Multi Platform Fallout 4

تذکر مدیریت: دوستان با توجه به عرضه بازی، هر گونه صحبت در مورد داستان و یا مراحل بازی رو لطفا در تگ اسپویلر قرار دهید و عنوان تگ رو هم بسته به نوع موضوع مشخص کنید. ضمنا اگر عکسی از محیط بازی ارسال می کنید که حاوی اطلاعاتی در مورد داستان بازی هست، حتما در تگ اسپویلر قرار بگیره. همون جور که در عنوان تاپیک ذکر شد با خاطیان شدیدا برخورد خواهد شد.

اکانت رسمی توییتر Bethesda Game Studios دقایقی پیش توییتی با این مضمون، منتشر کرد:

A1TpR.png



همچنین لینکی به سایت رسمی بازی نیز گذاشته شد و تایمر آن نشان دهنده زمان رو نمایی از بازی که فردا خواهد بود، میباشد:

Please Stand By

چندی پیش نیز خبرهایی مبنی بر همکاری استودیو خوشنام Obdisian برای ساخت نسخه جدید Fallout منتشر شد.

09691387821574020732.jpg


Informations

بالاخره و پس از سکوت چند ساله، کمپانی Bethesda رسما از نسخه چهارم سری محبوب Fallout پرده برداری کرد:
  • بازی توسط استودیو خوشنام Bethesda Game Studios در دست ساخت است که عناوینی همچون سری The Elder Scrolls و Fallout را در کارنامه دارد.
  • کارگردان بازی آقای Todd Howard خواهد بود که کارگردانی عناوینی چون Skyrim و Oblivion را بر عهده داشته است.
  • پلتفرم های بازی، PS4, Xbox One و PC خواهد بود و خبری از نسخه های نسل گذشته نیست.
  • بازی با موتور آپگرید شده Creation ساخته شده است. موتوری که پیش از این در ساخت Skyrim استفاده شده بود.
  • بازی به صورت 1080P/30 FPS بر روی کنسول ها اجرا خواهد شد. نسخه PC محدودیتی در این زمینه ندارد.
  • بیش از 50 نوع اسلحه و 700 مد در بازی وجود خواهد داشت.
  • بازیکنان قادر خواهند بود Power Armor خود را شخصی سازی کنند.
  • Dogmeat، سگ وفادار بازیکن اصلی هیچگاه نخواهد مرد. البته این حرف به این معنی نیست که شما می‌توانید Dogmeat را در موقعیت های بدی قرار بدهید و انتظار داشته باشید که آسیبی نبیند .اگر سلامتی او در مبارزات تمام شود، بیهوش شده و قادر به مبارزه نخواهد بود.
  • بازیکن قادر به دستور دادن به Dogmeat خواهد بود. او می‌تواند آیتم های مختلف را پیدا کرده و دشمنان را Loot کند.
  • داستان بازی قبل از بمباران اتمی شروع می‌شود و به نظر می‌رسد خانواده شخصیت اصلی در نزدیکی محل Vault 111 زندگی می‌کرده است.
  • تعیین جنسیت بر عهده بازیکن می‌باشد. در واقع آن ها زن و شوهر هستند.
  • شخصیت سازی به صورت کاملا آزادانه صورت می‌گیرد. به این صورت که بازیکن بخش های دلخواه رو انتخاب کرده و به راحتی آن را شخصی سازی می‌کند.
  • برای اولین بار در سری بازی های TES و FO، شخصیت بازی قادر به حرف زدن می‌باشد.
  • حالات مختلفی برای صورت بازیکن در نظر گرفته شده تا احساسات خود را به خوبی بیان کند.
  • به نظر می‌رسد انتخاب های بازیکن تاثیر مستقیمی در شکل دهی داستان بازی دارد.
  • سیستم Vault-Tec Assisted Targeting System یا V.A.T.S همچنان در بازی حضور خواهد داشت.
  • Mod های ساخته شده بر روی PC، قابل انتقال بر روی کنسول ها خواهد بود.
  • قابلیت جدید تحت نام City Building در بازی وجود دارد که به بازیکن این اجازه را می‌دهد که آیتم های مختلفی را در جهان بازی جمع آوری کرده و به وسیله آن ها، دنیای خود را بسازد. این قابلیت باعث خواهد شد که مردمان زیادی برای سکونت به شهر شما بیایند. حتی تاجر ها نیز به شهر آمده و کاسبی تازه ای را شروع خواهند کرد.
  • برای محافظت از شهر خود باید جنگ افزارهای مختلفی را ساخته و در نقاط مختلف شهر تعبیه کنید تا شهر از هجوم دشمنان در امان باشد.
  • بخشی برای ساخت و ساز سلاح در نظر گرفته شده است.
  • Jet Pack در بازی وجود دارد و قابل استفاده است.
  • اسامی دشمن ها کاملا متفاوت از یکدیگر می‌باشند.
  • برای اولین بار در این سری، قابلیت تخریب محیط وجود دارد . گستردگی آن هنوز مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد ساختمان ها و ... مناطق ساخته شده توسط بازیکن قابلیت تخریب پذیری کامل را دارند.
  • زمانی که Power Armor میپوشید HUD بازی عوض می‌شود.
  • بازی Loading نخواهد داشت. به این معنی که برای جا به جایی از منطقه ای به منطقه ای دیگر، هیچگونه توقفی برای بارگذاری فایل های بازی صورت نخواهد گرفت.
  • 12 همراه جدید در بازی حضور خواهند داشت.
  • دشمنان تایید شده تا کنون:
    Raiders
    Yao Guai
    Sentry Bot
    Super Mutants
    Super Mutant Behemoth
    Mirelurk Queen
    Synthetics
    Radscorpion
    Deathclaw
    Protectron
    Ghouls
    Bloodbug
    Brotherhood of Steel
تاریخ عرضه بازی:


11 نوامبر 2015 - 19 آبان 1394



83043263297755324059.jpg


Fallout 4: Official Announcement Trailer
720p
1080p

تصاویر Fallout 4
 
Last edited by a moderator:

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,176
نام
ehsan
مثل همیشه تکسچر مدها خیلی بهتر و بهینه تر از تکسچر پک های رسمی بتسدا هستن.
بنظر من خروجی بهتری هم دارن، لااقل آدم یه تغییری احساس میکنه نه اینکه فقط احساس کنه فریم کمتر شده!!!
یکی نیست بگه چرا از این گیم انجین منسوخ استفاده میکنی که آخرش مجبور بشی تکسچر پک در این حد بدی؟

این که یه مدت پخش شد که مشکل از انجن بازی هست توسط چند تا سایت غیره حرفه ای عنوان شد و به خاطره اینکه این بازی به همون اندازه که طرفداران پیگیری داره هیتر هاش هم کم نیستند و همچنان پیگیر... بیشتر هم قشره کژوال رزا شامل میشند
در صورتی که ورژن انجین این بازی کاملا توسط خود بتسدا توسعه داده شده و کارهایی میشه با این انجین کرد که حتی با آنریل و کرای انجین هم نیمشه کرد
اگر مطالب حرفه ای را بخونید متوجه میشید که این بازی را نمیشه با یک بازی معمولی مقایسه کرد . این بازی انقدر المان داره که حتی بعضی وقتها یادمون میره یک بازی RPG هستش چون در روند بازی مثلا وقتی به لول 50 برسی درگیری های بازی به اندازه بازی های اکشن میرسه
در واقع این بازی ترکیبی از چند سبک مختلف هستش حتی المانهای بازی های استراتوژیک .در مورد حجم بافتها نمیشه به این راحتی قضاوت کرد ... بازی پردازش هایی را داره که اکثرا Off-Screen هستند .. مثل حمله به شهرک ها یا افزایش و کاهش منابع
انجین این بازی در اصل مخصوص بازی های multi Genere RPG هستش که بتسدا نسخه ویژه این بازی را طراحی کرد به نام کریشن انجین ... چون باهیچ کدوم از انجین های حال حاضر امکانش نبود این بازی را با این وسعت طراحی کرد. این انجین توانایی این را داره که از رم اصلی سیستم هم استفاده کنه تا Vram فضای آزده بیشتری داشته باشه به همین خاطر کسانی که از رم های بهتر استفاده کردند پرفرمنس بهتری داشتنداگر این انجین مشکل داشت مودر ها نمیتونستند تا این حد گرافیک را بالاتر ببرند...
ساخت یک بازی RPG اون هم به گستردگی و متنوع بودن FallOut 4 نزدیک به ده ها و بعضی وقت ها صد براره یک بازی خطی حتی SandBox ...نیرو و زمان نیاز داره ... بعضی ها فکر میکنند طراحی محیط سخت ترین قسمت بازی هستش ...
در صورتی که بهینه کردن این محیط و سازگاریش با هوش مصنویی .. همچنین PathFinding و کالیژن ها ..هایراکی ها و اولویت ها و....چیز هایی هستند که طراحی محیط را در مقام آسونترین مرحله قرار میدند ....

اگر هم مودر ها موفق شدند با این انجین گرافیک خیلی عالی بسازند ... پس مشکل از انجین نبوده ...چون مدر ها اونقدر هم که فکر کنید بیکار نیستند و رقابت اصلی اونها در سطح حرفه ای برای جلب نظره شرکت ها هستش .
باز هم میگم فراموش نکنید Fallout 4 یک multi Genere RPG هستش همه اصرار دارند با Witcher 3 این را مقایسه کنند در حالی که ویچر در عین اینکه فوق العاده بود ... ولی به زور میشد داخل سبک RPG جاش داد چون تنها المانی که از RPG داشت همون بخش دیالوگها بود ... سیستم کرفتینگ و .... همش به صورت نیمه آماده بود .. حتی شخصیت اصلی ....
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,075
نام
مــاکــان
خوب این انجین همونی که باهاش Skyrim رو ساختن، چیز جدید و ویژه ای که نیست، مسلما آپدیت هائی داشته ولی در نهایت خروجیش این هست.
این که مکانیک های گیم پلی Fallout IV به شکلی هستن که نیاز به یک همچین انجینی دارن و اون انجین نهایتش شده مدل آپدیت شده انجین قبلیشون که تو نسل قبل هم چیز خاصی برای ارائه نداشت رو نمیتونم درک کنم. کم کاری استودیو رو تو مبحث خروجی گرافیکی رو هیچکدوم از این مسائل توجیح نمیکنه.

من به هیچ عنوان گرافیک پرست و.. نیستم، نسخه چهارم واقعا بازی دوست داشتنی بود اما در اینکه بتسدا بعد Oblivion کلا داره تو مبحث گرافیک کم کاری میکنه بر کسی پوشیده نیست.
همین آپدیت تکسچر مشخصه که خودشون هم راضی نیستن و میخوان بازیو بروز نگه دارن.
 

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,176
نام
ehsan
خوب این انجین همونی که باهاش Skyrim رو ساختن، چیز جدید و ویژه ای که نیست، مسلما آپدیت هائی داشته ولی در نهایت خروجیش این هست.
این که مکانیک های گیم پلی Fallout IV به شکلی هستن که نیاز به یک همچین انجینی دارن و اون انجین نهایتش شده مدل آپدیت شده انجین قبلیشون که تو نسل قبل هم چیز خاصی برای ارائه نداشت رو نمیتونم درک کنم. کم کاری استودیو رو تو مبحث خروجی گرافیکی رو هیچکدوم از این مسائل توجیح نمیکنه.

من به هیچ عنوان گرافیک پرست و.. نیستم، نسخه چهارم واقعا بازی دوست داشتنی بود اما در اینکه بتسدا بعد Oblivion کلا داره تو مبحث گرافیک کم کاری میکنه بر کسی پوشیده نیست.
همین آپدیت تکسچر مشخصه که خودشون هم راضی نیستن و میخوان بازیو بروز نگه دارن.
تمام انجین ها همون ارتقاء یافته ورژن های اصلی هستند هیچ وقت مثلا آنریل سه از اول نوشته نشده همون هسته مرکزی آنریل دو بوده و البته با قابلیت های بیشتر و جدیدتر و البته محیط کاربری جدیدتر
هیچ وقت برای شرکت ها صرف نداره که از اول یک انجین را بسازند...مگر در موارد استثنا که بنده خبر ندارم...
اصلا این انجین قابل مقایسه با انجین skyrim نیست بعدش هم در fo4 شما با یک محیط شسته و تمیز سر و کار ندارید... شما وارد دنیایی میشید که باید حس پایان دنیا را داشته باشه. همون چیزی که حتی هیتر ها هم میگن محیطش به لحاظ هنری چشم نواز بوده
همیشه محیطهای مخروبه سخت افزاره قویتری نیاز داشته یکی از دلایلش هم عدم تقارن ساختمانها و بافت های فرسوده هستش یه بخش دیگه هم لایه هایی که برای نمایش فرسودگی و کثیف بودن محیط طراحی شدند...از طرفه دیگه باید بافت های بر پایه نور مثل اسپکیولار و نرمال ها و ...هم به صورت seamless باشند. پس فراموش نکنید که محیط فرسوده فقط در فسمت بافت حجم خیلی زیادتری نیاز داره تا یک محیط تمیز و هماهنگ..
. گرافیک همیشه به بافت بالا نیست. اگر بخش هنری هم در نظر نگیریم گرافیک fo4 به نسبت زمانی بهترین بوده بین این فرنجایز. من فقط با اضافه کردن depth of field کاملا راضی هستم از گرافیکش حتی زمان های خاصی از روز و آب و هوایی گرافیک واقعا خیره کننده میشه. فیزیک و گرافیک آب که من فکر نکنم هنوز بازی به پاش رسیده باشه واقعا من شوکه شدم وقتی اثره موجی که روی آب پس از راه رفتن روش ایجاد میشه را دیدم

اینها همه به کنار یادمون باشه با سنگین ترین سبک بازی ما سر و کار داریم... خیلی باید بی اطلاع باشه کسی که بخواد گرافیک این بازی را با فارکرای یا .... مقایسه کنه
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,075
نام
مــاکــان
@{ehsan}
احسان جان منم نگفتم که برای هر بازی باید انجین جدید ساخت!
شما گفتی برای F 4 انجین جدیدی ساختن، منم گفتم این همونی که باهاش Skyrim رو ساختن.
احسان اینهائی که شما بهش اشاره میکنی "بافت های بر پایه نور مثل اسپکیولار و نرمال ها و ..." شما هم میدونی، منم میدونم بهانهست.
همیشه تو همه بازیهائی که گرافیکی آنچنان قوی نیستن جاهائی از بازی هست که باعث افتخار استودیو باشه ولی نمیتونیم اینو بستش بدیم به کلیت گرافیکی بازی.
Fallout بازی خوش ساختی هست که از لحاظ تکنیکی و فنی خیلی خوب کار شده ولی پلتفرمی که بازی روش بنا شده دیگه تاریخ گذشتست.
اگه همچین خروجی تو نسل قبل از بازیهای بتسدا میدیدیم به هیچ وجه جای ایراد نبود ولی تو این نسل این خروجی به هیچ وجه جای دفاع نداره.
========
اما با همه اینها اینقدر بازی بزرگ هست و جوری شما رو درگیر خودش میکنه که این نگاه اولیه که من دارم رو خیلی سریع از ذهنتون بیرون میکنه.
کلا اگه چندتا بازی باشن که به معنای واقعی گیم پلی رو تعریف کرده باشن، یکیش F4 هست.
برای همین دوست دارم تو نسخه بعدی و یا کلا ساخته بعدی استودیو حتی همین ذهنیت اولیه رو هم نداشته باشم.
امیدوارم استودیوی بتسدا تکنولوژیش رو گسترش بده و بتونه تعادلی بین بهینه بودن و چشم نواز بودن برقرار کنه.
یا همین انجین Creation رو جوری آپدیت کنن که درخور نامش و عناوینی که باهاش ساخته میشن باشه (اینو خودم ترجیح میدم) یا پلتفرم دیگه ای انتخاب کنن.
 
  • Like
Reactions: {ehsan}

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,176
نام
ehsan
@{ehsan}
احسان جان منم نگفتم که برای هر بازی باید انجین جدید ساخت!
شما گفتی برای F 4 انجین جدیدی ساختن، منم گفتم این همونی که باهاش Skyrim رو ساختن.
احسان اینهائی که شما بهش اشاره میکنی "بافت های بر پایه نور مثل اسپکیولار و نرمال ها و ..." شما هم میدونی، منم میدونم بهانهست.
همیشه تو همه بازیهائی که گرافیکی آنچنان قوی نیستن جاهائی از بازی هست که باعث افتخار استودیو باشه ولی نمیتونیم اینو بستش بدیم به کلیت گرافیکی بازی.
Fallout بازی خوش ساختی هست که از لحاظ تکنیکی و فنی خیلی خوب کار شده ولی پلتفرمی که بازی روش بنا شده دیگه تاریخ گذشتست.
اگه همچین خروجی تو نسل قبل از بازیهای بتسدا میدیدیم به هیچ وجه جای ایراد نبود ولی تو این نسل این خروجی به هیچ وجه جای دفاع نداره.
========
اما با همه اینها اینقدر بازی بزرگ هست و جوری شما رو درگیر خودش میکنه که این نگاه اولیه که من دارم رو خیلی سریع از ذهنتون بیرون میکنه.
کلا اگه چندتا بازی باشن که به معنای واقعی گیم پلی رو تعریف کرده باشن، یکیش F4 هست.
برای همین دوست دارم تو نسخه بعدی و یا کلا ساخته بعدی استودیو حتی همین ذهنیت اولیه رو هم نداشته باشم.
امیدوارم استودیوی بتسدا تکنولوژیش رو گسترش بده و بتونه تعادلی بین بهینه بودن و چشم نواز بودن برقرار کنه.
یا همین انجین Creation رو جوری آپدیت کنن که درخور نامش و عناوینی که باهاش ساخته میشن باشه (اینو خودم ترجیح میدم) یا پلتفرم دیگه ای انتخاب کنن.
والا چه عرض کنم. هرچی گرافیک بازی که دوست دارم بیشتر باشه برای منم خوشحال کننده تره . امیدوارم به غیر از گرافیک همین روال گیم پلی را (حداقل) ادامه بدن چون یکی از بازی های انگشت شماری که من دوست دارم کم نشه...وگرنه الان به هرکی بگی اوپن وورد فکر میکنند حتما خطی نیست و rpg هستش... من توی سری Metalgear با شماره یک و دو خیلی خاطره داشتم ولی از وقتی کوجیما از خطی بودن فاصله گرفت ...من خیلی خوشحال شدم. برای همین فانتوم پین بر عکس طرفدارهای قدیمی بازی برای من بعد از سالها به تمام معنی لذت بخش بود. من فکر میکنم یک سری بازی سازهای قدیمی خودشون هم به سمت RPG و حداقل خطی نبودن گرایش پیدا کردند. چون Rpg چیزی هست که از تکرار مکررات فاصله میگیره...Fallout 4 نشون داد که میشه سبکهای مختلف را کناره هم گزاشت و ترکیب خوبی از آب در آورد. هرچند نه به صورت خالص ولی برای تنوع...
 

emperaturs

کاربر سایت
Aug 1, 2015
886
نام
Joel
سلام.منم همین مشکل رو دارم.سعی کردم که از طریق کابل لنی که از کامپیوتر به دستگاه وصل کردم نت رو به صورت شرینگ با دستگاه بازی اشتراک بزارم وبعد وی.چیز.ان رو فعال کردم تو کامپیوتر که اینترنت ارسالی از طریق کابل لن به دستگاه تغییر آی پی شده باشه.که نشد.اینترنت رو به صورت تغییر آی پی شده قبول نکرد.ره دیگه هم نمیدونم باشه.

تو بازی اسکایریم هم همین مشکل هست و چه این بازی چه اسکایریم نشد .
........
بازی رو تازه گرفتم امروز شروع کردم رو ps4 pro . به نظرم بازی خیلی خوبی هست و گرافیکش هم با توجه به اینکه با آخرین آپدیت که برای پرو بهینه شده در سطح خوبی هست . شنیده بودم قبلا مشکلاتی از نظر گرافیکی بوده و یکی از دلایلی هم که تا الان سراغش نرفتم همین بود ولی الان قابل قبول هست و مشکلی نداره .
مدتها بود یه نقش آفرینی با سبک شوتر بازی نکرده بودم . فقط ای کاش یه مقدار رو دوربین سوم شخص ببشتر کار میکردن چون یه جورایی رو مخه مخصوصا موقع تیراندازی و مجبور شدم با دوربین اول شخص برم .
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,400
سلام دوستان من بالاخره فرصت کردم و یه 6 ، 7 ساعتی فال اوت رو رفتم ، عنوانای قبلی سری رو نرفته بودم این اولی بود ، و واقعا یه سوال برام پیش اومد ...
" چرا انقد خوشتون میاد ؟؟! "
قصد دیس کردن :D یا چیزی ندارم ولی واقعا میخوام بدونم ،
گرافیک بازی مناسب برای دو سال پیشه واقعا ( با در نظر گرفتن ژانرش میگم ) ، بازی پر از مشکلات فنی هست ، تو همین مدت کوتاه چن تا باگ کوچیک دیدم و کلا از نظر فنی جالب نیست ( مخصوصا این مشکلی که اشیا با فاصله از زمین میمونن خیلی دیده میشد ) هوش مصنوعی هم که اصلا تعریفی نداره ،
موقع حرف زدن هم که فک حضار عین ربات هست ، حالا درسته Rpg هست ولی خب مثلا Witcher خیلی خیلی شیک و شسته رفته تره تو این زمینه .
و یه چیز دیگه همین Pip Boy هست ، شما وسط دعوا که از همه طرف دارن میکوبن بهتون مجبور میشید اینو میارید بالا و همه چی متوقف میشه که خیلی غیر واقعی هست:|:| و هیجان موقعیت رو کاملا میگیره .
تنها چیزایی از بازی که خوشم امد طراحی هنری محیط هاش ( مخصوصا قسمتای شهری مث Concord )
و ساختن و گسترش دادن Settlement ها بود که حال میداد .
رادیو Diamond هم خیلی خوب بود :D:D .
 
  • Like
Reactions: a2010

Sir Daniel

کاربر سایت
Mar 22, 2017
1,101
درود
حول و حوش 5 6 ساعت این عنوان رو بازی کردم و از محیط و اتمسفر بازی خیلی لذت بردم اما چندتا مورد هست که آزارم میده
یکی اینکه کوئست مشخص نیست چه درجه ای سخت هستن مثلا میرم سراغ یه کوئست بعد میبینم 50 نفر با مسلسل و ... میریزن سرم، یادمه مثلا تو یه بازی مث ویچر تمام کوئست لول داشتن و میشد تشخیص داد که سراغ کوئست بریم یا نه
مورد دیگه شوتینگ بازی هست، مثلا من الان یه کوئست از دایموند سیتی گرفتم که یه کاراگاهی رو پیداش کنم، اونجا که با دشمنا روبه رو میشم قشنگ شده با شاتگان سر طرف هدف گرفتم و هنوز زنده میمونه !!! خیلی باید گلوله خالی کرد رو یه نفر تا بمیره (از VATS استفاده میکنم)
حالا اگه نکته ای هست یا من چیزی رو جا انداختم من رو راهنمایی کنید
 
  • Like
Reactions: Squidward

Simorq

کاربر سایت
Oct 8, 2012
702
نام
علیرضا
درود
حول و حوش 5 6 ساعت این عنوان رو بازی کردم و از محیط و اتمسفر بازی خیلی لذت بردم اما چندتا مورد هست که آزارم میده
یکی اینکه کوئست مشخص نیست چه درجه ای سخت هستن مثلا میرم سراغ یه کوئست بعد میبینم 50 نفر با مسلسل و ... میریزن سرم، یادمه مثلا تو یه بازی مث ویچر تمام کوئست لول داشتن و میشد تشخیص داد که سراغ کوئست بریم یا نه
مورد دیگه شوتینگ بازی هست، مثلا من الان یه کوئست از دایموند سیتی گرفتم که یه کاراگاهی رو پیداش کنم، اونجا که با دشمنا روبه رو میشم قشنگ شده با شاتگان سر طرف هدف گرفتم و هنوز زنده میمونه !!! خیلی باید گلوله خالی کرد رو یه نفر تا بمیره (از VATS استفاده میکنم)
حالا اگه نکته ای هست یا من چیزی رو جا انداختم من رو راهنمایی کنید

VATS اگر لولش رو بالا نبری زیاد کاربرد نداره اکثر تیرها به دشمنا برخورد نمیکنه یا آسیب پذیریش کمتر هست.
 

Royal_Star

کاربر سایت
Nov 19, 2012
461
نام
Saeed Star
سلام دوستان عزیز .
عزیزان بازی Fallout 4‌ با Seasen Pass به قیمت 50 دلار ارزش خرید داره ؟؟
یا خود بازی رو 20 دلار بگیرم ؟؟؟
بازی از سمت سازنده پشتیبانی میشه ؟؟
 

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,176
نام
ehsan
درود
حول و حوش 5 6 ساعت این عنوان رو بازی کردم و از محیط و اتمسفر بازی خیلی لذت بردم اما چندتا مورد هست که آزارم میده
یکی اینکه کوئست مشخص نیست چه درجه ای سخت هستن مثلا میرم سراغ یه کوئست بعد میبینم 50 نفر با مسلسل و ... میریزن سرم، یادمه مثلا تو یه بازی مث ویچر تمام کوئست لول داشتن و میشد تشخیص داد که سراغ کوئست بریم یا نه
مورد دیگه شوتینگ بازی هست، مثلا من الان یه کوئست از دایموند سیتی گرفتم که یه کاراگاهی رو پیداش کنم، اونجا که با دشمنا روبه رو میشم قشنگ شده با شاتگان سر طرف هدف گرفتم و هنوز زنده میمونه !!! خیلی باید گلوله خالی کرد رو یه نفر تا بمیره (از VATS استفاده میکنم)
حالا اگه نکته ای هست یا من چیزی رو جا انداختم من رو راهنمایی کنید
سلام.
کلا موارده زیادی هست داخل فالات که ممکن اولش باعث بشه ادامه ندید ولی در صورت ادامه خیلی مواردی وجود داره که احتمالا خیلی جالب باشه براتون.
در مورده سوال اول...
کوست و خیلی از موارد مشابه به این مخصوصا لول دشمنان و آیتم های لجندری یا حتی پاور آرمور بر اساس "لول خود شما" ظاهر میشوند و هوشمند میباشد... در نوبت بعدی در صورت بازدید از همان منطقه همه چیز در همان لول اولیه باقی خواهد ماند.
پس برای شروع مراحل اولیه بهتر هست مقداری لول خود را بالا ببرید که آسانتر شوند.

در مورد سوال دوم:
شوتینگ این بازی به دلیلی سبک RPG ... مقداری با شوتینگ بازی های خطی متفاوت میباشد و به مرور زمان شما نیاز به خرج کردن پوینت هاتون دارید که از جدول لول ها (PERK) پرک ها را بالا ببرید به غیر از پرک های ردیف بالا که اصلی هستند بقیه پرک ها قابلیت های خیلی جذابی را برای شما باز میکنند. مثل رام کردن تمام موجودات .. حتی انسان ها برای استفاده در نبردی که همان لحظه درگیرش هستید. یا نشانگره کمکی برای پرتاب نارنجک ها...

در امضای خودم لینکی هست که الان گذاشتم. میتونید در اونجا یک سری اطلاعات خوبی پیدا کنید
 
  • Like
Reactions: Sir Daniel

Sir Daniel

کاربر سایت
Mar 22, 2017
1,101
سلام.
کلا موارده زیادی هست داخل فالات که ممکن اولش باعث بشه ادامه ندید ولی در صورت ادامه خیلی مواردی وجود داره که احتمالا خیلی جالب باشه براتون.
در مورده سوال اول...
کوست و خیلی از موارد مشابه به این مخصوصا لول دشمنان و آیتم های لجندری یا حتی پاور آرمور بر اساس "لول خود شما" ظاهر میشوند و هوشمند میباشد... در نوبت بعدی در صورت بازدید از همان منطقه همه چیز در همان لول اولیه باقی خواهد ماند.
پس برای شروع مراحل اولیه بهتر هست مقداری لول خود را بالا ببرید که آسانتر شوند.

در مورد سوال دوم:
شوتینگ این بازی به دلیلی سبک RPG ... مقداری با شوتینگ بازی های خطی متفاوت میباشد و به مرور زمان شما نیاز به خرج کردن پوینت هاتون دارید که از جدول لول ها (PERK) پرک ها را بالا ببرید به غیر از پرک های ردیف بالا که اصلی هستند بقیه پرک ها قابلیت های خیلی جذابی را برای شما باز میکنند. مثل رام کردن تمام موجودات .. حتی انسان ها برای استفاده در نبردی که همان لحظه درگیرش هستید. یا نشانگره کمکی برای پرتاب نارنجک ها...

در امضای خودم لینکی هست که الان گذاشتم. میتونید در اونجا یک سری اطلاعات خوبی پیدا کنید

ممنون از شما
پس ان شالا بازی رو ادامه بدم چون ابتدا از Fallout NV شروع کردم اما گرافیک و گیم پلی بازی واقعا تاریخ گذشته به نظرم اومد و نتونستم تحملش کنم و در نتیجه اومدم سراغ این عنوان که به دلیل تغییر انجین پیشرفت خوبی داشت
حالا من یک پی دی اف Official Game Guide که ظاهرا از طرف سازنده های خود بازی عرضه شده رو پیدا کردم حدودا 500 صفحه اس و توضیحات کاملی داده هر چند به دلیل انگلیسی بودن خوندنش حوصله زیادی میخواد
لینک شمارو هم مطالعه خواهم کرد
ممنون
 
  • Like
Reactions: {ehsan}

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,176
نام
ehsan
ممنون از شما
پس ان شالا بازی رو ادامه بدم چون ابتدا از Fallout NV شروع کردم اما گرافیک و گیم پلی بازی واقعا تاریخ گذشته به نظرم اومد و نتونستم تحملش کنم و در نتیجه اومدم سراغ این عنوان که به دلیل تغییر انجین پیشرفت خوبی داشت
حالا من یک پی دی اف Official Game Guide که ظاهرا از طرف سازنده های خود بازی عرضه شده رو پیدا کردم حدودا 500 صفحه اس و توضیحات کاملی داده هر چند به دلیل انگلیسی بودن خوندنش حوصله زیادی میخواد
لینک شمارو هم مطالعه خواهم کرد
ممنون
خواهش میکنم.
مطالعه این همه اطلاعات قبل از پیشروی در داخل بازی ..به دلیل عدم شناخت کافی ممکن هست شما را سردرگم بکنه. و اینکه گرافیک بازی به نسبت گستردگی و حجیم بودن آن بسیار چشم نواز هستش ومخصوصا گرافیک هنری آن جزوه بهترین هاست اتمسفر و رنگ بندی و همراه با موزیک های قدیمی یک محیط بسیار جالب و نسبتا شادی را ..آن هم در دنیای آخر زمانی به وجود میاورد که همین تضاد بسیار جذاب و اعتیاد آور میباشد. البته خشن بودن و اضطراب هم وجود داره ولی نه به اندازه ای جنبه شادی آن...
اگر هم برنامه بلند مدت برای بازی دارید پیشنهاد میکنم روی درجه سختی survive برید . چون با بالا رفتن لول بازی کم کم آسان تر میشود و اصلا سبک و گیم پلی بازی دستخوش تغییرات اساسی شده و خیلی آیتم ها و قوانین مخصوص به دنیای آخره زمان وجود خواهد داشت.

در مورد NV هم شخصا آن زمان اصلا از گرافیکش راضی نبودم و فقط یک لند اسکیپ خالی بدون جزییات بود
 
  • Like
Reactions: Sir Daniel

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,587
نام
milad
  • AMD FX-6300 Vishera 3.5GHz
  • مادربورد: ASUS M5A78L-M/USB3 AM3 + AMD 760G
  • کیس: Fractal Core 1000
  • پاور: EVGA 100-W1-500-KR 500W
  • کارت گرافیک: PowerColor AX7850 2GBD5-DH Radeon HD 7850
  • رم: HyperX XMP Blu Series 4GB DDR3 1600
  • هارد (ذخیره سازی): Seagate Barracuda ST500DM002 500GB 7200 RPM 16MB
  • دوستان با این سیستم میشه فالوت 4 رو بازی کرد؟؟؟؟؟؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر