سازنده
Konami
تاریخ انتشار
2017
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
به نام خدا

kjsx_pes_21.jpg



همونطور که خیلی هاتون می دونید این سری مانند سال های پیشین در این 20 و اندی سال نسخه جدید سالانش توسط Konami معرفی شد که جدا از پیشرفت در زمینه برطرف کردن ضعفهایی که در نسخه های پیشین داشت پیشرفتهای فنی و تکنیکی زیادی رو هم همراه داشته و از این رو باید سپاسگزار تیم PES Production بود که در یک سال به این سطح از پیشرفت در زمینه گیم پلی ، هوش مصنوعی ، فیزیک ، گرافیک و بسیاری از موارد رسیده و نشون داده دیگر زمان قلدر بازی های اینترنتی برای رقیب به پایان رسیده و زمان ، زمان عمل کردن به وعده هاست...


گفتنیست این نسخه هم مانند دو سال گذشته برای PS4 / XBOX ONE / PC / PS3 / X360 در تاریخ 13 سپتامبر در آمریکا و 15 سپتامبر در اروپا و دیگر نقاط دنیا عرضه خواهد شد ( البته به جز امارات متحده که همیشه پیش گام هست :D )

در زیر آغاز می کنیم به پرداختن به چندین عنصر جدید در بازی که به این نسخه یا اضافه شده یا بهبودهایی نسبت به نسخه پیشین داشته.

ویژگی های جدید
bwei_new.jpg

.
.
.
.

bdci_gameplay.jpg



Real Touch
لمس واقعی

دیدن اینکه چطور بازیکنان مختلف در راه‌های مختلف و خاص به خودش توپ را کنترل می‌کنند بستگی به کنترل شما از آنها دارد، تسلط جریان بازی منطبق بر رفتار آنها نسبت به حرکات غیرقابل پیش‌بینی توپ، می‌باشد.

Precise Pass
پاس دقیق


ترکیبی از تماس واقعی و فیزیک حقیقی توپ، پاس دادن هنر اصلی PES 2017 تبدیل کرده است. فاکتورهای زیادی از قبیل سرعت و صحت توپ این عمل را می سازند. پاسی که در بهترین موقعیت و زمان بندی فوق العاده صورت می گیرد بهترین مسیر را می‌سازد و بهترین نتیجه را دربرخواهد داشت.

Natural Player Movement
حرکت طبیعی بازیکنان


صدها انیمیشن جدیدِ طبیعی کردن حرکت بازیکنان و دروازه‌بان اضافه شده‌اند اما همه چیز در اینجا تمام نمی‌شود. دو ویژگی قبلی یعنی پاس دقیق و تماس واقعی بهره‌ی زیادی از این ویژگی می‌برند که حرکات آراسته‌ی زیادی را هنگام دریافت و پاس دادن نشان می‌دهد.

Goal Keeping
دروازه‌بانی


باتوجه به حرکات و انیمیشن‌های اضافه شده دروازه‌بانان کیفیت بالایی از جهش‌ها را برخوردار خواهند بود که چابک‌ترین دروازه‌بانان را در تاریخ PES می‌سازد. حمله‌ها نیز بیش از هر زمانی دراماتیک شده‌اند و هنگام زدن گل، بهترین احساس موفقیت را همراه خواهند بود.

Total Team Control
کنترل دست جمعی تیم

طرز فکر هجومی یا تدافعی می‌تواند فوراً عوض شود که توسط ساده‌ترین دکمه‌ها این عمل بهینه‌سازی شده است که عکس‌العمل‌ها را بسیار بهبود خواهد بخشید.

Advanced Instructions
دستورالعمل‌های پیشرفته


استراتژی‌هایی که به صورت منحصر به فرد تعریف شده‌اند مثل تیکی‌تاکا یا یارگیری سنگین که بر اساس سیستم تیم عمل می‌کنند در بخش «دستورالعمل‌های پیشرفته» قابل دسترسی هستند، که می‌توانند تنوع بی حد و مرزی در نقشه‌ پیروزی تیم‌تان باشند.

Corner Kick Control
کنترل ضربات کرنر


شما می‌توانید استراتژی‌های دفاعی را در یک قطعه منحصر به فرد کنترل کنید، استراتژی‌هایی همچون یارگیری نفر به نفر یا بستن محوطه‌های خطر. انتخاب‌های دفاعی نیز تحت تاثیر حرکات مشخص بازیکنان است.

Adaptive AI
هوش مصنوعی انطباق پذیر

برای اولین بار در بازی فوتبال، هوش مصنوعی می‌تواند فرآیند یادگیری را تجربه کند. بازیکنان و رفتار تیم همیشه جز اصلی سری‌های PES بوده‌اند و در PES 2017 هوش منصوعی انطباق پذیر بازی‌های ورزشی را متحول خواهد کرد.

Authentic Visuals
جلوه‌های بصری صحیح


باتوجه به استفاده از موتور Fox جلوه‌های بصری شاهد بروزرسانی بزرگی در PES 2017 بوده‌اند. هیچ چیز از نسخه قبلی بدون تغییر منتقل نشده است؛ مدل حرکت بازیکنان، نورپردازی، جمعیت و تماشاگران، نونما کردن کمپ‌ها و استادیوم ها از جمله این تغییرات بوده اند. تابحال همه چیز انقدر واقعی نبوده است!



ly_mode.jpg



myClub
باشگاه من

Scout

در این نسخه دیده بان هایی احتیاج دارید تا بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنید. اگر دیده بان حرفه ای در هر بخشی را استخدام کنید، شانس بسیار بیشتری برای زیرنظر گرفتن بازیکنی که میخواهید را دارید. در این نسخه میتوانید بازیکن مورد علاقه خود را کاملا توصیف کرده تا دیده بان ها چنین بازیکنی را زیر نظر بگیرند. و در نهایت، امسال جذب بازیکن هایی که امتیاز زیر 75 دارند آسان تر است.


Analysis

در این نسخه میتوانید تاتکیک و روش بازی حریفتان را در حین MatchMaking آنالیز کنید. نحوه بازی حریفتان را مشاهده کنید و دستورعمل پیشرفته خود را اعمال کنید تا برنده مسابقه شوید.


Tutorial

هنگام ورود به بخش My Club آموزش های جدید ساخته شده که برای تمامی بازیکن ها از مبتدی تا حرفه ای آشنایی ای برای این بخش باشد.


Master League
مدیر لیگ

Negotiation

در این نسخه تغییرات قابل توجه ای شامل بخش نقل و انتقالات شده است. به همراه بودجه ها و رقم قرارداد هفتگی جدید بازیکنان. قابلیت های جدید در مذاکرات از جمله خرید 6 ماهه به صورت قرضی و خرید کامل یک بازیکن در حین مدت زمان قرضی بازی کردن او. عنصر زمان به اخرین روز پنجره نقل و انتقالات اضافه شده است. اضافه شدن این بخش میتواند به مانند فوتبال واقعی هیجان انگیز باشد. همچنین مدیر برنامه ها نیز نصیحت هایی راجب تیم آینده به بازیکنان خود در نظر میگیرند.


Team Role

نقش بازیکنان در تیم، که بخش پرطرفداری در نسخه قبل بود، ارتقا یافته است. با 22 نقش که 12 نقش از نسخه سال 2016 بیشتر است. نقش هایی به مانند Hero و Bad Boy(!)


Player Growth
سیستم رشد بازیکنان هم ارتقا یافته است. مهارت ها و توانایی هایی برای بازیکنان در نظر گرفتع شده که میتوانند هنگام قرضی بازی کردن آن ها را افرایش دهند. سیستم نمرینات نیز ارتقا یافته است. بازیکنان میتوانند مهارت هایی در تمرینات کسب کنند و روش بازی خود را برنامه ریزی کنند. در PES2017 بازیکنان میتوانند درمورد موقعیتشان تصمیم بگیرن که این شما را قادر می سازد که بازیکن ایده آل مورد توج شما و تیم قرار گیرد


Real Life Kick Off Times

در هنگام برگذاری مسابقات از بین شب و روز شاهد تعادل هستیم تا بیشتر شبیه فوتبال واقعی شود


Versus Data - Match Analysis
در برابر اطلاعات - تجزیه و تحلیل بازی

قابلیت جدیدی که که تمام حزییات مسابقات شما را ثبت میکند. با خود فکر نکنید که بین شما و دوستانتان کدام بهترید چرا که این بخش همه چیز را ثبت میکند. تعداد بردها، باخت ها، گل های زده شده، گل های خورده.
این بخش حتی سیستم بازی شما را ثبت میکند. بازی مالکانه یا شاید ضد حمله. حتی حرکت مورد علاقیتان را نیز به شما نشان میدهد. مثلا تکل کردن یا قطع توپ.


Referees
داوران

قضاوت ارتقا یافته بر روی خطاها. خطاهای کوچک با سوتی کوتاه متوقف میشوند و در مواقع ضروری آوانتاژ های خوبی داده میشود. و همینطور کارت دادن به بازیکنان برای یک خطای زودهنگام.


Studioms
ورزشگاهها

ورزشگاههای اضافه شده از مجوز و طرح اصلی برخوردارند و دارای طرح های جدیدی از انواع چمن می باشند همچنین انواع تورهای دروازه به عنوان گزینه ای جدید در بازی به حالت ویرایش اضافه شده که اینها باعث می شوند نگاهی منحصر به فرد به هر ورزشگاه داشته باشید


Live Update
به روز رسانی زنده

آپدیت روز اولی که آنلاین میشوید. آپدیت های هفتگی نیز هر هفته برای بخش های آفلاین بازی قابل دانلود هستند. اینکار تمامی بازیکنان را در به روز ترین حالت برای بازی آنلاین قرار میدهد. و در آخر، اینکار نقل و انتقالات زمستانی را در بازی ایجاد میکند.


Presentation
ارائه شده

منو های کاملا جدید در بازی. از منوی اصلی گرفته تا تنظیمات پیش از بازی و سیستم چیدن. همچنین ارتقا قابل توجهی در HUD داخل بازی و هایلایت ها و ریپلی های مسابقه ایجاد شده است.


Vibration
لرزش

لرزش های جدید کنترلر این حس را میتوانند القا کنند که در وسط مسابقه هستید. لرزشهایی که هنگام برخورد بازیکنان و همچنان شوتی که به تیرک برخورد میکند اتفاق میوفتند.


Edit Data Sharing Available for PS4
ویرایش داده های به اشتراک گذاشته شده در دستر PS4

به اشتراک گذاشتن تیم ها و بازیکنانی که خودتان ساخته اید با بقیه بازیکنان به سادگی انتقال آن ها با USB. این بخش قابلیت به اشتراک گذاشتن دیتا توسط بازیکنان اروپایی با طرفداران آسیایی یا آمریکایی را مجاز میکند.


Edit improvements

Batch Import (انحصاری PS4)

دیتا تمامی لباس های ادیت شده و یا بازیکنان ادیت شده ی خود را در یک USB دسته بندی کنید. تیم خود را انتخاب کنید و ادیت ها را بر روی آن اعمال کنید.


Edit Kit

طول نام تیم و شماره بازیکنان را خودتان تعیین کنید. و همچنین میتوانید تصاویر بیشتری وارد کنید. و حتی میتوانید رزولیشین آن را تعیین کنید


Spec List
فهرست مشخصات

Spec list.jpg

Spec List Info.jpg



pfur_edit.jpg



EDIT
ویرایش

حالت ویرایش بازی به طور چشم گیری برای لباسها، بازیکنها، و ورزشگاهها گسترش یافته
شما می توانید تمام کیت های ویرایش شده و داده های کاربری خود را در یک دسته قرار داده شده از یک USB فلش مموری وارد کنید و با انتخاب تیم خود ، اطلاعات داده را بر روی آن اعمال کنید (تنها بر روی PS4)
(دسترسی به PSN برای وارد کردن تصاویر نیاز است)


Edit Uniform
ویرایش لباس

Changing Resolution For Imported Images ( انحصاری PS4)

شما میتوانید عکس های بیشتری را وارد کنید که بتوانید رزولیشن آن را پایین بیاورید.
( به طور مثال. شما میتوانید یک تصویر 2048*2048 را به یک 1024*1024 تبدیل کنید.)


Markings

تعیین کنید که میخواهید اسم و شماره بازیکن را کجا قرار دهید ( جلوی پیراهن، عقب پیراهن، شورت)


Collars

تعداد یقه ها از 4 به 13 افزایش یافت.



Base Color

شما میتوانید رنگ های اصلی لباس خود را اعمال کنید. این کار لباس زیر و رنگ رادار را تغییرمیدهد.


Edit Team
ویرایش تیم


Commentary City Name

نام های زیادی اضافه شده است. شما میتوانید در بخش My Club نیز نام را تغییر دهید
(این نام در واقع نامی است که گزارشگر اعلام میکند.)


Setting Team Color

رنگ لباس تیم و رنگ اصلی تیم را جداگانه انتخاب کنید.رنگ اصلی تیم مشخص کننده رنگ تور دروازه، تابلو ها و رنگ لباس طرفدرانتان میباشد.


Home Stadium Settings
تنظیمات ورزشگاه میزبان


Stadium Image (انحصاری PS4)

تصویر استادیوم خود را اعمال کنید. در صفحه منو مسابقه این عکس قابل رویت است.


Goal And Net

ازبین 2 تا 5 تیرک برای دروازه خود انتخاب کنید. و تور آن را مربعی یا مثلثی انتخاب کنید.


Edit Player
ویرایش بازیکن


Edit Youth Team Player

بازیکنان جوان اروپایی،امریکایی و آسیایی خود را که در Master League به شما داده میشوند را ادیت کنید.


Edit Manager
ویرایش مربی


Manager Trasnfer

شما میتوانید آزادانه مربیان را به باشگاه های دیگر انتقال دهید



تیم ها و ورزشگاه ها
fing_teams_stadiums.jpg




Official Partnership
همکاری رسمی


پارتنر شیبهای امسال کونامی شامل تیمها به همراه ورزشگاههای اختصاصی اونها و همچنین جو و شور و هیجان مخصوص هر ورزشگاه هست که به اون ها می شه شعارهای اختصاصی هر تیم رو هم اضافه کرد

قرار دادهای ویژه ای که امسال کونامی بسته با باشگاه های زیر صورت گرفته:

icon_team_fcb_l.png
icon_team_dortmund_l.png
icon_team_liverpool_l.png
emb_0021_r_l.png

emblem_0138_r.png
emblem_1247_r.png
emblem_1248_r.png
emblem_5060_r.png





لیست ورزشگاههای موجود در بازی

Studioms.jpg

ورزشگاهها بر روی نسخه های کنسولی از یکدیگر متفاوتند، همچنین ورزشگاههای دیگری با یک بروز رسانی در پایان ماه آگوست به بازی اضافه خواهد شد



آموزش ها و مهارت ها
0wcq_skills_stadiums.jpg




یکی از برتری های سری FIFA نسبت به PES در این سالها استفاده از حرکات نمایشی و یا به قول معروف تکنیکی بازیکنان بوده چیزی که مانورهای زیادی توسط EA Sports بر روش داده می شد و چیزی که PES هم در این سالها داشته ولی به دلیل سختی بیش از اندازه استفاده از اونها و به نوعی استفاده بد از کنترلر توسط سازنده برای به اجرا در آوردن اونها توسط کاربر به قدری طاقت فرسا بوده که گیمر بی خیال تاکتیک و دریبل و ... می شده ، اما امسال تمرکز عالی ای در این بخش صورت گرفته و تنها با حرکت دادن اصولی دو آنالوگ L و R می تونید دریایی از حرکات نمایشی بازیکنان رو نگاره گر باشی اون هم با انیمیشن های بسیار روان و تمیز

دو ویدیوی آموزشی زیر مخصوص شماست که عاشق حرکات نمایشی بازیکنان هستید و دوست دارید هنگامی که با دوستانتون دو نفره بازی می کنید با به اجرا در آوردن این حرکات به نوعی دوستانتون رو شگفت زده کنید







یکی دیگر از چیزهایی که خیلی امسال روش کار شده ضربات ایستگاهی بازی هست که اگر با حدس و گمان بخواید ضرباتتون رو بزنید به احتما 90% یا توپ شما به بیرون از زمین هدایت می شه یا توسط دیوار دفاعی دفع می شه و یا خیلی خوب بزنید در دستان دروازه بان قرار می گیره و اینها دلیل نمی شه گفت گل کردن ضربات ایستگاهی غیر ممکن شده بلکه تنها کمی دقت و اصول لازم هست تا به هدفتون که گل زدن هست دست یابید

ویدیوی زیر هم مخصوص شماست که هنگامی که در موقعیت های تک به تک رقیبتون که نزدیک به بازیکن صاحب توپ شماست تکل خفیفی می ره و شانس شما رو برای رسیدن به گل خراب می کنه از طریق یک ضربه ایستگاهی حرفه ای انتقامتون رو ازش بگیرید...




با سپاس از PEDRAMGOLCHIN برای آموزش دایو زدن

یکی از چیزهایی که در گیم پلی بازی نهفته شده ویژگی دایو در بازی هست که با این ویژگی می تونید هنگامی که بازیکن حریف در تنه به تنه شما حرکت می کنه و در منطقه حساسی دارید و مطمینید که به زودی توپ رو از دست میدید با زمین انداختن خودتون داور رو فریب بدید و شانستون رو برای به دست آوردن یک ضربه آزاد و حتی پنالتی امتحان کنید..

در نسخه های قبلی 99درصد مواقع اگر دایو میزدید داور بطور بسیار هوشمندانه و ماشینی بهتون کارت میداد ولی امسال اگر همزمان با برخورد فیزیکی (Real Touch) با بازیکن حریف و مخصوصا تکل از پشت این تکنیک رو استفاده کنید میتونید داور رو فریب بدید و خطا بگیرید

PES-2017_Dribbling_Dive.gif



Playstation: L1 + L2 + L3 + R2 + R3

Xbox: LB + LT + RT + LS + RS



به روز رسانی ها و دیتا پک ها
3i0c_picsart_%DB%B0%DB%B9-%DB%B2%DB%B2-%DB%B0%DB%B5.%DB%B5%DB%B8.%DB%B2%DB%B6.jpg




خب بالاخره کونامی در توییتی خبر از آپدیت های بزرگ بازی داد


این آپدیت در دو نسخه 1.02 و 1.03 منتشر میشه ، اولی در ماه اکتبر و دومی در ماه نوامبر

جزییاتی که در دو آپدیت به روز خواهند شد رو در تصویر زیر می بینید



جزییات نسخه 1.02 که در ماه اکتبر منتشر میشه:

در نسخه 1.02 طراحی چهره و کیفیت برخی از بازیکنان شناخته شده جهان بهبود می یابد و شباهت ظاهری این بازیکنان بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک می شود

کونامی در مورد به روز رسانی 1.02 گفته:

بیش از ۳۹ بازیکنانی که عملکرد بی نظیری را در ابتدای شروع فصل فوتبال داشته اند، تشخیص داده شده و چهره این بازیکنان به خوبی و به صورت کامل شبیه سازی شده است. از جمله بهبود چهره بازیکنان مشهور می توان به وسام بن یدر (Wissam Ben Yedder)، ماریو لمینا (Mario Lemina)، ایمریک لاپورته (Aymeric Laporte)، ویکتور وانیاما (Victor Wanyama) و دنیس سوارز (Denis Suarez) اشاره کرد.

تغییرات این بروز رسانی تنها به بهبود چهره بازیکنان محدود نشده و حرکات و استایل منحصر به فرد این بازیکنان نیز به بازی اضافه می شود. کونامی در این خصوص گفت:

ضمن بهبود چهره ۳۹ بازیکن، حرکات و استایل منحصر به فرد این بازیکنان مجددا طراحی و به بازی اضافه شده است.

تبلیغات جدیدی دور زمین فوتبال و لایسنس رسمی کفش های بازیکنان نیز به بازی اضافه می شوند. بنابراین، تنوع کفش های ورزشی بیشتر شده و بازیکنان می توانند کفش های بازیکنان مورد علاقه خود را انتخاب نمایند.


جزییات نسخه 1.03 که در ماه نوامبر منتشر می شه:

و اما دومین و شاید مهم ترین بروز رسانی بازی Pro Evolution Soccer 2017، پشتیبانی از رزولوشن ۴K و فریم 60 در کنسول پلی استیشن ۴ پرو می باشد که گرافیک فنی و گرافیک بصری بازی را به طور قابل توجه ای افزایش می دهد. همچنین در بروز رسانی 1.03 بازی، ویژگی های جدیدی به دو تیم Liverpool و Borussia Dortmund اضافه می شود که هیجان بازی را دو چندان می کند! از جمله ویژگی های جدید، می توان به اضافه شدن ورزشگاه Anfield (ورزشگاه تیم لیورپول) و خواندن شعار مشهور You’ll Never Walk Alone اشاره کرد. در دنیای واقعی، هنگامی که بازیکنان تیم لیورپول وارد زمین بازی می شوند، این شعار معروف به خوبی شنیده می شود. به علاوه، ورزشگاه Signal Iduna Park (ورزشگاه تیم دورتمند) نیز در این بروز رسانی به بازی اضافه خواهد شد.





جزییات آپدیت 1.02 به روایت تصویر:

کیت سوم لیوپول
ijy_img_۲۰۱۶۱۰۲۷_۰۸۰۸۰۱.jpg

چهره های به روز شده
lhlp_img_۲۰۱۶۱۰۲۷_۰۸۰۸۲۴.jpg

کفشهای ورزشی ساخته شده
e59l_img_۲۰۱۶۱۰۲۷_۰۸۰۷۵۵.jpg

بهترین به روز رسانی چهره ها
photo_2016-10-21_22-09-41.jpg
photo_2016-10-21_22-09-30.jpg




قطعه های صوتی
vsgk_12345.jpg




این بازی شامل 12 قطعه صوتی هست که در طول بازی در منوی اصلی بازی و پایان هر مسابقه پخش می شوند و آهنگها از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردارند و بنا بر درخواست دوستانی که مشتاق بودن برای این قطعه ها که در سیستم یا گوشیشون داشته باشن تمام 12 قطعه رو در یک فایل فشرده جمع آوری کردم و با حجم ناچیزی در اختیار علاقه مندان گذاشتم، امیدوارم لذت ببرید

حجم فایل: 63.6MB

دانلود از سایت آپلود:

دانلود فایل Download PES 2017 Sound Track rar از آپلود آی آر

پسورد فایل:
Code:
www.bazicenter.com



ویژگی ها و دستورات پیشرفته
amzx_advanced%C2%A0instructions.jpg


با تشکر از Romell برای این پست صفحه 42

امسال مهم ترین ویژگی که در نسخه PES 2017 اضافه شده به جرات میشه گفت بخش Advanced Instructions هستش که به ویژگی های Team ID اضافه شده و باعث میشه هم این که دست شما برای تاکتیک های گوناگون فوتبال چه در دفاع کردن و چه در هنگام حمله کردن باز باشه و هم این که بازی تیم ها بیش از پیش با هم فرق داشته باشه و تفاوت و نحوه بازیشون بیشتر به چشم بیاد !

همون طور که تو عکس میبینین شما دستتون باز هستش که در هنگام دفاع 2 و همین طور هنگام حمله 2 تا از این ویژگی ها رو انتخاب کنین و در طول بازی بتونین روی هر کدومی که دلتون خواست سوییچ کنین و نحوه بازیتون رو در هنگام دفاع کردن و حمله کردن شکل بدین !

Advanced Instructions
بخش اول: ویژگی ها و دستورات پیشرفته در هنگام حمله کردن !

1 - Hug The Touchline

همون طور که در عکس میبینین این ویژگی باعث میشه بازیکن های تیم شما در هنگامی که توپ رو در اختیار دارین در طول زمین باز بشن و در کناره های زمین مستقر بشن که باعث میشه زمین بازی برای شما بزرگ بشه و فضای بسیار زیادی رو برای شما فراهم کنه و خب این دیگه به سبک بازی شما بستگی داره که بخواید با پاس های کشیده و بازی با حوصله اقدام به طراحی حمله کنید .


2 - Attacking Full Backs
این ویژگی باعث میشه که دو مدافع کناری هنگامی که شما اقدام به حمله کردن میکنید به همین سو جلو میان و در طراحی بازی حجومی به شما کمک میکنن و همین طور در عکس که میبینید دو بازیکن میانی جلوی مدافعین کناری به وسط زمین حرکت میکنن ( بازی بدون توپی که میکنن ) تا فضا برای مدافعین کناری باز تر بشه و همین طور هافبک دفاعی تیم هم برای مستحکم کردن بخش دفاعی و همین طور برای جلو گیری از ضد حملات به عقب تر حرکت میکنه و زنجیره دفاعی رو مستحکم تر میکنه تا بتونه بالانسی به هنگام حمله کردن در بخش دفاعی تیم خودتون بده .


3 - Wing Rotation
وقتی که شما توپ رو در اختیار دارین و صاحب توپ هستین بازیکن وینگر شما با بازی بدون توپ میکنه و ایجاد فضا سازی میکنه که به همین سو بازیکن میانی شما اقدام به حرکت در اون فضا خالی ایجاد شده که توسط وینگر شما صورت گرفته حرکت میکنه که باعث میشه شاکله دفاعی تیم حریف به هم بریزه و روزنه ای در دفاع ایجاد میشه که سر آخر موجب به وجود آمدن موقعیت از سوی کار تیمی شما میشه .


4 - Tiki Taka
کیه که این سیستم تاکتیکی معروف مدرن رو نشناسه ! سیستم تاکتیکی معروفی مبنی بر مالکیت توپ که از زمان یوهان کرویف فقید و همین طور کار کردن بر روی این سیستم از همون آکادمیک های بارسلونا آرام آرام و آهسته آهسته مثل نوزادی پرورش داده شده و در ادامه به بلوغ رسید و سر آخر در زمان پپ گواردیولا به اوج خودش رسید و باعث و بانی قهرمانی های تیم ملی اسپانیا در جام جهانی و جام ملت های اروپا و تیم رویایی بارسلونا که توانست طی دوره ای به تیمی شکست ناپذیر و بسیار ترسناک تبدیل بشه .

این سیستم تاکتیکی وابسته به پاس های کوتاه زمینی تک ضرب پی در پی هستش که بازیکن ها در طول زمین به هم نزدیک میشن و زمین بازی رو کوچیک میکنن و در فضا هایی بسیار بسته و کوچیک با پاس کاری زیاد و تک ضرب خودشون راهی برای نفوذ ایجاد میکنن ( این سیستم احتیاج به بازیکنانی با قدرت پاس دهی بالا و تکنیک حفظ توپ بالا و دید بالا و زمان بندی سریع و بسیاری نکات دیگر داره که در این بحث نمیگنجه )

پس اگه دارین این سیستم رو انتخاب میکنین حواستون باشه که چه تیمی رو در اختیار دارین !


5 - False NO.9
همون طور که در عکس میبینین مهاجم مرکزی تیم بدون توپ با حرکت به سمت وسط زمین و پشت به دروازه باعث میشه مدافعین تیم حریف رو به خودش معطوف کنه ( به نوعی بازی بدون توپ برای ایجاد فضا سازی هستش ) و در نقطه ای کور وینگر تیم شما به صورت ناگهانی و استارت وار اقدام به نفوذ میکنه و میشه به صورت پاس های بلند چه زمینی و چه هوایی صاحب توپش کرد .




6 - Centring Target
در این قابلیت تاکتیکی که در عکس مشاهده میکنین از کناره های زمین بازیکن صاحب توپ اقدام به ارسال توپ میکنه به سمت دروازه ( چه زمین و چه هوایی و چه .... ) و سه بازیکن به صورت انتحاری به سمت دروازه و مرکز هدف یورش میبرن برای اقدام به گل زنی ! ( تیم های ملی آلمان و فرانسه استاد این کار هستن و همین طور ایتالیا )



7 - False Full backs
همون طور که از اسمش معلومه دفاع کنار مصنوعی ، تقلبی ، دروغین میشه بهش گفت چنین سیستمی دفاع های کناری هنگام دفاع به سمت مرکز زمین حرکت میکنن و کمک یار بازیکن های میانی میشن و نقش بازیساز رو هم حتی به عهده میگیرن ( استاد این کار فیلیپ لام هستش که در زمان پپ گواردیولا به خصوص هنگام حمله در زمان هایی چنین کار هایی میکرد و نقش بازیکن میانی و بازیساز رو هم بر عهده داشت به خصوص سال پایانی حضور پپ در مونیخ . یعنی دفاع راستی که در زمان حمله به وسط زمین میاد و نقش بازیسازی رو بر عهده میگیره و کمک حال بازیکن های میانی میشه . )


Advanced Instructions
بخش دوم : ویژگی و دستورات پیشرفته در هنگام دفاع کردن

1 - Tight Marking
به بخش دفاعی رسیدیم و همون طور که در عکس میبینید وقتی بازیکن صاحب توپ که میخواد به شما حمله کنه و میخواد به یار خودش پاس بده شما میبینید که بازیکن تیم شما با توجه به توانایی که داره اقدام به پرسینگ فشرده بازیکن مورد نظر میکنه ! یعنی به عبارتی به هر بازیکنی که میخواد پاس داده بشه بازیکن هم تیمی شما سریع بازی خونی میکنه و میره سراغ بازیکنی که میخواد بهش پاس داده بشه و پرسینگش میکنه .



2 - Deep Defensive Line
با توجه به معنی که داره و به معنای دفاع خطی عمیق هسستش و همون طوری که در عکس مشاهده میکنین این نوع تاکیتک دفاعی برای مقابله با کسانی هستش که از پاس های عمقی پشت دفاع زیاد استفاده میکنن ! و میتونه گزینه بسیار خوبی برای مقابله با این نوع حمله ها و پاس های پشت دفاع باشه . و همون طور که مشاهده میکنین تو عکس مدافعینی به عقب میرن که بازیکنی روبروشون باشه تا بتونن از پاس های پشت دفاعی که داده میشه جلوگیری کنن و نذارن به بازیکن نفوذ کننده برسه



3 - Swarm The Box
همون طور که در عکس میبینید نحوه جایگیری این نوع تاکتیک دفاعی این هستش که مدافعین به طرز محسوسی به دروازه نزدیک هستن و بسیار بسیار فشرده اقدام به دفاع کردن میکنن و این تاکتیک دفاعی یک ضد تاکتیک علیه تاکتیک تیکی تاکا هستش و بسیار کار آمد هستش . و در عوام به تاکتیک اتوبوسی مشهور هستش چون این نوع تاکتیک دفاعی همانند یک اتوبوسی هستش ( مستطیل وار ) که به طور منظم به این ور و اون ور حرکت میکنه ! .



4 - Counter Target
همون طور که در عکس مشاهده میکنید وقتی تیم مقابل شما داره حمله میکنه یکی از بازیکن های شما برای دفاع کردن کاری نمیکنه و به عقب بر نمیگرده و منتظر میمونه که تیم حریف اشتباه کنه و توپ رو از دست بده که در ادامه شما وقتی صاحب توپ شدین سریع این بازیکن رو تغذیه کنید و توپی براش ارسال کنید و ضد حمله ای سریع و برق آسا رو فراهم کنید و تدارک ببینید .



5 - GegenPress
بله !!! پرسینگی تمام عیار !!! وقتی شما توپ رو از دست دادین به طرزی سریع بازیکن های شما اقدام به پرسینگ در هر جایی از زمین میکنید ! حال میخواد هر جایی از زمین باشه و بلافاصله بعد از این که توپ رو از دست دادین بازیکن های شما اقدام به پرسینگی شدید میکنن ! البته این نوع تاکتیک پرسینگ سیستم هوازی و تنفسی تیم شما رو به شدت کاهش میده و خالی میکنه و شما در طول 90 دقیقه نمیتونین به صورت کامل از این تاکتیک پرسینگ شدید استفاده کنید و باید در مواقعی خاص در بازی از این تاکتیک پرسینگ شدید استفاده کنید !!!



آپشن فایل ها
7rkn_option_files.jpg


PS4 Option Files

با سپاس از اروند 2520

توجه1: برای نصب آپشن فایلها حتمن باید کنسول شما به اینترنت و PSN وصل باشه!
همچنین بهتره برای نصب آپشن فایل Live Update بازی رو خاموش کنید


قابل توجه2: دوستانی که از مد Friendly برای آنلاین استفاده می کنند همیشه به یاد داشته باشند که Live Update در بازی خاموش باشه

توجه3: برای بازی به حالت دو نفره بر روی یک کنسول نباید پیش از انتخاب تیم بازی بر روی دسته دوم سوییچ شود


ریختن آپشن فایل به حالت اتومات
شما وقتی آپشن فایل رو دانلود میکنید یه فولدر به اسم WEPES توش داره که این فولدر رو توی فلش مموری کپی میکنید و وصل میکنید به PS4
بعد تو منو میرید به بخش EDIT
مسیر زیر رو میرید:
Data Management
Import/Export
Accept
Impport Team
بعد دکمه مربع رو میزنید که تمام فایل های بین که میبینید تیک دار بشه (حالت اتومات)
تو پنجره بعدی برای حالت اتومات کافی است فقط گزینه apply player and squad data رو به تنهایی تیک بزنید و اوکی کنید و دیگه بقیه رو خودش انجام میده و شما آخرش فقط باید از ادیت مود خارج بشید و خودش سیو میشه و تموم


...


حالت دستی هم کلیتش به همین صورته فقط مراحل آخر عوض میشه، با این حال من پروسه کامل رو میذارم:

ریختن آپشن فایل به حالت دستی

شما وقتی آپشن فایل رو دانلود میکنید یه فولدر به اسم WEPES توش داره که این فولدر رو توی فلش مموری کپی میکنید و وصل میکنید به PS4
بعد تو منو میرید به بخش EDIT
مسیر زیر رو میرید:
Data Management
Import/Export
Accept
Impport Team
بعد به تیم هایی که میخواید درست کنید رو تیک دار کنید (از رو اسم فایل ها) (بهتره 10 تا 10 تا انتخاب کنید که اگه از بازی پرید بیرون 10 تای قبلی سیو شده باشه ... البته من گفتم 10 تا 10 تا ولی شما هر جور براتون راحتتره و یادتون می مونه انتخاب کنید ...)
تو قسمت بعدی هر دو گزینه رو تیک بزنید و ok کنید (بعد شروع میکنه به ایمپورت کردن ... هر تیمی رو که ایمپورت میکنه شما باید یه بار ok کنید، بعد از ok هم ازتون میخواد که تیمی که میخواید دیتا روش اعمال بشه انتخاب کنید ... همون چیزی که هست تغییر ندید و بدون تغییر ضربدر بزنید چون خودش اتومات رو تیم مناسب میاد ... )
یعنی برای هر تیم فقط دوبار باید ضربدر بزنید ...

الان اون 10 تا تیم تموم شد ... برگردید تو Data Management یکبار سیو انجام بدید ... بعد برگردید 10 تای بعدی رو به همون روش بالا بزنید ...

اگه جایی از بازی پرید بیرون، از اونجایی که سیو نکرده بودید به بعد رو دوباره 10 تا 10 تا بزنید ...


توجه کنید!

عکس زیر یکی از مراحل ایمپورته که گذاشتم (بعد اینکه تعداد تیم ها رو تیک زدید تو مرحله بعد اینو میبینید ...) دو تا گزینه داره


8649fb4b2f.jpg



گزینه اول کارش اینه:
اگه تیک بزنید دونه دونه تیم ها رو ازتون میپرسه که کجا باید دیتا ش رو اعمال کنم (این گزینه برای مواقعی که یک تیم تکی رو میخواید ایمپورت کنید مناسبه)
اگه تیک نزنید خودش اتومات اونجایی که سازنده آپشن فایل در نظر گرفته اعمال میکنه (این گزینه برای مواقعی که تعدادی تیم رو میخواید با هم وارد کنید، مناسبه ... برای اینکه لازم نباشه دیگه وسطش ضربدر بزنید و محل اعمال دیتا رو اوکی کنید ...)

مثلا شما اگه 20 تا تیم رو با هم تیک بزنید و اون گزینه اول داخل این عکس رو تیک دار نکنید، اون 20 تا تیم رو خودش اتومات پشت هم میریزه ... اگه تیک دار کنید دونه دونه تیم ها رو ازتون میپرسته کجا بریزم (که میتونید جاشو تغییر بدید یا همون جایی که بصورت دیفالت هست بریزید)


گزینه دوم کارش اینه:
اگه تیک بزنید بازیکنی ادیت شده اون تیم هم تو بازی ادیت شون اعمال میشه
اگه تیک نزنید ادیت هایی که رو بازیکنا انجام شده اعمال نمیشه و فقط ادیت خود تیم اعمال میشه

در کل این گزینه دوم رو میتونید تنها برای تیمهایی که لایسنس نشده در بازی استفاده کنید

مثلا واسه لیگ انگلیس که بازیکنا نیازی به ادیت ندارن تیک دار هم نکنید مشکلی پیش نمیاد (ولی بازم تیکدار باشه بهتره که اگه مثلا فلان بازیکن ادیت شده بود، ادیتش اعمال بشه)
اما واسه لیگ آلمان که بازیکنا هم باید به همراه تیم حتما وارد بشن، این گزینه باید حتما تیک دار باشه

آپشن فایل افسانه های کلاسیک بارسا و لیورپول با استایل و مدل چهره اصلی ساخته شده توسط کونامی





لینک دانلود فقط با حجم 4.5KB:

دانلود فایل Download legg 1396 rar از آپلود آی آر





آموزش نصب و استفاده:


توجه1: برای نصب این آپشن فایل بر روی PS4 باید به اکانت PSN خود کانکت باشید و همچنین پس از نصب به صورت آفلاین از آن استفاده کنید

توجه2: برای استفاده بدون نقص این بازیکنان در بازی حتمن در بخش انتخاب تیم Live Update رو با R3 (فشار دادن آنالوگ سمت راست) خاموش کنید.



مراحل نصب: پوشه ای به نام WEPES با حروف بزرگ بسازید (مانند نصب همه آپشن فایلهای PES 2017 بر روی PS4) فایل دانلودی را در پوشه WEPES استخراج یا Extract کنید و پوشه رو به همراه فایلی که درش استخراج شده به روت (ریشه) یک مموری فلش با فرمت FAT32 بریزید

سپس مموری فلش رو به کنسول متصل کرده و وارد PES 2017 بشید، در منوی اولیه بازی به تب EXTRAS رفته و وارد بخش Edit شوید، در صفحه باز شده بر روی نوار Data Management کلید کنید و سپس نوار Import/Export رو باز کنید، در صفحه باز شده Import Team رو بزنید و پیغام نمایان شده رو رد کنید تا صفحه ای که از شما آدرس مموری فلش رو میخواد باز شود. بر روی مموری آیکون مموری فلش نمایان شده بزنید و در لیست ظاهر شده گزینه classic_legg.bin که دانلود کرده بودید رو تیک بزنید در بالای لیست Next رو انتخاب کنید، در صفحه باز شده به نام Advanced Settings گزینه دوم یعنی Apply player and squad data رو تیک بزنید و سپس بر روی OK دکمه تایید که معمولن ضربدر هست بزنید و منتظر باشید تا فایل بر روی بازی شما نصب شود... کار تمام است

حال بازگردید به منوی Data Management و این بخش رو سیو کنید و سپس بازگردید به بازی و در بخش انتخاب تیم وارد Classic Teams شده و از بازی با بازیکنان تیم EUROPEAN CLASSICS لذت ببرید



دوستان این فایل تکمیلی فایل قبلی هست، توی فایل قبلی سه لجند (ون برونکهورست ، لارسن ، کوکو) وجود نداشتند و این فایلی که علی عزیز توی گروه تلگرام فرستاده رو قرار میدم که این سه بازیکن رو هم شامل میشه ، و برای اینکه تمامی لجندها جا بشن در این فایل سه لجند تیم لیورپول منتقل شدن به کلاسیک جهان یا همون Classic World

دانلود فایل Download All LegendsPES2017PS4By Junior Mantis rar از آپلود آی آر

A-R Option File

این آپشن فایل نسخه دوم آپشن فایل Romell هست که توسط دو عضو زحمت کش سایت (Romell و آروند گرامی) طراحی و منتشر شده

پیش از هر چیزی پیشنهاد میشه اگر هر آپشن فایلی روی PS4 خودتون دارید پاک کنید و این رو نصب کنید

یک مورد هم که اشاره شده اینه که این آپشن فایل به دلیل اینکه کیت بیشتر تیمهای معروفش با رزولوشن 2048x2048 و کیفیت عالی می باشد آروند عزیز مجبور شده لیگ های دسته دو رو از بازی پاک کنه پس اگر براتون این مورد اهمیتی نداره بدون وقفه این آپشن فایل رو دانلود و نصب کنید همچنین تیمهای کلاسیک ملی و باشگاهی در این آپشن فایل موجود هست که عده ای از اونها توسط خود علی جان طراحی شده و تعدادی هم گلچین شده از ادیتورهای دیگر هستند

جزییات به نقل از پست آروند در صفحه 182:

لیگ برتر جزیره بطور کامل
لالیگای اسپانیا بطور کامل
سری آ ایتالیا بطور کامل
بوندس لیگای 1 آلمان بطور کامل
همه تیم های ملی بطور کامل
25 تیم کلاسیک (با بالاترین کیفیت و دقتی که میتونید پیدا کنید در کل دنیا ! ... تمام بازیکنایی که اسمشون با حروف کوچک نوشته شده خودم شخصا درست کردم)
تقریبا تمام اسطوره های محبوب رو درست کردم ...
کیت تیم های آرژانتین، انگلیس، منچستر سیتی، منچستر یونایتد، چلسی، ريال مادرید، یوونتوس، بایرن مونیخ اصلاح شده و با کیت های با کیفیت تر جایگزین شده (رزلوشن کیت این تیمها از 1024x1024 به 2048x2048 تغییر کرده که مثالش رو در صفحات قبل گذاشتم) اکثر کیت های کلاسیک هم به همین صورت هست و طبیعی ترین گرافیک ممکن رو ارائه میده ... در حد تیمهای لایسنس شده
تقریبا تمام تیم های معروف (و بعضی از تیم های غیر معروف) رنگ کیت هاشون توسط خودم اصلاح شده تا طبیعی ترین گرافیک رو داشته باشه ... اگر با تیمهای غیر لایسنس بازی میکردین احتمالا متوجه تفاوت گرافیکی شده بودین ! ولی این مشکل رو برای کیت تیم های معروف بطور تقریبا کامل برطرف کردم ... و کیت های اصلاح شده دقیقا گرافیک کیت های لایسنس شده رو بهتون میده از نظر رنگ و نورپردازی !

لیست تیمهای کلاسیک:
تیم ملی ها:
آرژانتین
برزیل
آلمان
ایتالیا
هلند
انگلیس
فرانسه
ایران

تیم های باشگاهی:
منچستریونایتد
چلسی
آرسنال
لیورپول
آژاکس
دورتمند
بایرن مونیخ
یوونتوس
اینترمیلان
آث میلان
ریال مادرید
بارسلونا (قبل از 1997)
بارسلونا (از 1997 تا 2003)
بارسلونا (از 2004 تا 2010)
ناپولی (از 1987 تا 1991) (ناپولی زمان مارادونا)
لاتزیو (از 1997 تا 2000)
آ اس رم (از 1999 تا 2003)

لینک دانلود کامل آپشن فایل با حجم 344MB:
A-R Option File.rar

آپشن فایل کلاسیک به صورت جداگانه + فیس های اضافه شده لجند های کونامی که هر کدوم در تیم خاص خودشون در آپشن فایل وارد شده

دانلود با حجم 42MB:
classics update.zip


آموزش نصب آپشن فایل A-R:

برای جلوگیری از حذف فیس های آپدیت شدۀ کونامی بهتره که هر آپشن فایلی رو در دو قسمت وارد کنید ! (برای همه آپشن فایل ها بهترین کار همینه ! ولی خب امین عزیز اینجا زحمت کشیده جداشون کرده و کار رو راحت کرده که دیگه شما لازم نباشه خودتون جدا کنید ...)
1. فولدر Apply Player an Squad Data ( NO ) رو باز کنید و فولدر WEPES رو توی فلش مموری کپی کنید و تیم ها رو ایمپورت کنید.
شامل تیم هایی که بازیکناشون لایسنس شده هستن و نباید تیک دوم رو تو این مرحله بزنید.
بعد محتویات فایل قبلی که ریختید رو از فلش مموری پاک کنید و برید مرحله دوم ...

2. فولدر Apply Player an Squad Data ( YES) رو باز کنید و فولدر WEPES رو توی فلش مموری کپی کنید و تیم ها رو ایمپورت کنید.
شامل تیم هایی که بازیکناشون لایسنس شده نیستن و برای درست شدن بازیکن ها باید تیک دوم رو که با رنگ زرد تو عکس نشون داده شده بزنید.

تیک اول هم که برای جابجا کردن تیم ها هنگام ایمپورت کردن هست و تو این آپشن فایل نیازی بهش ندارید، پس اولین مربع رو که با رنگ سبز تو عکس نشون داده شده کلا نباید تیک بزنید.



از بازی لذت ببرید

Romell Option File

لیگ برتر انگلستان دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان,فیس ها به صورت تقریبا کامل,کفش ها و….
لیگ دسته یک انگلستان دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان,فیس ها به صورت تقریبا کامل,کفش ها و….
Bundesliga آلمان دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان,مقدار بسیار زیادی فیس های ساخته شده ,کفش ها و….
La Liga اسپانیا دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان,فیس ها به صورت تقریبا کامل,کفش ها و….
La Liga 2 اسپانیا دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان,فیس ها به صورت تقریبا کامل,کفش ها و….
لیگ Portugal دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان,فیس ها به صورت تقریبا کامل,کفش ها و….
سری A ایتالیا دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان,فیس ها به صورت تقریبا کامل,کفش ها و….
سری B ایتالیا دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان,فیس ها به صورت تقریبا کامل,کفش ها و….
لیگ ۱ فرانسه دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان و….
لیگ ۲ فرانسه دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان و….
اریدیویسه هلند دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان و….
ام ال اس آمریکا دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان و….
جی لیگ ژاپن دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان و….
سایر تیم های اروپایی آمریکایی و آسیایی
فایل COMPETION لوگوی لیگ ها .
همراه با تیم پرسپولیس ایران
بهبود مدلینگ و وزن و قد و کفش و فیزیک بازیکنان تیم ملی ایران و همین طور تا حدودی بهبود چهره های بازیکنان تیم ملی ایران .
فایل PDF برای تنظمیات قوانین لیگ های مختلف در مورد قوانین محرومیت بازیکن ها برای تعداد کارت زرد و قرمز گرفتنشون و توپی که از هر لیگ استفاده میشه .

توجه 1: این پچ مجموعه ای از تمامی پچ هایی هست که تا حالا ساخته شده و من بهترین های هر پچ رو برداشتم و باگ و مشکلاتش رو برطرف کردم و همین طور لیگ های آمریکا و ژاپن و بعضی از تیم های آسیایی و آمریکایی دیگر را اکسپورت کردم و بعد کاری کردم شما موقع نصب تیم ها دقیقا جایی برن که باید باشن و کار رو برای دوستان راجت کردم

توجه 2: این پچ هماهنگی کاملی با Date Pcak 2 داره و باگ ها و مشکلات پچ گرفته شده و قدرت بازیکن های لیگ هایی که در بازی هستن به هیچ وجه دست کاری نشده و الکی قدرت بازیکن ها کم و زیاد نشده و فقط لیگ هایی بازیکن هاشون ساخته شدن که به اجبار باید این کار صورت میگرفت مثل لیگ آلمان و آمریکا و بعضی از تیم های آمریکای جنوبی و ژاپن و چند تیم آسیایی دیگه . البته 4 تیم ژاپنی در AFC Team Asia هستن که درست شده خود کونامی هستش و بسیاری از بازیکنان این 4 تیم در DATA Pack 2 توسط خود کونامی چهره های واقعیشون ساخته شدن و خلاصه این 4 تیم ژاپنی هم نیازی به ساختشون توسط یوزر نبود . در مجموع باید بگم فقط تیم هایی توسط یوزر ساخته شدن که اصلا در بازی به هیچ وجه وجود خارجی نداشتن .

نکته عالی بودن دیگر این پچ اینه که شما به راحتی میتونید فایل ها رو بریزید تو بازی و کار برای شما بسیار بسیار راحت تر شده مثلا لیگ ژاپن به صورت خود کار میره بر روی PAS League و لیگ آمریکا هم هم به صورت خود کار میره بر روی PLA League و شما فقط 4 تیم ژاپنی ساخته شده توسط خود کونامی رو انتقال میدین به لیگ ژاپن و جایگرین 4 تیم ساخته شده دیگه ای میکنید که تیم های ژاپنی نیستن . دقیقا همون کاری که با لیگ آلمان میکنید و تیم های دورتمند و شالکه و لورزکون رو از قسمت Other Europe Team انتقال باید بدین به بوندسلیگا . در ضمن لیگ ژاپن رو 18 تیمی و لیگ آلمان رو هم 18 تیمی بکنید .

نکته 3: شما با نصب این پچ دیگر هیچ تیم فیکی در بازی مشاهده نمیکنید و تمامی لیگ ها تیم هاشون درست و واقعی هستن و نصب این پچ بسیار ساده و راحت میباشد .

آموزش نصب

دو فایل زیپ برای دانلود گذاشته شده به نام های Romell Option File و دیگری Romell Option File 1 .

بار اول فایل Romell Option File نصب میکنید .

1. داخل فایل Romell Option File میشید که نوشته شده (Apply Player an Squad Data ( NO یعنی شما هیچ نیازی به زدن گزینه تیک دو ندارید ! اصلا نباید تیک دوم رو بزنید .

2. داخل (Apply Player an Squad Data ( NO میشید و فایل WEPES رو مشاهده میکنید این فایل رو به طورت کامل میریزین داخل USB و قسمت ایمپورت کردن فایل میشین در مرحله بعدی شما گزینه Select All Files رو میزنید و وقتی وارد مرحله تیک دار کردن میشوید باز هم تکرار میکنم به هیچ وجه گزینه های تیک دار رو نزنید چه تیک اولی و چه تیک دومی . هیچ کدوم رو نزنید . و تیم ها به راحتی هر چه تما تر ریخته میشن در بازی .

بار دوم فایل Romell Option File 1 نصب میکنید .

نکته: موقع نصب این فایل پوشه بالایی که گذاشته بودین برای نصب رو از USB خودتون پاک کنید .

1. داخل فایل 1 Romell Option File میشید که نوشته شده (Apply Player an Squad Data ( YES یعنی شما حتما نیاز به زدن گزینه تیک دو دارید ! حتما باید تیک دوم رو بزنید .

2. داخل (Apply Player an Squad Data ( YES میشید و فایل WEPES رو مشاهده میکنید این فایل رو به طورت کامل میریزین داخل USB و قسمت ایمپورت کردن فایل میشین در مرحله بعدی شما گزینه Select All Files رو میزنید و در قسمت بعد توجه داشته باشید صد در صد باید گزینه تیک دوم رو بزنید . و تیم ها به راحتی هر چه تمام تر ریخته میشن در بازی.


Romell Option File.rar
Romell Option File (1).rar

ساخته شده توسط: اروند

لینک دانلود برای PS4:
classic-iran.zip

تصاویر بازیکنان:

احمدرضا عابدزاده


افشین پیروانی


جواد زرینچه


مهدی پاشازاده


کریم باقری


حمید استیلی


علیرضا منصوریان


مهدی مهدوی کیا


مهرداد میناوند


خداداد عزیزی


علی دایی


ناصر حجازی


رحمان رضایی


رضا شاهرودی


علی کریمی


علی پروین


فرهاد مجیدی


تمامی چهره ها و کیت این تیم توسط دوست عزیزمون علی ساخته شده

بهترین Option File انجمن pesgaming آپشن فایل DFL OF 2017 می باشد که جزییات و لینک دانلود رو در ادامه می بینید


V4.0

*بوندسلیگا کامل شده ( همه تیمها ، لباسها ، دسته ها (Squads) ، آمارو ارقام ها و بسیاری از چهره ها )
*همه تیمهای درون بازی نام ، نماد و لباسشون تصحیح شده
*همه تیمهای ملی بازیکنان و لباس هاشون تصحیح شده
*MLS به صورت کامل ، لیگ MX (مکزیک) و لیگ J (ژاپن) نمادها ، لباسها و دسته ها تصحیح شده
*لیگ قهرمانان ، لیگ اروپا و تیمهای آمریکای لاتین
*بدون تیمهای تقلبی در اروپا و آمریکا

توجه! برای نصب این نسخه نیازی به نسخه های پیشین آپشن فایل DFL نخواهید داشت

حجم فایل: 549MB

نسخه به روز شده آپشن فایل DFL هماهنگ با دیتاپک 2.0:

دانلود از مدیافایر:
DFL OF nicoultras update.rar


منتظر به روز رسانی های بعدی این آپشن فایل باشید

یکی دیگر از آپشن فایلهای عالی PES 2017 می باشد که میتونید اون رو نصب و امتحان کنید و مورد پسند قرار گیرد

جزییات:

بوندسلیگا ۱ آلمان دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان,فیس ها به صورت ۱۰۰ درصد,کفش ها و….
بوندسلیگا ۲ آلمان دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان,فیس ها به صورت ۱۰۰ درصد,کفش ها
بوندسلیگا ۳ آلمان دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان,فیس ها به صورت ۱۰۰ درصد,کفش ها
لالیگا ۱ اسپانیا دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان,فیس ها به صورت تقریبا کامل,کفش ها
لیگ ۲ اسپانیا دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان,فیس ها به صورت تقریبا کامل,کفش ها
لیگ پرتغال دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان,فیس ها به صورت تقریبا کامل,کفش ها
سری آ ایتالیا دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان,فیس ها به صورت تقریبا کامل,کفش ها
لیگ ۱ فرانسه دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان
لیگ ۲ فرانسه دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان
اریدیویسه هلند دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان
ام ال اس آمریکا دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان
جی لیگ ژاپن دارای کیت ها,لوگوها,استادیوم ها,مربیان
سایر تیم های اروپایی آمریکایی و آسیایی
همراه با تیم پرسپولیس ایران

حجم: 727MB

دانلود

آپشن فایل مورد انتظار PES Universe نسخه 2.0

bundes-OF.jpg


جزییات V2:

*Premier League به همراه لباس ها ، مربیان ، ورزشگاه ها ، جزییات تیم ها و نمادها
*لیگ فوتبال SKYBET به همراه لباس ها ، مربیان ، ورزشگاه ها ، جزییات تیم ها و نمادها
*La Liga به همراه لباس ها ، مربیان ، ورزشگاه ها ، جزییات تیم ها و نمادها
*Bundesliga به صورت کامل به همراه بازیکنان ، آمارها ، تاکتیک ها ، لباس ها ، مربیان ، ورزشگاه ها و نمادها
*Liga NOS به همراه لباسها ، جزییات تیم و نمادها
*Liga 123 به همراه لباس ها ، مربیان ، ورزشگاه ها ، جزییات تیم ها و نمادها
*Serie A به همراه لباس ها ، جزییات تیم ها و نمادها
*Serie B به همراه لباس ها و جزییات زیبای اون ، نام تمام تیم ها


توجه داشته باشید پس از دانلود هر لیگ و نمادهای مسابقات محتوایی که Extract می کنید بدون هیچ کار اضافه و تغییر نامی پوشه ای با نام WEPES در فلش مموری ساخته و محتوای استخراج شده رو در اون پوشه بریزید


در پایین لینک هر لیگ به صورت جداگانه قرار داده شده


English League ►Premier League

Barclays Premier League v2 HQ.rar


English 2nd Division ►Skybet Championship

MEGA


Spanish League ►La Liga

MEGA


Spanish Second Division ►Liga 2

لینک دانلود این لیگ به همراه Liga NOS در ادامه تصویر مربوط به همین لیگ قرار داده شده


Portugal League ►Liga NOS

La Liga 2 + Liga NOS:
MEGA


Italian League ►Serie A

MEGA


Italian 2nd Division Serie B

MEGA


Bundesliga

MEGA


تیمهای ملی اروپایی:

MEGA


نماد های لیگ ها و مسابقات:

MEGA

پیش از نصب این نسخه حتمن Edit Data بازی رو از بخش application settings منوی تنظیمات کنسول پاک کنید و در بازی هم که وارد شدید در بخش Edit تمامی تصاویر نصب شده رو از بخش Delete Images پاکسازی کنید

ویدیوی آموزشی و اختصاصی مربوط به این آپشن فایل:



PS3 Option Files

ابتدا فایل دانلود شده رو از فشرده سازی در آورده
سپس پوشه استخراج شده را به پوشه ای با نام PS3 در فلش مموری انتقال دهید
پس از انتقال فلش مموری رو به PS3 وصل کرده و کنسول رو روشن کنید
به تب Game رفته و به بخش SAVED DATA UTILITY PS3 وارد شوید
دستگاه USB فلش وصل شده به کنسول را انتخاب کنید
با فشردن دکمه مثلث به صورت چندگانه فایلها رو انتخاب و سپس کپی کنید به PS3
سپس Ok کنید و منتظر باشید تا عملیات کپی به 100% برسد
کار تمام است و میتونید به بازی وارد شوید!

توجه داشته باشید که آپشن فایلهای PS3 رو بسته به ریجن بازیتون دانلود و کپی کنید به کنسول
اگر ریجن بازیتون 1 هست از BLUS اگر 2 هست از BLES و اگر ریجن استرالیا هست از BLAS استفاده کنید

نخستین آپشن فایل برای PS3 با نام LGBR که جزییات و لینک دانلودش رو در زیر می بینید

*تمام مسابقات با نام و نماد یا همون لوگوی دقیق

Premier League

تمام تیمها با لباس کامل
مدالها کامل شده
نامها درست شده
نام واقعی مربیان
مراحل واقعی!


Skybet Championship

مدالها دقیق شده
نام تیمها درست شده


Serie A TIM

نام تیمها درست شده
مدالها درست شده
لباس(یوونتوس ، ساسولو)


Serie B

نام تیم ها درست شده
مدالهای تیمها همه درست شده


La Liga

نام تیمها درست شده
مدالهای همه تیمها درست شده
لباس تیم(اتلتیک بیلبائو، سویا، رئال مادرید، والنسیا)


La Liga 123

نام تیمها درست شده
مدالهای همه تیمها درست شده


Liga NOS

نام تیمها درست شده
مدالهای همه تیمها درست شده
لباس(تیم پورتو)



حجم فایل: 101.2MB

BLUS ریجن آمریکا
دانلود از سایت مدیا فایر:

PS3.rar

دانلود از سایت آپلود:

دانلود فایل Download PS3 rar از آپلود آی آر

BLES ریجن اروپا
دانلود از سایت آپلود:

دانلود فایل Download PES2017 BLES02237 PS3 ZiO fix rar از آپلود آی آر

BLAS ریجن استرالیا
دانلود از سایت آپلود:

دانلود فایل Download PES2017 BLAS50824 PS3 ZiO rar از آپلود آی آر

سپاس از دوست عزیزمون samad2 برای آگاه رسانی در این زمینه

برای دانلود از سایت مگا پس از بارگذاری یا همون Loading صفحه گزینه دانلود سمت راستی رو که طوسی رنگ هست بزنید و صبر کنید تا فایل در خود صفحه سایت دانلود بشه و صفحه سایت مگا رو تا پایان دانلود و ساخته شدن فایل در سیستمتون نبندید


حجم فایل ها: 99.7MB

دانلود برای BLUS (ریجن 1 بازی) از سایت MEGA:

MEGA


دانلود برای BLES (ریجن 2 بازی) از سایت MEGA:

MEGA


X360 Patch

1-ابتدا نرم افزار Horizon را دانلود و برروی pc نصب کنید.

۲-فلش مموری را در اکس باکس فرمت کنید ویک سیو بازی pes درون آن کپی کنید.

۳-فایل های پچ را با استفاده از نرم افزار win rar استخراج کنید تافایل های اصلی پچ را بدست بیاوریم.
حال وارد نرم افزار Horizon شده و با استفاده از گزینه inject وارد پوشه های استخراج شده پچ میشویم و هر فایل پچ را به تنهایی انتخاب میکنیم،بجزفایل EDIT00000 را وارد HARIZON نمیکنیم.ومنتظر میشوییم تا عملیات تبدیل فایل ها تمام شود،که درصورت اتمام پیغام موفق امیز بودن ظاهرمیشود.ازنوارسمت راست درنرم افزارHarizon فلش مموری خودرابازکنیدو وارد پوشه Gameمیشویم وبر سیو بازی خود دوبارکلیک میکنیم تابصورت پنجره کوچکی ظاهرشود.حال فایل EDIT0000را درHarizon درون Harizon میکشیم تابصورت پنجره بازشود.حال کدهایی درپنجره سیوخودمون درنوارهای Porfie id و Device id و Console id.همین کدها را در پنجره ی بازشده فایل EDIT0000 جایگزین میکنیم.وسپس برگزینه ی قرمزSave,Rehash,resign کلیک میکنیم.بعد گزینه ی Save to flash راانتخاب میکنیم.

۴-حال فلش مموری را به اکس باکس متصل میکنیم و فایل ها را ازقسمت فلش مموری درون اکس باکس MOVE میکنیم و تمام.



دانلود برنامه Horizon از لینک زیر:

دانلود فایل Download Horizon Downlod City rar از آپلود آی آر

ویژگی ها:
هماهنگ با دیتاپگ۲
اضافه شدن دیتاپک ۱ و ۲
اصلاح نام و ترکیب تمامی تیم ها
اصلاح اسکوربورد اسکای اسپورت
اضافه شدن ۶۲۷ فیس جدید
اضافه شدن چند تیم باشگاهی اروپا
Zenith, Salzburg, kaa gent, paok Thessaloniki, Panatinaikos, copenhagen, lokomotiv fly
اصلاح بازیکنان کلاسیک
اضافه شدن بازیکنان جدید کلاسیک همچون پله و مارادونا و …
اصلاح اسم بازیکنان ملی
حذف ادبورد های قدیمی بازی

حجم: 1.72GB

دانلود پارت 1:
http://dl.downlodcity.ir/pes/PES 2017 XBOX 360 I LOVE ITALIAN PATCH V2 DLC 2.0[www.downlodcity.ir].part1.rar

دانلود پارت 2:
http://dl.downlodcity.ir/pes/PES 2017 XBOX 360 I LOVE ITALIAN PATCH V2 DLC 2.0[www.downlodcity.ir].part2.rar

سازگار و شامل دیتاپک۲
اضافه شدن چندین فیس لیگ برزیل
لایسنس کامل لیگ های انگلیس،لالیگا،مکزیک،بوندسلیگای آلمان
اضافه شدن منوی گرافیکی جدید
اضافه شدن استادیوم های HD
اضافه شدن چمن و آسمان HD
اصلاح نام واقعی خیلی از بازیکنان
و….

حجم: 1.09GB

دانلود پارت 1:
http://dl.downlodcity.ir/pes/PES2017 XBOX FireFly Patch V1.1[www.downlodcity.ir].part1.rar

دانلود پارت 2:
http://dl.downlodcity.ir/pes/PES2017 XBOX FireFly Patch V1.1[www.downlodcity.ir].part2.rar

2rdy_pes_2017_logo.png




7ead_akrq_pes2017_logo_set.png





قابل توجه دارندگان دو کنسول PS4 و PS3 ، آپشن فایلهایی که در این پست قرار می گیرند آپشن فایلهای منتخب هستند که از کیفیت و محتوای خوبی برخوردارند

با گذر زمان جزییات Option File ها و Data Pack ها و آپدیت های بازی در این پست به روز خواهد شد

با سپاس ویژه از دوست خوبمون Romell در یاری دادن برای ویرایش این پست

برای دسترسی راحت تر به اخبار کوتاه و مطالب گوناگون بازی به کانال تلگرام و برای قرار های آنلاین و پرسش های فوری به گروه تلگرام که لینکشون در زیر هست بپیوندید ، با سپاس

لینک کانال:

⚽ PES LOVE ⚽

لینک گروه ها:

کنسول بازان PES LOVE

PC بازان PES LOVE

به روز شده در تاریخ: 20 اردیبهشت 1396 (لینک گروه ها به روز شد)
 
آخرین ویرایش:

Siamak61

کاربر سایت
Feb 8, 2017
544
این مای کلاب والتیمیت وسیله تیغ زدن مردم.من یکماه بازی کردم دیدم یه جورایی عدالت توش رعایت نمیشه وتوانلاینش همش میباختم.فکرمیکردم ازبازیمه تااینکه اومدم بیرون ورفتم تودیویژن انلاین بجز1بازی که مساوی کردم بقیه روبردم.ولی بااین حال یه خوبی داشت منومجاب کردتوسوپراستاربازی کنم وروبازیم تاثیرخوبی گذاشت.ولی به این نتیجه رسیدم هیچی مسترلیگ وانلاین دیویژن نمیشه.ببخشیدزیادشد.
 
  • Like
Reactions: PEDRAMGOLCHIN

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,296
نام
فرهاد
این مای کلاب والتیمیت وسیله تیغ زدن مردم.من یکماه بازی کردم دیدم یه جورایی عدالت توش رعایت نمیشه وتوانلاینش همش میباختم.فکرمیکردم ازبازیمه تااینکه اومدم بیرون ورفتم تودیویژن انلاین بجز1بازی که مساوی کردم بقیه روبردم.ولی بااین حال یه خوبی داشت منومجاب کردتوسوپراستاربازی کنم وروبازیم تاثیرخوبی گذاشت.ولی به این نتیجه رسیدم هیچی مسترلیگ وانلاین دیویژن نمیشه.ببخشیدزیادشد.
مای کلاب خوبیش تنها همون لجندهایی هست که انحصاری اون مد ساختن و خب هیجانش وقتیه که توپی که برات باز میشه یه بازیکن اسطوره ای باشه البته همین بازیکنهای امروزی هم هیجان داره وقتی از توپ سیاه در میاد برات ولی تنها چیزیش که مسخرست تمدید قراردادهاش هست که هر چهار پنج بازی در میون باید بازیکن رو با GP قراردادش رو تمدید کنی وگرنه از کلابت خارج میشه

مسترلیگ خوبه اگر روش بیشتر کار بشه جذابیتش چند برابر میشه و اینطور که طرفدارها دارن توی فیس بوک و توییتر پیشنهادات و انتقاداتشون رو به گوش سازنده میرسونن و سازنده هم میگه پیشنهاد رو به تیم منتقل میکنیم نوید از این میده که مدهای آفلاین در PES 2018 قراره یه تکون اساسی به خودش بده و حتی مدهای جدید به بازی اضافه بشه که همین مورد چیزی بود که منتقدین باعث شد از بازی نمره کم کنن، نبود مدهای جدید در بازی
 

Siamak61

کاربر سایت
Feb 8, 2017
544
مای کلاب خوبیش تنها همون لجندهایی هست که انحصاری اون مد ساختن و خب هیجانش وقتیه که توپی که برات باز میشه یه بازیکن اسطوره ای باشه البته همین بازیکنهای امروزی هم هیجان داره وقتی از توپ سیاه در میاد برات ولی تنها چیزیش که مسخرست تمدید قراردادهاش هست که هر چهار پنج بازی در میون باید بازیکن رو با GP قراردادش رو تمدید کنی وگرنه از کلابت خارج میشه

مسترلیگ خوبه اگر روش بیشتر کار بشه جذابیتش چند برابر میشه و اینطور که طرفدارها دارن توی فیس بوک و توییتر پیشنهادات و انتقاداتشون رو به گوش سازنده میرسونن و سازنده هم میگه پیشنهاد رو به تیم منتقل میکنیم نوید از این میده که مدهای آفلاین در PES 2018 قراره یه تکون اساسی به خودش بده و حتی مدهای جدید به بازی اضافه بشه که همین مورد چیزی بود که منتقدین باعث شد از بازی نمره کم کنن، نبود مدهای جدید در بازی
من خودم سعی میکنم هم تومدمای کلاب ومسترلیگ بازی کنم.ولی واقعیت به نظرم مسترلیگه.اگه بخوان مسترلیگ روخونه تکونی کنن خیلی خوب میشه.مای کلاب هم یکی ازنقصهاش همین تمدیدقراردادبازیکنهاست .وبایدمدمای کلاب رومثل مسترلیگ پلی1کنن تا هروقت گل میزنی بهت جی پی یاکوین بده نه مثل الان که بازیرو ببری ببازی فرقی نکنه.البته توافلاین.ولی یک خوبی که مایکلاب داره اینه که لول رو خودبازی انتخاب میکنه وبازی اون گیمر بخصوص دردرجات بالا قویترمیشه.ولی بقول منتقدین هم مسترومای کلاب جزء بهترینهای پیس2017هستند.باتشکرازشما.
 
  • Like
Reactions: .:Ranger:.

PEDRAMGOLCHIN

کاربر سایت
Jun 11, 2007
4,819
نام
پدرام
بنظرم مهمترین بخش این بازی، مسترلیگه که باید خیلی خیلی خیلی بیشتر براش وقت بذارن، اینا بجای اینکه بیان این بخش که شناسنامه بازیشون هست رو کامل کنن، میرن یک بخش جدید اضافه میکنن، در نتیجه هم مسترلیگ ناقص میمونه، هم بخشهای جدید بازی
بشخصه محبوبترین مود بازی برام همین مسترلیگ که امیدوارم کاملتر از همیشه باشه سال آینده، چون گیم پلی بنظرم بی نقص و کامل داره میشه
پ. ن؛
والا یادمه توی pes6 مسترلیگ تقریبا همینی بود که الان هست، تازه با بخش اسپانسرینگ قویتر ولی آخر فصل نمیشد باشگاه رو عوض کرد
 

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,296
نام
فرهاد
بنظرم مهمترین بخش این بازی، مسترلیگه که باید خیلی خیلی خیلی بیشتر براش وقت بذارن، اینا بجای اینکه بیان این بخش که شناسنامه بازیشون هست رو کامل کنن، میرن یک بخش جدید اضافه میکنن، در نتیجه هم مسترلیگ ناقص میمونه، هم بخشهای جدید بازی
بشخصه محبوبترین مود بازی برام همین مسترلیگ که امیدوارم کاملتر از همیشه باشه سال آینده، چون گیم پلی بنظرم بی نقص و کامل داره میشه
پ. ن؛
والا یادمه توی pes6 مسترلیگ تقریبا همینی بود که الان هست، تازه با بخش اسپانسرینگ قویتر ولی آخر فصل نمیشد باشگاه رو عوض کرد
موافقم
مسترلیگ به نظرم داینامیک تر باید بشه ، مسترلیگ توی نسخه 2013 خیلی بهتر بود به خصوص اون کات سین هایی که داشت جالب تر میکرد این مد رو

ممکن هست کات سینهای بازی هم بیشتر بشه همین طور دوربینها و زاویه دوربینها واقعی تر از همیشه بشه

یه چیز دیگه که امسال اتفاق میوفته پارتنر شیپ ها هست که گفته شده تیمهای این بخش بیشتر میشن و گسترشش میدن که همین مورد موقتن میتونه مبارزه ای باشه در مقابل لایسنس های انحصاری لیگهای انگلیس و آلمانو اسپانیا که EA Sports اعمال کرده

خلاصه که اگر به تمام درخواستها توجه بشه 2018 نسخه خیلی خیلی خوبی قراره در بیاد

یکی از موارد هم که احتمال زیاد به بازی اضافه بشه شبیه سازی مدل مربیها گوشه زمین هست و همینطور شادی های پس از گل که بازیکن میره سمت مربی و همو بغل میکنن و جدا از اینم بازیکنان روی نیمکت قراره مثل فیفا 17 ساخته بشن
 

Siamak61

کاربر سایت
Feb 8, 2017
544
موافقم
مسترلیگ به نظرم داینامیک تر باید بشه ، مسترلیگ توی نسخه 2013 خیلی بهتر بود به خصوص اون کات سین هایی که داشت جالب تر میکرد این مد رو

ممکن هست کات سینهای بازی هم بیشتر بشه همین طور دوربینها و زاویه دوربینها واقعی تر از همیشه بشه

یه چیز دیگه که امسال اتفاق میوفته پارتنر شیپ ها هست که گفته شده تیمهای این بخش بیشتر میشن و گسترشش میدن که همین مورد موقتن میتونه مبارزه ای باشه در مقابل لایسنس های انحصاری لیگهای انگلیس و آلمانو اسپانیا که EA Sports اعمال کرده

خلاصه که اگر به تمام درخواستها توجه بشه 2018 نسخه خیلی خیلی خوبی قراره در بیاد

یکی از موارد هم که احتمال زیاد به بازی اضافه بشه شبیه سازی مدل مربیها گوشه زمین هست و همینطور شادی های پس از گل که بازیکن میره سمت مربی و همو بغل میکنن و جدا از اینم بازیکنان روی نیمکت قراره مثل فیفا 17 ساخته بشن
با تمام احترامی که برای پس2017قائلم ولی نمیدونم چرانمیخواد یه صعود چندپله ای بکنه.اینهاروهمین الانم فیفا داره واین یعنی رسیدن به استانداردهای فیفاالبته درسال گذشته.پس وکونامی بایدبه فکرنواندیشی باشه نه که دنبال فیفابره.کونامی به یک ریسک بزرگ احتیاج داره مثل بخش داستانی یافوتبال بانوان .بااینکه هنوزجانیفتاده ولی همون تبلیغات کلی طرفدار جمع کرد.بااینکه خودم به شخصه پیس رومیپسندم پس بایدروشش روعوض کنه.این نظرمنه.
 

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,296
نام
فرهاد
با تمام احترامی که برای پس2017قائلم ولی نمیدونم چرانمیخواد یه صعود چندپله ای بکنه.اینهاروهمین الانم فیفا داره واین یعنی رسیدن به استانداردهای فیفاالبته درسال گذشته.پس وکونامی بایدبه فکرنواندیشی باشه نه که دنبال فیفابره.کونامی به یک ریسک بزرگ احتیاج داره مثل بخش داستانی یافوتبال بانوان .بااینکه هنوزجانیفتاده ولی همون تبلیغات کلی طرفدار جمع کرد.بااینکه خودم به شخصه پیس رومیپسندم پس بایدروشش روعوض کنه.این نظرمنه.
درسته این سالهای آخر به دلیل اینکه فیفا خوب تونسته بفروشه و پله ها رو برای سعود زودتر پشت سر بزاره از نظر جزییات خیلی جلوتر از پیس اوفتاده البته نباید فراموش کرد که در واقع این استانداردها رو کونامی در نسخه های 2007 و 2008 داشت اون زمان فیفا داشت گیم پلی بازیش رو درست میکرد و همین رسیدگی به گیم پلی و البته گرافیک به روز تر باعث شد کونامی از غافله جا بمونه... زمانی که نسل هفت کنسولی اومد تا اواخرش کونامی هنوز داشت از موتور کهنه و پیش پا اوفتاده در ساخت PES استفاده میکرد درست موقعی که نسل جدید کنسولها عرضه شد کونامی PES 2014 رو داد بیرون و میشه گفت پس از هشت سال اولین بازی ای بود که از نظر گرافیک واقعن نسل هفتمی بود که با موتور فاکس کوجیما ساخته شد... نسل هفت رو به طور کلی مرور کنیم میبینیم که PES هیچ ثباتی نداشته همش در پی ثبات در گیم پلی بازی و گرافیک بودن و همین باعث شده خیلی از فیفا جا بمونه
تو نسل هشت از سال 2015 احساس شد داره بازی از نظر گیم پلی و گرافیک به یه جزییات خیلی خوبی میرسه، 2016 قدمهای جدی تری برداشته شد و کلی تحسین شد تا رسیدیم به گل سر سبدشون که 2017 هست مطمین باش الان که کونامی و به خصوص تیم PES Productions که به استاندارد های کیفیتی خوبی در زمینه گیم پلی و گرافیک دارن میرسن وقتی به نقطه اوجی دست پیدا کنن انقلاب اصلی رو برپا میکنن که پر از ریسک باشه

این مطلب جالب رو دو سه روز پیش یه سایت خارجی Gamereactor به نقل از Jonas Lygaard که مدیر ارشد برند و توسعه کونامی هست در مورد پارتنر شیپهای PES 2017 نوشته و مصاحبه ای که باهاش داشته از رابطه خیلی خوبشون با شرکای تجاری امسالشون که باشگاه دورتموند، بارسلونا ، لیورپول هست گفته و گفته که این رابطه مانند یک رابطه عاشقانه هست که خیلی بازخوردهای خوبی هم داشته و ر PES 2018 هم ادامه داره و گفته شده برای این نسخه باشگاههای بیشتری به شرکای تجاریمون اضافه میشن که همین گامی مثبت هست، همین یه مبارزه اساسی با لایسنس های بی رحمانه FIFA هست ، همین که ورزشگاههای اختصاصی این تیمها از دست فیفا در بیان خودش یه ضربه به سیاستهای بی رحمانه EA Sports هست

لینک منبع هم میتونید برید بخونید:
PES partnership with football clubs has been
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,108
نام
حسین
تا جایی که اطلاع دارم خیر
پس یکم همت و وجدان کاری میخواد که EA بی شرف کلا همچین چیزی نداره. فکر کن این تیمهای معروف و این بازیکنای بزرگ فیسهاشون خرابه:lol:

از اتلتیکو مادرید Gimenez- Gaitan- Correa- Saul- Carrasco درست نیستن:|
از رئال مادرید Lucas Vazquez- Marco Asensio- Casilla- Danilo درست نیست:|
از بایرن Renato Sanches درست نیست:|
از یوونتوس Alex Sandro- Asamoah درست نیستن. و البته فیس کوادرادو هم هنوز مال فیفا 14 هست:|
از منچستر سیتی Bravo- Sane-Gabriel Jesus- Nolito- درست نیستن. فیس Zabaleta هم که هنوز مال فیفا 11 هستش:|:|:|
بازیکنای بزرگ دیگه مثل Belotti و یا Mertens هم فیسشون خرابه. یا مثلا از موناکو فقط فیس فالکائو درست شده:))


عاشق EA هستم.
 

Siamak61

کاربر سایت
Feb 8, 2017
544
اینو الان فکرکنم توسایت همسایه فیفا17دیدم.این نشون میده پیس خیلی گرافیک خوبی داره.الاندجالبه تواوتجا میگفتن که گیم پلی پس اشغاله درصورتی که همه میدونن فیفا یه طرف اپدیت رودرست میکنه یه طرف دیگش خراب میشه.به امیدپیروزی پس پروداکشنز.
 
  • Like
Reactions: MHD.ir

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,296
نام
فرهاد
پس یکم همت و وجدان کاری میخواد که EA بی شرف کلا همچین چیزی نداره. فکر کن این تیمهای معروف و این بازیکنای بزرگ فیسهاشون خرابه:lol:

از اتلتیکو مادرید Gimenez- Gaitan- Correa- Saul- Carrasco درست نیستن:|
از رئال مادرید Lucas Vazquez- Marco Asensio- Casilla- Danilo درست نیست:|
از بایرن Renato Sanches درست نیست:|
از یوونتوس Alex Sandro- Asamoah درست نیستن. و البته فیس کوادرادو هم هنوز مال فیفا 14 هست:|
از منچستر سیتی Bravo- Sane-Gabriel Jesus- Nolito- درست نیستن. فیس Zabaleta هم که هنوز مال فیفا 11 هستش:|:|:|
بازیکنای بزرگ دیگه مثل Belotti و یا Mertens هم فیسشون خرابه. یا مثلا از موناکو فقط فیس فالکائو درست شده:))

عاشق EA هستم.

EA تنها فقط بلده لایسنس ها رو انحصاری کنه که بقیه رقیبانش از اونها استفاده نکنن کار دیگه ای بلد نیست اصن اشتباه هست در زمینه چهره سازیهای دقیق روی فیفا حساب باز کنید تنها برتری فیفا لایسنساش هست و جو ورزشگاه و سرورهای قوی برای آنلاین ، گیم پلی هم اون طور که ازش میگن همش اغراق هست و بزرگ نمایی وقتی میشه گلهایی توش زد که فقط تو کارتون فوتبالیستها میدیدیم باید به عقل اونایی که میگن فیفا شبیه ساز هست شک کرد

اینو الان فکرکنم توسایت همسایه فیفا17دیدم.این نشون میده پیس خیلی گرافیک خوبی داره.الاندجالبه تواوتجا میگفتن که گیم پلی پس اشغاله درصورتی که همه میدونن فیفا یه طرف اپدیت رودرست میکنه یه طرف دیگش خراب میشه.به امیدپیروزی پس پروداکشنز.
چرند زیاد میگن توجه نکن :D
بزار از بازی BAGFA 17 لذت ببرن یه مقدار ویدیوهای هر دو بازی رو ببینی متوجه میشی کدوم آشغاله
 

Siamak61

کاربر سایت
Feb 8, 2017
544
EA تنها فقط بلده لایسنس ها رو انحصاری کنه که بقیه رقیبانش از اونها استفاده نکنن کار دیگه ای بلد نیست اصن اشتباه هست در زمینه چهره سازیهای دقیق روی فیفا حساب باز کنید تنها برتری فیفا لایسنساش هست و جو ورزشگاه و سرورهای قوی برای آنلاین ، گیم پلی هم اون طور که ازش میگن همش اغراق هست و بزرگ نمایی وقتی میشه گلهایی توش زد که فقط تو کارتون فوتبالیستها میدیدیم باید به عقل اونایی که میگن فیفا شبیه ساز هست شک کرد


چرند زیاد میگن توجه نکن :D
بزار از بازی BAGFA 17 لذت ببرن یه مقدار ویدیوهای هر دو بازی رو ببینی متوجه میشی کدوم آشغاله
نه من هم توجه نمیکنم چندبارمیخواستم واردبحث بشم بعدگفتم ولش کن دورازادبه توسایت دیگه برم .حرفی نزدم.
 

Siamak61

کاربر سایت
Feb 8, 2017
544
راستی بچه هامن احساس میکنم مای کلاب هندیکاپ هستش.یه بازی 1-0جلوبودم 4گل مفت خوردم هرچی میزدم حتی دروازه خالی رومیزدم اوت.نمیخوام گردن سازنده بندازم ولی توافلاین هردوبازی به سر میبازی یامساوی میکنی.نمیدونم شایدمن اشتباه کردم.ولی کاملا تابلویه.البته تومسترلیگ اینطورحس نکردم.
 

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,296
نام
فرهاد
راستی بچه هامن احساس میکنم مای کلاب هندیکاپ هستش.یه بازی 1-0جلوبودم 4گل مفت خوردم هرچی میزدم حتی دروازه خالی رومیزدم اوت.نمیخوام گردن سازنده بندازم ولی توافلاین هردوبازی به سر میبازی یامساوی میکنی.نمیدونم شایدمن اشتباه کردم.ولی کاملا تابلویه.البته تومسترلیگ اینطورحس نکردم.
آره اینطور به نظر میاد ولی درجه سختی بازی توی مای کلاب متفاوت هست مثال روی حالت Regular توی مای کلاب با حالت Regular حالت اگزیبیشن کلی فرق هست تو این حالت توی مای کلاب بازی با وجود درجه سختی پایینش مانند تاپ پلیر عمل میکنه حتی توی این حالتها توی مای کلاب درصد خطای شوت بیشتر از مدهای آفلاین هست
 
  • Like
Reactions: Siamak61

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر