Torment: Tides of Numenera | PC

Torment-Tides-of-Numenera.jpg


TORMENT:TIDES OF NUMENERA
?what does one life matter

Developer: inXile Entertainment
Publisher: Techland
Producer: Brian Fargo
Director: Kevin Saunders

Engine: Unity
Platforms: Microsoft Windows, OS X, Linux, PlayStation 4, Xbox One
Genre: CRPG
Mod: Single-Player
5 اسفند Release Date: 28 February,2017//1395


رنسانس سبک نقش‌آفرینی!
Torment: Tides of Numenera، مسلما یکی از موردانتظارترین عناوین برای RPGباز هاست. این بازی یک RPG تک‌نفره با دوربین ایزومتریک، و در واقع دنباله معنوی Planescape: Torment محسوب می‌شود که در سال 1999 عرضه شد و علاوه بر اینکه مورد تحسین منتقدین بسیاری قرار گرفت، استانداردهای جدیدی را در این سبک تعریف کرد. Torment جدید توسط inXile Entertainment، شرکتی که اخیرا عنوان موفق Wasteland 2 را عرضه کرد، با موتور گرافیکی Unity در حال ساخت است.
داستان این عنوان در دنیای خیالی Numenera و در عصری که توسط عالمان، Ninth World نام گرفته است به وقوع می‌پیوندد. این عالمان معتقدند که پیش از این زمان، هشت عصر بزرگ وجود داشته که بنا به دلایلی نامشخص از بین رفته اند و خرابه‌ها و بقایایی عجیب و ماورای تصور بشر از امپراتوری‌های عظیم آن دوران باقی مانده است.
ارباب بزرگی با انجام پژوهش‌هایی جنون‌وار و طولانی، مدت مدیدی را صرف مطالعه در مورد نحوه فرار از مرگ کرده و سرانجام می‌تواند با استفاده از میزبان‌های متعدد (ترک بدن فیزیکی خود و تولد دوباره در بدنی دیگر)، قرنهای بسیاری را زندگی کند و به موجودی فناناپذیر تبدیل شود. اما این روش او یک اثر جانبی نیز داشت و آن هم Last Castoff (شخصیت اول بازی) است. به هنگام ترک این بدن‌ها هر کدام از آن‌ها هوشیاری خود را به دست آورده در حالی که هیچ حافظه‌ای از گذشته به خاطر نداشتند. اعمال این مرد، که برخی او را Changing God می‌نامیدند، باعث جلب توجه محافظی کهن با نام The Sorrow می‌شود که قصد نابود کردن این مرد و مخلوقاتش را دارد. حال این وظیفه شماست که به عنوان Last Castoff، ارباب خود را پیش از آن‌که Sorrow (در ابتدا Angel of Entropy نام داشت) او را پیدا کند، بیابید. همچنین جواب سوال اصلی بازی را: زندگی یک نفر چه اهمیتی دارد؟

این عنوان، با کمک‌های مردمی ساخته خواهد شد و جالب توجه است که توانست در کمپین کیک‌استار با رسیدن به مبلغی بیش از 5 میلیون دلار، که بسیار فراتر از هدف مالی تعیین شده توسط سازندگان بود، رکورد جدیدی ثبت کند.
Torment: Tides of Numenera همان‌گونه که طرفداران انتظار دارند، از لحاظ دیالوگ‌ها و گفتمان بین شخصیت‌های بازی، بسیار غنی خواهد بود. Torment جدید تجربه‌ای سنتی‌تر، را در قالب یک بازی RPG ارایه خواهد داد. بیشترین تمرکز Torment بر روی داستان و شخصیت‌های آن است. در Torment شما بین دنیاهای مختلفی سفر خواهید کرد، هم‌پیمانان و دشمنانی پیدا خواهید کرد و از حقیقت پرده بر خواهید داشت. حقیقتی که برای همیشه، دنیای Numenera را تغییر خواهد داد. گذشته‌ای را کشف خواهید کرد که ارباب شما آن را دزدیده است. گذشته را بازیابی خواهید کرد تا آینده را داشته باشید. انتخاب‌ها همگی به دستان شماست. انتخاب‌هایی که میراث شما را شکل خواهند داد.
این عنوان به صورت DRM-free عرضه خواهد شد.


 
آخرین ویرایش:

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
Edge به بازی 8 داده:Dبا اینکه خوبه ولی شخصا انتظارم بیش‌تر بود:D
نمره اج به بازی‌های این سبک ملاک نیست حساب کتاب درستی‌ نداره. :D منتظر بقیه میشیم و تجربه شخصی‌. :D
 

Durance

کاربر سایت
Jan 19, 2014
560
لازم هست بگم که نقد های بازی هم منتشر شد با متای 85 از 25 نقد(PC)
CG Magazine:
Torment is the purest expression of Infinity Engine RPGs we will ever see in the modern age.
The weight of expectation could have proven too much, but inXile has delivered a remarkable narrative experience which deserves to be savoured.
Cerebral and often disturbing, Torment is a rabbit hole of significant depth, where you can get lost in improbable imaginings of warped realities and existential angst. If you can wrap your head around a non-linear narrative all about consciousness, identity, and memory, Torment is a riveting departure from expectation.
 

La-Li-Lu-Le-Lo

کاربر سایت
Mar 9, 2012
925
نام
30avash
Rock,Paper,Shotgun:
There is, throughout, a slight air of artificiality to Torment: Tides of Numenera. It has been made to please a specific crowd, and sometimes that shows; sometimes that comes at the expense of what matters most. This is outweighed entirely by the scale of this accomplishment. Torment is the weird, wordy, wise and wicked roleplaying game we’ve so desired during these long years of heightened spectacle. Not a total triumph, no, but close enough.
 

Uchiha Itachi

کاربر سایت
Feb 15, 2012
320
واقعا تو دوره خوبی از بازیسازی به سر میبریم! برای همه جور سلیقه ای خوشبختانه داره بازی منتشر میشه
3 ماه پیش بازی فوق العاده tyranny... الان هم که torment...
چند روز پیش یه ویدیو داشتم میدیدم از 10 بازی ای که متعلق به بازه زمانی قرون وسطی بودن و منتشر شدن! اکثریتشون به 10 سال گذشته و حتی بیشتر تعلق داشتن
ولی خوشبختانه فقط همین امسال سه تا بازی kingdom come, mount & blade: bannerlord و the guild 3 منتشر میشن. دو تای اول که نقش آفرینی هستن و آخری هم که استراتژی- نقش آفرینی هست که توی شماره دوش هم انصافا خیلی خوب این دو سبک رو تلفیق کرده بود!
کلا تو هر سبکی که نگاه کنید بازی های خوبی یا توی دو سال اخیر منتشر شده یا همین امسال متشر میشه
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
نقد بازی‌سنتر بازی با کاوه ـست و با ریویو کدی که دریافت کردیم از طرف ناشر این مهم اتفاق افتاد که بتونیم بازی رو زود نقد کنیم.
نقد و نمره هم توی متاکریتیک و اپن کریتیک ثبت میشه و می‌تونیم توی میانگین امتیازات موثر باشیم. :D
خودم هم از بازی‌نما ریویو کپی گرفتم و ان‌شاءالله به زودی نظرم رو میگم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر