Multi Platform For Honor

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
February 14, 2017
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
y1xi_fh-marching-fire-feature-image.png


Title: For Honor
Developer:
Ubisoft Monteal
Publisher: Ubisoft
Release Date: 14-Feb 2017
Director: Roman Campos-Oriola
Platforms: PC - PS4 - Xbox One
Official Website
MINIMUM
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i3-550 | AMD Phenom II X4 955 or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX660/GTX750ti/GTX950/GTX1050 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon HD6970/HD7870/R9 270/R9 370/RX460 with 2 GB VRAM or more – See supported List */**
SYSTEM RAM: 4GB
Resolution: 720p@30FPS
Video Preset: Low
VSync: Off

RECOMMENDED
Resolution: 1080p@ ~60FPS
Video Preset: High
VSync: Off
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2500K | AMD FX-6350 or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX680/GTX760/GTX970/GTX1060 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon R9 280X/R9 380/RX470 with 2 GB VRAM or more – See supported List */**
SYSTEM RAM: 8GB
For Honor یکی از IP های جدید شرکت یوبیسافت است که در جریان E3 2015 معرفی شد.

8fag_6g9y_6-18-2015_6-30-20_pm.jpg

اطلاعات بازی:


  • For Honor یک بازی مبارزه ای سوم شخص با سلاح سرد است.
  • سیستم مبارزات بازی توسط سازندگان Art of Battle نامیده می شود.
  • اساس مبارزات در بازی، به مقابله رو در رو با دشمن و استفاده از امکانات گیم پلی مانند قابلیت های هر هیرو، زمان بندی و ... است.
  • موارد مهمی در گیم پلی این عنوان وجود دارد که موجب نوین بودن آن در صنعت گیم می شود. مانند 3 جهت اصلی برای حمله و دفاع!
  • در مبارزات علاوه بر 3 جهت اصلی و خط سلامتی، خصوصیات منحصر به فرد هر هیرو و استامینا نقش اساسی بازی می کنند. همچنین حرکات مشترکی مانند Parry و Guard Break نیز در بازی وجود دارد.
  • سعی شده که سرعت مبارزات در بازی به واقعیت نزدیک باشد، بنابراین انتظار حرکات عجیب و گیم پلی بسیار سرعتی را نباید از آن داشت.
  • در حال حاضر 22 هیرو در بازی وجود دارد. 6 هیرو مخصوص هر یک از فکشن های شوالیه ها، وایکینگ ها و سامورایی ها و 4 هیرو که با آپدیت Marching Fire به بازی اضافه گشته و متعلق به گروه Wu Lin هستند.
  • هیرو ها در بازی به چهار کلاس تقسیم می شوند.
    • Vanguard: کلاس نرمال بازی هستند. اصولا فراگیری فنون آن ها از سایرین راحت تر است و به تازه وارد ها توصیه می گردد. قدرت تهاجمی و تدافعی این گروه به صورت متعادل تقسیم شده است.
    • Heavy: همانطور که از اسم این گروه پیداست، هیروهای این گروه بیشتر جنبه تدافعی دارند، سرعت ضربات به نسبت پایین تر اما با قدرت بیشتر!
    • Assassin: هیروهای این گروه خط سلامتی کمتری دارند، ضربات سریعی وارد می کنند و در دفاع نسبت به سایرین ضعیف تر هستند.
    • Hybrid: این گروه از هیروها بین 3 کلاس بالا جای می گیرند و معمولا ترکیب 2 تا از آن ها هستند. فراگیری مبارزات با این دسته به علت پیچیدگی بالا سخت تر است.
  • شاید بتوان گفت 90 درصد تمرکز بازی بر روی بخش Multiplayer است، با این حال بازی بخش Story Mode نیز دارد که به آن پرداخته خواهد شد. اما بخش چند نفره این عنوان شامل چندین مد می شود که به شرح زیر است:
    • Duel: این مد مخصوص مبارزات تک به تک است. در این حالت مواردی مانند Gear Stats و Revenge Mode غیر فعال هستند و هیرو شما تنها شخصی سازی ظاهری خود را حفظ می کند.
    • Brawl: در این مد مبارزه به صورت 2vs2 صورت می پذیرد. در این مد نیز خبری از Gear Stats نیست، اما می توانید از Revenge Mode استفاده نمایید.
    • Elimination: در این حالت مبارزات به یک دوئل 4vs4 گسترش پیدا می کند که در آن هم Gear Stats فعال است و هم Revenge Mode. همچنین Modifierها نیز در قسمت های مشخص نقشه قابل دسترسی هستند.
    • Skirmish: این مد مانند Team Death Match بوده و هر تیمی که بتواند زودتر به میزان معینی امتیاز برسد برنده مسابقه است. این حالت نیز 4vs4 است.
    • Tribute: این حالت تا میزانی مشابه مد معروف Capture the Flag است. در این مد 3 پرچم در نقشه وجود دارد که بازیکنان هر تیم باید آن ها را بدست آورده و با برگرداندن به Base و قرار دادن آن در یکی از بخش های مشخص شده و محافظت از آن پیروز میدان گردند. پرچم ها در هر بخشی قرار داده شوند موجب اضافه گشتن قدرت تهاجمی، قدرت دفاعی و هوشیاری می گردند که بسته به موقعیت بازی استراتژی خاصی را ایجاد می کنند. هر تیمی که بتواند هم زمان هر 3 پرچم را در اختیار گیرد و مدت کوتاهی از آن محافظت کند برنده میدان است. در غیر این صورت هر تیمی که در انتهای زمان مشخص شده، پرچم بیشتری در اختیار داشته باشد برنده خواهد شد.
    • Domonion: محبوب ترین مد بازی Domonion است که در آن دو تیم 4 نفره بر سر کنترل نقاط به رقابت می پردازند. هر تیم که به امتیاز 1000 برسد تنها یک شانس به تیم مقابلش داده می شود که این امتیاز را بازگرداند و در غیر این صورت بازنده میدان خواهد بود.
    • Breach: این مد بازی جدیدترین مد است که در آپدیت Marching Fire اضافه گشت. در این حالت یک تیم به قلعه تیم مقابل حمله می کند و باید از سد 2 در بزرگ گذشته و فرمانده مدافع را بکشد. در مقابل تیم مدافع باید از ورود مهاجمان جلوگیری کند. این مد بزرگ ترین نقشه های بازی را به خود اختصاص داده و زمان بیشتری برای اتمام هر راند آن لازم است.
  • در توضیحات بالا به چند مورد اشاره شد که هر یک را معرفی می کنیم:
    • Gear Stats: در بازی هر هیرو پیشروی (Progression) مخصوص به خود را دارد. یعنی با هر کدام که بازی کنید، امتیاز و لِول مخصوص به همان هیرو را دریافت می کنید. شخصی سازی هیروها دو دسته است. دسته اول کاملا ظاهری بوده که شامل رنگ، Ornament و ... می شود. دسته Stats هیرو را تا درصدی تغییر می دهد. مانند افزایش قدرت حمله تا 10% و ... ! البته در آپدیت Marching Fire سیستم Perk جایگزین Stats خواهد شد. به این صورت که با ترکیب Weapon و Armorها مختلف، می توانید Perkهای مختلفی را فعال کنید و هیرو را بر اساس نوع بازی خود شخصی سازی نمایید.
    • Revenge Mode: این حالت با نواری نمایش داده می شود که در صورت پر شدن آن می توانید فعالش کنید. در این حالت قدرت حمله و دفاع شما تا میزان قابل توجهی افزایش می یاید که در شرایط یک در مقابل چند دشمن بسیار کارآمد است. پیش از سیستم Perk بسیاری از عوامل آن مانند مدت زمان فعال بودن، میزان افزایش قدرت حمله و دفاع و ... به Gear Stats وابسته بود.
    • Modifier: مودیفایرها در مد های خاص در قسمت های از نقشه وجود دارند که با بدست آوردن هر کدام یکی از قابلیت های شما به صورت چشمگیری برای مدت زمانی مشخص افزایش می یاید.
  • موارد بسیاری در گیم پلی بازی نقش دارند که توضیح همه آن ها از حوصله تاپیک خارج خواهد بود و پیشنهاد می گردد بازیکنان با تجربه بازی به آن ها پی ببرند.
  • با وجود اینکه تمرکز بازی بر روی بخش چند نفره است، اما بخش داستانی بازی کامل بوده و روایت مناسب به همراه داستانی جالب، شخصیت های به یاد ماندنی و ... را در اختیار می گذارد. همچنین این بخش برای آماده شدن و فراگیری اصول اولیه و اصلی بازی بسیار مناسب است.

تیم سازنده بازی از روز عرضه به پشتیبانی کامل از آن پرداخته و علی رقم مسیر دشوار، سخت و نا امید کننده ای که پیش رویشان قرار گرفته بود، توانستند بازی را در مسیر دست خود قرار دهند. و حالا با کسب 15 میلیون بازیکن بازی همچنان به راه خود ادامه می دهد و سازندگان گفته اند که پشتیبانی از بازی ادامه دارد و این بازی همچنان گسترده تر و بهتر می شود.

Coming with Marching Fire
4hnv_fh_game-info-v2-faction-wulin_ncsa.png

Wu Lin Faction

Shaolin
93is_10-16-2018_1-11-23_pm.jpg


The Shaolin are fierce warrior monks known for their athletic, monkey-like fight style, and their prowess with a staff. They hold their written prayers close to them at all times

Tiandi
1x5c_10-16-2018_1-11-59_pm.jpg


The Tiandi are loyal protectors to Kings, Queens, and Emperors. They are masters of the dao blade, the weapon of choice for these Royal Guards

Jiang Jun
ea2m_10-16-2018_1-12-22_pm.jpg


The Jiang Jun are generals among the Ancient Chinese armies. They are wise leaders who have mastered the guandao weapon

Nuxia
yzgc_10-16-2018_1-12-42_pm.jpg


The Nuxia are trained bodyguards and assassins who often disguised their talents through dance. They are deadly artists of the hook swords

New PVP Mode: Breach
Live the fantasy of storming or protecting a well-fortified castle equipped with ballistas, fire cauldrons, and archers
Attackers must breach the castle using a battering ram, while defenders must try to stop them at all costs to protect their lord
This strategic, team-based multiplayer mode brings an adrenaline-fused layer of depth to the game, along with three new maps


Arcade Mode
Arcade is a new solo or co-op mode where players fight battles and earn rewards that carry over to all multiplayer modes. Explore new Heroes and level them up before taking them into PvP. Offering infinite replayability, this quick play mode will deliver a new battle every time with varying objectives, enemies, and modifiers


Graphical Enhancements

Three New Maps Exclusive to Breach Mode

Perks

New User Interface

New Gears for Every Hero

Fight & Game Balance
.
.
.​


What's Coming Next
s52v_forhonorharbinger.jpg


  • بازی به مبارزات تن به تن به صورت سوم شخص و با شمشیر و سلاح های سرد توسط 3 گروه می پردازد.​
  • نمایش بازی از قسمت چندنفره بازی بوده که دو گروه مقابل هم قرار می گیرند، و برای به دست آوردن کنترل موقعیت های استراتژیک به مبارزه می پردازند.​
  • در هر تیم 4 پلیر به عنوان رهبر و تعداد زیادی از سربازان به عنوان لشگر بازیکنان را همراهی می کنند.​
  • مبارزات با شمشیر و سلاح های سرد دیگر مخصوص به هر گروه مانند تبر و یا کاتانا شکل می گیرد.​
  • مبارزات به صورت تن به تن و سوم شخص می باشد. در طول مبارزه فقط دکمه زدن به کار نمی آید، بلکه می توانید جهت ضربه ، نوع ضربه و شدت آن را خودتان کنترل کنید، همه ی این موارد در هنگام دفاع کردن و دفع حملات هم به کار می آید.​
  • بازی مد های مختلفی را دارد که هنوز اطلاعات کاملی از آن در دسترس نیست.​
  • بازی را می توانید به صورت تک نفره هم انجام دهید، اما هنوز معلوم نیست که آیا بخش داستانی برای بازی در نظر گرفته شده یا همین مد های بازی را می توان با Bot انجام داد.​
  • در طول بازی شما Level Up می شوید و می توانید سلاح ها و زره های خود را آپگرید کنید.​
  • بازی تا به حال شامل 3 کلاس معرفی شده می باشد که احتمال زیاد در نهایت هم همین 3 کلاس را در بازی خواهیم دید. اما هر کدام از آن ها دارای سبک مبارزه متفاوت، انیمیشن های متفاوت ، تفاوت ظاهری و نقات قوت و ضعف خود می باشند. همچنین هر کدام از کلاس ها دارای Ability های مختلفی نیز می باشند، مثلا در یکی از نمایش ها کلاس سامورایی دستور شلیک تیر بر سر دشمنان را داد.​
  • هر کدام از کلاس ها قابلیت انتخاب شخصیت مرد با زن را دارند.​
  • بازی دارای المان های فانتزی مانند وجود دراگون نیست.​
  • در مد نشان داده شده (Capture) وقتی تیمی هر 3 نقطه استراتژیک را در دست بگیرد تیم مقابل قابلیت Respawn خود را از دست می دهد.​
  • تاریخ انتشار بازی هنوز به طور دقیق معلوم نیست، اما احتمال عرضه آن در سال 2016 می رود.​

تصاویر بازی




 
آخرین ویرایش:

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
امروز سرور بازی عالی بود هر مودی میزدم راحت پیدا میکرد اما دیروز داغون بود در کل با قطعی سرور بازم حال میده
 

Coffee Addicted

Better be careful The killer might be near
کاربر سایت
Dec 19, 2006
1,278
بازی هایی که کلا آنلاین هستن باید از فکر مثلا فیزیک خوب بازی بیایید بیرون!چون اصولا برای نمایش گرافیک نیست الان محبوب ترین بازی های آنلاین استیم گرافیک چندان خوبی ندارن ولی گیم پلی عالی دارند
این بازی یکی از اعتیاد آور ترین بازی هایی هست که ساخته شده
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
کلا یوبی سافت داره می زنه تو کار بازی های تمام انلاین (به فکر کشورهای جهان سوم بلکه چهارم مثل ایران هم باشه . (سرعت لاک پشتی / تعرفه ها و قیمت ها نجومی ) )
 
  • Like
Reactions: pouyasony

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,825
نام
نـــــــویـــــــــد
خب ریدر رو بار دومم به اصطلاح پرستیژ کردم
دیگه ۲روزی باید استراحت بدم به بازی :D
این چند روزی که همه چی اوکی شده خیلی چسبید
اون Outfitعه Mythic رو هم گرفتم واسش خیلی جالبه ، رعد و برق میزنه رو سر و کلش ، وقتی هم اکسکیوشن میزنه برق میره توی بدن حریف :D
در کل لحظات خوشی رو گذروندیم ، البته اینم اعصاب خوردی خودشو داره اما کلا خوبه :D
 

VERGIL

کاربر سایت
Apr 21, 2006
926
نام
AMIR
دوستان بازی بخش داستانی هم داره یا نه و میشه تکنفره بخش داستانی رو رفت .بعد الان بعضی سایتها اشتراکی میدن راحت میشه بازی کرد .
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,332
دوستان بازی بخش داستانی هم داره یا نه و میشه تکنفره بخش داستانی رو رفت .بعد الان بعضی سایتها اشتراکی میدن راحت میشه بازی کرد .
بازی بخش داستانی داره ولی گویا برای بخش داستانی هم باید انلاین بود ک دراینصورت سی دی کی اشتراکی معنی پیدا نمیکنه
 
  • Like
Reactions: kamyy

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,980
نام
Mohammad
یه ضربه ای هست که دفاع نمیشه و باید حتما جای خالی بدی.برای زدنش باید R1 و R2 رو همزمان فشار بدی؟
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,825
نام
نـــــــویـــــــــد
یه ضربه ای هست که دفاع نمیشه و باید حتما جای خالی بدی.برای زدنش باید R1 و R2 رو همزمان فشار بدی؟

بلی ، البته فکر کنم بشه Parry کردشون ، مثلا خودم با ریدر زدم دیدم پری کردن ملت ، ولی سخته ، راه بهتر همون جا خالی دادنه
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
دوستان بازی بخش داستانی هم داره یا نه و میشه تکنفره بخش داستانی رو رفت .بعد الان بعضی سایتها اشتراکی میدن راحت میشه بازی کرد .

امکان نداره این بازی اشتراکی باشه این بازی سیوش کاملا انلاین هست اشتراکی بزنی؟ بعد اینکه اصلا 2 نفر با هم نمی شه ساین بشن.

لعنت به این یوبی شت که سرورهاشم ایراد داره گاهی سینک نمی شه بازیم سیو نمی شه باز باید از اول برم یا ممکنه ارتقای بخش مولتی بازی بپره احه شما که بلد نیستید چرا از این کارا می کنید.
 
  • Like
Reactions: kamyy

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
Hello warriors, due to a global Ubisoft online outage this past weekend affecting many games including For Honor, many of you were unable to access the battleground. Because of this we’re granting everybody who played For Honor between Feb 13th and Feb 26th at 2:00 am EST a 3-Day Champion status this coming weekend (March 3-5), for all platforms. When you log into the game on March 3rd your account will have been granted the Champion Status (all accounts should be processed by midnight EST).

For those unfamiliar with Champion Status, it provides:

- More Salvage from dismantling Gear
- More end-match Loot
- +25% XP Boost
- 3 Exclusive Champion Emblems
- An Exclusive Champion Icon next to your name
- +10% XP Boost for all players on your team
- Champion Statuses stack (i.e.: if you bought the Season Pass, you will get 3 extra days)

In addition to the compensation, this same weekend there will also be a special community Order that will grant participants double the amount of Steel they usually get, so make sure to join us on the battlefield.

We’ll see you in battle!
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
Patch Note: 1.03
NOTE: V1.03 for XB1 and PS4 has been submitted for certification with Microsoft and Sony, respectively. We will update you with the timing of their release when we have it.
Feats
Shugoki
  • Fixed a bug that caused players to lose the “Hard to Kill “ Feat upon death.​
Orochi & Berserker
  • Addressed bugs with their area of effect (AOE) ground Feats not working if the player stopped moving​
  • The Orochi's Nail Bomb & the Berserkers Stun Trap Feats now apply their damage effects correctly to characters who trigger the trap, but stop moving towards the trap, as it was intended.​
Valkyrie
  • The Valkyrie Bloodlust Feat is now triggered on all types of kills as it was intended.​
Berserker, Warlord, & Valkyrie
  • Tweaked the “Rush” Feat animation transition bug from idle to sprint animations​

Fight
All Fighters
  • We reverted the Guardbreak mechanics to the Beta behavior in order to have it be a more usable skill. Guardbreak is no longer un-counterable if you're Guardbroken during Guardbreak startup.​
  • Attacks that cannot be blocked because they are too fast no longer display the Unblockable Attack feedback.​
  • Fixed camera clipping issues with walls on executions​

Peacekeeper

Some tweaking was made on the Peacekeeper during the Beta, which caused some bugs and unintended changes. We are changing some of her moves to behave as designed.
  • Fixed the Peacekeeper Guardbreak and Bleed stacking bug​
    • Stab 1 applies 2 dmg + 15 Bleed dmg over 10 sec​
    • Stab 2 applies 2 dmg + 12 Bleed dmg over 8 sec​
    • Stab 3 applies 2 dmg + 9 Bleed dmg over 6 sec​
    • Bleed damage now stacks up for a total of 36 dmg, in the Beta this total was higher (45dmg) but has been reduced for balancing along with the accompanied bug fix​
  • Increased the range of the Peacekeeper Stab Attack to fix issues with missed stabs and therefore not applying Bleed​
    • Stab range increased from 1 m to 2 m​
  • Changed the range distance of the Peacekeeper Light Attack. She can now connect a Light Attack after a parry.​
    • Normal Light Attacks had their range increased by 0.25 m; from 2.75 m to 3 m​
Berserker & Conqueror
  • Light Attack recoveries decreased to prevent free Guardbreak on Block. This was never the intended behavior.​
    • Berserker's Light Attacks and chained Light Attacks recoveries on Block reduced from 900 ms to 700 ms​
    • Conqueror's Light Attacks and chained Light Attacks recoveries on Block reduced from 900 ms to 700 ms​

Valkyrie

Overall Valkyrie gameplay update/buff. We found that the changes we made during our latest Technical Test were impacting too much the dueling abilities of the Valkyrie. She has gone from the 1st place in Win/Loss in Duel to the last spot.We’ve made some of her moves a little faster and we’ve added some mix-ups.
  • Pouncing Thrust & Hunter's Strike damage increased from 12 dmg to 17 dmg​
  • Pouncing Thrust & Hunter's Strike can link into Light Chain faster: from 400 ms – 900 ms to 200 ms – 500 ms​
  • Light Attacks recoveries reduced by 100 ms​
    • Light Attack Miss Recovery 900 ms to 800 ms​
    • Light Attack Hit Recovery 700 ms to 600 ms​
    • Light Attack Interrupt Block Recovery 800 ms to 700 ms​
    • Light Attack Regular Block Recovery 700 ms to 600 ms.​
  • Light Chain second Attack Startup reduced by 100 ms, recoveries reduced by 100ms​
    • Light Chain second Attack Startup 600 ms to 500 ms​
    • Light Chain second Attack Miss Recovery 800 ms to 700 ms​
    • Light Chain second Attack Hit Recovery 600 to 500 ms​
    • Light Chain second Attack Interrupt Block Recovery 700 ms to 600 ms​
    • Light Chain second Attack Regular Block Recovery 600 ms to 500 ms​
  • Shield Crush can now be chained into Light Chain​
    • After 400 ms into Hit Recovery​
    • After 500 ms into Miss Recovery​
  • Hunter's Rush Recoveries shortened by 200 ms​
    • Miss recovery 1000 ms to 800 ms​
    • Hit recovery 800 ms to 600 ms​
    • Interrupt Block recovery 900 ms to 700 ms​
    • Regular Block recovery 800 ms to 600 ms​
Orochi
  • Increased the dodge back on the Orochi’s “Riptide Strike”​
    • Increased the backward displacement from 1.75 m to 2 m​
Game mode
Duel, Brawl, Elimination
  • Bots joining an in-progress match will be dead for the current round.​
Miscellaneous
  • Changed Music in Face Off screen​
  • Various bug fixes​
UI Fixes

FIXED: Map overview is displayed when user tries to preview emblem in emblem editor when accessed in between Next Match timer screen
FIXED: Non-Full Screen Videos are stretched in non 16:9 screens
FIXED: UI Issues with Hero Customization & World map UI in 21:9 aspect ratio
FIXED: Conflicting Scroll areas in Game Mode Selection
FIXED: Wrong tip for quick chat controls appear when using keyboard and mouse
FIXED: The mouse disappears after skipping the faction War video
FIXED: Button prompts not displayed correctly in tutorial hints if user assigned buttons, which are too long
FIXED: Controller Button depiction is displayed in instructions on face off screen even if controller is not connected
FIXED: Scroll bar is incorrectly displayed to the left side of the page on selecting Key mapping with the mouse or keyboard
FIXED: Bot settings in “Custom Match” blocked for keyboard when the mouse is moved
FIXED: Pressing A to buy items in the store is instant instead of Hold
FIXED: X/Y/Ä is not recognized properly on the Key Mapping Page with a German keyboard layout
FIXED: Mapping < on German keyboard shows black icon
FIXED: Key binding does not support all the special characters

Chat Fixes

FIXED: post match chat position too low
FIXED: Scrolling down a long list in IME crashes the game
FIXED: Group leader can only see their own messages in custom matches
FIXED: Chat not accessible after restarting game flow
FIXED: IME - visual elements missing for edit mode (underline/rectangle)

Graphics Fixes

FIXED: Full screen not working after restarting the game
FIXED: Crash when the correct GPU driver is not found
FIXED: Shadow Flickering on Player on Extreme Settings
Controls Fixes

FIXED: Game does not detect Dualshock 4 controller connected via DUALSHOCK 4 USB Wireless Adapter
FIXED: Game does not detect Thrustmaster Firestorm Dual Analog 3 Gamepad
FIXED: “Full Block” in-game action not working for Steam Controller
FIXED: “Left Guard”, “Right Guard”, “Top Guard” ingame actions not working for Steam Controller

General Fixes

FIXED: Recording and Screenshot capturing with 'Radeon ReLive' not working
FIXED: Push to talk does not work if popup is on screen
FIXED: Ansel - Some UI elements remain visible with Ansel enabled

Additional Changes:

UI Improvements

· PC Mouse & keyboard now have separated loading screen tips
· Player widget is now clickable with shortcuts to (Emblem editor, Profile &Store page)
· Adjust chat log position to avoid critical overlaps in menus
· Removed "Map overview" from story mission selection screens
· Improve Mouse + Keyboard handling of the Bot selection page

Graphics Improvements

· Visual Improvement to nVidia's HBAO+
· Improved HZB generation on higher resolutions (4K)

General Improvements

· EAC displays better error descriptions to players
· Fixed multiple crashes


آپدیت ابتدا فردا برای PC عرضه میشه و بعد از هماهنگی های لازم با سونی و ماکروسافت برای کنسول ها
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر