Torment: Tides of Numenera | PC

Torment-Tides-of-Numenera.jpg


TORMENT:TIDES OF NUMENERA
?what does one life matter

Developer: inXile Entertainment
Publisher: Techland
Producer: Brian Fargo
Director: Kevin Saunders

Engine: Unity
Platforms: Microsoft Windows, OS X, Linux, PlayStation 4, Xbox One
Genre: CRPG
Mod: Single-Player
5 اسفند Release Date: 28 February,2017//1395


رنسانس سبک نقش‌آفرینی!
Torment: Tides of Numenera، مسلما یکی از موردانتظارترین عناوین برای RPGباز هاست. این بازی یک RPG تک‌نفره با دوربین ایزومتریک، و در واقع دنباله معنوی Planescape: Torment محسوب می‌شود که در سال 1999 عرضه شد و علاوه بر اینکه مورد تحسین منتقدین بسیاری قرار گرفت، استانداردهای جدیدی را در این سبک تعریف کرد. Torment جدید توسط inXile Entertainment، شرکتی که اخیرا عنوان موفق Wasteland 2 را عرضه کرد، با موتور گرافیکی Unity در حال ساخت است.
داستان این عنوان در دنیای خیالی Numenera و در عصری که توسط عالمان، Ninth World نام گرفته است به وقوع می‌پیوندد. این عالمان معتقدند که پیش از این زمان، هشت عصر بزرگ وجود داشته که بنا به دلایلی نامشخص از بین رفته اند و خرابه‌ها و بقایایی عجیب و ماورای تصور بشر از امپراتوری‌های عظیم آن دوران باقی مانده است.
ارباب بزرگی با انجام پژوهش‌هایی جنون‌وار و طولانی، مدت مدیدی را صرف مطالعه در مورد نحوه فرار از مرگ کرده و سرانجام می‌تواند با استفاده از میزبان‌های متعدد (ترک بدن فیزیکی خود و تولد دوباره در بدنی دیگر)، قرنهای بسیاری را زندگی کند و به موجودی فناناپذیر تبدیل شود. اما این روش او یک اثر جانبی نیز داشت و آن هم Last Castoff (شخصیت اول بازی) است. به هنگام ترک این بدن‌ها هر کدام از آن‌ها هوشیاری خود را به دست آورده در حالی که هیچ حافظه‌ای از گذشته به خاطر نداشتند. اعمال این مرد، که برخی او را Changing God می‌نامیدند، باعث جلب توجه محافظی کهن با نام The Sorrow می‌شود که قصد نابود کردن این مرد و مخلوقاتش را دارد. حال این وظیفه شماست که به عنوان Last Castoff، ارباب خود را پیش از آن‌که Sorrow (در ابتدا Angel of Entropy نام داشت) او را پیدا کند، بیابید. همچنین جواب سوال اصلی بازی را: زندگی یک نفر چه اهمیتی دارد؟

این عنوان، با کمک‌های مردمی ساخته خواهد شد و جالب توجه است که توانست در کمپین کیک‌استار با رسیدن به مبلغی بیش از 5 میلیون دلار، که بسیار فراتر از هدف مالی تعیین شده توسط سازندگان بود، رکورد جدیدی ثبت کند.
Torment: Tides of Numenera همان‌گونه که طرفداران انتظار دارند، از لحاظ دیالوگ‌ها و گفتمان بین شخصیت‌های بازی، بسیار غنی خواهد بود. Torment جدید تجربه‌ای سنتی‌تر، را در قالب یک بازی RPG ارایه خواهد داد. بیشترین تمرکز Torment بر روی داستان و شخصیت‌های آن است. در Torment شما بین دنیاهای مختلفی سفر خواهید کرد، هم‌پیمانان و دشمنانی پیدا خواهید کرد و از حقیقت پرده بر خواهید داشت. حقیقتی که برای همیشه، دنیای Numenera را تغییر خواهد داد. گذشته‌ای را کشف خواهید کرد که ارباب شما آن را دزدیده است. گذشته را بازیابی خواهید کرد تا آینده را داشته باشید. انتخاب‌ها همگی به دستان شماست. انتخاب‌هایی که میراث شما را شکل خواهند داد.
این عنوان به صورت DRM-free عرضه خواهد شد.


 
آخرین ویرایش:

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
از این لینک میتونید تریلر A world unlike any other رو دانلود کنید
این از خود original torment هاردکور تر بود :D
به نظرم خیلی‌ هم نباید به گیمپلی کلاسیک نزدیک بشن،یه سری نو آوری‌ها مثل Pillars نیاز هست در هر حال.
 

dragonslayer

کاربر سایت
Jul 22, 2012
534
نام
محمدرضا
داشتم دنبال اطلاعات در مورد این بازی میگشتم . چند تا مقاله و مصاحبه از این بازی خواندم . یک مقاله توی سایتeurogamer از این بازی پیدا کردم که به نظرم خیلی مقاله ی خوبی بود . این هم جالب ترین بخش مقاله :
"If you choose to seek out one companion earlier than another, then the other companion will be gone from where they are - they might be dead," says McComb. "Or they might be in a situation where you're going to have to work a whole lot harder to extricate them from it. Or they might be getting into something that can change the course of the story.
دو مورد هم باید توی پست اول تاپیک اصلاح بشه . اولیش اینه که سیستم مبارزات بازی از real-time with pause به turn-based تغییر پیداکرده . پس دیگه dragon age مصداق مناسبی برای گیم پلی بازی نیست و گیم پلی بازی بیشتر شبیه به divinity : original sin یا wasteland 2 میتونه باشه . دوم این که نام angel of entropy به sorrow تغییر پیدا کرده .
 
آخرین ویرایش:

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
هفت روز دیگه دیگه بتای بازی شروع می‌شه، 26 ژانویه هم به صورت Early access وارد استور استیم می‌شه و مردم می‌تونن تجربش کنن.گفته شده نسخه بتا اکثر قسمت‌های Early-Mid game بازی رو خواهد داشت و نسبتا طولانی‌ هم هست.
شخصاً امیدوارم یه بازی کیفیت بالای دیگه از inXile ببینیم.
 

SMB2VF

کاربر سایت
Dec 23, 2013
555
نام
Mehdi
با اینکه خودم دارم له له میزنم واسه بازی ولی به نظرم هر کسی نسخه EA رو بازی کنه به خودش ظلم کرده:dحتی تریلر هم از بازی نباید دید به نظرم:d
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
نقد‌هایی‌ که کاربر‌ها تا الان از همین نسخه ناقص بازی داشتن شدیدا مثبت بوده.بازی ظاهراً شدیدا پر جزئیات هست و مثل Torment اصلی‌ کلی گزینه و دخمه و راه‌های مختلف داره.مثل اینکه حتا از‌Pillars of eternityای که سال قبل اومد و به خاطر دیالوگ‌های سنگین مشهور شد هم عمیق تر و پیچیده تر هست.به همین دلیل برا کسایی‌ که میخوان فقط برا گیمپلی بازی کنن و حوصله دیالوگ اینا رو ندارن توصیه نمی‌شه.(سنگینی‌ دیالوگ‌ها در حد‌ Dialogue option های ده تایی‌ و‌ Text های چند ده صفحه ا‌ی هست.:D)
گیمپلی و گرافیک بازی هم که از اول شاهکار بودنش مشخص بود.فقط اینکه سیستم کمبت بازی نوبتی اما تو فضای Real time هست.
در کل به نظر میاد که از رو همین نسخه هم میتونیم با قطعیت بگیم که Torment is back.:D
 
  • Like
Reactions: Oakenshield

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
دوستان بازی تا 2017 تاخیزخورده متاسفانه.
من دارم ورژن 0.00 را بازی می کنم. و باید بگم بازی واقعا عالیه.از لحاظ تکنیکی خیلی بهتر از ویستلند 2 هست.گیمپلی هم خیلی خوبه.تنها مشکلی که داره اینه که باید تسلط کامل به انگلیسی داشته باشی تا لذت کامل ببری از بازی.در کل خیلی خوبه.
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
نسخه کنسولی رسما معرفی شد.
بازی هم Q1 2017 میاد.
پ.ن:خودمونیما،این نسل هرچیش بد بود،این که کسایی مثل فارگو و شیفر دارن بازی های قدیمی را زنده می کنند(چه ریمستر و چه نسخه جدید) ،خیلی خوبه.
فقط نمی دونم چرا ریمستر خود تورمنت را نمیدن.دلم برای مورت تنگ شده=((
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر