Vampyr | PC

x4gv_vampyr11.png

سازنده : Dontnod Entertainment
ناشر : Focus Home Interactive
سبک : Action role-playing
پلتفرم ها : PlayStation 4 ,Xbox One ,Microsoft Windows
تاريخ انتشار : Jun 5, 2018

توضيحات :

//دنیای بازی//
بازی در سال 1918 جریان داره. در حالی که انگلیس در حال بازسازیه بعد از جنگ جهانی ـه اول ـه، اپیدمی آنفولانزای اسپانیایی هم راه خودش رو به خیابون ها باز کرده!
خیابون ها مملو از جنایت و مرگه اما در همین حال به دنیال یه تولد دوباره و تغییر در جامعه و سیاست هم هست! با گسترش علم،خرافات هم در بین جامعه کمتر میشه...اما... همچنان زنده ـن... و ... واقعی!
توی این دنیا ، باید خودتون رو برای رویارویی با موجودات فراطبیعیه دیگه ای هم آماده کنید! >:)


//شخصیت اصلی//
Jonathan Raid شخصیت اصلیه بازی، در زمان جنگ دکتر بوده(دانشمند، متخصص خون! ) اما الان...اون خون آشام ـه! >:) به عنوان یک متخصص، به دنبال شناخت شرایط جدیدش ـه(خون آشام بودنش) و به صورت یک وضعیت پزشکی بهش نگاه میکنه و به دنبال درمانش هست. اما با گذر زمان متوجه میشه که اوضاع خیلی پیچیده تر از این حرفاست!

//گیم پلی//
بازی در سبک Action RPG هست، اما مثل Life Is Strange انتخاب های شما در مسیر داستان تاثیر خواهد داشت!
Raid به عنوان یک جراح از سلاح هایی مثل اره استفاده میکنه،اما سلاح های گرم هم توی بازی وجود دارن! در کنار این ها قدرت های خون آشامایه Raid رو فراموش نکنید! >:)

//تاثیر انتخاب ها//
هرچیزی بهایی داره! بهای نامیرایی هم کشتن انسان های بیگناه ـست! هر کسی رو که توی بازی میبینید،میتونید هدف خودتون قرار بدید...اما چطور هدفتون رو انتخاب میکنید؟ Raid خون آشامی ـه که زمانی انسان بوده،انتخاب هدف به همین آسونیه؟ با استفاده از اطلاعاتی که به دست میارید،چیزایی که میبینید و روابطتون ، همه ی این ها هدف بعدی شما رو تعیین میکنه! اما در آخر نمیتونید از کشتن فرار کنید! شما خون آشامید و نیاز به تغذیه از انسان ها دارید و هر کسی که هدفتون باشه فقط از دنیا محو نمیشه! انتخابتون باعث تاثیر روی داستان به صورت آنی و یا بلند مدت خواهد بود!

تصاوير بازی:
ویدئو و تريلر های بازی :


سايت ناشر بازی >>> اينجا
سايت سازنده ي بازی >>> اينجا
سايت بازی >>> اينجا
صفحه ی استیم بازی >>> اينجا
 
آخرین ویرایش:

msf

کاربر سایت
Sep 4, 2007
497
تریلر گیم پلی رو دیدم انیمشن جا خالی دادن خیلی بده و گیم پلی خشک داره امیدوارم درستش کنن در کل برام هیجان نداشت
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,331
منم صبح تریلر دیدم با اینکه عاشق اینجور سبک ها هستم ولی به قول دوستمون خشک بود و گرافیکم جالب نبود امیدوارم بهتر بشه
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
گیمپلی پانزده دقیقه‌ای گیمزکام خوب بود.اتمسفر خیلی‌ سنگینی‌ داره، ظاهراً تا حد زیادی هم Choice based هست و طراحی‌NPCها هم خیلی‌ خوب شده.
Sound effects خیلی‌ خیلی‌ عالی‌ بود، یکی‌ از بهترین‌هایی‌ که تو نمایشگاه دیدم.:D موسیقی و صداگذاری کاراکتر‌ها هر دو تو بالاترین سطح ممکن هستن، این مورد تو ریلیز اصلی‌ خیلی‌ به اون اتمسفر بازی کمک می‌کنه.
یه نکته‌ای که داشت این بود که گیمپلی مبارزات و کلا انیمیشن‌ها مقداری خشک بود که با توجه به Pre Alphaبودن دمو قابل گذشت هست، گفتن این قسمت قرار هست از یک فیلتر تغیرات بزرگ رد بشه.

در کل از نمایش خیلی‌ راضی‌ هستم، تو غیاب بازی‌های مرتبط با خون آشام‌ها ( Vampires و Legacy of kain) این می‌تونه عنوان خیلی‌ جذّابی باشه.
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
  • Like
Reactions: saeedx and hitman68

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر