Middle-Earth: Shadow of War

MIDDLE-EARTH
SHADOW OF WAR
top__id1488189083_343178.jpg

دنباله مستقیم shadow of mordor.این عنوان برای انتشار در 22 آگوست سال جاری میلادی(31 مرداد سال 1396 شمسی) برای سه پلتفرم اصلی در نظر گرفته شده است و طبق اعلام کمپانی وارنر این عنوان از دو کنسول میان نسلی PS4 Pro و XB Scorpio و قابلیت Play Anywhere نیز پشتیبانی خواهد کرد.
در این عنوان ما شاهد بازگشت قهرمان نسخه قبل، تالیون، هستیم که به همراه روح کلبریمبور به موردور نفوذ کرده و با ساخت حلقه قدرت جدیدی در پی شوراندن نیرو های سائرون بر علیه وی هستند. در طی بازی به مکان های مختلفی همچون موردور، میناس مورگول و مناطق مرزی گوندور پا خواهیم گذاشت و با دشمنان مختلفی چون ارک ها،یوروک ها، ترول ها، بالروگ ها، نزگول(ارواح حلقه) و احتمال بسیار زیاد شخص ارباب تاریکی،سائرون، مقابله خواهیم کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده سیستم نمسیس که در عنوان قبلی معرفی شده بود در این قسمت ارتقا یافته است و گسترده تر خواهد بود و سعی شده است تا با تاثیر گذاری هر چه بیشتر و گسترده تر تصمیمات و وقایع رخ داده برای گیمر،دست هر بازیکن برای خلق تجربه منحصر به فرد خویش بازتر باشد.

این عنوان در چهار نسخه مختلف عرضه خواهد شد:


نسخه استاندارد

نسخه نقره ای(شامل اکسپنشن Slaughter Tribe Nemesis،اکسپنشن Outlaw Tribe Nemesis و Silver War Chest) با قیمت احتمالی 90 دلار.اکسپنشن های ذکر شده دارای یک قبیله ارک کامل جدید با ویژگی های کاملا منحصر به فرد+ یک ست زره مخصوص خواهند بود.

نسخه طلایی
(شامل محتویات نسخه نقره ای+اکسپنشن داستانی The Blade of Galadriel، اکسپنشن داستانی The Desolation of Mordor و Gold War Chest) با قیمت احتمالی 125 دلار. اکسپنشن های داستانی فوق شامل یک کمپین جدید، مراحل جانبی جدید، شخصیت اصلی جدید و... خواهند بود.

نسخه میتریل
(کالکتورز ادیشن) که شامل محتویات دو نسخه فوق به همراه مجسمه ای 15 اینچی از نبرد بالروگ تار گروت و نزگو، مجموعه ای از لیتوگراف های اختصاصی، استیل بوک بازی، دیسک موسیقی های این عنوان، پک استیکر، نقشه سرزمین میانه(از جنس کاغذ پوستی) و حلقه قدرت مغناطیسی(!؟) خواهد بود. قیمت این پک 350 دلار اعلام شده است.
mithril.jpg
تریلر ها
تریلر CG داستانی

تریلر گیمپلی

با پیش خرید کردن این عنوان به دو آیتم دست خواهید یافت:نخست شمشیر افسانه ای دومینیون و دوم legendary Champions War Part که عبارت است از 4 قهرمان ارک افسانه ای که به عنوان متحدان و وار لورد های شما ایفای نقش خواهند کرد.
طبق تریلر منتشر شده از گیمپلی، در بازی می بایست با تشکیل ارتش خود به نقاط مختلف سرزمین میانه رفته و قلعه های مختلف که نقاط مرکزی کنترل هر قلمرو هستند را از کنترل وار لورد های سائرون خارج کنید.طبق آنچه که مشاهده شد به نظر می رسد به بخش عظیمی از سرزمین میانه دسترسی داشته باشیم. از نقاط نمایش داده شده می توان به ازگیلیات، میناس ایتیل(میناس مورگول)، موردور و میناس تریت اشاره کرد. با توجه به حضور این مکان ها هیچ بعید نیست که دیدار های مختلفی با افراد نام اشنای داستان های ارباب حلقه ها از جمله گندالف، آراگورن، الروند، دنتور و... داشته باشیم. با تصرف هر قعله نیرو های آن به سربازان ما اضافه خواهند شد . همچنین با کشتن سران ارک به مانند گذشته ایتم هایی از ان ها باقی می ماند که برای شخصی سازی کاراکتر به کار می روند.اما بر خلاف قبل به نظر می رسد که این ایتم ها در قالب سنگ هایی که بر روی سلاح ا سوار می کردیم نباشند و به موارد مهم تری همچون زره ارتقا یافته باشند که مسلما نکته مثبتی خواهد بود.
طبق انچه مشاهده شد در بازی به شخصیت اصلی،تالیون،Bright Lord گفته می شود(مخالف Dark Lord) که با استفاده از قدرت حلقه ساخته شده توسط کلبریمبور بزرگ می تواند بر ارک ها کنترل داشته باشد. همانطور که گفته شد برای تصرف هر قلمرو می بایست وار لورد اصلی آن را از پای در اورد. این وار لورد ها خود دارای ارتشی هستند که برای رسیدن به او باید در ابتدا با انها به مبارزه پرداخت.لازم به ذکر است که لازم نیست تمامی ارتش وی را قتل عام کرد.بلکه می توان با مسخ کردن فرماندهان زیر دست وار لورد، نیروهای وی را به ارتش خود اضافه کرد.باید توجه داشت که نمی توان همه فرماندهانرا مسخ کرد زیرا اگر آن ها توسط علامت سیاه سائرون نشانه گذاری شده باشند ، امکان مسخ آنها وجود ندارد. با مسخ هر فرمانده و اضافه شدن او به جمع نیروهایتان، می توانید در مبارزات از وی و نیروهایش استفاده کنید.همچنین می توانید روابط خود را با انها شکل دهید که این روابط از بازه گسترده ای بهره خواد برد و حتی ممکن است که این اورک ها به شما خیانت کرده، دوباره به صف نیروهای سائرون بپیوندند. با کشته شدن هر وار لورد می بایست یکی از فرماندهان خود را جایگزین خود کنید تا بر قلمرو وی کنترل داشته باشد. با کنترل هر قلمرو جدید نیز کوئست ها،متحدان و... جدید نیز در اختیار قرار خواهند گرفت.



aHR0cDovL21lZGlhLmJlc3RvZm1pY3JvLmNvbS9YL1MvNjU1Njk2L29yaWdpbmFsL01pZGRsZS1lYXJ0aC1TaGFkb3ctb2YtV2FyLXJpbmcuanBn


500px-One_Ring_inscription.svg.png

Ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul

One ring to rule them all, one ring to find them, One ring to bring them all and in the darkness bind them


حلقه‌ای است از برای حکم راندن، حلقه‌ای است از برای یافتن،
حلقه‌ای است از برای آوردن، و در تاریکی به هم پیوستن.
 
آخرین ویرایش:

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
منم دیدم انچنان نگرفت منو اگه قرار به انتخاب منطقه منطقه باشه فقط و رفتن برای گرفتن هر منطقه
گرافیکش به نظرم حالا با توجه به فاز الفا خیلی باید کار بشه روش خیلی ضعیف بود افکت ها نسل قبلی.. البته گستردگی اون منطقه و تعداد NPC ها هم هست ولی بازم مثلا یاد NPC های Unity افتادم چیز شگفت انگیزی بود..
بعدم خیلی زیادی اسون به نظر میرسید زدن زیر دست ها که راحت با دو ضربه میزد بعد فرمانده یکم چالشش زیاد بود و اون بخشش جالب بود اون یاران همراه هم مشخصه فقط نقش سیاهی لشگر دارن و زوم رو خود کاراکتر اصلی که سریع بره همه رو خودش بکشه و بعدشم با سرعت رفت تو مقر فرماندهی و تمام یعنی انچنان حس جنگ لشگری نمیداد
 

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,187
نام
سامان
منم دیدم انچنان نگرفت منو اگه قرار به انتخاب منطقه منطقه باشه فقط و رفتن برای گرفتن هر منطقه
گرافیکش به نظرم حالا با توجه به فاز الفا خیلی باید کار بشه روش خیلی ضعیف بود افکت ها نسل قبلی.. البته گستردگی اون منطقه و تعداد NPC ها هم هست ولی بازم مثلا یاد NPC های Unity افتادم چیز شگفت انگیزی بود..
بعدم خیلی زیادی اسون به نظر میرسید زدن زیر دست ها که راحت با دو ضربه میزد بعد فرمانده یکم چالشش زیاد بود و اون بخشش جالب بود اون یاران همراه هم مشخصه فقط نقش سیاهی لشگر دارن و زوم رو خود کاراکتر اصلی که سریع بره همه رو خودش بکشه و بعدشم با سرعت رفت تو مقر فرماندهی و تمام یعنی انچنان حس جنگ لشگری نمیداد
لول بازی کننده خیلی بالاتر از دشمناش بود اگه دقت کنین
اینکارو کردن که بشه تو ۱۵ دقیقه بخش قابل توجهی از گیم پلی رو نشون داد وگرنه باید یه ویدیو ۲ ساعته میدادن


Sent from my Gooshi using Tapatalk
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
لول بازی کننده خیلی بالاتر از دشمناش بود اگه دقت کنین
اینکارو کردن که بشه تو ۱۵ دقیقه بخش قابل توجهی از گیم پلی رو نشون داد وگرنه باید یه ویدیو ۲ ساعته میدادن


Sent from my Gooshi using Tapatalk
همون حالا نکته مبهم همونجاست که بین قلعه ها چجوریه تعامل بازیباز یا محیط فقط اگه قرار به انتخاب منطقه و رفتن به جنگ باشه البته احتمالا هر کدام از این فرمانده ها هی قوی تر و مقرشون بزرگ تر میشه
 

KingAmir

کاربر سایت
Apr 19, 2016
402
اورک ها خیلی خوشتیپ و گوگولی شدن .باید در طراحی ها دقت بشه و اورک ها رو کثیف و زباله طراحی کنن.این طراحی به دل نمیشینه .
فک کنم فقط شما بتونی به اون اورکا بگی گوگولی :D اونم مشخصه که مشکل از طراحیش نیست...
 

GHOST OF SPART

کاربر سایت
May 28, 2011
261
Nemesis Expansions include a new Orc Tribe featuring new enemies, followers, missions, abilities, weapons, Fortress and wilderness updates, and a Mythic Gear Set.
یعنی غیر شمشیر سلاح های دیگه ای هم هست؟اینکه توی لوت شمشیر های مختلف گیر میاد که به نظرم تایید شده حساب میشه با وجود سیستم لوت، ولی اینکه مشخص نکرده چه سلاحی به نظرم این احتمال رو تقویت میکنه!یا حداقل حتی اگه سلاح های مختلف نباشه فک کنم همون شمشیر رو میشه با حالت های مختلف با قدرت آتیش و یخ و ... پیدا کرد!چون توی نقاط قوت همون اورلردی که توی تریلر میکشه نوشته مقاومت نسبت به سرما/یخ!قانونا باید یه جور قدرت یخ داشته باشیم به نحوی که اون اورلرد مقاوم باشه بهش دیگه دی:
 
  • Like
Reactions: KingAmir

GHOST OF SPART

کاربر سایت
May 28, 2011
261

  1. There are multiple areas which are unlocked trough the Conquering of the Castle which all are bigger then the previous maps in the first game with Mission and Side Quest for each Hub, and the World will change depending on the Overlord you put in place.

  2. HE has confirmed that you will be able to save you're guys from Dying, when the big guy goes down in the regular game he will be able to be patched up and most likely depending on how tough he is will have to retreat or fight further.

  3. You're Followers can be given the Role of a Bodyguard and can be called on like in the Boss Battle at anytime, or they will help you in the fight if they can see you and reach you. So if you're dude isn't standing next to you and isn't a Magician or Archer he wont be able to help so easily. Maybe some will throw axes i don't know.

  4. The Betrayal will work in such a way that people can start to hate some actions you take, for example Uruk 1 hates Uruk 2 and you promoted Uruks 2 so Uruk 1 is so pissed of he joins the Dark Lord again. Other ways are you leaving them behind wounded on the battlefield or retreating without them.

  5. Some Uruks will be without mind control and follow you out of either liking you or hating Sauron.

  6. There are around 20 of these Fortresses from what i could tell.

  7. Ring wraiths will be fought in game but from what i could tell only in Story they aren't a Thing in the normal world and always encountered trough Side Quest or Main Quests.

  8. You're Fortress can be attacked and reclaimed

  9. Drakes exist in the free world and can be used without restriction.

  10. Every Uruks you have can be trained and Upgraded into different classes. There are two ways that could be done either making them a different class like turning a Beast Master into a Flame User OR upgrading a Beast Master into a sort of Beast Lord which can command bigger and better creatures, also upgrading his Gear is possible.

  11. He has said since he was asked so many times that yes it was a goddamn god mode. There was infinite arrows health and Executions, also he was pretty much mid game so he had some pretty decent loot already. Oh and you know he didn't want to waste the 16 Minutes on some dude dying and tacking 16 Minutes to beat the first gate.

  12. You're Fortress is improvable and the defenses are Changeable. You can recreate the entire Fortress of this Gameplay trailer, with the Oil the Drake and the Boulder Throwing Graug. A fully upgraded Castle will be much harder to take with much more Points and much more possible Warchiefs to defend the castle.

  13. Talion will get his beard back. I personally liked him this more but many people asked for it.

  14. Uruks weak to fire can die instantly like the Uruk in the Trailer and Uruks immune to it will be able to power trough and take part in the battle.

  15. Wounds on the Uruks are a little more detailed, they aren't just three cuts and the same Burn Mark. If a guy gets killed by a dragon ad he comes back he will look pretty fucked up, a guy who got hit with the sword not so much.

  16. Overlords can be taken over instead of completely out in the regular game. They didn't do this in the gameplay cause they wanted to show that you can promote you're own dude instead and they change it does to the world.

  17. The Balrog is an In Game Enemy, I know no shit but some people thought he was gonna be some Object thats just in Cutscenes. He is not.

  18. Talion will interact with his Uruks more, besides of giving them a pat on the back for good work like with the "Nice Shot" comment he will be able to get attached to Uruks. Urks can get attached to Uruks

  19. Uruks no longer have to be grabbed to be tuned like its shown in the gameplay you can do so like with regular Uruks in the first game by holding B, but only after you weaken or terrify them enough.

  20. Depending on the Difference of Power you're Uruks can pretty much take care of the battle for you if you want. If you send in a Level 50 Dude against a whole Castle of 10 they can be pretty much killed without harming a single hair on you're Uruks face.
21 and last one they have said the will do further Q&A in the following weeks so stay tuned.

  1. The arena isn't done based upon a tribe from what i could tell. The guy from the Fir Tribe will have a fire arena but the guy with a flame axe will not have the same type of flame arena, he will have some exploding barrels he can throw at you for example.

  2. You are able to insert and or take over any Warchief of a Castle before attacking it directly besides the overlord. This will make the fight much easier cause the big guns will be already at you're side giving you many advantage points each one can plant for you.

  3. Uruks will have there own little personality traits like in the first one with a little more impact. An insane Uruks will be a pretty bad Overlord since he cant really plan a good defense and a coward can pretty much just grabbed or even run away at the sight of Talion. Also anybody who wants to have an Uruks with the name the Coward is pretty much doing so knowing there not getting much.

  4. There are more Animals, no Word about how big and if they are tamable but they have said each Region has some different animals and some that are the same. For example the Ice Region has Frost Spider and Caragors while they Desert Region has the Crystal Snake and also Caragors.

  5. Like show in the Trailer a Mount is summon able. Bigger creatures and Graug from what i recall can be unlocked.

  6. Uruks and Talion can become nearly impossible to kill with many immunitys. There always will be SOME Weakness but near End game you and Uruks have so many immunity that you have to plan to be able to beat him. For example in the trailer Talion gets an Armor that makes him immune against poison so he literally can almost not be killed by a poison user.

  7. Quick reminder for everyone Levels have been raised no word on how big but at the least to level 50 for Talion and the Uruks probably much higher since he was only about mid game so him being nearly at 50 wouldn't make much sense. And the fortresses can go up to around 300 since there was one in the gameplay which was at 259 !

  8. There are different Types of Gear for EACH URUKS. So you have your normal, rare and Legendary and other types of Loot you can get from one Uruk tribe AND then another completely different Item Pool for the other Uruk Tribe. So a Necromancer has around 50 Items you can collect just from the Necromancers and your loot will get better the harder the Necromancer becomes,. And from a Beast Master a whole other r Item Pool is opened up !
30 This is fairly important since i have heard many people complain about this. The Difficulty. They have not only like i said played with Cheats, no they have played in the Normal DIFFICULTY. Yeah thats right this game has difficulty setting so you can expect quite a few challenges :)

  1. If uruks are to powerful, you may not be able to brand them. If you do want them to be part of your army, you are going to have to shame them to lower their power until they are at your level, which then you can brand them. Shunning uruks debrand them into enemies again.

  2. The "Fight to the death" option when you dominate an enemy is where you make one Uruk challenge another in a death arena.

  3. The more upgraded the fortress the more Warchiefs you can have in it, and you are able to tell the Warchief which part they should defend. For example a Sniper on a Tower will do a lot more then on the ground.

  4. You have a Lance which is seen when riding the Caragor. And the Hammer which you use to bash that Uruks face in as real in game weapons which can be used for piercing and swiping enemy feet away to make them fall.

  5. All stuff from the first game is included so stuff like leveling the Uruks, Free roam outside of the mission are included also.

  6. The creatures have variation depending on the Region so a Graug inside a Snow Part will have fur for example.

  7. Skill Tree will be much bigger seen examples are amongst other things. The Ability to "Pull" an enemy towards you instead of teleporting to him he will teleport to you. You can sprint faster and jump higher. Double Takedowns are a thing.

  8. There will be a Store, and depending on the Region different Economy.

  9. The appearance of the Loot and the Orc itself will change depending on the Area. For example a more fur based armor in the Snow setting.

  10. As a quick reminder to many people since i am not sure everybody knows there now are Ice based attack and Enemys in the game.

  11. I remembered this Fortresses are bigger then the one shown in the Gameplay, so they have different sizes and there can be much bigger fortresses.
42. Tribes i know are: Mystic Dark Terror Feral Marauder Warmonger Slaughter Outlaw Machine
---------------
اینا یه سری از اطلاعاتی از استریم اول بازی که تقریبا دو ساعته هستش هستن دی:یکی نوشته بودشون تو کامنت های یوتیوب.البته غلط هم زیاد داره دی:اگه حوصله خوندن همشو ندارید حداقل همون اولی رو بخونید فقط:|ظاهرا تقریبا نزدیک 20 منطقه هست تو بازی!خدا کنه با این اندازه نقشه خسته کننده نشه!
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,782
نام
نریمان
نسخه ی قبلی تو زمینه ی انیمیشن مخصوصا انیمیشن های بالا رفتن از دیوار واقعا افتضاح بود. متاسفانه به نظر میرسه این نسخه تو این زمینه پیشرفت خاصی نداشته...
 
  • Like
Reactions: AchyTunic

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,828
دیدم گیم پلی رو، یه جوری نبود بازی ؟! خیلی گرافیک و انیمیشن هاش ضعیف بود، گیم پلی رو کاری ندارم اصلا، صحبتم روی گرافیک بازیه فقط، به نظر من خیلی خیلی زیاد جای کار داره، انیمیشن هاش مخصوصا، به نظرم assassins creed 1 هنوزم از این چندین و چند پله بالاتره توی انیمیشن.
نمیدونم ولی یکم نا امید شدم از بابت ویژگی های تصویریه بازی، و باید بگم که به هر حال توی نسلی هستیم که گرافیک بسیار توی لذت کامل از یک بازی دخیله و خب واقعا این بازی خیلی ضعیفه به نظرم...
باید دید چی میشه حالا...
 
  • Like
Reactions: GHOST OF SPART

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر