FIFA 17

header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:

rezacastel33

کاربر سایت
Feb 15, 2017
94
داداش یکم صبر پیشه فرما.چقد عجولی :D
در طول فصل هرچقدر که درامد کسب کنی(اعم از فروش بازیکن،فروش پیراهن،جایزه کاپ و لیگ و... ) به فصل بعد منتقل نمیشه.این از این.چراشم دیگه نپرس چون جواب مشخصی نداره.فقط بدون منتقل نمیشه
اون آبجکت ها هم ماموریت هاته در کوتاه مدت و بلند مدت که باید انجام بدی.یه سری مالیه که مثلا نوشته فلان قدر باید سود کنی در فلان مدت.یه سریشم بردن جامه که مشخصه.یه سری هم پرورش بازیکن و تمرکز روی آکادمی باشگاهه
حالا هر کدوم از اینارو که انجام بدی تیک میخوره و تو بالا رفتن اورالت تاثیر مثبت داره
میزان فروش پیراهنم بستگی به درخشش بازیکنت داره که هرچقد بیشتر بدرخشه پیراهنش بیشتر فروش میره
کلا خیلی جای کار داره که کریر از اینی که هست بهتر بشه ولی متاسفانه ea روش وقت نمیذاره تا یه حال اساسی به هیکل این بخش بده.برا من این بخش از آلتیمیت جذاب تره
به پیامهایی هم که به این باکست میاد توجه کن که بعضی بازیکنا درخواست بازی میکنن و باید بدی وگرنه ناراحت میشن ولت میکنن دستتو میذارن تو پوست گردو :))
داداش توی فیفا 14 منتقل میشد چرا پس یعنی چی من 150 میلیون جم کردم که استفاده کنم و بازیکن بخرم یعنی هیچی به هیجی
 
  • Like
Reactions: ehsas1

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
داداش توی فیفا 14 منتقل میشد چرا پس یعنی چی من 150 میلیون جم کردم که استفاده کنم و بازیکن بخرم یعنی هیچی به هیجی
من 14 رو یادم نیست که میشد یا نه ولی از 15 یادمه منتقل نمیشد.تو دنیای واقع هم همینطوره که جایزه کاپ و لیگ و فروش پیراهن و... رو نمیدن که همشو خرج کنن
هر سال یه بودجه ای تصویب میکنن که بر اساس نیازشونه.ممکنه امسال 100میلیون پوند تصویب کنن و سال بعد 30میلیون پوند.همه چی به شرایطشون بستگی داره
بنظرم این کار معقولانه بنظر میاد تو بازی
حالا من نمیدونم اینهمه پولو میخوای چیکار کنی که اینقد داری حرص و جوش میخوری :D
یکی از چیزایی که میشه هیکل کریر رو ساخت اینه که با این پولا بشه کارای زیربنایی برای باشگاه کرد.مثلا ورزشگاه جدید بتونی بسازی یا تو قاره های دیگه آکادمی اختصاصی بسازی یا کمپ خودتو مجهزتر بکنی و.... که متاسفانه اینجور ایده هارو باید فعلا بیخیال شد و بنظر نمیاد به زودی اضافه کنن.با عوض شدن موتور بازی که قدرتمند و بهینه هم هست یه آب و هوای داینامیک تو بازی نذاشتن اونوقت انتظار دارم کریر رو سرو سامون بدن =))
کریر از 15 به 16 یه تمرین دادن اضافه کرد و از 16 به 17 اورال و آبجکت.واقعا اینقد ایده برا این بخش هست که اصلا توجه نمیشه بهش
خودم علاقه دارم لول سختی بازی از لجندری هم بالاتر باشه برا این بخش.چون اینقد آسونه بردن جام که از لذتش کم میکنه.هنوز لذت کریر 14 زیر دندونمه
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: atzoriha

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,108
نام
حسین
این فیفا خجالت نمیکشه؟ نه واقعا برام سواله. چرا فیس این همه بازیکن معروف درست نیست؟ خیلی زیادن خیلی. یعنی خیلییییییییییییییییییییییی. گندش رو در آورده. الان دیدم حتی فیس Carrasco هم درست نیست:|نه واقعا چرا؟ چرا EA انقدر حِمار تشریف داره؟ Mertens هم فیسش درست نیست:|
از اون طرف که حتی نیوکمپ هم تو بازی نیست و کسی که مثل من فقط بارسا میشه رسماً باید زجر بکشه. از اونطرف فیس Alex Vidal- Denis Suarez- Cillessen هم درست نیست:|:|:|

از اتلتیکو مادرید Gimenez- Gaitan- Correa- Saul- Carrasco درست نیستن:|
از رئال مادرید Lucas Vazquez- Marco Asensio- Casilla- Danilo درست نیست:|
از بایرن Renato Sanches درست نیست:|
از یوونتوس Alex Sandro- Asamoah درست نیستن. و البته فیس کوادرادو هم هنوز مال فیفا 14 هست:|
از منچستر سیتی Bravo- Sane-Gabriel Jesus- Nolito- درست نیستن. فیس Zabaleta هم که هنوز مال فیفا 11 هستش:|:|:|
حتی فیس Belotti هم درست نیست.

و تازه این فقط برای تیمهای معروف هست. کلی بازیکن از کلی تیم دیگه هم هست که فیسها همه درب و داغون هست. اینکه از بارسا 3 بازیکن مهم این تیم درست نباشن و یا از رئال 4 بازیکن فیسها درب و داغون باشه واقعا فاجعه هست. فاجعه. بازم میگم حالا کار به تیمهای کوچیک ندارم.

حالا اوضاع وقتی بدتر میشه که می بینم Pes17 فیس 99 درصد بازیکنای تیمهای معروف درسته. حتی فیس Holding از آرسنال هم درست کردن. یا مثلا یه بازیکن گمنامی مثل Grujic از لیورپول.

به خدا EA بره بمیره سنگینتره.
 
Last edited by a moderator:

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
این فیفا خجالت نمیکشه؟ نه واقعا برام سواله. چرا فیس این همه بازیکن معروف درست نیست؟ خیلی زیادن خیلی. یعنی خیلییییییییییییییییییییییی. گندش رو در آورده. الان دیدم حتی فیس Carrasco هم درست نیست:|نه واقعا چرا؟ چرا EA انقدر حِمار تشریف داره؟ Mertens هم فیسش درست نیست:|
از اون طرف که حتی نیوکمپ هم تو بازی نیست و کسی که مثل من فقط بارسا میشه رسماً باید زجر بکشه. از اونطرف فیس Alex Vidal- Denis Suarez- Cillessen هم درست نیست:|:|:|

از اتلتیکو مادرید Gimenez- Gaitan- Correa- Saul- Carrasco درست نیستن:|
از رئال مادرید Lucas Vazquez- Marco Asensio- Casilla- Danilo درست نیست:|
از بایرن Renato Sanches درست نیست:|
از یوونتوس Alex Sandro- Asamoah درست نیستن. و البته فیس کوادرادو هم هنوز مال فیفا 14 هست:|
از منچستر سیتی Bravo- Sane-Gabriel Jesus- Nolito- درست نیستن. فیس Zabaleta هم که هنوز مال فیفا 11 هستش:|:|:|
حتی فیس Belotti هم درست نیست.

و تازه این فقط برای تیمهای معروف هست. کلی بازیکن از کلی تیم دیگه هم هست که فیسها همه درب و داغون هست. اینکه از بارسا 3 بازیکن مهم این تیم درست نباشن و یا از رئال 4 بازیکن فیسها درب و داغون باشه واقعا فاجعه هست. فاجعه. بازم میگم حالا کار به تیمهای کوچیک ندارم.

حالا اوضاع وقتی بدتر میشه که می بینم Pes17 فیس 99 درصد بازیکنای تیمهای معروف درسته. حتی فیس Holding از آرسنال هم درست کردن. یا مثلا یه بازیکن گمنامی مثل Grujic از لیورپول.

به خدا EA بره بمیره سنگینتره.
حرفت که کاملا درسته ولی بخاطر یه فیس نمیشه کل بازی رو زیرسوال برد.اگه همون بازی pes رو که میگی 99درصد درسته ولی وقتی گیم پلی آشغالی داره و بازیش اصلا جذاب نیست خب با فیس خالی میخوای چه لذتی از بازی ببری؟
جالبه گفتی فیس اینم بگم که انیمیشن داوری فیفا هم افتضاحه درحالی که انیمیشین داوری pes فوق العادست ولی این دلیل نمیشه برم pes بازی کنم چون چیزای مهمتری برام تو بازی هست که جذابه
 

Mohamad_ndr

کاربر سایت
Jun 22, 2016
399
حرفت که کاملا درسته ولی بخاطر یه فیس نمیشه کل بازی رو زیرسوال برد.اگه همون بازی pes رو که میگی 99درصد درسته ولی وقتی گیم پلی آشغالی داره و بازیش اصلا جذاب نیست خب با فیس خالی میخوای چه لذتی از بازی ببری؟
جالبه گفتی فیس اینم بگم که انیمیشن داوری فیفا هم افتضاحه درحالی که انیمیشین داوری pes فوق العادست ولی این دلیل نمیشه برم pes بازی کنم چون چیزای مهمتری برام تو بازی هست که جذابه
دقیقا منم به همین دلایل 2 ساله که از PES به FIFA مهاجرت کردم
تنوع گیم پلی و انواع روش های گل زدن و دفاع کردن و ضربه آزاد زدن باعت میشه بازی به هیچ وجه تکراری نشه و همیشه یکی هست که ازت قویتر باشه
ولی تنها ایرادی که میتونم بگیرم اینه چرا EA Sports نمیاد به ساخت فیس بازیکنا ادامه بده و تو آپدیت هایی که میده فیس جدید اضافه کنه
خدایی از این نظر خیلی تنبلی میکنن بازیکنایی که امسال ستاره شدن حداقل من یکی که خیلی دوست دارم فیس واقعی شون رو ببینم متل Modeste و Sane و Belotti
کاش تو هر آپدیت 20 30 فیس اضافه میکرد اینطوری کامل میشد
ولی خدایی بهترین طراحی بازی رو Jamie Vardy داره آدم لذت میبره هم فیسش رو فوق العاده ساختن هم استیل بدنی و نحوه بازی کردنش خیلی عالیه
 

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
دقیقا منم به همین دلایل 2 ساله که از PES به FIFA مهاجرت کردم
تنوع گیم پلی و انواع روش های گل زدن و دفاع کردن و ضربه آزاد زدن باعت میشه بازی به هیچ وجه تکراری نشه و همیشه یکی هست که ازت قویتر باشه
ولی تنها ایرادی که میتونم بگیرم اینه چرا EA Sports نمیاد به ساخت فیس بازیکنا ادامه بده و تو آپدیت هایی که میده فیس جدید اضافه کنه
خدایی از این نظر خیلی تنبلی میکنن بازیکنایی که امسال ستاره شدن حداقل من یکی که خیلی دوست دارم فیس واقعی شون رو ببینم متل Modeste و Sane و Belotti
کاش تو هر آپدیت 20 30 فیس اضافه میکرد اینطوری کامل میشد
ولی خدایی بهترین طراحی بازی رو Jamie Vardy داره آدم لذت میبره هم فیسش رو فوق العاده ساختن هم استیل بدنی و نحوه بازی کردنش خیلی عالیه
هرکی کوچ کرده راضیه :))
والا به فیس و انیمیشن که واقعا ایراد وارده.حالا نمیدونم شاید وقت ندارن اسکن کنن.چون تمرکزشون روی ریلیز نسخه جدیده
من 14 و 15 رو روی لپ تاپم بازی میکردم.خوبیش این بود گروه مودینگ وی کاملا بازی رو ازین رو به اون رو میکرد اما تو نسخه 17 مثل اینکه نمیتونه.ای کاش ea هم یه آپشنی میذاشت که بشه ادیت رو وارد بازی کرد که پی اس این خوبی رو داره(عیبش گفتی هنرش نیز بگو=)))
 
  • Like
Reactions: atzoriha

Mohamad_ndr

کاربر سایت
Jun 22, 2016
399
هرکی کوچ کرده راضیه :))
والا به فیس و انیمیشن که واقعا ایراد وارده.حالا نمیدونم شاید وقت ندارن اسکن کنن.چون تمرکزشون روی ریلیز نسخه جدیده
من 14 و 15 رو روی لپ تاپم بازی میکردم.خوبیش این بود گروه مودینگ وی کاملا بازی رو ازین رو به اون رو میکرد اما تو نسخه 17 مثل اینکه نمیتونه.ای کاش ea هم یه آپشنی میذاشت که بشه ادیت رو وارد بازی کرد که پی اس این خوبی رو داره(عیبش گفتی هنرش نیز بگو=)))
فک نکنم واسه همه بازیکنا نیازی به اسکن باشه
طراح فیس خوب بیارن از خود فیفا هم بهتر در میارن مثل یه سری از کسایی که تو Moddingway فیس درست میکنن
 
  • Like
Reactions: ehsas1

rezacastel33

کاربر سایت
Feb 15, 2017
94
روفقا سلام
عاقا ما هر چقدر زور میزنیم نمیشه دفاع کنیم
همش دفاع میکشه جلو و حریفم یه پاس تو عمق میده مام جا میمونیم و گل میزنه تازه دفاع رو حالت legency هست نه tactical خیلی مسخرست بنظرتون tactical کنم بهتره ؟
از اون ور ما هر چقد که تیکی تاکا میکنیم و فلسفه گواردیولا میزنیم نمیشه اصلان از دفاعشون رد شد و پاس تو عمق میدیم لو میره توپ :|
باورتون میشه تو این ۲ هفته ای که دارم بازی میکنم هرچی گل زدم مثل استقلال با سر زدم و رو سانت دریبلاشم که خیلی سخت شده
من اخرین فیفایی که بازی کرده بودم ۱۴ بود با این مشکل دارم اساسی
میشه چند تا پلن خوب واسه دفاع و حمله بگین لطفا
ممنون میشم جواب بدین :D
 
  • Like
Reactions: le0_1O and ehsas1

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
در مورد فيسها خدايي يه نسل عقبتره فيفا فقط از التيميت سالي 850 ميليون دلار در مياره اونوقت فيس ها اينجورين يه مقاله امين نوشته بود كه ea فلان سال كلي فيس اسكن كرده بود ولي وارد اون فيفا نكرده بودن تازه توي فيفاي بعدي وارد كرده بودن كه ب مخاطب حس جديد بودن بازي بده
 
  • Like
Reactions: ehsas1

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
فک نکنم واسه همه بازیکنا نیازی به اسکن باشه
طراح فیس خوب بیارن از خود فیفا هم بهتر در میارن مثل یه سری از کسایی که تو Moddingway فیس درست میکنن
من فقط میدونم گروه مودینگ وی خیلی وقت میذاره رو این قضیه.چون کار گروهشو قبلا کامل دنبال میکردم.به هرحال هرچی هست امیدوارم یه فکری بکنن
روفقا سلام
عاقا ما هر چقدر زور میزنیم نمیشه دفاع کنیم
همش دفاع میکشه جلو و حریفم یه پاس تو عمق میده مام جا میمونیم و گل میزنه تازه دفاع رو حالت legency هست نه tactical خیلی مسخرست بنظرتون tactical کنم بهتره ؟
از اون ور ما هر چقد که تیکی تاکا میکنیم و فلسفه گواردیولا میزنیم نمیشه اصلان از دفاعشون رد شد و پاس تو عمق میدیم لو میره توپ :|
باورتون میشه تو این ۲ هفته ای که دارم بازی میکنم هرچی گل زدم مثل استقلال با سر زدم و رو سانت دریبلاشم که خیلی سخت شده
من اخرین فیفایی که بازی کرده بودم ۱۴ بود با این مشکل دارم اساسی
میشه چند تا پلن خوب واسه دفاع و حمله بگین لطفا
ممنون میشم جواب بدین :D
اگه میخوای فله ای بازی کنی لگیسی :)) اما اگه حرفه ای میخوای تاکتیکال.تازه تاکتیکال مزه ش فوق العاده بیشتره .اصن چالش خیلی خوبیه بنظرم:p
پلن حمله و دفاع خواستی پخ بده بهت بگم جارو بزنی سیزن رو :D
 

atzoriha

کاربر سایت
Sep 20, 2015
2,015
فیفا تو زمینه فیس کلا دو حالت داره:

یا خیلی شبیه بازیکناس تو واقعیت!(اکثر فیس های لیگ برتر)
یا کلا شبیه هیچکس نیست!!(اکثر فیس های سری آ)
حد وسط ندارن اصلا انگار!!!
پ.ن
درسته که فیس توی بازی و گیم پلی تاثیری نداره ولی قبول کنید که اگر شبیه باشه باعث میشه احساس بهتری به آدم دست بده هنگام بازی...

امیدوارم با توجه به اینکه اولین سالشونه که دارن از موتور فراستبایت استفاده میکنن سالهای بعد این مشکل +بعضی ازمشکلات مربوط به فیزیک بازی و بعضی انیمیشن های بی کیفیت حل بشه تا لذت بیشتری ببریم از بازی:)
 

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
فیفا تو زمینه فیس کلا دو حالت داره:

یا خیلی شبیه بازیکناس تو واقعیت!(اکثر فیس های لیگ برتر)
یا کلا شبیه هیچکس نیست!!(اکثر فیس های سری آ)
حد وسط ندارن اصلا انگار!!!
پ.ن
درسته که فیس توی بازی و گیم پلی تاثیری نداره ولی قبول کنید که اگر شبیه باشه باعث میشه احساس بهتری به آدم دست بده هنگام بازی...

امیدوارم با توجه به اینکه اولین سالشونه که دارن از موتور فراستبایت استفاده میکنن سالهای بعد این مشکل +بعضی ازمشکلات مربوط به فیزیک بازی و بعضی انیمیشن های بی کیفیت حل بشه تا لذت بیشتری ببریم از بازی:)
کاملا درسته
ولی بین فیس و انیمیشن ،انیمیشن بازی منو بیشتر عذاب میده که نسل هفتمیه
 

2Lazy1Think

کاربر سایت
Jan 24, 2017
107
یک عده از دوستان چقدر اصرار دارن همه چیو خوب جلوه بدن


گیم پلی و فیزیک و انیمیشن و فیس های فیفا در مقایسه با محصول کونامی فاجعه ست فاجعه! کافیه چندماه جفتشو بررسی کنید
 
  • Like
Reactions: u.s.a

Mohamad_ndr

کاربر سایت
Jun 22, 2016
399
یک عده از دوستان چقدر اصرار دارن همه چیو خوب جلوه بدن


گیم پلی و فیزیک و انیمیشن و فیس های فیفا در مقایسه با محصول کونامی فاجعه ست فاجعه! کافیه چندماه جفتشو بررسی کنید
گیم پلی و فیزیک رو به هیچ وجه قبول ندارم منی که هردو بازی رو انجام دادم امسال
ولی انیمیشن و فیس درسته
هر وقت PES تونست خطا با کشیدن پیراهن رو اضافه کنه تازه رسیده به فیفا
 
  • Like
Reactions: ehsas1 and atzoriha

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر