Watch Dogs 2 | PC


waog86bba7c5kql3jre5.jpg


Title: Watch_Dogs 2
Developer:
Ubisoft Monteal
Publisher: Ubisoft
Release Date: 15/Nov/2016
Creative Director: Jonathan Morin
Platforms: PC - PS4 - Xbox One
Official Website
بازی Watch_Dogs 2 پس از گذشت 2 سال از انتشار اولین نسخه از آن طی یک تیزر به نام Hello World معرفی شد و اطلاعات کامل آن در تاریخ 8 June منتشر شد.
بازی اینبار داستان شخصیت جدیدی به نام Marcus Holloway که یک فرد آفریقایی آمریکایی می باشد را در شهر بزرگ San Francisco دنبال می کند و دیگر خبری از Aiden Pearce و داستان های او در شیکاگو نیست. Marcus که به نظر جوان تر از Aiden هست به مانند او تنها نیست و عضوی از تیم هکر بزرگ DeadSec می باشد که بخش مهمی از داستان بازی را در بر می گیرد.

تاریخ انتشار بازی نیز 15 نوامبر سال 2016 در نظر گرفته شده است.

اطلاعات بازی:

  • شخصیت اصلی بازی جوانی به نام Marcus Holloway است که نژادی آفریقایی آمریکایی دارد. وی در شهر San Francisco به دنیا آمد اما بنا به دلایلی خانواده او مجبور به ترک شهر و زندگی در Oakland می شوند. مارکوس دوران کودکی و جوانی خود را در آن جا می گذارند.
  • بازی در شهر بزرگ و خوش آب و هوای San Francisco جریان دارد و منطقه بزرگی از سواحل آن را شامل می شود. همچنین واضح هست که بازی از چرخه آب و هوا و روز و شب متغیر استفاده می کند. حال و هوای شهر هم با فضای تاریک و اندوهگین شماره قبل بسیار فاصله گرفته است.
  • Marcus جزوی از گروه DeadSec می باشد و به مانند قهرمان سری قبل تنها نیست.
  • قابلیت های هک بازی بسیار گسترش پیدا کرده اند که می توانند لحظات جذابی در گیم پلی برای بازیکن به وجود بیاورند. هم چنین این بار قابلیت کنترل ماشین های R.C و Drone ها را نیز خواهید داشت.
  • فعالیت های جانبی که می توانید در شهر انجام دهید بیشتر شده اند، شهر زنده تر می باشد و به اعمال شما و خودش عکس العمل نشان می دهد. همچنین این بار حیوانات هم در بازی حضور دارند و شما قادر خواهید بود با آن ها بازی کنید و به آن ها غذا بدهید.
  • گیم پلی بازی در بخش رانندگی که از نقاط ضعف عنوان قبلی بود اینبار دستخوش تغییراتی شدند که از نمایش ها نوید بهبود زیادی می دهند.
  • مبارزات تن به تن اینبار گسترده تر شده اند و مارکوس از سلاح دست ساز خود در این مبارزات استفاده می کند. هم چنین Marcus در حرکات پارکور بسیار سریع تر و ماهر تر از Aiden می باشد.


اطلاعات جدید (E3 2016)

  • گفته شده نقشه بازی از لحاظ وسعت دو برابر Chicago در شماره اول است، همچنین علاوه بر San Francisco شامل قسمتی از Oakland و Silicon Valley هم خواهد بود.
  • از شخصیت های همراه شما تا الان Wrench و Citara معرفی شده اند. Wrench معمولا در برنامه ریزی های ماموریت ها و نقشه های فرار نقش دارد که گفته شده همه آن ها یکی از راه های انتخابی هستند و بازیکن می تواند مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد و در این صورت با عکس العمل Wrench هم مواجه می شود. Citara کارهای هنری از جمله موسیقی و نقاشی های روی دیوار را بر عهده دارد و مسئول تبلیغات نیز می باشد.
  • این بار قابلیت هک موارد بیشتری در بازی هست و بسیاری از آن ها قابلیت چند مدل هک را نیز دارند. برای مثال می توانید یک در را قفل کنید تا از ورود نیروهای پشتیبان جلوگیری کنید یا اینکه به وسیله هک سریع آن را باز کرده و راه فرار خود را درست کنید. هم چنین در مواردی مانند هک ماشین ها با کمک دکمه های اضافه شما قابلیت کنترل آن را در دست خواهید گرفت.
  • قابلیت هک های دسته جمعی نیز به بازی اضافه شده که تنها یک مورد آن در نمایش بازی به نام Massive Distraction وجود داشته.
  • از هک می توانید در هنگام رانندگی هم استفاده کنید و هم چنین این بار قابلیت شلیک در حین رانندگی را نیز خواهید داشت.
  • یکی از اهداف اصلی در بازی بدست آوردن Follower می باشد که شما می توانید حتی بدون انجام ماموریت های داستانی به این مورد بپردازید.
  • هم چنین گفته شده که داستان بازی خطی نخواهد بود.
  • ماموریت ها طوری طراحی شده اند که می توان آن ها را به روش های مختلف به پایان رساند. مثلا برای یک ماموریت می توانید به صورت مخفی کاری وارد منطقه شوید و به هدف خود برسید، می توانید با تفنگ وارد شده و بسیاری را از پای در آوردید یا اصلا بدون حضور فیزیکی در منطقه و فقط با قابلیت های هک ماموریت های خود را انجام دهید.
  • تایید شده که در بازی برای باز کردن نقشه و نمایش ماموریت ها نیازی به گرفتن Tower که به یک رسم در بازی های یوبیسافت تبدیل شده بود نیست و در بازی با پیشرفت در داستان و کسب Follower ماموریت ها باز می شوند.
  • سیستم رانندگی بازی به طور مجدد با همکاری تیم New Castle که ساخت Driver San Francisco را بر عهده داشتند ساخته شده که نسبت به شماره قبل پیشرفت چشم گیری داشته است.
  • این بار در بازی Radio Channel هم قرار دارد که می توانید روی هر کدام که دوست دارید تنظیم کنید. اما قابلیت قرار دادن آهنگ های شخصی در بازی وجود ندارد.
  • در بازی طبق کارهایی که انجام می دهید شبکه های خبری، تابلو های تبلیغاتی و نیز مردم شهر به آن واکنش نشان می دهند.
  • استفاده از Drone ها در حالت مخفی کاری بسیار کار آمد خواهد بود، اما اگر در این بین Drone شما خراب شود نیازی نیست که به دنبال خرید مجدد و یا ساخت آن باشید. بلکه زمانی برای بازسازی خودکار آن در نظر گرفته شده است. هم چنین برای Drone ها سه حالت دوربین در نظر گرفته شده که شامل First Person - Third Person - Shoulder View می باشد.
  • این بار شما قابلیت ضربه زدن به مردم عادی را نیز خواهید داشت و این کار موجب واکنش آن ها نیز می شود.
  • شما در این نسخه به وسیله 3D Printer می توانید برای خود تجهیزاتی را بسازید و تجهیزات خود را شخصی سازی کنید.
  • بر خلاف شهر و محیط بازی که بسیار شاد به نظر می رسند، در داستان بازی به موارد تاریک و غم انگیز نیز برخواهید خورد.



با تشکر از حامد @Hamed 3594 عزیز، نمایش رو می تونید از لینک زیر دانلود کنید

60773498577029580394.jpg

Watch Dogs 2: World Premiere Announcement - E3 2016
720p || 1080p

 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
چقدر جالب. بعضیا میگن گرافیک خیلی بده بعضیا میگن خیلی خوبه
بعضیا میگن فریم افتضاحه بعضیا میگن خیلی خوبه
انگار باید خودم بگیرم تست کنم ببینم وضعیت چطوریه

شما به کسایی که نباید اعتماد کردی و الا بنچمارک و چیزای زیادی برای مشاهده هست.

باید بگم که اگر از اپشن های اختصاصی به خصوص سایه کناره گیری کنید بعدشم temporal aa که گند می زنه به کیفیت تصویرم on کنید بله فریم دهی بدک نیست extra detail هم ندید اما اگر اینا همه با هم تا اخر تنظیم بشن تایتان جدید هم از پسش حتی در 1080p هم بر نمیاد.

زمانی که گرافیک با فریم دهی با هوش مصنوعی یا طراحی مراحل یا حتی صداگذاری با شاهکاری همچون gta 5 مقایسه می کنم این بازی برام کاملا بی ارزش می شه حتی mafia 3 هم برخی از ماموریت هاش لذت بخشه که این بازی حتی 1 ماموریت لذت بخشم نداره داستانم که نداره متای 83 بازی چطوری گرفته برام سواله حتی از سلیقه هم که بگذریم از لحاظ فنی بازی ای ضعیفی هست.

من تازه اینقدر امید داشتم رفتم اصل خریدمش اگر کرکی بازیش می کردم بیشتر از اینا ازش بدم می یومد.
 

NO ps3

کاربر سایت
May 5, 2009
2,161
نام
محسن
الان مرحله نقاشی کردن رو در و دیوار و حتی پل رو هم انجام دادم ولی بازی دیگه ماموریت نمیده و آیکن نارنجی رنگی تو بازی ندارم:-/
 
آخرین ویرایش:

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
اطلاعات غلط ندیم !
استفاده از Temporal AA یکی از بهترین تکنیک هاییِ که nvidia تو این بازی و همینطور Rainbowsix به کار برده که با حفظ کوالیتی قابل قبول منتهی به افزایش فریم میشه !
این تکنیک به شما اجازه میده با افزایش رزولوشن و حفظ سایر جزییات مانند shadow و ... حتی با لحاظ کردن aa ، فریم ریت بیشتری رو تجربه کنید . تاثیر این تکنیک بیشتر در محیط های outdoor به چشم میاد اگرچه چشم شما قادر به تشخیص روشن و خاموش بودن این تکنیک موقع بازی نیست .
از این تکنیک در حال حاضر بر روی ps4 pro هم با نام "checkerboard rendering" استفاده میشه !
GeForce.com Watch Dogs 2 Temporal Filtering 1920x1080 Interactive Comparison: On vs. Off - Example #001
ik9k_temporal_aa.jpg



With Temporal Filtering on -
2903330-20161129165100_1.jpg


With Temporal Filtering off -
2903332-20161129164907_1.jpg



Temporal Filtering Benchmark-

zbdl_temporal_aa_benchmark.jpg

به نظر ما Temporal Filtering انقلابی در گیمینگ و برجسته سازی قابل توجهی در کیفیت و کارایی تصاویر ، بدون کاهش در جزییات و سایر تنظیمات است .(Nvidia)

:What's Temporal Filtering-
Temporal Filtering

If you're interested in graphics technology, you've probably heard a lot of talk about "checkerboard rendering" in relation to the PlayStation 4 Pro in recent weeks. This new, upgraded PlayStation 4 is promoted as being capable of 4K graphics, and given a lower-fidelity game it most certainly is. In high-fidelity games, however, it has to use a clever workaround called "checkerboard rendering" to achieve a higher-resolution image without tanking the framerate.

In simplified terms, checkerboard rendering upscales the resolution from 1920x1080 to 3840x2160, and uses data from the previous frame to create new detailed pixels that fill in the blanks between the pixels that were upscaled, avoiding the blurriness that would otherwise occur. The result is then further improved with other techniques, and smoothed out with anti-aliasing

This same principle was already achieved in a similar fashion in last year's Rainbow Six Siege, which introduced us to what Ubisoft calls "Temporal Filtering" (page 45-65). That first-take on the idea rendered the same number of depth samples as a full-resolution 1920x1080 picture, but only half the shaded samples,
improving performance at the expense of image quality. This manifested as a reduction in the quality and visibility of Ambient Occlusion shadowing, increased shader aliasing, decreased lighting and shading fidelity, and a loss of fidelity on smaller game elements, such as leaves, grass, visual effects and minute pieces of geometry.

In the year since Ubisoft has greatly improved their implementation of the technique, avoiding almost all of the previously-observed pitfalls. Such is the level of improvement, in fact, and the performance of the game with Temporal Filtering enabled,
you can increase the resolution from 1920x1080 to 2560x1440 whilst simultaneously benefiting from a faster framerate and improved image quality. Take a look for
yourself in our interactive comparisons below.

 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: a2010

rockstar 69

کاربر سایت
Aug 11, 2011
784
نام
علی محمد
بازی به شدت واسه من لذت بخش بوده.
بنظر من از معدود بازیای یوبی تو این چند سال اخیره که علاوه بر ظاهر (فرم) به محتوا هم توجه کرده.
مارکوس شخصیت اول بازی برای من نه خیلی بده نه خیلی خوب ولی بنظرم با محیط و داستان بازی هماهنگه و نمیشه چندان به عنوان نقطه ضعف بهش نگاه کرد.
گرافیک بازی خیلی خوبه و تکسچرا برای یه بازی OW عالیه.
شهر San Francisco از شیکاگو هم خوش سیماتر و هم زنده تره.
گروه DEDSEC هم به دل من خیلی نشست و با ممبراش میشه خوب ارتباط برقرار کرد.
چیزایی که تو بازی به دل من اصلا ننشست یکی گانینگ بازیه که بنظر من نسبت به نسخه اول افتم کرده.
هندلینگ بازیم با اینکه بهتر شده اما هنوز حتی با Gta IV هم فرسنگ ها فاصله داره.
در کل بازی دلنشین و کم نقصیه و ایده های اورجینال خودشو داره و نسبت به Mafia III کمتر از GTA ایده گرفته که همین فوق اعاده ارزشمندش میکنه.
 
  • Like
Reactions: Annunaki ™

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
هیچ ماست بندی نمی گه ماست من ترشه

انقلاب؟ بیخیال این نظر حرفه ای ها راجب این تکنیک هست.

We and you should leave temporal AA disabled, as it is pretty bad

It actually works by scaling down your resolution in return for a pretty significant performance boost whereas for anti-aliasing this game offers either FXAA or SMAA for post-process AA

Temporal filtering is disabled and is recommended to leave it at that. All TF does is render the game @ half resolution then upscale it to your configured one.

اگر دنبال شفافیت هستید بیخیال این تکنیک بشید هیچ افزایش فریمی بی دلیل نیست.
 

Mohamad_ndr

کاربر سایت
Jun 22, 2016
399
من چند صفحه قبل راهکارهای سایت Nvidia واسه افزایش کارایی رو نوشتم حتما نگاه کنین
این temporal filtering هم درسته یکم تار میکنه ولی اینطور نیست که کیفیت Antialiasing بازی نصف بشه
من که غیر فعال کردم ولی فعالم بشه ارزش داره نسبت به مقدار افزایش پرفورمانس بازی
 
  • Like
Reactions: Annunaki ™

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,942
نام
MR.1199
امروز تونستم چند ساعتی پلی بدمش و چند تا مورد رو دلم نیومد نگم ! :D
تنها چیزی که باعث میشه بازی برام جذاب باشه ، گیم پلی بوده که نسبت به قبل پیشرفت های مهمی داشته ... داستان واقعا معمولیه و شخصیت marcus در مقایسه با aiden شوخی بیش نیست !
ماموریت ها هم خیلی شبیه به هم هستند و بعد از یه مدت ، رغبت نمیکنم که ادامه بدم (درست مثل division )
گیم به شدت به بهینه سازی نیاز داره و مواردی مثل HFTS و TXAA 8x واقعا بی معنیه در چنین شرایطی ! هر چند خودم با لاک کردن فریم روی 30 ، روی اخرین تنظیمات مشکلی ندارم ولی واقعا 60fps هم خوبی های خودش رو داره ...
در کل ، همین که کرک شده و میشه دانلودش کرد ارزشمنده ولی شخصا فکر میکنم WD2 خسته کننده هست و انتظارات من رو نتونست براورده کنه (با وجود هوش مصنوعی بهتر ، سان فرانسیسکو و ...)
 
  • Like
Reactions: s.1 and NO ps3

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
آپدیت جدید عرضه شد ، تغییرات :
After Title Update 1.09 we noticed there were a few issues in the PC community that we were able to fix quickly, so we'll be pushing this minor patch on Monday for PC only. Details are as follows:

BUG FIX: ScoutX App Reset - Some players lost their ScoutX progress after the last update. This patch will restore that progress.

NEW FEATURE: FPS limit slider - Some of you have asked for the ability to limit FPS on your machines, so we've added this in the display options.

BUG FIX: Fixed an issue where shadows were sometimes missing from characters in cutscenes.
 
  • Like
Reactions: Ƥ.s.Y.c.H.o

Coffee Addicted

Better be careful The killer might be near
کاربر سایت
Dec 19, 2006
1,278
بازی برای من بشدت خسته کننده بوداستایل و نحوه گرفتن اسلحه و کاور گرفتن در بازی کپی پیست کاملی از ایدن شخصیت اول داستان بود به نظر این مورد تو ذوق میزد
بهینه سازی بازی اصلا جالب نیست
 
  • Like
Reactions: s.1 and NO ps3

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,887
نام
محمد حسین
دوستان بین watch dogs 2 و mafia 3 بنظرتون کدوم ارزش خریدش بالاتره؟ از نظر بهینه سازی چطور؟
جفتشون کرک شدن
کرکی بزن
از هر کدوم خوشت اومد اونو بگیر
اینجوری بهتره،بعدا نسخه season pass شون یا نسخه کامل با dlc شونو بخر
 
  • Like
Reactions: steve mcqueen

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,332
باو مافیا 3 کجا واچ داگز 3 کجا
دیگ به اون بدی هم نیس که
بنظرم واچ داگز ارزشش بیشتره فقط یکم شخصیت سیاه پوسته یجوریه به دل نمیشینه البته ن بخاطر سیاه بودن کلا یجوریه تریپش به بچه سوسول ها میخوره تا هکر
شخصیت نسخه اول خیلی بهتر بود
 

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
دوستان بین watch dogs 2 و mafia 3 بنظرتون کدوم ارزش خریدش بالاتره؟ از نظر بهینه سازی چطور؟
واچ داگز رو بازی نمیکنم ولی مافیا الان به نظرم زوده واسه خرید.
هر آپدیتی که براش میاد یه جنبه‌ای به بازی اضافه میشه که باید از اول توش میبود، چنتا دی ال سی هم قراره براش بیاد. اگه قصد خرید داری به نظرم صبر بازی تکمیل بشه و یه تخفیف درستی هم بخوره بعد.
اگه دو دل هستی و قصد خرید هر چه سریعتر رو داری، نسخۀ کرک شدۀ هر دو رو بگیر و 4-5 ساعت یه تستی بزن هر کدومو ببین از کدومش خوشت میاد بعد اقدام به خرید کن. اینجور پایرسی کاملاً حلاله.
 

steve mcqueen

کاربر سایت
Nov 27, 2015
116
نام
علی
واچ داگز رو بازی نمیکنم ولی مافیا الان به نظرم زوده واسه خرید.
هر آپدیتی که براش میاد یه جنبه‌ای به بازی اضافه میشه که باید از اول توش میبود، چنتا دی ال سی هم قراره براش بیاد. اگه قصد خرید داری به نظرم صبر بازی تکمیل بشه و یه تخفیف درستی هم بخوره بعد.
اگه دو دل هستی و قصد خرید هر چه سریعتر رو داری، نسخۀ کرک شدۀ هر دو رو بگیر و 4-5 ساعت یه تستی بزن هر کدومو ببین از کدومش خوشت میاد بعد اقدام به خرید کن. اینجور پایرسی کاملاً حلاله.
=))=))
تشکر از همه دوستان بابت پاسخ هاشون

اینجور که معلومه دوتا رو باید پایرسی زد بخاطر مشکلاتی که دارن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر