Escape From Tarkov | PC

https___forum.bazicenter.com_attachments_1617108872395-png.200145_.jpg

عنوان Escape from Tarkov یک بازی FPS-MMO می باشد که داستان محور است و دارای المان های Hardcore نیز می باشد که بر خلاف بسیاری از بازی های امروزی کار را برای پلیر ها راحت نمی کند.

داستان بازی از آن جایی شروع می شود که ماموران حکومتی شهر Tarkov روسیه را بنا به دلایلی قرنطینه می کنند و حالا این شهر به میدان جنگی میان ارتش های خصوصی و مزدوران شده است.
بازی المان های شوتر و RPG را با هم ادغام کرده و از سیستم Loot و Inventory بسیار جذابی بهره می برد.

تا به حال اطلاعات چندانی از بازی در دسترس نیست، اما 3 تریلر از بازی منتشر شده که در زیر قرار گرفته اند. همچنین بتا بازی در زمان نا معلومی از 2016 شروع می شود که می توانید از سایت اصلی بازی برای آن ثبت نام کنید.

Escape From Tarkov


 
Last edited by a moderator:

lebron

کاربر سایت
Jan 21, 2011
427
بازی 4 تا نسخه داره برای خرید

Standard Edition 44.99$ : شامل نسخه دیجیتالی بازی،دریافت نسخه بتای بازی (در زمان بتای بازی که هر وقت اعلام بشه)و شامل یه سری ایتم در شروعه اول بازی.
Left Behind Edition 74.99$ : مثل نسخه Standard Edition به علاوه 50% امکان نسخه الفای بازی و سایز Stash 10x30 که برای ذخیره ایتم ها است
Prepare For Escape Edition 99.99$ : مثل نسخه Standard Edition به علاوه 75%امکان نسخه الفای بازی .سایز Stash 10x40 و یه مقدار پول بیشتر و قابلیت بهتر خرید و فروش با NPC ها در بازی و Larger container (جیب بزرگتر 2x3)در ادامه توضیح میدم در این مورد
Edge of Darkness Limited Edition 139.99$ : مثل نسخه Prepare For Escape Edition با تفاوت این که 100% نسخه الفای بازی ، سایز Stash 10x60 ، کوله پشتی بزرگ بازی ( Back Pack ) ، تبر tomahawk ، جیب بزرگتر Unque Secured container (3x3)I
Secured container: نوعی جیب شما در بازی هستش که شما وقتی ایتمی رو داخل اون بزارین وقتی بمیرین از بین نمیره ،
در مورد بازی یکم توضیح بدم با در سبک اکشن اول شخص در سبک بقا هستش، 3 تا مپ داره فعلا به نام های Woods ، Coustom ، Factory بقیه مپ ها فعلا در دسترس نیست فعلا همین سه مپ قبل استفاده هستن
شما در بازی باید زنده بمونید برای مثال شما برای ذخیره ایتم هایی که در بازی گیر میارید باید راه فرار مپ رو پیدا کنید تا بتونید ایتم هایی رو که پیدا کردید رو ذخیره کنید در غیر این صورت ایتم هایی رو که پیدا میکنید رو از دست میدید البته اگه Secured container داشته باشید میتونید یه سری ایتم های مهمتون رو ذخیره کنید حتی اگه کشته شدید
بازی پلیر زیاد داره تا حالا نشده من تو مچی برم که پلیر نداشته باشه
اگه سوالی بود باز من در خدمتم:-bd;)
سلام

عزیز با این جوابی که نوشتی احتمالا همین هفته بخرمش! من کلی ویدئو تو یوتیوب دیدم و فکر می کردم بازی کلا یدونه مپ داره که باید بری و راه خروج رو پیدا کنی که کلا 20 دقیقه طول میکشه! و دوباره همین روال رو تکرار کنی! پیش خودم میگفتم این دیگه چه بازی ایه؟!!:D اما الان که گفتید ایتم ها سیو میشه و برای دست بعدی قابل استفاده است و علاوه بر این بازی دارای نقشه های متفاوت است ، خوشم اومد! اما یکم قیمت عجیبه! اگر بخواهی الان بازی کنی باید حدود 500-600 هزار تومن هزینه کنی! شاید هم این هفته نخریدمش:D

فقط میشه اینجا یا تو خصوصی بگید چطور خریدید؟ تو استیم که نیست! ممنون
 

zilyzal

کاربر سایت
Feb 10, 2017
3,084
سلام

عزیز با این جوابی که نوشتی احتمالا همین هفته بخرمش! من کلی ویدئو تو یوتیوب دیدم و فکر می کردم بازی کلا یدونه مپ داره که باید بری و راه خروج رو پیدا کنی که کلا 20 دقیقه طول میکشه! و دوباره همین روال رو تکرار کنی! پیش خودم میگفتم این دیگه چه بازی ایه؟!!:D اما الان که گفتید ایتم ها سیو میشه و برای دست بعدی قابل استفاده است و علاوه بر این بازی دارای نقشه های متفاوت است ، احتمالا همین هفته بخرمش.

فقط میشه اینجا یا تو خصوصی بگید چطور خریدید؟ تو استیم که نیست! ممنون
بعد از تکمیل بازی تو استیم منتشر میشه
با بیت باید بخرید که خریدش براتون دردسر داره چون نیاز به تاییدیه دارید خواستید میتونم با همون قیمت سایت براتون بخرم
 

FableBW

The Big Bad Wolf
کاربر سایت
Sep 4, 2016
1,600
نام
Sepehr
تصاویر جدید :









دانگرید گرافیکی به دید من بسیار بوده و تو ذوق میزنه ، نه اینکه الان بد باشه ، نسبت به نمایش های اولیه خیلی دانگرید شده...!
بله...نسبت به نمایش اولیه عنوان دانگریدش تو چشم میزنه...ولی باز به مراتب خیلی بهتر از دانگرید ME Andromedaست :)
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
تصاویر جدید :









دانگرید گرافیکی به دید من بسیار بوده و تو ذوق میزنه ، نه اینکه الان بد باشه ، نسبت به نمایش های اولیه خیلی دانگرید شده...!

متاسفانه همینطوره :|
به این منوال باشه ایشالا نسخه نهایی تبدیل به کانتر میشه .
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,075
نام
مــاکــان
گیم پلی بازی از یک کاربر حرفه ای، میشه گفت برای آشنائی با بازی ویدئوی خیلی خوبیه.


شوتینگ، لوت،شخصی سازی اسلحه ها، گرافیک ، صداگذاری و... چقدر توجه به جزئیات زیاده تو این بازی.
این روسها چرا اینقدر باگَن:D
اکتی و EA بیان Cod,BF رو کنتراد بدن این روسها بسازن تموم شه بره دیگه.
 

aliatlas

کاربر سایت
Jul 16, 2008
1,922
گیم پلی بازی از یک کاربر حرفه ای، میشه گفت برای آشنائی با بازی ویدئوی خیلی خوبیه.


شوتینگ، لوت،شخصی سازی اسلحه ها، گرافیک ، صداگذاری و... چقدر توجه به جزئیات زیاده تو این بازی.
این روسها چرا اینقدر باگَن:D
اکتی و EA بیان Cod,BF رو کنتراد بدن این روسها بسازن تموم شه بره دیگه.
برای من هنوز هیچ بازی نتونسته جو و فضای Stalker رو داشته باشه...این مدل از کلاشنکیف که توی عکسای بالا هست آدمو یاد استالکر میندازه...لوت هم که داره...شخصی سازی...به به
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
خب بعد از مدتها بلاخره تو ماه july بازی وارد فاز close beta میشه ! >:D< و کم کم باید به فکر خریدش افتاد :-bd
خب من نسخه Left Behind Edition رو گرفتم و بی صبرانه منتظر شروع بتا هستم .
نکته ای که این بازی داره اینه که لوت شما بعد از اینکه میمیرید به سرقت میره و دوباره صفر میشه تااینکه از ابتدا لوت جمع کنید . این به نظرم هم نکته منفی هست هم مثبت . منفی از این نظر که باید کلی وقت بزارید تا دوباره لوت هاتو رو برگردونید و پیدا کنید . مثبت از این نظر که سعی می کنید زنده بمونید و این استرس از دست دادن لوت تا رسیدن به Extraction point شما رو میکشه :D قراره تو ماه جولای همزمان با close beta آپدیتی هم براش عرضه بشه که گویا شامل بیمه لوت هایی میشه که شما از مرحله با موفقیت اکسترکت کردید ی چیزی مثل بخش survival تو Division !

باید منتظر بود و دید چه اتفاقی می افته .
Escape from Tarkov announces its closed beta date
While the Tarkov closed beta won’t include all game features, it will introduce several new mechanics. Perhaps the most important is the Insurance system, which lets you pay currency to increase the chance of keeping your equipment upon death
 
آخرین ویرایش:

AhmadGr

کاربر سایت
Jan 17, 2014
984
نام
Ahmad
عجب بازی باحالیه !!!! من تابحال ازش ویدئو ندیده بودم
دوستانی که بازی کردید
سیستمتون چیه و چقدر fps میگیرید ؟ ( با چه تنظیماتی )
میخوام ببینم سیستم من روی پایین ترین حالت میتونه خوب اجراش کنه یا نه
بدجور شیفته این بازی شدم
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
عجب بازی باحالیه !!!! من تابحال ازش ویدئو ندیده بودم
دوستانی که بازی کردید
سیستمتون چیه و چقدر fps میگیرید ؟ ( با چه تنظیماتی )
میخوام ببینم سیستم من روی پایین ترین حالت میتونه خوب اجراش کنه یا نه
بدجور شیفته این بازی شدم


بازی از نسخه ارتقاء یافته و به روز unity 5 استفاده می کنه این موتور به شدت بهینه هس و به طور کامل از dx 11 پشتیبانی می کنه . قراره تو بیلد نهایی dx12 و پشتیبانی از Vulkan هم بهش اضافه بشه . از فروم بازی اینطور بر میاد که بهینه سازی بازی تا بیلد نهایی ادامه خواهد داشت و با gtx 1050 و 12 گیگ رم و 3770 به راحتی 60 فریم رو میده .

Escape From Tarkov, the Stalker-esque online shooter that we said last year is "taking gun customization to absurd heights," will begin closed beta testing in July, developer Battlestate Games announced today. The beta will be open to anyone who owns a preorder edition of the game, no matter when it was purchased, and will see the rollout of numerous new features, a new location, and "major performance optimizations."
شخصا هنوز بازی رو تجربه نکردم چون فعلا بهش دسترسی ندارم و فقط کسانی که نسخه Edge of darkness Limited Edition رو با قیمت 135$ تهیه کردن فعلا به بازی و نسخه alpha دسترسی دارن اما اوایل یا اواسط یا اواخر ماه july بازی وارد فاز close beta میشه و هرکسی که هر نسخه از بازی رو pre order کرده باشه دیگه به بازی و محتوای نسخه ای که خریداری کرده دسترسی کامل داره .

بازی ی FPS-MMO با ی نقشه عظیم و با تم stalker هست با سیستم شخصی سازی لوت و کاستومایزِ تمام قطعات اسلحه و وو ....
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: bezad

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,075
نام
مــاکــان
ضامن موفقیت بیشتر بازی اینه که روی استیم هم ریلیز بشه، خیلی اعتماد به نفس بالائی میخواد که بازیو رو استیم نیارن.
اصلا بازی محکوم به اینه که روی استیم ریلیز بشه، یعنی غلط میکنن که ریلیز نکنن:D
===========
از بس بازیهای گرافیکی/فنی سطح پائین با انجین Unity دیده بودم، اصلا باورم نمیشد که این بازی با این انجین ساخته شده باشه، درسته که استودیو آپدیتش کرده ولی واقعا امیدوار شدم به این انجین.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: sadegh93

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
خبر خوب این که سازنده ها در حال جلب نظر استیم هستن تا همین الان هم کلی نسخه پیش فروش شده .
چیزی که جالبه اینکه بازی هیچ کلاینتی نداره و فقط بر اساس hardware id کار میکنه این یعنی روی چند سیستم امکان نصب وجود نداره .
لینک دانلود براتون ایمیل میشه و شروع به دانلود ستاپ و بعد اقدام به نصب می کنید .

بازی دارای co op پنج نفره است اما می تونید تک نفره هم بازی کنید .
بازی دارای چرخه آب و هواییِ و چرخه های روز و شبش هر کدوم 6h طول میکشه
بازی دارای 10 عدد Raid یا موقعیتِ که میتونید به صورت آفلاین یا آنلاین اون رو بازی کنید .
شب های بازی کاملا تاریکِ به طوریکه شما برای دید به دوربین دید در شب نیازداری و کسانی که این رو تو لوت شون دارن نسبت به شما برتری کامل دارن .
بازی دارای Traders هست و شما می تونید با پرداخت پول ازشون موارد مورد نیازتون رو تامین کنید . این پول رو می تونید از داخل بازی با لوت کردن سایرین تامین کنید .
شما با یک کلت کمری هم از فاصله 10 متری قابلیت هدشات و damage زدن رو داری و بسته به لوت طرف مقابل این دمیج متغیره .
بازی دارای Extraction point که در آخر باید به این نقطه برسید و از مپ خارج بشید این همون نقطه ایه که سایرین ای که زودتر به این نقطه رسیدن کمپ زدن و منتظرن تا خیلی راحت کیل بگیرن و لوت جمع کنن .
مدت زمان رسیدن تا این نقطه و عبور از اون حتی تا 1 الی 2 ساعت و یا بیشتر هم طول خواهد کشید .

unity 5 قابلیت های زیادی داره منتها باید تیمی روش کار کنه که به قول معروف این کاره باشه و escape from tarkov واقعا با این موتور شاهکاره اگر تو بیلد آخر اون دانگرید رو درست کنن و بشه مثل ویدیو اولیه ای که برای معرفی بازی نشون دادن واقعا تا چندین سال نیاز به شوتر دیگه ای ندارم .
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: bezad and -Poormaz-

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر