The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,828
حیفم اومد این مقاله را اینجا نگذارم.حتما مطالعه کنید.خیلی مقاله یونیک و درجه یکی هست.

تحلیل و موشکافی داستان بازی The Evil Within - زومجی
فوق العاده بود، بی نظیر.
جدا بعضی اتفاقاتش رو با بار اول نمیشد فهمید که توی این مقاله کاملا تشریحش کرده، مثل همون فرضیه ای که میگه سباستین از همون ابتدا هم در دنیای حقیقی نبوده.
واقعا جزو underrate ترین عناوین تاریخ هست، از نظر من نه تنها داستان، بلکه مولفه های وحشت هم به طرز باورنکردنی و بی مثالی توی این بازی ساخته شد که اونو فرسنگ ها از عناوین خسته کننده pure hortor امروزی جلوتر میبره. حتی به نظرم از نمونه های فوق العاده موفقی مثل dead space هم چندین گام جلوتر بود.
واقعا احسنت به میکامی و تیم سازندش. بازی دارای کلاس ساخت و ارزش فوق العاده بالایی هست. امیدوارم بتسدا حمایتشون کنه و هر چه زودتر نسخه بعدی این شاهکار رو تجربه کنیم.
 

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
فوق العاده بود، بی نظیر.
جدا بعضی اتفاقاتش رو با بار اول نمیشد فهمید که توی این مقاله کاملا تشریحش کرده، مثل همون فرضیه ای که میگه سباستین از همون ابتدا هم در دنیای حقیقی نبوده.
واقعا جزو underrate ترین عناوین تاریخ هست، از نظر من نه تنها داستان، بلکه مولفه های وحشت هم به طرز باورنکردنی و بی مثالی توی این بازی ساخته شد که اونو فرسنگ ها از عناوین خسته کننده pure hortor امروزی جلوتر میبره. حتی به نظرم از نمونه های فوق العاده موفقی مثل dead space هم چندین گام جلوتر بود.
واقعا احسنت به میکامی و تیم سازندش. بازی دارای کلاس ساخت و ارزش فوق العاده بالایی هست. امیدوارم بتسدا حمایتشون کنه و هر چه زودتر نسخه بعدی این شاهکار رو تجربه کنیم.

میکامی یک استودیو درست کرده بیا و ببین. میکامی خیلی از بتسدا و کار کردن باهاش راضی هست.
منتظر معرفی بازی جدید در سال جاری باش
 
  • Like
Reactions: uriel

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
اگه میکامی میرفت زیر نظر سونی کار میکرد خیلی خوب میشد دقیقن مثل کوجیما بعضی وقتا هم ارزو میکنم دوباره برگرده کپکام با اینکه الان وضعیت re خوبه اما بر میگشت یه re خفن میداد:D ولی چجوری با وجود ناشری مثل بتسدا انقدر بد ساختن بازیو:-?؟؟؟
 

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
اگه میکامی میرفت زیر نظر سونی کار میکرد خیلی خوب میشد دقیقن مثل کوجیما بعضی وقتا هم ارزو میکنم دوباره برگرده کپکام با اینکه الان وضعیت re خوبه اما بر میگشت یه re خفن میداد:D ولی چجوری با وجود ناشری مثل بتسدا انقدر بد ساختن بازیو:-?؟؟؟

بازیسازهایی مثل میکامی نباید انحصاری بسازن. من دوست دارم همه عناوین این نابغه را بازی کنند.
بازی یک سری مشکلات گرافیکی داشت که ان هم یک بخشیش به تیم سازنده و یک بخشیش هم به موتور بازی برمیگرده.

حالا ان شاالله با بازی جدید جبران میکنه
 
  • Like
Reactions: jhoobin

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
خب بازیو چند روز پیش بعد از یه قرن تمومش کردم و وقتشه بخاطر بهزادم که شده بیام یکمی از بازی بگم :D
اول از چیزایی که خوشم نیومد شروع می‌کنم چون مشکلات بازی زودتر از همه‌چیز خودشونو نشون میدن. مشکلات تکنیکی بازی خیلی مشخصه و همه میدونن ولی اگه مثل من بدشانس باشید خیلی ممکنه اذیتتون کنه. مثلا توی چپتر 6 بود که بازی 6-5 بار پشت سر هم کرش کرد و چک پوینت ها هم یجوری قرار گرفته بودن که مجبور بودم هر بار حدود نیم ساعت از بازی رو دوباره برم! اینجا بازی انقدر روی مخ رفته بود که خیلی نزدیک بود که کلا بازیو بزارم کنار ولی خوشحالم که نزاشتم :D البته مشکلات گرافیکی و افت فریم هم مشهوده ولی اگه منو میشناسید میدونید که تا وقتی وضعیت اسفناک نباشه، واسم مهم نیستش.
یکی دیگه از چیزایی که ازش خوشم نیومد دیالوگ‌ها و کلا شخصیت‌پردازی بازی بود... البته مثل Resident Evil شخصیت‌ها استایل و ظاهر خیلی جذابی دارن ولی دوباره دقیقا مثل RE زیاد توی بازی بهشون توجه نمیشه و بعضا دیالوگ‌های عجیب‌غریبی توی بازی رد و بدل میشن که خیلی مصنوعی و تاریخ مصرف گذشته به نظر میرسن. البته در مورد Sebastian چیز جالبی که وجود داشت پیدا کردن تکه‌هایی از زندگی شخصیش بود که یکمی شخصیت بهش داده بود.
خب بهتره از چیزای منفی بکشم بیرون :D
وقتی از Chapterهای اولیه گذشتم بازی به یه چیز فوق‌ خفن تبدیل شد...اصلا انگار اون مشکلات رو گذاشتن که هر کسی نتونه تحملشون کنه و به بخش فوق‌العاده‌ی بازی نرسه! :D بعد از چنتا مرحله‌ی اول همه چی شروع می‌کنه به ارتباط برقرار کردن. هم مبارزات بازی که بعد از مدتی به یکی از بهترین بخشای بازی تبدیل میشه و هم داستان و روایت که خیلی راحت با ذهنت بازی می‌کنه و به اندازه‌ای جذاب میشه که نمیتونی کنترلر رو بزاری زمین. هر چیزی رو که توی بازی و از داستان بازی کشف می‌کنی متحیرکنندست. البته یه سری چیزا هستن که با یه بار بازی کردن کاملا متوجهش نشدم و احتمالا دوباره برم سراغ بازی :D دشمنا، باس‌ها، ترس‌ها، اسلحه‌ها، محیط‌ها و روایت بازی یه جوری با هم ترکیب شدن که یه Survival Horror فوق‌العاده و یه تجربه‌ی تکرارنشدنی رو رقم بزنن. کلا نکات مثبت بازی انقدر قویه که مشکلات به اون واضحی رو از یادم برده بود. مبارزات خیلی حس خوبی میدادن و تخریب‌پذیری دشمنا(! :D) فوق‌العاده بود. بهترین بخش بازی رو هم محیط‌های فوق‌العاده و روایت می‌دونم که خیلی با هم در ارتباط بودن و یه ترکیب خاص و فراموش‌نشدنی رو ساخته بودن.
در کل تجربه‌ی نابی بود که اصلا فکرشم نمی‌کردم اینقدر خوب باشه. بزودی هم میرم سراغ DLCها <:-P
 

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
تمامی شایعات در رابطه با بازی جدید استاد میکامی

- Kiri (GAF Insider), says Tango is working on a Survival Action game (Didn't specify whether it's New IP or TEW2)

- John Harker (Another GAF insider) says he saw "some stuff" from TEW2, confirming it's planned/in-development

- Job listings in Tango Gameworks mention experience with Unreal Engine 4, and PS4/XBO/PC development

- According to Kiri, the game just finished planning phase early 2016, and they were in Early/Mid development by then.

و

+ TEW2 concept art released by Ikumi Nakamura in Summer 2015

+TEW2 rumored by name to appear last year at BE3; it was the only rumor to prove false


این شایعه به نظر حقیقت داشته.تو نئوگف هم راجع بهش صحبت کردن.ناکامورا گذاشته بود کانسپت ارتا و سریع برداشته بود

+ TEW2 concept art released by Ikumi Nakamura in Summer 2015
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,828
تمامی شایعات در رابطه با بازی جدید استاد میکامی

- Kiri (GAF Insider), says Tango is working on a Survival Action game (Didn't specify whether it's New IP or TEW2)

- John Harker (Another GAF insider) says he saw "some stuff" from TEW2, confirming it's planned/in-development

- Job listings in Tango Gameworks mention experience with Unreal Engine 4, and PS4/XBO/PC development

- According to Kiri, the game just finished planning phase early 2016, and they were in Early/Mid development by then.

و

+ TEW2 concept art released by Ikumi Nakamura in Summer 2015

+TEW2 rumored by name to appear last year at BE3; it was the only rumor to prove false


این شایعه به نظر حقیقت داشته.تو نئوگف هم راجع بهش صحبت کردن.ناکامورا گذاشته بود کانسپت ارتا و سریع برداشته بود

+ TEW2 concept art released by Ikumi Nakamura in Summer 2015
به امید معرفی شماره 2 توی E3 . واقعا از بتسدا انتظار دارم امسال دیگه توی E3 چشم انتظارمون نزاره، باید معرفی بشه امسال دیگه.
 

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
میتونه عنوان جدید یک بازی جهان باز علمی تخیلی باشه

Now, it may be interesting to look back and see that Tango had a Dune like sci fi project in the works prior to The Evil Within, called Noah. Noah would have been set in an open world, in a universe where humans have been colonizing different planets. Your task would have been to head a research group investigating a colony that’s lost contact.

The Evil Within Dev Already Hiring For Their Next Project
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,828
میتونه عنوان جدید یک بازی جهان باز علمی تخیلی باشه

Now, it may be interesting to look back and see that Tango had a Dune like sci fi project in the works prior to The Evil Within, called Noah. Noah would have been set in an open world, in a universe where humans have been colonizing different planets. Your task would have been to head a research group investigating a colony that’s lost contact.

The Evil Within Dev Already Hiring For Their Next Project
خدا کنه TEW 2 رو بسازن اینا، یا حداقال اگه عنوان دیگه ای هم میخوان بسازن بازم TEW پروژه اصلی باشه و بازی جدید رو در کنارش بسازن.
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
خب شایعه جدید از نسخه‌ی دوم TEW اومد :D:

vOMvhKS.jpg

البته نمیشه خیلی بهش شایعه گفت چون مربوط به توضیحات خصوصی یه شغل درخواستی میشه و بیشتر از یه شایعه‌ی معمولیه :D
نکته جالب اینه که این شغل‌ها مربوط به ترجمه و QA میشه که بیشتر در مراحل پایانی ساخت بازی اتفاق میوفته...با این وضعیت میشه گفت که بازی به زودی رسما معرفی میشه و در کل پیش‌بینی می‌کنم که اوایل سال بعد منتشر بشه :D<:-P
 

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
خب شایعه جدید از نسخه‌ی دوم TEW اومد :D:

View attachment 73009

البته نمیشه خیلی بهش شایعه گفت چون مربوط به توضیحات خصوصی یه شغل درخواستی میشه و بیشتر از یه شایعه‌ی معمولیه :D
نکته جالب اینه که این شغل‌ها مربوط به ترجمه و QA میشه که بیشتر در مراحل پایانی ساخت بازی اتفاق میوفته...با این وضعیت میشه گفت که بازی به زودی رسما معرفی میشه و در کل پیش‌بینی می‌کنم که اوایل سال بعد منتشر بشه :D<:-P

از کجا اوردی این شایعه را?!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر