Multi Platform For Honor

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
February 14, 2017
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
y1xi_fh-marching-fire-feature-image.png


Title: For Honor
Developer:
Ubisoft Monteal
Publisher: Ubisoft
Release Date: 14-Feb 2017
Director: Roman Campos-Oriola
Platforms: PC - PS4 - Xbox One
Official Website
MINIMUM
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i3-550 | AMD Phenom II X4 955 or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX660/GTX750ti/GTX950/GTX1050 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon HD6970/HD7870/R9 270/R9 370/RX460 with 2 GB VRAM or more – See supported List */**
SYSTEM RAM: 4GB
Resolution: 720p@30FPS
Video Preset: Low
VSync: Off

RECOMMENDED
Resolution: 1080p@ ~60FPS
Video Preset: High
VSync: Off
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2500K | AMD FX-6350 or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX680/GTX760/GTX970/GTX1060 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon R9 280X/R9 380/RX470 with 2 GB VRAM or more – See supported List */**
SYSTEM RAM: 8GB
For Honor یکی از IP های جدید شرکت یوبیسافت است که در جریان E3 2015 معرفی شد.

8fag_6g9y_6-18-2015_6-30-20_pm.jpg

اطلاعات بازی:


  • For Honor یک بازی مبارزه ای سوم شخص با سلاح سرد است.
  • سیستم مبارزات بازی توسط سازندگان Art of Battle نامیده می شود.
  • اساس مبارزات در بازی، به مقابله رو در رو با دشمن و استفاده از امکانات گیم پلی مانند قابلیت های هر هیرو، زمان بندی و ... است.
  • موارد مهمی در گیم پلی این عنوان وجود دارد که موجب نوین بودن آن در صنعت گیم می شود. مانند 3 جهت اصلی برای حمله و دفاع!
  • در مبارزات علاوه بر 3 جهت اصلی و خط سلامتی، خصوصیات منحصر به فرد هر هیرو و استامینا نقش اساسی بازی می کنند. همچنین حرکات مشترکی مانند Parry و Guard Break نیز در بازی وجود دارد.
  • سعی شده که سرعت مبارزات در بازی به واقعیت نزدیک باشد، بنابراین انتظار حرکات عجیب و گیم پلی بسیار سرعتی را نباید از آن داشت.
  • در حال حاضر 22 هیرو در بازی وجود دارد. 6 هیرو مخصوص هر یک از فکشن های شوالیه ها، وایکینگ ها و سامورایی ها و 4 هیرو که با آپدیت Marching Fire به بازی اضافه گشته و متعلق به گروه Wu Lin هستند.
  • هیرو ها در بازی به چهار کلاس تقسیم می شوند.
    • Vanguard: کلاس نرمال بازی هستند. اصولا فراگیری فنون آن ها از سایرین راحت تر است و به تازه وارد ها توصیه می گردد. قدرت تهاجمی و تدافعی این گروه به صورت متعادل تقسیم شده است.
    • Heavy: همانطور که از اسم این گروه پیداست، هیروهای این گروه بیشتر جنبه تدافعی دارند، سرعت ضربات به نسبت پایین تر اما با قدرت بیشتر!
    • Assassin: هیروهای این گروه خط سلامتی کمتری دارند، ضربات سریعی وارد می کنند و در دفاع نسبت به سایرین ضعیف تر هستند.
    • Hybrid: این گروه از هیروها بین 3 کلاس بالا جای می گیرند و معمولا ترکیب 2 تا از آن ها هستند. فراگیری مبارزات با این دسته به علت پیچیدگی بالا سخت تر است.
  • شاید بتوان گفت 90 درصد تمرکز بازی بر روی بخش Multiplayer است، با این حال بازی بخش Story Mode نیز دارد که به آن پرداخته خواهد شد. اما بخش چند نفره این عنوان شامل چندین مد می شود که به شرح زیر است:
    • Duel: این مد مخصوص مبارزات تک به تک است. در این حالت مواردی مانند Gear Stats و Revenge Mode غیر فعال هستند و هیرو شما تنها شخصی سازی ظاهری خود را حفظ می کند.
    • Brawl: در این مد مبارزه به صورت 2vs2 صورت می پذیرد. در این مد نیز خبری از Gear Stats نیست، اما می توانید از Revenge Mode استفاده نمایید.
    • Elimination: در این حالت مبارزات به یک دوئل 4vs4 گسترش پیدا می کند که در آن هم Gear Stats فعال است و هم Revenge Mode. همچنین Modifierها نیز در قسمت های مشخص نقشه قابل دسترسی هستند.
    • Skirmish: این مد مانند Team Death Match بوده و هر تیمی که بتواند زودتر به میزان معینی امتیاز برسد برنده مسابقه است. این حالت نیز 4vs4 است.
    • Tribute: این حالت تا میزانی مشابه مد معروف Capture the Flag است. در این مد 3 پرچم در نقشه وجود دارد که بازیکنان هر تیم باید آن ها را بدست آورده و با برگرداندن به Base و قرار دادن آن در یکی از بخش های مشخص شده و محافظت از آن پیروز میدان گردند. پرچم ها در هر بخشی قرار داده شوند موجب اضافه گشتن قدرت تهاجمی، قدرت دفاعی و هوشیاری می گردند که بسته به موقعیت بازی استراتژی خاصی را ایجاد می کنند. هر تیمی که بتواند هم زمان هر 3 پرچم را در اختیار گیرد و مدت کوتاهی از آن محافظت کند برنده میدان است. در غیر این صورت هر تیمی که در انتهای زمان مشخص شده، پرچم بیشتری در اختیار داشته باشد برنده خواهد شد.
    • Domonion: محبوب ترین مد بازی Domonion است که در آن دو تیم 4 نفره بر سر کنترل نقاط به رقابت می پردازند. هر تیم که به امتیاز 1000 برسد تنها یک شانس به تیم مقابلش داده می شود که این امتیاز را بازگرداند و در غیر این صورت بازنده میدان خواهد بود.
    • Breach: این مد بازی جدیدترین مد است که در آپدیت Marching Fire اضافه گشت. در این حالت یک تیم به قلعه تیم مقابل حمله می کند و باید از سد 2 در بزرگ گذشته و فرمانده مدافع را بکشد. در مقابل تیم مدافع باید از ورود مهاجمان جلوگیری کند. این مد بزرگ ترین نقشه های بازی را به خود اختصاص داده و زمان بیشتری برای اتمام هر راند آن لازم است.
  • در توضیحات بالا به چند مورد اشاره شد که هر یک را معرفی می کنیم:
    • Gear Stats: در بازی هر هیرو پیشروی (Progression) مخصوص به خود را دارد. یعنی با هر کدام که بازی کنید، امتیاز و لِول مخصوص به همان هیرو را دریافت می کنید. شخصی سازی هیروها دو دسته است. دسته اول کاملا ظاهری بوده که شامل رنگ، Ornament و ... می شود. دسته Stats هیرو را تا درصدی تغییر می دهد. مانند افزایش قدرت حمله تا 10% و ... ! البته در آپدیت Marching Fire سیستم Perk جایگزین Stats خواهد شد. به این صورت که با ترکیب Weapon و Armorها مختلف، می توانید Perkهای مختلفی را فعال کنید و هیرو را بر اساس نوع بازی خود شخصی سازی نمایید.
    • Revenge Mode: این حالت با نواری نمایش داده می شود که در صورت پر شدن آن می توانید فعالش کنید. در این حالت قدرت حمله و دفاع شما تا میزان قابل توجهی افزایش می یاید که در شرایط یک در مقابل چند دشمن بسیار کارآمد است. پیش از سیستم Perk بسیاری از عوامل آن مانند مدت زمان فعال بودن، میزان افزایش قدرت حمله و دفاع و ... به Gear Stats وابسته بود.
    • Modifier: مودیفایرها در مد های خاص در قسمت های از نقشه وجود دارند که با بدست آوردن هر کدام یکی از قابلیت های شما به صورت چشمگیری برای مدت زمانی مشخص افزایش می یاید.
  • موارد بسیاری در گیم پلی بازی نقش دارند که توضیح همه آن ها از حوصله تاپیک خارج خواهد بود و پیشنهاد می گردد بازیکنان با تجربه بازی به آن ها پی ببرند.
  • با وجود اینکه تمرکز بازی بر روی بخش چند نفره است، اما بخش داستانی بازی کامل بوده و روایت مناسب به همراه داستانی جالب، شخصیت های به یاد ماندنی و ... را در اختیار می گذارد. همچنین این بخش برای آماده شدن و فراگیری اصول اولیه و اصلی بازی بسیار مناسب است.

تیم سازنده بازی از روز عرضه به پشتیبانی کامل از آن پرداخته و علی رقم مسیر دشوار، سخت و نا امید کننده ای که پیش رویشان قرار گرفته بود، توانستند بازی را در مسیر دست خود قرار دهند. و حالا با کسب 15 میلیون بازیکن بازی همچنان به راه خود ادامه می دهد و سازندگان گفته اند که پشتیبانی از بازی ادامه دارد و این بازی همچنان گسترده تر و بهتر می شود.

Coming with Marching Fire
4hnv_fh_game-info-v2-faction-wulin_ncsa.png

Wu Lin Faction

Shaolin
93is_10-16-2018_1-11-23_pm.jpg


The Shaolin are fierce warrior monks known for their athletic, monkey-like fight style, and their prowess with a staff. They hold their written prayers close to them at all times

Tiandi
1x5c_10-16-2018_1-11-59_pm.jpg


The Tiandi are loyal protectors to Kings, Queens, and Emperors. They are masters of the dao blade, the weapon of choice for these Royal Guards

Jiang Jun
ea2m_10-16-2018_1-12-22_pm.jpg


The Jiang Jun are generals among the Ancient Chinese armies. They are wise leaders who have mastered the guandao weapon

Nuxia
yzgc_10-16-2018_1-12-42_pm.jpg


The Nuxia are trained bodyguards and assassins who often disguised their talents through dance. They are deadly artists of the hook swords

New PVP Mode: Breach
Live the fantasy of storming or protecting a well-fortified castle equipped with ballistas, fire cauldrons, and archers
Attackers must breach the castle using a battering ram, while defenders must try to stop them at all costs to protect their lord
This strategic, team-based multiplayer mode brings an adrenaline-fused layer of depth to the game, along with three new maps


Arcade Mode
Arcade is a new solo or co-op mode where players fight battles and earn rewards that carry over to all multiplayer modes. Explore new Heroes and level them up before taking them into PvP. Offering infinite replayability, this quick play mode will deliver a new battle every time with varying objectives, enemies, and modifiers


Graphical Enhancements

Three New Maps Exclusive to Breach Mode

Perks

New User Interface

New Gears for Every Hero

Fight & Game Balance
.
.
.​


What's Coming Next
s52v_forhonorharbinger.jpg


  • بازی به مبارزات تن به تن به صورت سوم شخص و با شمشیر و سلاح های سرد توسط 3 گروه می پردازد.​
  • نمایش بازی از قسمت چندنفره بازی بوده که دو گروه مقابل هم قرار می گیرند، و برای به دست آوردن کنترل موقعیت های استراتژیک به مبارزه می پردازند.​
  • در هر تیم 4 پلیر به عنوان رهبر و تعداد زیادی از سربازان به عنوان لشگر بازیکنان را همراهی می کنند.​
  • مبارزات با شمشیر و سلاح های سرد دیگر مخصوص به هر گروه مانند تبر و یا کاتانا شکل می گیرد.​
  • مبارزات به صورت تن به تن و سوم شخص می باشد. در طول مبارزه فقط دکمه زدن به کار نمی آید، بلکه می توانید جهت ضربه ، نوع ضربه و شدت آن را خودتان کنترل کنید، همه ی این موارد در هنگام دفاع کردن و دفع حملات هم به کار می آید.​
  • بازی مد های مختلفی را دارد که هنوز اطلاعات کاملی از آن در دسترس نیست.​
  • بازی را می توانید به صورت تک نفره هم انجام دهید، اما هنوز معلوم نیست که آیا بخش داستانی برای بازی در نظر گرفته شده یا همین مد های بازی را می توان با Bot انجام داد.​
  • در طول بازی شما Level Up می شوید و می توانید سلاح ها و زره های خود را آپگرید کنید.​
  • بازی تا به حال شامل 3 کلاس معرفی شده می باشد که احتمال زیاد در نهایت هم همین 3 کلاس را در بازی خواهیم دید. اما هر کدام از آن ها دارای سبک مبارزه متفاوت، انیمیشن های متفاوت ، تفاوت ظاهری و نقات قوت و ضعف خود می باشند. همچنین هر کدام از کلاس ها دارای Ability های مختلفی نیز می باشند، مثلا در یکی از نمایش ها کلاس سامورایی دستور شلیک تیر بر سر دشمنان را داد.​
  • هر کدام از کلاس ها قابلیت انتخاب شخصیت مرد با زن را دارند.​
  • بازی دارای المان های فانتزی مانند وجود دراگون نیست.​
  • در مد نشان داده شده (Capture) وقتی تیمی هر 3 نقطه استراتژیک را در دست بگیرد تیم مقابل قابلیت Respawn خود را از دست می دهد.​
  • تاریخ انتشار بازی هنوز به طور دقیق معلوم نیست، اما احتمال عرضه آن در سال 2016 می رود.​

تصاویر بازی




 
آخرین ویرایش:

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,980
نام
Mohammad
این گرز دار رو چه جوری باید دفاع کنیم.کافی یه گوشه گیرت بندازه بعد از اون قابلیت سپرش استفاده کن دیگه نمیذاره تکون بخوری هم استامیناتو تموم میکنه و هم نمیذاره در بری یا جا خالی بدی.~X(
پ.ن:سرورا بعضی وقتا مشکل دارن.مثلا ساعت 7 من با دو تا از دوستام تو هر مودی میرفتیم ارور میخوردیم.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
این گرز دار رو چه جوری باید دفاع کنیم.کافی یه گوشه گیرت بندازه بعد از اون قابلیت سپرش استفاده کن دیگه نمیذاره تکون بخوری هم استامیناتو تموم میکنه و هم نمیذاره در بری یا جا خالی بدی.~X(
پ.ن:سرورا بعضی وقتا مشکل دارن.مثلا ساعت 7 من با دو تا از دوستام تو هر مودی میرفتیم ارور میخوردیم.
Pary کن، بیچاره اینقدر کند و خستس که راحت میشه از دستش در رفت. شخصیت مورد علاقه خودم هم هست اما توی دوئل واقعا چیز خاصی نداره، بیشتر قابلیت هاش تدافعی هست.
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,980
نام
Mohammad
Pary کن، بیچاره اینقدر کند و خستس که راحت میشه از دستش در رفت. شخصیت مورد علاقه خودم هم هست اما توی دوئل واقعا چیز خاصی نداره، بیشتر قابلیت هاش تدافعی هست.
اون ضربه ویژه با سپرش که parry نمیشه.
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
اون ضربه ویژه با سپرش که pary نمیشه.
خوب آخه اون دمیج نداره، اگه جا برای dodge هم داشته باشی که خیلی راحته، چون دامنه زیادی رو پوشش نمی ده این حرکتش، بر خلاف اون چاقالو که 3 متر کامل هرکی باشه استخوناش پودر میشه:D
 
  • Like
Reactions: BitsandBytes

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,980
نام
Mohammad
خوب آخه اون دمیج نداره، اگه جا برای dodge هم داشته باشی که خیلی راحته، چون دامنه زیادی رو پوشش نمی ده این حرکتش، بر خلاف اون چاقالو که 3 متر کامل هرکی باشه استخوناش پودر میشه:D
خوب منم دارم میگم اگه یه گوشه گیرت بندازه و جای فرار و dodge نداشته باشی کارت ساخته است.:Dدرسته ضربه اش دمیج نداره ولی تعادلتو بهم میزنه و بعدش راحت میشه با زدن گرز حریف رو نابود کنی.منو یکی از همینا یه گوشه گیرمینداخت بعد پشت سر هم اینکارو میکرد نمیذاشت نفس بکشم.بعضی از مپهای بازی هم یه جوری طراحی شدن که بالاخره یه گوشه ای گیر میفتی.
 

aliatlas

کاربر سایت
Jul 16, 2008
1,922
کلا یوبی سافت داره می زنه تو کار بازی های تمام انلاین (به فکر کشورهای جهان سوم بلکه چهارم مثل ایران هم باشه . (سرعت لاک پشتی / تعرفه ها و قیمت ها نجومی ) )
دیگه الان مخابرات هم 16 مگ میده
پینگ رو هم با سرویس های کاهش پینگ که ماهی 5 تومنه میشه به حدود 100 رسوند. مشکل فقط هزینه خود بازی هست که برای خیلی از ماها زیاده...
 
  • Like
Reactions: kamyy

XsmokeX

کاربر سایت
Sep 24, 2012
2,954
نام
احمد
خوب منم دارم میگم اگه یه گوشه گیرت بندازه و جای فرار و dodge نداشته باشی کارت ساخته است.:Dدرسته ضربه اش دمیج نداره ولی تعادلتو بهم میزنه و بعدش راحت میشه با زدن گرز حریف رو نابود کنی.منو یکی از همینا یه گوشه گیرمینداخت بعد پشت سر هم اینکارو میکرد نمیذاشت نفس بکشم.بعضی از مپهای بازی هم یه جوری طراحی شدن که بالاخره یه گوشه ای گیر میفتی.
خب دیگه بازی یه جورایی جزو سبک فایتینگ حساب می شه و فایتینگی که وال کمبو نداشته باشه فایتینگ نیست :D

پ.ن:دوستانی که مشکل کانکشن داشتید از یکی دو روز پیش ریجن خاور میانه هم شده جزو اروپا (قبلا جزو آسیا بود و بدون چیز پی ان اکثر مواقع با پلیر های ژاپنی/کره ای /چینی مچ می شدین) خبرش هم تو فروم بازی موجود هست و دیگه نباید مشکل خاصی باشه به اون صورت ...
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
سرور های بازی افتضاح کار شده. آخرای بازی که 100% میبردیم 4-5 بار میندازه بیرون. واقعا خسته نباشه یوبی. گند زده تو تجربه بازی8-|آپدیتی ندن اصلا نمیشه بازی کرد. یه سری باگ های عجیب غریب هم هر چند دست یه بار پیدا میشه و یهو فریم تک رقمی میشه8-|
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
اپدیت واسه بازی تو راهه.واسه کنسولا دیرتر میاد
For Honor v1.03 patch notes – General
Feats


  • Shugoki
  • Fixed a bug that caused players to lose the “Hard to Kill “ Feat upon death.

  • Orochi & Berserker
  • Addressed bugs with their area of effect (AOE) ground Feats not working if the player stopped moving
  • The Orochi’s Nail Bomb & the Berserkers Stun Trap Feats now apply their damage effects correctly to characters who trigger the trap, but stop moving towards the trap, as it was intended.

  • Valkyrie
  • The Valkyrie Bloodlust Feat is now triggered on all types of kills as it was intended.

  • Berserker, Warlord, & Valkyrie
  • Tweaked the “Rush” Feat animation transition bug from idle to sprint animations
Fight


  • All Fighters
  • We reverted the Guardbreak mechanics to the Beta behavior in order to have it be a more usable skill. Guardbreak is no longer un-counterable if you’re Guardbroken during Guardbreak startup.
  • Attacks that cannot be blocked because they are too fast no longer display the Unblockable Attack feedback.
  • Fixed camera clipping issues with walls on executions

  • Peacekeeper
    Some tweaking was made on the Peacekeeper during the Beta, which caused some bugs and unintended changes. We are changing some of her moves to behave as designed.
  • Fixed the Peacekeeper Guardbreak and Bleed stacking bug
    • Stab 1 applies 2 dmg + 15 Bleed dmg over 10 sec
    • Stab 2 applies 2 dmg + 12 Bleed dmg over 8 sec
    • Stab 3 applies 2 dmg + 9 Bleed dmg over 6 sec
    • Bleed damage now stacks up for a total of 36 dmg, in the Beta this total was higher (45dmg) but has been reduced for balancing along with the accompanied bug fix
  • Increased the range of the Peacekeeper Stab Attack to fix issues with missed stabs and therefore not applying Bleed
    • Stab range increased from 1 m to 2 m
  • Changed the range distance of the Peacekeeper Light Attack. She can now connect a Light Attack after a parry.
    • Normal Light Attacks had their range increased by 0.25 m; from 2.75 m to 3 m

  • Berserker & Conqueror
  • Light Attack recoveries decreased to prevent free Guardbreak on Block. This was never the intended behavior.
    • Berserker’s Light Attacks and chained Light Attacks recoveries on Block reduced from 900 ms to 700 ms
    • Conqueror’s Light Attacks and chained Light Attacks recoveries on Block reduced from 900 ms to 700 ms

  • Valkyrie
    Overall Valkyrie gameplay update/buff. We found that the changes we made during our latest Technical Test were impacting too much the dueling abilities of the Valkyrie. She has gone from the 1st place in Win/Loss in Duel to the last spot. We’ve made some of her moves a little faster and we’ve added some mix-ups.
  • Pouncing Thrust & Hunter’s Strike damage increased from 12 dmg to 17 dmg
  • Pouncing Thrust & Hunter’s Strike can link into Light Chain faster: from 400 ms – 900 ms to 200 ms – 500 ms
  • Light Attacks recoveries reduced by 100 ms
    • Light Attack Miss Recovery 900 ms to 800 ms
    • Light Attack Hit Recovery 700 ms to 600 ms
    • Light Attack Interrupt Block Recovery 800 ms to 700 ms
    • Light Attack Regular Block Recovery 700 ms to 600 ms
  • Light Chain second Attack Startup reduced by 100 ms, recoveries reduced by 100ms
    • Light Chain second Attack Startup 600 ms to 500 ms
    • Light Chain second Attack Miss Recovery 800 ms to 700 ms
    • Light Chain second Attack Hit Recovery 600 to 500 ms
    • Light Chain second Attack Interrupt Block Recovery 700 ms to 600 ms
    • Light Chain second Attack Regular Block Recovery 600 ms to 500 ms
  • Shield Crush can now be chained into Light Chain
    • After 400 ms into Hit Recovery
    • After 500 ms into Miss Recovery
  • Hunter’s Rush Recoveries shortened by 200 ms
    • Miss recovery 1000 ms to 800 ms
    • Hit recovery 800 ms to 600 ms
    • Interrupt Block recovery 900 ms to 700 ms
    • Regular Block recovery 800 ms to 600 ms

  • Orochi
  • Increased the dodge back on the Orochi’s “Riptide Strike”
  • Increased the backward displacement from 1.75 m to 2 m
Game mode


  • Duel, Brawl, Elimination
  • Bots joining an in-progress match will be dead for the current round.

  • Miscellaneous
  • Changed Music in Face Off screen
  • Various bug fixes
 

amir_k2m

کاربر سایت
Jul 3, 2011
1,684
نام
امیر
اپدیت واسه بازی تو راهه.واسه کنسولا دیرتر میاد
For Honor v1.03 patch notes – General
Feats


  • Shugoki
  • Fixed a bug that caused players to lose the “Hard to Kill “ Feat upon death.

  • Orochi & Berserker
  • Addressed bugs with their area of effect (AOE) ground Feats not working if the player stopped moving
  • The Orochi’s Nail Bomb & the Berserkers Stun Trap Feats now apply their damage effects correctly to characters who trigger the trap, but stop moving towards the trap, as it was intended.

  • Valkyrie
  • The Valkyrie Bloodlust Feat is now triggered on all types of kills as it was intended.

  • Berserker, Warlord, & Valkyrie
  • Tweaked the “Rush” Feat animation transition bug from idle to sprint animations
Fight


  • All Fighters
  • We reverted the Guardbreak mechanics to the Beta behavior in order to have it be a more usable skill. Guardbreak is no longer un-counterable if you’re Guardbroken during Guardbreak startup.
  • Attacks that cannot be blocked because they are too fast no longer display the Unblockable Attack feedback.
  • Fixed camera clipping issues with walls on executions

  • Peacekeeper
    Some tweaking was made on the Peacekeeper during the Beta, which caused some bugs and unintended changes. We are changing some of her moves to behave as designed.
  • Fixed the Peacekeeper Guardbreak and Bleed stacking bug
    • Stab 1 applies 2 dmg + 15 Bleed dmg over 10 sec
    • Stab 2 applies 2 dmg + 12 Bleed dmg over 8 sec
    • Stab 3 applies 2 dmg + 9 Bleed dmg over 6 sec
    • Bleed damage now stacks up for a total of 36 dmg, in the Beta this total was higher (45dmg) but has been reduced for balancing along with the accompanied bug fix
  • Increased the range of the Peacekeeper Stab Attack to fix issues with missed stabs and therefore not applying Bleed
    • Stab range increased from 1 m to 2 m
  • Changed the range distance of the Peacekeeper Light Attack. She can now connect a Light Attack after a parry.
    • Normal Light Attacks had their range increased by 0.25 m; from 2.75 m to 3 m

  • Berserker & Conqueror
  • Light Attack recoveries decreased to prevent free Guardbreak on Block. This was never the intended behavior.
    • Berserker’s Light Attacks and chained Light Attacks recoveries on Block reduced from 900 ms to 700 ms
    • Conqueror’s Light Attacks and chained Light Attacks recoveries on Block reduced from 900 ms to 700 ms

  • Valkyrie
    Overall Valkyrie gameplay update/buff. We found that the changes we made during our latest Technical Test were impacting too much the dueling abilities of the Valkyrie. She has gone from the 1st place in Win/Loss in Duel to the last spot. We’ve made some of her moves a little faster and we’ve added some mix-ups.
  • Pouncing Thrust & Hunter’s Strike damage increased from 12 dmg to 17 dmg
  • Pouncing Thrust & Hunter’s Strike can link into Light Chain faster: from 400 ms – 900 ms to 200 ms – 500 ms
  • Light Attacks recoveries reduced by 100 ms
    • Light Attack Miss Recovery 900 ms to 800 ms
    • Light Attack Hit Recovery 700 ms to 600 ms
    • Light Attack Interrupt Block Recovery 800 ms to 700 ms
    • Light Attack Regular Block Recovery 700 ms to 600 ms
  • Light Chain second Attack Startup reduced by 100 ms, recoveries reduced by 100ms
    • Light Chain second Attack Startup 600 ms to 500 ms
    • Light Chain second Attack Miss Recovery 800 ms to 700 ms
    • Light Chain second Attack Hit Recovery 600 to 500 ms
    • Light Chain second Attack Interrupt Block Recovery 700 ms to 600 ms
    • Light Chain second Attack Regular Block Recovery 600 ms to 500 ms
  • Shield Crush can now be chained into Light Chain
    • After 400 ms into Hit Recovery
    • After 500 ms into Miss Recovery
  • Hunter’s Rush Recoveries shortened by 200 ms
    • Miss recovery 1000 ms to 800 ms
    • Hit recovery 800 ms to 600 ms
    • Interrupt Block recovery 900 ms to 700 ms
    • Regular Block recovery 800 ms to 600 ms

  • Orochi
  • Increased the dodge back on the Orochi’s “Riptide Strike”
  • Increased the backward displacement from 1.75 m to 2 m
Game mode


  • Duel, Brawl, Elimination
  • Bots joining an in-progress match will be dead for the current round.

  • Miscellaneous
  • Changed Music in Face Off screen
  • Various bug fixes
مثل اینکه خبری از درست شدن سرورها توی این آپ نیست:|
 

ESIgamer

کاربر سایت
Jan 23, 2008
72
نام
اسماعیل
سلام خدمت همه
آقا من وقتی پلی می زنم با یوپلی بعد از چک کردن سیو بازی دوباره یوپلی میاد بالا و بازی اجرا نمی شه ؟به غیر از وین عوض کردن میشه کار دیگه ای کرد؟
بازی فیفا هم همین مشکل رو دارم؟؟!!!(بتلفیلد-تایتان-دیویژن-.... این مشکل رو ندارن)
لطفا کمک کنید....
 

godofwar3

کاربر سایت
Jul 10, 2008
694
نام
حسین
سلام خدمت همه
آقا من وقتی پلی می زنم با یوپلی بعد از چک کردن سیو بازی دوباره یوپلی میاد بالا و بازی اجرا نمی شه ؟به غیر از وین عوض کردن میشه کار دیگه ای کرد؟
بازی فیفا هم همین مشکل رو دارم؟؟!!!(بتلفیلد-تایتان-دیویژن-.... این مشکل رو ندارن)
لطفا کمک کنید....
بازی را تازه نصب کردی یا قبلا بازی میکردی دیتا را از کجا دانلود کردی
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر