Mass Effect: Andromeda | PC

31301096596202116049.jpg

سازنده : BioWare
ناشر : Electronic Arts
سبک : Action role-playing,third-person shooter
پلتفرم : Xbox One ,PlayStation 4 ,Microsoft Windows
تاریخ انتشار : March 21, 2017

توضیحات و اطلاعات بازی :

63c758d56dc362dec0edceea20330b6e.jpg


شعبه مونترال بایوور وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده دارد.

Design Work و ساخت بازی از اواخر 2012 آغاز شد.

N7 Day سال 2013 :

اولین کانسپت های آف اسکرین [و یک اسکرین شات از گیم پلی] از نسخه جدید منتشر شد:




E3 سال 2014 :



کنفرانس دیشب EA حاوی ویدیویی در مورد بازی های آینده استودیوی بایوور بود که در بخشی از آن مطالب کوتاهی در مورد Mass Effect جدید به همراه یک ویدیوی پروتوتایپ مفهومی از بازی توسط کیسی هادسن و سازندگان بازی ارائه شد.

ویدیو: watch?v=4H1FN2_--EM

*پخش موزیک Uncharted Worlds از Mass Effect 1*

"قصه‌های عالی مختص یک دوره نیستند و برای همیشه انسجام خودشون رو حفظ می‌کنند. برای همین ما در بایوور به شدت در حال کار بر روی این مورد هستیم.

یعنی شما واقعا با این شخصیت‌ها خو می‌گیرید، این آدم‌ها در خاطرتون میمونه و حتی داستان هم بعد از مدتی طولانی از بازی کردنتان در یاد شما هست.

این قصه‌ای نیست که صرفا بخواهیم بازگو کنیم، بلکه این قصه‌ای که (توسط شما) باید کشف بشه و در آن مکاشفه شود. در واقع این یک داستان گویی تعاملی است.

زمانی که شروع به طراحی و ساخت ME بعدی کردیم، در ابتدا از فن ها پرسیدیم که اونا از بازی چی میخوان و ME برای اون ها باید چه جوری باشه. یکی از بیشترین چیزهایی که هواداران به ما گفتند و خواهان آن در ME بودند، این بود که به یه جای جدید برویم... و به جلو حرکت کنیم [منظور دنباله؟]

جاهای جدید، شخصیت های جدید، آدم های جدیدی که عاشقشون بشین.

ما شما را با خودمون به یه محیط کاملا جدید از فضا می بریم.

این دنیا این قدر وسیعه که بتوانید در افق آن محو شوید. دنیایی که تجربه های بیشتر و بیشتری را برای لذت بردن بازیکن فراهم می‌کنه.

یک سیاره را اون سر کهکشان انتخاب کنید. به اونجا پرواز کنید و ببینید چه چیزهایی میتونید در آن جا کشف کنید.

تصور کنید که الان چه کارهایی میتونیم با قدرت کنسول های جدید و نرم افزارهای فوق العاده [منظور انجین] انجام دهیم... همه‌ی این ها واقعا شگفت انگیز به نظر میرسه. ما هیچوقت شخصیت هایی به این اندازه طبیعی و واقعی ندیده بودیم.

من فکر میکنم فن هایی سری در آینده واقعا متعجب می‌شوند که ما تا چه اندازه‌ای (در این موارد) تونستیم به جلو حرکت کنیم."


Comic-Con سال 2014 (بازگشت Mako) :



پنل مس افکت در کامیک کان ===> watch?v=00YqU7CT3XQ
ویدئوی مربوط به ساخت و طراحی Makoـیه جدید ===> watch?v=MzueBbcXqRk


خب Bioware پنلی توی SDCC داشته و اطلاعاتی رو از Mass Effect جدید منتشر کرده که در ادامه بخش هایی از اون رو میخونید:

- اسم بازی Mass Effect 4 نیست.
- Mako برگشته! تصاویری از اون منتشر شده که پایینتر میبینید. ظاهرا توی ویدئویی که از بازی نشون دادن Mako خیلی سریع شده.
- بازی بر اساس کشف مکان های جدید ساخته شده، پس به یه وسیله نقلیه برای اینکار احتیاج دارید.
- رندرهایی از Armor شخصیت ها نشون دادن که تصاویرش رو میتونید پایینتر ببینید
- ظاهرا داستان قراره در زمان زندگی شپرد باشه ولی شپرد توی داستان بازی نیست، شاید بازی در یه کهکشان دیگه اتفاق بیوفته. البته هنوز هیچ چیز به طور رسمی در این مورد گفته نشده.
- اعضای تیم سازنده تاکید میکنند که داستان کاملا جدیده و بازی در مورد شپرد نخواهد بود.
- Timeline بازی به صورت رسمی در پنل اعلام نشد. (تنها اشاراتی در این مورد داشتن)
- در کنار چیز های جدید، یه ذره هم از قدیمی ها میبینید (احتمال حضور شخصیت های قدیمی)
- تمرکز بیشتر MP بر روی همکاری بجای رقابت.
- Mass Effect جدید بیشتر حال و هوای یه دنباله معنوی برای سری اصلی رو خواهد داشت.
- تیم سازنده دوست داره تا جایی که میشه دست بازیکن رو باز بزاره و بهش حق انتخاب بده.
- به لطف Frostbite 3 انیمیشن های بازی فراتر از تصورات اولیه تیم سازنده بازی هستند.
- چندین منبع خبر از کهکشان جدید میدن ولی این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده.
- پایه بازی بر اساس کشف مناطق ناشناخته است و Mako برای گشت و گذار سریع در سیارات مختلف طراحی شده.
- هنوز خبری در مورد نژاد بازیکن ها اعلام نشده.

تصاویر:




اطلاعات تکمیلی تر از Comic-Con 2014 :

صحبت های که Mike Gamble تهیه کننده ی سری :

"این، همون Makoـی که شما به یاد دارید نیست، Makoـیِ جدید کاملا متفاوت طراحی شده." ادامه میده: " نکته اینجاست که Mako حالا بسیار سریع شده، تفاوت داره با اون چیزی که قبلا دیدید. دیگه مثل قبل cannonـی روی اون تعبیه نشده.
شاید حالا بتونه روی آب شناور باشه، شاید بتونه بپره."
" Mako در اینجا مثل یه راه حل سریع می مونه که شما رو از نقطه ای به نقطه ی دیگه انتقال میده. در واقع میتونید خیلی راحت و سریع به نقاط مختلف یه سیاره برید. ما کارهای زیادی رو روی فیزیک انجام دادیم، چون فیزیک بخش خیلی واجبی برای Makoـی هستش که بخش مهمی از بازی رو پوشش میده. ما در حال ساخته عنوانی هستیم که در مورد کاوش مکان هاست و بدیهی هستش که برای این کاوش به یه وسیله ی نقلیه ی مناسب، نیاز داریم. "


یکی دیگه از نکات مهم equipment و ability منحصر به هر فرد ـه : " شخصی سازی، این چیزیه که ما به دقت روش تمرکز کردیم. ما این احساس رو داریم که اگر شما مدت زیادی رو داخل وسلیه ی نقلیه ی خودتون [Mako] گذروندید، شخصی سازی، اون قدری قدرتمند باشه که منعکس بکنه که شما یه بازیکن هستید و شخصی سازی هم [مثل بخش driving] یه المان مهم برای شماست."
احتمالا توی بحث مدل کارکتر هم شخصی سازی بیشتری داریم.
" طراح های شخصیت ما، همه چیز رو توی مراحل و لایه های متفاوت طراحی کردن. مثلا شما می تونید بخش های مختلف زره ـی که به تن دارید رو خارج کنید. این سطح از شخصی سازی برای هر چیزی که شما بپوشید امکان پذیره. "


در مورد نژاد قابل بازی: " مطمئنا شخصیت اصلی انسان خواهد بود، ولی آیا نژاد قابل بازیه دیگه ای هم در نظر گرفته شده؟!... این چیزیه که ما فعلا نمی تونیم در مورد اون صحبت کنیم. "

" موضوع اینه که ما دوست داریم یه تجربه ی جدید رو به ارمغان بیاریم، ولی اینم می خواهیم که بعضی از عنصر هایی که شما از سگانه می شناسید و دوست دارید رو برگردونیم؛ شاید بعضی از شخصیت ها."


N7 Day سال 2014 :

تصاویر :



توضیحات :

- عکس چهارم مربوط به محیط زندگی یکی از نژادهای جدید بازی می باشد. در توصیفش گفته شده که "سرسبز، باشکوه، شاعرانه و حس ایده آل گرایی؛ جایی که تکنولوژی و طبیعت در هم آمیخته شده اند." عکس آخر هم مربوط به یکی دیگر از نژادهای جدید هست که دقیقا برعکس بالایی است جایی که خفقان، تاریکی و معماری فوق العاده منحصر به فرد و پیشرفته در آن موج میزند."
[نکته: در لیک های مربوط به نمایشگاه PAX 2013، لیک هایی که باور میشه واقعی باشند، در توصیف دو نژاد جدید گفته شده بود "سرکش، ظاهری بسیار لاغر و تقریبا اسکلتی با چشمان درخشان، و یک چیزی شبیه به آن که گردن آن ها به سینه ی آن ها دوخته شده است [تقریبا هم خوانی با یکی از نژادهای توصیف شده بالا] "و نژاد بعدی، "نژاد محافظ" کهن و باستانی و البته پیشرفته. گالم های سنگی فانتزی و Sci fi را در نظر بگیرید، بعد به آن ها خطوط درخشان دقیقا مثل فیلم Tron در سطوح بدنشون بیفزایید. رنگی به مانند ریپرها و یک سری قطعه و تیکه که در بعضا در سطح بدنشون وجود داره."


- عکس ششم مربوط به یکی از ابزارهای کرکتر ما می باشد. چیزی زیادی گفته نشد اما مثل اینکه در سیاره های جدید و ناشناخته این تول مربوط به راهبری و موقعیت شناسی و در واقع نقش مپ شما را ایفا میکند.

- تمرکز کامل بر روی اکتشاف در سرزمین های ناشناخته.

اطلاعات دیگر:

- انجین بازی Frosbite 3 هست.
- حضور نژاد Salarian در نسخه جدید تایید شده.
- رومنس و Same-S*X همچنان جزو ویژگی های بازی هست.
- احتمال ریلیز اواخر 2015/اوایل 2016 می باشد که با سیاست جدید EA یعنی دوره ی سه ساله ساخت برای بازی های AAA این کمپانی هم خوانی دارد.
- شعبه مونترال که وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده داره قبلا بر روی مالتی پلیر ME 3 و چند مورد از DLCهای داستانی کار کرده بود که DLCی Omega محصول تکی این استودیو است.

لیست اعضای کلیدی تیم توسعه:

Chris Schlerf, Lead Writer [نویسنده Halo 4]
Chris Wynn, Senior Development Director
Fabrice Condominas, Producer
Ian Frazier, Lead Designer
Joel MacMillan, Art Director
Mac Walters, Creative Director (همکاری با
Drew Karpyshyn برای نویسندگی شماره دوم بازی، نویسنده ارشد شماره سوم - طراح اصلی و شخصیت پرداز دو کرکتر Wrex و Garrus و ...)
Mike Gamble, Producer [معمولا تهیه کننده ها در بازی های EA در راس تیم قرار میگیرند. مایک رهبری تیم ساخت رو بر عهده داره. وی از Mass Effect 2 وارد بایوور شد و یکی از دلایل پیوستنش به این استودیو شماره اول Mass Effect بود! (وی از آن به عنوان بهترین بازی عمرش یاد میکنه). بعدا نقش های متفاوتی در بایوور داشت که در مورد این فرنچایز، وی در DLCی تحسین شده ی Lair of the Shadow Broker یکی از اعضای کلیدی تیم ساخت بود. همکاری در تهیه کنندگی DLCی Ciatdel وتهیه کننده ارشد Extended Cut و چندین مورد دیگر از کارهای وی هست.)


به روزرسانی :

تیم مونترال لباس های جدید خودشون رو دریافت کردند که روش یه برچسب و لوگوی جدید داره. احتمالا مربوط به Mass effect جدید هست (مثل لوگوی Pathfinder Initiative .(N7 ممکن است به ماموریت ما در کهشکان جدید (ناشناخته) اشاره دارد. A.R.K. C.O.N معلوم نیست مخففه چه عبارتی می باشد اما احتمال دارد مخفف یک سازمان یا کمپانی (حالا رسمی و زیر نظر دولت یا غیر رسمی) باشد.



E3 سال 2015 :
لوگوی رسمی بازی: (ممکن است بعدا یک مقدار تغییر کند)



کانسپت آرت جدید:



اولین ScreenShot:





تصاویر تریلر:



توضیحات :

از بلاگ BioWare و (Aaryn Flynn (Studio General Manager) , Yanick Roy (Studio Director

"ما امروز اولین تریلر سینماتیک بازی بعدیمان، Mass Effect™: Andromeda را به معرض نمایش گذاشتیم. در حالی که همچنان ماه های زیادی تا عرضه بازی در تعطیلات 2016 زمان باقی مانده است، اما هیجان زده ایم که کمی از مرحله کنونی که ما درش قرار داریم را به شما نشان دهیم. اول بهتره به سراغ پیش زمینه این بازی برویم.

زمانی که ما تریلوژی اصلی بازی را با Mass Effect 3: Citadel در اوایل 2013 به پایان رساندیم، ساخت و طراحی Andromeda به طور کامل در جریان خودش بود. ما این را در نظر داشتیم که پایه کار برای شروع طراحی بازی، ترکیبی از بهترین بخش های تریلوژی قبلی باشد: دنیاهای پر مخاطره برای اکتشاف، شخصیت های گیرا و اکشن قوی. در همین حال آشکارا در نظر خود داشتیم که به معنای واقعی به بسط و گسترش آن چه که شما از یک Mass Effect می خواهید جامه عمل بپوشانیم.

با اینکه همچنان آمادگی این را نداریم که وارد جزییات شویم، اما با توجه به محتوای تریلر و همچین عنوان آن، اون چه که می توانید در مورد بازی بگویید این است که این عنوان تقریبا یک ماجراجویی کاملا جدید است که از نطر موقعیت زمانی خیلی بعدتر از تریلوژی اصلی و در مکانی بسیار دور از آن به وقوع می پیوندد. شما در نقش یک انسان، مرد یا زن، قرار دارید. اگرچه این شخصیت در واقع کسی را که در تریلر دیدید نیست (بعدا در مورد آن صحیت می کنیم)، شما به اکتشاف کهکشانی کاملا تازه، Andromeda، و همچین به هدایت Mako جدید و بهبود یافته می پردازید که در طول این برهه، شما دارای یک تیم جدیدی خواهید بود که تشنه ماجراجویی هستند، و به همکاری با آن ها می بپردازید، ازشون یاد می گیرید، در کنارشان به مبارزه می روید و در یک کلام عاشقشان می شوید."

"تریلری که مشاهده کردید بر روی موتورمان، Frostbite™ ساخت و اجرا شده است که نشان دهنده هدف ویژوالی و گرافیکی که برای این بازی در نظر داریم می باشد [...] و با قرار دادن تمرکز کامل مان بر روی PC و کنسول های فعلی [...][...] و مشتاق این هستیم که جزییات بیشتری از بازی را در اواخر امسال با شما به اشتراک بگذاریم. تا آن زمان، سه تیم مونترال، آستین و ادمنتن به شدت در حال بر روی این ماجراجویی جدید هستند که [...] [...] ... [...]"

آنالیز تریلر:

1- آهنگ در حال پخش داخل تریلر با نام "Ghost Riders in the Sky" کاری از Johnny Cash [ لینک یوتیوب youtu.be/Mynzbmrtp9I ]

2- به نظر میرسه یک نوع جانور (جاندار) شب تاب مانند در این صحنه در سمت راست تصویر در حال حرکت است.[0:13]



3- کلمه ARK در کنار RW1 در هر زمان که N7 Trooper بین صفحات سوییچ میکنه در صحنه ظاهر میشه. (شاید پیش بینی ها در مورد ساخت یک ARK و فرستادن آن به کهشکانی جدید برای پیدا کردن حیات دوباره در ضمن حمله ریپرها واقعیت داشته باشد) [0:20]



4- حشره سوسک مانند فضایی در این صحنه در وسط تصویر [0:24]




5- دوباره همان حشره این دفعه به طور واضح



6- چند تصویر دیگه از آن


7- جانوری بالدار و در حال پرواز در این دو تصویر دیده می شود (تصویر دوم در انتهای راست) [0:31]






8- سفینه ای که به نظر میرسه N7 Trooper در آن قرار داده یک جامپ FTL انجام میده، همان طور که در تصویر هم FTL Destination را میبینید (FTL که اساس آن Mass Effect است به Mass Relay احتیاج دارد که البته در این صحنه اثری از Mass Relay دیده نمیشود. شاید بتوان گفت که سفینه مستقیما از تکنولوژی Relayها بهره می برد که یعنی به نوعی سفینه یک Relay متحرک است. و شاید با این تفسیر بتوان گفت که چگونه بشر خودشو تونسته به Andromeda برسونه. با این که همچنان چیزی مشخص نیست) [0:45 و 0:49 و 0:55]



9- اسلحه ای که شخصیت ما در دست داره از خانواده (Carnifex (M 6- Carnifex می باشد که در تریلوژی آن را دیدیم. [1:03]





10- هلمت به نظر میاد چیزی میان دو هلمت Capatictor and Kestrel در تریلوژی باشد با قسمت فوقانی کاملا یک دست.

KestrelHelmet.png
ME2_Capacitor_Helmet.PNG


11- Chargeـه Mako به سمت پایین تپه. Mako نشان داده شده M-40 می باشد (Mako اورجینال M-35 نام داشت) [1:13]



12- صدای مخصوص نژاد جدید بازی؟ [1:19]

13- تعدادی برج در این صحنه از شن ها سر در اوردن که شباهت نسبی به ساختار و طراحی برج های نژاد Prothean در DLC From Ashes در ME 3 دارند. [1:26]




640px-Eden_prime_dig_site.png


14- دو شخصیت در کنار N7 Trooper هستند. یک Krogan و همچین یک Human زن (تهیه کننده بازی مورد دوم را در توییتر تایید کرد - Mike Gamble)، این دو به نظر میرسه Drack و Cora باشند که از طریق نظر سنجی لیک شده چندی پیش به آن ها اشاره شده بود. باید اشاره کرد که این کرکتر زن در حال حمل یک شات گان می باشد. شاید بتوان گفت که وی از کلاس Vanguard می باشد (Vanguardها سلاح اصلیشان شات گان می باشند). همچنین به نظر می آید که وی هلمت N7 Breather Helmet (که بخش کوچیکی از صورت آن قابل شناسایی میشود) را به سر دارد که در این صورت انسان بودن آن و همچین شاید N7 بودن آن مشخص شود. [1:27]





N7 Breather Helmet :

N7Breather.png


10- شیلد در این صحنه شکسته می شود. [1:28]



11- در این صحنه دشمنان بازی رو می بینیم که البته تشخیص آن ها سخت است. چیزی را که میشه به آسانی تشخیص داد پاهای آن ها می باشد که مانند بعضی از نژادهای بازی مثل Turianها خم شده و برعکس حرکت میکند. چیز دیگه ای مشخص نیست. همچین نور ایجاد شده در سیستم Rocket-Jump شخصیتمان رو میبینید و همچین در این صحنه Omni Blade در حالت فعال قرار داره. شاید به این نوعی یکی از حرکات سیستم Mele بازی باشد. [1:30]


N7 Day سال 2015

تصاویر :



توضیحات :

به روز میشود ....
 
آخرین ویرایش:

sabco

کاربر فعال
Sep 16, 2009
1,594
تو این یکی‌ دو سال خیلی‌ سعی‌ کردم هایپ نشم برا این یکی‌. اما الان با لانچ تریلر تمام تلاش دو ساله به باد رفت. Goty :D
منم تا الان همین سعی رو کردم ولی احتمالا الان برم پیش خریدش کنم:D نامردا یکی از آهنگایی هم که دوست داشتم رو تریلر قرار داده بودن. البته آهنگهایی که از گروه two steps from hell رو تریلرهای لانچ شماره دو و سه بود یه چیز دیگن.

ولی من هنوز به اینکه بازی بتونه مثل سه گانه اول داستان و شخصیت های درگیر کننده داشته باشه شک دارم. یا حالا واقعا تو این بخش اینبار ضعف داره یا نخواستن آنچنان اسپویل داستانی انجام بدن یا من تریلرهای مهمش رو از دست دادم.
یه مشکل دیگه هم که تو همون سری اول باهاش داشتم اینه که همه نژاد ها به یه زبان واحد صحبت می کردن. حالا تو سری اول فرض کنیم نژاد ها به این توافق رسیدن بین هم(تو همین زمین یه زبون کاملا مشترک نداریم فرض کردن رسیدن یه زبان مشترک بین این همه نژاد یکم زیادی دور از انتظاره)، دیگه انصافا تو یه کهکشان جدید نباید اینطوری باشه:D (البته من همه تریلرها رو ندیدم ولی بیشترشون رو دیدم، شاید برا نژاد های جدید زبان خاص خودشون رو ساخته باشن و من ندیده باشم)
 

asi_1447

کاربر سایت
Oct 27, 2010
1,395
نام
احسان
معلوم هست میشه اینو با دسته بازی کرد یا نه؟ ترجیح میدم این بازی رو با بهترین گرافیک و فریم رو پی سی برم تا اینکه برم سراغ نسخه ی پی اس 4. منتها به شرطی که دسته رو ساپورت کنه. :D
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
منم تا الان همین سعی رو کردم ولی احتمالا الان برم پیش خریدش کنم:D نامردا یکی از آهنگایی هم که دوست داشتم رو تریلر قرار داده بودن. البته آهنگهایی که از گروه two steps from hell رو تریلرهای لانچ شماره دو و سه بود یه چیز دیگن.

ولی من هنوز به اینکه بازی بتونه مثل سه گانه اول داستان و شخصیت های درگیر کننده داشته باشه شک دارم. یا حالا واقعا تو این بخش اینبار ضعف داره یا نخواستن آنچنان اسپویل داستانی انجام بدن یا من تریلرهای مهمش رو از دست دادم.
یه مشکل دیگه هم که تو همون سری اول باهاش داشتم اینه که همه نژاد ها به یه زبان واحد صحبت می کردن. حالا تو سری اول فرض کنیم نژاد ها به این توافق رسیدن بین هم(تو همین زمین یه زبون کاملا مشترک نداریم فرض کردن رسیدن یه زبان مشترک بین این همه نژاد یکم زیادی دور از انتظاره)، دیگه انصافا تو یه کهکشان جدید نباید اینطوری باشه:D (البته من همه تریلرها رو ندیدم ولی بیشترشون رو دیدم، شاید برا نژاد های جدید زبان خاص خودشون رو ساخته باشن و من ندیده باشم)
حقیقتاً منم انتظار یه چیزی مثل سه‌گانه رو نداشتم، اما این چند تا تریلر آخری واقعا کیفیت بالایی داشتن. لانچ تریلر هم تیر خلاص رو زد دیگه. آخرین باری که در این وضعیت قرار داشتم موقع لانچ فالوت بود. :D
در مورد زبان هم تا جایی‌ که یادمه از ابزاری به اسم Omni translator استفاده می‌کنن که خود به خود زبان‌های مختلف رو یاد میگیره و آپدیت می‌کنه. :D
 
  • Like
Reactions: sabco

sabco

کاربر فعال
Sep 16, 2009
1,594
حقیقتاً منم انتظار یه چیزی مثل سه‌گانه رو نداشتم، اما این چند تا تریلر آخری واقعا کیفیت بالایی داشتن. لانچ تریلر هم تیر خلاص رو زد دیگه. آخرین باری که در این وضعیت قرار داشتم موقع لانچ فالوت بود. :D
در مورد زبان هم تا جایی‌ که یادمه از ابزاری به اسم Omni translator استفاده می‌کنن که خود به خود زبان‌های مختلف رو یاد میگیره و آپدیت می‌کنه. :D
کلا اشتباه کردن بازی رو زود معرفی کردن به نظرم بیشتر باعث شد هایپ بازی کمتر بشه با اون تریلرهای بی خودی که تو کنفرانس های E3 پخش کردن. قشنگ باید صبر می کردن با یه تریلر درست و حسابی بازی رو معرفی می کردن. ولی این تریلرهای اخیرش واقعا بهتر شده.

من همه Codex ها رو نمی خوندم. هم خیلی زیاد بودن هم اون موقع که بازی می کردم انگلیسیم ضعیف تر بود و خسته میشدم میخواستم همش رو بخونم برا همین فقط یه سریش که برام مهم بود می خوندم. این قضیه Omni translator هم احتمالا تو همونایی بوده که من نخوندم. تو خود دیالوگ های بازی فقط یه بار یادمه به قضیه زبان اشاره شد. اونم تو شماره 3 تو DLC بریده شده از بازی یعنی From Ashes بود. از اونجایی که اون Prothean میتونست با نژادهای جدید صحبت کنه تو دیالوگ ها در این مورد یه بحثی میشد که خب ولی ربطی به Omni translator نداشت. اما به هر حال اگه یه آپشن تو بازی وجود داشت که بشه زبان گونه های مختلف رو بشنویم خیلی خوب میشد:D
 
  • Like
Reactions: Destruction

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
کلا اشتباه کردن بازی رو زود معرفی کردن به نظرم بیشتر باعث شد هایپ بازی کمتر بشه با اون تریلرهای بی خودی که تو کنفرانس های E3 پخش کردن. قشنگ باید صبر می کردن با یه تریلر درست و حسابی بازی رو معرفی می کردن. ولی این تریلرهای اخیرش واقعا بهتر شده.

من همه Codex ها رو نمی خوندم. هم خیلی زیاد بودن هم اون موقع که بازی می کردم انگلیسیم ضعیف تر بود و خسته میشدم میخواستم همش رو بخونم برا همین فقط یه سریش که برام مهم بود می خوندم. این قضیه Omni translator هم احتمالا تو همونایی بوده که من نخوندم. تو خود دیالوگ های بازی فقط یه بار یادمه به قضیه زبان اشاره شد. اونم تو شماره 3 تو DLC بریده شده از بازی یعنی From Ashes بود. از اونجایی که اون Prothean میتونست با نژادهای جدید صحبت کنه تو دیالوگ ها در این مورد یه بحثی میشد که خب ولی ربطی به Omni translator نداشت. اما به هر حال اگه یه آپشن تو بازی وجود داشت که بشه زبان گونه های مختلف رو بشنویم خیلی خوب میشد:D
دقیقا قبول دارم، دو سال فقط نقاشی نشون دادن و طبیعتاً اون اثر هایپ بازی خیلی‌ کمتر شد. اگه یک یا دو سال قبل عرضه نشون میدادن با یه تریلر خفن اثر بهتری داشت. اما خوب الانم ظاهراً عالی‌ شده. :D فکر کنم خود Bioware هم نمی‌تونه صبر کنه برا عرضه بازی، لانچ تریلر رو ۱۱ روز قبل عرضه دادن. :))
Codex/UPDATE: Bring Down the Sky
:D
 
  • Like
Reactions: sabco

sms.moosavi

کاربر سایت
Sep 9, 2010
1,808
نام
سید محمد موسوی
یه تریلر امیدوارکننده از tempest و squadmateها:
<:-P

من تا چند روز قبل فقط داشتم دعا می کردم بازی تاخیر بخوره چون چیزایی که ازش دیده بودم این قدر مزخرف بود که حدس می زدم بهترین سه گانه عمرم نابود بشه! ولی این تریلر های آخری امیدوارم کردن!:D
البته هنوز هم انیمیشن ها و حرکات شخصیتا خام و مصنوعیه ولی حداقل چهار خط دیالوگ درست و حسابی دیدیم بالاخره!
 

sabco

کاربر فعال
Sep 16, 2009
1,594
دقیقا قبول دارم، دو سال فقط نقاشی نشون دادن و طبیعتاً اون اثر هایپ بازی خیلی‌ کمتر شد. اگه یک یا دو سال قبل عرضه نشون میدادن با یه تریلر خفن اثر بهتری داشت. اما خوب الانم ظاهراً عالی‌ شده. :D فکر کنم خود Bioware هم نمی‌تونه صبر کنه برا عرضه بازی، لانچ تریلر رو ۱۱ روز قبل عرضه دادن. :))
Codex/UPDATE: Bring Down the Sky
:D
یعنی حتی این Codex هم تو DLC شماره یک قرار داده بودن؟ :D اگه اینطوری بوده و اینو تو DLC اضافه کرده بودن، به احتمال زیاد این فیدبک رو داشتن "چرا همه گونه ها یه زبان دارن؟" و با این Codex حلش کردن:D ولی مساله اینه چطوری لبای همه گونه ها همچنان با زبان انسان ها سینکه؟ (ایرادای بنی اسراییلی :D)
لانچ تریلر هم احتمالا به خاطر قابلیت EA access زودتر منتشر کردن.

این تریلرهای IGN First هم تو تاپیک تریلرها قرار دادم. کسایی که به بازی شک دارن، با دیدن این تریلرها که تقریبا از نظر داستانی چیزی اسپویل نمی کنن با قسمت های مختلف بازی بیشتر میتونن آشنا شن.

پ.ن: چند تا پست قبل یادی از اهنگی که رو تریلر هست کردم ولی یادم رفت اسمش رو بگم، اگه کسی میخوادش اسمش Human هست از Rag'n'Bone Man.اینم لینک موزیک ویدیوش
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر