Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands | PC

7wkr_ghost_recon_wildlands_5.jpg



Title: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Developer:
Ubisoft Paris
Publisher: Ubisoft
Release Date: 07/March/2017
Platforms: PC - PS4 - XBOX ONE

Minimum requirements

Operating System: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i5-2400S @ 2.5 GHz / AMD FX 4350 @ 4 GHz
RAM: 6 GB
Video card: NVIDIA GeForce GTX660 / AMD R9 270X (2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
Hard Drive: 50 GB available storage
Sound: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Peripherals: Windows compatible keyboard and mouse / Microsoft Xbox 360, Microsoft Xbox One, Microsoft Xbox One Elite, Sony PlayStation 4
Multiplayer: 256 kbps or faster broadband connection

Recommended requirements

Operating System: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i5-3770 @ 3.5 GHz / AMD FX 8350 @ 4 GHz
RAM: 8 GB
Video card: Nvidia GeForce GTX 970 / GTX 1060 (4GB with Shader Model 5.0) or better or AMD R9 390 / RX480 (4GB with Shader Model 5.0) or better
Hard Drive: 50 GB available storage
Sound: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Peripherals: Windows compatible keyboard and mouse / Microsoft Xbox 360, Microsoft Xbox One, Microsoft Xbox One Elite, Sony PlayStation 4
Multiplayer: 256 kbps or faster broadband connection

Ghost Recon Wildlands به عنوان یکی از سورپرایز های یوبیسافت در جریان E3 2015 بود. عنوانی که خیلی از نگاه ها رو به خودش جلب کرد. بازی توسط شعبه پاریس یوبیسافت در دست ساخت هست و به صورت Open Wold می باشد که بازیکنان می توانند به صورت همکاری چند نفره در زمین وسیع آن به انجام ماموریت ها بپردازند.


اطلاعات بازی:

  • بازی توسط شعبه پاریس یوبیسافت به مدت 3 سال در دست ساخت هست.
  • بازی دارای محیط گسترده و بسیار وسیعی هست، که یاد آور سری Arma هست اما نه به سبک شبیه ساز نظامی.
  • از نکاتی که IGN به اون اشاره کرده اینه که اینبار توی بازی که از لحاظ وسعت نقشه شبیه سری FarCry هست دیگه نیازی به باز کردن Tower نیست.
  • بازی در منطقه ای از بولیوی در جریان هست، داستان بازی در مورد مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و پیدا کردن سرنخ های ارتباط آن ها با مسئولین کشور می باشد.
  • مناطق بازی دارای تنوع بالایی می باشد، از محیط های جنگلی تا کوهستان ها و میحط های برفی
  • در محیط بازی مناطق زیادی برای کشف کردن وجود دارد، شهر ها و روستاها نیز در آن وجود دارند و در طول بازی فقط با دشمن رو برو نخواهد شد. بلکه در منطقه زندگی عادی جریان دارد.
  • بازی دارای چرخه شب و روز و آب و هوای متغیر می باشد که هم بر روی محیط ، هم بر روی NPC ها و هم بر روی نحوه انجام ماموریت تاثیر گذار می باشد.
  • قابلیت انجام بازی به صورت تک نفره و چند نفره موجود می باشد و دوستان شما می توانند هر لحظه که بخواهند به شما ملحق یا از شما جدا شوند.
  • ماموریت ها به صورت خطی نیستند، یعنی حتما ماموریت A اول و بعد B، بلکه می توانید هر زمان هر کدام از آن ها را که خواستید انجام دهید.
  • نحوه انجام ماموریت ها هم بسیار متنوع می باشد، همانطور که در تریلر رونمایی از بازی دیده شد، برای انجام یک ماموریت می توان مخفیانه عمل کرد، بسیار خشن وارد جنگ شد، آبجکت مورد نظر را منهدم کرد و یا حتی آن را دزدید. در کنار همه ی این ها شرایط زمانی و محیطی می تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت شما در مرحله و نوع انجام آن داشته باشد.
  • تمامی وسیله های نقلیه در بازی قابلیت استفاده را دارند، از موتور و ماشین و قایق گرفته با چتر و گلایدر و هواپیما و هلیکوپتر.
  • راه های رسیدن به ماموریت ها باز هست، و اگر به صورت Co oP بازی را پیش می برید لازم نیست همه ی اعضا از یک مسیر به ماموریت برسند، یکی می تواند نقش راننده را داشته باشد، یکی نقش تک تیرانداز ، یکی با چتر به محل ماموریت بیاید و یکی با تمام تجهیزات به دل دشمن بزند، یا کلا از استراتژی دیگری استفاده کنید.
  • تاریخ انتشار بازی هنوز معلوم نیست و اطلاعات زیادی هم هنوز در دسترس نیست ، اما با توجه به مدت زمان ساخت بازی امید هست بازی در سال مالی 2016 عرضه بشه.
اطلاعات جدید (E3 2016)
  • بازی در تاریخ 7 مارچ سال 2017 عرضه می گردد.
  • اولین نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که بازیکن قادر خواهد بود بازی را به صورت کاملا آفلاین تجربه کند که در این حالت کنترل سایر اعضای تیم 4 نفره شما را AI به دست می گیرد. همچنین گفته شده که در این حالت شما قادر خواهید بود دستورات مقدماتی مانند حمله، ایست و غیره را به هم تیمی های خود بدهید.
  • محیط بازی به گفته بعضی از سایت ها از بزرگترین بازی های Open World شرکت یوبیسافت می باشد و شامل محیط های متنوعی از جمله کوهستانی، جنگلی و کویری می باشد.
  • به نقل از PC Gamer سیستم آب و هوایی، چرخه شب و روز و همچنین تجهیزات و سلاح انتخابی شما تاثیر زیادی در روند انجام مراحل خواهند داشت.
  • ماموریت ها به چند بخش تقسیم می شوند و انجام هر کدام از مقدمات می تواند به شما در انجام مرحله اصلی کمک کند.
  • Ghosts از بهترین تجهیزات نظامی آمریکا بهرهمند هستند و از آن ها در انجام مراحل می توانند بهره ببرند. یکی از این تجهیزات که در نمایش E3 نقش پر رنگی داشت، RC Drone بود که با آن می توانید مواضع دشمن را شناسایی کنید. به احتمال زیاد در بازی نهایی با تجهیزات بیشتری به مقابله با دشمن می پردازید.
  • در بازی هدف اصلی شما فلج کردن پایه های کارتل Santa Blanca است تا در نهایت بتوانید به افراد اصلی این گروه دست پیدا کنید و از راز و رمز های آن ها و ارتباطات آن ها با نیرو های دولتی سر در بیاورید.
  • با توجه به آپشن های پیش خریدی که برای بازی در نظر گرفته شده می توان حدس زد که در بازی شما قابلیت شخصی سازی کارکتر خود را خواهید داشت که می توان به انتخاب لباس، اسکین تفنگ و غیره اشاره کرد. همچنین یکی از سازنده ها گفته که در ابتدای بازی شما کرکتر خود را می سازید و هم چنین می توانید برای آن جنسیت مونث را نیز انتخاب کنید.
تا به حال از 3 نفر از اعضای اصلی باند Santa Blanca رونمایی شده که در زیر مختصری از آن ها آورده شده است:

3ck7_grw17-cartel-photo-el-sueno.jpg

شخصی که ملقب به El Sueno است و به عنوان فرد اول گسترش Santa Blanca در بولیوی می باشد، اما با این حال کسی از اسم واقعی او و هم چنین پیشینه او خبری ندارد و تنها افسانه هایی هست که می گویند پسری یازده ساله از قبیله خود جدا شده و به دنبال رویای پادشاهی خود می رود.
در سن 12 سالگی او به عنوان آدم کش شروع به فعالیت در مافیای مواد می کند. اندکی بعد او رویای La Tierra Sagrada سرزمین مقدس را در سر می پروراند. پس از استخدام Nidia Flores که یکی از افراد برجسته و خبره در زمینه قاچاق بود، وی تصمیم می گیرد مافیای خود را به بولیوی مهد قاچاق مواد جابجا کند.
وقتی او پا به بولیوی گذاشت به مردم این حق انتخاب را داد: یا برای او کار کنند یا هرکسی را که دوست دارند خواهد کشت.
از لحاظ شخصیتی او فردی متناقض است، فردی معتقد که حتی برای یاران خود کتاب مقدسی نوشته است اما در عین حال بسیار خشن، فردی بخشنده اما وحشی صفت. کسی که به راحتی به کشتارهای دسته جمعی خود اذعان دارد اما ادعا دارد که هیچ وقت در مورد هیچ چیزی حقیقت را نمی پوشاند.​

3tkv_grw17-cartel-photo-el-cardenal.jpg


Gustavo Serrano ملقب به EL Cardenal. او به Santa Muerto اعتقاد شدیدی دارد و از طریق مقدسات سعی دارد تا زندگی مردم بولیوی و مکزیک را بهبود بخشد. او معتقد است که تنها راه القای وفاداری بهبود بخشیدن به کیفیت زندگی مردم است.
EL Cardenal از مشاورین نزدیک El Sueno است، کسی که به او راه حل های برای جذب افراد را می دهد، در کلیساها به تبلیغات مذهبی می پردازد. او کسی است که پیشنهاد نوشتن کتاب مقدس را به EL Sueno داده است.​

ix51_grw17-cartel-photo-nidia-flores.jpg


Nidia Flores که به عنوان The Beauty Queen نیز شناخته می شود. Nidia کودکی سختی را در پیش داشته و برای بقای خود تلاش بسیاری کرده است. او با هوش و ذکاوت خود پله های موفقیت در مسیر خود را پشت سر گذاشت و به وسیله آن به بالاترین مقامات مافیای مواد مخدر Santa Blanca نیز رسید. او وظیفه معاملات و حمل و نقل های سازمان را بر عهده دارد.​


اطلاعات بالا از منابع زیر گرفته شده:

IGN
GameSpot
PC Gamer


 
آخرین ویرایش:

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
موندم اینا خودشون تست نمیکنن چی ساختن؟تو این بازه یکیشون نبوده بگه این چه گیم پلی خشکیه ما داریم تحویل بازیکن میدیم؟
بازی نیومده با کله خورده زمین معجزه میخواد رسما
 
  • Like
Reactions: kamyy

AghaReza

کاربر سایت
Nov 14, 2007
1,261
نام
آقا رضا
به نظر من که خیلی خوب در اومده بازی.

نکات مثبت:
گرافیک روی Ultra واقعا زیباس
مپ بی نهایت بزرگ
حس تیراندازی تو بازی خیلی خوبه
موسیقی و صدا گذاری عالی!
هوش مصنوعی دشمنا قابل قبول هست

نکات منفی:
هوش مصنوعی همراها ضعیفه.
هندلینگ و فیزیک ماشین ها افتضاح! انگار رو هوا حرکت میکنن.
کنترل بازی به نظرم برای موس و کیبورد اپتمایز نشده. یه جوریه.

به نظرم اصلی ترین دلیلی که بازخوردها بد بوده اسم بازی هست. یوبیسافت ظاهرا میترسه بازیو به عنوان آی پی جدید معرفی کنه.
وقتی اسم بازیو میزارن ghost recon بازی باز یه توقعی از سبک گیم پلی داره. ولی گیم پلی اینجا متاسفانه خیلی با ghost recon فرق داره. بیشتر شبیه فار کرای هست به نظرم.
در کل به نظرم اگر بی توجه به اسم ghost recon برین سروقتش از بازی لذت میبرید.
برای من خرید روز اول نیست ولی در آینده اگر حدود 30-40% تخفیف بخوره قطعا میخرمش.

ویرایش: حتما تو بازی به مرغ ها تیراندازی کنید! خیلی با حال میترکن :)):))
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
خوب Open Beta رو تست کردم ، تغییراتی که نسبت به Closed Beta بود (توضیحات Closed رو قبلا مطرح کردم) رو بخوام بگم ، خوب مشخصه که بیلد ساخت این بتا با بتای قبلی فرق داره ، پرفورمنس بازی کاری ندارم که خوبه یا بده ، اما نسبت به Closed محسوس بهتره ، Stutter اصلا وجود نداره اما هنوز به شدت با SLI مشکل داره و شاید برای درایور باشه که نصب نکردم آخرین ورژن رو ، گیم پلی بازی با توجه به اینکه 2 Operation و Province در این بتا وجود داشت ، از دید من خیلی بهتر بود و چالش برانگیز ، باگ های زیز و درشت بازی نسبت به Closed کمتر شده بود ، بارون خیلی بهتر شده بود ، رانندگی هیچ تغییری نداشت ، همچنین Face Gesture و Motion Capture شخصیت ها که اگه اصلا Motion Capture باشه که از دید من نیست ، فوق العاده بده و بهبودی ام نداشته ، تو Province های 5 ستاره با درجه سختی آخر ، واقعا بازی به طرز عجیبی چالشی میشه ، و یه چیزی که تو Closed Beta به دلیل مشکلات فوق العاده زیادش نمیتونستم بگم این که ، بازی به صورت Solo به نظر من زیاد موفق نیست و حرفی برای گفتن نداره ، اما به صورت CO OP مخصوصا اگر با Squad کاملا هماهنگ باشید ، فوق العاده تجربه ناب و لذت بخشی هست ، که میتونه تا مدت ها لذت بخش باشه ، با توجه به Closed Beta که بازی رو Refund کردم همچنان هم مصمم به خریدش نیستم ، امیدوارم دوستانی که CO OP باز هستند حتما از بازی لذت ببرند ، چند اسکرین شات :

 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
خوب Open Beta رو تست کردم ، تغییراتی که نسبت به Closed Beta بود (توضیحات Closed رو قبلا مطرح کردم) رو بخوام بگم ، خوب مشخصه که بیلد ساخت این بتا با بتای قبلی فرق داره ، پرفورمنس بازی کاری ندارم که خوبه یا بده ، اما نسبت به Closed محسوس بهتره ، Stutter اصلا وجود نداره اما هنوز به شدت با SLI مشکل داره و شاید برای درایور باشه که نصب نکردم آخرین ورژن رو ، گیم پلی بازی با توجه به اینکه 2 Operation و Province در این بتا وجود داشت ، از دید من خیلی بهتر بود و چالش برانگیز ، باگ های زیز و درشت بازی نسبت به Closed کمتر شده بود ، بارون خیلی بهتر شده بود ، رانندگی هیچ تغییری نداشت ، همچنین Face Gesture و Motion Capture شخصیت ها که اگه اصلا Motion Capture باشه که از دید من نیست ، فوق العاده بده و بهبودی ام نداشته ، تو Province های 5 ستاره با درجه سختی آخر ، واقعا بازی به طرز عجیبی چالشی میشه ، و یه چیزی که تو Closed Beta به دلیل مشکلات فوق العاده زیادش نمیتونستم بگم این که ، بازی به صورت Solo به نظر من زیاد موفق نیست و حرفی برای گفتن نداره ، اما به صورت CO OP مخصوصا اگر با Squad کاملا هماهنگ باشید ، فوق العاده تجربه ناب و لذت بخشی هست ، که میتونه تا مدت ها لذت بخش باشه ، با توجه به Closed Beta که بازی رو Refund کردم همچنان هم مصمم به خریدش نیستم ، امیدوارم دوستانی که CO OP باز هستند حتما از بازی لذت ببرند ، چند اسکرین شات :



بابا علی 1 عدد 9 بده خیال هممون رو راحت کن:D

باید بگم که بازی چیز دندون گیری نیست حتی coop با دوستان بازی کردیم بازیم چندان حال نداد باید بگم بازی دقیقا division wild land هست با این فرق که محیطش تغییر کرده با این حال بازی division به مراتب جذاب تر از این بازی هست.
گرافیک بازی در روز خوبه اما ایرادهای زیادی داره
افکت های اتش تفنگ ها من رو یاد doom1 جان کارمک می ندازه انیمیشن هاشم قشنگ 2 نسلی عقبه صداگذاریشم تعریفی نداره محیط شبشم اینقدر تاریکه که هیچی مشخص نیست باید برید تنظیمات تغییر بدین.
اما بدترین مشکلش شاتر فراوان بازی هست بازی با vsync که اصلا قابل بازی نیست الکی فریم افت می کنه با fastsync هم بازم لگ می گیره کلا بازی روان اجرا نمی شه با اینکه بازی به من همیشه بالای 60 فریم می ده اما بازم روان نیست اونم همچین بازی ای که اهمیت زیادی درش داره اگر division بازی نکردید حتما برید سراغ اون بازی چرا که هیچ یک از این مشکلاتش درش نیست به اضافه ی اینکه شوتر بسیار لذت بخش تری داره در کنار اپگریدهای بسیار کاملی تری که داره.
من بازی رو به هیچ کس پیشنهاد نمی کنم با این حال بازی بدک نیست و اگه هیچ بازی ای ندارید می تونید بخریدش اما قطعا ارزش پولی که می دیدید رو نداره.
در نهایت من فکر نمی کنم متای این بازی بالا بشه.
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
بابا علی 1 عدد 9 بده خیال هممون رو راحت کن:D

باید بگم که بازی چیز دندون گیری نیست حتی coop با دوستان بازی کردیم بازیم چندان حال نداد باید بگم بازی دقیقا division wild land هست با این فرق که محیطش تغییر کرده با این حال بازی division به مراتب جذاب تر از این بازی هست.
گرافیک بازی در روز خوبه اما ایرادهای زیادی داره
افکت های اتش تفنگ ها من رو یاد doom1 جان کارمک می ندازه انیمیشن هاشم قشنگ 2 نسلی عقبه صداگذاریشم تعریفی نداره محیط شبشم اینقدر تاریکه که هیچی مشخص نیست باید برید تنظیمات تغییر بدین.
اما بدترین مشکلش شاتر فراوان بازی هست بازی با vsync که اصلا قابل بازی نیست الکی فریم افت می کنه با fastsync هم بازم لگ می گیره کلا بازی روان اجرا نمی شه با اینکه بازی به من همیشه بالای 60 فریم می ده اما بازم روان نیست اونم همچین بازی ای که اهمیت زیادی درش داره اگر division بازی نکردید حتما برید سراغ اون بازی چرا که هیچ یک از این مشکلاتش درش نیست به اضافه ی اینکه شوتر بسیار لذت بخش تری داره در کنار اپگریدهای بسیار کاملی تری که داره.
من بازی رو به هیچ کس پیشنهاد نمی کنم با این حال بازی بدک نیست و اگه هیچ بازی ای ندارید می تونید بخریدش اما قطعا ارزش پولی که می دیدید رو نداره.
در نهایت من فکر نمی کنم متای این بازی بالا بشه.
تو خیلی علاقه به 9 پیدا کردی ، نه ؟! :D:D:D
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,939
نام
احمد
بابا علی 1 عدد 9 بده خیال هممون رو راحت کن:D

باید بگم که بازی چیز دندون گیری نیست حتی coop با دوستان بازی کردیم بازیم چندان حال نداد باید بگم بازی دقیقا division wild land هست با این فرق که محیطش تغییر کرده با این حال بازی division به مراتب جذاب تر از این بازی هست.
گرافیک بازی در روز خوبه اما ایرادهای زیادی داره
افکت های اتش تفنگ ها من رو یاد doom1 جان کارمک می ندازه انیمیشن هاشم قشنگ 2 نسلی عقبه صداگذاریشم تعریفی نداره محیط شبشم اینقدر تاریکه که هیچی مشخص نیست باید برید تنظیمات تغییر بدین.
اما بدترین مشکلش شاتر فراوان بازی هست بازی با vsync که اصلا قابل بازی نیست الکی فریم افت می کنه با fastsync هم بازم لگ می گیره کلا بازی روان اجرا نمی شه با اینکه بازی به من همیشه بالای 60 فریم می ده اما بازم روان نیست اونم همچین بازی ای که اهمیت زیادی درش داره اگر division بازی نکردید حتما برید سراغ اون بازی چرا که هیچ یک از این مشکلاتش درش نیست به اضافه ی اینکه شوتر بسیار لذت بخش تری داره در کنار اپگریدهای بسیار کاملی تری که داره.
من بازی رو به هیچ کس پیشنهاد نمی کنم با این حال بازی بدک نیست و اگه هیچ بازی ای ندارید می تونید بخریدش اما قطعا ارزش پولی که می دیدید رو نداره.
در نهایت من فکر نمی کنم متای این بازی بالا بشه.
ببین این دیگه چیه که با دیویژن مقایسه میشه:eek: بابا به قران همون دیویژن هم اشغالی بیش نیست...هیچ وقت تو عمرم از خرید یک بازی همچون دیویژن پشیمون نشدم! بازی RPG هست مثلا!!! بعد 5 -6 قیافه از پیش تعیین شده واسه بازی تعریف شده همون اول میری تو بازی میلون ها نفر رو شکل خودت میبینی حال ادم رو بهم میزنه داستان قطع... دشمنای تکراری...استراتژی تکراری...مراحل تکراری...بخش pvp بی مفهوم...کلا بخوام ازش ایراد بگیرم تا فردا میتونم براتون ایراد بگیرم! این یوبیسافت من فکر کردم سر بازی های دیگش سر عقل اومده ....و دیگه فاجعه عظیم دیویژن تکرار نمیشه ولی فاجعه بار تر از اون داره میسازه :|
 
  • Like
Reactions: s.1

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,276
نام
مهدی
ببین این دیگه چیه که با دیویژن مقایسه میشه:eek: بابا به قران همون دیویژن هم اشغالی بیش نیست...هیچ وقت تو عمرم از خرید یک بازی همچون دیویژن پشیمون نشدم! بازی RPG هست مثلا!!! بعد 5 -6 قیافه از پیش تعیین شده واسه بازی تعریف شده همون اول میری تو بازی میلون ها نفر رو شکل خودت میبینی حال ادم رو بهم میزنه داستان قطع... دشمنای تکراری...استراتژی تکراری...مراحل تکراری...بخش pvp بی مفهوم...کلا بخوام ازش ایراد بگیرم تا فردا میتونم براتون ایراد بگیرم! این یوبیسافت من فکر کردم سر بازی های دیگش سر عقل اومده ....و دیگه فاجعه عظیم دیویژن تکرار نمیشه ولی فاجعه بار تر از اون داره میسازه :|
نمیدونم بتا گوست رو زدی یا نه ولی واقعا دیویژن با همه ایرادهاش از گوست خیلی بهتره.گوست همون دیویژنه با تغییر محیط و رانندگی اشغال و گیم پلی بیهوده و انفجارهای افتضاح.شاید یه تاخییر 3 ماهه بتونه نجاتش بده ولی تاخیر محاله دیگه و متاسفانه به احتمال زیاد بازی نمراتش کم شه سر کم کاری های یوبیسافت که این ip موفق رو داره به فنا میده
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,939
نام
احمد
نمیدونم بتا گوست رو زدی یا نه ولی واقعا دیویژن با همه ایرادهاش از گوست خیلی بهتره.گوست همون دیویژنه با تغییر محیط و رانندگی اشغال و گیم پلی بیهوده و انفجارهای افتضاح.شاید یه تاخییر 3 ماهه بتونه نجاتش بده ولی تاخیر محاله دیگه و متاسفانه به احتمال زیاد بازی نمراتش کم شه سر کم کاری های یوبیسافت که این ip موفق رو داره به فنا میده
اره بتا رو بازی کردم...از نظر فنی...دیویژن فرسنگ ها ازش بالاتره..منظورم . نور پردازی گرافیک...بافت ها..شوتینگ...انیمیشن ها...و غیره...ولی دلیلی نیست که بگیم دیویژن خسته کننده نیست و کلا بازی خوبی هست:D
 
  • Like
Reactions: ps34

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
تو خیلی علاقه به 9 پیدا کردی ، نه ؟! :D:D:D

اتفاقا تو علاقه داری اگه اخرش 9 ندادی:D
کاری با کیفیت خود Wildlands ندارم، اما جدا کجای این بازی شبیه Division هست؟! همه جا صحبت از Far Cry و MGS دیده شده، اما Division نه!

بازیش کردی؟ نیست؟ تا شباهت چی معنی کنید؟ اصلا بازی دقیقا کپی پیست هست اگر من گست بازی ام این بازی گست نیست همون division با محیط متفاوت هست حتی فرمول گیم پلی بازی هم دقیقا همون هست برید داخل 1 محیط بشید چند نفری 1 تعداد دشمن بکشید کلی رانندگی کنید ماموریت بعدی حالا division محیط هاش کوچک بود پیاده گس می کردیم اینجا باید ماشین های شبیه کارتون(جعبه) برونیم:D
 
  • Like
Reactions: Polaris

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
اتفاقا تو علاقه داری اگه اخرش 9 ندادی:D


بازیش کردی؟ نیست؟ تا شباهت چی معنی کنید؟ اصلا بازی دقیقا کپی پیست هست اگر من گست بازی ام این بازی گست نیست همون division با محیط متفاوت هست حتی فرمول گیم پلی بازی هم دقیقا همون هست برید داخل 1 محیط بشید چند نفری 1 تعداد دشمن بکشید کلی رانندگی کنید ماموریت بعدی حالا division محیط هاش کوچک بود پیاده گس می کردیم اینجا باید ماشین های شبیه کارتون(جعبه) برونیم:D

division به این شرف داره . گرافیک خفن و عالی داشت

سری گوست ریکون فقط : future Soldier عالی بود . 10 مرحله سخت و نفس گیر داشت . اکشن زیبا . لباس نامریی کنندش عالی بود . مخفی کاری زیاد داشت . اکشن عالی و درگیر کننده ولی این شماره علی رغم محیط بکر و زیبا در امریکایی جنوبی المان های یک بازی خفن رو نداره . نتونستن از پتانسیل محیط استفاده بکنند
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
من نه آلفا رو بازی کردم نه بتا اما اینو میدونم که سری گوست ریکون هیچ وقت عناصر rpg نداشته . از این لحاظ به هیچ عنوان نمی تونه مثل دیویژن باشه .
 
  • Like
Reactions: PrinceofPersiα

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
این بازی و دیویژن رو من با نوژن ساعت ها Coop زدیم . ولی این کجا و آن کجا! . وایلد لندز خیلی بد بود . ماشین سواری و هندلینگ خودروها افتضاحه . انیمیشن های شخصیت ها به طرز عجیبی منسوخه و طراحی صورت کاراکتر ها از فاجعه گذشته . یه جاهایی گرافیکش خوبه و یه جاهاییش واقعا بده . وقتی سوار هلی کوپتر میشیم و اوج میگیریم گرافیک بازی میشه مثل بازی های PS1 . جاست کاز کجا و این کجا . ماموریت ها هم تعریفی نداره . اون جو مخوف و رئال دیویژن هر بنی بشری رو عاشق خودش میکنه .
این بازی هم بسیار بد فریم میده . و استاتر و لگ زیادی توش دیده میشه . من با کارت 1070 اصلا نتونستم تا Extreme گرافیک رو بالا ببرم.در صورتی که چیز خاصی برای ارائه نداره .( انویدیا باز فلکه .. رو تو بازی باز کرده).
این یوبی معمولا وقتی یه فرمول جدید تو بازی سازی کشف میکنه تا وقتی شیرشو نکشه ول کن نیست . مثل اسسیس کرید، فارکرای، دیویژن و ...
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
جالبه دوستان می گن بازی هم کردن و همچنان محکم ایستادن که بازی همون دیویژن هست و پوست عوض کرده! یعنی اینکه توی یه دنیای باز با دوستان بتونین بازی کنین و آدم بکشین بازی رو یکی می کنه؟ اگه اینطوری حساب کنیم همه بازی ها یکی هستن.

در هر حال این دو بازی از لحاظ گیمپلی و مکانیک های گیمپلی هیچ ربطی به هم ندارن. یه سری تفاوت ها

توی Division اصلا خبری از مخفی کاری نیست، در صورتی که اینجا یکی از ارکان اصلی گیمپلی هست.

سیستم Loot و Level Up توی دیویژن نقش خیلی مهمی داره، اما اینجا کلا متفاوت هست و Level اصلا در کار نیست و فقط دسترسی به یک سری قابلیت دارید.

Wildlands کاملا داستان محور هست و چه تکی و چه گروهی قابل اتمام، و قرار هم نیست ساعت ها بعد از اتمام بازی شما درگیر باشید و برای گرفتن اسلحه با لول بالاتر و ... با اون دست و پنجه نرم کنید.

نوع تیر اندازی و کشتن دشمن ها به صورت واقعی طراحی شده و خبری از خالی کردن یه خشاب کامل برای کشتن کسی نیست.

کلا تفاوت های این دو بازی خیلی زیاد هست به طوری که میشه گفت اصلا هیچ ربطی ندارن به هم، داشتن دنیای باز و تفنگ بازی دلیل یکی بودن بازی ها نیست.
 

hrdpc1

کاربر سایت
Oct 28, 2006
207
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: -Poormaz-

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر