Dishonored 2

news_e3_dishonored_2_formally_announced-16642.jpg



Developer : Arkane Studios
Publisher : Bethesda Softworks
Platforms : PlayStation 4, Xbox One, PC
Genre : Action-adventure, stealth
Release Date : 11 Nov 2016

بازی در طی کنفرانس E3 2015 شرکت بتسدا توسط شرکت Arkane معرفی و در بهار 2016 منتشر خواهد شد.

بازی به شما اجازه کنترل دو کاراکتر Corvo Attano و Emily Kaldwin رو خواهد داد که هر کدام دارای قدرت های خاصی هستند. هر دو دارای نشان مخصوص بر روی دستشان هستند و سلاح ها و جادو ها و ابزار مخصوص به خود را دارند. تمامی المان های نسخه اول بازی، مثل اول شخص بودن، مخفی کاری عمیق و قتل های فجیع، در این شماره نیز وجود دارند. محیط بازی بزرگتر از قبل شده و این بار در کنار شهر Dunwall، شهری به نام Karnaca نیز قابل دسترس خواهد بود.

داستان 15 سال بعد از اتفاقات شماره اول رخ می دهد. جایی که لرد Regent نابود شده و مصیبت طاعون به تاریخ پیوسته است. در این میان یه قدرت یا فرد ماورایی از دنیای خارج از دنیای اصلی، برای کسب تاج و تخت Emily وارد داستان میشود. حالا بازیکن باید در نقش Crovo یا Emily برای همیشه تاج و تخت را برگرداند و به این قضیه خاتمه دهد.

عکس ها از سایت گیمرساید و تریلر CG بازی گرفته شده است:



تریلر رونمایی :

Dishonored 2 - Official E3 2015 Announce Trailer

mY1jw.png

720p
 
آخرین ویرایش:

hamid1752

کاربر سایت
May 7, 2010
611
نام
حمیدرضا
داداش مطمنی آکبنده!؟؟!؟
واقعا آکبند یا تقریبا آکبند؟؟؟شنیدم بعضیها بلدن کارشونو و خوب میپیچونن بازی بازو بجای آکبند!
نه بازی رو آکبند گرفتم. از کد هم استفاده نشده چون اگه کد استفاده شده بود می نوشت که کد استفاده شده. این پیغام خطا میگه که این کد یا نادرسته یا وجود نداره. در صورتی که کد رو درست وارد می کنم.
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,276
نام
مهدی
نه بازی رو آکبند گرفتم. از کد هم استفاده نشده چون اگه کد استفاده شده بود می نوشت که کد استفاده شده. این پیغام خطا میگه که این کد یا نادرسته یا وجود نداره. در صورتی که کد رو درست وارد می کنم.
پس تنها احتمال اینه کد برای اروپا نیست.چون ریجن دو هم اروپا میشه هم امارات هم یه دو سه جای دیگه
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
@Destruction @

نميدونم تونستم اسمتون رو بيارم تا متوجه بشيد . زياد وارد نيستم ببخشيد به هر حال .

من وقتي اين اثر رو شروع به بازي كردم ، اولين چيزي كه به ذهنم رسيد من يه همچين استايلي رو كجا ديدم ، اولين اثر كه به ذهنم رسيد عنوان thief بود ، كه به لحاظ استايل و اتمسفر شبيه به اين بود . چون از thief زياد خوشم نيومده بود يه ديدگاه نه چندان تاثير گذار ازش تو ذهنم مونده بود .

هنگام بازي ولي خب با يه اثر به مراتب متفاوت شدم . اينكه چيزي كه من دوس دارم از شما بشنوم نظر شما در مورد لول ديزاين بازي هستش كه با چه ديدگاهي بهش نگاه ميكنيد ،

در قدم بعدي ، ميخوام بدونم اين مشكلات فني چطور باعث شده به تجربه بازي شما لطمه وارد نشه ؟ البته من نميدونم چجوري بازي رو تموم كرديد . منتهي كاري كه من ميخوام بكنم اينكه نسخه كنسولي رو بفروشم با اينكه نا تمومه و رو pc بازي رو برم . چون احساس ميكنم تجربه فريم ٦٠ از لزومات اين بازي هستش كه روي تجربه گيم پلي خيلي تاثير داره ،

من منظور شما رو از اينكه با ديدگاه مخفي كاري نگاه نكنيد رو هم متوجه نشدم ، چون من تمام سعي ام داخل بازي اينه بصورت مخفي كاري كامل و جز به جز بازي كنم و فكر ميكنم اصلا بازي بر اين أساس ساخته شده و بهترين تجربه رو اين مدلي ميشه ازش استخراج كرد .

مورد بعدي هم اون رنگ بندي شادش رو من احساس ميكنم نسخه اول اتمسفر خيلي تنگتر و به اصطلاح تاريك تَر و خفه تري داشت .
 
آخرین ویرایش:

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
آقا من چرا با این بازی حال نمیکنم؟ ~X(

من با این مدل بازهای مشکل نداشتم اصلا ولی وقتی بازیو بازی میکنم هیچ جذابیتی برام نداره 8-> رسیدم چپتر 6 ولی بازم بازی یک نواخته برام با اینکه این همه آیتم و چیز میزهای مخفی توی بازی هست ولی از اونجایی که من دوسدارم بازیو اکشن تموم کنم ، اصلا توی بعضی از قسمت های بازی امکانش نیست، اسلحه شاتگان بازی خیلی عجیبه، بعضی موقع ها خیلی دمیج میده بعضی موقع ها باید 3 4 تا به یه نفر بزنم که بمیره :D

بعیده دیگه بتونم تمومش کنم :-??
علی اقا خوب بیشتر بازی ها رو میگیری اطلاعات خوبی هم میدی ولی این بازی پایه اش مخفی کاریه تو حالت اکشن اون لذت نمیده روندش کند باید بری جلو کسایی که مخفی کاری دوست دارن مثل خودم احتمالا تجربه خوبی میشه نسخه اولش گرافیکش خیلی اذیت میکرد رو کنسول ها
 
  • Like
Reactions: aliahmadi2

aliahmadi2

کاربر سایت
Sep 26, 2008
4,250
نام
AliDEvil
علی اقا خوب بیشتر بازی ها رو میگیری اطلاعات خوبی هم میدی ولی این بازی پایه اش مخفی کاریه تو حالت اکشن اون لذت نمیده روندش کند باید بری جلو کسایی که مخفی کاری دوست دارن مثل خودم احتمالا تجربه خوبی میشه نسخه اولش گرافیکش خیلی اذیت میکرد رو کنسول ها

آره متوجه شدم مشکل از کجا آب میخوره، من کلا علاقه ای به سبک مخفی کاری ندارم :D

دوست داشتم بازیو اکشن تموم کنم ولی خیلی خیلی سخت میشد و زیاد میمردم توی بازی و مجبور بودم آیتم هاییو که قبلا بردارم دوباره بردارم که خیلی رو اعصابم بود
 
  • Like
Reactions: WCW

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
@Destruction @

نميدونم تونستم اسمتون رو بيارم تا متوجه بشيد . زياد وارد نيستم ببخشيد به هر حال .

من وقتي اين اثر رو شروع به بازي كردم ، اولين چيزي كه به ذهنم رسيد من يه همچين استايلي رو كجا ديدم ، اولين اثر كه به ذهنم رسيد عنوان thief بود ، كه به لحاظ استايل و اتمسفر شبيه به اين بود . چون از thief زياد خوشم نيومده بود يه ديدگاه نه چندان تاثير گذار ازش تو ذهنم مونده بود .

هنگام بازي ولي خب با يه اثر به مراتب متفاوت شدم . اينكه چيزي كه من دوس دارم از شما بشنوم نظر شما در مورد لول ديزاين بازي هستش كه با چه ديدگاهي بهش نگاه ميكنيد ،

در قدم بعدي ، ميخوام بدونم اين مشكلات فني چطور باعث شده به تجربه بازي شما لطمه وارد نشه ؟ البته من نميدونم چجوري بازي رو تموم كرديد . منتهي كاري كه من ميخوام بكنم اينكه نسخه كنسولي رو بفروشم با اينكه نا تمومه و رو pc بازي رو برم . چون احساس ميكنم تجربه فريم ٦٠ از لزومات اين بازي هستش كه روي تجربه گيم پلي خيلي تاثير داره ،

من منظور شما رو از اينكه با ديدگاه مخفي كاري نگاه نكنيد رو هم متوجه نشدم ، چون من تمام سعي ام داخل بازي اينه بصورت مخفي كاري كامل و جز به جز بازي كنم و فكر ميكنم اصلا بازي بر اين أساس ساخته شده و بهترين تجربه رو اين مدلي ميشه ازش استخراج كرد .

مورد بعدي هم اون رنگ بندي شادش رو من احساس ميكنم نسخه اول اتمسفر خيلي تنگتر و به اصطلاح تاريك تَر و خفه تري داشت .
اتفاقا دقیقا درست متوجه شدین. وقتی‌ تو اون یکی‌ تاپیک گفتم بازی‌های این سبک خیلی‌ کم تعداد هستن و شاید بیست تا کلا از اینا داشته باشیم، Thief رو هم یکی‌ از اون بازی‌ها در نظر داشتم. :D البته نمیدونم منظور شما اون Thief جدید هست یا قدیمیه. چون متأسفانه فرصت نشده جدید رو بازی کنم اما Thief اصلی‌ رو جزو بهترین بازی‌های این سبک میدونن.

آنطور که متوجه شدم هنوز بازی رو کامل تجربه نکردین، نمی‌خوام زیاد اسپویل کنم مراحل بازی رو. اما به یه نکته‌ای که باید تو لول دیزاین بازی‌های Immersive sim بهش دقت کرد اینه که لول دیزاین اصل این سبک هست. یعنی‌ داستان و گرافیک رو بذاریم کنار، چیزی که باعث می‌شه بازی به اصطلاح فان بشه، لول دیزاین هست، به طوری که مکانیک‌های گیمپلی می‌رن تو اولویت دوم (نه اینکه مهم نباشن البته :D). لول دیزاین از این لحاظ مهم هست که IS ذاتاً یه سبک ترکیبی‌ هست، به طور کلاسیک هم ترکیبی‌ از سبک‌های اکشن اول شخص با نقش آفرینی و مخفی‌ کاری هست. سه تا سبکی که خودتون بهتر از من می‌دونین به طور خالص مورد مشترک زیادی باهم دیگه ندارن. اصلی‌ترین هدف این سبک بازی‌ها ترکیب این سه سبک به گونه‌ای هست که همه رویکرد‌ها قابل اجرا باشن و المان‌های گیمپلی هر سه مورد هم وارد معادله بازی بشن. یعنی‌ ما در پایان کار یه مرحله لازم داریم که هم بشه به طور کاملا اکشن و مستقیم درش پیشروی کرد، هم از طریق راه‌های میانبر و سوراخ‌ها کاملا مخفی‌ جلو رفت، هم بشه در صورت نیاز از یه سبک بازی به اون یکی‌ تغییر داد رویکرد گیمپلی رو. همه اینا رو هم تو یه محیطی‌ که آزادی نسبی‌ یه عنوان نقش‌آفرینی رو داره پیاده‌سازی کرد. عظمت رو.:D بعد برا ساخت یک بازی کامل ما حداقل هفت یا هشت تا ازینا لازم داریم. حتی بازی‌های خیلی‌ خوب هم تو پیاده‌سازی دو مورد اول به مشکل برخوردن، مثلا یه عنوان مثل‌Splinter cell اخیر رو عملا نمی‌شه کاملا به صورت مخفی‌ رفت.(می‌شه البته اما خیلی‌ سخت هست.) اما DH میاد این کار رو نه تنها یک بار، بلکه ده بار و تو دو تا بازی مختلف اونم با تغییر مکانیک‌های گیمپلی بین دو شخصیت و حتی بین مراحل انجام میده. یه مرحله تو بازی هست به اسم A Crack in the Slab، به نظرم تجلی‌ لول دیزاین تاریخ بازی‌های کامپیوتری هست. :D پیاده‌سازی یه sim در این سطح نیازمند تسلط کامل تیم سازنده به طراحی هوش مصنوعی، قرار گیری دشمنان، مکانیک‌های خود گیمپلی و مخصوصاً طراحی خود محیط هست به علاوه برنامه نویسی فنی همه این موارد و پیاده‌سازی درست اونا. پیاده‌سازی درست از این لحاظ که مثلا با اینکه همه ما اکثرا به هوش مصنوعی بد خیلی‌ از بازی‌ها ایراد میگیریم، اما اگه تو خیلی‌ از بازی‌ها هوش مصنوعی واقعا عالی‌ و در حد خود بازیکن باشه قسمت فان قضیه کاهش میابه. باید یه چیزی باشه که گیمر فکر نکنه با چند تا احمق طرف هست و خودش عملا هیچ‌کاری نمی‌کنه، نبایدم طوری باشه که با کوچیکترین اشتباه بازیکن امکان اتمام مرحله وجود نداشته باشه. حالا طراحی همین هوش مصنوعی دشمنان رو با توجه به وجه نقش آفرینی و پیشرفت‌های احتمالی‌ بازیکن در طول بازی به قضیه اضافه کن. طراحی محیط هم دقیقا اینطوری هست، گیمر نباید احساس کنه بازی دستش رو گرفته دنبال خودش میکشونه، در عین حال نباید حس گم شدن و خفگی هم داشته باشه، باید فکر کنه داره به مشکلات غلبه می‌کنه و پیش میره، اونم حداقل به سه روش احتمالی‌ مختلف.:D زیاد حرف زدم. :D اما به طور کلی‌ به نظرم DH 2 همه این موارد رو در سطح عالی‌ و کم اشکال پیاده‌سازی کرده. هیچ بازی بی‌ ایراد نیست، طبیعتاً DH 2 هم عمق مخفیکاری یه بازی مثل MGS یا اکشن یه بازی مثل Doom رو نداره، اما از منظر طراحی مراحل به نظرم جزو کم ایراد‌ترین چیزایی هست تاحالا داشتیم.

والا من بعد از چند تا آپدیت بازی کردم اونم رو یه سیستم نسبتا قوی، اما مشکل بازی از همون اول هم رو همه سیستم‌ها نبود. بگیر نگیر داشت بعضی‌ سیستم‌ها بدون هیچ ایرادی اجرا میشد بعضی‌ سیستم‌ها هم کلا بالا 25 فریم نمیومد.

در مورد اینکه اصل بازی مخفیکاری هست هم احتراماً مخالفم، بالا کلیتش رو توضیح دادم اما به نظرم همونقدر که رو قسمت Stealth بازی وقت گذاشتن، رو قسمت مبارزات هم وقت گذاشتن. حتی خیلی‌ بیشتر از شماره قبلی‌. حتی می‌شه ترکیبی‌ از هر دو مورد بازی رو تموم کرد، یا مثلا مخفیکاری رفت و همرو کشت، مخفیکاری رفت و کسی‌ رو نکشت، اکشن رفت و کسی‌ رو نکشت و اینطور موارد...البته این مورد چیزی نیست که بدون حرف زدن با خود سازنده‌ها و یه دیدگاه عمیق نسبت به هر سه سبک بشه در موردش کاملا تخصصی نظر داد که متأسفانه من ندارم. صرفاً دیدگاه و برداشت من از چیزی که بازی کردم و خوندم هست.

در مورد گرافیک موافقم، منم سبک گاتیک پانک Dunwall رو خیلی‌ بیشتر ترجیح میدم. اما خوب رنگبندی بازی به تم داستان میخوره. :D
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
اتفاقا دقیقا درست متوجه شدین. وقتی‌ تو اون یکی‌ تاپیک گفتم بازی‌های این سبک خیلی‌ کم تعداد هستن و شاید بیست تا کلا از اینا داشته باشیم، Thief رو هم یکی‌ از اون بازی‌ها در نظر داشتم. :D البته نمیدونم منظور شما اون Thief جدید هست یا قدیمیه. چون متأسفانه فرصت نشده جدید رو بازی کنم اما Thief اصلی‌ رو جزو بهترین بازی‌های این سبک میدونن.

آنطور که متوجه شدم هنوز بازی رو کامل تجربه نکردین، نمی‌خوام زیاد اسپویل کنم مراحل بازی رو. اما به یه نکته‌ای که باید تو لول دیزاین بازی‌های Immersive sim بهش دقت کرد اینه که لول دیزاین اصل این سبک هست. یعنی‌ داستان و گرافیک رو بذاریم کنار، چیزی که باعث می‌شه بازی به اصطلاح فان بشه، لول دیزاین هست، به طوری که مکانیک‌های گیمپلی می‌رن تو اولویت دوم (نه اینکه مهم نباشن البته :D). لول دیزاین از این لحاظ مهم هست که IS ذاتاً یه سبک ترکیبی‌ هست، به طور کلاسیک هم ترکیبی‌ از سبک‌های اکشن اول شخص با نقش آفرینی و مخفی‌ کاری هست. سه تا سبکی که خودتون بهتر از من می‌دونین به طور خالص مورد مشترک زیادی باهم دیگه ندارن. اصلی‌ترین هدف این سبک بازی‌ها ترکیب این سه سبک به گونه‌ای هست که همه رویکرد‌ها قابل اجرا باشن و المان‌های گیمپلی هر سه مورد هم وارد معادله بازی بشن. یعنی‌ ما در پایان کار یه مرحله لازم داریم که هم بشه به طور کاملا اکشن و مستقیم درش پیشروی کرد، هم از طریق راه‌های میانبر و سوراخ‌ها کاملا مخفی‌ جلو رفت، هم بشه در صورت نیاز از یه سبک بازی به اون یکی‌ تغییر داد رویکرد گیمپلی رو. همه اینا رو هم تو یه محیطی‌ که آزادی نسبی‌ یه عنوان نقش‌آفرینی رو داره پیاده‌سازی کرد. عظمت رو.:D بعد برا ساخت یک بازی کامل ما حداقل هفت یا هشت تا ازینا لازم داریم. حتی بازی‌های خیلی‌ خوب هم تو پیاده‌سازی دو مورد اول به مشکل برخوردن، مثلا یه عنوان مثل‌Splinter cell اخیر رو عملا نمی‌شه کاملا به صورت مخفی‌ رفت.(می‌شه البته اما خیلی‌ سخت هست.) اما DH میاد این کار رو نه تنها یک بار، بلکه ده بار و تو دو تا بازی مختلف اونم با تغییر مکانیک‌های گیمپلی بین دو شخصیت و حتی بین مراحل انجام میده. یه مرحله تو بازی هست به اسم A Crack in the Slab، به نظرم تجلی‌ لول دیزاین تاریخ بازی‌های کامپیوتری هست. :D پیاده‌سازی یه sim در این سطح نیازمند تسلط کامل تیم سازنده به طراحی هوش مصنوعی، قرار گیری دشمنان، مکانیک‌های خود گیمپلی و مخصوصاً طراحی خود محیط هست به علاوه برنامه نویسی فنی همه این موارد و پیاده‌سازی درست اونا. پیاده‌سازی درست از این لحاظ که مثلا با اینکه همه ما اکثرا به هوش مصنوعی بد خیلی‌ از بازی‌ها ایراد میگیریم، اما اگه تو خیلی‌ از بازی‌ها هوش مصنوعی واقعا عالی‌ و در حد خود بازیکن باشه قسمت فان قضیه کاهش میابه. باید یه چیزی باشه که گیمر فکر نکنه با چند تا احمق طرف هست و خودش عملا هیچ‌کاری نمی‌کنه، نبایدم طوری باشه که با کوچیکترین اشتباه بازیکن امکان اتمام مرحله وجود نداشته باشه. حالا طراحی همین هوش مصنوعی دشمنان رو با توجه به وجه نقش آفرینی و پیشرفت‌های احتمالی‌ بازیکن در طول بازی به قضیه اضافه کن. طراحی محیط هم دقیقا اینطوری هست، گیمر نباید احساس کنه بازی دستش رو گرفته دنبال خودش میکشونه، در عین حال نباید حس گم شدن و خفگی هم داشته باشه، باید فکر کنه داره به مشکلات غلبه می‌کنه و پیش میره، اونم حداقل به سه روش احتمالی‌ مختلف.:D زیاد حرف زدم. :D اما به طور کلی‌ به نظرم DH 2 همه این موارد رو در سطح عالی‌ و کم اشکال پیاده‌سازی کرده. هیچ بازی بی‌ ایراد نیست، طبیعتاً DH 2 هم عمق مخفیکاری یه بازی مثل MGS یا اکشن یه بازی مثل Doom رو نداره، اما از منظر طراحی مراحل به نظرم جزو کم ایراد‌ترین چیزایی هست تاحالا داشتیم.

والا من بعد از چند تا آپدیت بازی کردم اونم رو یه سیستم نسبتا قوی، اما مشکل بازی از همون اول هم رو همه سیستم‌ها نبود. بگیر نگیر داشت بعضی‌ سیستم‌ها بدون هیچ ایرادی اجرا میشد بعضی‌ سیستم‌ها هم کلا بالا 25 فریم نمیومد.

در مورد اینکه اصل بازی مخفیکاری هست هم احتراماً مخالفم، بالا کلیتش رو توضیح دادم اما به نظرم همونقدر که رو قسمت Stealth بازی وقت گذاشتن، رو قسمت مبارزات هم وقت گذاشتن. حتی خیلی‌ بیشتر از شماره قبلی‌. حتی می‌شه ترکیبی‌ از هر دو مورد بازی رو تموم کرد، یا مثلا مخفیکاری رفت و همرو کشت، مخفیکاری رفت و کسی‌ رو نکشت، اکشن رفت و کسی‌ رو نکشت و اینطور موارد...البته این مورد چیزی نیست که بدون حرف زدن با خود سازنده‌ها و یه دیدگاه عمیق نسبت به هر سه سبک بشه در موردش کاملا تخصصی نظر داد که متأسفانه من ندارم. صرفاً دیدگاه و برداشت من از چیزی که بازی کردم و خوندم هست.

در مورد گرافیک موافقم، منم سبک گاتیک پانک Dunwall رو خیلی‌ بیشتر ترجیح میدم. اما خوب رنگبندی بازی به تم داستان میخوره. :D
درسته ممنون بابت توضيحات .
بخش اول صحبتهاتون در واقع تعريف چگونگي اين سبك ، در حد تعالي اون هستش . من موافقم . حالا با اين تعاريف بايد ديد ديس انرد چقدر خودش رو بهش نزديك كرده . طبق تجربه شما ظاهرا در حد فوق العاده اي عمل كرده . من خودم هم بايد ادامه بدم تا بلكه بتونم به اين نظر برسم .
اما تا اينجاي كه تجربه كردم نظرم اينه ، من فكر ميكنم تو هر سبكي از گيم ، شناخت پيدا كردن نسبت به اون سبك و به عبارتي گيمر اون سبك شدن هم خيلي تو فهميدن اينها تاثير داره ، اينكه چطوري بازي كني كه بتوني به اينا برسي ، و صد البته خود گيم هم در تفهيم اين مساله خيلي مهمه . ميخوام به اين برسم ، من تو تجربه ام تا كنون اينطوري بوده : بازي رو.كاملا با ترس بازي ميكنم ، اصولا مشكل من تو برخي بازي هاي مخفي كاري اينچنيني همينه ، يكيش هم thief . اينكه كاملا حوصله كنم و دونه دونه دشمنارو از پا در بيارم ، مدت ها منتظر بمونم تا شرايط مساعد براي حمله اماده بشه ، در حالي كه من استريم بازي رو ميبينم ، احساس ميكنم رون تَر از بازي من ، بازي ميكنند .
من احساس ميكنم براي اينكه از اين بازي لذت ببرم صرفا كافي نيست بازي رو تموم كنم ، بلكه بايد تغيير ديدگاه و عملكرد در حين تجربه خودم بدم . طبيعتا يه بازي هاي اينچنيني نياز به درك بيشتر دارن . چيزي مثل dark souls كه قبلا برام اتفاق افتاده بود و نفرت داشتم و با تغيير نگرش و بهتر شدن توي سبكش شد برام بهترين هاي تاريخ و خودم برداشتم همش رو واسه خودم و چند نَفَر پلات و فول كردم .
اين. موارد لول ديزاين و هوش مصنوعي هم تو بازي خيلي خوبه . به عنوان مثال تو اون مرحله كه ساختمان چند طبقه اي هستش و تو طبقه همكف هنگام ورود چند تا سگ وجود دارن و برخي اتاق هم يه جور حشره دارن . تو اون مرحله يه جا من اشتباهي اژير خطر زدم متوجه نشدم ، گيم پلي رو اكشن ادامه دادم ، تجربه اكشن خيلي خوبي بود ، اينكه ميتونستم همه جا فرار كنم و دشمنا هم به راحتي منو گم نميكردن ، ألمان هاي خيلي خوب اكشن بازي در حين كمبد ها و ... ولي خب در نهايت مردم:D
أما براي دوم مخفي كاري كامل و رد كردن مرحله .
چيزي كه من دوس داشتم اتفاق بيفته ، مثل تريلر ها و يا اين استريمر ها اين بود كه بعد از كمي مخفي كاري ، بازي رو اكشن كنم و با كمي چاشني هيجان و نابودي مرحله رو تمومش كنم
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
آره متوجه شدم مشکل از کجا آب میخوره، من کلا علاقه ای به سبک مخفی کاری ندارم :D

دوست داشتم بازیو اکشن تموم کنم ولی خیلی خیلی سخت میشد و زیاد میمردم توی بازی و مجبور بودم آیتم هاییو که قبلا بردارم دوباره بردارم که خیلی رو اعصابم بود
دقیقا یکجورایی وقتی اکشن میکنی متوجه میشی که انقدر سخت میشه کار که میبینی باید با مخفی کاری بری جلو بعد مردن D
 
  • Like
Reactions: aliahmadi2

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
درسته ممنون بابت توضيحات .
بخش اول صحبتهاتون در واقع تعريف چگونگي اين سبك ، در حد تعالي اون هستش . من موافقم . حالا با اين تعاريف بايد ديد ديس انرد چقدر خودش رو بهش نزديك كرده . طبق تجربه شما ظاهرا در حد فوق العاده اي عمل كرده . من خودم هم بايد ادامه بدم تا بلكه بتونم به اين نظر برسم .
اما تا اينجاي كه تجربه كردم نظرم اينه ، من فكر ميكنم تو هر سبكي از گيم ، شناخت پيدا كردن نسبت به اون سبك و به عبارتي گيمر اون سبك شدن هم خيلي تو فهميدن اينها تاثير داره ، اينكه چطوري بازي كني كه بتوني به اينا برسي ، و صد البته خود گيم هم در تفهيم اين مساله خيلي مهمه . ميخوام به اين برسم ، من تو تجربه ام تا كنون اينطوري بوده : بازي رو.كاملا با ترس بازي ميكنم ، اصولا مشكل من تو برخي بازي هاي مخفي كاري اينچنيني همينه ، يكيش هم thief . اينكه كاملا حوصله كنم و دونه دونه دشمنارو از پا در بيارم ، مدت ها منتظر بمونم تا شرايط مساعد براي حمله اماده بشه ، در حالي كه من استريم بازي رو ميبينم ، احساس ميكنم رون تَر از بازي من ، بازي ميكنند .
من احساس ميكنم براي اينكه از اين بازي لذت ببرم صرفا كافي نيست بازي رو تموم كنم ، بلكه بايد تغيير ديدگاه و عملكرد در حين تجربه خودم بدم . طبيعتا يه بازي هاي اينچنيني نياز به درك بيشتر دارن . چيزي مثل dark souls كه قبلا برام اتفاق افتاده بود و نفرت داشتم و با تغيير نگرش و بهتر شدن توي سبكش شد برام بهترين هاي تاريخ و خودم برداشتم همش رو واسه خودم و چند نَفَر پلات و فول كردم .
اين. موارد لول ديزاين و هوش مصنوعي هم تو بازي خيلي خوبه . به عنوان مثال تو اون مرحله كه ساختمان چند طبقه اي هستش و تو طبقه همكف هنگام ورود چند تا سگ وجود دارن و برخي اتاق هم يه جور حشره دارن . تو اون مرحله يه جا من اشتباهي اژير خطر زدم متوجه نشدم ، گيم پلي رو اكشن ادامه دادم ، تجربه اكشن خيلي خوبي بود ، اينكه ميتونستم همه جا فرار كنم و دشمنا هم به راحتي منو گم نميكردن ، ألمان هاي خيلي خوب اكشن بازي در حين كمبد ها و ... ولي خب در نهايت مردم:D
أما براي دوم مخفي كاري كامل و رد كردن مرحله .
چيزي كه من دوس داشتم اتفاق بيفته ، مثل تريلر ها و يا اين استريمر ها اين بود كه بعد از كمي مخفي كاري ، بازي رو اكشن كنم و با كمي چاشني هيجان و نابودي مرحله رو تمومش كنم
البته به این نکته هم دقت کنین که استریمر‌ها برا جلب بیننده بازی می‌کنن و طبیعتاً یکم به گیمپلی خودشون سرعت میدن. خیلی‌‌هاشون هم قبل استریم یه بار بازی رو تجربه می‌کنن که مثلا جایی‌ گیر نکنن.
دقیقا زیبایی‌ بازی به نظرم همین موردی که گفتین هست، مثلا تو مورد همین مخفیکاری، شما مثلا میتونین هم بدون اینکه حتی کسی‌ متوجه بشه یا کشته بشه بازی رو تموم کنین، یا همونطوری که خودتون گفتین کاملا با دقت و یک به یک همه دشمنارو درو کنین، یا اینکه مثل بتمن با ایجاد یه حس ترس از تاریکی حمله کنین یکی‌ رو بیهوش کنین یا بکشین و دوباره برگردین به تاریکی. یا ترکیبی‌ از همه اینا. :D حالا ممکن هست مرحله به مرحله بازده این روش‌ها هم باهم فرق کنن. باید همرو امتحان کرد و فهمید که با کدومش راحت تر هستین و فان ترم هست.:D باید به این موضوع دقت کرد که بازی صرفاً تو یه سبک ثابت نیست، مثلا با اینکه می‌شه بازی رو کاملا با کشت و کشتار و اکشن تموم کرد اما تو این حالت حداقل اون لذت استفاده از همه امکانات موجود رو ارائه نخواهد داد.
یه بحث عادت کردن هم هست، باید دقیقا به گزینه‌های روی میز (:D) مسلط باشین و عادت کنین تا بدونین مثلا در یه موقعیت استفاده از کدوم روش با توجه به مهارت‌های کاراکتر شما بهتر هست. برا همین کلا بازی‌های این سبک برا تجربه بیشتر از یک بار ساخته میشن. کلا DH دقیقا مثل DS با تجربه بیشتر بهتر می‌شه.
اگه خواستین بازی‌های دیگه این سبک رو هم تجربه کنین برا مقایسه, از بازی‌های اخیر Deus ex هم تو سبک IS هست.
اگه حوصله و علاقه دونستن بیشتر در مورد این سبک رو داشتین هم من این ویدئو و مقاله‌ها رو پیشنهاد می‌کنم، شاید به لذت بردن از گیمپلی این بازی‌ها هم کمک کنن :
What makes an Immersive Sim, and why are they staging a comeback?
History of the best immersive sims | PC Gamer
 
آخرین ویرایش:

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
البته به این نکته هم دقت کنین که استریمر‌ها برا جلب بیننده بازی می‌کنن و طبیعتاً یکم به گیمپلی خودشون سرعت میدن. خیلی‌‌هاشون هم قبل استریم یه بار بازی رو تجربه می‌کنن که مثلا جایی‌ گیر نکنن.
دقیقا زیبایی‌ بازی به نظرم همین موردی که گفتین هست، مثلا تو مورد همین مخفیکاری، شما مثلا میتونین هم بدون اینکه حتی کسی‌ متوجه بشه یا کشته بشه بازی رو تموم کنین، یا همونطوری که خودتون گفتین کاملا با دقت و یک به یک همه دشمنارو درو کنین، یا اینکه مثل بتمن با ایجاد یه حس ترس از تاریکی حمله کنین یکی‌ رو بیهوش کنین یا بکشین و دوباره برگردین به تاریکی. یا ترکیبی‌ از همه اینا. :D حالا ممکن هست مرحله به مرحله بازده این روش‌ها هم باهم فرق کنن. باید همرو امتحان کرد و فهمید که با کدومش راحت تر هستین و فان ترم هست.:D باید به این موضوع دقت کرد که بازی صرفاً تو یه سبک ثابت نیست، مثلا با اینکه می‌شه بازی رو کاملا با کشت و کشتار و اکشن تموم کرد اما تو این حالت حداقل اون لذت استفاده از همه امکانات موجود رو ارائه نخواهد داد.
یه بحث عادت کردن هم هست، باید دقیقا به گزینه‌های روی میز (:D) مسلط باشین و عادت کنین تا بدونین مثلا در یه موقعیت استفاده از کدوم روش با توجه به مهارت‌های کاراکتر شما بهتر هست. برا همین کلا بازی‌های این سبک برا تجربه بیشتر از یک بار ساخته میشن. کلا DH دقیقا مثل DS با تجربه بیشتر بهتر می‌شه.
اگه خواستین بازی‌های دیگه این سبک رو هم تجربه کنین برا مقایسه, از بازی‌های اخیر Deus ex هم تو سبک IS هست.
اگه حوصله و علاقه دونستن بیشتر در مورد این سبک رو داشتین هم من این ویدئو و مقاله‌ها رو پیشنهاد می‌کنم، شاید به لذت بردن از گیمپلی این بازی‌ها هم کمک کنن :
What makes an Immersive Sim, and why are they staging a comeback?
History of the best immersive sims | PC Gamer
تشكر دوباره بابت وقتي كه ميگذاري . يه موردي بگم من خيلي زياد از اين deus ex جديده و به عبارتي mankind divid خوشم نيومد:D . نميدونم احساس ميكنم نسخه اول به مراتب اثري بهتري بود ، از شوتينگ بازي گرفته تا گيم پلي و ... در كل انتظار پيشرفت زيادي داشتم همونطور ديگر بازي ها با تغيير نسل پيشرفت ميكنند . اگه با من در اين مورد هم نظر نيستيم مشتاقم تا در مورد اين بازي هم تو تاپيك خودش بحث كنم .
در مورد DH هم من الان در حال دانلود نسخه pc هم انشالله بعد از تجربه كامل ، و با در نظر گرفتن نقطه نظراتي كه شما گفتين و اينجا مطرح شد سعي ميكنم بهتر از پيش دركش كنم .
طبيعتا اين اثر يه مورد خاص و تحسين شده هستش و من خودم هم به شدت بهش علاقه داشتم كه كلي پول بابتش توي روز اول دادم .
تنها دليلي كه تا الان نتونستم اون لذت كافي رو ببرم همون مربوط ميشه به سليقه من توي اين سبك ها در بخش فني . و من فك ميكنم توي اين بازي بهتره روي pc بازي بشه كه ثبات بيشتري داره . در باقي بخش ها كه بحث كرديم مثل هم ديزاين و ألمان هاي گيم پلي ، يكي از برترين ها داخل اين سبك هستش قطعآ و من خودم هم مثال زدم كه توي اون مرحله كه چقدر برام جذابيت داشت . بخصوص توي حالت اكشن با فرار و اون ليز خوردن مخصوص بازي و چرخش دوربين ( هميشه اينو دوس داشتم ) و تلپورت ناگهاني كه ميگم سرعت هيجان انگيزي رو به بازي ميده بسيار دوس داشتني هستش .
داخل اين لينك ها هم كه شما گذاشتي به نظرم بهترين توي اين سبك ، همين DHو thief هستند ، از نظر من deus ex با اينكه خوبه ولي لذت دو اثر بالايي رو نداره . Bioshock هم بيشتر به نظرم روي جنبه هاي اكشن تمركز داره تا IS . گرچه خودش از بهترين فرانچايز هاي تاريخ هستش .
 

.:AC MilaN:.

کاربر سایت
Sep 12, 2009
2,535
نام
ایلیا
من الان به چپتر 8 رسیدم و بازی رو با corvo میرم ... سعی کردم که بیشتر مخفی کاری برم جلو ولی خدایی بعضی جاها خیلی سخت میشه
داستان که تا اینجا نسبتا خوب بوده و گیم پلی بازی عالیه با کلی قدرتهای مختلف و سلاحهای جذاب
لول دیزاین بازی هم فوق العاده بوده تا اینجا به خصوص اون قابلیت دیدن همزمان حال و گذشته که عالی بود و به نظرم یه سر و گردن از اون چپتر تایتان فال 2 بالاتر بود

فقط یه سئوال داشتم من وقتی بازی رو تموم کنم و بخوام نیو گیم پلاس رو با امیلی برم ... قدرتها رو باید دوباره از اول بگیرم یا باز هستش؟ ... چون الان دارم با corvo میرم میپرسم این مورد رو
 

The Listener

Take Me Home
کاربر سایت
Feb 20, 2016
591
نام
رایان
من الان به چپتر 8 رسیدم و بازی رو با corvo میرم ... سعی کردم که بیشتر مخفی کاری برم جلو ولی خدایی بعضی جاها خیلی سخت میشه
داستان که تا اینجا نسبتا خوب بوده و گیم پلی بازی عالیه با کلی قدرتهای مختلف و سلاحهای جذاب
لول دیزاین بازی هم فوق العاده بوده تا اینجا به خصوص اون قابلیت دیدن همزمان حال و گذشته که عالی بود و به نظرم یه سر و گردن از اون چپتر تایتان فال 2 بالاتر بود

فقط یه سئوال داشتم من وقتی بازی رو تموم کنم و بخوام نیو گیم پلاس رو با امیلی برم ... قدرتها رو باید دوباره از اول بگیرم یا باز هستش؟ ... چون الان دارم با corvo میرم میپرسم این مورد رو

آره. تو نیو گیم پلاس هر Rune که توی دست اول پیدا کردی رو پس میگیری. بعدشم به قدرت های هر دو شخصیت دسترسی داری. :D
 
  • Like
Reactions: .:AC MilaN:.

.:AC MilaN:.

کاربر سایت
Sep 12, 2009
2,535
نام
ایلیا
آره. تو نیو گیم پلاس هر Rune که توی دست اول پیدا کردی رو پس میگیری. بعدشم به قدرت های هر دو شخصیت دسترسی داری. :D
مرسی بابت راهنمایی
چه اکشنی بشه زد با قدرتهای هر دو کاراکتر ... این کارشون باعث شده نیو گیم پلاس یه تجربه جذاب و متفاوت بشه ... دمشون گرم
 
  • Like
Reactions: The Listener

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
آقا این صفحه آخر هر ماموریت که یافته هامون رو نشون میده کامل باگ هست نه؟ من تو یکی از ماموریت های هرچی بود جمع کردم ولی آخر بازی همه چیز رو دو برابر نوشته، یعنی نصف چیزا رو پیدا نکردم!!!
 

Kratos-_-0_0

کاربر سایت
Sep 10, 2012
938
نام
ارین
آقا این صفحه آخر هر ماموریت که یافته هامون رو نشون میده کامل باگ هست نه؟ من تو یکی از ماموریت های هرچی بود جمع کردم ولی آخر بازی همه چیز رو دو برابر نوشته، یعنی نصف چیزا رو پیدا نکردم!!!
نه دقیقه من همین الان داشتم بازی میکردم مشکلی ندیدم
پول و تابلو و rune یه سری چیز دیگرو همونقدری که برداشتم درست نشون داد
یا اشتباهومتوجه شدین درست نگشتین یا واقعا اپدیت نکردین مشکل داره این قسمتش برا شما
_______________________________
من از بازی خیلی راضیم از همه چی ولی واقعا حس میکنم بعضی مواقع ایتم های جمع کردنی و بزرگی مپ های بعضی مواقع بیش از حدیه که باید باشه
من الان اخرین چپترم (وقت انتقام)
که جمع کردن ایتم های گشتن کل محیط یه داستانه
از اونورم نگشتن محیط جمع نکردن ایتم هام فقط و فقط عذاب وجدان میاره واسه بازیباز
به هر حال تا اینجا تا جایی شد هر چپتر و کامل رفتم
در اخر به همه پیشنهاد میشه بازی از همه نظر کامل و سرگرمتون میکنه چ از نظر گرافیک چ گیم پلی چ داستانی واقعا بازیه کاملیه از خریدتون پشیمون نمیشین
فقط حیف این بازی که اینقدر کم طرفدار
 
  • Like
Reactions: -7- and Grey Warden

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر