Multi Platform Nier Automata

https___www.g4less.com_images_product_10420_11.jpg
-اسم بازی فعلا "NieR New Project" هست. اطلاعات جدید در پاییز امسال.
-کارگردان بازی، Yoko Taro، انحصاری بودن رو تایید کرد. وقتی ازش در مورد عرضه بازی روی باقی پلتفرم ها سوال شد، Taro گفت: "لطفا منتظر عرضه بازی روی PS4 باشید".
-Yosuke Saito، تهیه کننده بازی، گفته که وقتی سراغ پلاتینیوم رفتن میدونستن که به خارط مهارت پلاتینیوم تیمشون دیگه کامل شده.
-آهنگساز اصلی سری، Keiichi Okabe تو این پروژه هست.
-Akihiko Yoshida، طراح بازی هایی مثل FF12 و Bravely Default هم در تیم سازنده حضور داره..-به جز دختری که تو تریلر دیدیم، دو شخصیت قابل بازی دیگه هم تو بازی حضور دارن (یه پسر بچه که تو تریلر بود جزو این شخصیت هاست).
-اگه شماره قبلی رو بازی نکردید فهمیدن داستان براتون دشوار نخواهد بود. بازی قرار یه دنیای جدید رو خلق کنه. دنیای بازی به شماره قبل یه ربط هایی داره، اما شخصیت های قابل بازی همه جدید هستن.
-بنابر گفته های Yosuke Saito، هدف تیم خلق یک بازی Action RPG/JRPG با کیفیت هست.
-بازی هنوز هم مثل شماره قبلی نقش آفرینیه، اما با سیستم مبارزات پلاتینیوم! البته SE از پلاتینیوم درخوست کرده که سیستم مبارزات رو [نسبت به بازی های قبلیش] یکم ساده تر طراحی کنه ( نظر شخصی مترجم: هنوز پلاتینیومی هستم مبارزات! اما چون بازی قرار نیست روی اکشن تمرکز کامل داشته باشه، باید ساده تر باشه.)
-بازی مثل شماره قبل چندین پایان مختلف داره. تو شماره قبل یکی از پایان ها باعث می شد سیو هاتون پاک بشن! تو این شماره خبری از این ویژگی نیست، چون سازنده ها میخوان چیزهایی جدیدی رو امتحان کنن.
-البته به گفته Taro، بازی هنوز توی مراحل اول ساخت هست. شاید بعدا تصمیم گرفتن که سیو هاتون رو پاک کنن

Best E3 EVEeeeeeer
اسکوئر انیکس داره به روزهای اوجش بر میگرده هر چی طرفدارا میخوان رو داره میسازه . مرسیییییییی.
 
Last edited by a moderator:

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,711
نام
مراد حلیمی
تو بخشه مبارزه ای نواوارنه هست به نسبت . همین که transition به side scrolling و arcade گونه ش جالبه . بخشه مبارزاتیش هم انصافا خوبه در طوله خوده بازی. درسته هیچ تغییری نمیکنه یا چیزه نسبتا جدیدی اضافه نمیشه ولی کلا تنوع و اکشن و موسقی به قوله خودت داستان و شخصیتها واقعا بازی رو تازه نگه میداره D: کششه بازی بالاست به نظرم . در حده Bayonetta ^_^ ولی اون تنوع عجیبی در دشمنها داشت لول
مبارزاتش نوآورانه که چه عرض کنم خارق العادس و بی نهایت سریع و زیباس
منتها آخه از این پتانسیل استفاده نمیشه.....اینهمه قدرتای سریع و خارق العاده که برای طراحی و بالانسشون کلی زحمت و استعداد براش خرج شده صرف مبارزه با موجوداتی تکراری و کند میشه . که واقعا دلیلش رو متوجه نمیشم من
محیطا هم همینطور هستن.....فوق العاده هنری و خسته هستن هستن ولی اصن برا غنی کردنشون وقت گذاشته نشده

من فکر کنم دلیلش کم خرج بودن پروژه بوده خواستن خیلی خرج نکنن و در عین حال یه چیز OPEN WORLD هم دربیارن...........ای کاش بازی خطی میشد ولی اون تنوع بایونتایی رو داشت

.
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
مبارزاتش نوآورانه که چه عرض کنم خارق العادس و بی نهایت سریع و زیباس
منتها آخه از این پتانسیل استفاده نمیشه.....اینهمه قدرتای سریع و خارق العاده که برای طراحی و بالانسشون کلی زحمت و استعداد براش خرج شده صرف مبارزه با موجوداتی تکراری و کند میشه . که واقعا دلیلش رو متوجه نمیشم من
محیطا هم همینطور هستن.....فوق العاده هنری و خسته هستن هستن ولی اصن برا غنی کردنشون وقت گذاشته نشده

من فکر کنم دلیلش کم خرج بودن پروژه بوده خواستن خیلی خرج نکنن و در عین حال یه چیز OPEN WORLD هم دربیارن...........ای کاش بازی خطی میشد ولی اون تنوع بایونتایی رو داشت

.
برایه من در مجموع قابله قبوله تنوع. البته قبول دارم کلا همه دشمنها ربات هستن ولی این بخشی از فلسفه داستانی هم هست ^_^ یعنی نمیشد چیزه دیگه بزارن لول .
ولی حرفت رو قبول دارم
بازم اون transition هایی که تو بازی بین سبکه اصلی و 2d اینا میشه به نظرم خیلی کاره جالبی هست. در ابتدا به نظر میاد اصلا این سیستم کار نکنه ولی انقدر خوب پیاده سازیش کردن جالب در اومده

کلا بازی خیلی خستس لول
من فکر میکنم بخشه هنری بازی تصمیمش تو اینکه چقدر محیط بازی غنی باشه یا نه تاثیر داشته = چون میخواستن اینطوری باشه کلا . از نظره تکنیکی هم اره میتونست بهتر باشه ولی همش فکر میکنم که اینا میخواستن کلا بازی همین تیپی باشه . اون nier اولی که یه استایلی داشت برا خودس اگر بازی کرده باشی ^_^
اونم باز میتونه مهم باشه ولی از بودجه کلی بازی خبر ندارم
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
خوبه ^_^
boss ها هم عالی هست
به نظره من که تنوع بازی واقعا عالی هست . نه محدود به بخشه دشمنها بلکه از نظره تنوع مراحل و سکانسهایه بازی و ....
اون دمو بخشه بسیار ریزی از بازی هست ^_^ با این امتیازها به بازی شک نکن ^_^
بازی OPEN WORLD به سبکه witcher و Horizon نیست که هر نقطه ای رو که دیدی بخوای بری اونجا. بیشتر تو مایه هایه Dragon Dogma و Dark Souls هست. منطقه ای هست بازی ولی خب پس از قسمت اول تغریبا میشه همه جا بری و side quest و main quest رو دنبال کنی. مناطقش هم جایه گشت و قسمتهای مخفی داره .
ممنون از توضیحاتت ولی من تمام چیزا درمورد باس ها و ساید کوئست رو میدونستم و همچنین میحط ها ولی برایه من تنها چیز مهم تو یک بازی تنوع دشمنا هست که اینطور دوستان توضیح دادن تو این بخش صفره همون دارک سولز تو هر منطقه دشمنا فرق میکرد تا اخر بازی خسته نمیشدی همه چیز بازی باس نیست برا منم اگه یه بازی خداترین گیم پلی دنیا رو داشته باشه ولی تنوع دشمن نداشته باشه ارزشی نداره همون میرم مس افکت رو میگیرم:D

پ.ن:ما زمان دمویه بازی به دوستان گفتیم چرا اینقدر تنوع دشمنا داغونه و امیدوارم فکری به حالش بکنند ولی دوستان فکر میکردند ما داریم ترول میکنیم و این که تو چی میدونیو از این حرفا:D
 
آخرین ویرایش:

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,711
نام
مراد حلیمی
خوب پایان دوم بازی رو هم دیدم و میریم که پایان سوم رو ببینیم
هر پایان رو میشه تو 9...10 ساعت دید و تو هر سری هم یکی دو ساعت برا ماموریتای فرعی وقت گذاشت(البته اکثر ماموریتای فرعی رو یکبار انجام بدی نیاز نیس دفعات بعد تکرارش کنی)

در مورد تکرار دوباره بازی یه چیزی رو باید گفت اونم اینه که در عین اینکه نکات مثبتی داره اینکار نکات منفی متناسب با خودش رو هم داره:

شخصیت تغییر می کنه که در کنارش تکنیکای مبارزه هم تغییر می کنه(2b با دو سلاح می جنگه ولی 9s با یک سلاح و یه توانایی هک کردن)....این تفاوت جذابه ولی باعث میشه دیگه کمبو زنی عملا با شخصیت 9s سخت بشه(چون وسط مبارزه میری به مینی گیم هک کردن)
برخی سلاحا و جعبه ها توسط 9s باز میشن فقط که این تغییر خوبیه
یکی هم برخی پیش روی ها تو بازی فقط توسط 9s انجام میشه که 2b مسیر دیگه ای رو میره و اینش خوب هست ولی مساله اینه که این تفاوت minor هست و اونقدری فرق ندارن که بشه اسمش رو یه چپتر جدید یا سناریو جدید گذاشت...یعنی 90 درصد همون مسیری هست که با 2b رفتین و تنها 10 درصد فرق کرده و این کمی تکراری می کنه کار رو ...............اونم وقتی که عملا بازی تو تنوع دشمن و محیطا چندان موفق عمل نکرده
وقتی با 9s تو دور دوم میری برخی میان پرده های متفاوت می بینی که این مثبت به نظرم و بخشای تاریکی از داستان و شخصیتا رو توضیح میده

در کل به نظرم تو چند سناریویی کردن بازی هم با اینکه کار فوق العاده ای کردن ولی نتونستن کامل از پتانسیل این کار بهره ببرن ( که بازم فکر می کنم مثه کمبود تنوع دشمن و غنای محیط در راستای کم خرج نگهداشتن بازی بوده:|)

.
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
بازی حجم کمی نخواهد داشت و با این حال ، دو روز مونده به ریلیز پریلود قرار ندادند!!!:)
 

zilyzal

کاربر سایت
Feb 10, 2017
3,084
بازی حجم کمی نخواهد داشت و با این حال ، دو روز مونده به ریلیز پریلود قرار ندادند!!!:)
یه روز مونده هم پریلود قرار بدن ما راضیم :-w
ولی با این وضع فک نکنم خبری از پریلود باشه
اصلا به نسخه پی سی توجهی نداشتن انتشار دیرتر , نبود دمو یا حتی تریلری از گیم پلی که ببینیم بازی بهینه هست یا نه استور چین هم هنوز باز نکردن و سمت اونها ریجن لاک هست خیلی از کاربرا شاکین
امیدوارم حداقل بازی بهینه سازی خوبی داشته باشه پریلود هم نذاشتن مهم نیست
 
  • Like
Reactions: A-L-I

vayne solidor

کاربر سایت
Jan 12, 2007
1,966
نام
حسین
منم اندینگ دوم را رفتم جالبه بعد از اندینگ دوم یه PREVIEW از اتفاقاتی که قرار توی راه سوم بیوفته نشون میده انگار تازه بازی شروع میشه.اصلا انگار دو بار اول بازی دستگرمیه تمام حفره های داستانی توی بار سوم به بعد پر میشه
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,711
نام
مراد حلیمی
منم اندینگ دوم را رفتم جالبه بعد از اندینگ دوم یه PREVIEW از اتفاقاتی که قرار توی راه سوم بیوفته نشون میده انگار تازه بازی شروع میشه.اصلا انگار دو بار اول بازی دستگرمیه تمام حفره های داستانی توی بار سوم به بعد پر میشه
به اواسط بار سوم که برسی اتفاقات خیلی خفنی می افته که ورق بازی رو بر می گردونه و کف می کنی........
مسیر دو همون مسیر یک تقریبا از زاویه ای دیگه هست و مسیر 4 همون مسیر 3 از زاویه ای دیگه هست(یعنی 2 و 4 سناریوهای مکمل 1 و 3 هستن) که خوب خیلی جالب....حالا نمیدونم پایان 5 ام که مهمترین چیه

اون ایرادایی که بالاتر گفتیم رو حل می کردن با یه چیز تاریخی روبرو میشدیم(گرچه همین حالاشم بازی عالیه)

.
 
آخرین ویرایش:

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,156
نام
سبحان
دوستان عزیز دقایقی پیش پری لود بازی شروع شد و بازی برای نصب 45 گیگ از فضای هارد درایو رو اشغال میکنه
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: MVT

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
پریلود بازی شروع شد ، حجم دانلودی 26.6 گیگ هست ، بازی به فضای حدود 45 گیگ هم نیاز داره :

q2dc_121.jpg

 

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
نسخۀ منتقدا رو ندادن که بنچمارکها و وضعیت کلی پورت در اومده باشه؟ من کارت گرافیکم دیگه خیلی غم انگیز شده (GTX 960) ولی به اجرای بدون دردسر حتی روی Low هم راضیم:D
 

zilyzal

کاربر سایت
Feb 10, 2017
3,084
پریلود بازی شروع شد ، حجم دانلودی 26.6 گیگ هست ، بازی به فضای حدود 45 گیگ هم نیاز داره :

q2dc_121.jpg
پس ظاهرا یه روز مونده preload گذاشتن :D
هرچند حجمش نصف شده یه شبه راحت دانلود میشه
از دیروز داشتن یه کارایی میکردن از درست کردن صفحه badge بازی و اپلود عکس کارتا معلوم بود

نسخۀ منتقدا رو ندادن که بنچمارکها و وضعیت کلی پورت در اومده باشه؟ من کارت گرافیکم دیگه خیلی غم انگیز شده (GTX 960) ولی به اجرای بدون دردسر حتی روی Low هم راضیم:D
خیر کلا ویدئو هم از نسخه پی سی منتشر نکردن که ببینیم چطور بهینه شده فقط میشه امیدوار بود که خوب بهینه شده باشه
 
  • Like
Reactions: sina_unl

zilyzal

کاربر سایت
Feb 10, 2017
3,084
تجربه ی این سازنده ها نشون داده که بازی قطعا بهینه هست 90 درصد مطمئنم که بهینس
کدوم تجربه؟ تنها مثالی که میشه زد MGR هست که اون هم با همکاری kojima production بوده TMNT جزو عناوین اخیر این شرکته که من بازی نکردم ولی همه میگفتن بهینه سازیش افتضاح بوده Transformers: Devastation و legend of korra هم همینطور افتضاح بودن
البته این عنوان مثل عناوینی که گفتم نیست و مشخصه تمام توانشون رو روش گذاشتن که خوب دربیاد میشه امیدوارم بود که بهینه هست ولی از طریق تجربه این شرکت نمیشه همچین نتیجه ای گرفت
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: sina_unl

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر