امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

Meysam

کاربر سایت
Apr 11, 2006
4,955
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:

Argada

کاربر سایت
Jan 25, 2013
708
نام
محمد رضا
Gears of War 4
obqw_15efeb57-18f2-49c1-8645-09201dc8aa40.jpg


چرخ های جنگ از بازیهای زیبا و انحصاری پلتفرم مایکروسافت هست که برای همه بازیبازان اشنا و قابل احترام است. این سری به نوعی با نام ایکس باکس گره خورده و با عرضه ان برای ویندوز 10 راه را برای تجربه طیف بیشتری باز کرده است. نسخه چهارم این مجموعه با داستانی متفاوت تر از گذشته روایت میشود. همان گیم پلی همیشگی و اما داستانی نسبتا متفاوت و گرافیکی دلنشین.
داستان نسخه چهارم 25 سال بعد از وقایع نسخه سوم بازی شروع می شود. زمانی که اعضای گروه دلتا اسکواد مسن شده اند و افراد جوان تری باید گروه را هدایت کنند. در میان این اعضای جوان پسر مارکوس فینکس به عنوان شخصیت اصلی بازی گیم پلی را به جلو می برد.
بازی لذت بخش است و تقریبا در همه بخش ها خوب عمل کرده منتها دو ایراد بزرگ دارد که شاید با توجه به تغییر خط داستانی نتوان چندان به ان خرده گرفت. اول اینکه شخصیت پردازی بازیها ضعیف هست و احساس همزاد پنداری خاصی با هیچ کدام نخواهید داشت. در واقع شخصیت پردازی این نسخه باعث میشود داستان بازی نیز دچار ضربه شود و گیرایی لازم را نداشته باشد. دوم ان که گیم پلی بازی می توانست جذاب تر و متنوع تر باشد. هر چند موتور سواری و استفاده از ربات های غول پیکر تا حدی این موضع را پوشش می دهد اما نیاز به تغییراتی در جهت تنوع گیم پلی احساس می شود.
با این همه این بازی یاداور خاطرات گران بهای عمر من در دوران درخشان گذشته بوده و هست و امیدوارم باز هم این بازی را در اینده نزدیک ببینیم.​

8.5 از 10

jlbz_gears-of-war-4-robots.jpg
 
آخرین ویرایش:

afshin76

کاربر سایت
Dec 11, 2013
805
Batman: Arkham Knight

فکر کنم بعد از 3 دفعه تموم کردن که یه دفعش تا 95درصد بوده(حال نداشتم همه ریدلرا رو جمع کنم:-") و نسخه اوریجینال که مشکل تکنیکی نداره بتونم یکم بهتر نقد کنم تا دفعه قبلی.
خوب از اونجایی که یکم پیش AC رو نصب کردم و 1-2 مرحله هم رفتم باید بگم AK گیم پلیش به طرز باور نکردنی بهتر از ACـه. اصلا همین که بتمن این دفعه سریعتر از یه مزدوز خیابونی مشت می زنه و اگه دو تاتون با هم شروع به مشت زدن کنید بتمن مشتش زودتر می خوره به طرف یه تغییر خیلی خیلی بزرگی توی گیم پلی بوجود اورده که خیلی لذت بخش ترش کرده. توی قسمت مخفی کاری هم با افزایش سرعت وحشتناکش توی Vent های زیر پا، خیلی بیشتر حال می ده و خیلی از محوریت Vantage Point ها خارج شده و بیای پایین به نفعته خیلی جاها. یکم Fear Takedown مشکل OP بودن داره که اونم چون خیلی حال می ده می گذریم ازش:D مشکل بزرگش توی این قسمت باس فایت ها هستن که در مقابل مستر فریز و تو فیس و دث استروک و جوکر نسخه های قبلی عملا فحش به حساب میان. اما قسمت مراحل و داستان. دقیقا نمی دونم چرا، ولی با اینکه AK رو خیلی بیشتر از AC بازی کردم ولی تقریبا 90 درصد صحنه های AC رو یادمه و تک و توک از AK یادمه. حدس می زنم به خاطر روایت بهتر توی AC باشه. اما اگه روی کاغذ نگاه کنی AK داستان خیلی فیلسوفانه ای داره و در مورد هویت چیزی به نام "بتمن" و چرای موفقیت بتمن هم حرف های جالبی زده می شه و در نهایت توی پایانش مهر تاییدی می زنه به حرف هاش تو این مورد.
اگه اپریشن نایتفال 3 رو دیده باشید می بینید که بروس وین می ره توی عمارت، عمارت رو منفجر می کنه و خودش و آلفرد ظاهرا میمیرن. بعد هم یه بتمن تاریک تر با استفاده از یه نوع گاز(شاید گاز اسکرکرو) رو می بینیم که خلاف کار ها رو نابود می کنه. با توجه به گفته های چند هفته پیش سفتون هیل، کارگردان بازی بتمن هنوز همون بروس وینه و نمرده و فقط یه روش جدید انتخاب کرده. اما چرا این کار رو کرد؟ خوب توی بازی زیاد در مورد ترس حرف زده شد. بتمن هم دلیل اینکه سوپرهیرو شد اینه که از ترس مردم بر علیه شون استفاده می کنه(چه فرقی بین بتمن و اسکرکرو هست پس؟). وقتی که هویت بتمن مشخص شد اما دیگه این ترس وجود نداره. مردم می دونن که یه شخصی پشت این ماسکه و دیگه نمی ترسن، مخصوصا وقتی طرف یه بچه پولدار یتیم باشه. با "کشتن" خودش عملا این ذهنیت رو از ذهن مردم پاک می کنه و دیگه بروس وینی وجود نداره و یه بتمن جدید اومده. بازم شرایط مثل قبل می شه!
اما بتموبایل. اگه قسمت های بتموبایل رو 1/4 چیزی که الان هستن می کردن بازی خیییلی بهتر از الان می شد. ولی خوب راکستدی رو واسه این شجاعتشون باید تحسین کرد که حاضر شدن ریسک کنن، چون اگه با همون فرمول قبلی هم ادامه می دادن هیچکی بهشون خرده نمی گرفت. ریل تایم شدن کاتسین ها هم به Flow بازی کمک زیادی کرده.
در نهایت می شه گفت بازی فقط یکم پایین تر از سطح ACـه و هنوز هم این سری به شدت خفنه.
نقدت عالی بود.
فقط نمره ندادی...
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
نقدت عالی بود.
فقط نمره ندادی...
کلا سعی می کنم نمره ندم. همون توضیحات رو بخونه یه نفر می فهمه به دردش می خوره یا نه:D
اینجا اسمش تاپیک امتیازات نه نقدها برای همینم باید امتیاز بدین حالا یا نقد با امتیاز یا امتیاز خالی
اینجا اسمش فرومه و به تو هیچ ربطی نداره من چه طوری پست میدم:)
 
آخرین ویرایش:

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
Far cry Primal
far-cry-primal-listing-thumb-01-ps4-us-21jan16
maxresdefault.jpg
maxresdefault.jpg
maxresdefault.jpg

اولین تجربه من در سری فارکرای بود
باید بگم مهم ترین فاکتور بازی گرافیک خیره کننده با جزییات فراوان و طراحی های بی نظیر مانند تابلو نقاشی هست.
بازی به خوبی روی کامپیوتر بهینه هست .
گیم پلی روان و عالی
داستان بازی تقریبا خوب
بعد از حدود 17 ساعت هر جور بود تمومش کردم (البته تمام مراحل فرعی و گشت و گزار در نقشه رو نرفتم)
روی هم رفته تجربه عالی در دنیایی بدون مرز در عصر حجر بود که خبری از تفنگ و امکانات روز نیست . سنگ و چوب تعیین کننده هست .
زبان اختراعی بازی خیلی عالی بود همراه با صدا گذاری بی نقص
تنها ایراد اینه که بعد مدتی کمی بازی یکنواخت می شه .

نمره من : 8.5 از 10


 
آخرین ویرایش:

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
RE7-Biohazard-Ann.jpg


درود
خیلی وقت بود یه عنوان شماره دار از اویل رو بازی نکرده بودیم . بازی با تبلیغات زیاد عرضه شد و منم گرفتمش .
در کل میشه گفت عنوان قشنگی هستش و نوآوری های جالبی رو در زمینه داستان سرایی و زاویه دوربین آورده . داستان بازی جالبه و تا آخر کشش لازمه رو داره . المان های همیشکی و کلاسیک 3 شماره قبل رو تا حدودی داره ( اتاق سیو با آهنگ آرام بخش، صندوق دیپازیت، مهمات کم ،یه امارت بزرگ و کلی جا برای گشت و گذار ).
به نظر من بازی مخلوطی کپی شده از F.E.A.R ، Silent Hill و آوت لست هستش . تنوع دشمنای بازی بسیار کم و تکراری هستش . باس فایت های بازی قابل قبول هستن . پازل ها بیشتر جنبه فان دارن و اصلا چلنجینگ نیستن . گرافیک بازی چیزی جز نمره قبولی نمیگیره.
صداگذاری و Voice Acting شخصیت های بازی بسیار عالی از آب در اومده و قابل تحسینه . حس ترس تنها تا یک ساعت اول بازی حس میشه و بعد از اون میشه گفت بازی اصلا ترسناک نیست .
امتیاز کل : 8
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
Tom Clancy's The Division
dddc_division_title.jpg

Gameplay : 10/10
Story Line : 10/10
Graphics : 10/10
Multiplayer : 10/10
Ubisoft Score : 10/10
- بازی واقعا عالیه ! اوایل ریلیز به هیچ عنوان نظر مثبتی راجع بهش نداشتم و با توجه به مشکلات اولیه بازی ها در ابتدی ریلیز ، به خصوص بازیهای یوبی سافت نظرم به شدت منفی بود .

- الان بعد از 46 ساعت و اتمام بخش داستانی و کامل کردن 50% اچیومنت ها می تونم بگم بهترین شوتر آنلاینیِ که تا به حال تجربه کردم .
ابتدای شروع ، نقشه به نظر خیلی کوچیکِ اما بعد با آنلاک کردن تمام نقشه و تنوع ماموریت ها اصلا کوچک به نظر نمیرسه ! این در حالیه که بخش دارک زون رو به حساب نیاوردیم !

- هوش مصنوعی واقعا عالی کار شده به خصوص داخل دارک زون و بخش های دیگه که چطور همدیگه رو کاور میکنن و دورت میزنن واقعا خوبه و البته چالش زا !

- صدا گذاری بازی که محشره و گانینگ بازی چیزی از بتلفیلد کم نداره هرچند که بتلفیلد نسبت به Division فرسنگها دورتر قرار می گیره !

- طراحی بی نظیر و بی نقص نیویورک ریزه کاریهای هر خیابان اون حس هرج و مرج و غارت شدگی شهر و مردم گرسنه جای پاها روی برف پخش شدن وسایل و چمدانها و ... چرخه آب و هوایی تکسچرهای برف و یخ اینا همه در کنار هم ی حس عالی از تنها بودن وسط هرج و مرج رو القا می کنه !

- سیستم lvlup عالی ماموریت های هفتگی و تنوع شون باعث میشه هیچ وقت احساس یکنواختی به شما دست نده .
لذت بازی اونجایی دو چندان میشه که شما مراحل رو co op میری .

- لودینگ سریع بازی و مچ شدن بازیکن ها بعد از اینوایت و پیدا کردن همدیگه ، داخل بازی یا به وسیله uplay برای ی بازی op آنلاین عالی کار شده !

- سیستم کرفتینگ عالی بازی برای دونه به دونه تجهیزات شما رو مجبور می کنه تا همیشه دنبال گشت و گذار و پیدا کردن مواد مورد نیاز برای کرفت باشید . هرچند در ابتدا این کار خیلی رو اعصابه اما بعد شدیدا اعتیاد آوره !

در کل از یوبی سافت انتظار همچین چیزی نداشتم.
دستشون درد نکنه.

 
آخرین ویرایش:

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
RE 7 8/10
نکات مثبت:
گرافیک هنری زیبا
صداگذاری عالی
بازگشت به ریشه ها
طراحی هوشمندانه ی بازی به سبک اول شخص
HDR بسیار مناسب
پازل های مناسب

نکات منفی:
داستان ت تخیلی به جای علمی تخیلی
کاهش المان های مثبت بازی در بخش اخر بازی
تنوع کم دشمنان

نمره بازی تا نزدیک اواخر برای من 8.5 بود اما افت بازی در قسمت اخرش باعث شد تا 0.5 کم کنم بازی برخلاف تبلیغاتش کاملا یک RE خالص هست و با گذشت زمان از حالت تقلیدیش فاصله می گیره به نظرم کپکام تونسته بازی خیلی خوبی بسازه که طرفدارهاش بعد از تجربه های تلخ گذشته بار دگیر به این بازی امیدوار بشن پیشنهاد می کنم اگر از طرفدارهای این سری بازی هستید حتما امتحانش کنید.
 

afshin76

کاربر سایت
Dec 11, 2013
805
RE 7
درود بر کپکام با این بازی فوق العاده ای که درست کرده. تقریبا میشه گفت رزیدنت اویل 1 رو دوباره به صورت اول شخص درست کرده که با وجود ریسکی بودن این حرکت جواب داده و خیلی هم خوب از آب دراومده.
بازی کلا هیچ ربطی به رزیدنت اویل نداره. فقط وقتی بازی رو تموم میکنین یه نکته ی کوچیک هست که همه چیو ربط میده به رزیدنت اویل های سابق.
نمره: 9/10
حتما بازیش کنین.
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
7/10 Tom Clancy's The Division

نکات مثبت:
بخش شوتر بی نقص
محیط برفی بسیار زیبا
هوای داینامیک
اپگریدهای بسیار کامل
co-op عالی

نکات منفی:
تکراری شدن بازی پس از چند ساعت
تنوع بسیار کم بخش داستانی
مکانیزم پیچیده ی بازی در بخش اپگریدها و بخش یاددهی ضعیف بازی

در 1 جمع بندی کلی بازی بخش گان پلی خیلی خوبی داره و حس خوبی به بازیباز می ده اصل لذت بازی همراه شدن با دوستان هست. اما متسفانه کل بازی به رفتن به یک محیط و کشتن 1 سری دشمنان تکراری ختم می شه. سیستم اپگریدهای بازی هم قطعا در ابتداش شما رو سردرگم می کنه و متاسفانه سیستم خوبی هم برای یادگیری برای بازیباز قرار نداره برای همین ساعات ابتدایی در حال یاد گیری و کشف این قبیل داستان ها خواهید شد.

این بازی برای کسانی که با ساعات های طولانی بازی کردن های یکنواخت عادت دارن و ازش لذت می برن کسایی که 600 700 ساعت در انلاین بازی های cs-wow-bf مشغول بودن و هستن این بازی قطعا براشون لذت بخش خواهد بود اما برای کسایی مشابه خودم که دنبال تنوع زیاد در بازی ها هستن بعد از چند ساعت دیگه جذابیتی نداره.
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
forza horizon 3 blizzard mountain 10/10

نکات مثبت:
گیم پلی خاص و بی نظیر بازی
بهترین اب و هوای برفی تاکنون
گرافیک بسیار عالی
سبک متفاوت با بازی اصلی(جمع کردن ستاره ها به جای فن)
15 ساعت گیم پلی اضافه در ازای 20 دلار فقط
فریم دهی عالی
بهترین dlc ارائه شده برای یک بازی
draw distance عالی

نکات کنفی:
نداشتن TELEPORT به مکان مسابقات
TELEPORT پولی بین کمپین ها


چیزی برای جمع بندی نمی شه گفت جز اینکه سازنده های بازی بازم گل کاشتن محیط برفی با اب و هوای متغیر برفی چه در روز چه در شب بسیار واقعی هستن و ادم از دیدنشون سری نمی شه شاید قبلا بهترین هوای برفی برای بازی driver club بود اما بازم عین گذشته سازنده ها کاری کردن تا گذشته ها فراموش بشه تا جایی که به خودتون بگید اگر اون هوای برفی بود پس این چیه. اگر دسترسی به dlc دارید حتما امتحانش کنید.












 
آخرین ویرایش:

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
Battlefield 1
rendition1.img.jpg



واقعا در بیان تمجید از بازی آدم می مونه چی بگه .
بازی فوق العاده زیبایی بود . آدمو به دل جنگ جهانی و سیاهی ها و نفرت ها می برد .
گرافیک بازی فوق العاده بود و بهترین گرافیکی بود که من دیدم . داستان بازی عالی و حماسی
شاهکار بازی توی موسیقی متن بازی بود که آدم رو میخکوب می کرد .
مرحله هواپیما بسیار زیبا و لذت بخش بود مخصوصا پرواز بر فراز رشته کوههای برفی سر به فلک کشیده
هر چی بگم کم گفتم
مدت زمان گیم پلی هم عالی بود نه زیاد نه کم . خوب بود .
واقعا این بازی بهترین بازی جنگی سال 2016 هست .
حدود 7ساعت طول کشید تا تمام شد .


گرافیک هنری : 10 از 10
داستان حماسی : 10 از 10
موسیقی : 10 از 10
گیم پلی بازی : 10 از 10


نمره کل : 10 از 10

تجربش به علاقه مندان توصیه اکید می شه (آنقدر لوکیشن ها زیبا هست که آدم محو محیط بازی می شه)
 
آخرین ویرایش:

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
Mafia 3

maxresdefault.jpg

یادم نیست نمره داده باشم:D:D:D
بازی متوسطی بود . از اواسط بازی خسته کننده و یکنواخت می شه
حدود 17 18 ساعت (دقیق یادم نیست) طول کشید تا تمومش کنم.
بازی جو دوران قدیم و مافیایی خوبی داره ولی در شخصیت پردازی و تنوع مراحل کمی ضعیف عمل کرده و
اینکه باید توی شهر راه بیوفتی به دنبال ماموریت ! و مناطق مختلفو بگیری.
در کل تجربش بدک نیست.

گرافیک هنری : 6 از 10
داستان : 7 از 10
موسیقی : 8 از 10
گیم پلی بازی : 7 از 10


نمره کل : 7 از 10


 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر