می توان حدس زد که در بازی شما قابلیت شخصی سازی کارکتر خود را خواهید داشت که می توان به انتخاب لباس، اسکین تفنگ و غیره اشاره کرد. همچنین یکی از سازنده ها گفته که در ابتدای بازی شما کرکتر خود را می سازید و هم چنین می توانید برای آن جنسیت مونث را نیز انتخاب کنید.
تا به حال از 3 نفر از اعضای اصلی باند Santa Blanca رونمایی شده که در زیر مختصری از آن ها آورده شده است:

3ck7_grw17-cartel-photo-el-sueno.jpg

شخصی که ملقب به El Sueno است و به عنوان فرد اول گسترش Santa Blanca در بولیوی می باشد، اما با این حال کسی از اسم واقعی او و هم چنین پیشینه او خبری ندارد و تنها افسانه هایی هست که می گویند پسری یازده ساله از قبیله خود جدا شده و به دنبال رویای پادشاهی خود می رود.
در سن 12 سالگی او به عنوان آدم کش شروع به فعالیت در مافیای مواد می کند. اندکی بعد او رویای La Tierra Sagrada سرزمین مقدس را در سر می پروراند. پس از استخدام Nidia Flores که یکی از افراد برجسته و خبره در زمینه قاچاق بود، وی تصمیم می گیرد مافیای خود را به بولیوی مهد قاچاق مواد جابجا کند.
وقتی او پا به بولیوی گذاشت به مردم این حق انتخاب را داد: یا برای او کار کنند یا هرکسی را که دوست دارند خواهد کشت.
از لحاظ شخصیتی او فردی متناقض است، فردی معتقد که حتی برای یاران خود کتاب مقدسی نوشته است اما در عین حال بسیار خشن، فردی بخشنده اما وحشی صفت. کسی که به راحتی به کشتارهای دسته جمعی خود اذعان دارد اما ادعا دارد که هیچ وقت در مورد هیچ چیزی حقیقت را نمی پوشاند.​

3tkv_grw17-cartel-photo-el-cardenal.jpg


Gustavo Serrano ملقب به EL Cardenal. او به Santa Muerto اعتقاد شدیدی دارد و از طریق مقدسات سعی دارد تا زندگی مردم بولیوی و مکزیک را بهبود بخشد. او معتقد است که تنها راه القای وفاداری بهبود بخشیدن به کیفیت زندگی مردم است.
EL Cardenal از مشاورین نزدیک El Sueno است، کسی که به او راه حل های برای جذب افراد را می دهد، در کلیساها به تبلیغات مذهبی می پردازد. او کسی است که پیشنهاد نوشتن کتاب مقدس را به EL Sueno داده است.​

ix51_grw17-cartel-photo-nidia-flores.jpg


Nidia Flores که به عنوان The Beauty Queen نیز شناخته می شود. Nidia کودکی سختی را در پیش داشته و برای بقای خود تلاش بسیاری کرده است. او با هوش و ذکاوت خود پله های موفقیت در مسیر خود را پشت سر گذاشت و به وسیله آن به بالاترین مقامات مافیای مواد مخدر Santa Blanca نیز رسید. او وظیفه معاملات و حمل و نقل های سازمان را بر عهده دارد.​


اطلاعات بالا از منابع زیر گرفته شده:

IGN
GameSpot
PC Gamer


 
آخرین ویرایش:

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
بازی به قدری لگ مشکل فریم با باگ داره که بیخیالش شدم تا 1 اپدیت درست و حسابی براش بیاد متای نسخه ی PS4 هم 74 شده تازه مشکلاتش به اندازه ی نسخه ی PC نیست. باگ های جذاب بازی هم در سرتاسر نت در حال پخش شدن هستن بعضی هاشون واقعا دیدنی هستن دست یوبی درد نکنه که ما رو شاد می کنه:D

اینم بگم گیم پلی بازی حال می ده مخصوصا اگر دست جمعی بزنید اما اینکه بازی ها رو بر می دارن ناقص عرضه می کنن خیلی ازاردهنده هست.
 
آخرین ویرایش:

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,730
نام
رضا.آ
آپدیت بزرگ دوم برای بازی با حجم 4.64GB منتشر شد .
تمرکز این آپدیت بیشتر بر روی برطرف کردن باگ ها در ماموریت ها و سایر باگ ها مثل گیرافتادن داخل موانع طبیعی ، بخش چند نفره ، سرعت و بهبود عملکرد SLI ، سرعت و عملکرد در mach making و join شدن ، همینطور تعیین نقطه spawn توسط پلیر ، تنظیمات مربوط به HUD ، کنترل وسایط نقلیه و پرفورمنس کلی بازی هست و تمام بخش های بازی رو کم و بیش شامل میشه !
Title Update 2: Patch Notes | Ghost Recon® Wildlands News & Updates | Ubisoft®

MISSIONS/NARRATION

We received reports of some players having issues with certain missions in the game. After investigating the causes, we have implemented fixes so they can now have a smooth experience. We also fixed an XP farming exploit related to the “Rebellion Rising” mission, which created interference with the co-op experience.

- Adjusted various missions markers & GPS pathfinding.
- The following missions are now unlocked correctly for players who reported issues:
  • * Gold Rush​
  • * Sueño’s proposition​
  • * Sandoval Dead body​
  • * El Cerebro​
- Adjusted various mission triggers in order to smoothen the player's progress and game experience.
- Fixed situations where dialogue and barks would not trigger correctly.
- The following missions are now replayable:
  • * El Cerebro​
  • * Boss missions​
  • * Sandoval confession​
  • * Western cocaine cache​
- Fixed infinite XP farming exploit on "Rebellion Rising" mission.
- NPCs now exit the vehicle properly in "Stop the Convoy" missions

USER INTERFACE

We implemented various fixes and tweaks related to trophy and weapon packs unlocking. We also fixed an issue related to the Charactersmith model not being positioned correctly. On top of that, players who love to play with the HUD completely hidden will now be able to select the type of intel they want to collect when they interact with files or NPCs.

- Players can now select what intel they want to collect, even with all the HUD options turned off.
- Trophy requirements adjustments:
  • * The Champion​
  • * Eagle-Eyed​
  • * With a Pistol!​
- Fixed some weapon packs not unlocking properly:
  • * Underbarrels & Rails Pack​
- Fixed Character hiding behind menus in certain situations.
- HUD now updates when XP boosters are activated.

CO-OP

We detected some replication issues during cooperative sessions between players. This patch should provide a more consistent experience between Ghosts sharing the same game session.

- Corrected various replication issues, such as:
  • * Paint jobs & attachments not showing correctly in the lobby​
  • * Rebel Radio explosion not synchronizing​
  • * Sniper scope glare effect not synchronizing​
  • * Players seen running beside VHC/bike they should be sitting in​
  • * Suppressor not synchronizing when removed from a vehicle’s shooting position​
  • * Burning corpses from systemic events​
  • * Explosion not replicating if the distance is too high​
- The following achievements should now be awarded to all the players in the two missions below:
  • * A Better Mousetrap​
  • * The Cluster Bomber​
- Fixed a bug where hits would register with a 0.5-second lag.
- Fixed kick/ban vote notifications.
- Fixed game freezes in 4-player sessions.

CONNECTIVITY

We detected and fixed some issues that were causing some player disconnections. The experience should be more solid after the patch.

- Fixed various disconnection bugs.
- Fixed a bug where the user could not reconnect to a previous session.
- Fixed errors when looking for public sessions.

GAMEPLAY
Added fixes and improvements for gameplay-related issues and requests that some players reported.

Players can now select the vehicle they want to spawn when using the "Drop Vehicle" rebel skill.

- Fixed XP awarded when killing an enemy undetected.
- Fixed a bug where sometimes vehicle seats could stay booked after NPC exiting.
- Fixed a bug where the player would take cover too far from certain props.
- Players can no longer teleport to safe houses while being hunted.
- The Medical Helicopter will now spawn correctly in the Tabacal area side-mission.
- Fixed bikes not slowing down in water.
- Fixed flash grenades not stopping detection.
- Fixed an occasional instant game-over when falling off a dirt bike.
- Fixed a bug where sometimes the player could not tag enemies after hot joining.
- Adjusted damage caused by explosives in Arcade difficulty.
- Fixed an issue where sometimes pilots didn’t die after AI helicopter crash.
- Fixed a situation where sometimes vehicles disappeared when driving at high speeds.

AUDIO
We implemented some fixes and improvements related to some audio aspects of the game, as well as the option to mute radios for those players who requested it.

- Added a feature allowing the player to mute every radio in-game.
- Fixed Car radio not functioning in various situations.
- Amplified the radio voice effects to avoid player confusing El Sueño’s voice on the radio and the one of the Ghosts.
- Introduction video mix enhanced.

GRAPHICS

We focused on fixing various issues in order to provide a solid experience. For stability and performance improvements, see the section below.

- Fixed player models appearing with twisted limbs if they were killed in certain positions.
- Fixed low-resolution textures appearing while aiming/driving.
- Fixed camera clipping through some textures & props.
- Fixed missing textures in certain environments.
- Fixed drone showing blur effect on objects.
- Fixed the textures flickering when using parachute or helicopter.

STABILITY

- Fixed various crashes.
- Fixed an occasional infinite loading screen after validating settings at first launch.

WORLD
- Fixed various world building glitches.
- Fixed some world parts where the player could get stuck.

PC SPECIFIC IMPROVEMENTS
Graphics


- Added the SMAA anti-aliasing mode.
- Added a notification for anti-aliasing recommendations in multi GPU setups.
- Addressed a series of issues causing flickering in multi GPU setups.
- Fixed an issue with HUD scaling in 4 monitor multi display setups.

User experience & interface

- Added support to bind Home, End, Insert, Delete, Page Up and Page Down keys.
- Added several menu navigation improvements with mouse and keyboard.
- Added a notification if the video driver is outdated.
- Added a notification when the system is low on free RAM and starts writing to the virtual memory.
- Fixed a HUD issue in co-op for users who have already completed the selected mission.
- Fixed the Pitch icon display when using mouse to steer helicopters.

Co-op

- Fixed an issue with co-op sharing of systemic activities.
- Fixed the use of Push to Talk in the co-op lobby.

Controls

- Changed the Enable Controller default option to Only Gamepads.
- Addressed a number of issues with the Steam Controller icons and functionality.

Performance

- Addressed a series of random crashes encountered by users.
- Fixed an issue causing framerate drops when the saving icon was being displayed.
- Fixed an issue where the menu was lagging while running the game on a Hard Disk Drive.
- Solved an issue with VRAM bar update when lowering Resolution scaling.

Misc

- Fixed a bug on the Medication Air Transport mission in Tabacal.
- Fixed an issue with character poses in Ansel.
- Solved a controls issue where one couldn’t sprint from crouch or prone position.
 
آخرین ویرایش:

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,967
نام
احمد
بازی به قدری لگ مشکل فریم با باگ داره که بیخیالش شدم تا 1 اپدیت درست و حسابی براش بیاد متای نسخه ی PS4 هم 74 شده تازه مشکلاتش به اندازه ی نسخه ی PC نیست. باگ های جذاب بازی هم در سرتاسر نت در حال پخش شدن هستن بعضی هاشون واقعا دیدنی هستن دست یوبی درد نکنه که ما رو شاد می کنه:D

اینم بگم گیم پلی بازی حال می ده مخصوصا اگر دست جمعی بزنید اما اینکه بازی ها رو بر می دارن ناقص عرضه می کنن خیلی ازاردهنده هست.
خیلی دوست داشتم بازی رو بگیرم...ولی با این مشکلاتش فکر نکنم هیچ وقت سر وقتش برم...البته اگه کل مشکلاتش حل بشه میریم سمتش!
 
  • Like
Reactions: s.1

omid1373

کاربر سایت
Apr 12, 2015
74
نام
Omid
بازی واقعا هیچ مشکلی نداره و بعد از آپدیت دوم عالی شده .
ماموریت های تازه ای هم بهش اضافه شده .
عزیز مشکل افت فریم و لگ حل شده ؟ چون تنها مشکل من با این بازی افت فریم های الکی لگای الکی تر از اونه افت فریم هاش خیلی جالبه فریم تا 40 میاد پایین بعد 5ثانیه برمیگرده رو 60
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,730
نام
رضا.آ
عزیز مشکل افت فریم و لگ حل شده ؟ چون تنها مشکل من با این بازی افت فریم های الکی لگای الکی تر از اونه افت فریم هاش خیلی جالبه فریم تا 40 میاد پایین بعد 5ثانیه برمیگرده رو 60

افت فریم به معنی لگ به هیچ عنوان ،
پرفورمنس کاملا از این رو به اون رو شده و فریم ریت کاملا استیبل شده ، تمام باگهایی که موقع لانچ بود فیکس شده ،
 
  • Like
Reactions: omid1373

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
عزیز مشکل افت فریم و لگ حل شده ؟ چون تنها مشکل من با این بازی افت فریم های الکی لگای الکی تر از اونه افت فریم هاش خیلی جالبه فریم تا 40 میاد پایین بعد 5ثانیه برمیگرده رو 60

تا جایی که شنیدم مشکل vsync لعنتیش که حل نشده حالا خودم تست می کنم خبر می دم اما برام تعجبه بعضی ها تا از 1 بازی تعریف می کنن متای بازی سقوط می کنه متای بازی 72 شده فکر کنم یکم دیگه به تعریف ادامه بدن 5 6 بشه:D
 
  • Like
Reactions: omid1373

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
نمی دونم چرا بعضی ها به خاطر بازی های مورد علاقشون اینقدر دروغ می گن من بازی رو امروز با اپدیت اجراش کردم ذره ای از لحاظ پرفورمنس با لانچش فرق نکرده همچنان هم بازی پر لگ هست مشکل افت فریم vsync هم حل نشده کلا از لحاظ فریم دهی یا گرافیکی هیچ فرقی نکرده داخل جزئیات تغییراتش هم اشاره ای نشده که این مشکلاتش حل شده حالا چطوری برای 1 عده فیکس شده برام جالبه

اما اگر دنبال حقیقت هستید فعلا سمت این بازی نرید حالا حالا ها جای کار داره منم گذاشتمش کنار تا فیکسش کنن اگر بکنن البته
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
نمی دونم چرا بعضی ها به خاطر بازی های مورد علاقشون اینقدر دروغ می گن من بازی رو امروز با اپدیت اجراش کردم ذره ای از لحاظ پرفورمنس با لانچش فرق نکرده همچنان هم بازی پر لگ هست مشکل افت فریم vsync هم حل نشده کلا از لحاظ فریم دهی یا گرافیکی هیچ فرقی نکرده داخل جزئیات تغییراتش هم اشاره ای نشده که این مشکلاتش حل شده حالا چطوری برای 1 عده فیکس شده برام جالبه

اما اگر دنبال حقیقت هستید فعلا سمت این بازی نرید حالا حالا ها جای کار داره منم گذاشتمش کنار تا فیکسش کنن اگر بکنن البته
بازی رو ندارم ولی توی فروم های خارجی میدیدم که میگفتن پرفومانس بهتر شده. نمیگم معجزه شده ولی شک دارم بهتر نشده باشه. حداقلش اینه که نظرات مثبت در مورد پچ زیاد خوندم.
 
  • Like
Reactions: Annunaki ™

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,730
نام
رضا.آ
بازی رو ندارم ولی توی فروم های خارجی میدیدم که میگفتن پرفومانس بهتر شده. نمیگم معجزه شده ولی شک دارم بهتر نشده باشه. حداقلش اینه که نظرات مثبت در مورد پچ زیاد خوندم.

بله صد در صد بهتر شده و با ی سیستم معقول میشه به جای غرزدن به جون سازنده و برچسب دروغ گو زدن به این و اون از بازی لذت برد .
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
بازی رو ندارم ولی توی فروم های خارجی میدیدم که میگفتن پرفومانس بهتر شده. نمیگم معجزه شده ولی شک دارم بهتر نشده باشه. حداقلش اینه که نظرات مثبت در مورد پچ زیاد خوندم.


دیگه از gtx 1080 در کلاک 2127 بهتر که فعلا نداریم تازه من چنتا اپشن هم کم کردم اما بازم 60 نمی ده خیلی از زمانا 1 عده تلقین می کنن به خودشون یا شایدم برای حالت مدیوم ایناش بهینه شده اما اگر در لیست تغییراتشم نگاه کنید حرفی از اپتیمایز شدن یا بهتر فریم دادن نشده زمانی که می گنم فریم تغییری نمی کنه چه برسه به اینکه نگن. هستن خیلی بازی ها که با اپدیت فریم دهیشون بهتر می شه همین division dx12 نسبت به قبل کاملا بهتر فریم می ده اما ماه ها طول کشید تا درست شد. بعد من حرفم اینه که چرا می گید بازی هیچ ایرادی دیگه نداره فریم ثابت شده اصلا فریم ثابت نیست حتی بدون سینک هم بازی لگ های ریز داره
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
دیگه از gtx 1080 در کلاک 2127 بهتر که فعلا نداریم تازه من چنتا اپشن هم کم کردم اما بازم 60 نمی ده خیلی از زمانا 1 عده تلقین می کنن به خودشون یا شایدم برای حالت مدیوم ایناش بهینه شده اما اگر در لیست تغییراتشم نگاه کنید حرفی از اپتیمایز شدن یا بهتر فریم دادن نشده زمانی که می گنم فریم تغییری نمی کنه چه برسه به اینکه نگن. هستن خیلی بازی ها که با اپدیت فریم دهیشون بهتر می شه همین division dx12 نسبت به قبل کاملا بهتر فریم می ده اما ماه ها طول کشید تا درست شد. بعد من حرفم اینه که چرا می گید بازی هیچ ایرادی دیگه نداره فریم ثابت شده اصلا فریم ثابت نیست حتی بدون سینک هم بازی لگ های ریز داره
والا توی Open/Closed Beta اصلا لگ نداشتم. فریم بهینه نبود ولی لگ نداشتم. تازه توی لیست تغییرات پچ 1.1.5 نوشته که روی پرفومانس تاثیر داره. نمیگم بازی مشکل نداره. ولی دیگه اینقدر نزنیم توی سر یه بازی. مثلا شخصا خودم عاشق بازی Division هستم ولی اونایی که باهام بازی میکنن میدونن که بدجور از محتوای سال دومش انتقاد میکنم.

At 8:30pm UTC today, we’re going to apply a patch 1.1.5 for the PC version (Uplay & Steam) of Ghost Recon Wildlands.
This intermediary patch, is providing you with some major fixes and improvements regarding compatibility and performances

منبع
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
والا توی Open/Closed Beta اصلا لگ نداشتم. فریم بهینه نبود ولی لگ نداشتم. تازه توی لیست تغییرات پچ 1.1.5 نوشته که روی پرفومانس تاثیر داره. نمیگم بازی مشکل نداره. ولی دیگه اینقدر نزنیم توی سر یه بازی. مثلا شخصا خودم عاشق بازی Division هستم ولی اونایی که باهام بازی میکنن میدونن که بدجور از محتوای سال دومش انتقاد میکنم.



منبع


این مدلی گفتن که عملا اشاره ی خاصی نکرده این بهینه سازی هم برای sli هست اصلا vsync بازی سراسر ایراد هست امکان نداره لگ نداشته باشید تازه بی سینک هم خیلی پارگی داره منم چیزی که جلومه الان دارم اجراش می کنم رو می گم اگر بهتر بشه می گم شده. بازی اتفاقا خیلیم ایراد داره اگر نداشت 72 نمی شد چرا که گیم پلی اینقدرها هم بد نیست. شما روانی بازی division اگر دیده باشی اصلا همچین چیزی در این بازی حضور نداره.
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
این مدلی گفتن که عملا اشاره ی خاصی نکرده این بهینه سازی هم برای sli هست اصلا vsync بازی سراسر ایراد هست امکان نداره لگ نداشته باشید تازه بی سینک هم خیلی پارگی داره منم چیزی که جلومه الان دارم اجراش می کنم رو می گم اگر بهتر بشه می گم شده. بازی اتفاقا خیلیم ایراد داره اگر نداشت 72 نمی شد چرا که گیم پلی اینقدرها هم بد نیست. شما روانی بازی division اگر دیده باشی اصلا همچین چیزی در این بازی حضور نداره.
نمیتونم خوب باهات بحث کنم چون بازی رو ندارم. ولی قبول کن فارق از خوب یا بد بودن بازی به کل همیشه از ubisoft بدت میومد و همین فکر توی نظراتت کاملا مشخصه. حتما یکبار چک اش میکنم و نظرم در مورد پرفومانس اش میگم. ولی بازم میگم نظرات مثبت در مورد پرفومانس نسبت به قبل زیاد شده.
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
نمیتونم خوب باهات بحث کنم چون بازی رو ندارم. ولی قبول کن فارق از خوب یا بد بودن بازی به کل همیشه از ubisoft بدت میومد و همین فکر توی نظراتت کاملا مشخصه. حتما یکبار چک اش میکنم و نظرم در مورد پرفومانس اش میگم. ولی بازم میگم نظرات مثبت در مورد پرفومانس نسبت به قبل زیاد شده.

اتفاقا شما خیلی فن یوبی هستی من اصلا ازش بدم نمیاد از اینکه این اواخر اینقدر بد کار می کنه ناراضیم چه خوشمون بیاد چه نیاد این یوبی این نسل گند زده به نظرم این برچسب غلطه که هر کی بد بگه از 1 چیزی سریع بهش می گید متنفره هر شرکتی 1 دورانی خوب کار می کنه 1 دورانی بد شک نکن اگر عین قبل بتونه بازی بسازه متای 88 90 اینا بگیره ازش تعریف می کنه اما فعلا هر بازی ای که میاد متاش از قبلیم بدتر می شه بر فرض for honor ّازی بدی نبود ازش تعریفم کردم فریم دهیشم عالی بود باگیم نداشت اینم اگر نداشت مطمئن باش می گفتم.

یوبی سافت شرکتیه که باید سالی چنتا عنوان با متای بالای 85 داشته باشه نه اینکه 90 درصد بازی های زیر 80 باشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر