System Firmware Update | PS4 >> آموزش نصب ، سوالات و مشکلات

emperaturs

کاربر سایت
Aug 1, 2015
نام
Joel
gta v روی حالت بوست روی پرو تست شد..به نظرم فریم ریت خیلی بالاتر رفته و بازی روانتر شده..
اره من دیشب زیاد تست نکردم . الان باز بازی کردم GTA رو مخصوصا تو رانندگی دیگه اصلا اون افت فریم رو نداره .

Sent from my LG-H818 using Tapatalk

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
نام
حسین
هارد رو که وصل میکنید کنسول فرمتش میکنه و دیگه مثل هارد داخلی کنسول قابل استفاده است. بعدش میتونید بازیهای داخل کنسول رو بهش انتقال بدین و هر بازی که داملود میکنید روش نصب نمایید :D در حقیقت هارد داخلی رو دارید به راحت ترین شکل ارتقاء میدین
بنظرت این جریان 30 گیگی که برا خودش اشغال میکنه چیه؟:-" رو یک ترا منظورمه

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
نام
حسین
اقا یکی از خارجیا اکانتش هک شده بود طرف که داشت از اکانتش استفاده میکرده بهش پیام داده من هک کردم اجازه میدی بازی کنم راضی هستی؟:))
اینم متن:
This is good, because last year, somebody hacked into my PS4 account and deactivated mine and made theirs the primary console. They even emailed me asking if it was OK AFTER they did it. They were from somewhere in the middle east and he emailed me:

“Excuse me,
I am using your account as my primary ps4
can I use this to play the LIMBO , Metro redux , and other games that you bought ?
I just play
did you let me?”

And again:

“I don’t want to hack your account
I just play your games offline on my console.
Please let me.
I can’t buy them because too expensive for meDid you let me??”

And asking and asking. I was livid with this one:

“I am not hacker
I just bought your password from shoppers.
He tell me that go to account settings and Deactive his account and You ( mean me) can play games (that you bought ) offline.
For this reason I have feel guilty and decide to tell your password to change .
Now My PS4 have your games in my account and I just can play them offline.
Please let me to play them.
In Fact If you let me you share your games with me.
Also You can not deactive your psn account until next 6 months.
please let me to play them and fogive me I feel guilty and Sin …
I’m waiting to your answer.”

I am so lucky he didn’t start using my ‘on file’ paypal or he could have started buying stuff since he had my login password.

I had to contact Sony and get them to deactivate ALL accounts connected, change log mine back in and change the password.
It was scary wondering if my bank account was going to empty from spending because this guy clearly wasn’t listening to my legality reasons and was on the other side of the world in the Middle East somewhere.
طرف صد در صد ایرانی بوده:))
خارجیه هم سریع رفته با سونی صحبت کرده اکانتش رو برگردونده:))

James Bond

کاربر سایت
Sep 22, 2010
نام
حسين
اقا یکی از خارجیا اکانتش هک شده بود طرف که داشت از اکانتش استفاده میکرده بهش پیام داده من هک کردم اجازه میدی بازی کنم راضی هستی؟:))
اینم متن:
This is good, because last year, somebody hacked into my PS4 account and deactivated mine and made theirs the primary console. They even emailed me asking if it was OK AFTER they did it. They were from somewhere in the middle east and he emailed me:

“Excuse me,
can I use this to play the LIMBO , Metro redux , and other games that you bought ?
I just play
did you let me?”

And again:

Please let me.

“I am not hacker
He tell me that go to account settings and Deactive his account and You ( mean me) can play games (that you bought ) offline.

I am so lucky he didn’t start using my ‘on file’ paypal or he could have started buying stuff since he had my login password.

I had to contact Sony and get them to deactivate ALL accounts connected, change log mine back in and change the password.
It was scary wondering if my bank account was going to empty from spending because this guy clearly wasn’t listening to my legality reasons and was on the other side of the world in the Middle East somewhere.
Shame x_x انگلیسی نوشتن ایرانیه من رو کشته ...

jjhha

کاربر سایت
Oct 18, 2010
خوب
من 5 اکانت هکی دارم حدود 30 تا بازی
کلا 3 تا بازی دارم که تموم نشده اونا رو هم تمتوم کنم میرم برای آپدیت
یا همش قفل میشه یا میمونه
اینجاست باید از کلمه
یا ابرفضللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
استفاده کنم آپدیت کنم:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Reactions: emperaturs

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
نام
مهدی
اینم متن:

“Excuse me,
I just play
did you let me?”

And again:

Please let me.

“I am not hacker

حسین میگم جریان اینکه الان دیگه میشه اکانت های دو مرحله ای هم هک کرد راسته یا دروغ؟:|
الان دیدم یه هکر گفت پروکسی دو مرحله ای اومده دیگه واس طرف sms نمیره و راحت اون کد میره ایمیل طرف و درش میاریم ما و از این حرف ها :|

ata_se7en

کاربر سایت
Feb 16, 2011
نام
ᗩTᗩ
دوستان من روی کنسول 9 تا بازی دارم و دیروز که یه هو دیدم کنسول نوشت آپدیت جدید اومده سریع و بدون هیچ وقفه ای با کله رفتم تو دانلود و آپدیت
و حدود چند دقیقه طول کشید تا دانلود و نصب بشه و بعداز نصب و بالا اومدن کنسول هیچ اتفاقی هم نیوفتاده و همین الان هم دارم آنلاین بازی میکنم و
مشکلی ندیدم تا این لحظه / حالا یا شانس آوردم یا کلا مشکلی نیست ولی کلا عاشق ریسک هستم :D

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
نام
حسین
حسین میگم جریان اینکه الان دیگه میشه اکانت های دو مرحله ای هم هک کرد راسته یا دروغ؟:|
الان دیدم یه هکر گفت پروکسی دو مرحله ای اومده دیگه واس طرف sms نمیره و راحت اون کد میره ایمیل طرف و درش میاریم ما و از این حرف ها :|
یه همچین چیزی امکان نداره دروغ بهت گفتن

Reactions: mobile1199

maxlife

کاربر سایت
Oct 29, 2016
نام
ارش
شکل Notification جدید مثل سمساری میمونه ، شتر با بارش توش گم میشه:|
چه عیبی داشت که دانلودها و درخواست دوستی ها و سایر موارد از هم جدا بود
دقیقا همه همین رو میگن و اعتراض دارن کلا نمیدونم این ابدیت یه چیزیش هست

Reactions: Rezahajizadegan

m6788

کاربر سایت
May 29, 2009
نام
ام ام
بچه ها بوست مود روی کنسول معمولی هم هست الان و روشنش کنیم تاثیری داره تو بازیا یا فقط واسه کنسول پرو هستش؟

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر